JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Eurozóna – menšia a menej demokratická

Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...

[Joachim Becker]

YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu

Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Dajte bodku za týždňom

  • autor

    Autor: mato

    06.09.2010, 10:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    je hanbou dennika pravda ze zverejnuje takyto paskvil na svojich strankach...

    • Re: autor

      Autor: peter kováč

      06.09.2010, 15:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ... je to hanbou spoločnosti, že takýto denník existuje, ale verím v Hegelovu dialektiku ; sloboda slova je fajn, ale ak je zámerne a účelovo prznená ľuďmi ako Havran, Javůrek a podobní, tak to vedie k špineniu verejného mediálneho priestoru a je otázne, prečo spoločnosť vôbec toleruje špinenie spoločného virtuálneho pristoru a už napr. netoleruje napr. psie výkaly na chodníku, pričom psíčkarovi hrozí (domnievam sa) pokuta 165 €, akú vysokú pokutu by mal dostať potom Havran ml. ? ... :) asi postačí tá hanba, ktorú si sám robí, predsa len, sloboda slova je cennejšia, aj keď ju denne prznia autori formátu Javůrek apod. píšuci pre PRAVDU...

      • Re: Re: autor

        Autor: Adam a Eva

        06.09.2010, 17:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Pan Kovac, na co to citate, ked Vas to tak vyvadza z miery...?

        • Re: Re: Re: autor

          Autor: peter kováč

          06.09.2010, 19:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          za 1) stále verím, že aj na tomto portáli sa nájdu informácie, ktoré stoja za prečítanie, nie len hrubozrnná demagógia. a za 2) považujem za dôležité reagovať na lož, polopravdy, manipuláciu, devalváciu slova; ak na to nebude nikto reagovať stane sa normou Havranova lož , tak ako sa za komunizmu stalo normou mlčať

          • Re: Re: Re: Re: autor

            Autor: PeterS

            06.09.2010, 20:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            A v com spociva "havranova loz" ? Resp. kde lezi "kovacova pravda" ?

            • Re: Re: Re: Re: Re: autor

              Autor: peter kováč

              07.09.2010, 21:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              http://www.tyzden.sk/nazivo-doma/dennik-pravda-po-masakri-lubime-brhela-nelubime-spisiaka-2.html

              prečítajte si článok Hanusa a znovu komentár Havrana...

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: autor

                Autor: PeterS

                08.09.2010, 01:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Mne vsetky tri clanky pripadaju ako celkom v norme. Kazdy ma svoju pravdu a postupne graduju.

                Javurek ma urcite pravdu o tej katastrofalnej tlacovej konferencii na konci. Hanus zase v tom, ze policia asi netrenuje priehradnu palbu, aby sa dostala blizsie k strelcovi a Havran skor reagoval na Hanusovu uvahu o tom, kto ake tricko oblieka a prisiel so svojou porciou pravdy voci konkurencnym farbam.

                Fajn, celkom mile.

                Kazdopadne, odkedy Sebej rincal zbranami hned po 9/11, mam tyzden a celu tu kompaniu okolo velmi negativne zapisanu a uz sa z toho nikdy nevyvlecu. Akekolvek volanie po zabijani je pre mna ten najstrasnejsi hriech.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autor

                  Autor: peter kováč

                  08.09.2010, 11:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  S Šebejom ani ja nesúhlasím, jeho názory na mňa pôsobia dosť militantne a dogmaticky; viac sa mi páčia názory R. Káčera a politológa T. Zálešáka

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autor

                    Autor: PeterS

                    08.09.2010, 13:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Tak to zase ja nenecham na ziadnom z nich suchu nitku.
                    Kacer, no neviem, ked som ho videl naposledy pod lampou, tak mi pripadal na sposob "sluzobnicek, skoro otrok"... Ameriky.
                    Nepametam si uz detaily, ale niekolko krat vyslovene povedal iba pol pravdy. Neviem presne o com to bolo, pravdepodobne o krize, nahodou som si cital vtedy zahranicne komentare, tak som sledoval, co povie.

                    K Zalesakovi si detaily nevybavujem, ale tiez moj dojem je, ze na neho plati, ako sa vravelo kedysi, ze co to je vymena nazorov na najvyssej urovni? Ked Husak pride do Moskvy a vymenia mu nazory.

                    Pre mna je cely tyzden priserne proamericky. Ale tu nejde o to, ze su prave proamericki. Tu ide o to, ze stredna Europa je historicke chudiatko, s ktorym si hociaka velmoc robila co chcela a tym, ze pas od Baltiku ku Grecku je periferia, doposial sa tomuto pasu nepodarilo deklarovat vlastnu poziciu. Staci si vziat nedavne dejiny, ako spekulovali madari, ci poliaci. Tento pas je ako nechcene decko, ktoremu velmoci vecsinou daju na zadok (naposledy Srbsku a dnes Grecku).
                    Je uz na case, aby sa tento regioun uvedomil a nefungoval ako baby na trhu. Nuz, ale ktora velmoc by o to mala zaujem? A tak tyzden robi len spinavu pracu domorodca a zaprasuje medialny priestor inymi tezami, ktore nakoniec vytlacia tie tezy, ktore su zivotne dolezite a o tom, co hovorim. Dokedy budeme mat stale cosi tak podstatne s US? Zijeme tu, cely pas je medzi Ruskom a Nemeckom, tak sa starajme o seba.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: autor

                      Autor: pk

                      08.09.2010, 16:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      ...ja .týždeň čítam a s niektorými názormi súhlasím, s inými nie ; neberiem ich a priori ako snahu "robiť špinavú prácu" a beriem si z článkov to, čo sa mi vidí logické, podložené faktami a má nejaké rátio... zvyšok je na diskusiu ; problém je, že napr. JTT nemá ani snahu dosahovať kvalitnú diskusiu, ktorá by všetkých posunula ďalej, naopak, dosť primitívne podsúva tvrdenia, ktoré nevie podložiť faktami - alebo priamo klame (napr. článok o festivale Pohoda...) alebo fakty nahrádza konšpiráciami a emóciami plnými spravodlivého hnevu (napr. v prípade otvoreného listu p.Havrana Talianskemu veľvyslanectvu)...

  • a

    Autor: DC

    06.09.2010, 10:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    vsetci citajte jtt ,lebo len jtt mysli pokrokovo a ukaze vam cestu k svetlejsim vcerajskom....

    Pateticke sracky

    • Re: a

      Autor: Adam a Eva

      06.09.2010, 17:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Mily DC, pouzitym slovkom "sracky" sa dostavate na uroven toho, voci komu, resp. comu brojite, ba impertinentnostou ho, i ked na malej ploche, prevysujete... :))

  • Ále, dobré to je!

    Autor: peterp

    06.09.2010, 10:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Po všetkých tých mediálnych sračkách a najmä po sebaoblizovaní sa Spišiaka a Lipšica.
    V poslednej dobe najmä provládne média obviňujú Pravdu, že za ňou stoja J&T, resp. Ficovi oligarchovia.
    Ak si však človek rozpradie niť ich vlastníkov (stačí si skontrolovať vlastníkov cez obchodný register), dostáva sa k ultrarepublikánom z Júesej a k filantropovi Sorosovi.
    Skúste.

  • Dobry clanok

    Autor: zet

    06.09.2010, 10:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Dobre sa cital. A dobre, ze vysiel v mienkotvornom denniku a nielen na webe. Vtipne, uderne!

  • wurm

    Autor: odlakanie pozornosti

    06.09.2010, 10:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ajajaj... najlepsia obrana je utok
    rad by som si pozrel komenatar pana Havrana k clanku pana Siposa o destrukcii zmyslu pre realitu v redakcii Pravdy... pretoze z tohoto clanku mam naliehavy pocit ze ide o odlakavanie pozornosti

    • Re: wurm

      Autor: Havran ml

      06.09.2010, 10:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Koho?

      • Re:

        Autor: wurm

        06.09.2010, 12:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://spw.blog.sme.sk/c/239202/Pravda-si-zo-svojich-citatelov-robi-dobry-den.html

        • Re: Re:

          Autor: peterp

          06.09.2010, 13:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Schválne: pozrite sa na sponzorov INEKO.
          Ktože tam je? Open Society Fund? Opäť pán filantrop? Opäť spojivo viacerých ohniviek?
          Nemám rád prop.sk, ale pozrite si toto:
          http://www.protiprudu.info/kto_za_koho_kope.htm

          • Re: Re: Re:

            Autor: wurm

            06.09.2010, 15:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            vies do kolko veci dava OSF financie, keby mali kazdej organizacii urcovat co ma pisat a mat na to este aj kontrolora tak maju zamestnancov jak gazprom. ale ked sa nad tym zamylsim tak kebyze mam tolko prachov ako soros tak tiez davam peniaze do nadacii ako spw, ineko ...

            ale ak chces mat naozaj istotu tak sa pozri na kvalitu argumentov, a tendencie k zavadzaniu a vies kolka hodina kde bije. :)

            • Re: Re: Re: Re:

              Autor: peterp

              06.09.2010, 17:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Prosím vás.
              Open Society Foundations sú pomaly tri desaťročia známou protiľavicovou bonanzou prostriedkov na podporu sympatizantov republikánskeho modelu vlády USA.
              Tak o čom točíte?
              Šípoš je nimi tiež platený, aby svoje bláboly zverejňoval via Transparency International.
              Jedno je o bledoružovom, druhé o tmavomodrom; ide len o to, že híkate na nesprávnom mieste.
              Jednak mi je to delenie na Slovensku ľahostajné, jednak je neporovnateľné, ak média na jednej strane podporuje domáca skupina podnikateľov/politikova na druhej strane medzinárodná sieť kultúrnych, spoločenských a mimovládnych inštitúcií za výdatnej finančnej podpory šedej ekonomiky.

        • Re: Re:

          Autor: Havran ml

          06.09.2010, 17:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          To akoze vazne?

      • Koho?

        Autor: Arton

        06.09.2010, 17:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Oceňujem stručnosť, a táto je maximálna .

        :-)))))))))))))))

  • nepletme si pojmy

    Autor: Oskar B

    06.09.2010, 11:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    vazeny autor,

    extremna pravica je nieco ako Kotleba alebo cast SNS. Netreba nalepkovat nespravne. Su to praviciari, to je jasne, ale nie extremna pravica. Ak by boli, potom jetotak je extremna bolsevicka lavica so zatemnenym videnim sveta
    tak to vidim ja
    Oskar

    • Extremizmus ma rozne podoby

      Autor: L

      06.09.2010, 11:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Vazeny Oskar, extremna pravica ma rozne podoby, a OKS so svojou hlasnou trubou Tyzdnom su toho dokazom . Ono totiz extremizmus je to, co upier inym skupiam ludi pravo na nazor, pohlad a zivot a dost agresivne sa snazi presadit len ten tvoj, ktory vo vojom dosledku popiera prava inym.

      • Re: Extremizmus ma rozne podoby

        Autor: DC

        06.09.2010, 12:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        hmm a odkedy upiera oks niekomu pravo na nazor.

        • Re: Re: Extremizmus ma rozne podoby

          Autor: PeterS

          06.09.2010, 20:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Sloboda nazoru je vam na prd, ak jedine, co ste sa dozvedel je, ze zem je bud stvorec, alebo kruh a o tom sa mozete bavit.

          Ak budem podsuvat polopravdy, nezmysly a prekrutene interpretacie, tak mi sloboda nazoru a diskusia pride celkom vhod, pretoze tak mozem sirit svoju agendu.

          Cize to nie je o nazore, to je o tom, aky nazor lieta v eteri.

          A tu ani tak nejde o to, ze existuje zmanipulovany nazor... ak by proti nemu stal nejaky rozumny. Tu ide o to, ze intelektualizmus a objektivnost obecne je na Slovensku v troskach. A zmanipulovane nazory posunu cely diskurz velmi daleko od pravdy. Toto je problem, ze potom ani opozicny nazor sa nezaklada na realite, pretoze nemoze sucasne psotihovat realitu a vtvracat nezmysly. To je ako liecenie metastaz, tiez musite nahanat metastazy a nemozete uz riesit prvotnu pricinu, lebo pacient kolabuje.

          Toto je pre mna velmi mrzute. Ja ked si vypocujem ake realie hovoria tito ludia, ako ich strukturuju, ake vezby im davaju a potom si zistim, ako to vnimaju vo svete, tak mam pocit, ze u nas su vsetcia Martania. Naco je to dobre?

  • Trochu

    Autor: jjj

    06.09.2010, 11:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    a zbytočne prehnané. Treba sa venovať konštruktívnym veciam. Triedny boj už netreba.

  • Havran

    Autor: FroschYankee

    06.09.2010, 11:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    napiste aspon, kto je ten spominany bitkar novinarov.. to bude aspon jedina uzitocna informacia z celeho clanku. a Ty Havran radsej rob nieco uzitocnejsie - pisanie Ti moc nejde.

    • Re: Havran

      Autor: L-

      06.09.2010, 11:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Smutne ako Tyzden vymylo mozog nejedemu jedincovi ´, ktori ani nedokazu poznat, ze to co pise Tyzden sa zacina podobat fasistickym platkom, ktori nezakryte stvali proti im nepohodlnym skupinam ludi a ich nazorom - len polhad na tie ich rozne kampane pripominaju normalizacne akcie, ci rozne kampane , v ktore do dokonalosti doviedol smutne znamy Goobels a v jeho slapajach pokracuju vsetky totalitne ideologie.

      • Re: Re: Havran

        Autor: FroschYankee

        06.09.2010, 12:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        to ci mam mozog vymyty ja, alebo Ty, je otazka pre niekoho menej zaujateho. urazat Ta dokazem aj ja, ale kaslem na to, si mi ukradnuty..

  • to snad nie

    Autor: juraj j

    06.09.2010, 11:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Tento clanok je najvacsi a najzakomplexovanejsi hnus, plny lzi, aky som tu zatial cital. Navadi mi ze sa autor navaza do Hanusa. Ved aj Hanus sa navaza do Javurka. Ala pouzivat tak podposove argumenty je fakt sila. Tyzden o treste smrti nanajvis polemizuje (napriklad Sebej je proti). Kto v tyzdni ma pre boha RAD vojnu?!?! Kto tam chce liecit homosexualitu?!?! Hadam ani Daniska nie a aj keby, je tam sam. Podla mna Havran proste zamerne klame. Fakt si myslite, ze tam po nociach mucia zvieratka a ukajaju sa na tom, ze? Proste HNUS.

    • Re: to snad nie

      Autor: L.

      06.09.2010, 11:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ty si len dokaz ako ludia stracaju usudok aj vpyvom takych fasizoidnych pisalkov ako je hanus a hrib.

    • Re: to snad nie

      Autor: alter ego

      06.09.2010, 11:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Šebej nie je proti trestu smrti, Šebej je proti aktu popravy

    • Re: to snad nie

      Autor: Havran ml

      06.09.2010, 12:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      najzakomplexovanejsi? Ty rozumies slovám, ktoré používaš?

      • Re: Re: to snad nie

        Autor: erino

        06.09.2010, 13:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        p. havran radsej sanvenujte pisaniu takych reportazi a fundovanych clankov, ake su v .tyzdni ,miesto prskania zaste raz na spolubojovnikov z pseudolavice a potom zas na praviciarov... ste otravny a trapny... komentar je plny nezmyslov a arogantnej demagogie...

      • Re: Re: to snad nie

        Autor: juraj j

        06.09.2010, 14:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Tak si odmysli "najzakomplexovanejsi" a reaguj na to ostatne. A prosim, daj nejake linky na clanky kde ludia z tyzdna horlia ( docela silny vyraz) za trest smrti pestuju homofobiu atd. Tyzden citam asi od prveho cisla ale nic take, respektive nic v tak kategorickej podobe som tam nikdy necital a ani by som sa stym nestotoznil. Ty nerozoberas co oni naozaj pisu, alebo si myslia. Rozoberas len tvoj dojem, ktory si z toho nadobudol, bez, tak povediac, konkretnych citatov. A to nie je moc objektivne.

        • Re: Re: Re: to snad nie

          Autor: Havran ml

          07.09.2010, 22:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ty si Juraj Javorský, ktorého Milan vyhodil zo Sme a dnes robiš v politickej reklamnej agentúre Hospodárske noviny? alebo v lobystickej agentúre Trend?

          • Re: Re: Re: Re: to snad nie

            Autor: imro

            08.09.2010, 09:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Správne, lepšie je útočiť na autora, než nelobYsticky (ha-ha) vecne reagovať.

      • Re: Re: to snad nie

        Autor: juraj j

        06.09.2010, 15:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        A niekde nizsie je link na Kusnierikov clanok o gay pride. Ten komentar ti fakt nemoze az tak velmi vadit. Ano, Hanus pisal o cosi tvrdsie, ale ani naznakom si z toho nemohol vycitit, ze by chcel liecit homosexualitu!!! Z normalnej polemiky na najroznejsie temy proste vyvodzujes katastrofale silne zavery.

  • tolko zlce pokope som uz davno nevidel

    Autor: L

    06.09.2010, 12:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    .. je mi z vas zle, zakomplexovany pako. Iba slepy nevidi co sa stalo s Pravdou po zmene majitela. Normalni ludia odtial odisli lebo im VADILA CENZURA (hadajte v koho prospech). Javurek a jemu podobli experti si tam hoveju ako hovno v trave a tak to s tymi novinami aj vyzera..

    • Re: tolko zlce pokope som uz davno nevidel

      Autor: Turul

      06.09.2010, 12:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Týždeň.sk je fašizmus bez antisemitizmu

      • Re: Re: tolko zlce pokope som uz davno nevidel

        Autor: L

        06.09.2010, 14:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        o Tyzdni si myslim svoje ale je na tom stale nasobne lepsie ako to co tu predviedol Havran.. ked mu treba zvracat nech nabuduce ide na wc, ulavi si a splachne po sebe

        konkretne clanok o Javurkovi v Tyzdni sadol ako rit na serbel, ostatne ma nezaujima

  • Videnie

    Autor: cyrana

    06.09.2010, 12:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Vidieť čierne a biele, to nieje také zložité. Ale vidieť odtiene šedej je už ťažšie a vo farbách o tom už nehovorím.

    • Re: Videnie

      Autor: Dalton.

      06.09.2010, 12:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Presne tak!

    • Re: Videnie

      Autor: kubiak

      06.09.2010, 13:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ono, v krajine, kde sa da vidiet vsetko len cierne, maximalne sede, je tazko vidiet nieco ruzove. este tak nejake svetlosede - aj to na konci tunelu.
      :(

  • LOOOOOOOOOL

    Autor: Marian Janos (Maros)

    06.09.2010, 13:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pobavilo, ale tazko niekoho presvedcilo. Zvlast tato veta je carovna:
    -
    " je najnovším kádrovacím posudkom z dielne týždenníka extrémnej pravice. "
    -
    Inac ja som nepostrehol zeby sa .tyzden venoval lieceniu homosexualov. Nieco mi uslo?
    -
    Ale chapem aj Hanus prehanal.

    • Re: LOOOOOOOOOL

      Autor: Marian Janos (Maros)

      06.09.2010, 13:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Prikladam link na clanok v .tyzdni:
      -
      http://www.tyzden.sk/kultura/homosexuali-1.html
      -
      Posudte sami aky su to "extremisti"

  • nezasibava vam uz trosku?

    Autor: rasto

    06.09.2010, 13:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    obcas sa to tu da citat, ale teraz to fakt presiahlo mieru znesitelnosti.

  • štb?

    Autor: rolands

    06.09.2010, 13:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Je pravda, že Váš otec pracoval pre rokom 89 v Spojených štátoch ako vyslaný redaktor a pracoval pre štb?

    • novy styl..

      Autor: mattie

      06.09.2010, 13:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      je dobre, ze Havran pise takto uderne. nech to trochu kvasi.. rovnako ako je uderny Tyzden, nech na to existuje primerana odpoved. Trosku mi tento clanok pripomenul bojovnika za prava Clintonovcov J. Carvilla. ten chlap je ako dynamit,ale je osviezujuce ho pocut.

  • ?

    Autor: peter kováč

    06.09.2010, 13:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    pán Havran, nezabudli ste užiť lieky ?

  • vsetko je ako ma byt

    Autor:

    06.09.2010, 13:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    • Re: vsetko je ako ma byt

      Autor: blbológ

      06.09.2010, 15:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ...že Matelko :=DDD... Podľa príspevku skôr VeTelKo ;-)))

    • Re: vsetko je ako ma byt

      Autor: Mozeme ist

      06.09.2010, 15:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Na ferovku, hajzlik.

      • Re: Re: vsetko je ako ma byt

        Autor: peter kováč

        06.09.2010, 15:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        veď najprv zverejni svoje meno a priezvisko, keď už tu vyzývaš na "férovku", ty čo sa hanbíš aj podpísať ...

        • Re: Re: Re: vsetko je ako ma byt

          Autor: ty si fakt

          06.09.2010, 15:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          vemeno.

          • Re: Re: Re: Re: vsetko je ako ma byt

            Autor: peter kováč

            06.09.2010, 15:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            ... užívaš si anonymitu alebo sa LEN hanbíš verejne priznať k svojim názorom pridaním mena a priezviska; malé deti to tak robia, keď sa boja výprasku alebo posmechu, že keď niečo "vyparatia", tak utečú.... asi je to aj tvoj prípad, neschopnosť zodpovedať vlastným menom za vlastné názory... :) dosť slabučké

  • Podľa reakcií

    Autor: ...

    06.09.2010, 14:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    trefa. Vemená sa roztriasli.
    Niektoré nechápu rozdiel medzi "extrémistami" a "najradikálnejším prúdom", ďalšie nedokážu pochopiť jednoduchú vetu, a pýtajú sa, kto je to ten bitkár novinárov, ktorý financuje dané periodikum, ďalšie žiadajú dôkazy o horlení za liečbu homosexuality (z čoho vyplýva, že horlenie za trest smrti, sociálny eugenizmus, pestovanie homofóbie a islamofóbie sedia, a nema problema...)
    Sranda.

    • Re: Podľa reakcií

      Autor: august

      06.09.2010, 14:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      odpad tento článok,ako celé eštebacké jetotak

      • Re: Re: Podľa reakcií

        Autor: bobko

        06.09.2010, 14:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        polahoda, tento clanok, ako cele volnomyslienkarske jetotak.

  • Najdolezitejsie je

    Autor: ???

    06.09.2010, 14:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    aby sa toto nedostalo na vybrali sme. Priatelia, bojkotujme, nepodporujme. Zatial je to dobre, sice maju dost vela klikov, ale filtrom nepresli. Je to dobre nastavene, proti bolsevikom.

    • Re: Najdolezitejsie je

      Autor: peter kováč

      06.09.2010, 15:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      na mieste p. Havrana sa modlím, aby sa to na SME nedostalo a nečítalo to viac ľudí, lebo tento článok je urážkou citu pre pravdu a slušnosť a jeho osobnou hanbou... ak by mal Havran sebarelexiu, tak by ho hanba vyfackovala až do správneho odtieňu červenej

    • Re: Najdolezitejsie je

      Autor: Cyrano

      06.09.2010, 17:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      smeckari su zbabelci. Zaviedli na vybralisme ideologicku cenzuru. Hanba.

      • Re: Re: Najdolezitejsie je

        Autor: Marian Janos (Maros)

        06.09.2010, 21:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://free.perohryz.eu/cenzura-na-vybralismesk-brania-mi-donutit-vse

      • Re: Re: Najdolezitejsie je

        Autor: Kenny

        07.09.2010, 20:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Chudatko havrancek, vsetky tvoje nicky, aj scaramoucha, aj povstalca ti odhalili. Fnuk fnuk, maminka ta snad polutuje, ked ta uz musi este furt zivit:-)

        • Re: Re: Re: Najdolezitejsie je

          Autor: havran ml

          07.09.2010, 22:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Môžeme sa o tom porozprávať. Čo ťa teda trápi?

  • ???

    Autor: Richard Budke

    06.09.2010, 15:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    veľmi úbohé

  • Meisterstück Michal

    Autor: Adrián

    06.09.2010, 15:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Skvelý článok Michal. Svedčia o tom tieto početné reakcie slovenských demokratických fašistov. You made my day :)))

    • Re: Meisterstück Michal

      Autor: pk

      06.09.2010, 16:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ...zhodneme na tom, že šírenie lži a nenávisti nie je hodnotou ? teda aspoň pre mňa, ale možno tak oceňujete ten ideologický zápal s akým Havran ml. píše; nebolo by to nič nezvyčajné v našej krajine, takých autorov mal napr. Slovenský štát 1939-1945 dosť a bolo aj dosť ľudí, ktorí to čítali a podporovali, potom len zmenili farbu a orientovali sa namiesto na prenasledovanie židov na prenasledovanie podnikateľov, živnostníkov, etnických maďarov, nemcov, vlastníkov pôdy, apod. ... stále tí istí, tá istá krvná skupina a ich synovia, vnukovia apod. .... jedno majú spoločné, netvoria pozitívne hodnoty, naopak, sťahujú spoločnosť do bahna a hnusu závisti, nenávisti, devalvácie slova a šírenia lží

  • ako keby som čítal propagandistickú

    Autor: Košičan

    06.09.2010, 16:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    pulblikáciu pod názvom "Ztroskotanci a samozvanci" vydanú Rudým právom 12. januára 1977. V tejto sa vyjadruje aj soudruh Husák, který řekl, citují"Republiku si rozvracet nedáme!"...

  • Havran ml.

    Autor: Todno

    06.09.2010, 16:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Dakujem tyzdnu, aj ked s nic casto v mnohom nesuhlasim, ze mozem citat pspeudointelektulne vylevy uplneho sprateho sasa, ktory nielenze sa bude tvarit ako tazky socialny demokrat s mensinovou a rasovou specializaciou na vsetko, ale hlavne ako zastanca slobody prejavu...pravda je vsak taka, ze on respektuje prejav iba jemu podobny...

    • Re: Havran ml.

      Autor: GRATULUJEM! NASTAVILI STE SI SAM ZRKADLO.

      06.09.2010, 16:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Prekvapuje ma Vasa neochvejna viera, ze vsetci na ktorych neustale bryzgate su zli a Vy so svojimi patologickymi nazormi mate patent na spravodliost. Poradim Vam. Zavist, nedocenenost, neschopnost pocuvat nazory oponentov, absolutna komunikacna bariera z Vas robia ukomplexovaneho a agresivneho cloveka a navrhujem Vam navstevu psychiatra.

  • super

    Autor: mazi

    06.09.2010, 17:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Názor p. Havrana ma velmi oslovil, s jeho obsahom som sa v pnej miere stotožnila a konštatujem, že máme redaktora, ktorý udalosti a stav spoločnosti hodnotí reálne. Ďakujem a teším sa na ďalšie príspevky.

    • Re: super

      Autor: L

      06.09.2010, 20:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ..jo a dufam ze aj psychiatra mate rovnakeho ;)

      • Re: Re: super

        Autor: L.

        06.09.2010, 20:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ak je tu niekto chory na hlavu, tak ste to vy L

        • Re: Re: Re: super

          Autor: L

          07.09.2010, 09:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          neberme sa az tak vazne zase.. klidek

          • Re: Re: Re: Re: super

            Autor: L pre L

            08.09.2010, 09:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Tak sa spravaj a pis slusne, lebo ako sa do hory vola, tak sa z nej ozyva

    • Re: super

      Autor: filozof

      07.09.2010, 08:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Uplne suhlasim. Uz niekolko mesiacov sa snazim o to ako opysat myslienky casopisu tyzden. a zvlast Hriba. Konecne som prezil katarziu. Takto nejako by som to chcel popisat aj ja. Velke DAKUJEM pan Havran ( myslim to skutocne vazne).S nadsenim tento clanok rozposlem co najviac priatelom. Aj v mojom okoli ziju ludia, ktory su dost naivny a daju sa nachytat na moralizovanie uvedeneho tyzdenika a nevidia , ze ich ovocie je len stvat a roznasat nenavist. , prvy krat v zivote vobec som sa teraz zapojil do diskusie. Este raz velmi pekne dakujem.

  • Palec dole

    Autor: Petrus

    06.09.2010, 20:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ubohy lzivy podpasovy clanok.

  • reakcia z prava

    Autor: nietze

    06.09.2010, 22:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    citam jtt lebo som si myslel ze je to jeden z tych normalnejsich lavicovych medii, ale ked uz aj havran junior minimalne zavadza:
    -homofóbiu: Holt, ked poviem ze nemam nic proti homosexualom a su mi uplne volny a je mi jedno co robi,a kym im nemusim tlieskat a odmietam im tlieskat, som homofob.
    -"streľbu do demonštrantov": Hoch hovoril o strelbe GUMOVYMI projektilmy do vytrznikov ktory rozbijaju auta a vyklady. Alebo mozno mi autor povie kde parkuje a byva a ja mu pridem aktivne demosntrovat proti jeho klamstvam? Som zvedavy ci by mi zatlieskal alebo volal policiu.
    -"Testosteronoví kresťanskí publicisti si vždy predstavovali boj so Zlom ako útok Batmana na Jokera". Laviciari zase vzdy vravia: Este jeden krok spat a nebude problem. Nie. Ani jeden krok spat. Bol to laviciar Hitler ktory zacal WW2 ale boli to laviciari z Francuzka a Anglicka ktory ho nezastavili ked mohli.

    • Re: reakcia z prava

      Autor: PeterS

      07.09.2010, 00:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Tak Hitler uz je aj laviciar? Cele to hnutie, ktore dnes volame nacizmom, bolo roznofarebnejsie, nez je jeho prezentacia pre jednoduchsich ludi. Reprezentantom socialne-populistickeho hnutia bol Rohm a SD, ktore, ako vieme, nechal Hitler zlikvidovat v tom momente ako sa dohodol (cez Goringa a Himlera) s velkopriemyslom a sionistickym hnutim na spolupraci a podpore. To bola zasadna otocka od ludoveho hnutia a ludovej moci ku klasickemu korporativnemu kapitalizmu. Na Hitlerovi je pre mna nepochopitelne, ze sa v prvom rade zazracne kupal v zdrojoch ! To, co vyprodukovali za desat rokov, to je bud zazrak, alebo cudzie peniaze. Vsetko ostatne su uplne logicke pohyby historie.

      Aj Mussolini sa stal z "laviciara" fasista.

      Podobne, pre jednoduchych ludi sa vyklada nemecke tazenie, ako zakerny boj proti Francuzsku, Anglicku a etc. Ziadne zakerne tazenie, iba snaha o prerozdelenie sveta. Podla nemeckych strategov, bud sa Nemecko dohodne s Rusmi na ovladnuti juzneho pasu Azie, alebo sa nejako dohodne s Anglicanmi ze im vstupi do sfery vplyvu za rusky skalp.
      A tak po rozsiahlych diplomatickych sachoch, v ktorych je malokto objektivny, nemci zautocili na Francuzsko, ktore pred tym skoro spolocne s anglicanmi vysachovali z hry a potom to vcelku laxne skusali na ostrov Britania.
      Anglicka lavica, ci pravica nemala preco "zastavovat" Hitlera, ked ten sa nemal preco zastavit. To bol regulerny boj o ovladnutie kolonii a Europy. Tak ako vzdy v dejinach. Francuzsko vliezlo do anglickej pasce a tak bolo z kola von. Nemecko sa otocilo na Rusko a to bolo pre Anglicko pozehnanim.
      Keby to rusi neotocili pri Kursku, tak sa dnes hajluje od USA po Japonsko a nie preto, zeby ich nemci obsadili. Boli by to regulerne fasisticke staty, prevraty boli uz davno pripravene.

      Anglicka lavica Hitlera zastavovala, velmi intenzivne a uspesne, tam kde to bolo naozaj treba pre Anglicko... v Afrike, pretoze keby Romel dobil Palestinu, tak by to bola pre Anglicko, US aj Rusko totalna katastrofa... ak si teda poziciame z revizionizmu tezu, ze Hitler prislubil sioniostickemu hnutiu Palestinu...

      To ze komunizmus je nacizmus to siri aj Tyzden, a to ze Hitler bol laviciar uz je evidentne plod tejto demagogie. Len tak dalej, s Tyzdnom az do uplneho historickeho bezvedomia.

      Ked, tak podobnymi diktaturami boli stalinizmus a nacizmus.

    • Re: reakcia z prava

      Autor: M

      07.09.2010, 08:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Vidno ako vam Tyzden vymyva mozgy, ked uz z Hitlera robite laviciara, to je dosöedok devalvacie hodnot , tolerancie a normalneho politickeho prostredia, ktore tento casopis robi

  • Nema to chybu

    Autor: Slavo Švajka

    06.09.2010, 22:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Kebyze JeToTak ma skusenost, ze kritika tyzdna, pohody, oks a podobne jej vynasa najvyssiu citanost a chcu tento fakt vyuzit, napisali by presne takyto clanok, ako je tento.

    Ved je to uz trapne, ze coraz castejsie pisete o tyzdni. Chcete sa s nimi pravdepodobne dostat do konfrontacie a tak trochu z nich odhryznut, lenze na to by ste museli byt osobnostne niekde inde. Takyto jednorozmerny clanok by v .tyzdni nevysiel, ani keby bol o Hitlerovi.

    Inak nepostrehol som ziadnu hodnotovu nazorovu zmenu ani u Hriba ani u tyzdna za posledne roky. Preco p. Michal Havran ziadas bojkot Hriba, ked k tomu istemu Hribovi s tymi istymi nazormi si nemai pred par rokmi problem chodit debatit? Ci sa Hrib v niecom zmenil? V com? Alebo si jeho nazory nepoznal, hoc sa nimi nikdy netajil?

    A ked uz sme pri tych debatkach, tak som vtedy dumal, co to znamena ten Michalom Havranom spominany liek na problemy sveta - radikalne bratstvo. A teraz som si precital tento clanok a pochopil som - toto je to radikalne bratstvo. Vzor Kain - radikalny brat Abela.

    Vasa predstava o citateloch tyzdna ako o hlupakoch, ktori co si v tyzdni precitaju, tomu na 100% veria, hovori viac o Vas a o Vasej predstave o ludoch vseobecne.

    Prajem vsetko dobre a hlavne vysoku citanost.

  • Nenávisť

    Autor: morew

    06.09.2010, 22:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Jedna vec je mať výhrady, ale toto už je nenávisť, pán Havran.

    • Re: Nenávisť

      Autor: M.

      07.09.2010, 08:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Nenavist, to je domenou tvojho oblubeneho fasizoidneho tyzdennika Tyzden, nakoniec vsetky prispevky jeho priaznivcov su poznacen primitivnou nenavistou k autorovi tohoto clanku - tak o com to tu tocite pokrytci.

  • OK OK

    Autor: MY POZNAME USTAVU SR - Este plati pre FUTURUM

    07.09.2010, 10:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Michal kratko a trefne si vystihol Hanus a Joch si robia meno
    super metoda ako sa zvididelnit
    Kaslite aj s Javurkom na nich a za tyzden sa zabudnu Polutuj ich kazdy robi a mysli tak ako iba vie
    Pochop mozno robia aj nasdchval aby sa zviditelnili !! Chameleon tiez meni farby a ZMIJE kozu
    Sam vies za charakteristickym javom tychto dni je nervozita a slovne utoky najme medzi novinarmi ktore ked zacnu novinari z ich vyrecnostou a praxou stupnovat do serialou tak uvedene zacne rezonovat u verejnosti zacina neskor revolta skupin obyvatelov Tym sa narusuje dalej stabilita aj tych malo istot ktore ludom ostali Ked zas media udrzuju stav denne informuju systemom HURA zistilo sa HURA naslo sa zas Nic to neriesi a revolty dalej mozu nepridvidanymi skokmi nadobudnut sirsie rozmery
    Mily priatelia Vzdelanci Novinari urcite kazdy z Vas za tie roky pozna sucasnu ELITU vyvolenych pri moci . Tiez
    poznate ze u kazdej MOCI Lava ci Prava nie je problem pouzit mocenske zlozky so zbranami na obyvatelov ktory su z holymi rukami a bez zbrani
    TV a noviny ukludnuju alebo vyvolavaju krizy To viete dobre aj samy Verejnost a davy nemaju mozog a nerozmyslaju Su to masy ktore reaguju spontanne a zivelne Manipulacia a pouzitie davou jednotlivcami je plne dokazana Historiou V poslednej dobe je jasne CIM vacsi Oblbovac bez zakladnych Moralnych vlastnosti a kodexov Tym vacsia finkcia a vacsi politik !! Politik povie pravdu iba ked sa nahodou pomylil To je kazdemu uz jasne
    Kazdy den zacina obycajne divadlo KTO z KOHO a obcan je nezucastneny divacik ktory chodi do prace a z jeho penazi je divadlo platene Coze sam si ho plati tak mu ho robime NO - NIE ........he he he
    Kto ma prospech z opakujuceho sa divadla je jasne
    Ludia chodia do prace pomaly Pesi a herci sa vyvazaju v limuzinach s doprodmi 100 ochrancov na vecerinky
    KED su nepokoje vzdy ma problem par obycajnych ludi a su v este tazsiom polozeni ako predtym
    Nehovoriac ze oklity narod vidi ako dopadli a v tichosti zacina Zurit
    Uvedenym sa urcite rodia dalsi strelci typu Devinska nova vec
    Sam poznas ze podstatna vacsina u moci nekomunikuje neriesi a drzi sa skostnatelich nazorov Ich konanie je spiatocnicke a demolacne
    V kontakte s verejnostou nie su a verejnost im je ukradnuta ako sa hovori Je to tym ze verejnost nemoze Byt v ten den proti ani jednotna a neskor uz nepomoze SKUTEK - UTEK a zas sa z toho vykecaju
    Verejnost nema momentalnu moc v dni vykonani zlocinov proti nej lebo urcite ju o tom neupovedomia !
    MOC a vyhoda si sam rozhodovat za verejnost bez nej a dat si to odobrit parlamentom je uzasna dobra vec super Bisnnys ako jezname ! Zlodejstiev porusenia zakonov zlocinov proti ludskosti a kopa trestnych cinnov je znama a niz sa vobec nemeni ! Vertikalne riadenie MOCI bez zodpovednosti - Cize vyhovaranie sa jeden na druheho sa podarilo vdaka Pravnickym poradcom - klubom a inym juridi grazlom profikom zamontovat do Zakonov SR
    Tisice zakonov su pre obcana nezrozumitelne Cim sa zase prizivuje kopa pseudo advokatov ktory po dohode so sudom Natahuju a prolonguju pripad tak dlho ako oni Chcu Jasne ked ma klient peniaze az dovtedy dokial ho spolocne nevyzmykaju mna mizinu Potom alebo zatvoria alebo zomre sam od zialu a nestastia
    Zvykom Moci je vacsina rozhodnuti oznamit az po kuloarnom vytvoreni Su To niekedy Velke prekvapka
    Mistr Gulata oslniva kalerabova Hlava pripravuje tiez danove a ine prekvapka pre obcanov SR Doluje ako zlatokop nie ale zlato ale posledne omrvinky zbytky Chleba z vrecka obcanov
    SR - cize najma aparat zas nema peniaze ako VZDY !! Tito napady ako mnoho inych nespravodlivosti ked schvalia neguju vo vacsine pripadov posledne zbytky pozitiva energii 20 rokov moci politikov na vymenu zabrzdili rozvratili a ozobracili v celej sirke na roznych urovniach celu spolocnost ! Zaujimave ze nenachadzam clanok aj ked kratky S nazvom
    POROVNANIE clankov USTAVY SLOVENSKEJ REPUBLIKY voci zakonom uvedenych v ucinnost
    na uzemi slovenskej republiky od roku 2000 0 2010
    POROVNANIE deklaracie ludskych prav Obcana s poslednymi dejstvami - vyber siroky !!
    Ako je nam zname zakony su vytvarane Monopolne Slovenska vlada + parlament + poradcovia a ludia za SR v Brusseli akoze diplomati dodavatelia
    Zakona nasledne po vydani platia pre obcana aj ked o nich nevie !!
    Preto sa spravil aj zakon podobny zakonu imunity !!
    Znenie
    ,, NEZNALOST zakona Neospravedlnuje !!!!!
    CIZE je tiez zmname ze Vsetko od roku cca 2000 boli Priania ? smernice ? Ine komisie EU parlamentu _ ktora je ako viem organizacia STAT ? SKOR nejaky vyber politik Hybrid ako vyraba Monsanto len v polno
    Analyzou kazdy clovek aj ktory nema pravne vzdelanie vidi ze uz prve clanky Ustavy SR sa elementarne porusili davno a porusuju dalej Fiskalli pravnici z Brusselu vedia ako na blbych pravnikov Sr alebo inych statov Zacnu najprv peniazmi a vyhodami Potom sa podpise nejaka smernicka taka od boku akoze o nicom ale aktora zavazuje Nasledne sa spravi zas nejak komisijka a sef komisie ktory dostane dalsie BAXIKY Ten je zas za BAXIKY zaviazany Centru Tomu sa zas da hotve Silaby co prednasa a da schvalit
    A HOP ? uz za mesiac je zakon aj o 300 Lisytov stran na svete k Podpisom !! Krasne presne a vsetko pripravene hned ! Penazi je Dost stale Banky ktore Uzernicky zdierali a vsetko zapricinili Dostavaju stale dalsie peniazky a nic netvoria a neprodukuju !! Odvody co maju dat stau % - to nejake Vid ORBAN madarsko je sranda na zahmlievanie reci okolo Bank a co su to vlastne za organizacie ??
    Tym ze sa da % - cko -- blbeckovia ludia sa ukludnia a budu radi Nakoniec Vsetko zas chujna -- nic z toho ludia nemaju ani nebudu mat !! Peniaze idu do Statnej Kasy ! Ako sa rozdelia uz terz sa hadaju kde a komu Kolko inacek
    Koncim lebo takychto TUNEL veci je tisice a skoro v kazdom rozhodnuti
    K USTAVE je lepsie sa vratit Je tam aj na vrchu Prvy clanok /Zkratene
    Slovenska republika je samostatny stat a jej menovany predstavitelia ertc a nesmiu delegovat ziadnemu Zahranicnemu subjektu pravoci rozhodovat na uzemi svojho statu ATD ATD
    Za par rokov je minimalne 200 zakonov a smernic s ktorymi na na slovensku rozhoduje Eu - nia
    Je to aj V polnohospodarstve a dolezitych strateg veciach a obliastiach Klobuk dole nad Tym ze v EU - UNII par ludi komisarov s Nosami ako Sova a ocami do Dialky vedia zakonom roadit na doalky vsetko co sa deje na Slovensku
    JaNO Z HORNEJ dOLNEJ Z DETVY NEVIE ci mu vyjde uroda tak ako planuje A CELY ZIVOT SA HRABE NA POLI SO ZEMAKMI Ale V eu - unii vedia vsetko a vopred
    Jasne ze nebude nic aby mohli byt geroji a zas poziciat peniaze za urcitych podmienok !! Inac za 5 rokov Vsetcky staty su v Dlhoch na zobrote a vsetci si musia poziciavat
    od EU - UNIE JE to celkom chore a fantasticka vec Uvedomuje si To vlastne novinarska obec ??
    Tiez odkial stale maju miliardy na poziciavanie Centra MOCI !! Prekvapko je -- Jednoduch vec Tlacia si ich kolko je treba rozdat Mnozstva natlacia kolko treba bez kontroli !!
    Pokracovanie Demonskych dejstiev a carov
    Cize Aka Slovenska vlada aky politici ktory uz nemaju ani pravo sami rozhodovat a fakticky menit zakony tak ako si ludia zelaju / Ci romska otazka /Ci Holokaust /Ci pravo obrany sameho seba / Ci riesenie tlaku a korupcie uradnikov na najnizsich stupnoch stat organov / atd atd
    Ludia maju svoj ciel a tuzby priania ktore pozaduju aby MOC plnila STAT ma mat funkcii pomoci a kontroli vyplnovania zakona ci obcana alebo pracovnika statnych organov atd atd Vsetko ma byt pre blaho a vytvorenie zivot prosttredia pre zivot obcana !
    Nakoniec z 40 % Stat a Moc aj keby chcela nemoze uz lebo sama ma vedomie ze uz podpisala bez ludi o nich a na nich nejake zmluvicky v EU ktore ju zavazuju drzat hubu a krok a jasne za nejake Baxiky ci fondy ktore im pravidelne davaju Je to sice Pre SR a obcanov ale rozhodne sa zas tak ako je vyhodne a dobre pre MOC Co je absolut logicke
    A preco nie Dokila sa da nabalit ako to robili vsetvci predo mnou Tak sa nabalim aj ja !! Nam obcania mozu FIGU to je jasne a zname uz od 89 roku
    Leopoldov a ine vaznice su plne obcanmi My sedime pevne ako vzdy a ZAKON ktory robime tak si menime a pouzivame tak ako My rozhodneme
    Prezidenti republik Clenskych statov maju vela za Usami Musia davat pozor aby ich casom nemali dlhsie ako ich Priatelia Mocenskych zloziek V Brussel
    V cele Eu - unie clenskych statoch existuje Novinarska obec -- komunita a nechce sa obcanovi verit ze par Novinarov medzi nimi nie je .Takych co by mali iniciovat Celoplosne aj otazky Verejnosti co obcana ci zdruzenia ci skupiny obcanov ked aj na jednotliveho politika Riesenie V umravneni politikikov je v najdeni novych smerou prace AJ ked v malo Dennikoch
    NETREBA opisovat veci a hodnotit co sa stalo
    ale Tvorit a hladat novum a cestu dopredu a to kazdy den Omielanie veci co sa stali je dobre minimalizovat Nehladat dovody - preco nie ale SPOSOBY ako riesit a ist dalej !! Plati to na kazdy den
    Zavery dialogu a odpovede ziadat aby MOC uvadzala okamzite
    do Zivota ci smernicou a zakonom na to netreba Peticia alebo referendum Poslanecke poradne KLUBY su na to aby sa okamzite vyjadrovali a davali navrhy do parlamenta a prezident atd atd
    Ked nechgcu je zas ina METLA na nich Zvernit mena a oznamit ze nechcu ATD ATD
    Zacat s ucinnostou sirokoplosne Vztahy sa pretrasu a casom skonsoliduju Lebo Ustava a zakon satle nastatie este aky taky Je v platnosti !!
    K tomu vysoka Diplomacia k EU - nii je vobec potrebna skor neziaduca !
    Je potreba a urcite su z mladej generacie - Diplomatov ktory vedia jednat hovorit nachadzat riesenia /co nepracovali v doterajsich AUGUIASOVYCH chlievoch/ a v zavere ich tlmocit na pode Eu - nie a zdovodnit preco SR tak rozhodla Kratko a jasne atd
    AJ Terajsi poslanci a diplomati keby poznali Ustanu slovenskej republiky -Zial asi nemaju cas si ju precitat - Tak este nastastie su Tam state o ktore sa mozu opriet a s trocha vyrecnostou sa odvolat
    Cize nemali by sa bat ze ich vyrazia s dobreho Fleku vegetu - nic nerobenia a platu v Brusseli VID ich pracu za rok EVIDENCIA - vstupy - vystupenia jednania atd NULLA
    Zaverom vela akoze Komisarov ? Obcanov z Clenskych statov - Je ich dost Nie ? si rado povyprava s komisarom z ineho Clenskeho statu Ked nakoniec maju o com !!!
    Vynechavam party najsilenejsich statov ktory urcite nemaju ani zaujem kuju pikle priamo s Centrom EU a tak sa aj rozhodne ! Upozornujem ze Uvedene konanie nie je proti EU - NIU je dane a povolene ustavou SR kazdemu kto je obcan SR ! Ked sa uvedene nezacne konat tak je uz teraz dokazane podla ustavy SR ze SR moc kona proti zaujmou Slovenska a pravomoci odovzdava potichu a protizakonne
    TYm cely narod Slovenska sa vdaka nim a
    nakoniec spolu s nimi stane obycajnou koloniou WORK ? za male platy a s rezim Lager film MOTYL
    Dennym nejasnym nedeklarovanym konanim spolocnost aparatcikov u moci zhorsuje stav a so spotenymi tvarami a vyplasenymi ocickami obcas taraju novinarom alebo na nejakom mitingu spriatelenych Tavri o niecom comu sami nerozumia Vacsina z nich hraje iba na svojom posratom piesocku a hrabe vsetko k sebe bez nadhladu
    Fakticky sa da povedat ze kazde styri roky dohodou medzi sebou odovzdaju Kormidlo potapajucej sa lodicky Slovensko
    Je jasne odovzdavajuci odchadazju nabaleny s Vilami lietadlami Lesmi uzemiami a vilami za miliony dakde pri moriach a dalsi preberajuci ich za styri roky aj predbehnu co sa tyka nakradnutia a svojich bohatstiev !!
    Vsetko jasne bez Viny a zodpovednosti-- dalej sa predlzuje ozobracovanie , uberanie prav obycajnemu obcanovi cim sa urcite dostavi kriza celej spolocnosti Agonia bude bolesrtna a tragicka pre vsetkych
    a prvy zas doplatia obcania
    Pravdaze vela vinnikov v predstihu bude vegetovat dakde v zahranici Maju na to Ci AIR ci Vily ci Kontakty !! Inac budovanie noveho systemu WORLD VERITAS ? bude urcite trvat ovela kratsie cca 30 rokov lebo bude transparentne a budu ho chciet ludia
    Zakony a doplnenia taxativne !
    Ziadne demokrat zlataniny a bezzakonost ako teraz ! Pozdravuje FUTURISTA Nepisem Ovciam a baranom ale ludom WORLD - ORDER robili 500 rokov a je nakoniec dobry iba pre par sialencov Dari sa im zatial lebo platia vela
    korumpuju Pravdaze kazdy Bere ked daju !! Ale vacsina aj tak v zavere na finale s radostou ich bude vesat velmi rada na prvy kandelaber za ich zlociny !

    • Re: OK OK

      Autor: Peter X.

      07.09.2010, 11:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Keď už si napísal taký elaborát, nepridal by si pre moju potrebu nejaké \\"faktické zhrnutie\\". Nemám chuť na emócie cudzích ľudí, ale zaujímajú ma fakty, lebo viem aké riziká nám ako štátu aj mne osobne hrozia ak nepodnietime ultra-teoretikov z ultra-radikálnej neoliberálnej partie okolo Šebeja, Chrena a ďalších čo už majú politickú moc v rukách k sebareflexii. Stačí si spomenúť, ako ex-minister Zajac škrtil zdravotníctvo a súčasne prihral milióny do kardiovaskulárnych techník závislých na dovoze implantátov ktroré zhodou okolností riešila firma jeho kamarátov kde vraj mal skrytý podiel. To, že je niekto o čosi morálnejší ako Fico, ho ešte nerobí slušným človekom...

    • Re: OK OK

      Autor: x

      07.09.2010, 21:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      uf, toto predpokladam viac ludi pisalo, ako citalo

  • To ťažko.

    Autor: Pavel Šteuček

    07.09.2010, 10:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Dať bodku za týždňom? No neviem, a toto tu má byť akože alternatíva?! (Slovo sa už tuším porúčalo :P)
    Viem, celkom isto som homofób, islamofób a hlavne najradikálnejší slovenský pravičiar na celom svete, bezcitný, neempatický, nesolidárny, nenávisťou sršiaci vojnový štváč atď., a asi neuveríte: aj by som si občas prečítal iný názor, nuž ale toto naozaj nemusím.
    A bude to prirodzene tým, ako mi autor neochvejne, neomylne a nebojácne nastaví zrkadlo, že ma vždy zdrví, keď sa o sebe dozviem, aká som ja vlastne pomýlená, bezcitná individualistická pravičiarska sviňa, vtedy tak trpím, že sa mi aj eutanázia zdá ako výborný nápad, mali by ma utratiť! (samozrejme, musela by to schváliť ľudová komisia, najlepšie v zložení Havran, Hvorecký...)

    Ľutujem, že som sem zablúdil, polepším sa, už sa to nestane.

    S heslom "Reakcionárov zastavíme, svetový mier nastolíme, aj keby tu nemal ostať kameň na kameni!" autorovi prajem príjemný deň a veľa, ale naozaj veľa, diazepamu...

    Text v denníku Pravda nevychádza. V denníku Pravda vychádza... škoda reči.

  • Havran- exorcista liberalnej demokracie

    Autor: korelaterere

    07.09.2010, 13:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Recenzia: Havran v tomto neopakovatelnom pocine bravurne obahjil posmesky, ktore o nom koluju v Pozonskych kaviarnach, ze je sekularnym exorcistom liberelnej demokracie.

  • Havran- exorcista liberalnej demokracie

    Autor: korelaterere

    07.09.2010, 13:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Recenzia: Havran v tomto neopakovatelnom pocine bravurne obahjil posmesky, ktore o nom koluju v Pozonskych kaviarnach, ze je sekularnym exorcistom liberalnej demokracie.

  • Hm

    Autor: martin_aston

    07.09.2010, 14:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Na evanjelického kňaza a teológa veľmi úbohý článok. Môže mať iný názor, ako majú ľudia v týždni, ale prezentovať ho takýmto dehonestujúcim spôsobom je naozaj úbohé.

  • je veľa odborníkov na akúkolvek tému v tejto krajine

    Autor: belanský

    07.09.2010, 14:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    je fajn žiť v krajine kde je sloboda diskusie. horšie je strá viť obsah.Hodnotitel pozná hodnoteného?Hodnotitel má aspon základné vedomosti o danej téme? Alebo má iba neprekonatelné nutkanie sa kčomukoľvek vyjadrovať ako je to bežné pri pive ?Táto technika to totiž umožňuje bez toho aby opustil svoj pelech a spoludiskutujúcim aspon jedno kolo zaplatil.

    • Nielen Havran, ale aj ini

      Autor: L

      08.09.2010, 08:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      si vsimli zaujatost a neobjektivnost Hriba a jeho Tyzdennika
      http://moje.hnonline.sk/node/3100, citujem zaver
      Čo dodať na záver. Vo svetle vyššie zmienených faktov sa mne osobne vyjadrenie Štefana Hríba ("Amerika nezvykne uvrhávať slobodné krajiny do neslobody (..) zvykne byť na strane neslobodných národov proti ich tyranom.") javí tragikomické. Jeho idealistické vykreslenie USA nemá s realitou nič spoločné a dokumentuje čiernobiele videnie sveta, aké poznáme z prostoduchých amerických akčných filmov. Dokonca to sám demoštruje tým, že si pri argumentácii pomôže mottom z filmu Spiderman.

      Š.H. "Ale s najväčšou silou je spojená aj najväčšia zodpovednosť a najväčšie pokušenia."

      Spiderman: "With Great Power Comes Great Responsibility."

      To sa snáď ani nedá brať inak ako urážku inteligencie čitateľov .týždňa, ale možno to je ten iný pohľad na spoločnosť. Komiksový.

  • Robert L. Spitzer-nová štúdia o možnosti zmeny homosexuálnej orientácie

    Autor: fejeholofa

    07.09.2010, 17:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    PSYCHIATRIA, 11, 2004, č. 2, s. 97-101 97
    Prehľadová práca
    Štúdia Roberta L. Spitzera o možnosti zmeny homosexuálnej orientácie:
    hlas marginalizovaným v rámci sexuálnej minority
    P. Jedlička
    Robert L. Spitzer announced the results of a new study on the possibility
    of homosexual orientation change
    Súhrn
    V máji 2001 oznámil psychiater Robert L. Spitzer na kongrese Americkej psychiatrickej organizácie výsledky
    novej štúdie o možnosti zmeny homosexuálnej orientácie. Vyvolal tým diskusiu o etickej a medicínskej odôvodnenosti
    tzv. reorientačnej terapie. V článku stručne opisujem Spitzerov výskum a jeho dôsledky. Výsledky
    štúdie v rozpore s tradičnými predstavami naznačujú, že niektorí vysokomotivovaní jedinci, použijúc rôzne
    metódy, môžu uskutočniť podstatnú zmenu v mnohých ukazovateľoch sexuálnej orientácie a dosiahnuť dobré
    heterosexuálne fungovanie. Aj keď sa nedá vylúčiť isté skreslenie odpovedí účastníkov štúdie, je nepravdepodobné,
    že by sa ním dali vysvetliť všetky udávané zmeny. Psychoterapia by mala rešpektovať osobnú
    autonómiu pacientov a ich nemedicínske hodnotové rozhodnutia. Ego-dystonickí homosexuáli, ktorí vnímajú
    svoju príťažlivosť ako vnútorne neprijateľnú, by mali mať možnosť absolvovať reorientačnú terapiu, ak sa
    pre ňu rozhodnú. Spitzerove zistenia sa nesmú zneužívať na ospravedlňovanie násilnej liečby homosexuality.
    Pacienti však majú právo minimalizovať svoje neželané pocity a rozvinúť svoj heterosexuálny potenciál (lit.
    16).
    Kľúčové slová: Robert L. Spitzer, zmeny homosexuálnej orientácie, sexuálna minorita, homosexualita, heterosexualita
    Summary
    In May 2001, at the American Psychiatric Association annual meeting, psychiatrist Robert L. Spitzer announced
    the results of a new study on the possibility of homosexual orientation change. The study provoked
    a dicussion on ethical and medical substantiation of reorientation therapy. In this article, I briefly describe
    Spitzer’s research and its consequences. The results suggest, in contrast with traditional view, that
    some highly motivated individuals can make substantial changes in multiple indicators of sexual orientation,
    using different methods, and achieve good heterosexual functioning. Although certain response bias might
    have occured, it is unlikely it could explain all reported changes. Psychotherapy should respect personal
    autonomy to make non-medical values decision. Therefore, ego-dystonic homosexuals, distressed by their
    same-sex attraction and requested reorientation therapy, should have a possibility to undergo it. Spitzer’s
    results must not be misused to justify forced treatment of homosexuality. However, patients have the right
    to minimize their unwanted feelings and to develope their heterosexual potential (Ref. 16).
    Key words: Robert L. Spitzer, homosexual orientation change, sexual minority, homosexuality, heterosexuality
    Ústav patologickej fyziológie, Lekárska fakulta Univerzity Komenského
    v Bratislave, a Institute of Physiology II, Goethe University,
    Frankfurt am Main, Germany
    Adresa: MUDr. P. Jedlička, Ústav patologickej fyziológie LFUK,
    Špitálska 24, 813 72 Bratislava 1, Slovakia
    e-mail: peterjedlicka@yahoo.com

    • Re: Robert L. Spitzer-nová štúdia o možnosti zmeny homosexuálnej orientácie

      Autor: PeterS

      08.09.2010, 02:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      "Intenzita" homosexuality moze byt od latentnej az po tvrdu, co je zhruba 50% populacie. Takze ak sa aj 10% homosexualov, ktori nie su "hard" zriekne homosexuality, nic to nedokazuje. Iba absolutne nepoznanie fenomenu, alebo ucelovost celeho pocinania.

      Toto s kludnym svedomim vyhod z hlavy a nekaz si komplexne myslenie. Takychto ucelovych polopravd je habadej.

  • Ja som rád že je tu jetotak

    Autor: Muddle

    08.09.2010, 10:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pan Harvan je naozaj demagog. To je realita.......Tyžden je DINOSAURI demagog......No to čo sa tu deje v medialnom priestore je fakt na dávenie. Posledne dva roky sa nedá kupiť si či už týždennik alebo dennik bez toho aby vám niekto negumoval hlavu.......JeTOtak sa sem tam trafi a pekne slovne popise urcitu spolocensku situaciu. Konkretne tento odsek.
    Milé deti, ktoré si kupujete knižky v Artfóre a máte rady bratislavský underground. Týždeň nie je žiadnym trendy časopisom o nových knihách, experimentálnej hudbe a výstavách. Týždeň je tribúnou najradikálnejšieho prúdu slovenskej pravice, ktorá horlí za trest smrti, vojny, liečbu homosexuality, sociálny eugenizmus, pestuje homofóbiu a islamofóbiu.
    ....Tento usek je až na poslednu riadne pritvrdenu vetu realita.......Bohužial ,čitatelia Tyždna(rozumej fanusikovia) sú tak ovlivneny,že sa stávaju agresivny a nedemokraticky...Pluralita nazorov u nich neexistuje...Akykolvek iny nazor je popisovany ako debilny.a ine horšie nazvy....Nesuhlasom sa stavate etickym špinavcom..A to mi pripomina troska roky pred 89. Tyzden NEMA konkurenciu v tomto priestore a vatcsine ludi staci mat informacie(interpretacie) z jednej strany...Pokial k tej inej strane neda tak lahko dostat...Chyba im kriticke myslenie......

    • Re: Ja som rád že je tu jetotak

      Autor: ja a nik iný

      08.09.2010, 12:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Správne. Ale teraz si pozrite diskusie na tomto portále. Je to rovnaké.

  • Fúha!

    Autor: Ján Babarík

    12.09.2010, 13:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Teraz by to chcelo este nejaky poriadny komentar o 11.septembri. ze to tam nakladla cia a tak, pripadne ze im hrib pomahal. uz ked si sa tak rozbehol...

  • ...

    Autor: Rasťo

    12.09.2010, 20:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ...keď som bol mladý a pravičiar, čítal som Sme a myslel som si, že v Artfore ide v prvom rade o underground...medzičasom som sa stal starším, múdrejším...ssssc:-) čítam Pravdu a veľa vecí je ináč...iste poznáte Reflex, čítam ho, s prestávkami, 15 rokov, a keď vyšiel prvý raz Týždeň, samozrejme som sa potešil, a určite som nebol sám, že bude čo čítať aj na Slovensku a hlavne o Slovensku, a vychovaný českým vzorom som čakal nielen témy, ktoré u nás zaujímajú menšinu, ale predovšetkým NADHĽAD, OBJEKTIVITU...výsledok je ten, že doteraz si ho kupujem raz za rok, či sa náhodou niečo nezmenilo, a...bohužiaľ nezmenilo. Články p.Havrana a následne tieto stránky som objavil cez Pravdu a priznám sa, že ma väčšinou potešia...priamosťou, otvorenosťou, a dajme tomu aj drzosťou a odvahou povedať, napísať, zverejniť iný pohľad na to čo sa okolo nás naozaj deje...držím palce!

    • Re: ...

      Autor: zacheus

      28.09.2010, 22:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      nuz, katastrofalny publicisticky pocin. viete co, p. Havran, venujte sa radsej vylucne pisaniu. Ulavi sa vam, menej toho v tejto krajine pokazite, a zruinujete platok ako je pravda. mimochodom, vy ste potom dostudovali tu protestantsku teologiu? z textu citit totiz iba ten protest a po teo- alebo aspon logose nikde ani stopy :) Ale nie, vazne, treba naozaj vstupit do seba a skusit to vsetko cele znovu premysliet. Tak skuste a potom sa prosim ohlaste s nejakym hodnotnym clankom.

Videonázor

Robo Mihály - Reťazou na parlament vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist