JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Eurozóna – menšia a menej demokratická

Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...

[Joachim Becker]

YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu

Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Buďme realisti, pripravme sa na najhoršie

  • J.K

    Autor: poznamka

    21.12.2009, 07:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pán Havran, mne sa skôr zdá že tak osobne o Vás píše pán Dobšinský. Už sa zrejme vrátil z protialkoholického a nemá čo robiť.

  • V skratke

    Autor: Valivrch

    21.12.2009, 12:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pomenovanie problemu celkom trefne, OK, ako v kazdom podobnom clanku (mimo SVK)

    Navrhnute riesenia? Sialene trapne...frazy a frazy, ako keby to nahodne generoval nejaky program...frazovite zaklinanie sa kvetnatymi mystickymi recami...presne ako ked odrabaju porobenia babky-korenarky

    • otázkou je

      Autor: m

      21.12.2009, 12:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      aké riešenie chceš počuť od "filozofa", keď problém je technického rázu, čo je oblasť ďaleko za Chmelárovím horizontom :)

      • Re: otázkou je

        Autor: Valiprd

        21.12.2009, 12:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        treba tomu Chmelarovi vysvetlit, ze riesenie je predsa clenstvo v strane Smer, alebo prinajmensom odovzdanie volebneho hlasu do jej kesene.

      • Re: otázkou je

        Autor: Valivrch

        21.12.2009, 13:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Suhlasim len s jednym, a teda ze Chmelar je „filozof“.

        Inak sa rozchadzame. Problem urcite nie je technicky, ba prave naopak, je vsetko mozne len nie technicky. Ukazuje sa, ze v ramci zabehnutych systemov a paradigiem (tpfuj, to zavana chmelarinou) sa mozeme vykrucat ako nam len chuti, ale z miesta sa nepohneme...dost bolo motania (sa), uzol treba pretat (chmelarina II). Musi proste prist ten svaty Alexander (maly skaredy sibnuty nasilnik), nech uz to bude ktokolvek a cokolvek.

        A konecne, nemyslim si, ze taketo uvahy su za horizontom maga Chmelara. Pamatam si ho este z jeho ranych cias plnych ohna a originality, bohuzial odvtedy stratil ten zdravy vietor zo svojich plachiet a uviazol v stojacich vodach kalneho a neautentickeho myslenia (chIII).

        • naozaj sa rozchádzame

          Autor: m

          21.12.2009, 13:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Pre mňa je problém dnešnej "zaseknutej civilizácie" problémom v prvom rade technickým - neustále narážame na možnosti zdrojov energie a na spôsoby jej/ich využívania.
          Technika pretvára myslenie. Prináša nové impulzy.
          Parný stroj priniesol iný pohľad na úlohu človeka vo výrobe, technológie využívania fosílnych palív globalizovali svet, urobili ho menším a človek prestal rozmýšľať v hraniciach svojej osady, detto jadrové technológie - ich vojenské využitie postavilo prvý krát ľudstvo pred problém, že sa dokáže kompletne vyhladiť samé v priebehu pár minút, že k tomu nepotrebuje zvyšok vesmíru ...
          Môj názor je podobný ako tvoj, že ľudstvo naozaj čaká na svojho nového Alexandra - ale nie Veľkého - ten nepriniesol svojmu svetu nič nové ...
          Skôr mám na mysli Alexandra Grahama Bella, ktorého vynález zmenšil svet do veľkosti miestnosti.

          • Re: naozaj sa rozchádzame

            Autor: Valivrch

            21.12.2009, 16:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Len v skratke: technologia je len nastrojom v rukach niekoho. Pokial sa nezmeni operacny system, darmo budes upgradeovat graficku kartu. Ci mas v ruke dreveny pluh alebo traktor na jadrovy pohon, ide kvalitativne o to iste.

            Pastnem tu to, v com vidim ten bajny uzol, ktory len potahujeme z kazdej strany a novou technologiou maximalne ziskame cas na dlhsie motanie:

            Dokud ekonomika roste, není třeba sociální spravedlnost, neboť životy mohou být zlepšeny bez redistribuce. Dokud ekonomika roste, lidé nemusí konfrontovat své vůdce a své elity. Dokud ekonomika roste, můžeme pokračovat ve vykupování se z našich trablů. Ale jako bankéři zamezujeme dnešním trablům jen tím, že je násobíme pro zítřek. Prostřednictvím ekonomického růstu si půjčujeme čas na nesmírně nevýhodnou úrokovou míru. Ekonomický růst zajišťuje, že jakákoliv omezení domluvena v Kodani, budou dříve nebo později překročena. I když se nám podaří zamezit klimatickému zlomu, růst zajistí, že bude jen otázkou času, kdy narazíme na nové mantinely vyžadující novou globální odpověď: nafta, voda, fosfáty, půda. Budeme se potácet z krize do existenční krize pokud nedořešíme základní problém: nekonečný růst nelze zajistit na konečné planetě.

            Nekonecny vseRAST vsetkeho. Ak by si pomocou novej technologie aj posunul strop oteplovania, narazis na iny strop a potom dalsi a dalsi, a raz si zakonite roztrepes hlavu. Musime prejst k niecomu uplne inemu, najst inu funkciu ekonomiky a spolocnosti vobec. Aj clovek meria svoj RAST v cm a kg len do urciteho veku. Schopnost hrat na husle, ovladat cudzi jazyk a umelecku manualnu zrucnost len tazko natukas do kalkulacky...a predsa je to viac ako mat 2 metre, 25 cm a 100 kg.

            • Re: Re: naozaj sa nerozchádzame

              Autor: ssss

              23.12.2009, 00:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Zapomeňte na ideologie, zapomeňte na státy a národy, nevzhlížejte k náboženství, odhoďte všechny pakty a doktríny. Příští světová válka o takových malichernostech nebude. Lidé budou bojovat o holé přežití, o zbytky nerostných zdrojů, budou se zabíjet pro sklenici vody. Tak soudí ruský vojenský expert Konstantin Sivkov ve své analýze pro server km.ru.

              http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1633:valka-pro-sklenici-vody&catid=91:ekologie&Itemid=483

  • Najhorsie?

    Autor: Marian Janos (Maros)

    21.12.2009, 14:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Jedna vec je ci je globalne oteplovanie sposobene z podstatnej miery ludstvom, druha vec ci je to problem do ktoreho riesenia sa oplati investovat peniaze. Cize jednoznacne pripadne riesenie vyzaduje konsezus klimatologov a nasledne ekonomov.
    -
    Zdroje su akosi obmedzene a tak treba investovat do tych najlepsich projektov na riesenie globalnych problemov. Projekty treba vyberat podla analyzi naklady/efekt. Nuz a kde je konsezus ze globalne oteplovanie je lepsi projekt ako malnutricia, HIV, malaria?
    -
    Nikde, pretoze globalne problemy sa riesia podla toho, kto ma najsilnejsich lobistov a najviac ho pocut. $ investovani do globalneho oteplovania ma pre politika vacsiu navratnost (ako politicky kapital) ako do HIV, pretoze ten uz nie je tak popularny.

    • budem cynik

      Autor: m.

      21.12.2009, 14:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ľudia s HIV, maláriou a pod. ostávajú poväčšinou na mieste, kde k chorobe "prišli" a tam aj zomierajú - ich smrťou sa ich problém vyrieši... možno kruté, ale je to tak. Malarik od teba nepýta nič... A preto to našich politikov netrápi, ani nemusí.
      Ľudia postihnutí zmenami klímy, naopak, svoje prostredie opúšťajú a teda svoje problémy prenášajú aj na iných. Migrant si už od teba niečo vypýtať môže - bývanie, jedlo, prácu... A hneď máme problém...

      • Re: budem cynik

        Autor: s

        21.12.2009, 21:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Otazne vsak je, ci zmeny klimy sposobuje clovek. Tie budu vzdy. Afera s falsovanymi udajmi vniesla nove silne pochybnosti. Navyse s pravdepodobnostou blizkou 1 pride raz aj dalsia doba ladova ako uz mnohokrat prisla v minulosti. Co bude clovek robit potom? Zaseje snad psenicu na 2000 m hrubom ladovci? Cele AGW je iba ideologicka agenda na vymahanie environmentalnych odpustkov v prospech ludi ako Al Gore a Slota.

        • s. neprezije-preziji jen kolektivy

          Autor: kolektivista

          23.12.2009, 00:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          preziji jen kolektivy
          Kubánský model trvale udržitelného zemědělství
          Jindřich Kalous
          http://www.blisty.cz/art/24259.html

          • Re: s. neprezije-preziji jen kolektivy

            Autor: s

            23.12.2009, 01:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Jasne vy primitiv, vsak neohrozeni sudruhovia uz dokazu pestovat kokosove orechy a banany aj na ladovcoch. Tak akej katastrofy sa to potom bojite? Plus minus par stupnov?

            • Re: Re: s. neprezije-preziji jen kolektivy

              Autor: dr.chocholousek

              23.12.2009, 12:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              s. je neschopen vnimat projevy ostatnich a odpovidat, v podstate vede pouze vnitrni dialog .jeho reakce, jsou jen vyjimecne odpovedmi, ale jsou vzdy neadekvatni obsahem a formou. stupen rozkladu osobnosti a citova plochost se rovnez projevuje vulgaritou a celkovym primitivismem. opakovane, repetitivni projevy stale casteji pouhe kombinace zakladnich pojmu s citovym nabojem a subjektivnim obsahem, bez schopnosti rozsireni a prijimani nvych informaci. znacny pocit nejistoty, osamoceni a silna potreba oceneni a zacleneni do kolektivu jehoz podminky by ovlivnoval. tuto nerealizovatelnou potrebu kompenzuje opacnym vnejsim postojem.

        • Re: Re: budem cynik

          Autor: netestovatelne

          23.12.2009, 11:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          netestovatelne,,,Navyse s pravdepodobnostou blizkou 1 pride raz aj dalsia doba ladova ako uz mnohokrat prisla v minulosti. ..mysticke sarlatanstvo,kolektivisticke dogma, ty katastroficky sudruh

          • Re: Re: Re: budem cynik

            Autor: doba ladova

            23.12.2009, 12:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            doba ladova =Mysticke netestovatelne hluposti katastrofistov. Cista slabomyselna ideologia sarlatanov, ktori chcu manipulovat ludi.

  • Klamstva

    Autor: s

    21.12.2009, 21:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    "Dnes potrebujeme náročnejšie odpovede opreté o vedecké poznatky" ...
    a nie ideologicke klamstva, ktorymi nas krmia ludia ako Chmelar. Ten sarlatan si trufa podavat GW ako hotovu dokazanu vec zapricinenu clovekom. Co tak si precitat nieco o Climategate sudruh kolektivista katastrofista predtym ako zacnete obvinovat ludstvo zo vsetkych moznych hriechov ako nabozensky mystik.

    • Re: Klamstva

      Autor: oggy111

      21.12.2009, 23:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      chod si robit domace ulohy

      • Re: Re: Klamstva

        Autor: Bambíno

        24.12.2009, 23:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        a ty choď do hajan. Zrejme problému vôbec nerozumieš

    • Re: Klamstva

      Autor: dr. chocholousek,Bohnice

      23.12.2009, 00:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ..sudruh kolektivista katastrofista predtym ako zacnete obvinovat ludstvo zo vsetkych moznych hriechov ako nabozensky mystik.....vsimnete si monotonnich repetici a emocionalne hypertrofovanych asociaci symbolu s individualnim vyznamem.

    • Re: Klamstva

      Autor: z diskuzniho fora cfp

      23.12.2009, 00:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      to nemá cenu, oni budou všem ostatním podsouvat, jak jsou fanatičtí, ale sami jsou jako odlití z vatikánské formy. zkrátka ne a ne! žádné ledovce netají! živočišné druhy nevymírají! čtvrtina lidí na planetě netrpí hlady! to jsou jen socialistické výmysly..... a kdyby snad, tak to případně bude nelítostný darwinův přirozený výběr, takže vše v nejlepším pořádku. achjo.

      http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1633:valka-pro-sklenici-vody&catid=91:ekologie&Itemid=483

      • Re: Re: Klamstva

        Autor: s

        23.12.2009, 01:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Vy priblble jelito, viete snad jednoznacne dokazat, ze clovek nieco take zavinil? Vy ste ten najstupidnejsi bigotny idiot a primitivny mystik v sirokom okoli, ktory veri v dogmy totalitneho kolektivizmu ako aj nabozenstva a pofidernych sarlatanskych ideologii hermetizmu a pod. Kombinacia toho najhorsieho, co sa da skombinovat.

        • Re: Re: Re: Klamstva

          Autor: dr.chocholousek

          23.12.2009, 11:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          jeho stav se nelepsi, stale kvoka
          vazby mezi psychickymi symboly znacne rigidni zcela subjektivni az autisticke

          • Re: Re: Re: Re: Klamstva

            Autor: Bambíno

            24.12.2009, 23:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            tvoje príspevky svedčia o akútnej potrebe psychiatrickej liečby

      • Re: Re: Klamstva

        Autor: Bambíno

        24.12.2009, 23:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        fanatizmus srší akurát z vás, zelených. Čo tak čerpať z dôveryhodných a nezávislých zdrojov, to nie, je lahšie nasávať "dôkazy" naservírované All Goreovými vlezloprdelníkmi.
        Vraj realisti, hehe, ten Chmelárov titulok je "k popukání". Vy ste typickí alarmisti, čo potrebujú živiť problém GW, buď z lavicového presvedčenia alebo vidiny dotácí.

    • Re: Klamstva

      Autor: presne tak

      23.12.2009, 00:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      vážnosť alebo bezprostrednosť blížiacej sa katastrofy si stále neuvedomujeme,

  • Dalsia bublina

    Autor: s

    21.12.2009, 22:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Velke privilegovane bankove institucie v US sa uz nevedia dockat dalsej financnej bubliny tentokrat vytvorenej z environmentalnych odpustkov presadzovanych falosnymi prorokmi ako je Chmelar a jemu podobni pofiderni ideologovia. Je aj on plateny od Goldman Sachs alebo mu len preskakuje?

    http://www.rollingstone.com/politics/story/29127316/the_great_american_bubble_machine/7

    Udajne sa v tom odpustkovom bude tocit niekolko nasobne viac penazi ako v celej energetike. Taka absurdita ma akoze urobit produkciu energie efektivnou? Kto to tvrdi moze byt bud totalny idiot alebo to chce financne zneuzit.

    • Re: Dalsia bublina

      Autor: nenarocny

      22.12.2009, 01:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Nic si nepochopil. Vsetci laviciari su v skutocnosti maskovani brookeri hedgeovych fondov a pretlacanim laviciarkej politiky cielene vytvaraju obrovske riadene bubliny na trhoch. Na padoch tychto bublin sa potom neskutocne nabaluju, na ukor naivnej a tazko pracujucej neokonzervativnej triedy.

      • Re: Re: Dalsia bublina

        Autor: s

        22.12.2009, 03:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        No mozno na tom nieco aj bude. :-) Lebo ked som tu kritizoval centralnu banku a statom privilegovane bankove korporacie a vobec etaticky korporatizmus, tak nielenze sa tunajsi sudruhovia nepridali, ale sa aj zurivo so mnou skriepili a obhajovali existujuci na inflacii, falosnych peniazoch a sekoch zalozeny financny system ako nieco pozitivne, eticky legitimne a vraj "moderne". Ale mozno im krivdim a su iba mimoriadne hlupi.

        • Re: Re: Re: Dalsia bublina

          Autor: ano s

          22.12.2009, 12:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          plati nas velke banky a danove urady

          • Re: Re: Re: Re: Dalsia bublina

            Autor: s

            22.12.2009, 18:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Vo vasom pripade tomu urcite neverim. Ktora banka by uz takeho blba platila?

          • Re: Re: Re: Re: Dalsia bublina

            Autor: vypalnici

            23.12.2009, 00:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            na s. stacime.

        • Re: Re: Re: Dalsia bublina

          Autor: dr. chocholousek

          22.12.2009, 12:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          diagnoza jasna pane s.

        • Re: Re: Re: Dalsia bublina

          Autor: platit budes tak nebo tak

          23.12.2009, 00:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          naopak s. tak chytri ze nepoznas oc jde

      • Re: Re: Dalsia bublina

        Autor: vidis jak to chytre i tys naletel s.

        23.12.2009, 00:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ..Nic si nepochopil. Vsetci laviciari su v skutocnosti maskovani brookeri hedgeovych fondov a pretlacanim laviciarkej politiky cielene vytvaraju obrovske riadene bubliny na trhoch. Na padoch tychto bublin sa potom neskutocne nabaluju, na ukor naivnej a tazko pracujucej neokonzervativnej triedy....nepochybuj skeptik

        • Re: Re: Re: Dalsia bublina

          Autor: uz vam to zacina dochazet.

          23.12.2009, 00:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Na padoch tychto bublin sa potom !! neskutocne!! nabaluju, na ukor naivnej a c.Na padoch tychto bublin sa potom neskutocne nabaluju, na ukor naivnej a tazko pracujucej neokonzervativnej triedy....
          uz vam zacina dochazet proc a na co vas potrebujeme. my dane platit nebudeme, od toho jste vy. proc jste se nestal kapitalistou ? byl byste mezi nami. jen neschopni pracuji na dane a pro nas. ano naivnej a tazko pracujucej neokonzervativnej triedy...dokud budete naivni, tezko pracujici a neokonzervativni, je to pro nas moc dobre..takove potrebujeme, ti jsou neskodni. brblat muzete, hlavne kdyz tezce pracujete a PLATITE.

    • Re: Dalsia bublina

      Autor: vypalnik

      22.12.2009, 12:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      proto je treba zvysit dane

    • Re: Dalsia bublina

      Autor: jinak to nejde

      23.12.2009, 00:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      to je pravy kapitalismus pane s.

  • GW aktivisti: Aj mudry schybi

    Autor: PeterS

    22.12.2009, 01:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Sice je to ucelovo zostrihnute, ale treba vidiet na pobavenie:
    http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&hraj=1310

  • Pamatajme na Pentagon

    Autor: horla

    22.12.2009, 07:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Doplok k clanku pana Chmelara.
    Vo februrari 2007, Energy Bulletin upresnil spotrebu ropy u lietadiel, lodi, vozidiel a zariadeni Pentagonu. Ukazalo sa, ze Pentagon je najvacsim jednotlivým konzumentom ropy na svete.
    Podla CIA Factbook z roku 2006, len 31 z celkovo 210 krajín sveta spotrebuje viac ropy ako pentagon.

    "Besides emitting carbon dioxide, U.S. military operations release other highly toxic and radioactive materials into the air, water and soil."
    Spomenme si na Juhoslaviu zaspinenu americkym ochudobnenym uranom, Irak, kde ani nevieme cim vsetkym ho Americania zasvinili, na Afganistan, Pakistan, Gazu...a pokracuju.

    Cely clanok
    "Pentagon's Role in Global Catastrophe: Add Climate Havoc to War Crimes"
    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=16609

    Kniha
    The Green Zone: The Environmental Costs of Militarism

    • Re tady je model- preziji jen kolektivy

      Autor: kolektivista

      23.12.2009, 00:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Kubánský model trvale udržitelného zemědělství
      Jindřich Kalous
      http://www.blisty.cz/art/24259.html

  • jetotak

    Autor: priatel s.

    23.12.2009, 00:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    globálny kapitalizmus z logiky svojho vývoja sprevádzaný nekonečným rastom výroby a konzumu je pre budúcnosť planéty tým nebezpečnejší, čím lepšie funguje.

    • Re: jetotak

      Autor: s

      23.12.2009, 01:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Mysticke netestovatelne hluposti katastrofistov. Cista slabomyselna ideologia sarlatanov, ktori chcu manipulovat ludi.

      • Re: Re: jetotak

        Autor: pritel s.

        23.12.2009, 11:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        variace a kombinace celkem 15 slov

        • Re: Re: Re: jetotak

          Autor: pritel s. a vypalnici

          23.12.2009, 11:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          uz vam zacina dochazet proc a na co vas potrebujeme? my dane platit nebudeme, od toho jste vy. proc jste se nestal kapitalistou ? byl byste mezi nami. jen neschopni pracuji na dane a pro nas. ano naivnej a tazko pracujucej neokonzervativnej triedy...dokud budete naivni, tezko pracujici a neokonzervativni, je to pro nas moc dobre..takove potrebujeme, ti jsou neskodni. brblat muzete, hlavne kdyz tezce pracujete a PLATITE.

          • Re: Re: Re: Re: jetotak

            Autor: lavka info

            23.12.2009, 12:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Problémy alternativních zdrojů el. energie
            http://www.lavka.info/text.php4?topnavi=1&textID=51303&PHPSESSID=d595f9447d449388fd5d72df7cc3f05b

  • Neuveritelna primitivita prispevkov, ktore nemaju nic spolocneho s Chmelarovym blogom

    Autor: skeptik

    27.12.2009, 15:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Plne suhlasim s clanou Edo Chmelara. Mali bysme sa do zeme prepadnut, my bila "nadradena" civilizacia. Uz nepisem viac, ale plati to, co hovori prof. Funda. Moralka ostala v praveku...6.genocida [jaderna vojna] sa blizi...

  • pricina

    Autor: volny trh s planetou

    28.12.2009, 23:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Keďže nežijeme v spolupracujúcom, ale v konkurenčnom svete, väčšina ľudí sa dostane iba k argumentom jednotlivých záujmových skupín. A tak všetci bojujú za svoje čiastkové záujmy a tvrdia, že im ide o celé ľudstvo,

Videonázor

Robo Mihály - Reťazou na parlament vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist