JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Eurozóna – menšia a menej demokratická

Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...

[Joachim Becker]

YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu

Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

DSSky: kto získal?

  • za to nemoze system ale

    Autor: .

    16.06.2010, 10:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    lenivi Cilania. Kto im kaze zarabat malo alebo vobec? Nech robia, lemry, a nenatrcaju ruku statu.

    • Re: za to nemoze system ale

      Autor: jozo

      16.06.2010, 20:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Presne. Cilanov do plynu!!! Najma tych indianskych.

    • Odľud-

      Autor: Pišta

      02.09.2010, 23:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ty asi nepatríš medzi ľudí. Takíto asociáli sú terčom teroristov

  • A co ma byt problem?

    Autor: ???

    16.06.2010, 10:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ze neschopnym vyplaca stat zobracenku? Ved tak to ma byt. Kto je schopny, naspori si, kto je neschopny, nenaspori si. A v takom pripade nech neziada, aby sa mu ostatni zlozili na sumu, ktora mu neprinalezi. Dostane minimum.

    • Re: A co ma byt problem?

      Autor: Kto je neschopny, nenaspori si

      16.06.2010, 10:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      A preco ho rovno nezabit, vsak ano.

      • Re: Re: A co ma byt problem?

        Autor: ???

        16.06.2010, 10:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        O com to tocis, sudruh? Ked neschopak zdochne od hladu, ja za to mozem? Ked zamrzne, ja za to mozem? Ked chyti nejaku chorobu a nema na lieky, ja za to mozem? On za to moze, lebo je neschopny. Takze nikoho zabijat netreba. Pridoda si poradi sama. Taka je realita.

        • Re: Re: Re: A co ma byt problem?

          Autor: havran ml

          16.06.2010, 10:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Slovenský básnik Ivan Kadlečík povedal, že civilizácia je to, že nenecháme slabších zahynúť. Ty predstavuješ ktorú civilizáciu? Stavím sa, že si volil "slušných ľudí" a že chodíš do kostola. Ty "Príroda sa poradi."

          • Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

            Autor: ???

            16.06.2010, 10:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            To ti mam vysvetlovat zakladne pojmy? Ak nasa civilizacia nechce padnut kvoli cigosom a arabom, tak musi byt vnutorne silna. A preto musime byt tvrdi aj na seba. Tvrdi, ale fer. Neschopnost musi byt potrestana, a hotovo.

            • Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

              Autor: Havran ml

              16.06.2010, 11:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ty mi chces s tvojim nacistickym slovnikom bez minimalnej empatie vysvetlovat zaklady mojej humanistickej civilzacie? Je mi luto, ze Priroda si s takymi ako ty nevie poradit.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                Autor: Zack Snyder

                16.06.2010, 11:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                This is Sparta!

              • priroda si s nimi uz poradila

                Autor: frankensteinovo monstrum

                16.06.2010, 19:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                sociopatov je iba 1 % v populacii, zbytok su normalni.

            • Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

              Autor: Richard Pinochetovic Sulik

              16.06.2010, 11:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              pod medzi nas, vol SS!

        • Re: Re: Re: A co ma byt problem?

          Autor: Kriticky duch

          17.06.2010, 18:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ucitel, zdravotna sestra ... Toto su podla teba neschopni ludia ... Ludia, co maju nizke platy, ale ich praca je mimoriadne vyznamna. Ak by si vsetci povedali, ze budu radsej robit udrzbarov, montaznikov, tak zarobia viac ako vo svojej profesii, ale tvoje deti zostanu tupe a teba nebude mat kto osetrit a ked zostarnes, ti vymenit plienky. Takze chce to viac uvazovania - nie len manazer, ale aj menej zarabajuci ludia, ktori robia zasluznu cinnnost ma narok na slusnu starobu. Ci nie?

        • Re: Re: Re: A co ma byt problem?

          Autor: ako obycajne..

          17.06.2010, 20:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          zasa nebola pochopena podstata textu..clanok predsa opisuje preukazatelny osud rozkradnutych fondov DDS v Chile, nevenuje sa otazke toho, kto ako v Chile pracoval, alebo nepracoval a kto si za svoju pracu zasluzil, alebo nezasluzil dochodok. ak mate chlapci stipku rozlisovacej schopnosti, tak tento fakt by vam nemal ujst..

        • Re: Re: Re: A co ma byt problem?

          Autor: Rypak

          22.06.2010, 20:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ak si si nevsimol niekto tie prachy spreneveril, rozdrbal minul. Neviem ci su cilania lenivi ale oklamani urcite.

        • Re: Re: Re: A co ma byt problem?

          Autor: LUKLak

          17.07.2010, 06:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Tak ked si taky schopny asi mas spravnych znamych na spravnych miestach, lebo inak to tu nefunguje. To ze je clovek chudobny neznamena ze je neschopny.

        • Re: Nákazlivé choroby a terorizmus na teba

          Autor: Tedy

          02.09.2010, 22:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Len pozor, pozor, ak ochorie a nebude mať na účinné lieky tak to postihne aj teba; veru by si mu mal pomôcť-lebo tým vlastne zachraňuješ seba. Ty arogantný asociál; ak sa rozšíria infekčné choroby koniec tebe aj tvojej rodine. Len si zisti čo v stredoveku spôsobil v Európe mor, ani panovníkov to často nezachránilo. A navyše zabúdaš, že človek, ak sa ocitne v situácii, že už nemá čo stratiť, je najnebezpečnejší. Aj pre teba!! Veď trochu pouvažuj - hoci o terorizme, s ktorým si nevedia pomôcť ani najväčšie mocnosti; a predstav si, že sa takí ubiedení traja dohodnú, že sa staneš ich objektom. Amen- ale tebe

      • Re: Re: A co ma byt problem?

        Autor: violetx

        16.06.2010, 12:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        otaznikovi
        ja som to pochopila tak, ze nizsie dochodky maju prave ti, co setrili a pridali sa k novemu systemu. sice setrili ale pre niekoho ineho.

        • Re: Re: Re: A co ma byt problem?

          Autor: ...

          16.06.2010, 12:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          nie, pre ??? je jednoznačné, že vlastnou chybou nezarobili dosť, aby im spravodlivý trhový systém vyplatil viac. Šetrili, ale málo. Mali asi šetriť viac.

          • Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

            Autor: ???

            16.06.2010, 15:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Presne tak.

            • Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

              Autor: violetx

              16.06.2010, 15:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              a ti co zostali v starom systeme, a dostali dochodky raz tolko, ti co?
              a co ta otazka so zenami?

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                Autor: ???

                16.06.2010, 16:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                ten stary system je chyba. Mali zrusit aj ten, a basta. A co zeny? No sak objektivne sa doziju viac ako muzi, tak je pochopitelne, ze poistovna si musi dat rizikovu prirazku.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                  Autor: violetx

                  16.06.2010, 16:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  ano, tak objektivne nech zivoria dlhsie z toho minimalneho dochodku. ach!
                  zaujimalo by maci taketo egoisticke spravanie a myslenie uplatnujes aj na svojich blizkych.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                    Autor: ???

                    16.06.2010, 16:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    O tych sa ty neboj, nie su to ziadni luzri. Staraj sa hlavne o seba, a nespoliehaj sa ani na stat, ani na rodinu, len na vlastne schopnosti. V normalnej spolocnosti ak za nieco stojis sa nemusis bat. Ak si luzer, smola, tak ti treba.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                      Autor: violetx

                      16.06.2010, 16:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      o mna tiez netreba mat strach.momentalne.to je ten problem, ze nikdy nemozes tvrdit, ze nebudes odkazany na pomoc inych.
                      a otazka egoizmu nie je len o tom ci je niekto luzer alebo nie.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                        Autor: ???

                        16.06.2010, 16:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        Vidis, to je presne ten rozdiel medzi luzrom a winerom. Winer nema boja. Nemysli na to, ze raz by sa z neho mohol stat luzer. Lebo keby zacal takto rozmyslat, tak sa z neho hned stane luzer.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                          Autor: violetx

                          16.06.2010, 16:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          ja to skor vidim tak ze iba hlupak si mysli, ze je nedoknutelny.
                          rozhodne nie som luzer, ale viem, ze sa mi moze stat, ze vazne ochoriem a nebudem mat napr na operaciu za par stoviek tisic.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                            Autor: .

                            16.06.2010, 17:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            Vsak ti vysvetluje, ze prave preto, ze mas plne gate z teba nikdy nebude Rockefeller.

                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                              Autor: violetx

                              16.06.2010, 17:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              a to teda vsetci, co nebudu rockefelermi maju pokapat ci ako to myslite? lebo to teda nebudeme. logika neda.

                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                Autor: ???

                                16.06.2010, 17:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                Boze ti laviciari su ale pribrzdeni. Co sa furt bojite, ze pokapete? Kto vam kaze kapat? Jedine, co od vas chceme je, aby ste nam, co sa nebojime, nesiahali na moznost stat sa Rockefelermi. Dobre sa ma mat len ten, co si to zasluzi. To, ci si to zasluzi, rozhodne trh. Jediny spravodlivy system. Ak je niekto neschopny, pre mna za mna, nech zobre, ale nech svoju neschopnost neskryva za nejaky humanizmus a dane, a prerozdelovanie a co ja viem co este za socialisticke vymysly.

                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                  Autor: violetx

                                  16.06.2010, 17:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                  neskatulkuj ma prosim. najprv som luzer, teraz laviciar. ak niekto mysli aj na inych ludi nez na seba a svoje blaho uz je hned laviciar a luzer.

                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                    Autor: violetx

                                    16.06.2010, 17:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                    bavim sa stale o ludoch medzi, nie o luzroch a ani o bohacoch. to su tie 2/3 ludi. ale ty vidis iba bezdakov a potom rockefelera.

                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                      Autor: ???

                                      16.06.2010, 18:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                      Konecne ti to dochadza. Taka je realita. Bud si Rockefeler, alebo si luzer. To, ze moze byt nieco medzi tym su rozpravky pre mariskou prefajcenych lavicovych slabochov a rojkov.

                                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                        Autor: violetx

                                        16.06.2010, 18:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                        ach boze, nie nedochadza mi to! asi mam problem identifikovat samu seba, lebo nie som ani bezdak ani bohac. co som teda ja? a so mnou dalsie miliony ludi?
                                        a ty si co?

                                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                          Autor: ???

                                          16.06.2010, 18:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                          To ma neprekvapuje, ze mas problem so sebaidentifikaciou. Nevies kde je sever. Socialisticky bluznis, si luzer. Volim SaS, som winer. Take je to jednoduche.

                                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                            Autor: jok3R

                                            16.06.2010, 18:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                            takze 12% ludi na SR, ktori volili SaS su winneri?keby ze volim SaS tak som aj ja winner?

                                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                              Autor: ???

                                              16.06.2010, 18:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                              kto voli SaS voli sancu vsetkym luzrom ukazat, aky je winer, a co je to byt winer. Ale ty SaS nikdy volit nebudes, lebo si bolsevicky posero.

                                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                                Autor: jok3R

                                                16.06.2010, 18:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                tvoj problem je, ze ludi rezdelujes na luzu a winnerov bez toho aby si ich poznal. Ty odkial vies, ze ja SaS nikdy volim nebudem,alebo ze som ich nevolil. Pochybujem ze poznas vyznam slova, ktore sa ukryva sa tretim pismenkom tejto skratky..

                                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                                  Autor: violetx

                                                  16.06.2010, 19:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                  to uz je len odvaha, ist volit!

                                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                                              Autor: violetx

                                              16.06.2010, 19:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                              a kto si ty a aj SaS, ze prave vy rozhodujete kto je winner a kto luser? fakt skvele kriterium, cela sociologia moze ist do pecka, ked je to take jednoduche. ty si asi taky winner ako ja luzer. zbohom otaznik

                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                              Autor: komensky

                              17.06.2010, 20:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              jasneze, ti tvoji "winneri" ked premanipulovali na burze zdroje ad absurdum, hned sa ponahlali do statnej spravy s natrcenou dlanou ako medvedik pytavy, aby im stat sanoval straty, nakolko velmi dobre vedeli, ze politici budu radsej sanovat zo statneho ako upadnut do chaosu. sucasne financno- ekonomicke systemy uz davno nemaju ferovu podstatu, o ktorej sa nas snazis presvedcit, ze kto maka, tak ten je "winner", pripadne priam Rockefeller.. to je len zbozne prianie naivnych neoliberalov, ktorym sa nepodarilo dostat k informaciam o vyvine spolocensko - politickych a ekonomickych systemov a dosledkoch pre sucasny svet. nik neupiera pravo na vyssi zivotny standard pre bezuhonnych sikovnych a pracovitych, ale tych je zlomok oproti tym, ktori korumpuju, manipuluju a zneuzivaju ekonomicku a politicku moc a svoje postavenie pre vytvorenie podmienok na svoje neeticke a casto nelegalne ciele. alebo to su ti tvoji "winneri"?

                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                              Autor: komensky

                              17.06.2010, 20:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              jasneze, ti tvoji "winneri" ked premanipulovali na burze zdroje ad absurdum, hned sa ponahlali do statnej spravy s natrcenou dlanou ako medvedik pytavy, aby im stat sanoval straty, nakolko velmi dobre vedeli, ze politici budu radsej sanovat zo statneho ako upadnut do chaosu. sucasne financno- ekonomicke systemy uz davno nemaju ferovu podstatu, o ktorej sa nas snazis presvedcit, ze kto maka, tak ten je "winner", pripadne priam Rockefeller.. to je len zbozne prianie naivnych neoliberalov, ktorym sa nepodarilo dostat k informaciam o vyvine spolocensko - politickych a ekonomickych systemov a dosledkoch pre sucasny svet. nik neupiera pravo na vyssi zivotny standard pre bezuhonnych sikovnych a pracovitych, ale tych je zlomok oproti tym, ktori korumpuju, manipuluju a zneuzivaju ekonomicku a politicku moc a svoje postavenie pre vytvorenie podmienok na svoje neeticke a casto nelegalne ciele. alebo to su ti tvoji "winneri"?

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                          Autor: jozo

                          16.06.2010, 20:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          Ty uz luzer si.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                          Autor: exit..

                          18.06.2010, 08:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          tri otázniky...ty nie si žiaden winner! také infantilne reči si pamätám z prvých tried základnej školy. Winner také reči nevedie, on je winner. Hoci jeden utáraný winner bol - Muhammad Ali, ale aj ten skončil ako dieťa, bez pomoci sa ani sám nenaje!

                    • strategia sociopata

                      Autor: frankensteinovo monstrum

                      16.06.2010, 19:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      kazdy sam za seba... zaujimave ze tato strategia pocas desiatok milionov rokov fungovalu vyrazne horsie ako spolupraca v skupinach. Inac by sa socialne zivocichy ani nevyvinuli...

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                      Autor: Kriticky duch

                      17.06.2010, 18:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      Ak by sa o teba rodicia nestarali, tak by si to nebol dotiahol tam, kam si to dotiahol. Nespoliehaj sa na rodinu je heslo, ktorym sa moze riadit len dusevne prazdny jednotlivec, egoista, clovek, co sa nevie a nechce delit. Je mi ta luto, lebo mozno si dobre zarabajuci, ale v mojich ociach si ten "luzer" ty.

            • Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

              Autor: violetx

              16.06.2010, 16:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              nezabudajme ze ide o 2/3 ludi, ktorym sa nepodarilo "nasetrit si" ani na minimalny dochodok. to bude asi o krajine plnej povalacov! shit!
              takymto bohorovnym by som fakt dopriala minimalny dochodok a potom by mohli p. na stat.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                Autor: ???

                16.06.2010, 16:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                tak ale pupatko objektivne su 2/3 flakaci a neschopaci. Tak to vyhodnotil trh. Kto iny to moze objektivne vyhodnotit? Fico? Chavez? Dakujem pekne. Stop populizmu a lavicovym makysom.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                  Autor: violetx

                  16.06.2010, 16:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  by ma zaujimalo ako by si "priroda" poradila s tou ELITOU co je schopna, keby sa uz vysporiadala s tymi neschopakmi. boha ale by sa vam potom zilo!
                  aj tak stale verim, ze ludstvo nefunguje na prirodnych zakonoch ale aj na humanizme!

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                    Autor: Martinko Chrenik

                    16.06.2010, 17:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    ale predsa tak uz bolo a este aj miestami je. Monarchie a osvietene diktatury. A su ti ludia menej stastni? Uz sa raz zmierte s tym, ze je elita, ktora vladne a je bohata, a potom je tu ludsky trus, ktory na nu robi, a medzi ktorym elita udrziava poriadok a mravy, a ktory v pripade potreby elita brani. Napriklad pred islamofasistami. Alebo pred komunistami.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                      Autor: violetx

                      16.06.2010, 18:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      podla tvojej teorie prirodzeneho vyberu by predsa vsetci tzv. flakaci mali postupne ustupit tym schopnym. nie sa im podriadit a makat na nich. to sa predsa vylucuje, flakac a makac. takze tu zostane uz len ta elita a potom co?
                      pozri uznavam, ze niekto je sikovnejsi a niekto menej, ale urcite zakladne standardy by sa mali dodrziavat aj pre tych najslabsich. ale take aby bolo jasne, ze aj ich povazujeme za ludi, ze si spolocnost vazi kazdeho cloveka, nech uz je akykolvek. inak fakt mozeme ist spat do jaskyn. a ludstvo ako take neurobilo ziadny pokrok, ak ma byt vyvoj tymto smerom.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                        Autor: Karl Marx

                        16.06.2010, 18:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        omyl, milá violetx.
                        Pán Martinko Chreník a jemu podobní si vedia vypočítať, koľko kalórií a "komfortu" je absolútne nevyhnutných, aby si vydržala do splnenia funkcie, ktorú ti určia.
                        To na margo tvojej ochoty uznať, že tu musia byť nejaké minimálne štandardy, ako aj že Rockefeller si svoje miliardy zaslúži, lebo je asi šikovnejší ako ty.
                        Viac sa dočítaš v mojej knížke Kapitál.
                        Všetko dobré.
                        Karl

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                      Autor: bzuk

                      17.06.2010, 06:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      Uf, ten elitný slovenčin nerozumiem

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

                  Autor: Kriticky duch

                  17.06.2010, 18:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Tvoj problem je, ze nevidis sirsie suvislosti. Nastavenie systemu je velmi dolezite a to moze spravit z ludi, ktori by boli za inych okolnosti za vodou - porazenych. Staci, aby si bol v systeme, ktory investuje do akcii a napokon sa ukaze, ze DDSky zle investovali a stane sa z teba luzer. Napriek tomu, ze si makal, dobre zarabal, vela vlozil do systemu. Ale ty sa nepozries napravo, ani nalavo, lebo klapky ma velmi silne...

          • Re: Re: Re: Re: A co ma byt problem?

            Autor: Tedy

            02.09.2010, 22:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Vidím, že ekonomike nerozumieš. Nerozhoduje koľko si našetril dnes-veď užívať to chceš o 30 rokov. Teda v tom čase musí byť spoločenská výkonnosť ekonomiky na vysokej úrovni. Ak všetci budeme na dôchodku a budeš mať hromadu nasporených peňazí.... ale nebude živej duši, ktorá by na teba robila, lebo sa jednoducho tie duše nenarodili... budú tvoje peniaze potravou ? ? Naješ sa z nich ? Skapeš. Alebo iný príklad. Ak by si žil ako Robinson a oko teba samé peniaze, ale nijaký človiečik..... už začínaš rozmýšľať ? ? ?

    • Re: A co ma byt problem?

      Autor: Rapapa

      16.06.2010, 12:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Si pravdepodobne vysokoškolsky vzdelaný, dobre platený, zamestnaný v dajakej nadnárodnej korporácii. A čo tam po ostatných, však? A sociálne cítenie je to, keď prispeješ v kostole na zbierku. Takéto správanie pripomína Rockefelera, ktorý sa hrdil svojou železnou protestantskou morálkou, nikdy sa nenahneval, pravidelne čítal Bibliu, no nemal problém poslať na ulicu tisíce svojich zamestnancov. Úžasné... To je sociálna spravodlivosť...
      Asi len vlastná skúsenosť Vás naučí, že niečo podobné sa môže stať aj Vám, nie že by som Vám to prial.

      • Re: Re: A co ma byt problem?

        Autor: ???

        16.06.2010, 15:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Nestalo sa to Rockefelerovi, a nestane sa to ani mne. Ja vidim svet taky aky je, a nemam s tym problem. Ty nie. Nechci odo mna, aby som sa kvoli tvojmu problemu uskromnoval. Zi si ako chces, ale nechaj ma zit podla vlastnych predstav.

        • Re: Re: Re: A co ma byt problem?

          Autor: jozo

          16.06.2010, 20:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          cize ako sovinisticke fasisticke prasa, ktoremu trci slama z topanok. Potomok otrokov, sam otrok.

    • Občianska vojna má byť potom

      Autor: Pišta

      02.09.2010, 23:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Teraz začínam chápať prečo Stalin proti takýmto odľudom používal kruté spôsoby- žiaľ, potom to rozšil aj na nevinných

    • Občianska vojna má byť potom

      Autor: Pišta

      02.09.2010, 23:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Teraz začínam chápať prečo Stalin proti takýmto odľudom používal kruté spôsoby- žiaľ, potom to rozšil aj na nevinných

    • Občianska vojna má byť potom

      Autor: Pišta

      02.09.2010, 23:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Teraz začínam chápať prečo Stalin proti takýmto odľudom používal kruté spôsoby- žiaľ, potom to rozšil aj na nevinných

    • Občianska vojna má byť potom

      Autor: Pišta

      02.09.2010, 23:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Teraz začínam chápať prečo Stalin proti takýmto odľudom používal kruté spôsoby- žiaľ, potom to rozšil aj na nevinných

    • Občianska vojna má byť potom

      Autor: Pišta

      02.09.2010, 23:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Teraz začínam chápať prečo Stalin proti takýmto odľudom používal kruté spôsoby- žiaľ, potom to rozšil aj na nevinných

    • Občianska vojna má byť potom

      Autor: Pišta

      02.09.2010, 23:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Teraz začínam chápať prečo Stalin proti takýmto odľudom používal kruté spôsoby- žiaľ, potom to rozšil aj na nevinných

    • Občianska vojna má byť potom

      Autor: Pišta

      02.09.2010, 23:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Teraz začínam chápať prečo Stalin proti takýmto odľudom používal kruté spôsoby- žiaľ, potom to rozšil aj na nevinných

  • clanok od Spidlu

    Autor: lubakoba

    16.06.2010, 10:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Velmi dobry clanok k dochodkovemu systemu nedavno uverejnil aj Vladimir Spidla na Denniku Referendum: http://www.denikreferendum.cz/clanek/4128-ve-sporu-o-duchody-se-jedna-o-konflikt-mezi-demokracii-a-oligarchii

  • takychto bolsevikov

    Autor: Martinko Chrenik

    16.06.2010, 10:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    by nebohy general Pinochet, nech mu je zem lahka, zlupol ako malinu.
    Zakerne tu podsuva, ze DSSky si tie peniaze, ktore im system garantovany statom poskytuje, nezasluzia, ze neplnia nejaku tu "verejnu sluzbu".
    Ale bolsevik si neuvedomuje jednu vec: "verejna sluzba" je len v jeho chorej hlave.
    Co s nim? Na prevychovu je uz neskoro.

    • Re: takychto bolsevikov

      Autor: M.

      16.06.2010, 10:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Kde sa kotia takito posahani sobecku panharti?

      • Re: Re: takychto bolsevikov

        Autor: Tu

        16.06.2010, 10:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://www.hayek.sk/

        • Re: Re: Re: takychto bolsevikov

          Autor: Rapapa

          16.06.2010, 12:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Trafil si klinec po hlavičke...

        • Ej, veď príde deň

          Autor: tedy

          02.09.2010, 23:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Dobre si to vystihol! Kde sa len mohlo vykotiť takéto teľa. Bez vzdelania, bez morálky; veď to nie je ani zviera- aj tam si pomáhajú navzájom.

        • Ej, veď príde deň

          Autor: tedy

          02.09.2010, 23:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Dobre si to vystihol! Kde sa len mohlo vykotiť takéto teľa. Bez vzdelania, bez morálky; veď to nie je ani zviera- aj tam si pomáhajú navzájom.

      • Re: Re: takychto bolsevikov

        Autor: aj TU

        16.06.2010, 11:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://www.strana-sas.sk/

      • Re: Re: takychto bolsevikov

        Autor: a aj tu

        16.06.2010, 11:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://www.oks.sk/

      • Re: Re: takychto bolsevikov

        Autor: a tu

        16.06.2010, 11:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://www.iness.sk/

      • Re: Re: takychto bolsevikov

        Autor: a samozrejme aj tu

        16.06.2010, 11:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://www.konzervativizmus.sk/

      • Re: Re: takychto bolsevikov

        Autor: zoro

        16.06.2010, 11:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        tam sa nekotia tam ich dreziruju otazne je kto ich vychoval ako chrapunov

        • Re: Re: Re: takychto bolsevikov

          Autor: Milan Ricsin

          16.06.2010, 13:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Zabúdate mojí sparťansky tvrdí a natvrdlí kapitalisti,že trh je riadený obdobou prírodnch zákonov.prežíva najväčší hajzel.No dobre,ale kde je civilizácia.Skúste sa preniesť z 18-ho storočia do súčasnosti.Katolíci to majú ťažšie,lebo oni zotrvávajú v stredoveku.Ty si mal možno šťastie,lebo ocinko mal prachy od tetičky z Ameriky a maminka zdedila a možno si kúpil pozemky od niektorého starostu a niekoľkokrát drahšie si ich predal.
          Alebo si len priemerný triedny nepriateľ.Trh funguje tak,že na jedného boháča musí pracovať 27 chudákov.Ale také myslenie,ako máte vy,mal aj Stalin,Bedria,Musolíni.Človek sa nelíši od zvieraťa tým,že verí v boha,ale tým,že je solidárny.Keďže ty a tebe podobní nie ste solidárni,možno ani nebudete ľudia a potom si prečítajte rozprávku o dvoch bratoch.Takže si zapamätaj,že v kapitalizme nemôžu byť všetci bohatí,lebo by nemal kto na nich robiť.Čo myslíš prečo vymysleli voľný pohyb kapitálu?A veru,že systém toto všetko umožňuje.Keby ľudia nedávali peniaze do bánk,poisťovní,nemali by tí zlodeji z čoho bohatnúť,tvoriť si depozitáre nehnuteľniostí,obrazov,drahokamov.V momente,keď im to neide,žiadajú štát o sanáciu.Kvôli svojim špinavým ziskom neváhajú podvádzať,zákony obchádzať.kto im to umožňuje,nie systém?
          Ľudia odvádzajú peniaze do poisťovní,ktoré sa pekne zaopatria,nadeľujú si tučné odmeny,zamestnancom ozdravné pobyty,zamestnanecké výhody,úľavy,rekreácie.Ak by nemali tie odvody,z čoho by robili podvody?Jedna súkromná zdrav. poisťovňa ponúkala zamestnancom zdravotné vysávače Rainbow v hodnote 1000 Eur,za 20% ceny.Z koho peňazí? Z cudzirho sa dobre šafári,však? Ked sa darí,tak 20% ľudom a 80% sebe,ked sa nedarí,tak 80% sebe a ponás potopa,podnikanie nesie sebou riziko.Takže,utrite si mlieko,ktoré vám tečie po brade,pomodlite sa,vycikať a späť a čakajte,Mr.Sulík príde o chvíľu.

          • Re: Re: Re: Re: takychto bolsevikov

            Autor: ???

            16.06.2010, 15:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            a ty pilulku a sup naspat do klietky.

            • Re: Re: Re: Re: Re: takychto bolsevikov

              Autor: Milan Ricsin

              16.06.2010, 15:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Si vtipný,ale skutočnosť to nezmení.Ľudstvo sa totiž vyvíja,mimo niektorých,ktorým nadávajú do konzervatívnych.Čo však už môžte vysvetľovať ľuďom,ktorí sa riadia zákonmi divočiny,ale nepoznajú princípy darwinizmu.

            • Re: Re: Re: Re: Re: takychto bolsevikov

              Autor: peet

              16.06.2010, 16:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Tebe kok.tko veľmi narástlo sebavedomie.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: takychto bolsevikov

                Autor: jok3R

                16.06.2010, 17:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                raz si tu papulu rozbije...

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: takychto bolsevikov

                  Autor: .

                  16.06.2010, 17:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  argumenty dosli? Nikdy neboli. A kde nic nie je, zabera len Fico.

    • Re: takychto bolsevikov

      Autor: martinko chrenik

      17.06.2010, 21:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Klasický prípad demagógie trhového princípu....DSSKy spravujú a podnikajú s niečim čo som ja povinný (štát mi to prikazuje) platiť. Krásny biznis neorokefelera...to sa podniká, keď ja musím využívať jeho služby. Toto je aj môj sen...zákonna povinnosť využívať moje služby. A potom budem všade dookola poúčať aký som winner a ty si lúzer. Celkom ako boľševici, majitelia pravdy.

  • Boze muoj!

    Autor: Neveriaci Tomas

    16.06.2010, 18:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    To v nasej bohabojnej krajine vychovali realni rodicia take mnozstvo sociopatickych grazlov, ake mozno pozorovat na takmer vsetkych internetovych forach? Volebne vysledky napovedaju, ze asi este omnoho viac. Smutne. Ako je to mozne? Ako to, ze povinna etika respektive nabozenstvo na skolach produkuju prave toto?

    • Re: Boze muoj!

      Autor: Milan Ricsin

      16.06.2010, 20:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ako môže človek diskutovať so zadubenými hlavami,ktoré majú miesto hlavy otázniky,nie sú argumentom prístupní,vývoja neschopní,ktorí len papagájujú poučky z bulvárnej tlače.

  • vsetkym v diskusii

    Autor: frankensteinovo monstrum

    16.06.2010, 22:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Nezufajte, psychopatia sa da liecit. Tradicnou inuitskou metodou - google "kunlangeta" pre dalsie informacie

  • Tema dna na TA3 by vam mala otvorit oco , vazeni

    Autor: L.

    17.06.2010, 09:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Vcerajsia tema dna na TA ustami p. Vadovica velmi presne zmietla zo stola casto pouzivane, ale lzive klise, ze lavica rozhadzuje a pravica setri. Ak tu niekto lahkomyselne sposobil rozhadzovanie a zbytocne vydavky, ktore nadmerne zatazuju statny rozpocet a sposobuju narast deficitu, tak je to hlavne nepodarena dochodkova reforma.
    Dalsie velke a tazko kontrolovatelne zatazenie je sposobene pravicovou reformou statnej spravy, kde sa nasekalo kopec regionalnych uradov a uradnikov s pomerne velkou autonomiou a malymi moznostami kontroly, avsak napojenych na statny rozpocet. To sa im mina, ked im nema kto klepnut po prstoch. To su naslapne miny, ktore tu zanechala pravica,. Lavica aspon nieco robi pre normalneho obcana, pravica z nasich dani futruje len vybrane skupiny, ale o to vyssimi sumami.

    • Re: Tema dna na TA3 by vam mala otvorit oco , vazeni

      Autor: zoro

      17.06.2010, 09:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      zaujimave je ze ta tvoja lavica nezmenila ani jedno ani druhe napriek pohodlnej vacsine v parlamente neodstranila tie miny a pre ludi tym v skutocnosti neurobila aspon nieco ale vobec nic

      • Re: Re: Tema dna na TA3 by vam mala otvorit oco , vazeni

        Autor: L.

        17.06.2010, 09:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ANo, to jej aj ja vycitam, ale je fakt, ze media spolu s pravicou vzdy spustili hystericky krik, ked s tym chceli nieco spravit. Vcera Svejna tiez priznal, ze to samozrejme toez neplanuju, oni to budu riesit predajom zbytku stazneho majetku, ktroy ma nejaku cenu, co im vystaci ako tak pocas ich vol. obdobia a buducej vlade opat zostanu s tym len problemy.i . Zblbnut nasich sobeckych mladych, ktorym akosi niekto zabudol povedat rozpravku o troch grosoch, ale naopak su vedeni k bezohladnemu individualizmu, nie je v tomto pripade tazke zmanipulovat. Ked pride cas, a oni pochopia, ako boli oklamani, uz bude neskoro a tento stat to bude stat este kopec penazi, ktore skoncia v ciernej diere - zvanej nepodarena dochodkova reforma.

        • Re: Re: Re: Tema dna na TA3 by vam mala otvorit oco , vazeni

          Autor: zoro

          17.06.2010, 09:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          co to je za lavicu a premiera ktory tancuje tak ako piskaju opozicne media a vykastrovana pravica

          • Re: Re: Re: Re: Tema dna na TA3 by vam mala otvorit oco , vazeni

            Autor: L.

            17.06.2010, 09:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Kazdy nas politik tanci ako im ini piskaju. Radicova na sorosovu a pentacku notu, SAS na oravacovu notu , Bugar na budapestiansku notu a KDH na vatikansku notu. Media si nemusia vsimat, tam je to jasne, opat budu robit nadpracu v ich prospech, tak ako to robili 8 rokov pocas predchadzajucej vlady, takze tam im nejaky tlak, aky bol sustavne stvanie ake bolo 4 roky, vyvijany na Fica, nehrozi. Tam budu mat leharo a verejnost bude vedena v iluzii, ze su lepsi, pritom opat neurobia nic, len si nabalia svoje a sponzorske tajne konta v zahranici.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Tema dna na TA3 by vam mala otvorit oco , vazeni

              Autor: zoro

              17.06.2010, 09:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              tak potom aky zmysel ma hovorit o lavici a pravici na slovensku ked su vsetci v podstate rovnaki a rozhoduju media nechapem co tu na tomto servri v diskusiach vlastne stvaras ked osocujes ludi ako chmelar ktori snazia poukazuju na nutnost vyssich narokov na konzistentnost tych politikov ktori si do huby beru slovo lavica socializmus socialna demokracia miestami mi pripadas skor ako skryty sovinista co sa tvari ze je v lavo lebo vie ze byt sovinista sa nepatri

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tema dna na TA3 by vam mala otvorit oco , vazeni

                Autor: autor

                17.06.2010, 18:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Zoro,ty si pomstiteľ!!!!!!

Videonázor

Robo Mihály - Reťazou na parlament vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist