Cigáňom treba dať v každom prípade výhody. Treba im dať všetko.
Výber z blogov
Eurozóna – menšia a menej demokratická
Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...
[Joachim Becker]
YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu
Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...
[Kriteko]
Diskusia k článku:
Byť proti Rómom je cool
-
-
áno, chudobným a znevýhodnením treba dať skutočne všetko, vzhľadom na blahobyt v tejto krajine (aj konské polo sme už mali) je z čoho, takže nevidím problém
-
A hlavne z cudzieho a ukradnuteho, vsak? Z toho sa vam prizivnickym socialistom najlahsie rozdava.
-
dalsi pokrytec, ktory by chcel zobrat peniaze robotnikom, ktori stavali siatre pre konske polo, kucharkam, ktore varili pre ucastnikov konskeho pola, bezpecnostnym technikom, ktori sa starali o lad lad, a vsetkym dalsim dodavatelom sluzieb pre konske polo. obycajny pokrytec, co si budeme hovorit.
-
Nechcem sa tu rozpisovať o tom, koľko je na Slovensku cigánov a akým prínosom sú pre náš, teraz už vlastenecký štát. Ale keď zistím, že cigánov je pomaly 500000 a neustále sa kotia noví, kde brat vylezie na sestru a podobné incesy tolerované naším štátom, tak mi je na vracanie. Veď degener splodí desať ďalších degenerov a toto rastie geometrickým radom. Táto tolerancia zo strany štátu je opovhnutia hodná. Zachvíľu tu budú v prevahe a Slováci - gadžovia budú v menšine. Nad tým sa treba zamyslieť a nie, aké výhody im dať. Vidíte nejakú snahu cigáňov o prispôsobenie sa? Ja nie
-
Tieto pocity vsak narazaju na zakladne fundamenty, ktore sa historicky prijimali. Stat nie je uplne vo vlastnictve vecsinoveho obyvatelstva a tak sa ani nesmie stat nastrojom na eliminaciu mensinoveho obyvatelstva, bars je dementne, pretoze plati rovnost bez podmienok.
To nie je o nejakej spekulacii, ale o historickych skusenostiach a o pude sebazachovy. Ak sa vypusti raz dzin akehosi kadrovania obyvatelstva, nechcem vidiet, co to spravi vo svete, kde tychto animozit je viac nez harmonie.
Riesenia musia obist akukolvek snahu zacat delit obyvatelstvo na ekonomicky a socialne zaclenitelne (ponemceni schopen) a nezaclenitelne (ponemceni neschopen, zbaven prav a urcen na nutene prace).
A teda treba tie pocity pretavit tymto smerom. A kedze sa tymto smerom malekedy pretavuju, tak je jasne, ze postoj obyvatelstva je o etnickej neznasanlivosti. Lenze to zase stat nemoze dovolit a tak ma na krku dva problemy. Nezaclenitelnych romov a neznasanlivych obcanov. Co s tym?-
ty debilko, keby platila rovnosť pre cigáňov tak už davno su skoro všetci skapaty lebo by si nic neplatili, nik by ich neošetril u lekara, a nemali by ani čo žrať! a keby už inak nie tak by aspon pomrzli v zime.. ale ak je toto rovnosť tak ja potom neviem!
sory ale ja robim 10rokov a 10 rokov platim štátu, cigáň výde zo základky ledva niekde v 5 ročníku hned je z neho invalid a do konca života mu všetko platí štát, ale však bodaj by neboli invalidi ked sa množia medzi sebou.. horšie jak zvierata, aj tie si daju pozor na svojich surodencov....
-
-
ty kokot jeden rasisticky , k comu vedies ludii ? aby si sa do vianoc nedozil !!!
-
-
-
Dnes ako žiarivý príklad Rómskej snahy riadne sa začleniť do spoločnosti kompetentní uvádzajú tých, ktorí údajne \\"poctivo pracujú\\" v zahraničí, zarobia si tam, prídu domov a stavajú si nové domy ... Lebo na Slovensku si vraj Róm prácu nezoženie. Je to všetko omyl, vážení. Do zahraničia odchádza len Rómska špička, nejdú tam pracovať ale zneužívať tamojší sociálny systém. Spomeňte si na inváziu do Fínska, Dánska, Holandska, neskôr do Anglicka a najnovšie aj do Kanady ... Veľmi sa tam zo slovenskej rómskej pracovnej horlivosti tešili a tešia ? Pochybujem. O nevraživom vzťahu Rómov s akoukoľvek pracovnou činnosťou už roky kolujú vtipy. Neverím, že ten, čo 50 rokov na Slovensku o prácu ani len nezavadil, odrazu ide do Anglicka, aby sa tam od nej pretrhol.
-
co vsetko? ved uz tu nic nieje vsetko rozkradnute daj si otazku co maju slovaci holu rit a uvareny mozog vsetko je predane sme lacna sila a drbnuty narod.
-
-
hmm.. myslim si zeby autora tohto "posudku" mali dat na par dni do nejakej romskej osady na východnom slovensku ked tak rad nadava na vychodiarov... myslim ze by pochopil pojem že "cierny rasizmus" a zmenil by nazor na neprisposovivu mensinu... Peter F. je tupec ktoreho si najalo bud ĽPR alebo romska iniciativa slovenska.. alebo je sam cigan!
-
Rómovia na Slovensku sú sústredení predovšetkým v Rómskych osadách a obciach s vysokým percentom ich príslušníkov. Rómskych osád je na Slovensku okolo 600 a prevažná väčšina z nich sa nachádza na Východe republiky. Kriminalita Rómov sa v štatistikách neseparuje, lebo sú to väčšinou „Slováci“, ale je to určite na škodu veci. Až na takú škodu, že naše budúce vlády v najbližších rokoch čaká neriešiteľný a už teraz obludný problém : čo s Rómskou kriminalitou. Tento stav vyplýva z jedinej veci – nezamestnanosť v Rómskych osadách je 100 %, čiže zvyčajne nepracuje ani jeden jej člen v produktívnom veku. Ak chce komunita prežiť, ostáva jej len nealternatívna možnosť a tou je siahnuť na iný majetok. Všetko ostatné sú už len rôzne podoby, ako sa to deje. Buď sú to nájazdy na poľnohospodárske zemiačniská, alebo nezákonný výrub stromov v štátnom alebo súkromnom lese, je to odcudzovanie kovových predmetov z blízkej železničnej trate a z miestneho poľnohospodárskeho podniku, sú to aj jednoduché drobné krádeže sliepok a psov v dedine a ich následná konzumácia, alebo je to aj na prvý pohľad nenásilné drankanie cigariet alebo pár centov na pivo pri miestnom pohostinstve alebo obchode... Zúfalé nerómske obyvateľstvo, ktoré v blízkosti týchto komunít žije, už tieto denno – denne sa opakujúce delikty v rezignácii ani nikde nehlási, lebo si len spôsobí ďalší konflikt a nič tým nevyrieši. Preto sa o nejakej vysokej kriminalite ani oficiálne nehovorí, nakoľko ide skôr o jej latentný prejav. Spokojné sú aj miestne policajné zložky, ktoré vykazujú v takýchto lokalitách 100 % objasnenosť prípadov. Teda buď tam papierovo ku nijakej nezákonnosti a žiadnym násilnostiam nedochádza alebo keď sa „výnimočne „ kradne, tak policajti presne vedia, kto to bol. Je to stav, ktorý policajtom už roky vyhovuje, ale zúfalému občanovi je to nanič. Ani policajtovi sa nemožno čudovať, že sa konfliktu s početnou rómskou komutitou prirodzene radšej vyhne. Problémy sa roky ťahajú, prehlbujú zo dňa na deň a neriešia sa z jediného dôvodu : sú to problémy, ktoré Bratislava nepozná. Prial by som kompetentným, čo sedia na zodpovedných postoch, zažiť jednu vec. Aby prihlásili svoje jediné dieťa, do ktorého vkladajú všetky svoje nádeje, do prvého ročníka miestnej základnej školy. A medzi tými prvákmi je 96 % rómskych detí. Konkrétne, 24 rómskych detí a to jedno náhodou nie je. A potom ako každý rodič čakáte, že z neho raz vyrastie génius ... No a pre ozrejmenie, najbližšia základná škola je v dedine vzdialenej 7 km, ale tam je percentuálna štruktúra prvákov taká istá ... V tomto prostredí aj geniálny jedinec časom upadne do priemeru alebo skôr do podpriemeru. A aby to nebolo všetko, tak do najbližšieho mesta máte 35 km, čiže teoreticky môžete svoje dieťa denne voziť tam ! Akurát, že manželka je na materskej a vy ste bez práce, odvoz a dovoz stojí peniaze. Nič v zlom, lebo to talentované dieťa môže byť aj rómske, ale skúste vyriešiť takýto problém.
-
-
Kritika foriem štátnej pomoci nie je útokom na Rómov, ale kritikou štátu za jeho neschopnosť pri riešení rómskej problematiky
-
áno, a tí, ktorí nenávidia Rómov vlastne iba nemajú radi ten zlý zlý zlý štát
-
Re: Re: dá sa na to pozrieť aj inak
Autor: Havran ml
26.02.2010, 10:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
:)
-
to som nenapísal a ani to z napísaného nijako nevyplýva
-
-
Re: dá sa na to pozrieť aj inak
Autor: Peter.Weisenbacher
26.02.2010, 11:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
otázkou je či niečo o motivácií tých ľudí nehovorí, že nekritizujú zle nasmerovanú/organizovanú pomoc pre hluchonemých, vozíčkarov, alebo slobodné matky
-
rozdiel je zrejmý - poddimenzovaná pomoc pre iné skupiny znevýhodnených vs. v niektorých oblastiach (napr. bývanie) predimenzovaná pomoc pre Rómov
v spojení s kriminalitou (u zdravotne postihnutých ju nájdeš naozaj len ťažko) to vytvára negatívne nálady - ktoré nemusia byť nevyhnutne spojené s rasizmom -
Mozno by ste si, salonni humanisti, mohli vyskusat nejaky strednedlhy pobyt v jednej aj druhej komunite. Nebol by to najlepsi sposob ako pochopit rozdiel medzi nimi? Uz ste videli napriklad panelak prideleny Romom?
-
Vygúglujte si
Prečo na Slovensku vypukne občianska vojna
, myslím že to napísal p. Karika. Je to tiež zaujímavý názor.Aj pre salónnych humanistov
-
-
-
-
Je skutočne znepokojujúce, keď sa niekomu "dvíha adrenalín". Najmä preto, že to môže vyvrcholiť do deštruktívneho konania. Autor sa však bohorovne rozhodol vidieť iba polovicu zemegule. Keď cigán ukradne gadžovi časť jeho úrody z poľa, druhú časť zašlape do zeme a ten sa zlostí, autor hádže nevraživé pohľady len na gadža a úplne jednostranne označí jeho správanie za "hostilné". Autor zjavne neholduje pestovaniu zeleniny v záhradke, alebo nežije v susedstve chudobných rómov. Naopak, zrejme z tepla kaviarne zasiela svoje morálne súdy bezradným, ktorým "stúpa adrenalín" a začínajú sa dopúšťať deštruktívneho konania. Po prečítaní tohoto článku by som len chcel vyjadriť sklamanie zo straty času jeho čítaním, pretože napriek uhladenému štýlu a zopár použitým cudzím slovám vlastne autor k existujúcej téme nepridal žiadnu hodnotu. Možno preto, že nezainteresovane mudrovať z diaľky a vidieť veci zjednodušene je cool.
-
Re: Vidieť veci zjednodušene je COOL
Autor: alter ego
26.02.2010, 12:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
lenže skupina na FB nenávidí Rómov všetkých, nie len tých, čo kradnú zemiaky, ale aj tých, čo tri týždne v mesiaci makajú 1ľ hodín denne na stavbách 500 km od domova
-
Re: Re: Vidieť veci zjednodušene je COOL
Autor: alter ego
26.02.2010, 12:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
12 hodín denne
-
Re: Re: Re: Vidieť veci zjednodušene je COOL
Autor: Takisto je cool
26.02.2010, 14:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
cenzurovat stranku s poctom prislusnikov prevysujucich pocet obyvatelstva Trnavy.
Na Slovensku je medzi fajnovymi elitistami najviac odporu proti vyhodam beznej Slovace. Pritom statotvorny narod v sucasnom obdobi narodnych statov je zasadne zvyhodnovany. V niektorych krajinach su v ramci tej zasady mensiny dokonca vyvrazdovane. Dokonca i "vzornymi" spriatelenymi demokraciami.-
Re: Re: Re: Re: Vidieť veci zjednodušene je COOL
Autor: pavo
27.02.2010, 11:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
presne tak títo čo tvrto obhajujú romske výhody,títo chcú neromom brat štipendia,spoplatnit školstvo,zrušit minimalnú mzdu a vobec nevedia vysvetlit prečo chcú byt solidarný a socialný iba pri ciganov,možno preto že mentalne su na ich urovni
-
-
-
Re: Re: Vidieť veci zjednodušene je COOL
Autor: rere
26.02.2010, 19:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
pre mna nie je dolezite , ci to ukradol cierny ,biely, zlty ,fialovy alebo ruzovy. mna zaujima kto to je! jeho meno a priezvisko......apropo. urody gadzov. ano romovia kradnu ale nezabudni ze to su male,drobne, kradeze.gadzovia kradnu euromiliony z EU,kto su pre nas vsetkych a to Ti nevadi preco mna by to skor bolelo ako igelitka zamiakov
-
Re: Re: Re: Vidieť veci zjednodušene je COOL
Autor: s
27.02.2010, 00:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Ty si gadzo? Ak ano, tak tiez kradnes?
-
-
Re: Re: Vidieť veci zjednodušene je COOL
Autor: objektiv
27.02.2010, 13:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ustriehnut nazory všetkých je takmer nemožné,ale je tam spustu takých nazorov že nemajú nič proto pracovitým a seriozným romom,netreba si vyberat iba to čo sa hodí,ked také nazory su sdkor extremne na tejto skupine
-
-
Re: Vidieť veci zjednodušene je COOL
Autor: janaveronika
01.03.2010, 19:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
uplne suhlasim s odporcami tohto clanku, mam bohate osobne skusenosti, dokonca aj romske deti z domovov vedia, ze maju nic ine ako cicat gadzov.
-
-
Bolo by celkom vhodne, keby pani, co maju problem s pomocou, konkretne uviedli tu nesmiernu adresnu pomoc romom.
Pokial chcete byt objektivni a nie len vyplasene reagovat nad senzacie chtivymi mediami. Pretoze mna viacmenej nic nenapada. Jedinu adresnu pomoc, ktoru, predpokladam, ze rom z osady moze ziskat a aj vybavit si, su pridavky na deti.
Vsetko ostatne su bud davky ktore je dost narocne vybavit, takze to urcite nebude masovka, alebo ide o pomoc sprostredkovanu. Peniaze idu na projekty a aktivity, ktore maju pod palcom spolocenske organizacie, alebo obce. Takze ani pripadne ubytovanie nie je rozdavanie v pravom slova zmysle, ale pomoc zo strany obce tym, ze vyuziva svoj/obecny majetok. A to je este velmi otazne, z koho penazi pripadny byt obec postavila. Zvecsa ide o EU.
Takze do toho! A tiez sa mozete pokusit zhodnotit to danove zatazenie, ktorym prispeli xenofobi z FB. Aby to nakoneic nedopadlo tak, ze vecsina sice krici ale zacvakal to niekto iny. A tak isto by sa mozno hodil profil takeho FB xenofoba. Urcite je rad, ze moze ist muklovat do EU a zarobit si, ale to, ze EU je v prvom rade socialna, to uz neberu. Vyzierat vyhody, to ano, ale akceptovat povinnosti, to nie.
Nuz doba je trosku zlozitejsia, nez by sa zdalo. Je otazkou, ci ma slovac aspon trosku sebareflexie na urovni doby, alebo iba starorolnicke pudy.-
autor nama ani šajnu o zmysle pre realitu ,prave cool je to čo robí on,obhajovat Romov za každú cenu,bez najmenšieho poznania objektivných faktov,tuto menšinu stava do polohy obetných barankov rasizmu a xenofobie,možno roma z osady videl len na fotke,pritom keby mu tam chceli do miesta jeho trvalého bydliska nastahovat romov z osad alebo luníka prvý by spisoval peticiu proti tomu,ak bude chciet o niečom pisat,tak nech sa začne aj zaoberat touto problematikou,lebo pisat len tak z brucha je škodlivé,treba aj rozum a fakty
-
Pozri, suhlasim s tym, ze ten anti-rasizmus je casto hystericky, rovnako ako aj rasizmus. A to mozno prave preto, ze niekto nevie, co a ako a chce byt len cool, alebo hot.
Na strane anti-rasizmu mozno pride k novym impulzom, pretoze zo strany niektorych organizacii to bolo prilis pubertalne.
Na strane rasizmu prichadza zjavne tiez k zmenam.
Takze, pokial chceme objektivne hovorit o probleme, ale aj o hysterii okolo neho, chytil som sa faktov z FB. (Mne na tomto mieste bolo tiez asi niekym z redakcie vypapulovane za obhajobu statistiky o romoch. Takze, kedze mam zaujem o fakty a nie o hysteriu, som zabrusil na Urad splnomocnenca a tam som nasiel Atlas romskych komunit, kde su tabulky v Exceli po jednotlivych obciach. Zakladne udaje o romoch!)
A z FB sa da vycitat neuveritelna kopa nezmyslov faktografickeho charakteru, ktorym sa len zakryva (pre niekoho z povahy veci prirodzene) opovrhovanie touto komunitou.
Proste ludia si myslia, ze existuje nejaka specialna socialna opatera romov, ze sa im davaju romske davky, ci sa im dvaju romske byty. Staci sa vsak pozriet do zakona a zistit, ze nic taketo neexistuje. Standardna socialna pomoc, ci pomoc zamestnanosti sa tyka vsetkych a ak rom dostane nejaku davku, tak splna nalezitosti, ako kazdy iny obcan.
Co je specialne, su programy mimo standardne socialne zabezpecenie. Napr. Horizontalna priorita 2007/13, ktora zahrna mnozstvo oblasti a alokuju sa v nej rozne peniaze. Tam su slusne peniaze, zhruba 860 mil. SKK na rok. Vselico sa uz schvalilo, ale plnenie zatial ziadne. Sme v roku 2010 a asi sa z toho minulo strasne malo a to este vybrali bieil na skolenia a ine nezmysly. Ale ked uz sme pri tychto programoch, tak su v intenciach inych programoch. To napr. nikoho nestve, kolko penzionov sa postavilo za peniaze EU v minulom programovacom obdobi? Alebo pomoc zahranicnemu kapitalu. To su tiez strasne peniaze.
Jedna vec je ze rom v osade je taky aky je, druha vec je trepat dve na tri o tom, ze na romov a iba na romov idu nejake strasne velke specialne peniaze z nasich vreciek. Tento blud je prave to, co mobilizuje prave tych, ktori tiez vidia roma iba na JOJke a prd o tom vedia. Len zacnu zrazu pistat, lebo si myslia, ze to je strasna krivda na bielych, ak rom dostane pridavky a domyslia si k tomu strasiaka nejkeho penazneho romovodu.
Preto sa pytam, aka velka je ta adresna socialna podpora? Tiez by ma to zaujimalo. Nemocenska nehrozi, musel by byt rom zamestany. Podpora v nezamestnanosti nehrozi, musel by 3 z poslednych 4 rokov robit a odvadzat. Dochodok je tiez velmi otazny, pretoze sa pocita z predoslych prijmov. Invalidny dochodok, ten by mohol byt, pretoze ide o solidarny fond. Zdravotne poistenie, to je otazka. Bez poistenia to nejde, urgentnu starostlivost musi urcite zacvakat stat. Pridavky na deti, to ide. To je bez podmienok, este nejaky rodicovsky prispevok. Materska a rodicovska dovolenka, no neviem, ta materska by mohla byt automaticka. to je par tyzdnov pred porodom a este menej po porode. este tu mame pomoc v hmotnrj nudzi, ak si ho vybavia, tak nejakych 60 euro mesacne to hodi. Prispevok na byvanie potrebuje vlastnictvo obydlia. To by hodilo nieco cez 50 euro. V pripade dlhodobeho liecenia je tam nejaky jednorazovy prispevok plus 2 eura na lieky mesacne. ese existuju jednorazove prispevky obci, ak na to maju. To je zhruba 30 euro na rok. Co dalej je v statnej scheme socialnej pomoci? Asi uz nic. Dalsie podpory su podla zakona o zamestnanosti, napr. tzv. aktivacne na rozny sposob. To moze hodit zhruba do 200 euro mesacne. Zavisi od zmluvy medzi UPSVaR a subjektom. Tento zakon je vsak naplnany aj EU peniazmi na zaklade opatreni podpory v case financnej krizy. Ale Europsky socialny fond prihodi len nejake drobne. Povedzme, ze sa romovi podari uzavriet dobru zmluvu a je u zaujimaveho subjektu, tak mu to za pracu hodi cez 300 euro mesacne na dobu 6 mesiacov. A smitec. Lenze kolko je takych stastlivcov?
Ale rad sa necham poucit.-
asi tebe treba triezvu hlavu,čerpat udaje od spnolnocnenca pre romske menšiny to ako by si čerpal udaje od skinov-uradničky upsvr podla teba klamú ak hovoria o tajne o tom ako podla pred verejnostou je utajená vyhlaška a finta je v tom že pokial nerom dostava mesačne davky,romovia ich dostavajú dvakrat do mesiaca /bez jej rozdelenia na polovicu/,uplne ti uniklo že po devastacii bytov a rokoch ignorovania platieb za byvanie nielen na luníku ale aj inde dostali nové byty,slovaci či vinou nebankoviek alebo živelnej udalosti nedostali nič a skončili na ulici,vymenuj mi krajinu ktorá da neplatičovi a tomu kto si zniči byt znovu po x krat zdarma,deti beru pridavky na deti ,azda nevieš že romovia dostavajú priplatky že ich deti chodia do školy,nepoznam ine deti s takými priplatkami,romovia dostavajú davky a ticho sa im toleruje že neplatia za byvanie,energie,odvoz smeti,poplatky,miestne dane a odpustené su im aj pokuty,formalne su prispevky ako pre všetkých,ale romovia si na rozdiel od iných nemajú svojou agresivitou a zastrašovaním nemajú problem vybavit všetky davky aj keby im nepatrili/riadilia a starostovia radšej zaškolakom potvrdia napr.dochadzku,len aby ich nejaký rom nezbil.Poznam osobne pripad ked romka zdevastovala tri byty a potom dostala zdarma štvrtý lebo sa vyhražala že sa obrati na takých tupých ochrancov prav romov,neraz sa stavajú pripady ak dačo rom nedostane tak vydiera mimo iných vyhražok tým že sa obrati na ligu proti rasizmu,no bohužial ma pravdu,tato banda taží finančne z romov/je velmi štedre dotovaná zahraníčim/takže u nich ma každý rom pravdu aj keby bol mnohonasobným vrahom,však čo falošný bojovníci proti rasizmu by napisali že rom len uplatnoval v sebaobrane svoje prava proti bielým rasistom,takže prestante z ludí robit volov,tých 30000 mladých ludí nie je slepých,hlupých a hluchých a na rozdiel od štedro platených všelijakých ochrancov romov o ktorých nemajú ani šajnu,lebo nikdy s nimi nežili ani by nechceli žit,nemajú motiv byt zaujatý-apropo kritizujete joj a markízu,však oni ukazujú iba realitu,nič nevymyšlajú,pričom davali neraz priestor talentovaným romom/v smotanke su šarkezyovci varení,pečeni,takisto Rytmus/ked nadava dzignutým gadžom tom neni rasizmus/a kmetovci-to už totalné smiešne a trapne obvinovat tv z rasizmu Dalej rasizmus je nanavist voči iným rasam prečo potom Slovaci nemaú problem z Vietnamcami,černochmi atd z vynimkov par vygumovaných hlav. A nakoniec prečo vam na FB nevatia skupiny znevažujúce dedi z dw syndromom a inych zdravotne postihnutých.
-
"tých 30000 mladých ludí nie je slepých,hlupých a hluchých a na rozdiel od štedro platených všelijakých ochrancov romov o ktorých nemajú ani šajnu"
Podla toho, co si tu predviedol su velmi slepi, hlupi a hluchi. Neuviedol si nic konkretne, len dopletene skutocnosti a vyslovene predsudky.
Prosim ta, co to je utajena vyhlaska? Vyska davky je dana zakonom, meni sa len vymeriavaci zaklad, ktory vsak plati vseobecne.
Ak niekto dostane byt, tak je to otazka samospravy a nie statu. Kolko ma tak stat bytov? Ved si zvol nackov do samosprav a nemusis sa pucit. To iste sa tyka energii, ukaz mi statny podnik, ktory ich dodava. Dodavaju ich sukromne rozvodne spolocnosti, takze skus sa nanominovat do predstavenstva a mozes to odpajat.
Na smeti mozu existovat zdruzene podniky obec-sukromna firma, rtakze opet, kukni VZN, ci tam je nejaka vynimka pre romov. Este som take nevidel.
A to o tych antirasistoch, to je cista hovadina. Uz ani nevies, co sa ti pletie v hlave, pretoze si mal asi na mysli Ludia proti rasizmu. Mas nejake info, kolko tam je teraz penazi? Nieco o tom viem. Velmi malo. Ide o obcianske zdruzenie, dobrovolne a ziju z toho, ci sa im podari ziskat peniaze na nejaky projekt. A tu pracu treba spravit. A dalsie nezmysly trepes o obhajobe. Prosim ta, ty fakt zijes v xenofobnom osiali. Ziaden rom vrah nema nikde dvere otvorene. Ked chces mozem ti presne popisat pripady, ktore v poslednej dobe prisli do tej tvojej Ligy. Ak to niekto skusa s nezmyslami, tak to niekto skusa kde sa da a je jedno, ci je biely, ci cierny. Vies kolko bielych danovych poplatnikov pride k nam chce dat dcerine korcule do uctovnictva? Myslis ze nejde o peniaze? Ide v oboch pripadoch. A ten biely, co pride s korculami to ma este omnoho lahsie, pretoze ak podpise papier, ze to tak chce zauctovat, tak to tam ma a usetril na daniach ani nikto nevie. Keby si ty tusil, ake zbojstva robia biely, tak by schoval chvost a isiel sa hambit do kuta.
Ale opet, vyzyvam na konkeŕetne cisla. A bez zmetkov, co ma na starosti stat, co samosprava, co sukromna firma. Pretoze na zaklade toho galimatiasu, co mas v hlave, kde si pleties vsetko mozne, sa uz vobec neda zistit, co konkretne vycitas statnym organom (statnym podla zakona).-
Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne triezvu hlavu
Autor: PeterS
27.02.2010, 17:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Pri dodavke energie moze iste este o medziclanok spravcovskej spolocnosti, ci bytov v sprave mesta. Spravcovska spolocnost nemusi byt vzdy sukromna, ale opet moze byt vo vlastnictve samospravy, rovnako, ako obecne byty. Takze opet, pokial obecna samosprava doplaca cez spravu bytov energiu za romov do sukromneho rozvodneho zavodu, tak sa treba obratit na samospravu. Su poslanci, su zhromazdenia obcanov, su moznosti vystupit na poslaneckej schodzi. Ak je taka situacia v Kosiciach, take nech obcania idu na schodzu a prezentuju svoje riesenia. Ci je lepsie a konstruktivnejsie poprdkavat na FB a doma byt ako vos pod chrastou? Lenze ono to chce trochu namahy a poprdkavanie na FB skonci pri dverach byty, ci kancelarie, podla toho odkial ide internet.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne triezvu hlavu
Autor: jetotakk
27.02.2010, 21:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
je chore obhajovat niekoho kto olupi a zabije predavačku,tým že ved aj slota a bielý nehorazne kradnú-to už zbytočne komentovat,vidno uplne nahý charakter pseudoochrancov Romov
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne triezvu hlavu
Autor: PeterS
27.02.2010, 23:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Prosim ta nebud smiesny a diskutuj k veci. Pripadne stoji otazka, ci mas vobec ciel, aby bola diskusia konstruktivna. Na tomto vlakne dominuje vyzva: vycislite konkretne priamu statnu socialnu podporu.
Chapal by som, ze by seriozny a poctivy diskuter, ktory uz ma hodnotovy sud, tieto cisla predlozil alebo by na zaklade zakona o pristupe k informaciam o to poziadal Socialnu poistovnu.
Ja to cislo nepoznam a teda si vobec netrufnem hodnotit, ci ide o vela, alebo malo. Ale cilso je potrebne ako vecny argument.
Co sa tyka tvojho velmi prinosneho vstupu, prosim ta, precitaj si aspon o co ide a snaz sa drzat suvislosti, co k comu patri.
Predskokan pise:
neraz sa stavajú pripady ak dačo rom nedostane tak vydiera mimo iných vyhražok tým že sa obrati na ligu proti rasizmu,no bohužial ma pravdu,tato banda taží finančne z romov/je velmi štedre dotovaná zahraníčim/takže u nich ma každý rom pravdu aj keby bol mnohonasobným vrahom,však čo falošný bojovníci proti rasizmu by napisali že rom len uplatnoval v sebaobrane svoje prava proti bielým rasistom
Ja na to pisem:
Ziaden rom vrah nema nikde dvere otvorene. Ked chces mozem ti presne popisat pripady, ktore v poslednej dobe prisli do tej tvojej Ligy. Ak to niekto skusa s nezmyslami, tak to niekto skusa kde sa da a je jedno, ci je biely, ci cierny. Vies kolko bielych danovych poplatnikov pride k nam chce dat dcerine korcule do uctovnictva? Myslis ze nejde o peniaze? Ide v oboch pripadoch. A ten biely, co pride s korculami to ma este omnoho lahsie, pretoze ak podpise papier, ze to tak chce zauctovat, tak to tam ma a usetril na daniach ani nikto nevie. Keby si ty tusil, ake zbojstva robia biely, tak by schoval chvost a isiel sa hambit do kuta.
Podstatne je tvrdenie, ze rom to skusa, kde to ide, rovnako, ako to skusa biely. A uvadzam priklad z praxe a mohol by som uviest priklady aj z praxe inych povolani. Kazdy jedinec, pokial ma guraz si najde nejaku cesticku a je jedno, ci je biely, alebo cierny.
Posledna veta je o tom, ze som si spomenul na niekolko bielych "klientov", ktori zamerne spravia obrovske zavezky a idu utapat firmy. Co som postavil do rovnosti s tym, ze nejaky rom to skusa u LPR s nejakou socialnou krivdou. A zaver smeruje k predskokanovi, ze keby si aj on polozil na misku vah zbojstva oboch etnik, tak by sa minimalne za to svoje musel hambit.
Absolutne nevidim, zeby tam bola zmienka o tom, ze cierny moze, pretoze aj biely. Dokonca to nevyplyva ani nepriamo. Ale co sa babe chcelo, to sa babe snilo.
Inak, ja neviem, kde to zijete. Uz ste si kupovali aspon elektricenku? Pretoze to vyzera, ze si styk s uradmi predstavujete ako Hurvinek valku. Akoze LPR sa dovali na sud zahrmi "vsetcia su rasisti" a sudkyna pusti do gati a prepusti cierneho vraha?
Pokial LPR pomuka pravnu pomoc, tak robi PRAVNU POMOC. Cize to iste ako akykolvek iny pravnik musi kuknut do zakonov a zistit, ci je poziadavka pravne relevantna. Pravna pomoc nie je o tom, ze si pokecaju, aki su bieli rasisti a utekaju vyplakavat ana urad. Vystupom pomoci musi byt nejake relevantne podanie a sud, ci iny organ rozhodne, ci je to tak. Cize sa udeje to iste, ako sa udeje pri akomkolvek pocite bezpravia akehokolvek obcana.
Ak poziadavka nie je pravne relevantna, tak sa odmietne.
Jediny rozdiel je v tom, ze sa urobi selekcia a podla druhu podania sa pravna pomoc poskytne zdarma. Robi to clovek, ktory to ma v ramci projektu, je na zivnosti a po vycisleni nakladov a prijmu z projektu mu ostane fakt par supov. Ledva je to polovica minimalnej mzdy.
Takze mate niekto v rukach konecne tie cisla? Alebo je to jedno, hlavne ze je hysteria. Nebudu romovia a nastane raj na zemi, pretoze sa vsetko ostatne same vyriesi.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne triezvu hlavu
Autor: s
01.03.2010, 03:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Tak to ma podrzte, idiot truhlik, ktory v zivote k veci nediskutoval pozaduje od niekoho ineho aby diskutoval k veci, :-)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne triezvu hlavu
Autor: PeterS
01.03.2010, 13:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Kra, kra. Odlet. Tvoj krdel sa uz zlieta. Odlet krakat na Island, len aby si nedostal kamenom.
-
-
-
-
-
-
-
-
maš malo v hlave ak ta nič nenapada,ale nepiš o veciach o ktorých nemaš ani šajnu,ale je cool byt antifa či ako a ešte k tomu brat mastné odmeny zo zahraničných nadacií
-
Ved napis konkretne. Zakon. Taketo poznamky vobec nesvedcia o tom, zeby si ty mal nieco v hlave navyse. Ako budeme sa bavit o fikciach? Jedna pani povedala? Na vsetko je zakon, tak prosim uved!
-
takže nove byty pre neplatičov na luniku su fikcia,922 eur na poštovej poukažkách z razitkom upsvr tiež fikcia,až ti raz hodia kamene do auto to bude tiež fikcia,no neverím že by ste z ligy proti rasizmu priznali tie prachy ktoré vam idu do kapsy,však romský aktivista Rigo vo Vranove povedal že by sme neverili aké nehorazné prachy sebe beru zo zahraničia na ukor Romov,bielý aktivisti z Ludia proti rasizmu a že sa potom obohacujú na úkor Romov,že gadčovia napišu par člankov ako formalne sa ujmu par riešení akože romskej diskriminacie a potom si len delia tučne zisky zo zahraničných nadacii,udajne nejaký Milo prišiel tak ku cca 18500 eur za par mesiacov
-
Zase velmi konkretne znenia zakonov. Co to je 922 euro? Aka davka, za co? Ty takto reagujes aj normalne, napr. za volantom? Niekto mi povedal ze mozem odpbocit, tak odbacam... No dakujem pekne, za takychto vodicov.
(Byty su v kompetencii samospravy, to si treba vybavit na inej urovni.)
Co sa tyka LPR, ja nie som LPR a ani nemam k tomu vyhraneny vztah. (Mozno by si sa cudoval, ze ake argumenty kladiem, ak pride k nejakej debate s niekym z LPR. A mozem ta uistit, ze povedomie o tom, kde su hranice romskeho etnika tam minimalne dnes je a vie sa ze to nejde len tak prekrocit. A teda, ze problem ma dve strany mince.)
Nuz ale zase sme u jedna pani povedala. Ty si asi tiez niekde z Marsu. Ty si sedis v teplucku nikdy si nevystrcil nos, necitil tiahu nejakeho poslania a teda nic nevies o tom, ako veci funguju. Keby si mal nejake vseobecne prospesne poslanie, tak by si videl, ze vsetko stoji kopec penazi a ze ziskat peniaze je velmi tazke. Mozno by si zistil, ze peniaze su aj projektovane, ze sa platia na konkretnu cinnost, ze peniaze z EU fondov ta mozu doviest na mizinu, pretoze prejst celym procesom bez uhony nie je ziadna sranda, ze akekolvek zdruzenie musi viest uctovnictvo a niektori podliehaju auditu a uctovnictvo si ich donori kludne vypytaju. A donor je casto opet prijimatelom, takze vyzaduje presne vyuctovanie, pretoze sa zodpoveda niekomu.
(Ja som napr. nestihal tento mesiac osobne dorucit papierovacky na patricny urad do kancelarie "Europsky socialny fond" na vyplatenie smiesnej sumy k mzdam dvoch pracovnikov pre jedno dobrovolne zdruzenie. Poslal som to postou v termine. A cakam, ze od EU uradnikov vystresovana a neprijemna uradnicka, ktora mi za 4 mesiace 4x dala nove tlaciva ziadosti, mi zacne robit urcite nejaky problem. Takze bud to vyhadam, alebo to tym ludom zaplatim zo svojho. Takto vyzera realita dobrovolnika. A takto v hlavach zavistlivcov: Pohodicka, sedia si na riti, peniaze sa sypu same a ked uz maju dost, tak idu na dovolenku okolo sveta.)
Pokial preukazatelne vies, ze niekto ziskal na projekte nejake peniaze navyse, tak islo o neopravnene nakladanie s nimi a mas povinnost podat oznamenie. Inak je to na urovni domnienky. Ja sa napr. domnievam, ze si pedofil. Co teraz s tym? Mozno nim si, tak isto ako mozno ja ten Milo si nieco vytiahol. Lenze to ze si ty pedofil neznamena, ze vsetcia z tvojej rodiny nimi su, rovnako, ako to neznamena, ze ak si nejaky Milo nieco vytiahol, ze cele LPR nerobi nic ine, iba defrauduje. Zatial je pravny system postaveny trochu inak, ako za cias inkvizicie, kedy s odsudenym zlikvidovali aj celu dedinu. Ale holt, rodia sa novi inkvizitori. Dufam, ze sa tento tvoj princip tabu (ak sa dotknes tabu stavas sam tabu) raz neobrati proti tebe. Raz ti niekto da nejaky ban pretoze si sa v 2010 bavil so mnou.
A prosim ta nepozeraj spravy na JOJke, pretoze toto tvoje medialne myslenie je cisty JOJ cervik. JOJ potrebuje presne takychto divakov, aby sa napichli na akykolvek hacik, hlavne ze je realita ako z divokeho zapadu. To ludi hypnotizuje pred obrazovkou, vrazdy, nehody, podvody a svet plny zlej nahody a jednoduchej reality.-
Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne triezvu hlavu
Autor: a je to
28.02.2010, 10:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
teraz si priznal farbu,že žiješ z romov a tvoje zamestnanie je obhajoba romov,je jedno ako tažke je to vybavit,ja nežijem v kancelarii a nebeham si vybavovat prachy a nabijat kešene na romskej problematike a na rozdiel od teba poznam romov nielen z jojky ale z bežného života,ich mentalitu,zmyšlanie aj spravanie a strašne sa vyhybaš faktom /nové byty pre neplatičov a vandalov ,prispevok za navštevu školy atd/,napriklad vytrhavaš z kontextu iba to čo sa hodí,ak ja som povinný podat nejaké trestne oznamenia,prečo to isté neplatí v tvojom pripade ked tvrdiš že bielý kradnú viac,tak to ohlas organom činný v tresnom konaní,daj fakty a čisla ak to vyžaduješ od iných,sam priznavaš že ich nepoznaš ale to ti nebraní v utokoch a balaste ktorý hadžeš na každeho kto sa dotkne tvojich milovaných ciganoch,ale sam by si ich ani za susedov nechcel-ved čo pisat z uctivej vzdialenosti od osad za pekne prachy a granty /sam priznavaš že hoci je to tažke nakoniec si ich vybaviš/,ked spominaš pedofiliu,bol by si za prachy schopný aj pedofilov obhajovat,ludia tvojho razenia za prachy aj vlastnú matku zapredajú,pokial to prestane byt štedre sponzorovaný biznis potom končíš z romami-a inak podla teba sú aj kanadania rasisti ,ked boli také stažnosti na imigrantov,pričom im tam ich prišlo len par stoviek,hned zaviedli víza a to je najustretovejšia krajina k menšinam a pristahovalcom
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne triezvu hlavu
Autor: PeterS
28.02.2010, 15:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Jak ty hned vidis, co chces. To nemas ani kusok kritickeho myslenia? Na jednej strane pisem, ze s LPR nemam nic, na druhej ze pre jedno (nespominam ake, doraz nebol na tom, "ze ja a OZ", ale "co" ) OZ som nieco vybavoval (ako priklad toho, ze aj obycajne OZ sa musi spravat podla schemy sluzobnicek, skoro otrok.). Tak mi vysvetli, ako pri konjunkcii dvoch vyrokov, pricom jeden je nepravdivy urobis pravdivu vyrokovu formu? Si nechodil do skoly?
OZ je z oblasti starostlivosti o zvierata. A strkam tam aj ja peniaze a cas. Nechapem, odkial sa berie ta snaha istej casti obyvatelstva si za kazdu cenu vytvorit akusi virtualnu krivdu a dovod na zavist. Vecsina OZ funguje z ruky do huby a za cenu velkej obete jej aktivnych clenov. Tvrdit, ze niekto zije z OZ urcite v 99,9% neplati. Ten kto mozno z toho tazi, toho vidiet asi v mediach, pretoze ma cas sa tam producirovat a aj to sa tyka hlavne zdruzeni, ktore robia ideologicku pracu. Desattisice obcanov, ktori maju pocit, ze sa nestaci iba zavriet za dverami svojho bytu, tak ti su uplne anonymni. Krivdou posadnute obyvatelstvo ma vsak pocit, ze tu vzduchom lietaju akesi tazke peniaze, ktore sem ktosi hadze vidlami, a len na nich sa nic neprilepi. V oblasti zbierania hovien po tyranych zvieratach taketo nieco urcite neexistuje.
-
-
Este by si nam mohol prezradit z coho je inak platena ta "dobrovolna organizacia", v ktorej fungujes, okrem prizivovania sa na EU.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlavne triezvu hlavu
Autor: PeterS
02.03.2010, 03:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Ach, jaj.
Zhruba 2,5 miliona zacvaka z rodinnych rozpoctov okolo 7 rodin, kde je jeden nadsenec a ostatni to toleruju. 400 tisic da mesto, max 400 tisic su 2% a nieco su dary. Prevadzka utulku pre psov s niekolkymi depozitmi pre macky v rodinach plus nejaka ta investicia moze rocne vyjst na 3,6 mil. s tym, ze praca sa nezapocitava a rovnako kopec darovanych veci.
A aby si bol v obraze, ako vyzera utok na nas rozpocet a o com je uplne dobrovolna praca v prospech nejakej obecnej hodnoty:
Stabilnych 29 maciek zje 15 kg Royal Canin za 10 dni plus nejake konzervy. co pri cene 7 euro na davku je cca 3830 euro za rok. Kazdy den sunka a kazde tri dni 2 kg kura, co je cca 470 euro. Dalej zlikviduju denne 2 x 10 kg podstielky, lacna podstielka je 1,6 euro za 10 kg, cize 1170 euro, nepocitam vodu, saponaty, vrecka na odpad, odvoz odpadu a pod. Rocne urobime 20 sterilizacii a kastracii pri priemernej cene 33 euro, cize 660 euro. Bezne choroby a vakcinacie vyjdu zhruba 100 na dva tyzdne, to je 2600, treba brat do uvahy, ze 29 maciek nie je stale to iste stado, macky prichadzaju a odchadzaju, otoci sa zhruba 50 za rok. Nezapocitam naklady na benzin a cas, co je v priemere 2 hodiny denne. Macka zo zapalom stredneho ucha potrebuje 3 mesiace injekcie a ked jej to nedokazem pichnut, pretoze ju neudrzime, musim ist s nou na veterinu. Teraz mame 2 macky, ktore su pod dlhodobou antibiotickou liecbou - 3 mesiace. Zhruba 3x za rok sa vyskytne tazsia operacia, ci stav, napr. dolamane nohy, operacia dychacich ciest, dokonca transfuzia krvi a experimentalne lieky. Casto ideme do Brna, teraz nam hrozi operacia oka v Hradci Kralove. Cena je v pohode 700 euro za vykon, cize 2.100 euro. Cas opet nezapocitam, napr. transfuziu pri macacej leukemii sme robili od 19,00 do 01,00 v noci. K tomu liek Omega interferon, jeden davkovaci cyklus za 350 euro, potrebuje tri davky. Dalej zhruba 10x za rok sa vyskytne u maciat infekcna choroba, co su zvecsa smrtelne choroby. Krvny test, rychlo test, lieky, infuzie, specialna strava. Jeden pacient vyjde zhruba na 70 euro a je zazrak, ak ho virusy neroztrhaju z vnutra. Cize 700 euro. Dalsich zhruba 1500 euro su dalsie vypomoci, tak pre utulky, ako aj pre tych, ktori si adoptuju. Uz sme na 400.000 Sk. Nuz a dalej to su 2 osoby po 4 hodiny prace denne, benzin na cesty a nákupy, rekonstrukcia priestorov, ktore macky zlikviduju. Napr. vymena kobercov po precikani, rekonstrukcia dveri, vymalovanie stien. Dalej cistiace a dezinfekcne prostriedky, voda a pod. Denne treba dva krat vyumyvat niekolko priestorov, pravidelne oprat zhruba 15 dek a paplonov. Dalej drobnosti ako hracky, skrabatka, domceky... V pripade choroby sa 24 hodin v trojhodinovych intervaloch striedame kvoli infuziam a sledovani stavu. To byva taka dvojtyzdnovka.
...
Zivotnost macky vonkajsej je zhruba 1,5 roka, ale u vybranych okruhoch to moze byt aj 0,5 roka. Ak pride zdevastovana macka do 2 mesiacov, podchladena, dehydrovana a infikovana, mortalita je 50%. Pdchladenu macku, pod 35 stupnov C, treba najprv zohriat nad 36 a to v prostredi 32 stupnov. Az potom jej treba dat infuziu. Ziadna voda, ziadne jedlo, zabije ju to. Tu je prva selekcia. Potom pridu infekcne choroby. Ak sa na spravani zisti, ze ma infekcnu chorobu, mate tri dni. Bud sa do troch dni podari zvratit stav, alebo nie. Po troch dnoch su virusy uz tak aktivne, ze aj ked sa vam podari nad nimi vyhrat, dokazali uz poskodit oblicky a pecen. To este udrzite macku na infuziach max 3 tyzdne, ale s tym, ze jej testy idu dole a zahynie na vnutorne poskodenie. To je druha selekcia. Tretia selekcia pride neskor, ked zacne napr. mutovat korona virus, ci si prinesie macaciu leukemiu. Tam napr. mame 100% mortalitu. Toto je obdobie plne stresu a experimentovania, ako by sme vedeli nevyhnutnost odvratit. A aj ked sa vam to podari, casto ma macka postihnuty mozog. Tam uz su nase moznosti prekonane, pretoze odber mozgovo miesneho moku na zistenie agensa sa robi iba v Cechach a stoji cez 10.000 Sk. To potom zivime virusonosica a davame mu B vitamin...
...
Este pre upresnenie musim podotknut, ze diagnosticke a liecebne nastroje su u zvierat a zvlast u maciek velmi obmedzene a cena je ale podobna. Napr. za CT v Brne zaplatite zhruba 4000 Czk, obodovane ludske CT je tiez v zaklade za 4400 Sk. A to nestastne CT je az v Brne. Clovek ma vsak poistenie. Testy napr. na presne zistenie virusov, treba posielat az do Budapesti, pretoze v Bratislave to totalne odflaknu. Nikto sa s tym tak nezaobera, aby to vedel poriadne. Nejake postmortem testy nehrozia, ked, tak v Ziline, ale asi by sme zaplatili 100.000, pretoze by islo o testovanie kazdej moznosti a museli by sme dodat referencne vzorky ako vyzera zdrava vzorka. Za sto litrov si uz kupim ten chromatograf aj sam. :) A tak idete vylucovacou metodou. Mame kocura, nieco mu postihuje pohybovy aparat. Test krvi za 30 euro hovori iba o zvysenych bielkovinach, rychlotest na virusy FIP a FeLV je negativny, dalsie dva virusy netreba, pretoze to nevidiet v krvnych testoch. Cize na virusy to nevyzera. Testy - 50 euro. Takze sa nasadia antibiotika - 5 euro. Potom sa spravi opet krvny test - 30 euro a zisti sa, ci ide o bakterialnu, alebo inu infekciu, podla toho ci antibiotika zabrali. Ak nie bude sa musiet ist do dalsich virologickych testov - 50 euro, alebo skusit vytery na plesne a huby. Testy - 20 euro za jeden. A moze sa stat, ze po 200 eurach ste na tom istom ako na zaciatku. Lenze co, spravit hned punkicu za 333 euro, alebo skusit usetrit a ist postupne. Samozrejme, moze sa stat, ze po 200 eurach vyvalite dalsich 333. A ceny, co uvadzam su protekcne...
-
-
-
-
-
-
-
takto to vyzera, ked sa komunisti snazia krcovito tvarit, ze nie su ako ti hnusni nacisti. skoda, ze im to vobec nejde. trapne, lacne, priehladne. pochopte, ze vam to nejde, bolsankovia, autenticki komunisti by vam vysvetlili, kde robite chybu.
-
vysvetli im to, autentický komunista, kde robia chybu
-
komunisti a eštebaci chranili romov a teraz ich detičky za štedru podporu zahraničných nadacii su Ludia proti rasizmu,potom su ešte popretaný z ciganskými drogovými mafiami a kdekým z romského podsvetia
-
-
Zaujimavy clanocek o Globalnom oteplovani.
Zda sa, ze take to drobne zatajovanie udajov ohladom GO, malinke chybicky v hokejkovom grafe, ci vyplatne listiny GO firiem plne vedcov, mozu mat celkom slusnu sudnu dohru.
http://alethonews.wordpress.com/2010/02/25/al-gore-is-lying-low-for-good-reason/ -
Mam 53 rokov, nie som rasista, mam vysokoskolske vzdelanie - som stredoskolska ucitelka a tiez by som si kludne klikla na link Ziadne vyhody ciganom. Mali tych vyhod tolko a tak dlho, ze im to uskodilo a nepomohlo. Podporujem pastoracnu pracu cirkvi pripadne spolkov a zdruzeni, ktore to chcu robit. Ale ma stve, ked niekto nerobi, z nudy a pre zisk vyraba deti a potom zsa rozculuje, ze zo social. davok a pridavkov nevyzije a ked si znicil byt, ktory dostal, zas sa rozculuje, ked mu rychlo zas niekto neda novy. Mne nikto nikdy nic nedal Mam 3 deti a cely zivot pracujem. A ze to v nasom skolstve nie je med lizat - pridte sa presvedcit. A niekedy mam pocit, ze v nasom rezorte zaspal komunisticky duch.
-
Autorka horného článku to má nejaké domiešané. Príčiny devastovania bytoviek, ktoré sa Rómom prideľujú, sú také isté, ako sú príčiny údajnej diskriminácie v školstve alebo v zamestnaní. Ako, preboha, za to môže byť zodpovedná majorita ? Moje dieťa na základnej škole vo svojej kategórii vyhralo fyzikálnu olympiádu. Nezarábam tisíce eur, skôr naopak, ale obed za korunu, ako majú na tej istej škole rómske deti, nemôže dostať ! Aj ja chcem mať 15 detí, ale nemôžem si ich dovoliť, neuživím ich ani ich nestačím riadne vychovať … A za to, že sa v jednom zdevastovanom byte tlačí 30 Rómov, zodpovednosť nepociťujem. Pokiaľ jednotlivec sám necíti žiadnu zodpovednosť za svoje potomstvo, je to abnormálny stav v živočíšnej ríši všeobecne, nie to ešte v ľudskej spoločnosti. A s nadmerným až nezvládnuteľným počtom detí potom súvisí sociálna situácia – úroveň bývania, udržiavanie poriadku , starostlivosť o hygienu a následne aj úroveň vzdelania – 15 deťom ako rodič nestihne odovzdať časť svojich vedomosti ani vysokoškolský profesor, nie to rodič bez základného vzdelania. Aké iné “alibi” by sa ešte dali použiť pri zdevastovaní bytu, čo mi niekto dal zadarmo ? Kto to urobil a kto za to nesie vinu ? Majorita ? Alebo niekto z marsu ? Kde a v čom v takomto prípade spočíva čo i len nejaký náznak diskriminácie ?
Dostane to zadarmo aby mu to pomohlo a bolo mu dobre, ale on to zničí ! Áno, je to spoločenský problém, ale primárna podstata tohto problému spočíva len a len v mentalite etnika a všetko ostatné sú už len dôsledky ! To treba vždy povedať na začiatku a otvorene. Či je príčinou tejto mentality historický, genetický alebo iný vplyv, je pre mňa úplne jedno . Pokiaľ začneme problém riešiť konštatovaním, že to mohol byť úspešný človek vzorne sa starajúci o svoje jediné dieťa študujúce popri zamestnaní … ale sa mu to nepodarilo, lebo bol diskriminovaný, tým nevyriešime nič. Len ďalej tomu etniku nahrávame na smeč.
-
-
byt pproti romom nieje cool ale nutnosť!!!!
Autor: andrej
15.04.2010, 07:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
nemozem povedať ze som rasista, pretože proti čiernym ako takým, ani proti žltym nemam vobec nič! ale proti cigaňom ktorý sa nikdy neučili, nikdy nerobili a všetko im da štát zadarmo proti nim mám všetko!!!!!
keby si to aspoň vážili ale na čo to je? ved aj tak vždy všetko zničia, sú horší jak opice, aj tie majú večší poriadok okolo seba!-
Re: byt pproti romom nieje cool ale nutnosť!!!!
Autor: riešeie:::: :)
15.04.2010, 07:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
najhoršie je že mi slovaci by sme vedeli romsky problem vyriešiť veľmi rýchlo a kvalitne, len ostaný svet, ktorý nevie čo to je za zgerbu ma s tým problémi... ale nevadi, ved mi najdeme neake dobre miesto na jedno velke pohrebisko nie???
:)
alebo aspon ohradený park a zavret ich tam nech si lovia zajace jak indiani... ved sa aj podobaju ..
-
-
ty si co zac ty cudak co si to pisal. to co su za p......
ty sa spamätaj ale mozno az vtedy ked tu cigani budu len tak bezne zabijat okradat znasilnovat a kludne aj dceru, sestru, matku autora tohto clanku. a preco? lebo im to taky podobny retardi ktori ich este podporuju v tom parazitizme. a este oni su drzi ku nam co ich zivime. nicia nam lesy, zabijaju zvierata (kosicka zoo napr).
a uz mali niekolko sanci no oni sa nechcu prisposobit nam ale co je najhorsie ze stat nas nuti aby sme sa prisposobovali im alebo stare zname drz pic. a vesluj.
a to ze je trend nemat rad ciganov HA. sa zobud z toho sna. najprv si zisti co sa deje na slovensku a tym nemyslim sledovat tie retardovane telvizne noviny co tym nic ine nie je ako cigan sa potkol na nezaviazanej snurke, rasizmus?, urcite ved predsa boli tie topanky vyrobene bielym.
TAK SA UZ SPAMETAJTE.
URCITE SI MYSLITE TERAZ CO ZA RASISTU, FASISTU, NACISTU TO PISE, ALE TO ZE CHCEM BRANIT SLOVENSKU ZEM ABY AJ NASOU OSTALA A ABY SME NEBOLI VO VLASTNEJ ZEMI UTLACANI NA UKOR MENSIM. A TO ZE SOM NACIONALISTA, ANO A V MINULOSTI SI LUDIA TAKYCHTO VAZILI A PRAVE TY ZA NAROD OBETOVAVALI VLASTNE ZIVOTI a neskryvali sa za to ze nas napadli turci napr. a oni su farebni, tak to zeby sme ich nechali tak. -
to ze nechce niekto aby boli iny zvyhodnovany a lezie mu na nervy darmozracstvo neprisposobvych obcanov je rasizmus? Je to podla teba vec mody? Ty nedovidis dalej od tych, ktorych kritizujes. To nieje o kotlebovy fasistoch a inych chorobomyselnych hnutiach. To je o tom ze tento stat im nic neopiera ba naopak dostavaju do daru. Nikto sa mi tu nestara v meste o bezdomovca, ktory cely den sedi pred tescom s notou bene, vyvaruvava sa alkoholu o chuliganstvo ani nezavadil a taky musi na svoju existenciu zobrat kebyze ma pri sebe zenu aj dieta tak dieta mu zoberu, kebyze je to cigan zozenu mu byt ... Toto je akurat tak o rasizme, ktory je konani na bielich a nie na mensinach.
-
Presne, nemam nič proti černochovi, šikmáčovi alebo inym ľudom ale cigáňov by som dal strielať....buzeranti všetko im da štát do papule zadarmo, lebo chudáčikovia kričia že je to rasizmus....a mne??? bielemu??? ak mam rodinu 2 male deti a nahodou sa ti stane že ta z prace vyhodia, prestaneš platit byt lebo nieje z čoho...časom sa dostaneš na ulicu a čo potom???? nik o teba ani nezakopne, všetci s tebou súcitia, ale z toho rodinu neuživim.
v takomto pripade to asi rasizmus nieje, lebo som biely.... :-(
ak by štát chcel tento problem riešit tak nech im zaplati jednosmerne letenky na opusteny ostrov tam nech ima postavi chatky za par eur a rád na toto prispejem....dal by som aj 500€....len nech ich hajzlov nevidim....
-
-
Cigáni sa množia ako potkany. Kukajte niekedy správy, keď už nič iné nevidíte, vy vychcaní ochrancovia "ľudských práv" ... Facebook je dobrou reprezentat. vzorkou názoru spoločnosti na cigánov, a tento názor je názorom ľudí, ktorí žijú v priamom kontakte z týmto "etnikom" ... tento názor Vaše vymlleté hlavy a "demokratická" cenzúra NE-ZME-NÍ.
Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872
Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.
Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist

