taku znosku hluposti som uz dlho necital. naposledy asi v slovenskej republike (((: ze "koniec dejin" (((:
nie, sudruhovia. koniec smerackej rabovacky. vdaka bohu! (:
Výber z blogov
Eurozóna – menšia a menej demokratická
Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...
[Joachim Becker]
YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu
Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...
[Kriteko]
Diskusia k článku:
Ani jedno víťazstvo, tretia vláda.
-
-
Nie, drahý kolega (čo je to isté ako súdruh len v bledomodrom;), myslím, že sa trochu spriehľadní triedny boj..
-
cestou do grécka ked spomínaš triedny boj? :)
-
asi ste naozaj zablúdil, pán Zablúdil
-
-
-
Bezbrehí chrapúňski, bezpracne zbohatlí darmožráči vymývaním mozgov za použitia masmédí, ktorým bohato zaplatili, chcú ďalej škrtiť Slovákov, naďalej ich zbedačiť, a čím ďalej vytvárať z mnohých "tiežslovákov" kolaborantov s mongoloidmi! To je dnešná tzv. pravica - pravidová zberba!
Ozaj - majú naďalej čo rozpredávať? Doteraz, okrem zbedačenia ľudí, nedokázali nič! -
Bezbrehí chrapúňski, bezpracne zbohatlí darmožráči vymývaním mozgov za použitia masmédí, ktorým bohato zaplatili, chcú ďalej škrtiť Slovákov, naďalej ich zbedačiť, a čím ďalej vytvárať z mnohých "tiežslovákov" kolaborantov s mongoloidmi! To je dnešná tzv. pravica - pravicová zberba!
Ozaj - majú naďalej čo rozpredávať? Doteraz, okrem zbedačenia ľudí, nedokázali nič! -
naozaj, plytky clanok
Autor ma hlavu v bahne a smuti z prehry jeho politickeho presvedcenia ako Robert F.
Len odkazat ze program SaS je najma zlepsenie ekonomickej slobody -> pracujucim pridat a nepracujucim parazitom znizit davky. Na tom nie je nic zle, ved bez prace nie su kolace. Autor sa tym pridal ku skupine parazitov, povalacov a prizivnikov na state.
To ze SaS nepredadi marihuanu ci partnerstva je dane jej ziskom vo volbach - urcite by to presadili, keby maju vacsinu. Takze tak - politika je o kompromisoch ako zivot kazdeho z nas.
-
-
Peter, aku podporu slobodnym matkam zrusila Radicova? Nejako mi to uniklo...zorientujte ma. Alebo pouzivajte korektne priklady.Dakujem
-
Fond na platenie alimentov pre slobodné matky v núdzi po dobu kým súd nedonúti otca platiť (alebo naopak, ale slobodných otcov je zanedbateľné percento).
-
Klameš
-
-
-
Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: cerveny mlyncek
13.06.2010, 18:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
vedel by si aj ostatnym detom vysvetlit ako Zajac rozlozil to zdravotnitctvo? ALebo ake mas kriteria na poziciu krestanskeho fundamentalistu? Inak ten Sulik je spermman. Kupime ti takeho v obchode?
-
Nato ako zajac s pazitnym a szalayom- ktori stali pri vzniku fasistickej sas- vyuzivali peniaze Svetovej banky sa musis opytat Petra Tatara, ktory ako konzultant na zavadzanie "reformy" inkasoval cez HI desattisice dolarov. O kauze Veritel Ti hadam v Sme pisali, alebo nie? Pazitny, 800 000 mesacny plat etc, spoplatnenie liekov, znicenie spadovych spitalov, komodifikacia zdravia, rusenie invalidnych dochodkov, privatizacie zachraniek? No a uzasny vynalez tzv. Zuctovania pre poistovne, vsakze. Teraz ale mate skvelu zostavu, takze oslavujte, o tyzden zacnete zrat asfalt aj s vasimi rodicmi a starymi rodicmi
-
Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: cerveny mlyncek
13.06.2010, 21:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Kauza Veritel? To je to co Rasi isiel horlivo auditovat a ukazalo sa ze vsetko je OK? V kratkosti, uz aby ste mali stranu a ludia vas poslali hlasmi do pecka (Chmelar, Havran, PW...), ved patrite k sebe ako Timurova druzinka, zhavraneli bratia a teletubbies. Zoberte k sebe aj toho Tiburona Mesika a Pietruchovu. OKSakom ste sa rehotali roky a kde su teraz oni a kde ste vy? Koho demokracia viac vyfackala? Navzajom sa tu potlapkavate na zapadlom portale a udrzujete v svojej iluzii o realite...
-
tak, tak.
Pokial viem tak zdravie je kazdeho sukromna zalezitost ako ho zhumpluje. Nevidim dovod preco ti co fajcia, piju alebo dusevne ochoreli z prace nemali platit aspon 20 korun adresny poplatok za svoje a len svoje problemy.
Preco by ten co sa zdravo stravuje mal platit rovnako ako ten co zere sracky? Ved tych 20 korun poplatkov bolo iba na odradenie vecne nespokojnych babiek od zvytocnych navstev lekara.-
Re: Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: antifa
14.06.2010, 11:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ano, ano. ako krasne sa ukazuje, kto veri fasistom - bezcitne hovada bez akejkolvek empatie a snahy chapat problemy ostatnych. nic nove pod slnkom.
-
Re: Re: Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: dal si nálerpku, ulavilo sa ti
14.06.2010, 11:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
a to je asi tak všetko. Ani nevieš ako si s tým nálepkovaním podobný tým tebou spomínaným fašistom. tí totiž argumentovali presne rovnako ako ty, nálepkami pre oponentov
-
Re: Re: Re: Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: antifa
14.06.2010, 12:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
:-))). silne argumenty. uz budem dobry a pridam sa k tym, ktori opovrhuju chudobnymi, dochodcami a vlastne vsetkymi slabsimi.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: cerveny mlyncek
14.06.2010, 13:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
boze moj ty si ale lolo. Rozdiel medzi pravicou a laviciou je v dovere k trhovym mechanizmom, to nema nic spolocne s pohrdanim chudobou. Navyse kazda forma pravice rata so socialnym statom a dokonca s rovnostou prilezitosti. Ty moj lolinko, zdravnotnictvo tu mas zadarmo, vzdelanie tiez, nikto tu neumiera od hladu a ty tu stale snivas o nejakom fasizme. Zasa toho aby mali aj nepracujuci asociali na mobil a chlast sa nechcem dozit.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: .
14.06.2010, 15:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
antifa ty si presne rovnakí ako táí tebou spomínaní fašisti. presne s takýmto kádrovaním, paušálnym odsudzovaním a nálepkovaním som sa stretol za bývalého režimu u komunistických papalášov a ich represívnych zložiek. s presne takouto istou paušalizáciou sa stretli židia v nacistickom nemecku ked ich pchali do vagónov vezúcich ich na smrť.
Ty an bloc hodíš do vreca fašizmu ludí ktorých si v živote nevidel, v živote si sa s nimi nerozprával, nepoznáš ich osud, nevieš ako žijú, ale - bez ohladu na to všrtko, vieš že sú to fašisti.
Hmm , presne takto isto hovorili a uvažovali skutoční fašisti ked páchali genocídy - presne ako ty antifa.
Medzi tebou antifa, tvojim prejavom a skutočnými fašistami niet žiadneho rozdielu-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: antifa
14.06.2010, 15:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
:-) dufam, ze viete dobre drzat balonik.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: lepšie ako kádrovať
14.06.2010, 21:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
tak ako to rbí istý antifa a ako to robili aj fašisti
-
-
-
-
-
-
-
-
Re: Re: Ale Petko, nebuc zly chlapcek
Autor: wrabciak
16.06.2010, 11:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Jediné peniaze z Veriteľa, ktoré boli použité nehospodárne a v rozpore so zákonom bolo použitie zostaku 650 miliónov korún po likvidácii štátnej akciovky. Viac ako 230 miliónov korún dostala štátna Spoločná zdravotná poisťovňa, ktorá však predtým bola odlžená. Asi 150 miliónov korún sa použilo na vyplatenie spornej pohľadávky spoločnosti Technopol..o dporúčam prečítať http://www.sme.sk/c/4930658/veritel-sa-spraval-pochybne-za-fica.html ale aj to je určite klamstvo, ktoré písali určite redaktori podplatení Sorosom, židmi, maďarmi alebo marťanmi..
-
-
-
predmetne mimovladky s tym, co Ta skrelo, ziadny neprekonatelny problem nikdy nemali. Napokon, KDS su von z hry, do popredia na 8% okresaneho KDH sa dostali ludia "s ktorymi sa da"...
Okrem toho, vysledok SMERu nie je vobec impozantny, aj ked sa teraz budu tvarit, ze ano. Nacionalne kridlo zjedlo HZDS a aj cast SNS. A tak SMER padol do mociara, z ktoreho sa teraz bez cudzej pomoci nevytiahne.
Cudzia pomoc znamena bud hospodarska kataklyzma s nedoziernymi dosledkami, alebo nieco ako KDH. Lenze Figel na seba nezoberie zodpovednost za zradu slovenskej pravice.
Alebo novy projekt.
Ak novy projekt, tak celkom slusny potencial este stale je v byvalych volicoch KSS a ZRS.
Radikalizacia vlavo popozenie mestanov k "rozumnejsiemu" pristupu s tym, ze je potrebne tieto potreby zobrat na vedomie.
Odtial nieco na sposob SDA II, trosku zelensi.
Ale aj to bude velmi tazke ak nova pravicova koalicia neurobi zasadnu chybu a nezavedie skolne na VS. A prave pre toto uz Sulik podla vsetkeho ma alibi.
On sa radsej sustredi na odvodovy bonus a Miklos s Kanikom na II Pilier.
Teraz zaplatime cash 4 roky stratene v nacionalistickom a korupcnom opijasi, kde proti financnikom Fico postavil akurat tetu Tomanovu...
Este len teraz Slovensko pociti, co je to kapitalizmus.-
Aké mimovládky, aký problém? Nerozumiem, spomínam som len akcie čo som sám organizoval.
No ja verím, že nejaká naozaj ľavicová strana tu konečne vznikne, lebo doteraz to vyzeralo tak, že si ju budem musieť založiť sám ;-)-
dotoho. Ked to zvladol sulik, ta ty musis lavou zadnou ;) Frankensteinovo monstrum ti pri tom bude pomahat. Neodhalitelne, z dialky, zachovavajuc plausible deniality ;)
-
A kto im da tie milony, aby vobec mohli existovat, ako ich dostal Sulik? ktory bohac ma zaujem na kvalitnej lavici?
-
Sulik ich aspon transparentne zarobil; tak ako ich mohol zarobit lubovolny obcan SR. To sa neda povedat o ficovi ci meciarovi, alebo o chudakovi Blahovi z SDL - uplne neznamy clovek s neznamym a neoveritelnym zivotopisom.
-
-
-
-
-
dobry clanok.. fico ma teraz pokoj a marketingove strany eurozonu a fiskalny deficit na krku..
-
Peter, dakujem za dovysvetlenie.
-
nechapes ze prehra smeru je tym najlepsim vysledkom ktory mohla slovenska lavica ocakavat, pretoze smer lavicove idealy nie len ze vobec nerealizoval, ale kradnutim a klamanim zakryvajuc sa nimi ako trapnou kamuflazou ich v ociach ludi coraz viac diskreditoval. Este par rokov jeho vladnutia, a uz len predstava nenechat druheho skapat na ulici by bola povazovana za nejaky trik lupicov, nie za akt samaritanstva.
Takto ma sancu na slovensku vzniknut skutocna lavicova strana, a ked taka vznikne, uz nebude dovod volit z nudze alebo naivity populistov a podvodnikov. -
.... nejaký pseudointelektuálny čajíček. Poteší aj zmysel pre humor (cit.): "Malými, no zdatnými vojvodcovskými ústami Mikuláša D. (takúto formu používam aby bolo jasné, že patrí za mreže) nás zaradili medzi zločinecké režimy, ktoré v roku 2003 napadli Irak. Priam chirurgicky nás tým zo srdca Európy transplantovali do zadku USA -rovnako ako to v 70. a 80. rokoch urobila vtedajšia garnitúra so Sovietskym zväzom." Vďaka. M.
-
Svätá prostota! Pokojne si kritizujte SDKÚ za ich korupčné aféry, lebo si to úplne zaslúžia. Ale prečo vám vadí, že zvíťazila pravica s (kvázi)pravicovým programom? To akože mala zvíťaziť s ľavicovým? Vy ste jednoducho PREHRALI, aj s vašimi zahraničnopolitickými názormi, predstavami o zdravotníctve, či školstve. Tak tu nefňukajte a začnite si vychovávať ľavicových voličov.
-
Prosim Vas , tu konkretne kto prehral? Dost ma to teda zaujima.
-
Prehrali ste vy, ktorí prezentujete istú (jasne definovanú) časť názorového politického spektra. Nezostavíte vládu. Váš pokus o ideové formovanie Smeru je odsúdený na neúspech, pretože ľudia v Smere sú úplne iná "mentálna skupina" - tam je to navždy zabité. Vy potrebujete presvedčiť zelených voličov "pravice", že patria ku vám. Lenže vy sa namiesto práce na tomto cieli len utápate celé roky v žiali a nie ste schopní prijať pravidlá hry o voliča. Navyše Váš problém je v tom, že nie ste sociálni demokrati, ale komunisti - na odstránení tohto bludu z vašich hláv treba začať pracovať najprv, inak vás nikto voliť nebude.
-
Boze co tu meliete, aku vladu tu kto na JtT stavia, aki komunisti? Naposledy liecili diagnozu " demokratickeho bludu" v sovietskych azyloch. Snad vas tieto uspesne prevychovne praktiky oslovili?
-
-
neviem preco sa nechavate vtahovat do takehoto diskusie o tom, ze kto vyhral alebo kto prehral.... toto nie je sutaz, alebo sa mylim?
toto je to jedine ako sa daju veci hodnotit? som si myslel, ze politikom ide najma o to, aby sa dostali k moci, ale vyhry a prehry su o temach
a toto je aj cast problemu progresivnej politiky, ako sa casto prezentuje aj tu na jetotak. prilis sustredenia na velke rozdiely a velke entity - spolocnost. kapitalizmus, pravica a co ja viem co - vytvara dojem, ze zmena nie je mozna.
-----
mmch, nie som si isty ako fronc rozobral skoro skolstvo. myslel som si, ze jeho jedina historicka uloha bolo zaviest nabozenstvo do skol (co mimochodom spatne iba oslabi nabozenstvo, lebo z toho spravilo 'predmet', z knazov/katechetov ucitelov a vytrhlo vyucovanie z komunit/far a kostolnych lavic. no, aj o tom su nechcene dosledky) a potom sa snazil zaviest skolne. a to bolo vsetko.
-
-
neboli predstavy o zahranicnerj politike skolstve alebo zdravotnictve. to co prehralo boli sluby bez skutkov, a s kradnutim namiesto nich. Takze prosimta neklam ze tieto volby boli o nejakych inych predstavach okrem "kradnut a zit na dlh sa nema", ktora je spolocna aj lavici aj pravici.
-
-
Socialny fasizmus zastavia odbory
Autor: Karol Cizmar
13.06.2010, 20:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Do vlady sa tlacia dve najnebezpecnejsie strany. mugarov Hid a mulikova SS.
Mugar pozval k sebe najnebezpecnejsiu skupinu /OKS/ a preto ho treba vyhlasit za zvlast nebezpecneho politika. Ved taki zombies, ako pajac, jebej, odstal a osusny plus svate zjavenie majek, su toho svedectvom.
A mulikovci zboznujuci cilskeho vraha pinocheta , ktory kedysi zaviedol v Santiagu socialny fasizmus a dal vyhadzovat odporcov z lietadiel, nuz tomu sa povie demokracia.
Lenze mladicova, ktora nema o svete ani dunstu to zerie aj s balonikom. Este ze ma pri sebe cyklosa a canika a pravdaze sedu eminenciu ,vlakoveho vypravcu.
Treba vsak verit, ze slovenske odbory pochopia co sa stalo a fasisticku socialnu stoku zastavia tvrdym uderom.-
Prispevok hodny 26. vyrocneho zjazdu UVKSC :D
-
-
Peter, mam pocit, ze vsetko beries znacne negativne. Skus sa na veci pozerat z trocha pozitivnejsieho uhla.
-
Až na ten patetický záver vcelku dobré.
-
Vďaka, so záverom tiež nie som úplne spokojný, chcel som poukázať na tie Fukuyamove bludy, ale asi sa to tam stráca, že?
-
-
buduca vlada - Smer + KDH
Autor: Vladimir Estragonovic
13.06.2010, 21:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Pravicova vlada nikdy nevznikne. A zucastneni to uz aj velmi dobre vedia.
Medzi styrmi "vitaznymi" stranami nemozem najst jedineho cloveka - ktory by mohol skutocne viest kabinet. Nemoze to byt lider strany, ktora ma pred druhou stranou naskok iba 3 percenta. Plus milion dalsich dovodov, ale to by som ich tu musel vypisovat do noci.
Do dvoch tyzdnov KDH zaklepe na dvere Smeru - oficialny dovod bude statnickost, plus ochrana cirkvy, rodiny a podobne. A mame tu druhu vladu Roberta Fica.-
no myslim ze kazdy rozumny (aj Sulik) nepojde po krku KDH, takze sa dohodnu, aj ked maju nezlucitelny program a proste odluka cirkvii od statu sa odsunie do dalsich volieb apod.
Smer aj tak za 4 roky nic vyznamne nevykonal, iba kradol a daval zakazky svojim-
a teraz budu dostavat zakazky ti co maju najlepsiu ponuku....hahahaha
-
jj; ked budu vsetky verejne sutaze visiet na internete a nie na Stefanovej nastenke. A ze nejaky pajko z ministerstva svojvolne nevyradi najlacnejsiu ponuku.
Myslim ze teraz tam idu ludia, ktori nie su az tak uplatny a ktori tam idu prave preto lebo im vadi klientelizmus a korupcia.
Ako nahle si bude moct hocijaky obcas precitat na webe vsetky zucastnene ponuky a osobne sa presvedcit kto bol vybraty nie je ziaden priestor na korupciu.
-
-
-
-
a keď si as zobudil , tak si mal ruku v šerblíku
Autor: Stormwatch
13.06.2010, 22:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
takú znôšku bludov som už dávno nečítal, koľko máš rokov prosím ťa.
-
Re: a keď si as zobudil , tak si mal ruku v šerblíku
Autor: alfaomega
13.06.2010, 22:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
to sa vekom u neho nevyriesi, tudy cesta nevede... :)
-
Re: Re: a keď si as zobudil , tak si mal ruku v šerblíku
Autor: mm
13.06.2010, 23:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
exkluzivne pre vas pani (alebo damy) http://blisty.cz/2010/6/11/art53066.html
-
Re: Re: a keď si as zobudil , tak si mal ruku v šerblíku
Autor: jajka
14.06.2010, 00:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
nahodou mal pravdu a ci uz je to mlady chalan alebo stary chlap neboji sa napisat co si mysli ... jasne teraz podme vsetci nadavat aky je blby ako je mozne dovolil si povedat svoj nazor, ktory neno nasmerovany len proti Ficovi a spol ale je objektivny. Zobudte sa mame slobodu slova preco mame niekoho urazat je to jeho nazor a ja si myslim, ze je spravny mozno to raz pochopime napriklad ked sikovne deti nebudu moct studovat vdaka nasej "uzasnej" novej vlade na skolach lebo ich rodicia na to nebudu mat. Budu studovat len bohaty a casto krat aj tupy lebo ich rodicia budu mat dost financii. Uz nasi rodicia budu odchadzat zniceny do dochodku ved aj 62 je vela nie to este viac. Ja viem neni to vela pre ludi ktori v zivote manualne nepracovali, ale pre takych co tak pracuju cely zivot je to neunosne. A skoro som zabudla nezabudnite aj na mna ponadavat za to ze som povedala svoj nazor, lebo u nas neexistuje sloboda slova. Na Slovensku urcite nie
-
Re: Re: Re: a keď si as zobudil , tak si mal ruku v šerblíku
Autor: alfaomega
14.06.2010, 07:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
mne pre zaciatok staci - ze 4-rocneho siritela nenavisti z Uradu vlady o trocha viac obcanov, ako tych co ho podporuju - poslalo pekne do pice - pravdupovediac, necakal som to... :) keby bol robil skutocnu lavicovu politiku, tak by mi to osobne ani tak nevadilo, a nemusel by som byt vulgarny...
-
-
-
-
no nie? :)
-
Cest praci sudruhovia,
ludia rozhodli ako rozhodli, burit sa proti tomu je burit sa proti ludom. Preto sa pripajam k nazoru:
nie, sudruhovia. koniec smerackej rabovacky. vdaka bohu!
PS. Clanok je len jednosmerna kritika a toho s cim autor clanku nesuhlasi a mozno zavisi SaS. -
Sudruh Weisenbacher, ak mohli ist ludia za pracou do zahranicia, mozes ist aj ty a nemusis sa bat. Nic sa ti nestane, len moznosti uzivit sa publikovanim takychto pamfletov bude pomenej.
Mozno ti to pomoze pochopit, ze SMER s.r.o. rozhodne nebol lavicovou stranou, ale korporatnym vytvorom Meciarovej "kapitalotvornej vrstvy", kde bol Fico zamestnancom. -
Na uvod si rypnem: preco v titulku hovoris o vlade bez vitazstva a v zavere o „revolucnom” vitazstve?
No ale o inom som chcel. Ja som sice praviciar, ale ani vlada slusnej lavice by mi nevadila. Kedze vsetky relevantne lavicove strany zozral Smer (a pritom si odhryzol aj z HZDS a SNS) a Smer sa sprava ako banda neschopakov, zlodejov a klamarov (cim vlastne aj je), lavicu u nas nemame. Chlapci, co keby ste zacali zbierat podpisy pre novu, skutocne lavicovu, stranu? Verte tomu, ze aj slusni praviciari by vam boli vdacni a respektovali vas. A berte si priklad z Mostu: nie bliakanim po susedovi, ale spolupracou s nim sa dosahuje pokrok. Takze zbytocne nerypte do slusnych ludi, aj ked maju ine nazory, ale hladajte tie veci, na ktorych sa zhodnete (a ze takych je vela). Jedine spolupraca slusnych ludi moze priniest tejto krajine spravodlive a rychle sudy, odstranit korupciu a priniest skutocnu politicku kulturu, v ktorej su politici skutocne zodpovedni za svoje ciny.
Tak uz tu neplacte na internete a nieco robte.-
Ako ja citam tychto ludi na JeToTak, tak laviciari su, ale slusni sa mi nezdaju. Odtialto slusna lavica nevyjde. Citim u nich extremisticku posadnutost, kazdy je pre nich fasista atd, atd.
-
-
Pan Demagog, okrem toho, ze tu nariekate, mi akosi usli vase navrhy, zlepsenia, reformy deforiem. Prosim nabuduce si dajte aspon tu namahu a porozmyslajte nad riesenim problemu. Ja viem, ze nie je nic jednoduchsie, ako postnut na internet clanok plny bludny staznosti. Porozmyslajte nad sebou. Pri formulacii zmysluplnsieho diela vam iste pomozu otazky ako ktora je cesta podla mna lepsia pre Slovensko? Ake konkretne riesenia mam v rukave ja? Ktore je podla mna najlepsie vychodisko z danej situacie, ktoru tak vehementne kritizujem? Viem kritizovat a zaroven cosi ponuknut? Zial, bez odpovedi na tieto otazky je vas frustrovany vylev vnutornej pomatenosti skutocne len bohapustym "kriklunstvom".
-
presne, lahko je nariekat je vsetko je naprt; mnoho tazsie je sam vymysliet ako z toho von. Bohuzial hesla Za mier, Za 13. dochodky, Zdravie pre vsetkych su len prazdne keci
-
-
Paci sa mi ako uz aj na Slovensku vedia suverenne imitovat take to vecne (ale naoazaj vecne; a myslim: vecne; ako ze: ustavicne) urazene intelektualstvo. To vam ma analiticku hlbku takej barinki neskodnej....vsade akysi bolsevici, ludaci, neoliberali, fundamentalisti, skorumpovani, bohorovni....
a chvala Bohu niekto odstranil Sadamka Husseina, bola to odvazna vec a velmi potrebna. -
Preco asi nikto nechce mat s Ficom nic spolocné a štíti sa ho ako malomocného?
Po cele volebne obdobie sa choval ako kedysi komunisti.Nečudo, vyšiel šlachtený z tej škôlky a jehio projekt Smeru s podnikasteľmi ako Počiatek alebo Kaliňak bol ďaleko od socialneho citenia ktoré opakovane deklaroval. Neprijal žiadne opozičné návrhy čoémako racionalne, nevyužil duševný potencial opozácie, ktorý sa mu ponukal. Iný taký Len On akého sme tu už mali. Je úplne v poriadku že vlády sa chytí pravica. Iba riešenia ktoré pošlú tzv socialny štát do limiitov, ktoré si štát môže dovoliť umožní Slovensku prežiť.Ja som volil SaS a prehovoril som k tomu najmenej 10 ďalších priateľov alebo rodinu.Motivovaný som bol iba vlastným presvedčením svojich 65 rokov , skúsenosťou a sedliackym rozumom. Poznám osobne viacero ministrov z ešte terajšek vlády a verte že som šťastný že už nebudú môct aspoň štyri roky škodiť.-
Re: lavica,lavica, tlaci ta ta stolica
Autor: Kaifáš
14.06.2010, 19:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Pán Burus,že máte sedliacký rozum to vieme,nemusíte to zdôrazňovať.Prezradil vás text.Ale,zrejme ste si neprečítali dobre programové princípy strany SaS.Doporučujem vám postupne si odškrtávať ich plnenie,budete mať suprise.A nemuseli ste prezrádzať ani to,že ste boli v KSS pre 89-tým.
Škoda len,že sa nedá vymeniť alebo transplantovaž rozum.
Ak sledujete politiku,tak prídete na to,že v SNR platí už dve desiastky rokov vyšší princíp: NEPRECHÁDZA žiaden návrh opozície!!!
Teraz príde ďaľší princíp,nižší,výmena postov,ktoré sa obsadzujú na základe politických nominácií so zdôvodnením,že v ŽIADNOM prípade sa nejedná o politické čistky,ale o výmenu pre nekvalifikovanú prácu,prípadne porušenie pracovnej a technologickej disciplíny.-
Re: Re: lavica,lavica, tlaci ta ta stolica
Autor: Vona Gábor
15.06.2010, 00:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
nekaz mu to obrovské šťastie! Konečne sa vo svojom veku jeho sedliacky rozum dožil toľkej slávy a ty ho tu len zbytočne mätieš!
-
Re: Re: lavica,lavica, tlaci ta ta stolica
Autor: nietze
16.06.2010, 01:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Klamete alebo neviete.
Len ficovi samemu preslo za 2hej dzurindovej vlady 5 zakonov:
http://www.nrsr.sk/Default.aspx?sid=zakony/statistiky_vysledok&ViewID=SSLP.Stat.NZPrijaty&CategoryID=-1&PredkladatelID=0&Predkladatel=fic&Ciastka=&Cislo=&CisObdobia=3&DatumOd=1900-1-1%200:0:0&DatumDo=2100-1-1%200:0:0
{ak tu hatmatilku spravne citam teda}
-
-
-
podla toho co tu citam, zmenou vlady doprava sa menil aj ton debaty na tomto fore. a po pripadnych uspechoch v ekonomike sa este pritvrdi. ale lavica bez pravice nemoze existovat, nemoze rusit "neludske" reformy, ak ich nikto nespravi, nemoze minat, ked nikto nenasetri, nemoze si poziciavat, ked nikto nepozicia. uvidime...
-
to neustale omielane klise, ze pravica setri a lavica rozhadzuje. Pravica kradne este viac a zasadne okrada tych nabezradnejsich - bezneho obcana napr. aj tym, ze rozpredava majetok obcanov a statu - to je snad setrenie, staci sa pozriet na Bratislavu ako je vyrabovana po 20 rokoch bacovania pravice
-
A akoze je to Bratislava vyrabovana po 20 rokoch pravice? Lebo ked som naposledy pozeral, mala podstatne vyssie priemerne platy a HDP na obyvatela ako zvysok Slovenska.
-
Ty musis byt uplne slepy. Bratislava je na tom teraz neporovnatelne lepsie ako pred 20 rokmi.
-
-
-
Celkom dobre sa v tom nevyznám ...
Autor: Anton Michalka
15.06.2010, 16:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
... ale čo je ľavica? Dobrá, slušná ľavica? Čo to je?
Pomáhať chudobným, slabým, chorým, vylúčeným ... tím na okraji. A NEKRADNÚŤ !!! To je podľa mňa dobrá a slušná ľavica ...
Možno zjednodušujem, neviem. Možno som naivný, neviem.
Reprezentuje slušnú ľavicu dnes, tu, na Slovensku niekto? SMER-SD?
J and T, Široký, Flašík ... to sú tí chudobní, slabí, vylúčení ... lebo im SMER SD hodne pomohol ...
Ľavica prehrala, keď dovolila ľuďom ako Migaš, Kanis, Fico, aby ukradli určujúce ľavicové témy.-
A existuje na Slovensku slusna pravica? Alebo mame talketo naroky len na lavicu? neexistuje, tak ze je to potom o pridanej hodnote.
-
Nie. Nekladiem tieto nároky len na ľavicu. Príspevok nesmeroval ku vysloveniu nárokov ... Nebuďte taký vzťahovačný. Konštatujem, že toto sú nosné témy ľavice. Že sa na nich dá stavať. Že vďaka nim možno uskutočniť zmysluplnú, dlhodobú politiku. Teda, myslím si to, dúfam v to.
Takisto konštatujem, že tieto témy ľavici ukradli ľudia ako Fico a ďalší. Zaštiťujú sa nimi. Dobre im poslúžili k tomu, aby naplnili svoje mocenské ambície. Tým ľavicu diskreditovali. Čo je ohromná škoda, pretože ak na politickej scéne chýba normálna, konštruktívna ľavica, potom pravica besnie ... niet kto by ju urozumnil ...-
Vidite , aki ste zaujati, lebo ti skuseni politologovia a novinari ako P. Uhl to vidia inak, takze specialne pre vas
Když v roce 1996 vyhrál italské parlamentní volby levicový blok Olivovník, vysílala Česká televize komentovanou zprávu „Italové prohráli volby“. Pro českou pravici byla už tehdy levicová volba prohrou z pomatení. Sobotní volby na Slovensku provázela kampaň fandící všemu, co bylo proti Ficově Smeru – sociální demokracii. Média stavěla „levicový“ blok proti „pravicovému“. O levici a pravici se tam psalo bez ohledu na historické a v Evropě užívané obsahy obou termínů. I populistické Mečiarovo Hnutí za demokratické Slovensko (HZDS) tam bylo levicí. Do levice řadila média i krajně pravicovou Slovenskou národní stranu Jána Sloty. Ten by byl jinde pro záštiplné výroky o Romech, Maďarech a Češích trestně stíhán a odmítala by ho i většina těch, kteří se bojí všeho cizího. Snaha zařadit každého a vždy do levice či pravice jde vždy ruku v ruce s polarizací pohledu na život. Je to sestra šíření nenávisti a agresivity. Je to záměr či neznalost, jako v případě názoru Petra Bendla (ODS), že soc. demokracie vznikla z nacismu. Kdesi jsem dokonce četl absurditu, že nacisti a Hitler byli vlastně levice. I některá česká média přijala pro hodnocení politických poměrů tento pohled fanoušků dvou fotbalových mužstev, dvou politických bloků, dvou znesvářených národů či náboženství. Tento postoj provází konflikty a války v Evropě i ve světě. U nás byl typický pro vládu panské koalice po roce 2006. Recidivu zažívá i nyní. I ČT teď napsala „po neúspěchu levice“ na Slovensku. Ficův Smer dostal ale téměř 35 procent hlasů. Smer je přitom podle sebe, podle většiny Slováků a pro EU i podle mne – a to mám na levicovost přísná měřítka! – levicový. Podařilo se mu částečně zmírnit bídu slovenských chudších, ale i středních vrstev, do níž Slováky uvrhly pravicově-liberální reformy křesťanské demokracie Mikuláše Dzurindy. Smer šel do voleb z horší pozice než ČSSD, čtyři roky byl u vlády a ne vše se mu dařilo. Přesto získal skoro o 20 procent hlasů více než druhá strana v pořadí, křesťanská demokracie. I proto je jako vítěz voleb, který by podle českého vzoru, jak říká slovenská pravice, neměl sestavovat vládu, v jiné situaci než ČSSD. Ta totiž předběhla druhou ODS jen o necelá dvě procenta. Slováci ale volby i podle mne vyhráli přinejmenším tím, že ukončili neužitečný parlamentní život Mečiarova hnutí. Bezmála dvacet let pil všem krev. Pravice, i česká, z něj udělala strašáka. Nebyl to ale člověk demokratický, navíc měl na hrbu finanční aféry. Proto je dobře, že jeho HZDS odešlo z Národní rady. Není ale dobře, že tam prolezla Slotova strana, jíž Fico ustupoval. Jen pár set hlasů o tom rozhodlo. S 5,07 procenta hlasů překročila pětiprocentní hranici. Čtyřem „pravicovým“ stranám, které mají většinu jen čtyř hlasů v Národní radě, se bude nyní sestavovat vláda hodně těžko, už proto, že dvě z nich ani pravicové nejsou a programově se dohodnout mohou jen těžko. Je to Svoboda a solidarita (slovenská obdoba české s. r. o. Věci veřejné) a umírněný maďarskoslovenský Most – Híd, podle mne účinný lék jak na Slotu, tak i na Orbánovo velkomaďarství. Vládu sestaví buď Ficův Smer s těmito novými stranami, nebo vznikne nefunkční slepenec, který se brzo rozpadne.-
...to je ten, co svetu oznamoval smrt Martina Smida, pamatame... standardny siritel pravdy, a najlepsi analytik slovenskych pomerov... :):):):):):):):):):):):):):):)
-
clovek zasne, co za zrudy su volici stvorice ganstrov
-
malomestiacka fasisticka svina, co sa tu znemoznujes?
-
Re: Re: jo, jo... Petr Uhl...
Autor: chlapci, pojdete pracovat...
16.06.2010, 20:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
...praca slachti, a vy zabudnete na urazanie ludi, ktori zivia Vasich rodicov...
-
-
-
-
-
-
-
ten clanok je odpad. svojou absenciou reality a aroganciou predcil vsetko, co som doposial cital. autor nakydal na vsetko, co nie je v sulade s jeho nazorom, bez ohladu na realitu. ciernobiele videnie, absencia zmyslu pre realitu indikuju u autora syndrom komunistickej posadnutosti.
-
Tento clanok napisal uplny vymlety mozog ani nebudem argumentovat. Pochaba mysel na urovni R.Fica.
-
no uctyhodny hlupak je tento Weisenbacher... nekorektny clanok plny prekrucania a la Fico - uz mas clenstvo v Smere? a este daco: rad budem za mensi poplatok robit kontrolu gramatiky - mas zaujem?
-
pan Weisenbacher chce zalozit "Skutocne lavicovu liberalnu stranu". Podla mna odporujuce si slova v jednom slovnom spojeni. Ako moze byt nieco co obhajuje zasahy statu do chodu jednotlivcov (lavica) spolu s liberalnou - hlasaju okresanie statu.
-
Socialnym inzinierom a mystikom nikdy protiklady nevadili. Pre nich logika neplati.
-
-
-
Pani, ku demokracii patri pravidelne striedanie pravice a lavice vo vlade - aj ked si na to niektori po vitaznom februari na 40 rokov odvykli. Tento rok vyhrala pravica, budu volby ma moznost vyhrat lavica. Bol by som hrozne rad, keby na Slovensku konecne vznikla moderna lavicova strana.
-
Skusim reagovat postupne na jednotlive veci.
"Budúca pravicová koalícia bude teda rovnaká, alebo vďaka Supersulíkovi (alebo je to Palmexman?) skôr horšia ako tá čo tu bačovala v rokoch 2002 až 2006."
Este nie je ani zostavena vlada, ale autor uz vie ako to bude. Nahodou cisla Tiposu by sa nenasli? Da sa argumentovat postojom pravicovych volicov po volbach 2006, za rozdiel by som vsak povazoval ze Fico vtedy uz bol v parlamente, takze boli silnejsie referencie.
"najhorší zákonník práce v EU"
"ľudia sú len spotrebným materiálom nadnárodných korporácií"
pri vsetkej ucte, tieto dve vety spolu pripominaju skoro zjazd UV KSC 1975.
"Prvý krok Ivety Radičovej ako ministerky práce, sociálnych vecí a rodiny bol zrušenie podpory pre slobodné matky"
je naozaj riesenim nefungujuceho justicneho systemu pridavat do statnej byrokracie dalsich uradnikov, suplovat povinnosti otca a odpisovat vyplatene alimenty ako socialne straty statu? Ved ak stat nedokaze vynutit otca platit vyzivne, ako ho chce prinutit splatit dlh voci statu za nahradne vyzivne?
PS:
povazujem za schizofrenicke, ked sa lavica ohana toleranciou voci mensinam, oznacuje ludi s konzervativnym nazorom za xenofobov, cernoknaznikov, neocons a fundamelisti. Niektore nazorove mensiny skratka nie su tie 'spravne' nazorove mensiny?-
"najhorší zákonník práce v EU"
"ľudia sú len spotrebným materiálom nadnárodných korporácií"
pri vsetkej ucte, tieto dve vety spolu pripominaju skoro zjazd UV KSC 1975.
Aj keby to bolo zo zjazdu KSC 1975, aj keby to bol vyrok zo 4.maja 1886, alebo z novembra 1989, je uplne jedno odkial a z akeho datumu by bol ten vyrok. Co je dolezite je jeho pravdivostna hodnota a ta sa rovna 1. Doprial by som ti robit v Nosoviaciach v Hyundaji alebo niekde za pasom alebo aj niekde v IT a to by si videl, aky by bol z teba spotrebny material.-
Re: Re: reakcia z prava
Autor: konzervativne nazory
16.06.2010, 10:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
a na toto musim reagovat:
PS:
povazujem za schizofrenicke, ked sa lavica ohana toleranciou voci mensinam, oznacuje ludi s konzervativnym nazorom za xenofobov, cernoknaznikov, neocons a fundamelisti.
Autor clanku spravne ukazuje na xenofobov - hlavne Sebeja. Je mi fakt uprimne do placu, ked som videl ze tento Sebej (precitajte si jeho meno odzadu) je v parlamente. Snad neexistuje vacsi US rektalny alpinista, vacsi zaslepenec a vacsi magor co sa tyka lasky k Amerike. Sebej miluje vsetko co je proamericke a proizraelske az uplne patologicky. Ten by mal byt na psychiatrii. Jeho komentare, nazory, clanky a uvahy, prezentovane v spriaznenom medialnom priestore (Hribov .tyzden, SME a podobne) su take sialene neobjektivne az hruoza. A na poukazanie ake pomatane bludy pise by stacilo UTFG. Staci ozaj trosku pohladat web a na kazdy jeho bohorovne prezentovany a jediny spravny nazor najdete plno odkazov, ktore ukazuju, ako sa myli ... Sebej, Osusky, Dostal, Kanik, Krajcer, kriste pane, kam sme sa to dopracovali. Ja ked uvidim Krajcera niekedy ako recni v parlamente, asi dostanem infarkt.... -
ja som v hyundaji nerobil, ale odmakal som si vo vyrobe niekolko rokov ako brigadnik cez leto.
robotnici zavideli veducemu o 200 Euro vyssi plat, ale to ze on bol v robote o polovicu viac nez oni, chodil aj cez vikendy tak to ich uz netrapilo.
oni prisli na nocnu, 2 hodiny makali a potom spali.
takze take vykoristovanie to na slovensku nie je.-
ano, a na zaklade tvojej skusenosti z jednej vyroby povies ze vsade je to tak, ako si to na jednom mieste videl. Tak je? Ver mi, ze ak pracujes v nadnarodnej korporacii, vladne tam "korporatny fasizmus", ludia nie su nic ine ako suciastky. Nahraditelne kedykolvek.
-
1) bola to nadnarodna firma
2) vy na zaklade jedneho prikladu - hyunday - tiez vyvodzujete tvrdenia o vsetkych firmach
3) dnes pracujem v inej medzinarodnej firme, jedneho sefa mam nemca, druhy je poliak, treti grek, firma ma bossa taliana, je to nemecka firma, ziaden problem....-
dobrovolni otroci su najvacsi ....
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: nietze
16.06.2010, 14:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
hlboka myslienka, na ktorej stranke vasno diskusneho manualu sa nachadza?
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: antifa
16.06.2010, 15:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
na rozdiel od teba nepotrebujem manual. pal do prdele otrok.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: nietze
16.06.2010, 15:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
lekcia zo slovenskeho jazyka na dnes:
http://slovnik.azet.sk/pravopis/?q=slu%C5%A1n%C3%BD;-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: antifa
16.06.2010, 16:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ale mna nezaujimaju tvoje fantazmy ani malomestiacke predstavy o slusnosti. si len hlupy otrok a si na to hrdy. pre mna kokot.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: nietze
16.06.2010, 16:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
hm ja som otrok.
Cim sa pan zivi? Alebo je na podpore?-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: antifa
16.06.2010, 16:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ako inak, som predsa extremny lavicak, teda cisty prizivnik. odpal kreten.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: nietze
16.06.2010, 16:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ja som nepovedal ze ste prizivnik
ja sa pytam akou cinnostou sa mam zivit aby som nebol otrok.
alebo sem uz socialnost, solidarita a pomoc inym nesiaha a tu uz nastupuje tvrda konkurencia?-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: antifa
16.06.2010, 17:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
pre mna je kategoria tvrdo pracujucich ludi, ktori su ochotni vacsinu svojho zivota obetovat zamestaniu, ktore je v naprostej vacsine pripadov len zamestnanim pre zamestnanie a chyba mu akykolvek "metafyzicky" presah, totozna s kategoriou dobrovolny otrok. to je vsetko. vela ludi je na to dokonca hrdych. a co je najhorsie - vela si ich celkom diktatorsky mysli, ze ked ostatni nemaju o podobny zivotny styl zaujem, nemaju v spolocnosti ziadne miesto. to je vsetko. a myslim si, ze spamovanie fora "ideologickeho nepriatela" je prave jednym z prejavov diktatorskej mentality. je vas vela, ste agresivni a otravni, zasluzite si tvrde odpovede. pochybujem, ze vacsina z "vas" chce naozaj o niecom diskutovat.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: nietze
16.06.2010, 17:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
neviem co presne myslite slovom "metafyzicka"....
Ja si vazim kazdeho poctivo pracujuceho cloveka. Zaujimalo by ma, ako pristupujete k vyrobkom tychto otrokov. Ako vidim, mate pocitac, internet, zrejme nechodite nahy, kupujete v obchode. Zda sa, ze tu vam 'otroci' nevadia.
Neviem preco aplikujete kolektivnu vinu. Ak si pozriete moje prispevky, som slusny, uvadzam argumenty a neposielam nikoho do ziadnych telesnych otvorov ani nepouzivam ziadne invektivy.
Diskusia je o porovnavani nazorov roznych stran. Samozrejme, ak ma diskusia na strankach jetotak.sk sluzit na vzajomnu egoonanniu, bolo by fer od admina toto uverejnit pri vstupe do diskusie.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: antifa
16.06.2010, 18:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ja si ludi, ktori len pracuju, i ked tvrdo a poctivo, vsetkych bez vynimky rozhodne nemam preco vazit. Hlavne, ked sa nezamyslaju nad dosledkami svojej prace a pod.... bolo by hlupe vazit si pracu kapa v gulagu alebo koncentraku, a to iste plati o praci pre Shell alebo Goldman Sucks alebo inu diktatorsku instituciu. len pracovat ako poslusna ovecka a pritom si neklast otazky o zmysle "pobytu" vlastne nesmierne "uraza" moju predstavu o plnohodnotne rozvinutej ludskej bytosti.
PS: snahu o diskutovanie som nezaregistroval-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: s
17.06.2010, 00:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Vsak nam uz prezradte, cim sa zivite? Mate nejakych zakaznikov, pre ktorych vytvarate nieco hodnotne, co oni aj naozaj chcu? Velmi radi by sme tiez neboli nikoho otrokmi, tak nam konecne ukazte cestu, ako to robite.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava
Autor: korporatny fasizmus
16.06.2010, 14:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
pojem korporatny fasizmus pouzil Noam Chomsky. Uplne s nim suhlasim, je to skvele vystihnutie ako sa spravaju korporacie do vnutra k svojim zamestnancom, ale castokrat aj navonok. A ci chces alebo nie, faktom je, ze korporatny fasizmus prevadzkuje drviva vacsina (ak nie vsetky) nadnarodne giganticke korporacie, ktore su zvelebovane najma privrzencami neviditelnej ruky trhu a neoliberalnymi hovädami na cele s Miklosom, Kanikom a Dzurindom a celou MESA10!!!
-
-
-
-
-
-
Študoval tu niekto s Krajcerom?
Autor: Ná, Pipipi, Ná
16.06.2010, 01:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Článok je dobrý až pred jeho záverečnou. Tie linky kvitujem. Inak, kritizovať zlodejov vo vláde nie je ani ľavicové ani pravicové. Je to opozičný syndróm. Videl som na YouTube nejakú konferenciu o smerovaní ľavice. Že to nikto nemyslel vážne (okrem Chmelára), čo tam hovoril? Že? POvedzte, že áno, nech si môžem ísť kľudne ľahnúť.
-
Vas laviciarov len bit po tych sprostych hlavach. Tu uz nepomoze nic...
-
Tak, tak, SA tiez chodili mastit komunistov, aby ich odradili od aktivity. :)
Ale ja si myslim, ze trepat treba vsetky politicke hlavy dokial z nich nieco nevypadne. Pretoze nie je mozne chodit od extremu k extremu. Toto nie je centrum, toto je chudobna periferia a tak tu ani nie su moc uspesne pravo-lave vymysly, ale iba skutocne pochopenie situacie.
Dolezite je, co tato krajina generuje tak, aby to peniaze prinasalo a nie odnasalo. A pri tejto otazke sa musi praviciar zahanbit, pretoze jeho politicka zakladna - SK kapitalisti neprodukuju nic svetaborne. Nie je tu ziaden domaci vyskum, nie je tu ziaden GE, ani GM. Takze v tomto zmysle maju navrch robotnici v cudzich manufakturach, pretoze de facto iba oni generuju nejaku smiesnu hodnotu, ktora sa predava.
To nie je ziadne hrdinstvo, robit poskoka cudzej korporacii a hnat domorodcov do prace, ani to nie je hrdinstvo napichnut sa na korporaciu a dodavat nejake nezmysly, ktorych je po svete habatej a len tlacit na to, aby nezmysly boli lacnejsie nez z ciny a teda tlacit na socialne hranice.
Tu treba pravici trieskat hlavu o mur dokial nevypadne nieco, co bude skutocne takym uzitkom, ze to zacne peniaze prilievat a nie odlievat. Keby ti neschopaci mali aspon o stupen sirsi rozhlad, tak by plakali az vtedy, ak by priniesli nejaku vlastnu tecchnologiu a s ktorou idu prerazit do sveta a teda potrebuju ulavy. Lenze oni placu len preto, aby z jednoduchej cinnosti vytrieskali este viac centov.
Na druhej strane, kedze sme na periferii, cize kludne si mozeme uvedomit, ze tu bude model ala Honduras - masa chudoby plus dve tri korporacie a par domacich latifundistov, treba trieskat hlavu o mur aj lavici, pretoze cena za socialny populizmus je prave podpora domacich latifundistov.
Takze suma sumarum, v tychto volbach nevidim ziaden naznak toho, zeby sme mali model Haity opustit a ani jednu stranu nemozem vinit za nic, pretoze postupuju presne v zmysle maleho, periferneho SK modelu. A nemam pocit, zeby niekto z elit chcel tento model nejako vyrazne narusit, ci z neho vyrast.
-
-
Co ma SMER - miliardarska strana spolocne s lavicou?
-
odporucam, aby si urobili zajazd k vile socialnodemokratickeho ministra fesiho Pociatka so skutocne hlbokym a uprimnym socialnym citenim - ma tam namontovanych dost kamier, takze maju sancu ze ich uvidi, pohosti, lavicovym slovom pohladi... keby nebol vo vile pod Slavinom, tak s Kalinakom zerie langusty v Kogu na Hviezdoslavaku - takze ked sa tito frustrovani volici presunu tam, maju nadej ze aj tam sa im moze nieco ujst... prinajhorsom budu mat dobry pocit, ze aspon nejakemu socialne citiacemu cloveku sa v tejto republike ako-tak dari...
-
-
Nechapem ako sa moz takyto DEMENT vobec vyjasdrovat do nejakeho media.
Doteraz som si myslel ze tam pisu ludia aspon s minimalnou inteligenciou,
ale toto??? ...
ten chudsk ma v hlave iba sopel namiesto mozgu
{rijemne siakanie aj dalej-
Uz je to tu - pravica sa chysta zlikvidovat posledne kusky statenho majetku a obrat obcanov o cokolvek, co boli ich. O toot im islo, pani liberalni demokrati. Kym lavica statnby majetok zveladuje, pravica ho likviduje v rozpore so zaujmami statu.
-
pre takych ako ty by mali urobit nejaku rezervaciu kde by vam mohol fico "vladnut" a mohli ste sa vytesovat ze h*vno mate a tak vam nemoze nikto nic zobrat a nechat sa vydelovat jeho udorodim sudruhom ficom...
-
Zacinam silne pochybobat, ze tu mame demokraciu, zacina to tu pripominat , ze tu mame novy pinochetov rezim , jeho privrzenci coraz viacej obsadzuju verejny priestor a snazia sa zastrasit vsetkych tych, ktori nie su privrzenci tohoto gansterskeho zlepenca.
-
nikto nikoho nezastrasuje, tak sa laskavo ukludni. len nemam zaujem pocuvat tieto vase dristy, to tu bolo 40 rokov na full time a 20 rokov na ciastocny uvazok, tak je na case aby sa dostali k slovu konecne aj normalni ludia. ked ste taki demokrati tak to snad zvladnete im dat priestor.
-
smrt fasistom!!!
-
a komunistom?
-
-
-
Niekto vam sudruhovia snad brani si vytvorit komunu, kde zavediete ten svoj socializmus? Nie je to snad prave naopak, ze vy chcete kazdeho nutit v takej komune zit?
-
-
-
-
-
je zrejme pekne zahorknuty bolsevik...
-
to iste ma tiez napadlo, autor to nema v hlave v poriadku.
-
aby ste nam predviedli aki ste primitivi vy?
-
Pozrime sa na slusnych ludi v akcii. Jedno vacsie fasisticke hovado ako druhe.
-
-
-
-
Slovenska politika je jak nas futbalovy zapas s Novym Zelandom.... cely cas (tieto 4 roky) nam to dobre islo len sme to posrali na konci (pri volbach). Je az neuveritelne ako effektivne pri vymyvani mozgov beznej populacie tieto masmedia dokazu pracovat. Nuz ale je to hlupost naroda ktora koniec koncov rozhoduje kto bude v politike. Takze zvolili sme si co sme chceli a teraz budeme niest nasledky.
-
Are you serious ?
-
-
ani vo futbale nevihra vzdy lepsi,vyhra ten kto da viacej golov a tu vyhra ten kto da dokopy 76 a viacej mandatov.To je matematika
-
tiez sa povazujem za laviciara, ale tento clanok je jednoducho ubohost, ak mna osobne nieco v poslednych styroch rokoch urazalo bolo ze ten najprv stredovy politik, potom po styroch rokoch laviciar a v predvolebnom obdoby nacionalita stale bral do svojej populistickej huby to ze ta jeho strana je lavicova
prosim vas, ked uz obhajujete tu jeho vladu, ake lavicove reformy to urobila? zrejme som nieco prehliadol, tie trinaste dochodky davaju vo svete totizto aj pravicove strany
pan autor diskereditovali ste sa jednoducho tym, ze ste povedali ze vlada lavicovej strany, na podnet ktorej ministrov sa prijal fasizmom zavanajuci jazykovy zakon a novinarsky zakon, ktory by vsade vo svete moderna lavica odsudila, nebola o nic horsia ako ta predchadzajuca
pacia sa mi niektore clanky, ktore su na tejto stranke, na niektore nazory mam sice trochu inaksi pohlad, ale hovorit este aj ti o smere ako lavicovej strane? uplny odpad tento clanok, autor chcel zrejme posobit ako intelektual a kopnut si do pravice, ale tie jeho argumenty ho diskvalifikovali nie len ako laviciara, ale aj ako intelektuala, vyznel totizto presne tak ako ti "intelektuali" a "politologovia" v studiu stv v sobotu vecer
btw:
mate pravdu dzurinda by mal sediet v base a to je ho financovanie by malo byt dokladne vysetrene, na strane druhej, co taky fico, ci pre toho je amnestiou to jeho "socialne citenie"?
zajacove reformy boli jednoducho vystrel uplne mimo, ale co urobil za rovnake obdobie minister za smer?
fronc bol tiez ubohy, po dlhom trvani to pochopila konecne aj samotna strana, ale prosim vas co urobil mikolaj, sak tie jeho styri roky boli rovnaka ubohost
zda sa akoby autor uplne prehladal co tu bolo posledne styri roky
jednoducho ak ma mat lavicovo zmyslajuci clovek na to aby mohol tvrdit ze je laviciar taketo ubohe neobjektivne a jednostranne nazory ako tento intelektual tak prestavam dufat, ze sa dakedy budem moct ist k volbam a s cistym svedomim hodit do urny volebny listok ozajstnej lavicovej stranny -
Hem :) ujo vyhladaj odbornu pomoc.. slovami toho najvyssieho, ktoreho sa tak zastavas 'je to hienizmus co tu pises, klames a zavadzas!'.. uz chapem, preco ma doktor Fiko tolko percent.
-
Slovensko uz vyslo z minulosti, ale este nedoslo do buducnosti. logicky sa to vola pritomnost. cast naroda nostalgicky spomina na casy istoty a pokoja a Robert Fico im dava pocit, ze je mozne to vratit nazad . dalsia cast naroda vie, za tudy cesta nevede, tudy se jit neda. a hlada alternativu. a zvysok partizanci. a pozoruje. a caka. az pride generacia slusnych politikov, rozhladenych, ktori videli svet a poucili a naucili sa. ze minister znamena sluzobnik a vlada ma sluzit narodu a nie naopak, ze poslanci su voleni zastupcovia ludu a nie ich kralovske vysosti z bozi vule vladci. zatiial musime vydrzat a pretrpiet nasich akoze politikov, drzme si palce.
-
Najprv jazykové okienko: Zrejme máš na mysli Mikuláša Dz. Daľej čo máš proti Rudolfovi Zajacovi konkrétne. Zdravotníctvo sa na Slovensku rozkladá už aspoň tridsať rokov, Zajac ako jeden z mála ministrov na svojom poste nepotreboval ryžovať, ale snažil sa dať veci do poriadku. Ficova vláda bola oveľa horšia ako Dzurindova. Ten najhorší zákonník práce Fico neopravil. Privatizovať sa dajú železnice a letsko v BA. Momentálne sa im skladáme na prevádzku všetci, keby poli súkromné ich stratu by museli zatiahnuť medzinárodné korporácie. projekt "Slovenská republika" zlyhal na plnej čiare Mečiarovi. Zaujíma ma, ako môžeš vedieť, že v budúcich voľbách vyhrá Fico ešte jasnejšie. On si tiež pred mesiacom ani nepripustil myšlienku, že nebude zostavovať vládu. Demokracia je práve o tom, že nikto si nemôže myslieť že tu bude navždy a nemôže si dovolť nastaviť podmienky tak, aby ho to ohrozilo ak bude musieť odísť od vesla. Kto si to neuvedomuje dobre mu tak.
-
výtrysk magorovin z hlavy bolševika po prohraných volbách.
-
Uz to neber, vazne, skodi ti to!
-
Nebojte sa pán Weisenbacher.Máme veľmi dobrú pamäť. Pokiaľ si to Vy nepamätáte , je to na škodu Vám, ale vačšina si pamatá aroganciu moci,vytesnenie opozície z masmédii, komunikáciu prostredníctvom arogantných p. K-R,či pani G. Nestačí ztunelovať voličstvo svojích partnerov , ale daleko prijateľnejšia je pokora, obetovanie sa v prospech prosperity obyvateľov a nie profitovanie pre určité spriaznené skupiny zo zjavne nevýhodných zmlúv ..Ak považujete za úspech predaj najdrahšej ponuke trebars mýta riadte sa týmto vo vašej domácnosti , určite bude i úspešný
-
Nebojte sa pán Weisenbacher.Máme veľmi dobrú pamäť. Pokiaľ si to Vy nepamätáte , je to na škodu Vám, ale vačšina si pamatá aroganciu moci,vytesnenie opozície z masmédii, komunikáciu prostredníctvom arogantných p. K-R,či pani G. Nestačí ztunelovať voličstvo svojích partnerov , ale daleko prijateľnejšia je pokora, obetovanie sa v prospech prosperity obyvateľov a nie profitovanie pre určité spriaznené skupiny zo zjavne nevýhodných zmlúv ..Ak považujete za úspech predaj najdrahšej ponuke trebars mýta riadte sa týmto vo vašej domácnosti , určite bude Vaše okolie spokojné.
-
Re: Odpoveď autorovi.
Autor: Vyhrali ste vdaka podvodom
16.06.2010, 18:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
napriklad Most hid a OKS je normalne kolalicia a potom im tych 8 percent nemoze stacit. Samotni extremisti z OKS ziskali jedno percento volicskych hlasov, keby neboli spachali tento podvod, nemaju sancu strasit v parlamente.
Rovnako kolalicia je SAas S TYMI TALIBANCAMI Z KONCA TABULKY:-
najlepsi dokaz ze to nie je podvod je fico.
keby bola co i len 1% sanca ze to podvod je, fico by uz hodinu po volbach podaval podania.-
Je to len vyuzitie nedokonalosti volebnho zakona, ktory vytiahol do parlamentu stranu, ktora v normalnej sutazi nema sancu . Dovera 23 000 obcanov je smiesna, ked si clovek predstavi, zerbudu kecat do zivota dalsim 5 milionom, ktori by im v zivote hlas nedali a nemaju ich doveru Toto na tom nie je fer, a len sa cudujem, ze niekto, kto sa hra na stelesnenie cnosti, nevahal sa dostat neferovym sposobom do parlamentu . Je to zneuzitie volebneho zakona.
-
A kolko je uz dost na to, aby mohli kecat do zivota 5 milionom? Nezalezi snad aj na tom, v com kecat do zivota? A ked drviva vacsina chce "kecat do zivota" nejakej mensine, tak ju moze poslat do lagrov, gulagov alebo zarizovat, znarodnit im majetok?
-
Re: Re: Re: Re: Re: Odpoveď autorovi.
Autor: Myslis si, ze si chytry?
17.06.2010, 09:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
To je pekne a svinsky otocne, lebo toto nie je o menisne, toto je o tom, ako sa dostat do parlamentu a mat moc a nemat doveru obcana. Lebo ked to otocim, je primerane, aby vola 23 000 obcanov diktovala a casto poskodzovala zaujmy 5 000 000 obcanov, ?
-
To nie je vobec svinsky otocene, to akurat znamena, ze spochybnit sa da kecanie do zivota aj vacsiny mensine. Ja neobhajujem ani, ze mensina ma pravo kecat do zivota vacsine. Podla mna je podstatne dolezitejsie, v com kecat do zivota. Ked sa vacsina dopusti zlocinu, tak jej ma pravo kecat do zivota aj jediny clovek, ak to dokaze. A plati to samozrejme aj naopak, ale tam to presadit je podtstane lahsie.
-
-
-
-
-
-
-
vy teda mate intuiciu na fantastickej urovni. odkial toto vsetko viete, co ste tu popisali? (mam na mysli hlavne ten vizionarsky zaver) Lebo nedokazem pochopit, aky zmysel maju tieto prognozy. mame vam zatlieskat, povedat, paneboze, pan weisenbacher, ci ako sa volate, tak sa bojim, ze mi tecie moc. Ja fakt neviem, co takymito vetami, vyskladanymi hlava-nehlava sledujete. Co ste vlastne chceli povedat? Ze bude horsie? Viete co, ja si pockam, lebo to, co tu bolo doteraz nebolo ani slusne a ani spravne.
-
presne tak.
Autor sa plasi ze bude horsie. Horsie bude prizivnikom a tym ktori profituju z nespravodlivosti terajsieho systemu odvodov. pan weisenbacher neponuka ziadne riesenia. Nic len vymetenu hlavu prvomajovych hesiel.
-
-
Peter, Peter. Strana SMER si polepsila? Ved prvykrat v historii SR vyhrala volby pravica (ratajme vsetky hlasy, aj tie pod 5%). Na rozdiel od roku 2002, kedy pravica mohla vladnut len vdaka HZD, SNS a PSNS. To, ze SMER vycical SNS a HZDS nic neznamena, Meciar uz bol opotrebovany a Fico sa od neho vobec nelisi.
SaS nie je len internetova strana (tie kopirky - potreboval si si buchnut, lebo nebol argument? Ci co to ma s realitou? Zabudol si spomenut, ze Sulik robil aj OLO, takze nabuduce si mozes ulavit poznamkou o kopirkovo-smetiarskej strane).
O akom rozklade zdravotnictva hovoris? Ved vdaka Zajacovym reformam zdravotcnitvo este aj po 4 rokoch Ficovho a najma Paskovho bacovania stoji ako tak na nohach. Okrem 20korunacok ani Ficovci nic v zdravotnictve nezmenili (dokonca ani pre obcana na prvy pohlad najviditelnejsiu vec: rocne zuctovanie).
Kto je podla teba krestansky fundamentalista? Ja som ateista (a nepokrsteny). Odkial vies, ze ti 4 su vobec veriaci? Ci zase taras a prehanas a potreboval si si ulavit? A ak si myslim, ze reg. partnerstvo je zbytocnost - stat by sa podla mna nemal starat o vztah medzi dvomi slobodnymi dospelymi ludmi - tak som tiez krestansky fundamentalista? Verim, ze zmluvna sloboda umozni aj dvom homosexualom, aj dvanastim gruppen-sex milovnikom zit tak, ako len chcu. To je liberalne stanovisko, nie krestansky fundamentalizmus.
Dalsie taraniny hovoria o tvojej malosti a ubohosti. Vyvrsovanie sa nad Superrichardom, tvrdenia o mafianskej privatizacii SPP, atd... No, no, klud! Dychaj, zhlboka dychaj. Nech sa rozum prekrvi, lebo takto posobis ako uplny idiot. -
polutovat ta, navarit kakavko, pohladkat a ulozit do postielky
-
aky autor prispevku, taky argument
-
-
kokot
-
Poserte sa so svojimi fasistami vo vlade, s vasimi mediami, s vasim malomestiactvom, vojnami, ozobracovanim, Vatikánskou zmluvou, konkurznými mafiami, obchodníkom s poslancami Dzurindom. Nadávate tu Weisenbacherovi, ktorý iba napísal jeden text. Ste prijebaná horda, ktorá cíti krv. Aj tak prehrate.
-
som strasne, ukrutne zvedavy na protikorupcne zakony a som strasne zvedavy kedy pridu prve kauzy. Urcite to nebude dlho trvat a SaS a SDKU bude moct ukazat ako si stoji za svojimi slovami - nulova tolerancia voci korupcii. lol. to bude fraska :)
-
-
Chcel som reagovať, ale ako som to tu tak prechádzal nie je načo. Samé urážky, nadávky, žiaden argument. Že je na tom pravica až tak zle som nečakal, že nemá skutočné argumenty je jasné už dávno, ale že sa ani nepokúša nejaké vyfabulovať je pozoruhodné.
-
myslím, že celý Ty si o ničom chlapče...
-
ako vravím: proof of concept
-
ja viem od Teba chudáčika aspoň rátať, a ovládam aj pomer čísiel 62:79 alebo 71:79 - Ty si taký dilinko, že ani takúto jednoduchú vec nechápeš, a preto tu vypisuješ kraviny počnúc už nadpisom... mimochodom víťaz volieb už druhý týždeň má šancu - aj keď vieme dobre že nulovú - len Ty trtko to nechápeš... ešte tak, keby si sa namiesto vypisovania hlúpostí chytil nejakej poriadnej práce, aby som Tvojich rodičov nemusel živiť z daní a odvodov ja - ale v tomto si Ty iba taký oportunistický frajer - myslím že sa ani zamak nemýlim... :)
-
Re: Re: Re: Re: neni o čom
Autor: Peter.Weisenbacher
22.06.2010, 21:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ako vravím x2
-
tieto Tvoje reakcie, spolu so samotným článkom - sú Tvoje 2 naj veci, ktoré si v živote dokázal... :)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: neni o čom
Autor: Peter.Weisenbacher
23.06.2010, 16:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ako vravím x3
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neni o čom
Autor: alfaomega
23.06.2010, 23:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ale nevrav :)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neni o čom
Autor: wikrom
24.06.2010, 05:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ludia zvolili co uznali za vhodne. lavica so svojimi 35% je sice impozantne cislo, no k zastupovaniu zaujmov vacsiny nestaci. Takze reakcie a aj cely clanok je len nadrziavanie jednej alebo druhej strane. Bohuzial je po volbach, neviem preco sa niektori stale utiekaju s nariekanim ake je to zle. ludia rozhodli ze fica maju pokrk a predviedol im socialisticku rozkradacku a to este aj na dlh.
btw, clanok plny lavicovych bludov, ktorym oblbuju ludi. Akoze najhorsi zakonik prace po Miklosovi? Preber sa chlapce, cim prozamesnanecky zakonik prace, tym tazsie ta niekto vobec prijme pracovat. Podobne ako vysoka minimalna mzda brani zamestanavat ludi. Takze PetkoW, same nepodlozene bludy pises...-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neni o čom
Autor: Peter.Weisenbacher
27.06.2010, 10:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Smer nie je ľavica (a už vôbec nemá nič spoločné so socializmom) a ja som mimoriadne rád, že nie je pri moci. Čo sa týka zákonníka práce a minimálnej mzdy je pozoruhodné, že sa operuje nezamesnosťou a pritom práve v krajinách kde sú najsilnejšie je nezamestnanosť najnižšia, kto tu šíri bludy? Ja keď vychádzam z reality, alebo Ty keď vychádzaš z hayekovských poučiek, ktoré sa dávno ukázali ako nesprávne?
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neni o čom
Autor: Peter.Weisenbacher
27.06.2010, 10:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Smer nie je ľavica (a už vôbec nemá nič spoločné so socializmom) a ja som mimoriadne rád, že nie je pri moci. Čo sa týka zákonníka práce a minimálnej mzdy je pozoruhodné, že sa operuje nezamesnosťou a pritom práve v krajinách kde sú najsilnejšie je nezamestnanosť najnižšia, kto tu šíri bludy? Ja keď vychádzam z reality, alebo Ty keď vychádzaš z hayekovských poučiek, ktoré sa dávno ukázali ako nesprávne?
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neni o čom
Autor: Spiff
28.06.2010, 23:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Tak teda uz nie je zaujem o diskusiu?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aj by som zareagoval vramci polemiky, pretoze som nasiel vela veci, s ktorymi nesuhlasim, ale diskusie na JTT nemaju vysoku uroven. No, ak mate zaujem o diskusiu, tak odpovedzte a nieco aspon trochu na urovni zo seba dostanem.
-
mily peter;
co su to lavicove temy? tie boli aktualne do roku 1989 kde socializmus skolaboval. Co je privatizacia? Privatizacia je to ze v sukromnych rukach kazdy podnik hospodari efektivnejsie, ako ked ho riadi statny manazer co si len mysli ze dobre riadi. Ved statne SPP za meciara bolo tusim tunelovane tak, ze nebolo v zisku. Je pravda za na procese privatizacie vedeli zarobit najma ludia co boli v spravnom case na spravnom mieste.
Mne je jedno ci vladne pravica alebo lavica, dolezite je kolko statu zaplatim rocne na daniach. Ak za fica robim na dane pol roka, je to nechutne chrapunstvo tento socialny stat. A druha skupina ludi co si parazituje bez prace na davkach. Takze dnes nie je lavica a pravica, mna zaujima ktora strana znizi percento danoveho zatazenia pracujuceho.-
Je mi zle z tychto sobeckych smradov, ktori vobec nechapu, ze spolocnost je taka aky je jej najslabsi a najchudobnejsi . Je mi zle z takychto smradov, ktori si nevidia dalej od svojho nosa a nechapzú, ze vlastnou sobeckostou a nehumnnostou produkuju zufalcov, ktori im raz zakrutia krkom.
-
je mi zle z týchto komunistických pobudov, ktorí v živote nič užitočné neurobili, iba hľadajú spôsob ako prinútiť blížneho svojho, aby niečo odmakal aj za nich, a potom sa s nimi podelil s výsledkami svojej práce...
-
Zalez ty odporny fasun, vyliezate ako podkany z dier a otravuje vzduch svojou fasistickou retorikou
-
ja by som rád zaliezol - lenže musím pracovať, odvádzať dane a odvody aj za Teba - veď z čoho by potom žili Tvoji rodičia, keď majú takého lenivého a neschopného syna, všakže ? :)
-
-
-
-
-
-
20 NAJDÔLEŽITEJŠÍCH VÝSLEDKOV
1.
Slovenská ekonomika bude podľa Európskej komisie v roku 2010 rásť najrýchlejšie z krajín EÚ.
2.
Posilňujeme sociálnu ochranu, ľudia neplatia účet za krízu:
- vianočné príspevky pre dôchodcov, lacnejšie lieky, vyššie dôchodky,
- 830 eur pri narodení prvých troch detí, zvýšenie rodičovského príspevku, výhodné hypotéky, mladomanželské pôžičky.
3.
Posilnili sme ochranu zamestnancov na pracovisku.
4.
Neprivatizujeme, znižujeme dane najmä pre ľudí s nižšími príjmami, takisto aj DPH.
5.
Znižujeme počet ministerstiev aj úradníkov.
6.
V boji proti kríze sme udržali 160-tisíc pracovných miest.
7.
Euro prináša investície a pracovné miesta.
8.
Ohlásení investori vytvoria tisíce pracovných miest.
9.
Udržali sme ceny energií, znížili daň a cenu nafty.
10.
Znižujeme ceny liekov, zrušili sme poplatky.
11.
148 km nových diaľnic prinesie rozvoj do regiónov.
12.
Počet nehôd na cestách je na historickom minime.
13.
Modernizujeme školstvo, zvyšujeme platy učiteľov, podporujeme vedu a výskum.
14.
Dostavali sme budovu Slovenského národného divadla, rekonštruujeme Bratislavský hrad.
15.
Vstupom do Schengenu padli hranice.
16.
Slovensko je rešpektovaný partner v Európe a vo svete.
17.
Ochránili sme slovenský jazyk, odmietli veľkomaďarský nacionalizmus.
18.
Staviame národné štadióny, ako aj 600 ihrísk v mestách a obciach.
19.
Kontrola verejných obstarávaní je v rukách opozície, vyvodzujeme zodpovednosť pri zlyhaní ministrov.
20.
Na Slovensko sme priniesli stabilitu.
A osobne dodam,kazdy piatok velebim odchadzajucu vladu, ze vdaka 3 prudom z BA do TT sa neposuvam hodiny domov.-
...a teraz chvalabohu, bude všetkým týmto hlúpostiam koniec... :)
-
a retorika rovnaka aku mali fasisti v minulom storoci.
-
Re: Exremosti z ravice zase kvakaju
Autor: alfaomega
30.06.2010, 10:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
uľav si - máš nárok pri hranatom boľševikovi v opozícii... :)
-
-
-
-
Vy ste fakt dobry, pripominate mi docenta Chmelara. Citate Chomskeho? Drzte svoju liniu a uroven, Slovensko potrebuje takychto aktivistov, ej veru aj nam by sa tu v USA zisli.
Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872
Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.
Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist

