JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Európsky duch a dvojaké občianstvo

  • ???

    Autor: JD

    19.05.2010, 10:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    \\"Duch zjednocovania Európy od momentu vyhlásenia tzv. Schumanovej deklarácie predpokladá nielen integráciu v inštitucionálnej oblasti, ktorá sa deje na úrovni vlád, ale aj intenzívny dialóg na úrovni občanov, podnikateľských subjektov, miest a obcí i mimovládnych organizácií.\\" Toto sa da v Schumanovej deklaracii kde, prosim, najst??? (alebo v Parizskej zmluve?)

    • Re: ???

      Autor: XY

      19.05.2010, 10:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Od toho momentu, nikto tam nepíše, že to je súčasťou deklarácie...

      • Re: Re: ???

        Autor: JD

        19.05.2010, 11:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Aha, no tak to ja tvrdim, ze "duch zjednocovania Europy od momentu vyhlasenia tzv. Schumanovej deklaracie predpoklada desat malych cernoskov, ktori sa vrtaju v nose" a som zvedavy, kto mi dokaze opak, a na zaklade coho.

    • Re: ???

      Autor: PeterS

      19.05.2010, 14:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      V zadani y = ax + b sa urcite nenachadza riesenie. To riesenie poznaju ti, co studovali matematiku. A ten kto "studuje" historiu ma riesenie aj Schumanovej deklaracie. Ale, kedze ide o politiku a zaujmy, vzdy su riesenia dve, to uz je potom hlbsi spor o pravdivost riesenia.

      DC, naco skusas posobit ako tie deti na vseliakych neocon a neolib forach, co sa vsetkemu ucelovo cuduju ako opice mladym. Nie vsetko je plug and play konzum. K niektorym veciam treba mat nastudovanych par paralelnych navodov na pouzivanie. Nastastie existuje google, kde je mozne nechat sa naviest na nejake riesenie.

      • k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

        Autor: M. Stefanovic

        19.05.2010, 15:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        necital som podobne cely clanok. za postatne povazujem povedat, ze s pasazou o rigidnych Benesovych dekretoch ci revansi nemozem suhlasit.. neviem preco tieto hanlive privlastky. Benes bol zahranicim povazovany za statnika europskeho formatu, na rozdiel od Becka alebo Horthyho. Jeho dekrety korespondovali s povojnovou doktrinou vitazov vojny a dejiny vzdy pisu len vitazi. Tato doktrina stavala v beznej reci na drzani Nemcov dolu a Madarov na uzde. Zvlast preto, ze Madari v Budapesti bojovali proti sovietskym osloboditelom "do posledneho dychu". To, co pise napr. Palata su absolutne bludy. napr. ked prirovnal Benesa k napr. k ukrajinskemu rebelovi Banderovi. Cize diplomata zo salonov k samozvanemu vojnovemu rebelovi. Vnimanie historie si vyzaduje triezvost a objektivitu.

        • Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

          Autor: Stefanovic

          19.05.2010, 15:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          oprava : chcel som napisat= necital som podrobne cely clanok..

        • Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

          Autor: jozo

          19.05.2010, 16:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Samozrejme, ale neda sa popriet, ze aj Benesove dekrety priniesli mnoho ludskeho utrpenia na osobnej urovni. Kolektivna vina je vzdy blbost. politicka nevyhnutnost (?) casto prinasa vela zla.

          • Re: Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

            Autor: L.

            20.05.2010, 08:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            l.benesove dekrety su len dosledok. Casto sa zabuda, ze vyvolanie agresie a okupacia ktrajin Europy zo strany Nemecka , ktorej vernym spojencom boli i Madarsko , neboli charitativne akcie, ale bezohladna agresia s cielom obohatit sa a podmanit ukupovane staty a profitovat z ich bohatstva a ludskych zdrojov, a to vsetko sa konalo tym najhrubsim sposobopm, kedy sa akykolvek odpor trestal smrtou.
            Kolektivne trpeli a boli postihnute vsetky postihnute narody. Pozerat na trest pre agresorov dnesnymi ocami je naivne a nebezpecne. Snad ste necakali, ze ich povzbudua vitazi potlapkanim po rameni a povedanim nonono, uz to nerobte . Ked je zlocin velky, musi byt aj trest primerany, aby to agresora odraddilo od niecoho podobneho.Nakoniec co sa divime - dnesny pomyleny vyklad ludsykch prav dosile tak daleko, ze pachatel ma daleko viac prav a ochrany ako postihnuty.

            • Re: Re: Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

              Autor: jozo

              20.05.2010, 10:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ach ano. Trest pre agresora. Lenze ten nebyva potrestany nikdy. Alebo mam tie masy sedliakov a celkom obycajnych jedincov povazovat za agresorov...? Sotva. Viem, co chcete povedat. Ale z ludskeho hladiska to neobstoji. Mozno by ste mi dali za pravdu, keby ste v takom mechanizme boli zomlety sam alebo niekto Vam blizky. Akokolvek by ste s tym nic osobne nemali.

              • Re: Re: Re: Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

                Autor: L.

                20.05.2010, 10:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Ale no tak, akosi ste zabudli na tú masovu podporu tych vasich ubohych sedliakov agresii zo strany Nemecka ci Madarska - staci si pozriet dobovoe fotografie na nich rozvasnene davy vitajuce Horthyho na bielom koni.. Ziadny vladca nemoze vladnut bez podproy mas. A este volaco, v Nemecku sa naslo dost jedincov, ktori nasi odvajßhu a bojovali proti fasizmu, no neexistuju ziadne dokazy, ktore by potvrdzovali, ze v madarsku existovalo nejake hnutie, ktore sa postavilo vtedajsej vlade , ci nejaki prebehlici, ktori bojovali po boku protifasistickej kolalicie.

              • Re: Re: Re: Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

                Autor: L.

                20.05.2010, 11:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                A este volaco, kto chodil otrocit pre blaho Nemecka, neboli to nahodou hlavne ti ubohi sedliacia a robotnici z okupovanych krajin - Sestrila sad agresia niekoho alebo bola uplatnovana kolektivne?

        • Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

          Autor: PeterS

          19.05.2010, 22:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Nuz, dobre, ze ste clanok necital cely. Ja som, nastastie, mal chvilku pri chrumani orechov (vtedy sa neda ani hovorit, ani pocuvat, pretoze chrumanie prehlusuje) a tak som spojil zdrave s dobrodruznym a precital som si ten clanok cely.
          Vskutku, v uvode sa docitame obvykle klise o tom ako maju vsetky strany na hlave maslo. Tento krat sa slovenske maslo naslo v Benesovych dekretoch, co je fakt silne kafe. Mozno sa da povedat aj to, ze je to pozitivne. Pretoze inde sa maslo nehlada rovno sa povie, ze slovaci su hystericki. Resp. to vyzera tak, ze sme boli hystericki uz v case, ked sme sa nejakym nedopatrenim objavili vo vecnom madarskom kralovstve. To sa dozvieme z nasich medii ako uplnu samozrejmost.
          Nuz a po tomto uvode sa toho uz vela podstatneho nedozvieme, o.i. zopar prvoplanovych tez, napr. o ruskom obcianstve. Ved, opet, ako by mohol byt slovan nebyt diablom? Rus samozrejme ze pouzije obcianstvo ako nastroj vyhrazania sa, ale autor asi moc cita o ukrivdenych gruzincoch a nenapadlo mu, ze zakon prisiel po plynovej krize a umravnuje v prvom rade ukrajincov. Vlastne to rusi povedali naplno a preto na to netreba mat prilis filipa, iba necitat vyhradne jednostrannu tlac. Nuz a diabol slovan prisiel s doktrinou preemptivneho utoku asi 8 rokov po vzorovej demokracii za mlakou.

          Nuz, dozvieme sa nieco o tom, ze to madari zle vymysleli, pretoze zakon vlastne nikomu nepomoze a ostatnym neublizi.

          Skoda, ze autor na konci neuviedol presvedcenie, ze v najblizsej novele to madari premyslia lepsie a napr. vsunu paragraf o danovej vynimke pri prevode pozmemkov novych madarskych obcanov na madarsky matersky stat.

          Zacinam mat pocit, ze JTT malo velmi zly tyzden pri vybere clankov.

          BTW. Ja som iba reagoval na preddiskutera ohladom uvodu v tomto clanku. Co sa tyka Benesovych dekretov, su tam veci, ktore mohli byt jemnejsie, ale roky 1943 az 1947 su vo svojom mocenskom duchu omnoho blizsie rokom 1930 etc., ako roku 2010. Ako som v duchu pocital, v protifasistickom odboji zahynulo zhruba 200 tisic slovakov a cechov plus inych narodov, ktore bojovali s nasimi predkami. Vo filme Oslobodenie som si v zavere vsimol ze zahynulo cez 300 tisic CSR obcanov, podobne ako obcanov inych, omnoho vecsich statov. Takze to madarske plakanie, ako to aj Csaky predvadza v diskusiach, ze vsak nemozeme upriet madarom clivotu, ved OK, treba postavit voci moralnej prevahe a prave usporiadat si na hrobe tychto desattisicov hranice s agresorom opet na tom istom mieste ako sa postavili leno niekolko desiatok rokov predtym a to opet v situacii po porazke agresora, ktory nechcel uznat ani porazku a ani dokoncenie narodnooslobodzovacich hnuti z r. 1848 v ktorom sa sam agresor dostal na kona. A naopak, agresor este licitoval o naronostnej otazke, uzemiach a pod.

          Maslo na slovensku hlavu leje denne mainstream. Ale ze aj v SAV uz hladaju eskamoterske konstrukcie, ako preniest maslo z Madarska na Slovensko, to je pre mna sok.

          • Re: Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

            Autor: M. Stefanovic

            20.05.2010, 16:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            suhlasim s vacsionou, co Ste napisali. Gruzinci a Rusi by mali skor v oblasti Kaukazu spolupracovat a nie viest sarvatky. Vyvazili by tak nie velmi blahodarny vplyv moslimov v oblasti.
            co sa tyka Benesovych dekretov, ano stali sa chyby, sem tam krivdy a preslapy. ale zvlast co sa tyka sudetskych Nemcov a ich tolko pretriasaneho utrpenia, treba si spomenut na bezprecedentne barbarstvo v Lidiciach a Lezakoch, ktore v stred. Europe nema obdobu. Obce boli doslova vymazane z mapy. My lai vo Vietname o desatrocia neskor , to bolo nieco podobne, aj ked to nedosahovalo az take rozmery. Nemci su velkym a kulturnym naorodm, ale v zaciatkom 40. rokov sa chovali k svojim susedom maximalne barbarsky. to je treba napriek ich sucasnemu demokratickemu zriadeniu pripominat. Madari boli ich spojencami, na vlastnu skodu az dokonca. tolko moj nazor k povojnovej situacii.

            • Re: Re: Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

              Autor: PeterS

              21.05.2010, 00:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Dufam, ze Trianon revidujuci text z madarskehio parlamentu, ktory sa dnes objavil, aspon trosku pohne s mravnou integritou tych, co aj uplne suche slovenske gate zmykaju dovtedy, az z nich vypadne kvapka blenu ako dokaz slovenskej hysterie a agresivneho nacionalzimu.

          • Re: Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

            Autor: Cinyk

            22.05.2010, 14:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Tiez som clanok prebehol. Je pomerne rozsiahly a aj trochu nudny. Napriek tomu poskytol urcite zhnutie a akysi naznak dalsieho konania aj ked medzi riadkami. Ako spravne pisete autor odsudzuje konanie Ruska v Gruzinskom konfliktekte a prisudzuje zvrchovanost nad Abchazkom a Osetskom Gruzinsku. Lenze tieto autonomne oblasti boli Stalinom pridruzene ku Gruzinsku. Po rozpade ZSSR mali narok na samostatnost co gruzinci neuznali. No a dalsi vyvoj je znamy. Co sa tyka Benesovych dekretov, jedna sa zhruba o potrestanie kolaboraterov a odsun cudzich statnych prislusnikov. To ,ze po malej vojne sa obyvatelia madarskej narodnosti hromadne hlasili k madarskemu obcianstvu malo za nasledok ich odsun do Madarska aj napriek tomu ,ze tu zili cely cas. Zabudnime pritom na chovanie sa Madarskych vojakov ako aj "novych " madarskych obcanov k Slovakom na okupovanych uzemiach prvej Slovanskej republiky. To ,ze Madarsky obcania nedopadli rovnako ako sudetsky nemci nemozu dakovat milosti Benesa ake jeho stalej polityke drzania si Madarskej karty voci Slovakom. Na konanie politykov ako aj obycajnych ludi musime pozerat vzdy z hladiska doby v ktorej zili. Odsudzovat ich cinost z pohladu dneska je nespravne. O desat rokov sa nase nazeranie moze zmenit. Preto je mozne iba posudzovat ich kroky a ich dosledky ,aj na to su rozde nazory, a poucit sa z nich. Kam teda smerujem ? K tomu , co autor iba naznacil takmer skryl medzi riadkami a v nijakej diskusii v maistremovych dennikoch som tento nazor nenasiel !!! Ak Slovensky obcania Madarskej narodnosti prijmu Madarske obcanstvo,tak v buducnosti uz nebude Orban hovorit o madarskej mensine v cudzom state, ale o Mdarskych obcanoch utlacanych cudzim statom.To je uz ale z diplomatickeho hladiska rec o niecom inom. Je to dovod na sankcie , uzemne naroky a aj na vojnu.Ze, v europe nie je mozna zmena hranic ? Rozpad Juhoslavie, Ceskoslovenka ako aj vznik takeho exota ako Kosovo je toho dokazom. Vojna v ramci NATO nie je mozna ? A co konflikt medzi Tureckom a Greckom. Ak to zhrniem ,tak planovanym postupom Madarska je mozne dospiet k zmene hranic. Posudzovat sa bude vyznamnost stran v spore. Velke europske staty sa na nas vykaslu ,tak ako to vzdy urobili. Mame nevyhodu. Sme mladsi a nemame taky silny lobing ako Madarsko. Boli sme vzdy pasivny. Napr.Rozhodnutie o Gabcikove ,ktore Madarsko jednoducho ignoruje a my nic.Ich staznosti v EU dokonca v sulade so zastupcami SMK a nasa velmi vlazna reakcia . Dalej sa jedna o strategicky vyznam krajiny = poloha ,armada. V madarsku ma USA vojensku zakladu . A povedzme si to na rovinu. Nasa sucastna vlada sa nepcha tak do zadku USA ako predosla. Dokonca sa snazi viac normalizovat vztahy s Ruskom. S toho vsetkeho teda vychadza velmi vybusna situlacia. Kam to az povedie ukaze cas. Odvolavat sa na rozumnost politykov je podla mna naivne. Polityka sa stala kseftom bez moralky, vlaste tym vzdy bola. Doplatia na to ale vzdy len ti obycajny ludia. Howg.

            • Re: Re: Re: k clanku /Benesove dekrety, revans, atd../

              Autor: PeterS

              22.05.2010, 16:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Inak, nechapem, ze preco mame byt taki pruderni a so zakrytymi ustami hovorit o tom, ze:
              - krok c. 1 je vytvorit mensinu
              - krok c. 2 je prijat doktrinu ochrany svojich obcanov za hranicami
              - krok c. 3 je ukazat ze mensinu ohrozuje cudzi stat
              - krok c. 4 vytvorit hysteriu a zalarmovat EU na zasah voci zlemu statu.

              Spominani rusi pri pohlade na ukrajinsky vychod plny rusov rychlo napisali do svojej strategie prave bod c. 2. A bol pokoj. Ked som videl v mediach, co prijali, tak si vravim, ze coskoro budeme mat dve Ukrajiny. Totizto, hra tam ulohu aj to, ze z Ukrajiny je pekelne blizko do Moskvy, hlavne ked su k dispozicii rakety. Takze ono sa to pytalo a verim, ze keby zacala Ukrajina liest do NATO, tak rusi pod zamienkou pomoci pri narosnostnych treniciach proste Ukrajinu rozdelia.

              Ale ine som chcel. Ak bude vola zachranit EU a euro, tak nutne musi prijst k jednotnej rozpoctovej politike. Tym padom lokalni pristipkari zoskupeni v narodnych parlamentoch stratia zmysel. O com budu rozhodovat? Vysedavanie pri zakonoch je len nevyhnutne zlo k tomu, aby mohli posedavat nad rozpoctom. Nakoniec, Slota nam to ukazuje a oznamuje cele roky. Naco bude sediet v parlamente a marnit cas? Nad zakonmi? Staci rozdelit ksefty a rozpocty a sup do tryskaca.

              Lenze, lokalni pristipkari sa len tak nevzdaju, podobne ako byvali poslanci FZ CSFR. A tak sa staty budu pomaly transformovat. Madari basnia, ze akusi moc prevezmu regiony a tak SA PRIPRAVUJU. Az sa staty zacnu rozpustat a uzemne vymedzenia tak stratia zmysel, zacne \\"ludovy\\" boj o ine zakladne moci a jej obsahove naplnenie. A najprirodzenejsia bude akasi vsekulturna rada starajuca sa o kulturu daneho etnika. Superstat \\"Europa kultur\\" oslobodena od put statov, narodov a uzemia ! Budu sa pocitat \\"kultury\\" pripadne podobne sociologicke entity, ktore sa vsak budu prekryvat s narodom a etnikom. Podobne ako nabozenstva. Konkretny konstrukt bude zavisly od toho, co bude vyhovovat Francuzsku a Nemecku. Klasicka moc bude v rukach EU a dole, an novo definovane uzemia sa dostane vzdelanostna, kulturna a etnicka sprava.
              Alebo to k takemuto uplnemu rozriedeniu uzemia nedospeje, narodne uzemia budu hrat nadalej uceleneho reprezentanta, ale moze prijst k tomu ze pre zmiesane uzemia sa vymysli nejaky specificky statut.

  • Zjednodušme celý problém

    Autor: Peter M.

    20.05.2010, 17:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Problém maďarského postoja voči okolitým krajinám spočíva v absolútnom nedostatku kultúrnosti, tolerancie voči iným národom a národnostiam, a sebectva spojeného s prvkami nacionalizmu, niekedy pripomínajúceho skôr fašizmus.
    Maďarmi sa netreba zaoberať, treba ich brať ako tisícročný vred na tele Európy, ktorý nemôžeme vyrezať, lebo na rozdiel od nich máme predpoklady pre intelekt a kultúru, a tak iba musíme prehĺtať ich nezmyselné nároky.
    Uhorsko neboli nikdy v dejinách nezávislé, vždy bolo príveskom Rakúska, prípadne iných celkov, nech už to Maďari interpretujú akokoľvek - malo síce pomerne široké práva, ale nebolo štátom. Takže sa Maďari odvolávajú na niečo, čo nikdy neexistovalo.

    • Re: Zjednodušme celý problém

      Autor: `L.

      20.05.2010, 21:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Madarsky Fidesz na cele s Orbanom dnes podla rakuskych a nemeckych politkov prekonal aj Jobbik. Madarsky sovinizmus zahajil svoje tazenie, ktore prinesie skazu a nestastie tomuto regionu, trpiet budu Slovaci aj Madari

  • Kniha "Demokracia je principiálny omyl"

    Autor: dobry

    21.07.2011, 20:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Demokracia je principiálny omyl
    Viem, že neveríte vlastným očiam, ako som aj ja neveril, keď som dostal túto knihu do rúk. Autor knihy Pavol Peter Kysucký tvrdí, že demokracia je degeneratívny systém a produkuje z dlhodobého hľadiska len zlo rovnako ako aj socializmus, ktorý všetci dobre poznáme. Autor obhajuje tržnú ekonomiku, ale tvrdí, že demokraciu (systém štátneho zriadenia) vymysleli a udržujú pri fungovaní vrstvy zlodejov a mafiánov, ktorí si vymysleli dobrý politický systém, za ktorým sa môžu skryť a za nič neručia. Však všetci vieme, že už Kaliňák, posledný minister vnútra tvrdil v televízii, že ich SMER je dobre fungujúca s.r.o. Je to jasné, SMER neručí za nič, je s ručením obmedzeným a je to dobre zarábajúca firma, zarábajúca peniaze z korupcie. Po každých voľbách nastúpia noví politici, podľa autora knihy noví zlodeji a nič sa nielenže nemení, ale zákonite sa musí zhoršovať. Hlavne v knihe sa tvrdí, že s demokratickým systémom sa nedá nič urobiť, pretože medzi absolútne bezcharakterných demagógov a zlodejov a mafiánov sa ľudia s charakterom nedostanú. Teda, čím je demokracia rozvinutejšia, tým menšia šanca na to, že tam budú aj charakterní politici. Nemôžu vydržať medzi zlodejmi. Súčasne som bol prekvapený, že rovnaké názory, že demokracia je zlodejský systém sú známe už viac ako 70 rokov od amerických teoretických ekonómov ao sú Ludwig von Mises, Murray N. Rothbard, ale aj nemecký ekonóm Hans Hermann Hoppe. V knihe na konci sa cituje nemecký ekonóm Hans Hermann Hope, ktorý tvrdí, že tým, že demokratickí politici nie sú za nič zodpovední, tak v skutočnosti ani nikdy neriešia žiadne problémy, o ktorých by aj vedeli, pretože z princípu fungovania demokratických vlád, kedy sú pri moci obmedzený čas, len možno jedno volebné obdobie, tak chcú nakradnúť čo najviac. A po nás potopa. Okamžite som si kúpil aj knihu od tohto nemeckého ekonóma a je to tam jasne popísané ešte ostrejšie. Tržná ekonomika s tým nemá nič spoločného. Naopak demokracia deformuje tržné prostredie a spôsobuje mu veľké škody. Ako hovorím, prečítajte si najskôr túto knihu a potom doporučujem kúpiť aj knihu od Hoppeho „Demokracie, anarchie a omyly ekonomie“, vyšla v nakladateľstve Liberární institut, Praha. Hoppeho kniha je v niektorých častiach dosť teoretická a kto nerozumie ekonomike, asi tým teoretickým dôkazom nebude rozumieť. P. P. Kysucký navrhuje aj riešenie, ktoré ekonomickí teoretici podľa mňa nenašli. Autor v knihe „Demokracia je principiálny omyl“ navrhuje nový štátny systém, ktorý sa má v budúcnosti presadiť proti súčasnému demokratickému. Súčasný systém štátneho zriadenia s tržnou ekonomikou v Číne mi to trochu pripomína. Mne sa to celkom pozdáva: Knihu je možné kúpiť v niektorých kníhkupectvách alebo priamo cez www.negativa.sk . Ale kniha nie je len o demokracii. Je to podstatne zaujímavejšie. Je tam toho veľa. Napíšte mi Váš názor na tieto knihy, ak si ich prečítate.

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist