JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Eurozóna – menšia a menej demokratická

Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...

[Joachim Becker]

YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu

Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Eskamotéri

  • reakcia z prava

    Autor: nietze

    14.07.2010, 11:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    povazujete za normalne, ze Slovensko ma prispiet k eurovalu vo vyske 7% svojho HDP, Luxembrusko 3%, Nemecko 5%?
    Zivotna uroven aj ekonomika slovenska voci LUX a DE je trochu inde. Zaujimave ze lavici nevadi ze chudobny platia viac....

    • Re: reakcia z prava

      Autor: peter kováč

      14.07.2010, 13:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ono to vyplýva z filozofie politiky SMER-SD, ktorá je sľúbiť každému (1.väčšínový volič, 2. podnikatelia, 3. zahraničie) všetko. občanom sľubuje socializmus a istoty, 2.svojim podnikateľom dohadzuje kšefty, 3. pre EU odsúhlasí čokoľvek si zapýtajú ... a na tejto svojej "principiálnosti" sa pokúsil vyhrať voľby a zostaviť vládu, takže teraz budeme všetci platiť tendre, záväzky voči EU a kšety ktoré podpísal ešte vo vláde...

    • Re: reakcia z prava

      Autor: peet

      14.07.2010, 16:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Áno, súhlasím. Je to nemorálne. Rovnako nemorálne, ako to, že po zavedení tzv. rovnej dane prispieva do rozpočtu prostredníctvom daní podpriemerne zarábajúci človek/keďže má väčší sklon k spotrebe/ viac, ako ten, ktorý, zarába vysoko nad priemer a to už nehovorím o degresívnom nastavení odvodov.

      • Re: Re: reakcia z prava

        Autor: ako prosim?

        14.07.2010, 17:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        pri rovnej dani plati ten co menej zaraba viac na daniach?
        pane, matematiku si treba zopakovat a dane nastudovat
        vydavky zamestnavatela - bruba mzda - cisty prijem - dan % (E) - platba statu % (E)
        675 - 500 - 414 - 3% (18) - 38% (261)
        1352 - 1000 - 765 - 10% (100)- 43% (586)
        2021 - 1500 - 1119 - 12% (185) - 44% (902)
        atd atd atd
        51292 - 50000 - 40230 - 18,8% (9436) - 21% (11062) <- 21% sposobene obmedzenim maximalnej vysky odvodov
        na 3tieho mazamestnavatel skoro 3x vysieklady, dostane 2,7x viac oproti prvemu, ale na daniach zaplati 10x tolko, a s odvodmi je to 3,5x tolko
        to plati pre celu progresivnu dan, s postupnym klesanim odpocitatelnej polozky este viac

        clovek co zarobi v hrubom 50000 v cistom dostane 40000
        100x tolko co ten co dostane 414, na daniach odvedie 542x tolko.
        Este stale niekomu chyba legalizovane okradanie - progresivna dan?

        • Re: Re: Re: reakcia z prava

          Autor: peet

          15.07.2010, 06:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          A započítal si tam DPH ty šašo/keď už posielaš niekoho študovať/? Aký sklon k spotrebe majú ľudia s nižšími príjmami a aký majú tí s vyššími? V skutočnosti ešte pred zavedením rovnej dane platili platili ľudia s nižšími príjmami do rozpočtu prostredníctvom oboch druhov daní viac, ako tí s vysokým nadpriemerom.

          • Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

            Autor: nietze

            15.07.2010, 10:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            vidim ze ked nie su argumenty, nastupuje invektiva.....

            1) DPH je dokonale rovna dan, takze jej vplyv je, ze ak by sme si nakresili krivku dane z prijmu a pridali DPH, tak tako krivka by stratila na strmosti.

            2) ak mate na mysli to ze pri cistom zarobku 500E minie clovek 400E tj 80% a pri zarobku 40000 napriklad len 20000E tj 50% tak mate pravdu, na druhej strane, dodatocnych 20000E ide do banky, ktore to pouzivaju na podnikatelske uvery a ergo podporu ekonomiky. Nehovoriac o tom, ze lepsie zarabajuci si kupuju vyrobky s vyssou pridanou hodnotou (znackove), cize pri rovnakej spotrebe materialu zaplatia viac a teda sa pri mensej spotrebe surovin a ich dovozu, zaplati do rozpoctu viac.

            • Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

              Autor: peet

              16.07.2010, 07:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Invektívy si nechajte pre seba, verte, že ja matematiku ovládam.

              Argumenty, že úspory sa používajú na podnikateľské úvery neakceptujem:
              a, Bavíme sa o zdanení
              b, Tvrdenie, že úspory najbohatších sú nejakým prínosom pre spoločnosť je len legenda. Väčšina úspor sa realizuje výhradne na finančných trhoch, kde sa ich reálny prínos pre ekonomiky blíži 0. Peňazí je dosť, ba až veľa...


              V prípade príjmovej skupiny zodpovedajúcej spodnému decilu je sklon k spotrebe približne 0,96 v prípade najvyššieho decilu sa to blíži k 0,6. A to ešte hovoríme o hornom decili a nie o horných 10 000. Naviac veľkú časť/20%/ spotreby dolného decilu predstavujú pohonné hmoty, energie, plyn, alkohol/a prosím nechcem počuť, že si ho nemusia kúpiť, čo by bolo neliberálne/ atď, čo sú tovary zaťažené spotrebnými daňami, teda omnoho väčšou sadzbou.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

                Autor: s

                16.07.2010, 08:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                V tom, ze ludia zarabajuci menej, ktori minu vsetky peniaze na prezitie zo dna na den pri rovnej dani z prijmu a vysokej spotrebnej dani (DPH) platia percentualne viac dani mas samozrejme pravdu. Tiez nechapem tu posadnutost rovnou danou. Dan ma byt pokial mozno co najmensia pre kazdeho, ak uz nejaka vobec musi byt.

                Tvoje tvrdenie, ze "úspory najbohatších sú nejakým prínosom pre spoločnosť je len legenda" je vsak tiez nonsens. Investovane uspory do produktivneho businessu aj na financnych trhoch ako je napr. burza akcii je objektivne prinosom pre spolocnost. Tie firmy vytvaraju hodnoty, ktore ludia chcu, inovuju a zmestnavaju pracujucich. Nehovoriac, ze musia platit aj nemale dane. Iba naprosty ignorant moze tvrdit, ze sa ich reálny prínos pre ekonomiky blíži 0. Suhlasim, ze dlhopisove a derivatove trhy su iba prehadzovanie papiera, ktoreho je viac nez dost, ale o akciach skutocnych produktivnych firiem to urcite vseobecne neplati.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

                  Autor: peet

                  16.07.2010, 09:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Ale preboha Esko, čo to hovoríš??

                  Ty zástanca 100% bankových rezerv ideš obhajovať použitie úspor na podnikateľské úvery? To snáď nie???

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

                    Autor: s

                    16.07.2010, 10:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    O akych podnikatelskych uveroch to trepes? To akoze investovat sa da iba do uveru? Uz si v zivote vobec pocul o investovani do akcii, cize podielu vo firme? To akoze ked kupis akcie HP tak investujes do uveru? Mas vobec elementarne vedomosti v oblasti, o ktorej sa tak suverenne vyjadrujes?

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

                      Autor: peet

                      16.07.2010, 11:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      bla, bla bla tak si ty trtko prečítaj čo písal nietze s ktorým som polemizoval a do čoho si sa ty, bez toho, aby ťa niekto pozýval, zapojil.
                      Mimochodom ty elementárný debilek, úspory sa nepovažujú za investície. Práve preto, že tie nie sú investované. Sklon k úsporám je pomerne stabilný kazateľ.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

                        Autor: s

                        16.07.2010, 11:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        Jasne ty trtko, to ta samozrejme opravnuje zovseobecnovat a tliachat nezmysly a navyse hovorit druhym, do coho sa maju v diskusii zapajat a do coho nie.

                        A ty vypatlany primitiv tu vypisujes o financnych trhoch ako keby sa tykali iba uverov. Premenit uspory na investicie je naprosto racionalne prave ako ochrana pred nebezpecenstvom uveru, drbko bolsevicky.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

                          Autor: peet

                          16.07.2010, 13:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          a z čoho si ty vypatlané stvorenie vyvodilo, že niekomu niečo hovorím o tom, či sa môže, alebo nemôže zapájať do diskusie. To že ti pripomeniem, že si mimo tému, neznamená, že to robím. A ten tvoj druhý odstavec len dokazuje, že stále nechápeš o čom sa to tu točí, jebko bolševický.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reakcia z prava

                            Autor: s

                            19.07.2010, 19:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            Vygumovanec, to sa na teba podoba demagogicky zamenit "maju" za "moze". Cize si este aj klamar.
                            Takze ty si netocil o financnych trhoch, socialny drbko, vsak? :-)

  • Teraz začinate kritizovat?

    Autor: AdamOdomsky

    14.07.2010, 12:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Teraz začínate kritizovat? Po styroch rokoch zacinate kritizovat premiera/premierku, ale pri Ficovi ste sa ozvali raz za čas. A bolo to slabé. Stačí vám, keď je niekto pravičiar, a už to ide.

    • Re: Teraz začinate kritizovat?

      Autor: Aké raz začas?

      14.07.2010, 13:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Prečo klamete? Tento portál mal od začiatku jasnú pozíciu. To že ste tu možno prvýkrát krát vás neoprávňuje k hodnoteniu. JtT uverenil na adresu celého Smeru viac kritických článkov ako hysterický propagandisti v karteolovej dohode Sme- HN- týždeň a Trend.

    • Radicova in Brussels...

      Autor: rosomak

      14.07.2010, 13:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ]
      v noci, v dosledku lahkej nespavosti v dosledku horucavy som mal kratko po stvrtej pustenu televiziu- nahodou Cesku televiziu a redaktorka tam zahlasila :" a jeste jedna zajimavost. Nova slovenska premierka, ktera je ve funkci zatim jen ctvrty den uz zacala "radit" v Bruseli. Slovensko totiz odmita solidarni pomoc Recku...." Redaktori sa potom venovali pocasiu. Tak a zas sme specificki a unikatni !! len ci v tom najlepsom zmysle :)

    • Re: Teraz začinate kritizovat?

      Autor: bokšo

      14.07.2010, 13:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      To je na tom hrozné,že je pravičiar a ešte aj blbý.Radičová je asi taká ekonómka,aký som ja farár.Nabulíkali ju dvaja ekonomickí experti pravice z SDKU,Miklóš a Dzurinda.Miklóš videl ekonomiku len z rýchlika na diaľku,V živote neriadil žiadnu firmu,tak je teoreticky nabitý,lebo bol dobrý študent.A bývalý ekonomický expert KDH,Miki Dzurinda alias výpravca,neskôr pracovník výskumu,expert na nárazové skúšky upevnenia nákladu v železničných vagónoch,kde s biedou dokalíčil kandidatúru.Radičová sa nechala vtiahnuť do pasce,do ktorej prilial olej ešte aj expert na dôchodkovú reformu,síce nepohľadný,ale čestný a vtipný Sulík.Ešte aj politickému analfabetovi bolo jasné,že budú musieť sklapnúť a podpísaťTo ešte nie je posledná kefa,ktorú zožerú,ale divadielko s melodramatickou zápletkou si mohli odpustiť,nehovoriac už o šetrení peňazí za cestu a réžiu.
      Sulík by nemal zabudnúť cestovať do Chile a naučiť sa chílsky model dôchodkovej ferormy a Radičovej treba dať základné diplomaticko-politické školenie o mieste štátu s 5,5mil. obyvateľmi,komu môže diktovať.mimochodom,od Dzurindu sa naučila aj nakloniť hlavu do jednej strany a menotorským spôsobom poúčať národ.Samozrejme v jej prípade je to aj profesná deformácia z katedry dôležitých vied.
      Radšej by mali sebe a celému parlamentu znížiť o tretinu platy a vzdať sa asistentov,ktorí sú im aj tak prd platní a kanceláriu dať bezdomovcom,aby mali kde prenocovať.urobili by záslužný čin.

  • Pri tom všetkom

    Autor: ...

    14.07.2010, 13:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    úplne uniká dôvod, prečo vlastne Eurozóna tak jednoznačne tlačí na slovenských pravicových populistov.
    Koncom mesiaca majú veľké európske banky zverejniť výsledky tzv stres testov. Niektoré výsledky by mohli na finančných trhoch spustiť paniku. Práve preto Európa potrebuje aspoň zdanlivo funkčný val, aby sa prípadná panika nepremenila v tsunami.
    Ale to sa človek v slovenských novinách nedočíta.

  • Čože? Každý deň nový článok?

    Autor: Ná, Pipipi, Ná

    14.07.2010, 13:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Tak ja už nebudem ani odbiehať od monitoru... Á propos, Smer-SD, resp. Smer-SDĽ asi nie je ani ľavicou, skôr tvrdou stolicou. Tu v debate si niekto mýli JTT s novým Slovom. To je ten stranícky plátok.

    • Re: Čože? Každý deň nový článok?

      Autor: bokšo

      14.07.2010, 13:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      tá tvrdá stolica je vo Vatikáne,poplietol si si adresy ty kokso.

      • Re: Re: Čože? Každý deň nový článok?

        Autor: Ná, Pipipi, Ná

        14.07.2010, 13:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        tak potom sú minimálne dve. z toho kuká súdny spor pred nejakou treťou, americkým federálnym?

  • ...

    Autor: DC

    14.07.2010, 13:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    S Europskym Sovietom na vecne casy a nikdy inak.

  • Kazdemu, co mu patri!

    Autor: sm

    14.07.2010, 14:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    eurozidobolsevici z bruselu a komunisticky lokaji z jeToTaku. Preco, do pice, my mame platit grekom alebo ciganom socik ?!

    Kazdemu, co mu patri!

    • Re: Kazdemu, co mu patri!

      Autor: Hajzel nacisticky

      14.07.2010, 14:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      odpal okamzite do tvojej nacistockej diery

      • Re: Re: Kazdemu, co mu patri!

        Autor: Ná, Pipipi, Ná

        14.07.2010, 14:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Počujte, židoboľševíci, klérofašisti, buržoázni nacionalisti, revizionisti, reformní komunisti, pravicoví oportunisti, normalizátori, hejslováci... zabudol som na niečo? ...skúste vecne. Dobre zaplatím.

  • tento portal nevie drzat liniu

    Autor: ???

    14.07.2010, 14:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    v prezidentskych volbach vam Radicova bola dobra, a teraz na nu hnusne plujete, bolsevici. Ja sa vobec divim, ze vam vybralisme nedalo tvrdy ban. Nech si na nasu premierku nadavate pekne v sukromi.

    • Re: tento portal nevie drzat liniu

      Autor: peet

      14.07.2010, 16:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Pán by rád cenzuroval?

      • Re: Re: tento portal nevie drzat liniu

        Autor: ???

        14.07.2010, 17:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        slusni ludia by mali zakernych bolsevikov, ktori pluju na prvu slusnu premierku v dejinach tejto krajiny, jednoducho vyobcovat z verejneho priestoru. Nech si myslia aj vravia co chcu, ale v sukromi. Verejny priestor nech je vyhradeny len pre slusnych ludi. To nema s cenzurou nic spolocne.

        • Re: Re: Re: tento portal nevie drzat liniu

          Autor: DC

          14.07.2010, 17:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          a sloboda prejavu Vam nic nehovori?

          • Re: Re: Re: Re: tento portal nevie drzat liniu

            Autor: ???

            14.07.2010, 17:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            naco sa hrame, kolega. Je zakazane verejne negovat holokaust a sirit extremisticke nazory? Je.
            Tvrdim, ze treba tymto bolsevikom nieco zakazovat? Nie.
            Vravim, mali by sme ich vyobcovat, neposkytovat im priestor vo verejnom priestranstve na taketo slizke prejavy neucty voci prvej slusnej premierke. Vsetko je vec vkusu, a miery.

            • Re: Re: Re: Re: Re: tento portal nevie drzat liniu

              Autor: DC

              14.07.2010, 17:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              No treba sa obratit na vybrali.sme.sk

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: tento portal nevie drzat liniu

                Autor: ???

                14.07.2010, 18:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                teraz uz je zial asi neskoro. Uz by sa sirili kecy o tom, ze to zariadil Bato, ze cenzura, a vladne noviny bla bla bla. Skoda. Skodcov treba deptat kym nam neprerastu cez hlavu.

            • Re: Re: Re: Re: Re: tento portal nevie drzat liniu

              Autor: bokšo

              14.07.2010, 22:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Áno,pani profesorka je veľmi slušná,až tak,že to prechádza do akéhosi afektu.Začína mi pripomínať pani Magdu Vášariovú.keď rpzprávajú obidve dámy,žačína ma svrbieť chrbát,potia sa mi oči od dojatia.Ich artikulácia je tak precízna,že nie je potrebné tlmočenie pre nepočujúcich.obidve majú očarujúci úsmev,ktorým si podmaňujú všetkých neprítomných mužov.Priam dojemné sú napríklad odhalenia pani profesorky o vinníkoch predĺžovania jednoznačného vyjadrenia SR k ochrannému valu.Ale vláda prejedná a všetko napraví,no bol by v tom čert,keby nerozhodli správne a neochránili nášho občana.Čo si vôbec dovoľujú v tej Európe,diktovať nám niečo hnusné a ľavicové v riešení gréckej krízy.A čo si oni myslia,prečo by sme mali aj my potrebovať solidaritu.Naša vláda nikdy,nikdy nedovolí takú potupu.
              Ale pani profesorka je aj príťažlivá ako žena nie len ako politička.Tak pozor,lebo ten Maďar v čele francúzskej vlády,ten Don Juan určite neodolá,ale samozrejme to pomôže zlepšiť vzťahy aj Orbánom.Mne sa veľmi páči výrok druhého muža v štáte Dánskom,ktorý povedal.treba rýchlo obsadiť všetky politické nominácie,ale som zásadne proti čistkám.to je hlavička,aby to neboli čistky,treba ich povyhadzovať a je po vtákoch.No ja vám poviem,postaviť sa takému rozhodnému a silnému mužovi,akým je prvý muž v štáte Dánskom,fuj niečo tu hnije!!!

  • Slušnosť

    Autor: Milan Ricsin

    14.07.2010, 16:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Chcem požiadať všetkých,ktorí komentujete články stredoľavicových novinárov a politológov,aby sa zdržali neslušných a vulgárnych výrazov.Jednak si tým nepomôžu,jednak prezentujú svoju,aj keď anonýmnu kultúru a v neposlednom rade znehodnocujú úroveň tejto výmeny názorov.Ja si všetko prečítam,nie všetko komentujem,ale niekedy mi je nevoľno z vašich,niektorých prejavov primitívneho slovníka.
    Správcu portálu prosím,aby vymazal príspevky odporujúce zásadm slušnej komunikácie.

    • Re: Slušnosť

      Autor: Ná, Pipipi, Ná

      14.07.2010, 18:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Veľmi nebezpečne prehánaš. Nie všetko sa tu dá s kľudom čítať, ale toto je verejný priestor so všetkými rizikami. Ľudia sú akí sú, skús ich radšej trpezlivo presviedčať. Cenzúra je diagnóza, môže byť akokoľvek maskovaná.

      • Re: Re: Slušnosť

        Autor: Milan Ricsin

        14.07.2010, 19:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ak nedokážeš rozlíšiť medzi vulgarizmami a slušnou komunikáciou,ostáva ti len sa odvolávať na cenzúru.

        • Re: Re: Re: Slušnosť

          Autor: rosomak

          14.07.2010, 21:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          ano cenzura by mal byt, ale len odtial potia. inak v demokracii je normalne aj nadavat. konflikt je sol demokracie. Mnohi ho nemaju radi, ale je potrebny. napokon ludia inklinujuci k lavici a k soc. dem. by mali byt ludia jemnej a neprestajnej destrukcie. treba vsak nieco podobnetolerovat aj inym. aj ked su hlupaci.

          • Re: Re: Re: Re: Slušnosť

            Autor: Ná, Pipipi, Ná

            14.07.2010, 23:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            ..."ludia inklinujuci k lavici a k soc. dem. by mali byt ludia jemnej a neprestajnej destrukcie\\" - ako je to myslenô? A že či je to ironickô? A že či by takí mali byť (sollen), ale nie sú (missen) alebo, že žiaľ sú? Niekto mi proste sedí na kábli.

  • Nekomplikovaná ...

    Autor: Muro

    14.07.2010, 21:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ... štruktúra článku príliš obnažila jadro vnútorného konfliktu hlavných "hrdinov" článku. Ich komplici sú podráždení ako prichytení zlodeji. M.

  • no nie a no áno

    Autor: ja a nik iný

    16.07.2010, 19:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ja si myslím, že solidaritu zradili už Gréci svojou nezodpovednou politikou ku ktorej im dopomohli banky. Hovoriť teraz o solidarite je akoby ste chceli fúkať rany človeku, ktorý sa 15 rokov každý víkend rúti na bicykli strmhlav dole. Jednoducho vedel, že raz ten pád musí prísť.
    To nie je o solidarite Grécku, ale o ceste k riadenému bankrotu Grécka t.j. odvráteniu chaosu na trhu, ktorý by zasiahol Euro. Tak nebuďte nostalgický a nehovorte o solidarite.

  • no nie a no áno

    Autor: ja a nik iný

    16.07.2010, 19:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ja si myslím, že solidaritu zradili už Gréci svojou nezodpovednou politikou ku ktorej im dopomohli banky. Hovoriť teraz o solidarite je akoby ste chceli fúkať rany človeku, ktorý sa 15 rokov každý víkend rúti na bicykli strmhlav dole. Jednoducho vedel, že raz ten pád musí prísť.
    To nie je o solidarite Grécku, ale o ceste k riadenému bankrotu Grécka t.j. odvráteniu chaosu na trhu, ktorý by zasiahol Euro. Tak nebuďte nostalgický a nehovorte o solidarite.

Videonázor

Robo Mihály - Reťazou na parlament vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist