JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Simon Theur: TTIP, jeho víťazi a porazení

Únik dôverných dokumentov z rokovaní o Dohode o transatlantickom obchodnom a investičnom partnerstve (TTIP) v pondelok 25. apríla potvrdil ...

[Kriteko]

Milý Martin

Keď som si po Veľkej noci pozrel internet a zdrvený pochopil, že na dohodnuté stretko sa nebudeš môcť dostaviť, spomenul som si, ako som ...

[Tiburon]

Čo môžeme spraviť pre lepšiu Európu

DiEM25, hnutie za skutočnú demokraciu v EÚ, ktoré založil Yanis Varoufakis a signatármi sú i také osobnosti ako Noam Chomsky, Slavoj ...

[Alena Krempaská]

Diskusia k článku:

AKO SA (NE)STAŤ VEDÚCIM KATEDRY ŽURNALISTIKY

  • .....

    Autor: jaap

    14.01.2008, 12:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ja si myslím, že sand to vyhral najmä preto, lebo je na katedre už dlhé dlhé roky a dobre ju pozná
    či už ľudí, systém učenia a podobne...

    • na tom niečo bude...

      Autor: taktak

      14.01.2008, 14:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ale to je všeobecnejší problém. Tieto konkurzy sa organizujú preto, že to zákon vyžaduje. Často, až pričasto je víťaz konkurzu známy už vopred. Dobrý dojem "kazia" iba záujemcovia, ktorí nechápu princíp týchto konkurzov a mysliac si, že ide o skutočný výber z konkurujúcich si projektov, hlásia sa do konkurzov.

    • to sme sa pobavili

      Autor: boris bukovsky

      21.01.2008, 12:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      skoncil som tam zurnalistiku pred piatimi rokmi. doc.Sand je vynikajuci clovek s prirodzenou autoritou, schopny nielen zaujimavo a obsazne ucit, ale aj zabezpecit zlepsenie fungovania fakulty, preto ho chcem podporit. skolkayov text, v ktorom spochybnuje Sandovu intelektualnu uroven a priebeh konkurzu, je komicky a cudujem sa, ze jeho zverejneniu nepredchadzal aspon pokus autora o sebareflexiu. spatna vazba na vlastne spravanie a vystupovanie na verejnosti intelektualovi skolkayovi chyba a cudujem sa, ze mu nie je trapne. socialna inteligencia je pre vykon funkcie veduceho katedry zurnalistiky (ktora je najma o komunikacii) nepochybne rovnako dolezita, ako znalost problematiky v teoretickej rovine. medialnych analytikov a teoretikov mame dost, mozno by ta skola uz mohla produkovat kvalitnych novinarov.

    • Re: .....

      Autor: Richard Bolješik

      22.01.2008, 00:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Prepáčte, ale na tento text sa nedá nereagovať.
      To, že ste sa nestali vedúcim katedry žurnalistiky pán Školkay, neznamená,že doc. Sand je neschopný. Tu ste na tenkom lade a varíte z vody...
      Trocha sebareflexie... A preto váš článok, ako i percentuálne vypočítavanie autorstva doc. Sanda na publikáciach a znevažovanie jeho osoby je, trúfam si povedať, žalovateľné. Veď znevažujete dôstojnosť profesionálneho novinára, dobrého človeka a ešte lepšieho učiteľa a nepriamo hovoríte o tom, že v súboji vyhral horší. To znamená, že konkurz bol zmanipulovaný? Prečo potom nepodáte trestné oznámenie? Ja to vidím inak, vyhral človek s veľkým Č. a chápem, že ego vie byť niekedy tak silné, že preráža racionalitu. To vám tá funkcia naozaj stojí za to??? A môžete mať aj tisíce článkov a odporúčaní, váš postoj a urazenosť vás diskvalifikuje na akúkoľvek vedúcu pozíciu. Mimochodom dodnes neviem, kto a na základe čoho vás tituloval mediálnym analytikom, môžete mi to objasniť? To, čí ste alebo nie ste dobrý analytik, posudzujú ľudia okolo vás a profesionálne "mediálne" okolie a nie vy sám. To čo si sám nechávate písať v titulkoch v televízii či tlači je irelevantné... Mediálnym analytikom v pravom význame sa stanete až vtedy, keď vás takto mediálne prostredie bude vnímať. To isté platí aj o novinároch. A pán Sand je Novinár. Nepoznám nikoho v novinárskej obci, kto si to nemyslí...
      R.Bolješik, " možnonovinár"

      • Re: Re: .....

        Autor: Marvinn

        22.01.2008, 22:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Človek,ktorý sa zapísal do histórie občianskej publicistiky na Slovensku tým, že chcel žalovať (žaloval?) blogerku za jej názory / hodnotiace súdy, pre mňa stratil morálne právo vyjadrovať sa k médiám. Nielen pre mňa, aj pre denník SME. Ak by ho vybrali za šéfa žurnalistiky, považoval by som to za tragédiu a www.jetotak.sk sa veľmi čudujem, čo sleduje dlhodobým prideľovaním priestoru p. Školkayovi. Človek s takým oooobrovským egom a bez stopy sebakritickosti by za normálnych okolností mal sedieť kdesi vo vláde alebo prinajmenšom v parlamente. Ak tam nesedí, čosi s ním nie je v poriadku... že by to bol iba taký nafúkaný konfliktný pajác, ktorý by tú školu raz-dva rozložil? Tak či tak - Jankovi Sandovi gratulujem a teším sa, že šéfom žurny sa stal niekto, kto o veci vie svoje, má prax ako novinár aj ako pedagóg - a, na rozdiel od p. Školkaya má úžasný zmysel pre humor.

    • k clanku

      Autor: ildiko-studentka ZU

      22.01.2008, 13:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Tento clanok ma presvedcil v tom , ze ludia su naozaj rozni a vselijaki. Dovolim sa priklonit k vacsinovemu nazoru. PAN docent Sand je jeden mily, fundovany, vzdelany, bezprostredny, ustretovy a vzdy pomahajuci clovek. POznam ho osobne, vzdy, ked mohol, pomohol mi co sa tyka veci studia, nikdy nemal problem poradit a vzdy ku kazdemu pristupuje s usmevom a dobrou naladou. Osobne si myslim, ze on je ten clovek, ktory ma byt na poste veduceho katedry. Pretoze aj napriek svojmu o nieco vyssiemu veku vie, co tato katedra potrebuje a co ju postavi na nohy.

      Vazeny pan Skolkay, som prekvapena, ze taky vzdelany clovek je schopny \\"pustit do eteru\\" nieco co sa neda nazvat inak ako liecenie si vlastneho ega typu ludia, prosim, polutujte ma. Klesnut az sem, musela byt riadna drina.

    • Re: .....

      Autor: Fúzo Cvikla

      29.01.2008, 11:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Som zvedavý, kedy si pán Školkay uvedomí, že už nie je v škôlke, že záleží aj na ľudských kvalitách, nie len kto má najväčší kýblik, lopatku a koľko hradov z piesku postavil...

    • Re: .....

      Autor: Alex

      29.01.2008, 13:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ako to spievali Bez ladu a skladu v neskorych 80. rokoch? Udavac, udavac...

    • Re: .....

      Autor: iny medialny anal...

      14.11.2008, 23:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      V ktorom zahranicnom karentovanom casopise mozem najst tento vysoko hodnotny pocin doc. Skolkaya. Rad by som ho citoval a iste viete (a i on vam to urcite potvrdi), ze z internetu by to nebolo ono.

  • prečo?

    Autor: mathew K.

    15.01.2008, 12:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    možno stačilo, keby autor spomenul, koľko súdnych sporov vedie so svojimi bývalými zamestnávateľmi...možno by sme prišli aj na to, prečo tohto vynikajúceho analytika nechcú ani...

    • Praca pre pana Skolkaya

      Autor: Tonic

      20.01.2008, 20:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      sťahovanie kancelárskeho nábytku - BA I.
      22.01.2008

      09:00 - 12:00

      M

      250,00 .-

    • Re: prečo?

      Autor: obost

      22.01.2008, 10:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      hej, pan vada reci...co tak si zbalist svojich par svesticek a zmiznut??? studenti uz nechcu chodit do cajovni na skusky??? :) :) :)

    • Re: prečo?

      Autor: obost

      22.01.2008, 10:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      hej, pan vada reci...co tak si zbalist svojich par svesticek a zmiznut??? studenti uz nechcu chodit do cajovni na skusky??? :) :) :)

  • Mate pravdu, ale...

    Autor: mediator

    16.01.2008, 00:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Po precitani mam pocit ze vas mali vybrat. Bohuzial to asi tak uz na niektorych univerzitach chodi... Ale odporucal by som sa zamysliet aj nad tymi 'udajnymi' personalnymi nedostatkami. Podla mna na tom nieco bude pan Skolkay. Urcite vam to pomoze v hladani si skutocne dobreho miesta, ktore je hodne vasho intelektu. Mam pocit, ze nie ste timovy hrac a ze nim ani rad nie ste. Skuste na tom popracovat. A mimochodom, nereagovali ste napriklad preco ste dali na sud svoju byvalu studentku.

  • Postreh...

    Autor: pozorovateľka

    16.01.2008, 09:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pán Školkay, myslím si, že týmto príspevkom ste dokonale predviedli svoju najväčšiu "zbraň" - že viete zhadzovať všetko, čo sa Vám nepáči a urážať všetkých, ktorí nezdieľajú Váš názor. V podstate ste si odpovedali, prečo ste neuspeli. Nechcem s Vami polemizovať o vedeckom alebo odbornom podklade týchto všetkých tvrdení, určite sú z Vášho pohľadu absolútne správne.Pri Vašom neotrasiteľnom sebavedomí aj tak každú kritiku beriete ako osobnú urážku, preto by to bolo zbytočné. Vedúci katedry však musí šéfovať svojim podriadeným, teda by určite mal mať (okrem "intelektuálnych výkonov", ako ste to nazvali) aj dávku empatie. A táto vlastnosť Vám, bohužiaľ, chýba.

  • Frustracia, ze?

    Autor: Aproximov

    17.01.2008, 11:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Po tomto clanku Vam uz nikto neuveri, ze ste lepsi adept na miesto sefa katedry. Sila spociva v priznani porazky.

    • Re: Frustracia, ze?

      Autor: jozo

      20.01.2008, 18:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ono, staci sa spytat skolkaovych byvalych kolegov z trnavy a clovek ma jasno v tom, preco ho nechcu. jeho diskvalifikuje nechutne vysoke ego, arogancia, opakovane vyhrazky zalobami za kazdu kritiku jeho osoby (blogerka bola len jednym z viacerych pripadov). skoda reci. tento clanok je krasnou ukazkou, ze stale nic nepochopil. co je na druhej strane len dobre, lebo to zuzuje mantinely pre jeho posobenie v skolstve a prznenie nazorov studentov.

      • Re:

        Autor: studentka zurnalistiky

        20.01.2008, 18:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        na katedre zurnalistiky sme dakovali vsetkym svatym, ze to tento clovek, uplakany neuspesny pseudoanalytik, nevyhral. pravdou je, ze ani sand nie je vyhra, ale on aspon pozna katedru, ma dobry vztah s pedagogmi a ziakmi. a hlavne, nezaluje ako tu pan skolkay svojich vlastnych studentov...

  • Presvedčili ste ma

    Autor: Tomáš Ulej (študent žurnalistiky na UK)

    20.01.2008, 19:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pán Školkay, pri všetkej úcte k Vašej práci, tento článok ma len utvrdil v tom, že som Vašim neúspechom vo výberovom konaní na miesto vedúceho katedry, ktorej som študentom, len a len nesmierne potešený.

    Neprislúcha mi hodnotiť Vaše profesionálne schopnosti, len konštatujem, že ako človek ste zlyhali minimálne dvakrát: vo Vašej kauze s bývalou študentkou, ktorú žalujete za kritiku a tiež v tomto prípade - uverejnením článku, v ktorom nešetrite hnevom a na verejnosti otŕčate svoje urazené ego.

    Je dobrou tradíciou na našej katedre, že jej vedúci nie je človek hnaný negatívnymi postojmi. Ak by sa vám aj v tomto článku podarilo zhodiť profesionalitu pána Sanda (ako sa Vám to nepodarilo), beztak by ste mu nemohli siahať ani po päty v kvalifikácii na funkciu vedúceho katedry žurnalistiky.

    Prajem Vám napriek tomu veľa úspechov.

  • re:

    Autor: miso

    21.01.2008, 09:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pan Skolkay,

    podla mojho skromneho nazoru ste si tymto clankom velmi nepomohli. Zatrpknutost, urazlivost, zhadzovacnost a nadmerny egoizmus este nikomu nepriniesol ani dobre meno ani stastie v zivote.

    Mozno vam pomozu INXS - http://www.youtube.com/watch?v=0jIR2AKg1lU

    Vela stastia v buducej kariere - mozno by ste si mali zalozit vlastny vyskumny institut, kde by ste vyberove konania robili vy.

    BTW, ked ste tak aktivne zhodili svojho oponenta - kde sa da najst vase CV? aby sme vedeli porovnat, kde ste to publikovali...

  • ...

    Autor: any other student

    21.01.2008, 11:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    nemal si utocit na svoju studentku iba preto, ze si dovolila vyslovit svoj nazor. zatrpknuty narcistista....

    • Re: ...

      Autor: maska

      21.01.2008, 11:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Skolkay mozno nie je tymovy hrac, a mozno nie je najlepsi na poziciu veduceho katedry zuranlistiky, ale poukazal na zavazny fakt a tou je neschopnost a zakonzervovanost katedry zuranalistiky, vsetci ktori sme absolvovali tuto katedru vieme, akym sposobom sa tam ziskavaju akademicke tituly, pamatam si ako sa napr. doc Tuser prepracoval k svojej profesure, ked seminarne prace zadaval studentom tak, aby sa ich vysledky hodiny do jeho publikacnych prac, bez toho, aby uveviedol odkial tie udaje ma, vzdy sme sa dobre pobavili ako sme mu prispeli k profesure, lebo otvorene poukazovat na tieto fakty, by znamenalo nedostudovat, rovnako ako nemalo zaujem vedenie katedry pustat medzi seba ludi z praxe, comu zodpovedala aj "kvalita" studia, myslim, ze jednym z mala z praxe bol Jenca, a aj ten mal s vedenim katedry problemy, rovnako ako sme vsetci vedeli, ze po Vojtekovi sa stane sefom katedry Vatral, lebo to bol jeho "kon", informacia, ze Skolkay nepresiel, iba potvrdzuje fakt, ze katedra zurnalistiky je "uzavrety klub" a predstava, ze by jej sefoval, niekto mimo tohto klubu, ktory by chcel nieco menit, musi byt pre jej osadenstvo desivou nocnou mocou

      • Re: Re: ...

        Autor: maska

        21.01.2008, 12:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ..morou, ospravedlnujem sa za chyby

      • Re: Re: ...

        Autor: ujoPeter

        21.01.2008, 13:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Na kazdem sprochu, pravdy trochu ... asi to bude ta dvojkombinacia ... po doteraz jednofarebnej diskusii v neprospech "postihnuteho" ... som privital iny - objektivnejsi pohlad ...
        Ono to bude asi tak, ze katedra je svojim sposobom zatuchnuty klan ... ale zase p. Skolkay asi nie je tym spravnym typom ktory ma viest "obdobie zmeny" ... Ide o to, ze pravdepodobne po case by stal "proti vsem" ... Ten kto chce zlepsit situaciu moze byt tvrdy, ale laskavy ... ani nie tak mudry ako empaticky ... a naviac pre svojich menejschopnych podriadenych, ktorych sa chce zbavit, musi vybavit zdanlivo lepsie fleky ... na Slovensku je to tak ... o to viac, ze katedra nie je sukromna firma veduceho, ale verejnopravy podnik ...

  • Osobnostne kvality

    Autor: Michal Brat

    21.01.2008, 18:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Vazeny pan Skolkay. Som studentom 5. rocnika zurnalistiky na UK a sam si velmi dobre uvedomujem, ze na nasej katedre - pouzijem eufemizmus - nie su veci idealne. Verim tiez tomu, ze ste roztrpceny z porazky, ktoru nevnimate ako spravodlivu.
    Ale v momente, ked ste docenta Sanda vykreslili ako cloveka polodebilneho, som si uvedomil, ze Vam napriek vsetkym nespochybnitelnym vedeckym uspechom trci slama z topanok. Nasa katedra potrebuje prisun dalsich kvalitnych pedagogov z praxe, nie ale za cenu poklesu ludskych kvalit a hodnot.
    Mimochodom, urcite ste si vedomy toho, ze uverejnovanie a komentovanie uryvkov z listov alebo e-mailov je neeticke. Ale zrejme ucel posvatil prostriedky...

    S pozdravom

    Michal Brat

    • Re: Osobnostne kvality

      Autor: gasper

      21.01.2008, 20:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Keď sa prihlási lp.Školkay do výberového konania , zdvihli sa pracovníkom Katedry žuranlistiky vlasy na hlave. Povesť, ktorá ho sprevádza a napokon potvrdená jeho článkom, v ktorom narieka nad nespravodlivosťou komisie, dala všetkým za pravdu. Vymenováva všetky možné práce, citácie, články. Na pražskej fakulte, na ktorej vychovávajú budúcich novinárov a vieme, že veľmi dobrých, je na čele žena s titulom Mgr. Robí vynikajúcu menežérsku prácu a popri tom na fakulte vyrastajú docenti, profesori a publikácie plnia pulty. Čiže, p.Školkay to má pomýlené. Keďže je taký vedecky plodný, kde by bral čas na bežné starosti s chodom katedry. Od vrátničky po holuby, ktoré špinia okná, prerábanie priestorov, pokazenú tlačiareň. Jednoducho, doc.Sand má obyčajný ľudský prístup a možno nemá takú hŕbu citácií, ale vie s ľuďmi hovoriť a nepochybujem, že bude pre chod katedry užitočnejší. A jednu poznámku k študentom, ktorí sa tu vyjadrovali. Trochu pri kritike katedry zabudli na seba. A na citát nezabudnuteľného Borisa Droppu - zo školy si odnesiete toľko vedomostí, koľko budete chcieť. Nie sú na katedre pedagógovia, ktorí by nechceli dať študentom čo najviac vedomostí. Na škodu však majú často pred sebou študentov, ktorých ambíciou nie je stať sa dobrými ba dokonca výbornými novinármi. Katedra žurnalistiky dala masmediálnemu prostrediu veľa vzdelaným ľudí a vedomosti im dal aj doc. Sand. Zatŕpknutosť p.Školkaya je na škodu jemu samému. Nemal by v srdci nosiť toľko zlosti, škodí to. A ešte dovetok. Keď má takú mienku o KŽ, prečo tam chcel ísť pracovať?

      • Re: Re: Osobnostne kvality

        Autor: gasper

        21.01.2008, 20:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Samozrejme, že žurnalistiky - aby zasa niekto nezabrdol do nepodstatného preklepu.

      • Re: Re: Osobnostne kvality

        Autor: gasper

        21.01.2008, 20:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Samozrejme, že žurnalistiky - aby zasa niekto nezabrdol do nepodstatného preklepu.

  • Snaživec

    Autor: nufi

    21.01.2008, 21:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    No. Snaživý chlapec. Až príliš. Takí sú najnebezpečnejší.

  • Analytik vhodný na psychoanalýzu

    Autor: mxc

    22.01.2008, 10:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    P. Skolkay ma irituje od r. 1994. Videl som ho naživo prednášať na konferencii po voľbách a o parlamentných voľbách 1994. Témou jeho príspevku neboli médiá alebo niaká uchopiteľná podtéma témy médiá ale pár sekundové vystúpenie Vladimíra Mečiara v STV, kde plakal nad tým, že nebol uvedený vo voličskom zozname. Síce preto nemohol voliť ale zato jeho ako mučeníka následne volilo dosť. Áno bolo to tak. P. Školkay z toho urobil vedeckú štúdiu o ľavej nohe chrústa tri dni po jeho smrti. Pri čítaní jeho iných textov som mal vždy ten istý pocit: išlo mu o to zistiť aká najmenšia čiastočka mediálnej existencie sa dá obsiahlo analyzovať a následne ako zhustiť maximálne množsto teórií na 5 riadkov analýzy.

  • školkaj

    Autor: dario

    22.01.2008, 11:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    školkay je zakomplexovaný chudák. normálna nula, debil, čo vyplakáva, keď ho nikde nechcú? neznášam takýchto ľudí, boh ochraňuj študentov pred takýmto samoľúbym magorom.

  • Ako keby tie tituly a citácie hovorili o všetkom

    Autor: Jurajko

    22.01.2008, 13:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Nepochopím tento spôsob hodnotenia - že citácie :) ja mám uverejnené články v troch rôznych odborných časopisoch a nemám ani titul, robím to zo zanietenia a z pocitu, že keď niečo viem robiť dobre a nadchlo to aj iných, podelím sa s vedomosťami - nie aby som mal ďalšie bodíky do CVčka, to je choré - čo keď niekto pozná šéfredaktora? alebo proste nemajú čo zverejniť, tak zverejnia hocičo? viem z osobnej praxe, že sa to stáva - ako do čerta môže niekto na základe koľko kto čoho mal publikovaného niečo hodnotiť. Vždy predsa musí vyhrať projekt a jeho znenie dané na papieri a osobnosť toho človeka, jeho predchádzajúce činy. Tým len chcem poukázať na tú frašku akademickú - keď chce byť niekto profesorom alebo vedúcim katedry, tak nech publikuje - potom sa tam dostávajú takí karieristi, čo tam nemajú čo robiť, len aby si mohli neskôr napísať do CVčka, že boli vedúcim katedry :)

    • Re: Ako keby tie tituly a citácie hovorili o všetkom

      Autor: veduci katedry

      22.01.2008, 14:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Mily Juraj,
      trosku pleties piate cez deviate, pravdaze, nie je povinnostou kazdeho vediet o klasifikacii vedeckych casopisoch, recenznom konani, jednotlivych kategoriach citacii, resp. publikacnych vystupov, ale na druhej strane, predstava, ze vo vedeckom casopise publikuju nieco, lebo im ostalo par volnych stran, pripadne autor pozna sefredaktora (ktory v normalnom vedeckom casopise aj tak nerozhoduje sam o tom, co bude uverejnene), je dost komicka.
      Pokial ide o clanok pana Školkaya, napriek tenkemu ladu, na ktory sa dostavam, kedze posobim ako veduci inej katedry na FiF UK, myslim, ze vedecka vykonnost pracovnikov fakulty s titulom docent by mala byt naozaj vyssia. Neviem presne co a najma kde publikoval pán Školkay, ale z jeho prispevku privelmi citit zatrpknutost a urazene ego, chyba mi tam trochu vedeckej pokory, charakteristickej vlastnosti spickovych odbornikov, s ktorymi som sa dostal do kontaktu.
      Vzhladom na jeho kriticke analyzy o praci medii (prichadza mi na um clanok o zurnalistickych cenach na tomto serveri) ma trochu prekvapuje, ze tak nekriticky prebera informaciu o tom, ze mame len niekolko desiatok profesorov, ktori su konkurencieschopni so Zapadom, ktorej autorom je prof. (sic!) Devinsky (v tom zozname nebol, je teda dostatocne kvalifikovany, aby s ludmi z ARRA posudzoval konkurencieschopnost inych, kompetentnejsich kolegov?), napokon vyjadrovala sa k tomuto hodnoteniu aj konferencia rektorov. Rovnako udaj o 922. mieste Univerzity Komenskeho ma obmedzenu vypovednu hodnotu napriklad aj preto, ze kriteria boli usite v prvom rade na prirodne a technicke vedy, spolocenske vedy zastupene na Filozofickej fakulte by si ziadali ine nastaveni kriterii.

  • nadherny clanok

    Autor: palo s.

    23.01.2008, 23:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Je velkou skodou, ze p. Skolkay nie je v politike , neviem naco este strasi studentov za katedrou. Bez akejkolvek urazky, voci jeho kvalitam, myslim si, ze tento clovek nesplna osobnostne predpoklady vysokoskolskeho pedagoga a tento clanok moje tvrdenie potvrdzuje. Je faktom, ze mozno p. doc Sand, nie je uplne dokonaly, ale v kazdom pripade je to profesional, ktory presne vie o com hovori, v oblasti medii sa pohybuje naozaj dlho, a osobnostne clovek s velkym C. Drzim mu palce v jeho praci, nech ozivi katedru zurnalistiky na UK, aj ked nie som priamo jej studentom, dianie sledujem a myslim si, ze na katedre vyrazne chybaju ludia z praxe, dlhorocni pracovnici medii ... (preco neprednasaju dlhorocni redaktori z STV, Sro, ludia, ktori nieco dokazali ?) to su nove vyzvy, ktore musi pan Sand zvladnut a verim ze sa mu to podari.

  • skolkay

    Autor: psychiater

    24.01.2008, 14:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    vazeny pan Skolkay, po precitani vasho ,dufam, že posledneho clanku som dospela k zaveru, zeby ste urychlene mala vyhladat pomoc psychiatra. Vasa paranoja sa stupnuje a zacina to byt rizikove pre vas dalsi zivot.

  • klon

    Autor: priatel

    24.01.2008, 14:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Andrej zaloz si vlastnu skolu, vydajav vlastne noviny , vytvor si vlastnu stranu, ale predovsetkym vyklonuj si svojich dvojnikov, pretoze pochybujem, zeby si na Slovensku nasiel niehoho, kto by do toho s tebou isiel

  • xxx

    Autor: Miroslava Ábelová

    24.01.2008, 19:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Prepáčte, pán Škokay, ale to snáď nemyslíte vážne?! Alebo áno?

  • Vyborny odbornik

    Autor: Byvala studentka z FMK

    24.01.2008, 22:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Aki ste vsetci mudri!
    Pan Skolkay je jeden fundovany odbornik, podkuty vedomostami. Ale ma smolu, lebo je prilis ferovy a otvoreny, rovnako ako nekompromisny a tvrdo iduci po profesionalite. Preto by rad vycistil Augiasov chliev (Katedru zurnalistiky? FMK?), ale nakolko ta je plna starych struktur a skostnatelych nazorov, iduca v hesle ruka ruku myje, tak sa uspechu na Slovensku nedocka.
    Bol mojim veducim na zaverecnej Bc. praci, a uzila som si svoje, na kolko sa mi kazda kapitola vratila patkrat na prepis s cervenym morom pripomienok. Ale teraz viem, ze mam kvalitnu zaverecnu pracu za ktoru sa nemusim hanbit.
    Viac takych ako on

    • Re: Vyborny odbornik

      Autor: spin_doctor

      25.01.2008, 03:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Nie viac, staci este jeden ako on a mame narusenu rovnovahu vesmiru... Tento pan ma nuti hladat silnejsie slovo ako uboziak, pretoze ani to ho nevystihuje dostatocne. Ja by som to snad dokazal aj na sude (to pre pripad, ze by ma chcel zazalovat).

    • Re: Vyborny odbornik

      Autor: Peter Kovac

      14.02.2008, 15:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      dobry pokus o provokaciu :)

    • Re: Vyborny odbornik

      Autor: Peter Kovac

      14.02.2008, 15:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      dobry pokus o provokaciu :)

    • Re: Vyborny odbornik

      Autor: absolventak FMK

      26.02.2008, 11:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ked je taky super odbornik, ferovy a otvoreny, tak preco ho odvsadial posielaju kade lahsie? asi im lezie s tou svojou "mudrostou" krkom. pravdepodobne nepozna hranicu, ze v najlepsom treba prestat

      • Re: Re: Vyborny odbornik

        Autor: tomas

        26.02.2008, 11:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        podla mna si ten prispevok o vybornom, vedomostami podkutom odbornikovi pisal sam pan skolkay.

  • urazene ego

    Autor: elessar

    19.03.2008, 15:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    pan skolkay sa svojim textom zase raz blysol. to ako nezvlada kritiku a vlastny neuspech je pre neho priznacne...ak sa neda viest sudny spor (predsa len docent je nieco ine ako obycajna studentka), tak mu to aspon osolim v nejakom clanku. pritom schopnosti p. skolkaya su biedne, aspon co sa tyka pedagogickej cinnosti (toto mi potvrdila vacsina opytanych, ktori chodili na jeho hodiny za cias jeho posobenia na fmk ucm) - takze asi je celkom dobre pre zurnalistiku a studentov, ze ten konkurz nevyhral.
    mimochodom, ak niekto nema tolko publikacnej cinnosti, neznamena to, ze nie je odbornik. mozno len nema potrebne kontakty, aby mu ich niekto uverejnil bez ohladu na to, aky brak to je. takze tak. ale pan skolkay, nebojte sa, Vy sa urcite uplatnite, konexii na to mate dost.

  • Placky malej Kacky

    Autor: M. Hoff

    24.08.2010, 12:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Skoda, ze pan Skolkay neanalyzoval v prispevku svoj projekt a svoje aktivity a nekonfrontoval ich priamo a konkretne s tym, co pise o projekte a aktivitach pana Sanda. Fakt, ze pan Skolkay predlozil 14stranovy projekt a pan Sand "len" stvorstranovy, ma z hladiska hodnotenia kvality projektov nulovu hodnotu (naopak, osobne by som viac ocenil umenie skratky).

    Cely prispevok pripomina plac dietata - zalobnicka, ktoremu odopreli vysnenu hracku. Namiesto toho, aby si ju zasluzilo a vydobylo, otravuje cele okolie fnukanim.

Odporúčame

Video

Varoufakis: Capitalism will eat democracy unless we speak up vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2016 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist