JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Eurozóna – menšia a menej demokratická

Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...

[Joachim Becker]

YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu

Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Hanba slovenskej ľavice

  • Opat jednostranne e tendencne

    Autor: ll

    02.04.2009, 10:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pravica sa tiez spolcuje s nacionalizmom, mozno nie takym vulgarnym, ale o to viac nebezpecnejsim - madarskym. Politika SMK od volieb rozdeluje spolocnost, chovajuc sa na juhu Slovenska ako keby to bol ich pasalik, cim sa casto tam zijuci Slovaci dosstavaju do pozicie mensiny, avsak bez akychkolvek porovnatelnych prav.
    Niekedy si myslim, ze najvacsiou nevyhodou je byt vacsinovym obcanom tohto statu , kazdy iny ma vacsie prava a porozumenie ako mame my

    • Re: Opat jednostranne e tendencne

      Autor: nenarocny

      02.04.2009, 10:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Nesuhlasim s tebou v tom co pises o SMK. Skus uviest nejake argumenty, napr. aj kedy si bol naposledy ty sam na juhu a co zle si tam od miestnych madarov zazil. To, ze sa medzi sebou rozpravaju po madarsky, to nerobia preto aby tebe urobili zle. Podla mojich skusenosti su to presne taki isti ludia ako zvysok Slovenska.

  • Mimoriadne podareny komentar

    Autor: Cyrano

    02.04.2009, 10:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    .

  • A este tu pastnem odpoved Cecilii

    Autor: Cyrano

    02.04.2009, 10:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ked si odmyslime ten panicky strach z neoliberalizmu (ktory zomrel, a v gestacii je nieco nove, o nic menej strasnejsie, len na Slovensku si to "inteligencia" zacne uvedomovat tradicne minimalne s rocnym sklzom), co zostava?
    Zostava strach z nasledujuceho:
    Ak bude Radicova prezidentkou, bude po parlamentnych volbach roku 2010 niekomu do ruk davat mandat na zostavenie vlady.
    V kontexte brutalnej hospodarskej krizy a akumulacie korupcnych a inych afer v kombinacii s aroganciou, bezocivostou atd sucasnej trojky je vysoko pravdepodobne, ze ziadna ustavna vacsina s 2 stranami sa nemusi konat.
    To je to, coho sa pani boja.
    Ale vsak kto si za to moze?
    Kto zlozil koaliciu tak, ako ju zlozil?
    Kto odmieta mysliet na par rokov dopredu?
    Kto odmieta robit konzistentnu lavicovu politiku?
    Kto sa spraval tak, ze ma garantovanu moc na osem rokov?
    Kto sa vedome rozhodol pristupovat k vykonu moci pragmaticky v presvedceni, ze treba vediet akurat sikovne manevrovat v ramci toho, co je dane?
    Kto odmieta zobrat na vedomie zmeny v slovenskej spolocnosti?
    Kto sa obklopil neoludackymi kadrami a energo lobistami?
    Kto si namyslal, ze ked ludia povedali nie Dzurindovi, znamenalo to, ze si vybrali prave jeho?
    Kto umoznil Meciarovi prezit, namiesto toho, aby ho dorazil a tym dal jednoznacny signal vsetkym nasledovnikom, ze spravodlivost nie je len politickym nastrojom v rukach oligarchie?
    Kto postavil do ringu Gasparovica? A preco? Preco prave Gasparovica? Preco to musel byt prave Gasparovic?
    Kto si namysla, ze zvladne vsetko, lebo to proste s tymi ludmi aj mediami vie?
    atd
    Tak ten si to raz bude musiet zliznut.
    A lepsie teraz, ako v roku 2010.
    Lebo v roku 2010 pojde o ozajstnu moc. Teraz sa treba pripravit na horsi scenar, a konecne zacat robit to, o com sa spicky doteraz len zastrajali (lebo je to vycerpavajuca robota): ozajstne budovanie strany, ludovej strany, socialno-demokratickej strany.
    Casu je malo, kadre su slabe, struktury krehke. Strategicke chyby kam sa len pozries.
    Takze, mila Cecilia, nadhlad. Vol Gasparovica, nie je problem. Len si prosim Ta nenamyslaj, ze tym robis cokolvek naozaj zasluzne.

    • Re: A este tu pastnem odpoved Cecilii

      Autor: Havran ml

      02.04.2009, 11:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Cyrano vdaka Ti za koncizny komentar. Predstava slovenskej lavice, ze v sobotu zuctuje s kapitalizmom tym, ze nebude volit a este si potazme vyrobi z Radicovej neoliberalneho Frankensteina je smiesna a len potvrdzuje, preco sa tento politicky prud ocitol v tak zufalej izolácii. Pred prvym kolom sme tu mali ultrapravicovycch akrestanskych fundamentalistov, ktori vycitali Radicovej presne to, co jej dnes upiera lavica.Zarazajuca je tato stranicka poslusnost- ziadna kritika Fica za Madarica, za Sirokeho, Poora, za Slotu, Meciara- ale na Radicovu municia nechyba. Hystericka, ktora jej uz pomaly pripisuje ucast na masakroch vo Faludzi, ideologicka, ktora dogmaticky naraba so slovami neolib, ako by to boli nove zaklínadla z Mezopotámie a emocionálna, kde su niektori "laviciari" podrázdení viac suknou, ako Naftou Gbely. Fico nepostavil kandidata lavice, nech od niektorych neocakava, ze mu podporime Gasparovica.

    • Re: A este tu pastnem odpoved Cecilii

      Autor: hej s bolsevickym kadrovanim ma Radicova skusenosti

      02.04.2009, 11:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Radicova bude dobra prezidentka - ako spravna karieristka podporila svojho sefa, ked robil bosevicke cistky v SDKU a svetova politika je jej tiez blizka - prejavila velke porozumenie pre bombardovanie Juhoslavie.
      Ficova politika nie je to, co sme od neho cakali, to suhlasim - ale z pomstichtivosti nasukat do palaca tuto vystailingovanu karieristku, ako trojskeho kona opozicie - ktorej arogantne a totalne asocialne vladnutie nie je mozne zabudnut - tak tomu nerozumiem.

      • Re: Re: A este tu pastnem odpoved Cecilii

        Autor: Cyrano

        02.04.2009, 11:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        nechapete prave to, ze niekto ziskanie prezidentskeho palaca opoziciou neberie ako nasadenie trojskeho kona, ale ako urcity politicky vyvoj, ktory ak sa potvrdi, bude treba zobrat na vedomie, a vyvodit z neho tie spravne dosledky.
        Ak by sa aj udial, netreba zabudat, ze sa mu dalo vyhnut. A ze hlavna zodpovednost zan nebude na pleciach tych vlavo, ktori sa rozhodli bud nepriamo podporit Radicovu tym, ze volit nepojdu, alebo ju priamo volia.
        A prosim Vas, raz a navzdy: tu vobec nejde o pomstu.
        Ale o rozdiely v politickych koncepciach.
        Opakujte si: za chyby sa plati. Nie je nic beznejsie.

        • Re: Re: Re: A este tu pastnem odpoved Cecilii

          Autor: Havran ml

          02.04.2009, 11:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Cyrano, zda sa mi, ze tato debata-tak, ako kampan, nie je o efekte, ale afekte. Casto vidim narazky nato, ako sa Radicova oblieka, s kym sa stretava, ze je kandidatkou starsystemu- najnovsie je vystajlovana a dobre zabalenym produktom. Radicova je podla jej kritikov vlastne taka na jednej strane bestia svetoveho kapitalu, zodpovedna aj za Kosovo a na druhej strane bezprizorny jogurt v rukach marketerov. Mali by si niektori aspon zjednotit kriteria. No a co je horsie, ako reklamny nálet na Belehrad vsak.
          Este raz spolu s Tebou opakujem. V politike sa za chyby plati. Fico dava zakazky svojim, vystupuje paranoidne, osopuje sa na dochodcu a ponukne nam v volbach 4. cenovu. Kedze som politicky snob, tak mu na jeho ponuku kaslem a potrestam ho velmi jemnym gestom- nie tym, ze nepojdem volit, ale ze zvolim Radicovu, tak, ako su to urobil uz v prvom kole proti "cistemu cloveku" Mikloskovi, ako o nom, neviem preco, obdivne napisal Chmelar.

          • Re: Re: Re: Re: A este tu pastnem odpoved Cecilii

            Autor: Cyrano

            02.04.2009, 11:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            ona ale naozaj je aj jedno aj druhe ;-), vsak vies.

            • Re: Re: Re: Re: Re: A este tu pastnem odpoved Cecilii

              Autor: Havran ml

              02.04.2009, 12:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Vsak prave preto ju volim, mam rad agresivne jogurty.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: A este tu pastnem odpoved Cecilii

                Autor: Cyrano

                02.04.2009, 12:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                mas recht, najlepsie chutia - nepasterizovane.

  • Este jedna vec:

    Autor: Cyrano

    02.04.2009, 12:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    len sa prosim Vas teraz zase nerozhadajme, akoze zradcovia proti vernym.
    Lebo mame na to nasliapnute. A vobec to nie je nutne.
    Nebudme obetami reklamnej kampane.
    Ta urcitu mieru hysterie zivotne potrebuje, a cielene ju vytvara v oboch taboroch.
    Ozajstna lavica by mala na rozdiel od pravice a establismentu posobit emancipacne. Tak uzatvara aj Javurek, a suhlas.

    • Re: Este jedna vec:

      Autor: Havran ml

      02.04.2009, 12:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Mudro hovoris, co si bol na dovolenke v Indii, nacerpat orientalnu mudrost?

      • Re: Re: Este jedna vec:

        Autor: Cyrano

        02.04.2009, 12:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Dig trt, my sme predsa tiez Orient, netreba sa nam az do Indie po rozumy trmacat.
        Len fakt na toto pozor, bratia a sestry, chladnu hlavu zachovajme. Hlavna vyzva su buducorocne volby. A ked tak naokolo pozeram, co sa to v tom velkom svete deje, zda sa iste, ze bude ako este nebolo. A toto vsetko tu bude akurat tak mikroskopicky epifenomen.

        • Re: Re: Re: Este jedna vec:

          Autor: blbológ

          02.04.2009, 14:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Tak, tak... Nemôže byť každý múdry. Stačí keď neblbne, čo je však niekedy oveľa ťažšie ;-)

  • Cyrano

    Autor: Celia, nie Cecilia

    02.04.2009, 13:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ak citas dobre, vidis, ze si nic nenamyslam o tom panovi, na ktoreho sme si boli minuly rok v Limbachu posvietit. Nevolila som ho v prvom kole a nebudem ani v druhom. Keby ma trebars aj nejaky idealizmus (ktory nemam, a toboz nie teraz) hnal k urnam, nebude to mozne, nakolko budem nastastie fyzicky nepritomna. Napisala som len to, ze ta pani to v mojom pripade nebude ROZHODNE. Gasparovic je, opakujem, polutovaniahodnym obrazom zmyslania sucasnej vlady a je smiesne hovorit o nom ako o "lavicovom" kandidatovi. Funkcna lavica tu jednoducho neexistuje. Urcite nie som tou, o ktorych Javurek pise: "Je hanbou mladých ľavičiarov, keď v týždenníku Slovo v ich mene hovoria ľudia, za ktorých „ľavičiarstvom“ je pocit ublíženia po páde minulého režimu a nenávisť voči tým, čo ho mali spôsobiť. Je hanbou, keď si ľavicoví blogeri, ktorí však chcú byť „nezávislí“, názor utvárajú v závislosti na médiách – a ako negatívny argument im stačí, že jedného z prezidentských kandidátov chvália pravicové noviny." Mne nic take nestaci, dokonca ani teoria o mensom ci vacsom zle. A najmenej keci o socialnom citeni. Je to fraska, na ktorej je lepsie sa nezucastnit.

    • Draha Celia (mea culpa)

      Autor: Cyrano

      02.04.2009, 13:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      cas leti, rok predminuly to bolo.
      Len bosorky mozu povedat co bude a co nie. Preto su bosorky fajn.
      Cvece, ani Ty nebudes na Slovensku, ani Miso Polak nebude na Slovensku...tststs ;-)

      • Re: Draha Celia (mea culpa)

        Autor: Havran ml

        02.04.2009, 15:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Usli?

        • Re: Re: Draha Celia (mea culpa)

          Autor: lll

          02.04.2009, 16:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          K to by sa vam chlapci uz miesal do debaty, ked si tak dokonale vyznavate aki ste dokonali. Kto uz ma na vas . Nieco vam poviem - vasa tragedia a tragedia vaseho elitarstva, ktore tu predvadzate je, ze ste naprosto odrthnuti od bezneho cloveka, co je pre laviciara tragedia - koho potom vlastne reprezentujete?

          • Re: Re: Re: Draha Celia (mea culpa)

            Autor: Cyrano

            02.04.2009, 16:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            neviem sice, na koho presne mieris, ale tema zaujimava.
            Mam to teda chapat tak, ze obycajny clovek by si podla Teba zo vsetkych moznych spontanne vybral prave Gasparovica?

            • Re: Re: Re: Re: Draha Celia (mea culpa)

              Autor: To neviem,

              02.04.2009, 16:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              viem ale, ze tragediou naseho naroda je prave elitarstvo nasej inteligencie, ktora je zaujata sama sebou - ludia vam nerozumeju, mali by ste sa zamysliet ci vam staci zaobearat sa sami sebou, alebo chcete ludi oslovit. Volakedy koloval taky vyraz - salonni laviciari - je to presne to, co tu prezentuje Havran a spol.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Draha Celia (mea culpa)

                Autor: Cyrano

                02.04.2009, 17:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                prepac, ale to je tak vseobecne, ze to obavam sa nestaci.
                Je to akoze vseobecny sud, alebo nejaky vyvod z debaty okolo prezidentskych volieb?
                Ci treba Tvoju vsuvku chapat asi ako:
                Zaujimaju prezidentske volby "obycajneho cloveka"?
                Zaujima vobec "obycajneho cloveka" politika?
                Zaujima ho vobec nieco okrem jeho kazdodennych starosti?
                atd

          • Re: Re: Re: Draha Celia (mea culpa)

            Autor: Havran ml

            02.04.2009, 17:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            A kde tu ta elita diskutuje? Ja ju tu nevidim, nemam cas, som kognitivny proletar.

  • Cyrano

    Autor: Celia Sanchez

    02.04.2009, 17:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Nuz, Cyrano, ale ved ani Ty nebudes na Slovensku... hold, hold, niekde vo vinnom dolnorakuskom sklipku budem s latinskoamerickou guerilou, cervenymi teroristami a komunistickymi svinami rozoberat, co dalej na zadnom dvore USA a ake metody boja nam ponuka socializmus 21. storocia. Hmmmmmmmm....... Jedine ze by ma neovladatelne vlastenecke pudy prinutili na otocku sa vratit a spachat jednu z dvoch amoralnych moznosti.
    J espere te voir bientot.

    • Re: Cyrano

      Autor: slycho

      02.04.2009, 19:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Takže voliť Radičovú je rovnako amorálne ako voliť Gašparoviča. S tým sa nedá súhlasiť. Priznám sa, na grafe politickej orientácie by som sa označil za stredopravého liberála, takže na slovenskej politickej scéne mám najbližšie k SDKÚ. Predtým som podporoval SF, teraz sú už nasmiech. Kedysi som koketoval s ľavicou, ale postupne som si uvedomoval, že sociálnodemokratické vlády v celej Európe uskutočňujú viac alebo menej pravicové riešenia, keďže v ére globalizácie a postindustriálnej spoločnosti hra na nejaký silný sociálny strnulý štát je smiešna. Samozrejme sociálna, pracovná a taktiež environmentálna ochrana je nutná a žiaduca, ale najväčší dôraz musí byť kladený na vzdelávanie (celoživotné), vedu, kultúru a kultúrnosť. Keď si porovnám ako s týmito prioritami momentálne operuje Smer a SDKÚ, je to jasné. Dá sa namietnuť, že Smer predsa nie je sociálnodemokratická strana, aj keď sa jej podarilo získať taký chvostík (-SD). Viem si predstaviť, že v západnej Európe majú tieto veci viac prepracované strany ľavicové než pravicové. Ale späť k prezidentským voľbám. Radičová je jednou zo stredovejších, ak už nechcem priamo povedať ľavicovejších političiek na pravej strane spektra. Dobre si rozumie s občianskym sektorom, v etickokultúrnych otázkach je liberálka, tam sa s ľavičiarmi zhodne, a preto tak dráždi cirkev a fundamentalistov. Pôsobila v zahraničí, je otvorená svetu, má snahu tlmiť podivné slovensko-maďarské pnutia (ktoré by neexistovali, keby SNS a Smer nezodpovedne nezakladali ohne). Ako ministerka sociálnych vecí miernila Kaníkove refermy, ostatne tak aj robiť musela, bol rok pred voľbami. Čo na druhej strane reprezentuje Gašparovič? Myslím, že všetko len nie to, čo predstavuje moderná ľavica. Hovorí síce o akýchsi sociálnych programoch, ale nikto nevie o akých. Jeho podporovateľ SNS znovu rozdeľuje slovenských občanov na Slovákov a Maďarov, na Slovákov proslovenských a protislovenských. Čo myslíte, mladí ľavicoví priatelia, kam by Slota zaradil Vás? Gašparovič ani Smer sa od týchto výrokov nedištancovali, naopak, ešte pridávali do ohňa.
      Keby proti Gašparovičovi nekandidovala Radičová, ale nejaký slušný ľavicový politik typu Weiss či Ftáčnik, moja voľba by bola jasná a myslím, že aj mnohých pravičiarov. Tu totiž treba poslať na smetisko dejín osobu, ktorá predstavuje to horšie čo sme na Slovensku mali a máme: komunizmus, mečiarizmus, ľudácke hodnoty národ (čím užšie definovaný tým lepšie), viera (s katolíckou cirkvou vždy zadobre), solidarita (chceme silné sociálne programy! aké?), a vodcovský princíp (najsvätejšia trojica premiér, predseda parlamentu a prezident musí ostať zachovaná, inak boh opatruj tento národ).
      P.S. Ak stojíte za dnešnou koalíciou a nechcete jej uškodiť, skutočne radšej voliť nechoďte, Radičová je predsa len kandidátka opozičná a tak sa aj ako prípadná prezidentka bude správať.

      • Re: Slycho

        Autor: Boris

        05.04.2009, 23:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Tak s týmto úplne súhlasím. Aká ľavica by sa vlastne mala postaviť proti Ficovmu nereagovaní na výkriky hejslovákov z kysuckých lazov? Existuje vôbec na Slovensku ľavica? Kto je to, žeby Zala? SDA neexistuje a jediný schopní politici ako Ftáčnik a Weiss sú mimo.
        Taká je bohužial realita, preto som v poslednom období volil alternatívnych pravicových kandidátov. Ľavica mi okrem populistov, komunistov, rodinkárov a ľudí naviazaných na rôzne skupiny neponúka normálne osobnosti.
        Nebol som spokojný s mnohými vecami počas Dzurindovej vlády, ale čo sa deje teraz je oproti tomu oveľa horšie. Už len kvôli tej krave z Čadce som volil vystajlovanú afektovanú Radičovú.

  • nebojte sa vospolok

    Autor: ...

    02.04.2009, 19:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    stredoslováci to istia. Všetko dobre dopadne.

    • Re: nebojte sa vospolok

      Autor: ...

      05.04.2009, 01:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      A tak aj bolo, stredoslováci rozhodli.
      Zaujimavé na týchto voľbách je predovšetkým to, že najsilnejšou stranou opozície je Csakym zdecimovaná SMK.
      Radičová môže byť rada, že utrpela len drvivú porážku. Bez maďarskej karty by to bol debakel.

  • Netreba dieru do sveta

    Autor: TakToJe

    02.04.2009, 19:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    My sme zatazeni dejinnou myslienkou, ze k stastiu potrebujeme jednu ci najviac dve obrovske zmeny. Naposledy sme styridsat rokov verili, ze padom komunistov sa vsetko vyriesi. Dokonca vyriesi na sto percent.

    Dnes by sme si mali konecne uvedomit, ze era jedneho vseobecneho megariesenia sa skoncila. Potrebujeme pokracovat malymi krockami a prijatelnou rychlostou - spravnou cestou. K tomu, aby sme presadili vlastnu cestu potrebujeme byt v prvom rade za volantom.

  • Dakujem za triezvy pohlad,

    Autor: Pohan

    02.04.2009, 22:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    co aj neradostny, na nasu ľavicu a vrele suhlasim - na skodu
    veci - privelmi zazerame na farbu ponoziek oponentov,
    ba i bliznych.

  • Mentorovanie

    Autor: Lavy

    03.04.2009, 01:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Typicke mudrovanie praviciara, ktory poucuje lavicu, ako by mala vyzerat. Vsimnite si, ze na toto su praviciari obzvlast velki "experti". Vzdy maju pocit, ze tomu rozumeju. Vzdy nadavaju lavici, ako to, ze nie je velkorysa a nepodpori praviciarku, hoci oni by to naopak neurobili nikdy. A nakoniec im samozrejme chyba viac kritiky lavice, hoci su jej plne media. Fakt bomba..

    • Re: Mentorovanie

      Autor: a argumenty by neboli?

      03.04.2009, 02:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      juj, ten komentár ta asi zabolele, taká ufnukaná reakcia. no argumentov proti článku akosi už nieto, žiadnych... A presne o tom autor písal, namiesto konštruktívnej debaty len osobné, malicherné, ubolené... A nejlepšie je opluť podanú ruku, nie?
      Ale k téme, fico je všetko možné, ale jedno mu upreiť nemožno, má skvelý politický čuch a na prieskumy sú v SMERe tiež kadeti. Otázkou preto pre lavicu je, či ten fico echtovnú lavicu neignoruje aj preto, že na slovensku po nej nie je relevantný dopyt. asi je vás málo, tak si to môže dovoliť. Hmm?

  • Uz som ani nedufal...

    Autor: Nudzo

    03.04.2009, 11:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ...ze tu najdem dobry post. Tento je hodnotny, lebo uz to nie je 'klananie zlatemu telatu'. Konecne dochadza aj lavici, aku lavicu mame pri moci. To je lavica len pred volicom - koli preferenciam - v skutocnosti su to pravicovi ultras, ktori masivne riesia svoj kseft a platia si ho zo statneho rozpoctu a eu dotacii. Napr. Kalinak, Pociatek... laviciari? Smejem sa hlasno. To su asi taki laviciari ako Rockefellers family. Smer je politicka strana zalozena na kseft a to, ze zhodou okolnosti zanasa dolava, je len taktika na presadenie cisto pravicovych zaujmov.

  • Fantázia

    Autor: Kemer

    04.04.2009, 17:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Moja poklona za článok. Niet čo dodať.

Videonázor

Robo Mihály - Reťazou na parlament vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist