JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Fuck you, Fedor Gál !

  • Diskusia zmazaná

    Autor: Admin

    06.02.2012, 09:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Diskusia pod článkom je zmazaná, vzhľadom na fakt, že mnohí jej účastníci šírili antisemtické a zločinné myšlienky. Podobne zasiahneme ku každému dalšiemu príspevku.

    • Re: Diskusia zmazaná

      Autor: Peter X

      06.02.2012, 09:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      A to je dovod zmazat celu diskusiu? Nestacilo zmazat tych par trapnych prispevkov?

      • Re: Re: Diskusia zmazaná

        Autor: Tomas .. Husar

        06.02.2012, 10:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ja mzslim, ye to je velmi royumne, internet sa musi branit proti chrapunom a vularnosti

        • Re: Re: Re: Diskusia zmazaná

          Autor: Monachem Begin

          06.02.2012, 14:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          "to je velmi royumne, internet sa musi branit proti chrapunom a vularnosti."

          Prense si to vystihol

          Internet musí patriť iba a jedine takým, ako ty, nevulárnym.
          A hlavne, ani trocha o tom, kto je Gál. Psssssss.......

          • Re: Re: Re: Re: Diskusia zmazaná

            Autor: Tomas .. Husar

            06.02.2012, 20:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Ale nie, pokojne moze byt internet aj vulgarny, lenze tym vulgarnym treba povedat, diskutujte si tam kde vam to toleruju.

            Je to ako ako s krcmami, su krcmy kde mozno grgat pri vycape a poldeco stoji 73 centov a su take kde sa grgat nepatri a poldeco maju za 1,80 alebo 2,50.

        • Re: Re: Re: Diskusia zmazaná

          Autor: Tomas Hnusar

          07.02.2012, 01:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Keby ste neboli uplne nedolezity clovek, tak by ste si po tych hluspostiach co ste tu o mne napisali zasluzili bud po papuly alebo k sudu.

    • Re: Diskusia zmazaná

      Autor: zolo mikes

      06.02.2012, 13:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      diky admin, snazil som sa to obmedzit nejak aj ja, ale uz to neslo ukocirovat. ostatnym diskutujucim- sorry, ale uz sa tak aktivne zapajat nebudem, pracovny tyzden...tak zas niekedy nabuduce, asi az cez vikend,drzte sa bye z

      • Výzva autorovi článku

        Autor: Anton Popovič

        06.02.2012, 21:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Vážený pán Mikeš,
        s vulgárnou urážkou smerom k Fedorvi Gálovi ste prekročili isté medze kultúry komunikácie, ktoré by ste ako seriózny publicista, demokrat a slušný človek prekročiť nemali.
        Pokojne ostro polemizujte s názormi Fedora Gála, nechápem však, prečo si nevystačíte so svojou argumentáciou, prečo potrebujete znevažovať meno Fedora Gálla vulgárnou urážkou na verejnosti. Ak chcete byť vnímaný ako slušný človek a seriózny publicista, vyzývam Vás na verejné ospravedlnenie za hrubú urážku smerom k osobe
        Fedora Gála.
        Anton Popovič

        • Re: Výzva autorovi článku

          Autor: zolo mikes

          07.02.2012, 03:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          vazeny pan popovic,

          po precitani vasho rozhovoru v sme chapem, z coho vychadza vasa vyzva. ide asi o tuto pasaz .... nežijeme podľa princípu "kto do teba kameňom, ty doňho chlebom, neprotivte sa zlému, naopak, tomu, kto ťa udrie po pravom líci, nastav aj pravé." Ak chceme zastaviť kolotoč násilia, musíme strpieť to, keď je nám ublížené ...

          sorry, ale ja s vami zasadne nesuhlasim. kvoli tomu, ze sme to v roku 1989 robili takto, sme tam, kde sme.
          ked fedor gal v titulku tvrdil, ze demonstranti maju sibnute vizie, tak ich neurazil? asi ano- ale podla vas by demonstranti a ludia ktori zdielaju niektore ich vizie mali nastavit druhe lice. zasadne s vami nesuhlasim. ja sa domnievam, ze na hrube vreco patri hruba zaplata. preto ten titulok- inak je to vysvetlene aj v ps pod clankom. ja si proste myslim, ze aj ked sa nezhodneme, mozme spolu slusne diskutovat bez toho, aby som ja vase vizie nazyval sibnutymi alebo naopak. ked sa vsak jedna strana rozhodne pravidla slusnej komunikacie porusit, tak, podla mojho nazoru, ma potom na to pravo aj strana druha. z mojho pohladu je to priam moralna povinnost urobit to- aby si dotycny nemyslel, ze mu to furt bude prechadzat a aby to neskusal aj v buducnosti ci uz na mna alebo na inych, mozno este slabsich. preto prepacte, ale galovi sa neospravedlnim. ja to vidim proste takto.
          sorry, neviem, ci som to vysvetlil dokonale, ale je uz neskoro vecer a ja som unaveny po praci. nehnevajte sa, ale asi nebudem mat cas s vami dallej diskutovat na tomto portali, mam pred sebou este sialeny tyzden. ale ked mate chut, rad by som vas pozval na pivo, ked budem na slovensku zas. vas rozhovor pre sme ma zaujal, aj ked som s niektorymi pasazami viac nez nesuhlasil. ale rad o nich pokecam, ak teda mate chut. samozrejme, len slusne- ako vidite, ked su ku mne slusni, viem to aj ja tak:) nie vazne, ja uznavam hegela a verim, ze z konfrontacie protichodnych nazorov moze vzist nova kvalita...ok, aj aj uprednostnujem slusnu konfrontaciu, ale ... viac na tom pive, uz fakt nevladzem a chcem by som este nieco o voltaireovi a tak..ok? takze ak mate zaujem, napiste mi prosim na zolomikes@centrum.sk, vdaka, bye, z

          • Re: Re: Výzva autorovi článku

            Autor: Peter X

            07.02.2012, 08:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Vo veci titulku sa zastavam Z. Mikesa a JTT. Na tomto sukromnom webe si jeho prevadzkovatel aj partia okolo neho podla mna moze pisat co a ako chce, v medziach zakonov, co tento blog aj s titulkom verim splnaju. Detto si mozu mazat vsetky prispevky, ci aj selektivne. Ak sa nam to nepaci, mozeme ist diskutovat inde - otazka je, preco ma diskusia vo verejnom priestore, a na inych konkurencnych weboch, ovela horsiu uroven.

            Druha vec je, ze z blogov Z. Mikesa fakt velmi citit tu unavu. Vid moj asi uz 24x spominany "vypadok Ginricha aj R.Paula" v blogu o slabote na zozname potencialnych protivnikov Romneyho/Obamu. Ale kazdy clovek ma pravo na unavu - sam viem aky zbity ako pes som bol, ked som si riesil rodinnu chudobu zarabanim v USA. A najma - mame slobodu slova aj pre unavenych,obzvlast na sukromnom webe. Rovnako mame slobodu slova aj my diskutujuci, v medziach zakona. Ale nik z nas tu podla mna nema najmensie pravo ocakavat ospravedlnenia, pokial nedoslo k trestnemu cinu, napr. ohovaranie a pod. Mne zatial tato nepriama prestrelka medzi Galom a Z.Mikešom pride plne legitimna, zaujimava, a najma zamerana na aktualnu temu - co ocenujem. A za ovela vacsi problem povazujem to, ze ludia ako Gal sa nesnazia sprostredkovane cez rozhovory (najlahsiu formu publicity) pomoct mladym aktivistom radou, ale len si tu vylievaju svoje komplexy menejcennosti. Ved Gal klesol pod uroven Ziga Palffyho a jeho opravnenej kritiky "sibnutej hry" mladych chlapcov zo Skalice pred cca. 2-4 tyzdnami, ktora sa tiez riesila cez media. Akurat som na 100% presvedceny, ze Ziggy ked mu emocie po prehrach ustali, mladych chlapcom poradil, a najma - toto je podstatne - im vlastnou cinnostou ukazuje vzor. A Fedor Gal je vzorom coho? Co konstruktivne povedal a urobil F. Gal v prospech vyriesenia zavaznych spolocenskych problemov ktore su potvrdene a vysvetlene v spise Gorila?

          • Re: Re: Výzva autorovi článku

            Autor: molo šikez

            07.02.2012, 13:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Vazeny pan Mikes
            Vzhladom na to, ze ste po styridsiatke a vzhladom na Vase mylne premisy, na ktorych staviate argumentaciu proti nazorom Fedora Gala sa nemozem ubranit pocitu, ze trpite komplexom nedocenenia a ze sa burite proti dobe, ktoru by ste sice chceli ovplyvnit, avsak nedisponujete nutnymi schopnostami, aby Vam to bolo umoznene... "Vo voľbách do dnešného demokratického parlamentu neuspeje nikto, kto nemá za sebou finančné skupiny." - tento vyrok je symptomaticky a poukazuje na Vas bytostny strach z reality. Skryvanie sa za fasadu vzdelaneho rebelanta Vam nepomoze, tento kriz si Vas najde vsade, lebo ak ste neboli schopni zhodit si ho z ramien dodnes, uz sa Vam to zrejme do smrti nepodari...
            PS: Sorry, ale snad by zurnalista mohol vediet, ze titulky k clankom nediktuje ten, kto dava rozhovory

            • Re: Re: Re: Výzva autorovi článku

              Autor: Peter X

              07.02.2012, 17:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              A zas clovek co ani nick nema, by mohol vediet, ze problemom rozhovoru s Galom nebol jeho titulok, ale obsah. A Z.Mikes nereagoval na titulok, ale najma na obsah. Druha vec je uroven blogu Z.M., ale tu mi pride paralela s protestmi Gorila, a pri oboch ta znama paralela s poloplnym a poloprazdnym poharom - kazdy ma pravo zamerat sa na to, ci v pohari je polovica vina, alebo v nom ta druha polovica chyba. In vino veritas :))

            • Re: Re: Re: Výzva autorovi článku

              Autor: Peter X

              07.02.2012, 17:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              A zas clovek co ani nick nema, by mohol vediet, ze problemom rozhovoru s Galom nebol jeho titulok, ale obsah. A Z.Mikes nereagoval na titulok, ale najma na obsah. Druha vec je uroven blogu Z.M., ale tu mi pride paralela s protestmi Gorila, a pri oboch ta znama paralela s poloplnym a poloprazdnym poharom - kazdy ma pravo zamerat sa na to, ci v pohari je polovica vina, alebo v nom ta druha polovica chyba. In vino veritas :))

              • Re: Re: Re: Re: Výzva autorovi článku

                Autor: molo šikez

                07.02.2012, 21:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Peter X ja som reagoval na obsah ... ten komentar pana mikesa je v zasade bezobsazny :)
                preplneny argumentmi z velkej casti zalozenych na mylnych predpokladoch, ktore si sam pre seba vytvara, a ktore su, podla mojho nazoru, mimo realitu. Ta zaverecna poznamka na margo titulku bola iba kopiou formulacie, ktoru zvolil Mikes na dalsie rypanie do Gala, ked tvrdi, ze, a to parafrazujem, "Gal tiez vie, ze citatela treba na zaciatku zaujat blbostou"
                Mikes sa topi vo vlastnych komplexoch. Ak by pozorne cital rozhovor s Galom videl by, ze Gal sa ani v najmensom nesnazi nikoho ponizit, zdiskraditovat ci urazit. Isiel si svoje, tak, ako vzdy, za co ho ja velmi respektujem a hlboko si ho vazim.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Výzva autorovi článku

                  Autor: Peter X

                  08.02.2012, 09:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Clovece bez nicku OK, podobnu kritiku som pisal aj ja, v tej uz zmazanej diskusii. Toto je fakt trochu skoda, ze to nemame strukturovane - kde sa bavime o poloprazdnom pohari, a kde o poloplnom. Z. Mikes je evidentne vycerpany, mozno az vyhorety, a o to viac ho preto vyprovokuje taky rozhovor s Galom kde sa ukazal byt este vacsi "attention whore" (dajte niekto SK preklad ak sa na tom FB uz ustalil) ako sam archetyp Matovic - a to uz je co povedat, verim coskoro v diskusii pod novym blogom. Poviem to tak - az by proti Ficovi kandidoval Orban, myslim ked uz budeme naspat zjednoteni do Uhrov :), tak volim a obhajujem Fica. A preto, po zasahu pana Popovica, volim a obhajujem Z. Mikesa. Ked sa vzduch precisti od trapnych zakomplexovanych reci a la Zajac a Palko, tak sa v klude mozeme bavit o tom co vsetko v tomto blogu chybalo, a preco je velmi slaby nielen formalne, ale aj obsahovo. Ale zatial je priorita zachovat tu normalnu slobodnu uprimnu diskusiu kde si v klude napisemne Fuck you ci Fuck off na nejakeho politika, byvaleho politika ci wanna-be politika pocnuc kandidatkou OL-NO.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výzva autorovi článku

                    Autor: clovek bez nicku OK

                    08.02.2012, 10:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    ale toto nie je o Zajacovi, Palkovi alebo Popovicovi... mne je jedno aky titulok pouziva a nech si fakuje na koho chce kolko chce... ak to podlozi niecim, co sa aspon argumentacii priblizuje. ale Mikes nema ani argumenty, on je prosto nejaky klon ponovemroveho laviciara, co sniva svoje presvetlene zajtrajsky aj so sefom tohto nazoroveho fora, Havranom. to, ze pri tom utoci na ludi je pre mna osobne druhorade, priam nepodstatne, svedci to len a len o jeho vlastnej hodnote, ktoru pozoruje v zrkadle v case rannej hygieny. nech prestane vytahovat nezmysly typu "za komunizmu sa zilo relativne spokojne" ci "ovladnuti clenovia spolocnosti boli sudrzni" a podobne hovadiny. ved k tomu je vobec strata casu sa vyjadrovat. a ked to zavrsi komentom na Popovica, ze "pri pive o Hegelovi a Voltaireovi"?? to uz len co je?? a teraz sa uz usmievam, neviem sa tomu ubranit ...

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výzva autorovi článku

                      Autor: Jano K.

                      08.02.2012, 23:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      Za socializmu sa naozaj žilo pokojnejsie. Minimalne v tom, že sa nám všade neukazovali politici s ich falošnými úsmevmi. Tým ale nechcem obhajovat socializmus. Chýbalo to najhlavnejsie pre normálny život človeka: ekonomická sloboda. Nebolo umožnené, aby ludia mohli byť svojou činnosťou bohatí. Inak by sa ľudia proti systému určite nezbúrili. V Číne to funguje. Ked zo socializmu odstránime marxisticku ideologiu, zostane nám monarchia.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výzva autorovi článku

                        Autor: Peter X

                        09.02.2012, 09:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        Absolutne nesuhlasim s nazorom ze sa za socializmu zilo pokojnejsie - toto plati len pre tu cast ludi, ktora mala IQ kdesi pod 80 a sucasne nemala ziadnu empatiu k tym ktori boli sledovani, nespravodlivo sudeni a psychicky a skorsie aj fyzicki tyrani STBakmi. Z blogov Zola M. az krici jeho unava, a uz sme mu to tu opakovane poriadne natreli. Ale kto chce, vie si argumenty najst aj v tomto blogu. Mudry clovek mal ale davno mat tie argumenty jasne, uz po precitani rozhovoru s Galom. A my co neblogujeme mozeme byt len radi, ze mame priestor sa k tejto teme vyjadrit.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výzva autorovi článku

                          Autor: Jano K.

                          09.02.2012, 16:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          Ale aj dnešná tz. západná demokracia sa nenápadne blíži k socialistickému ideálu. Tvrdim, ze dôležitá je ekonomická sloboda, a samozrejme aj dalšie slobody. Paradoxne práve v komunistickej Číne je trend smerom ku slobode. Tak mozno Zolo M. iba chcel vyjadrit, ja to tak chápem, ze demokracia trenduje k socializmu, naopak socialilzmus ako určitá forma monarchie, trenduje ku slobode.

          • Re: Re: Výzva autorovi článku

            Autor: Vojislav

            11.02.2012, 22:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Nechápem, p. Popovič, čím že p. Mikeš urazil p. Gála? Titulkom článku? To je tak asi jediné, ale to p. Mikeš vysvetlil. Nechápem, z akého titulu obhajujete F. Gála? Ten človek totiž mimoriadne poškodil Slovensku. Jeho osoba je vnímaná v slovenskej spoločnosti veľmi negatívne. A spôsobil si to sám. S pofidérne získaným majetkom sa usadil v Prahe, odtiaľ v podstate rýpe do udalostí na Slovensku. Ak aj možno bol v Novembri 89 nejakou autoritou (pre niekoho), tak dnes ňou nie je. Jeho objavenie na verejnosti vždy polarizuje spoločnosť. Takže zabudnite, jeho sa nedá uraziť...

        • Koho si to zastavate Popovic?

          Autor: LM

          07.02.2012, 08:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Pravičáci jsou méně inteligentní než levičáci, zjistila studie

          Děti s nízkou inteligenci dospívají v lidi s předsudky
          Hloupí lidé přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí "bezpečněji"
          Studie analyzovala více než 15 000 osob

          Pravičáci mají většinou nižší inteligenci než levičáci a lidé, kteří mají v dětství nízkou inteligenci, vyrostou v dospělé s rasistickými a antihomosexuálními názory, konstatuje nová studie kanadských vědců.

          Konzervativní politika funguje téměř jako "brána" k předsudkům proti jiným lidem, konstatují autoři analýzy. Lidé s nižší inteligencí podle studie přijímají pravicové názory, protože se s nimi cítí bezpečněji.

          O politických názorech však nerozhoduje vzdělání - rozhoduje o nich vrozená inteligence. Sociální postavení nehraje žádnou roli.

          Studie vyšla v časopise Psychological Science.

          • Re:

            Autor: Jano K.

            08.02.2012, 23:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Máš to nejaké pomýlené aj s tým Tvojim časopisom. Ked je človek pravicovo uvažujúci, to ešte neznamená, že je konzervativista s rasistickými a antihomosexuálnymi názormi.

          • Re: Koho si to zastavate Popovic?

            Autor: Dub

            09.02.2012, 19:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Popovič si myslí, rovnako ako F.Gál, že je niečo viac než "obyčjný" plebs. Ale - Šašom sa stane kráľ, ktorý uverí vo vlastnú genialitu.

    • Re: Diskusia zmazaná

      Autor: sympatizant

      06.02.2012, 13:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      sledoval som túto diskusiu a tých "nevhodných" príspevkov iste nebolo toľko, aby ich za maximálne 5 minút nebolo možné označiť za nevhodné selektívne. Zmazanie celej diskusie je, bohužiaľ, nie dobrá vizitka pre jetotak.

      • Re: Re: Diskusia zmazaná

        Autor: Admin

        06.02.2012, 14:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Čo provokuješ, čo provokuješ.
        Môžeme to tu zavreť a vyjebať sa na vás.

        Nik nie je popluška, aby to tu triedil. Fuck you !!

        • Re: Re: Re: Diskusia zmazaná

          Autor: ?!?

          06.02.2012, 17:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Setrite si nervy. Zavrite diskusie pod clankami. Ani napriklad na blisty.cz nie su ziadne diskusie a nikomu tam nechybaju.

          Ludia sem chodia hlavne kvoli kvalitnym clankov a nie kvoli diskusiam.

        • Re: Re: Re: Diskusia zmazaná

          Autor: Peter X

          06.02.2012, 17:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ano, Admin, kluidne mozete. Nech sa paci :)

          • Re: Re: Re: Re: Diskusia zmazaná

            Autor: zoro

            06.02.2012, 17:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            boze ty si numero to si nepochopil ze tento admin nie je ozajstny admin si tu niekto robi prdel

            • Re: Re: Re: Re: Re: Diskusia zmazaná

              Autor: Peter X

              06.02.2012, 18:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              nechapes to Ty - so skutocnym adminom v principe suhlasim (vid vyssie), a adminovi-provokaterovi som chcel odpisat nieco mile :)

    • Re: Diskusia zmazaná

      Autor: Smokers

      10.02.2012, 14:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      teda, jasne, tisko, pssst ... pan BIG BROTHER by nas mohol zbadat.

  • kde je povodna diskusia?

    Autor: Peter X

    06.02.2012, 09:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Verim ze mazanie bolo dosledkom technickych problemov servra sluzby ktoreho vyuzivame, snad nie zneuzivame :), zadarmo. A nie nejaka cenzura :(.

    • Re: kde je povodna diskusia?

      Autor: Admin

      06.02.2012, 09:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      nemáme populšku na triedenie nacistov- takže išlo preč všetko.

      • Re: Re: kde je povodna diskusia?

        Autor: Peter X

        06.02.2012, 10:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        OK, beriem, kedze nie som predplatitel Piana, tak kvitujem ze isto nemate v JTT dobrovolnikov co by mali na taketo selektivne mazanie cas a sucasne aj "patent" na selekciu. Mozno je to aj dobre - tomuto blogu sa musi uznat kvalita v tom, ze vyvolal siroku diskusiu, dokonca cez vikend. Verim ze ked si utriedime myslienky v hlave tak tu opat napiseme svoje zakladne argumenty, v ovela lepsej forme ako v tej povodnej nahnevanej podobe.

  • titulok

    Autor: fiha

    06.02.2012, 10:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    mili jetovtaci, aspon k par odsekom -
    "Jediný rozdiel v prospech demokracie je menej negatív v oblasti obmedzenia slobôd. Kým za socializmu sedemdesiatych rokov človek v prípade aktívneho nesúhlasu skončil nakoniec v base, dnes môže uniknúť do zahraničia."
    Ak dnes aktivne nesuhlasite, mozete tak ako stovky inych takto zijucich ludi pokojne zostat na Slovensku, obmedzovat osobnu slobodu vam nikto nebude.

    "PS- Sorry, že forma článku nekorešponduje s titulkom, ale nielen Gál vie, že čitateľa treba zaujať hneď na začiatku najlepšie nejakým kontroverzným vyjadrením- napríklad, že vízie demonštrantov sú šibnuté a pod."
    mali by ste vediet, ze titulky v novinach nevyraba Gal, ale novinari. teda ved zrejme to aj viete, ale sak zaujat treba, najlepsie nejakym kontroverznym vyjadrenim, no nie?

    • Re: titulok

      Autor: Peter X

      06.02.2012, 11:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Suhlas, ale toto nie je to podstatne. Najvacsou chybou blogu je, ze silne slova pisal autor ktory si uz urobil velmi velke faux pas ked v blogu kde argumentoval ze republikani okrem Romneyho nemaju zaujimaveho kandidata na prezidenta z neviem akej priciny uplne odignoroval Ginricha aj Rona Paula, a venoval sa nejakym tretotriednym kandidatom. A takyto autor si teraz dovoli opat klamat, konkretne vo vete "Pozitívom komunizmu bolo, že po ovládnutí spoločnosti nechal väčšinu ľudí relatívne spokojne žiť". Jednak je treba rozslisovat medzi komunizmom ako ideologiou, a komunistickym rezimom v sovietskom bloku, ale toto je len a okraj. Ale clovek narodeny v 1969 si musi velmi dobre pamatat, ze komunisticky rezim v byvalom CSSR systematicky buzeroval a znasilnoval viac ako 90% pracujucich ludi, a teraz nemyslim tym ze sa robotnici museli opierat o lopatu ked boli opiti, alebo predavacky policajnym stylom akoze strazit regale s potravinami aby si mohli v klude pokecat v case ked sa cakalo na nakupny kosik cca. 15 minut a rovnaky cas potom pri pokladni - toto sme my na nasom sidlisku zazivali DENNE! Ale je to loz preto, ze komunisti v CSSR este aj v 1985 a neskor znasilnovali ludi do volieb, pochodovania v mraze na prveho maja, spartakiady, akcii ROH, VUML. Prerusenie tehostenstva si zena mohla spokojne dohodnut tak, ze musela ist pred komisiu z aspon troch clenov KSC a nechat sa nimi ponizit ze ako si toto dovoluje ked jej stat zabezpecil ze namiesto 5 rokov bude ako tehotna cakat na byt len rok, a dovtedy moze byvat na slobodarni. Kapely si mohli uzivat to, ze mali zdarma korektury textov piesni, vid pribeh Zony A a vydania jej singlu Pivo, kde clenom KSC vadil vers "na zdravie aj na zvracanie - pivo", ale vobec im nevadil vers "doma, v praci, za volantom - pivo". Ak je podla niekoho toto "spokojne", tak potom sa nedivim ze sa uspokoji aj s takym odflaknutym blogom ako ten o republikanskych kandidatoch. ...a kludne ma zmazte :)))

      • pochodovania v mraze na prveho maja

        Autor: barman

        06.02.2012, 13:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Nie že by si v niečom nemal pravdu, ale pochodovania v mraze na prveho maja svedčí o tom, že tvoje spomienky sú úplne deformované.

        V mraze :-))

        • Re: pochodovania v mraze na prveho maja

          Autor: Trulo

          06.02.2012, 14:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          je to kompletny magor.

          • Re: Re: pochodovania v mraze na prveho maja

            Autor: Peter X

            06.02.2012, 17:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            mas vyznamovo spravny nick Trulo. Fakt si pamatam, ze 2x boli mrazy. Presne take ako aj ostatny maj v CR a MR, ozvies si pamat napr. cez
            http://www.aktuality.sk/clanok/186495/video-do-ceska-a-polska-sa-vratila-zima-v-maji/

            • Re: Re: Re: pochodovania v mraze na prveho maja

              Autor: Trulo

              07.02.2012, 07:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              nechapem, preco si tu moju poznamku spajas s tvrdenim o mrazoch v maji... aj ja si pamatam sprievod v bundach, ked sa sypal mokry sneh a studeny vietor lomcoval transparentmi s portretmi vodcov proletarskej revolucie...

              • Re: Re: Re: Re: pochodovania v mraze na prveho maja

                Autor: Peter X

                07.02.2012, 08:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Veru ze mas fakt spravny nick - precitaj si este raz na aky text si to reagoval, a potom Ti dojde logika mojej reakcie na Teba.

                • Re: Re: Re: Re: Re: pochodovania v mraze na prveho maja

                  Autor: barman

                  07.02.2012, 16:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Počasie býva rôzne,
                  ale mrazy na prvého mája, v ktorých museli ťažko trpiaci robotníci pochodovať - čo by dôkaz hrôzy režimu - to je niečo, čo by si si už nemal rozmazávať :)

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochodovania v mraze na prveho maja

                    Autor: Peter X

                    07.02.2012, 17:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Prave naopak, to mi pride ako klasicka ukazka idiotizmu rezimu z pred 1989. V tie roky, ked na prveho maja svietilo slnko, mi tie pochody az tak nevadili. Ale chcel som poukazat na to, ze ti zvacsa alkoholicki zakomplexovani idioti (KSC a kol.) nedokazali operativne reagovat ani na extemy pocasia, a sviatok prace si radsej urobit tak ze by odpratali cesty a chodniky od snehu. Ale oni, tak ako v Severnej koree, donutili ludi pochodovat a kricat hesla, a tito z chladu vycerpani ludia potom casto skoncili chori, resp. bolo ovela viac urazov. Takto som to myslel, a kto to zazil verim ze ma podobne spomienky.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pochodovania v mraze na prveho maja

                      Autor: Psychiater

                      08.02.2012, 06:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      Peter, po praci sa zastav u mna v ordinacii, podla tohto prispevku som si uz na 100% isty, ze ti budem musiet odborne pomoct. Bude to nadlho a vysledok nemozem zarucit, ale aspon tvojou izolaciou ochranim ostatnych ludi

      • Re: Re: titulok

        Autor: rudolf

        06.02.2012, 14:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        v podstate s clankom suhlasim, kazdy, kto si mysli, ze komunisti sa v r. 1989 vyparili, by si mal precitat leninove spisy, 'demokracia je triedna vec', plati vzdy pre triedu, ktora vladne.

        • Re: Re: Re: titulok

          Autor: milan matkovic

          06.02.2012, 14:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          vymazanie celej diskusie povazujem za chybu.. nie vsetky prispevky boli antisemitske, atd... nechajte slobodu diskutujucim a mazte len naozaj xenofobne prispevky.. autocenzury uz stacilo....

  • demokracia

    Autor: mazda

    06.02.2012, 14:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Podla mna je demokracia zatial najefektivnejsia forma vladnutia, alebo ak chcete ovladania mas, ci organizovaneho nasilia. Akosi nam vsak prestava fungovat. Pomaly treba vymysliet nieco nove:)

  • Mozte si mazat koko chcete nacisti.

    Autor: štúrovec

    06.02.2012, 15:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ale moja vystraha stale plati. Este jedna vyhrazka antisemitizmom, a mate na krku trestne oznamenie o podpore rasizmu a xenofobie.

  • Tymto ste...

    Autor: Delgado Zero

    06.02.2012, 17:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    sa teda odrovnali...primitivna prehnana politicka akoze korektnost...len preto, ze tu niekto priradil iste individuum k jeho etnickej skupine? cital som vsetky prispevky a jediny ktory stal za zmazanie bol ten, v ktorom urazili Jozefa Raza... ziadne ine tu nevyzyvali na potlacanie niekoho prav, na zaklade jeho akejkolvek prislusnosti... len tu boli vyjadrene nesympatie k istej osobe s nie mozno najkorektnejsim resp. najrelevantnejsim spomenutim jej etnicity...asi tak...s takto primitivnym chapanim korektnosti a slobody slova sa teda nedopracujeme k skandinavskemu modelu demokracie...hahaha

  • ...

    Autor: sydneysider

    06.02.2012, 20:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    "Bývanie bolo nanič, ale nemuseli ste sa na celý život zadlžiť, aby ste nebývali pod mostom."

    he he, vraj nanic, chodte sa pozriet po slov. dedinach, o takych rodinnych domoch ake boli vtedy standard a ake si mohol dovolit postavit kazdy kto pracoval a neprechlastal sa Slovakom v regionoch moze dnes iba snivat, a mnohe rodiny dnes aj vdaka tomu ze maju vlastnu nehnutelnost ako tak prezivaju, tymto nezastavam minuly rezim, ale zas nejaku odosobnenost je dobre zachovat

    • Re: ...

      Autor: Trulo

      07.02.2012, 07:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      presne tak, ale to sa dnes NESMIE tvrdit!!! Vtedy bolo predsa VSETKO nahovno a zrali sme s prascami z valova.

    • Re: ...

      Autor: Trulo

      07.02.2012, 07:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      presne tak, ale to sa dnes NESMIE tvrdit!!! Vtedy bolo predsa VSETKO nahovno a zrali sme s prascami z valova.

  • Velmi pekna a kultivovana

    Autor: Jozefc

    06.02.2012, 23:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    je tato diskusia o zmazanej diskusii - admin, dakujeme.
    Takto bez vulgarnosti a hlavne k veci, by sme su tu na strankach Je-to-taku mali aj v buducnosti stretavat a vyjadrovat.
    Kiss you, Fedor Gal ! - krasna myslienka aj titulka.
    Kiss you forever....

    • Re: Velmi pekna a kultivovana

      Autor: Peter X

      07.02.2012, 10:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Snob ako Gal, co zerie kaviarove tousty kdesi na Nova-Markiza super-shit vecierkoch, by si zasluzil asi toto:

      Pardon me, but would you mind fucking off please?

      Vid aj: http://www.fluther.com/41077/what-is-the-nicest-most-polite-way-to-tell-someone-fuck/

  • Boška et al.

    Autor: Aproximov

    08.02.2012, 15:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    A v čom podniká Ivan Boška, ktorý zamestnáva pána Zola Mikeša, teda toho pána, ktorý tvrdí, že dnes si finančné skupiny narobili z ľudí otrokov, ktorí sa musia podieľať na generovaní ich zisku? Je toho naozaj dosť: http://foaf.sk/ludia/607709#vizualizacia, skoro by to vydalo na finančnú skupinu.
    Ak budeme pátrať ďalej, po dozornej rade firmy, ktorá zamestnáva pána Mikeša, zrazu nájdeme finančných skupín habadej. Takže teraz je všetko jasné, pán Mikeš si potreboval vyliať zlosť na svojho zamestnávateľa. Ale pssst, pánovi Boškovi to nevravte!

    • Re: Boška et al.

      Autor: Aproximov

      08.02.2012, 16:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      To je naozaj nemilé, pána Mikeša zamestnáva podnikateľ, ktorý kedysi podnikal spolu s pánom Kaliňákom http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=32141&SID=2&P=1, a ajhľa, vo firme, o ktorej sa píšu také škaredé veci... vraj tá firma okradla štát či čo. http://www.sme.sk/diskusie/1221894/5/6008878/Bratislavske-podsvetie-zaklada-firmy.html#6008878 . To je nemilé, písať také veci proti svojmu zamestnávateľovi, pán Mikeš!

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist