JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Hríbov morálny relativizmus

  • Trestné oznámenie na Hríba

    Autor: Andrej

    16.04.2010, 08:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Na Hríba treba podať trestné oznámenie za šírenie rasovej nenávisti, lebo o nič iné jeho plátku a ani jeho autorom nejde.
    Je to goebelsovská propaganda najhrubšieho zrna, ale kedže žijeme dnešnú dobu prevrátených hodnôt, aj takého fašistické názory sa považujú za vítané. Už len čakám, kedy si Hríbov plátok predplatí na večné časy aj pán Kotleba...

    • SAMI SI VYBRALI

      Autor: už stačilo

      17.04.2010, 06:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Štefan Hríb sa takto vyjadril o obetiach amerického zločinu - vraj si sami vybrali. Ukázať na priamu rovnosť s nacistickým JEDEM DAS SEINE je zbytočné.

      Inkvizítor vie, že nie on chce spaľovať obete na ohnivej hranici, ale že to si oni vybrali a on sám je len naplnením Božej vôle. Je mu osobne tak ľúto, že musí zabíjať ľudí ako muchy, ešte aj tie deti ... ale sami si vybrali.

      Po tomto faux pas tomu hríbovskému prasaťu žiaden slušný človek nemôže podať ruku - a ak, tak klesne navždy na jeho úroveň.

    • Re: Trestné oznámenie na Hríba

      Autor: med

      17.04.2010, 21:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Vsak podajte, nikto vam v tom nebrani a tiez nikto iny to za vas neurobi. Ci vy ste skor kaviarensky typ revolucionara?

    • Re: Trestné oznámenie na Hríba

      Autor: Kamil Kandalaft

      18.04.2010, 23:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Dvaja poctivi americki vojaci z caty z videa sa za svoje ciny ospravedlnili:

      http://www.informationclearinghouse.info/article25241.htm

      Co myslite, ma v sebe aj Hrib tolko sily aby sa ospravedlnil za obhajobu tej strelby?

      • Re: Re: Trestné oznámenie na Hríba

        Autor: Matej Moško

        28.04.2010, 22:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Chápem, že sa dávam na vopred prehraný boj, pretože tu vôbec neide o to, čo Hríb povedal, ale to, že to povedal on. No nedá mi reagovať aspoň na tento "propagandistický" komentár.

        Pokiaľ viem, tak Hríb v spomínanom komentári neobhajoval streľbu z helikoptéri. Nešlo mu o to, aby sa správa o tomto pochybení dostala na verejnosť. V princípe šlo len a len to, aby pri spomínanej správe nebolo priložené video. To totiž nemá reálny význam. Môže sa spomenúť, že z udalosti existujú autentické zábery, avšak ich zverejnenie hraničí s aroganciou "spravodajstva" TV JOJ, o ktorom si už dnes súdny človek môže povedať iba jedno. A preto to radšej ani nepovie.

        Treba bojovať proti arogancii, nešťastiam, nedorozumeniam, apriórnym vyjadreniam. Ale treba to robiť na oboch stranách. Týmto príspevkom a zároveň komentárom dostalo jetotak.sk dosť silnú a zbytočnú ranu z vlastných radov. Autor sa totiž dopúšťa toho, čo vyčíta Hríbovi. Propagandy.

        poznámka: Som antimilitarista, pacifista a som proti vojenským zásahom v Iraku, Afganistane a v princípe vo všetkých krajinách.

    • Re: Trestné oznámenie na Hríba

      Autor: Monča

      19.04.2010, 09:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      No ja som si ten Hríbov komentár pozrela a nezdá sa mi, že by bola vaša kritika úplne na mieste. Proste vo vojne sa takéto veci stávajú. Mne osobne síce nevadí, ak sa tieto zábery zverejňujú, ale tiež sa mi zdá (podobne ako Hríbovi) na mieste povedať aj B, keď už poviem A.

      Ak si spomínate, podobná aférka bola s videom, na ktorom warrior one americkej armády narážal do pomalo idúcich civilných vozidiel a vytláčal ich z cesty. Všetci mali plné ústa toho, aká je americká armáda arogantná. Nikto totiž v tom videu nepovedal, prečo to tí tupí Američania robili. A robili to preto, lebo ak by ich kolóna zastala, mohla by sa stať ľahkým terčom. Takže trasy presunu sú utajené do poslednej chvíle a počas cesty sa nezastavuje. To znamená, že ak im stojí niečo v ceste, jednoducho do toho narazia. Toto opatrenie si Američania nevymysleli len tak z dlhej chvíle, aby mohli narážať do irackých osobných áut, ale jednoducho preto, lebo vždy keď niekde zastali, došlo k prestrelke alebo bombovému útoku na ich vojakov.

      A celkovo mi príde zcestné hovoriť o morálke vo vojne. Vojna je ako politika. Každý zúčastnený si zašpiní ruky, bez ohľadu na jeho pôvodné úmysli.

      • Re: Re: Trestné oznámenie na Hríba

        Autor: sorbon

        14.05.2010, 02:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Tak teraz nam prednesies nieco na temu Katyn.Som zvedavy,co nam tu predvedies.Tam obhajujes amikov,tu bude treba obhajit rusov.Uvidime,ci sa cosi z tvojho laxneho pohladu na udalosti vo vojne,zmeni.Tak spusti,mila teta.....

    • Re: Trestné oznámenie na Hríba

      Autor: L.

      26.04.2010, 17:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Suhlasdim, Hrib je fasista a mal by byt za svoju intoleranciu, sirenie chorych myslienok izolovany v base.

  • Hrib Satan

    Autor: Daniel Kocis

    16.04.2010, 09:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Hrib je bezcharakterne hovado, ktote sa s oblubou stylizuje do pozicie odvazneho novinara, ktory sa neboji tazkych tem, ktory ide za podstatou veci a podobne debiliny. Faktom je ze Hrib je opovrhnutiahodne hovado, ktore dokazovalo s tym svojim zamyslenym vyrazom, uplne vazne "argumentovat" ze chape Izraelsku operaciu Cast Lead, ze je to celkom legitimna operacia, ze na vine su Palestinci, sami si za to mozu a podobne. Ked som videl tento jeho komentar

    http://www.tyzden.sk/video-komentare/stefan-hrib-izrael-postupuje-spravne.html

    normalne fyzicky mi bolo zle. Na zvracanie.
    Hrib sa povazuje za novinara???
    Ja novinar nie som, ale na internete si dokazem najst tisicky zdrojov a informacii, ktore kazdeho sudneho cloveka prinajmensom donutia pochybovat, ci situacia v Gaze je taka jasna, ako je jasna Hribovi. Uz len ten titulok!!! aha:

    Štefan Hríb: Izrael postupuje správne
    04 : 35 | .video komentáre

    V pásme Gazy nevidíme genocídu, ale likvidáciu teroristov, ktorí raketami ostreľujú židovské mestá. To je povinnosť každého demokratického štátu.

    No je toto mozne??
    A co potom povedzme Srbsko a Kosovo, pan Hrib??? Podla vasej logiky je povinnostou Srbska likvidovat kosovskych teroristov, no nie?
    Pan Hrib, je mi z vas na zvracanie.

  • o com je to?

    Autor: lukas23

    16.04.2010, 10:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Hribovi sa da vycitat vselico , ale tento editorial nema ziadnu uroven. obsahovo a argumentacne uplne prazdny text, ktory stylom slohu zo zakladnej skoly odhaluje jedinu vec - osobnu antipatiu autora voci Stefanovi Hribovy. JeToTak citavam pravidelne ale kvalita prisevkov je velmi kolisajuca, pricom tento je priam katastrofa. a to nepisem preto, ze by som obhajoval co hovoril Hrib.

    • Re: o com je to?

      Autor: peet

      16.04.2010, 13:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Takže ako by si zhodnotil ten Hríbov text?

    • Re: o com je to?

      Autor: Matej M

      16.04.2010, 16:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Súhlasím. Jediné, čo tento článok ukazuje je zakomplexovaná duša lavičiara, plná nenávisti k svetu, k sebe samému a k Štefanovi Hríbovi, ktorý mu symbolizuje "zlo", kvôli ktorému je jeho život tak biedny.

      • Tvoj prispevok

        Autor: Monika

        16.04.2010, 17:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        svedci o tom, ze prave ty si jeden zakomplexovany agresivny hajzel.
        Ake ty mas argumenty, aby si si obtieral svoju spinavu papulu o intelektuala?

        • Re: Tvoj prispevok

          Autor: imro

          16.04.2010, 17:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Hlavne je, ze Vy viete, ako intelektuala spravne obranit.

          • Re: Re: Tvoj prispevok

            Autor: Sniper

            16.04.2010, 17:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Preco jej nepomozete?
            Situacia sa vyhrocuje, vyliezaju stale tvrsie hole gebule ako je Matej M a Vy hrdina nechate proti nim bojovaz zenu. A este do nej kopnete.

            • Re: Re: Re: Tvoj prispevok

              Autor: imro

              16.04.2010, 18:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Sposob, akym "bojuje", naznacuje, ze nepotrebuje pomoct, teda aspon nie odomna. Nestudoval som na to, aby som kdekomu lieky predpisoval.

          • Vzdy primerane

            Autor: Monika

            16.04.2010, 18:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Naramkove hodinky sa neopravuju pneumatickym kladivom, a s chrapunom zakomplexovanym, ktory tu predostiera svoju spinavu agendu sa nevybavuju ucty s taktom...

            • Re: Vzdy primerane

              Autor: med

              17.04.2010, 21:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              z vas by mali komunisti v 1950tom radost. Daleko by ste to dotiahla.

      • Re: Re: o com je to?

        Autor: Jedine

        16.04.2010, 20:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Co tvoja reakcia ukazuje je ze si primitiv, ak si si este nevsimol, nie autor, ale Hrib relativizuje vrazdy. Ked vstupis do klubu a nevies o com sa diskutuje, alebo ti tvoja mentalna vybava nevyhovuje, tak drz tvoju nacisticku papulu

    • Re: o com je to?

      Autor: med

      17.04.2010, 21:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      suhlas. Hriba si rad pozriem kedze prinasa iny pohlad na vec a casto s nim nesuhlasim a niekedy zasa ano. Tento clanok pana Drobneho je vsak v porovnani s Hribovymi textami zufaly zlepenec kde su informacie povytrhane a poskladane tak, aby pasovali do autrovho svetonazoru. Dufam ze toto je nejaky politolog-konickar a nie niekto, kto to studuje alebo robi profesionalne.

  • Hríb a des

    Autor: VEGA

    16.04.2010, 10:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Najprv oceňujem skvelý článok Jaroslava Drobného. Štefan Hríb evidentne trpí syndrómom vyhorenia a to od dôb ako padala železná opona. Od doby, keď už nemá proti komu bojovať, tak hovorí a píše nenávistné a štvavé články. Obhajuje čo sa nedá obhájiť a vo svojom podvedomí si naďalej pestuje a híčka svoje ego. Už dávno stratil prehľad a každý z nás už dávno vie, že pri živote ho drží iba jeho falošná predstava, že bez jeho komentárov by ľudstvo asi sprosté vymrelo. Ibaže komentáre z jeho pera na vymývanie mozgu nemajú ani hlavu ani pätu a už vôbec nie novinársku etiku a morálku. Každý z nás vie, že keby nebola železná opona, tak by si nezarobil ani na slanú vodu už dávno by vystával na UP. A bol by rád, keby si našiel robotu aspoň ako kurič. Ale to by tiež nebolo fér pre obyčajných ľudí, lebo dnes je o prácu núdza. Takže Hríb si na chlieb zarába celkom ľahko ako vraj novinár – no kým sa nájdu ľudia čo mu zobú z ruky tak prečo nie? Inak novinárčina je ťažký chlebíček, to iba Hríbove komentáre navodzujú v ľuďoch predstavu, že stačí iba tárať.

    • Re: Hríb a des

      Autor: Matej M

      16.04.2010, 16:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ...hovorí a píše nenávistné a štvavé články... a o čom inom ako o štvavosti a nenávisti je tento článok a tvoj príspevok? A väčšina príspevkov a názorov ľudí na tomto webe. Nenávisť, komplexy... V tvojom príspevku si si sám sebe nastavil zrkadlo.

    • Re: Hríb a des

      Autor: med

      17.04.2010, 21:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      preco teda tie jeho komentare pozrerate ked sa vam tak velmi nepaci? Ja osobne toho casu az tak vela nemam aby som ho minal na veci ktore nemam rad.
      Tento blog ci co to je som nasiel dnes a nestacim sa cudovat kolko negativnej energie a neukojenych zufalcov tu je.

      • Re: Re: Hríb a des

        Autor: Akí neukojení zúfalci?

        17.04.2010, 22:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Počul si Hríbove fašistické poznámky? Autor tohto textu Ta ma v pazi, prednáša arabcinu, posobí v Káhire,na Hríba može kašlať. Ale nekašle nato, keď nejaký idiot obhajuje neobhájitene. To ta nepohoršuje? nevadí Ti, že človek ktorý sa pasuje za svedomie slovenskej žurnalistiky obhajuje popravu ľudí v Iraku? Kto je tu vlastne zúfalec, ty, alebo Hríb?

  • reakcia k reakciam

    Autor: t.h.

    16.04.2010, 10:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    dost nesuhlasim stmyto clankom..tyzden citam pravidelne a nie som ziadny fanusik Kotlebu a spol,prave naopak:)) a prave tyzden. sa vyjadruje aj k temam ktore inde ani nespomenu na slovensku, neviem co vy pokladate za dobreho novinara ci citate len novy cas .?..a samozrejme tiez nesuhlasim so vsetkym co napisu Hrib ale povedzme ze pozera sa na veci aj z inych stran ako vsetci co je dobre. a vela krat to presne trafi..

    • Re: reakcia k reakciam

      Autor: nekonzistentnost Hriba

      16.04.2010, 11:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      velakrat sa strafuje, to by sa dalo uznat..tentoraz je vsak fatalne vedla. uroven a informacna hodnota jeho komentarov je extremne kolisava a to je jeho profesionalna slabina. skoda toho talentu.

    • Re: reakcia k reakciam

      Autor: PeterS

      16.04.2010, 12:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      .tyzden je ako liek proti rakovine. Skor ci neskor citatel zomrie na vedlajsie ucinky. A to fanaticky presvedceni o svojom vylieceni.

      Par veci je OK, trafaju sa. Ale popri tom je mnoho skrytych (napr. Ban) a vela otvorenych utokov a otrav (Sebej) na zdravy organizmus. A preto je lepsie sa tomuto lieku radsej vyvarovat, objem jedu prevysuje objem vitaminov.

  • no trochu jednostranne

    Autor: Lexus

    16.04.2010, 12:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    myslim si, ze Hrib ma aj pravdu, a tento clanok je tiez dost jedovaty.....

  • neviem kto to presne povedal

    Autor: stano2000-liberal

    16.04.2010, 12:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ale, ze vraj aj negativna reklama je reklama. koniec koncov co tak spravit interview priamo s nim? nejake bloger to uz raz aj urobil...

    • Re: neviem kto to presne povedal

      Autor: Reklama

      16.04.2010, 13:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Toto je polemika, reklamne články nechajte reklamným panačikom

      • Re: Re: neviem kto to presne povedal

        Autor: stano2000-zvedavec

        18.04.2010, 06:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ved aj Havran mal rozhovor v SME, tak co...

  • Sniper

    Autor: Skuste

    16.04.2010, 17:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    si to teraz mili humanisti Havran, Kovacs a dalsie krasotinky vydiskutovat s prasatom ako je Matej M. Skuste pouzit vasu elokventnost, vase kudrlinkove vety.
    Teraz ste zbabelo zalezeni a mlcite.
    Cim skor si nabijete huby o spodinu ako Matej M a pochopite o co ide, tym lepsie.

  • Hrib je patolizac US-fasizmu.

    Autor: štúrovec

    16.04.2010, 17:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pravy a nefalsovany. To pisem stale. Napriek tomu je mediami, demokraturmi a katolikmi, ci nadaciami stale oznacovany za slusneho, demokratickeho, katolickeho novinara. PRECO? Lebo aj Ti, co ho velebia, su pro-US-fasisti. FUJ, ODPORNE!

    • Re: Hrib je patolizac US-fasizmu.

      Autor: stano2000-citatel

      18.04.2010, 06:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      asi je to superkonzervativny novinar, i ked s Palkom mu to celkom nevyslo, ale zastrelit sa asi neda...

      • Re: Re: Hrib je patolizac US-fasizmu.

        Autor: štúrovec

        19.04.2010, 10:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Netreba ich strielat. Zatial staci, otvorene a nahlas poukazovat na ich fasisticke praktiky. Neskor uvidime.

  • bulvarizacia medii

    Autor: M. Stefanovic

    16.04.2010, 18:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    video o Iraku bolo ake bolo, podobne videa nakrutil Hrib aj predtym, takze ma to nezaskocilo.
    viac ma zaujima bulvarizacia medii, samozrejme aj Tyzdna. Casto prezentuje miesti politiky hokej. Miesto debaty o povahe historie ci sucasnosti podsuva Satana alebo niekoho ineho. vcerajsia debata Pod lampou bola presne takato. Pozval si hokejoveho fandu Kusnierika, rozpaciteho Filca a novinara miklanka. Za kazdu cenu chce pritiahnut viac divakov. Tymto sa z relacie povodne politicko- kulturnej stal tak trochu gulas. nehovoriac o tom, ze existuju aj individualne {aj ked menej sledovane} sporty, nie len hokej, futbal. je dobre, ze STV vysiela v tom case relaciu, kde nie je preberany sport, ale politika ci kultura.

  • Sebej, to sa ti podarilo

    Autor: Hanibal

    17.04.2010, 06:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Tak hovoris "marocky islamsky vedec"?
    A potom sem pride jeden z tvojich sukmenovcov, a nazve Drobneho zakomplexovanym laviciarom.
    Toto je dobrou ukazkou ubohosti vasej kompanie - bezocivo obhajujete neobhajitelne, pouzivate pritom spinave triky, a sproste osocujete kazdeho, kto vam ich prekukne.
    Sebej, nabuduce, skor ako budes opat pretrcat svoj ksicht na verejnosti, mal by si jeden .tyzden meditovat nad slovom skromnost. Pripadne si daj skupinovu terapiu aj so svojimi komplicmi.

    • Re: Sebej, to sa ti podarilo

      Autor: stano2000-citatel

      18.04.2010, 06:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ktory jeho clanok mate na mysli? a co si myslite o tom vy? dajte linky, nech si to vsetko precitam a co si myslim ja, si ak dovolite vyberiem sam...

      • "co si o tom myslite vy"

        Autor: Hanibal

        18.04.2010, 07:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ja si o tom myslim, ze stat Izrael, ktory ma vsetky atributy nacistickeho statu (agresivna rozpinavost, statny terorizmus, rasizmus, genocida), za pomoci zidovskej lobby v USA vmanipuloval Ameriku do vojny v Iraku za ucelom likvidacie rezimu, ktory mu potencialne mohol byt hrozbou (podobne, ako dnes Iran).
        Ameriku to stalo obrovske peniaze, zahynuli tam tisice americkych vojakov a irackych civilistov v zaujme Izraela a jeho nacistickej politiky.

        V zapadnom svete sa potom za pomoci roznych zidovskych zaujmovych skupin rozputala dobre financovana kampan na dezinformacie, ktore maju ludom zabranit v tom, aby celu vec videli objektivne. Nestitia sa ziadnych podlosti a klamstiev, aby manipulovali verejnu mienku. Na Slovensku je kazdemu jasne, kto su reprezentanti a akteri takehoto manipulovania - ich mena sa tu prave objavili. Pretoze sa snazia obhajovat neobhajitelne uchyluju sa k podlym verbalnym utokom proti ludom, ktori maju dostatok vedomosti aj charakteru, aby o veciach pisali objektivne. Ich najsilnejsou zbranou je ich najpodlejsi a najspinavejsi trik:
        vymysleny argument o antisemitizme.
        Tolko si myslim ja, a teraz napiste, co si myslite vy - nie o mne, ale o spinavej sionistickej vojne v Iraku, v Afganistane a v Palestine.

        • Re: "co si o tom myslite vy"

          Autor: Novák

          19.04.2010, 08:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Je to strašné,že primitívi ako si ty, majú možnosť publikovať svoje zhovadilé komunistické videnie sveta.

        • Novak, primitiv si ty

          Autor: FTR

          19.04.2010, 10:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Nacisticky primitiv, uvedom si, ze v Izraeli by sa polahky naslo tisic intelektualov, ktori by sa pod ten prispevok podpisali, hlavne, keby sa nemuseli bat takych nacistickych primitivov, ako si ty.
          To svedci o tom, ze je to pravda.
          To len nacisticky primitiv by chcel ludom zakazat slobodne sa vyjadrovat.

  • Toto je riadny grc!

    Autor: anonymus

    17.04.2010, 22:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Neviem, kto je Jaroslav Drobný, ale niečo tak stupídne som už dávno nečítal. Hnus a žumpa.

    • Re: Toto je riadny grc!

      Autor: Anonymovi

      18.04.2010, 07:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Veru aj ja som zhrozeny . Neviem kto je Hrib ale to co povedal je riadny grc.

  • WTF

    Autor: Chemicky Kali

    18.04.2010, 09:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Cakal som nejaku kvalitnu polemiku. Toto je vsak uplne zle, plytke a este aj zakerne. Inak fajn sposob ako sa ukazat svetu. Nejaky pisalek napise titulok kde:1.Uvedie zname meno 2. Potom akoze senzacne odhalenie. Nachytal sam sa aj ja. Uptimne lutujem.

  • BULLSHIT !!!!!!

    Autor: Santi

    18.04.2010, 10:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    To co tu pise čuráčik Drobny je pekny bullshit. Treba si to video pozriet pozorne a mozno aj chronicky antiamerkanista uvidi, ze ta skupinka arabov mala v rukach kalachy a RPG. Na co moze byt "nevinnemu civilovi" RPG v krajine ktora je vo vojne a vzdusny priestor ovladaju americania? V krajine, kde kazdy druhy "nevinny civil" ma pod kabatom semtex sa prechadzat po strede ulice s RPG-ckom asi nie je moc smart.

    • Re: BULLSHIT !!!!!!

      Autor: Sprostemu nackovi

      18.04.2010, 10:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Aj ti dvaja reporteri reuters a tie deti mali rpg? A ty si tu hajzlik, namiesto toho aby si sa dal odvelit do bagdagu utieras tvoju propagandisticku papulu o Jara Drobneho? Je mi z vas zle, z hriba a niektorych diskutujucich. A co Drobneho ukazka Sebejovho plagiatorstva? To sa v tvojej foxom a tyzdnom pridrbanej hlavicke nepocita? Co si ty vlastne predstavujes pod polemikou na urovni, uboziacik? Vies o com je tento text, rozmies vyznamu po sebe iducich slabik?

      • Re: Re: BULLSHIT !!!!!!

        Autor: Karol Čižmár

        18.04.2010, 10:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Tomu "čuráčikovi" Drobnému nesiahaš ani po tvoj vlastný čurák!
        Ty si len čítaj "intelektuálne písomnosti" Teba odrbavajúcich "hrdinov", ktorých autor v článku spomína.
        Nemáš totiž na nič iné, iba na nenávistné pritakávanie americkým a židovským hrdlorezom, ktorým však budúcnosť určite nepatría, aj keď by vyvraždili pol sveta a použili všetky jadrové monštrá. To je totiž už iba jediné, čo po svete šíria. Vraždenie, lúpeže cudzích krajín a území.
        Zostáva po nich len odporný smrad.

        • Re: Re: Re: BULLSHIT !!!!!!

          Autor: claven

          18.04.2010, 12:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ďakujem, ty si odhalil jadro veci - "americkí a židovskí hrdlorezi".
          A sme doma. Antisemitizmus zabalený do akožeracionálnych argumentov :P

          Pekne, ideš. Ficovolič, predpokladám?

          • Re: Re: Re: Re: BULLSHIT !!!!!!

            Autor: bzuk

            19.04.2010, 07:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            To akože Žid, alebo žid nemôže byť hrdlorezom? To je zaujímavé.

    • Curak si ty,

      Autor: Chaim

      18.04.2010, 10:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ty zakomplexovany hajzel, ktory si lieci svoje komplexy pouzivanim anglickych vyrazov "bullshit" a "smart", robiac zo seba svetaka. Zralo to z kvetinaca fazulovu polievku, seruc do rohu v kuchyni a teraz sa to vytrca, ako svetazbehly vituz.
      Ty mozes svojou sedliackou papulou cistit zem, po ktorej kracaju ludia ako Drobny, a nie otrcat ju na slusnych ludi - ty chamrad smradlava.

      • Re: Curak si ty,

        Autor: claven

        18.04.2010, 12:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Dobre sa strkáš Drobnému do zvierača :)

        Vždy je to tak, že tí, čo nemajú intelektuálny potenciál a pomaly nevedia zložiť zmysluplnú vetu, adorujú tých, ktorí sa aspoň vedia trošku populisticky zapáčiť.
        Drobný sa vezie na mohutnej červenej vlne primitívneho antiamerikanizmu a antikapitalizmu. S Ficom by si mohli notovať.

        Od pivečka v krčme sa dobre kritizuje svetová politika, hneď je každý drobný notorik odborníkom.

      • Re: Curak si ty,

        Autor: cc

        18.04.2010, 15:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        no nestacim sa cudovat...to co mas za uroven...drobneho ani nepoznam,ale podla jeho obhajovacov to nebude nic moc...ich uroven bude zrejme podobna drobnemu...co je toto za portal?som tu prvykrat..asi si ho idem prejst a zasmiat sa :) ubohe chlapci,veru ubohe

  • Kravina

    Autor: claven

    18.04.2010, 12:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    treba si pozrieť to video celé. Je evidentné, že v prípade prvej streľby (na skupinu novinárov) išlo o pochopiteľný omyl. Pri tom rozlíšení naozaj to fotografické vybavenie vyzeralo ako zbrane - a ten fotograf, čo sa vykláňal s tým teleobjektívom spoza rohu a zameriaval vrtuľník, musel byť úplne padnutý na hlavu. 10 z 10 ľudí by prisahalo, že má na pleci RPG 7.
    Podľa komentára z videa bolo navyše jasné, že prítomnosť novinárov v tej oblasti nebola ohlásená (jeden z vojakov jasne hovorí "v tej oblasti nevieme o žiadnych našich ľuďoch"). Zo strany novinárov to bola normálna samovražda.

    Čo sa týka neskoršej streľby na dodávku, ktorá zbierala ranených, to už je samozrejme horšie. K tomu naozaj nemalo dôjsť, ale - vojaci nestrieľali len tak z plezíru, ale dostali to rozkazom zhora. Na videu je jasne počuť, že sa pýtajú velenia, ako majú postupovať, či majú strieľať alebo nie. Prichádza odpoveď, že majú zaútočiť.
    Deti v dodávke samozrejme vidieť nemohli, ten zväčšený záber na konci videa vyzerá komicky - 2 biele škvrny 2x2 body a veľký nápis CHILDREN.

    Zhrnuté a podtrhnuté - protiamerická propaganda pre nemysliace masy je to pekná, ale to je tak všetko.

    • Re: Kravina

      Autor: dafo d

      18.04.2010, 13:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      To video je odporne.Je uplne irelevantne ci mali ti ludia kameru,alebo kalasnikovy.
      Podstatny je sposob akym vedu tuto vojnu.Clovek nemusi byt atomovy fizyk aby pochopil,ze je yankee pred svojim prichodom do prvej linie indoktrinovany a je mu povedane,ze ho prinajlepsom domaci ludia stiahnu z koze.Pri tuposti s akou sa spravaju k domacim ludom to zacina byt bohuzial pravdou.Od maleho decka,zeny az po osemdesiatrocneho starca ich nenavidia vsetci.Efektom potom je,ze vystresovany yankee striela na vsetko co sa hybe.Aj maciek a psov.Po vystrele snajpera zo strechy budovy,vola yankee letecku podporu a zrovnany je cely blok.Je jedno kolko tam zahuci ludi,kedze yankee ma medialny priestor na pravdu a beztrestnost a nazve ich kolateralnou skodou pri eliminovani legitimneho ciela.Neviem preco toto video rozvirilo vlnu rozhorcenia.Co pouzivala doteraz na myslenie konzumna ovecka,ked zmasakrovali v dvoch vlnach niekolko tisicok ludi v meste Falluja,ktore hermeticky uzavreli?Ved takychto nechtnosti je na internete vela.Nadjaf,Sadr city,Falluja.High tech vojna,ktoru vedu primitivne opice musi automaticky u normalneho cloveka vyvolat simpatie k odboju.Je zle ked tupa kreatura onanujuca v kokpite vrtulnika striela do ludi co maju len kalasnikovi.Dufam,ze aspon yankeeovia v uliciach ak to preziju skoncia na tabletkach,v blaznincoch a budu pachat sebevrazdy.Za okupaciu,za tisice irackych deti,ktore zmrzacili,ktore maju postraumaticky syndrom a ktore prisli o rodicov si to tyto novodobi americky nacisti zasluzia.

      • Re: Re: Kravina

        Autor: claven

        18.04.2010, 13:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Rozprávaš hlúposti.
        Asymetrický konflikt tohto typu sa nedá riešiť inak. Akákoľvek armáda na svete by musela bojovať rovnakým spôsobom, ako Američania - pravdepodobne ešte s väčšími civilnými stratami a omylmi, Američania aspoň majú techniku a ľudí na to, aby bolo tých omylov čo najmenej.

        Hríb má pravdu v tom, že keď sa chcú hrať irackí militanti na vojačikov, mali by si obliecť uniformy. Uniforma totiž v civilizovanom svete odlišuje tzv. combatanta od civila. Nie je pre parádu.

        • Re: Re: Re: Kravina

          Autor: dafo d

          18.04.2010, 14:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          No braavo.Dostali sme sa k podstate veci.Ja s tebou samozrejme suhlasim,ze je uplna hlupost si mysliet,ze pokial ma jedna bojujuca strana technologicku prevahu,tak sa vykasle na pouzivanie vrtulnika apache a bude bojovat v uliciach s kalasnikovmi.
          Neexistuje okupacia,ktora by vyvolala symetricku vojnu.To je uplna hlupost.No a co potom ostava druhej strane.Aby vytazil zo svojej vyhody.A to su nastrazne systemi pri cestach a neustale presuvanie sa v prostredi kde ma podporu domaceho obyvatelstva.
          Treba sa vsak zapitat kdo okupuje cudzi stat?Kdo sposobil svojou tupou okupaciou 1000 000 mrtvych Iracanov a 2000 000 izbjeglica.
          Tvojim recickam o chyrurgickych zasahoch,pri ktorych zomrie minimum ludi sa mozem zasmiat.
          US army si tam robi co chce.Cele to je jedna velka perverzia.Napr v meste Falluja pouzili princip kolektyvnej viny a to mesto zasipavali kazetovymi bombami 4 dni.Clovek si tukal na celo,ze co za idiota moze dat na taketo nieco prikaz v roku 2004.K takemu bezduchemu vrazdeniu sa da hadam len prirovnat vybombardovanie miest ako Guernica, alebo chorvatsky Vukovar.Ich netrapia civilne obete,ale medializacia tych prasarni co tam pachaju.Verejna mienka vo svete je totiz \\"svina\\".A preto je Hribovo nabadanie aby sa taketo veci nezverejnovali,obycajnou nechutnou kolaboraciou s okupaciou.Ten Hrib by sa mal hambit.

          • Re: Re: Re: Re: Kravina

            Autor: Peter Dolina

            18.04.2010, 21:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Spravne! Kto okupuje cudziu krajinu, je otazka, ktora staci.

        • Re: Re: Re: Kravina

          Autor: Ale no

          18.04.2010, 14:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Takze vlastne boli zle oblečení?

          • Re: Re: Re: Re: Kravina

            Autor: claven

            18.04.2010, 14:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Áno.
            A bez ohlásenia sa nachádzali v bojovej zóne s predmetmi, ktoré pripomínajú zbrane. Tebe to nepripadá ako samovražda?

            • Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

              Autor: Boze moj sladky

              18.04.2010, 14:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              A komu sa mali akoze hlasit? Mne sa zda, ze to boli Iracania. A oni sa maju hlasit Americanom vo vlastnej krajine? A Americania sa komu hlasili ze su v Iraku? A preco su tam? A preco to Hrib vobec obhajuje. Co je to cele za blbost?

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                Autor: claven

                18.04.2010, 15:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Na takéto naivné otázky sa naozaj ťažko vážne odpovedá.
                Skús sa spýtať pani učiteľky alebo ocka.

                Hm?

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                  Autor: Hm

                  18.04.2010, 15:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  To su naivné otázky? Mne sa zdá, že to sú skutočné otázky a nie keď Stefko medituje nad tým, či mal byt niekto nejako oblečený.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                  Autor: dafo d

                  18.04.2010, 15:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Ze naivny.No to si ty a poriadne.Nechcem sa ti vysmievat,ale na toto sa neda zareagovat.Hahahaha ze vraj sa ma guerilla obliect do uniforiem a civili sa maju dopredu ohlasit.Boze drahy kdo plati skrabalov ako je Hrib,alebo Morvay.Ten zas napisal v nejakom clanku perlu,ze vraj guerili by mali proti regulernej armade bojovat regulerne.No ako vznikne guerilova skupina.Tvoje decko sa pohne v okne,ked prechadza kolona a amik ti ho odpali.No co asi urobi otec? Prida sa k odporu.Ako ma asi bojovat?Amik ktory pouziva vrtulniky a tanky v mestskych stvrtiach napechovanych ludmi sa nepina ci geler pri vystrele rozpara nejake decko a odboj ma urobit co?
                  Postavit sa v maskacoch na ulicu a cakat kym nedostane vcelu do hlavy?Mozno by si mohol na celo napisat idiot.A komu sa ma kdo hlasit?Ved tam bojuju ty ludia z konkretnej stvrte vo vlastnej stvrti.Ved tam ziju ich deti a zeny.Ved amici vedu vojnu proti civilistom tej krajiny aj ked pripustam,ze sa objavuje fenomen pritomnosti iranskych a sirijskych borcov.Co su to ale za blbosti co ten Hrib pise.Ze mali by sa hlasit.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                    Autor: claven

                    18.04.2010, 21:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Chlapec môj, ty si naozaj vážne pletieš príčiny s následkami.

                    Áno, máš pravdu, všetci militanti a guerilly vznikli tak, že im zlý americký vojak (resp. v tej dobe ešte len turista, keďže tam žiadne guerilly neboli, takže tam nebola ani armáda) zastrelil dieťa, ktoré sa náhodou pohlo v okne.

                    To už je naozaj sila, čo za kokotov má prístup na Internet. Bež radšej fetovať Protokoly siónskych mudrcov alebo nejakú podobne objektívnu literatúru, ktorá ti krásne a jasne vysvetlí, že za všetko zlo na svete môžu hnusní židovskí vrahovia a USA.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                      Autor: Ale toto je teda zaujímave

                      18.04.2010, 22:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      všetci ktorí si odvážia dovoliť kritizovať USA sú neonacisti, či ako tomu treba rozumieť?

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                      Autor: dafo d

                      18.04.2010, 22:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      No nejak stracas nervy.Zacitujem najsmiesnejsiu pasaz z tvojho splaskoveho elaboratu.Hahaha citujem. "mali by si obliect uniformu a az potom sa z nich stanu kombatanti".Boze drahy takuto tupost by si mali precitat vsetci ludia co prezili prvu liniu a zomreli by od smiechu.
                      Inac ked sa rano v kupelni pozries do zrkadla tak si aj zamecis,ze meeee ovecka.Boze k takymto vaznym temam by sa nemali asi otvarat diskuzie,lebo tu pisu splasky rozne slaboduche kreatury a ich nazorove fekalie devastuju utrpenie civilistov,ktori trpia vojnovym konfliktom.A este nieco ,i dam ti link na vojaka ktory prehovoril.Rozpraval ako z vozidiel len tak zo zabavy strielal ten americky dobytok na vsetko co sa hybe.Na mesity ludi proste vsetko.Je to v anglictine s hr titulkami.No ci ovladas anglictinu neviem.Ten jeden zavyt v mozgu ti to asi neumoznuje.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                        Autor: dafo d

                        18.04.2010, 22:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        Kumanove studio ceci Prelasci na Islam 010 Americki marinac Dzon Majk Tarner

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                          Autor: dafo d

                          18.04.2010, 22:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          www.youtube.com/watch?v=5_w8Hmy2PBU

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                        Autor: claven

                        18.04.2010, 23:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        "Zavyt" v mozgu? Kámo, nielenže ovládam angličtinu, ale na rozdiel od teba ovládam aj svoju rodnú reč.

                        Je povážlivé, že nedokážeš korektne citovať príspevok, ktorý sa nachádza o pár centimetrov vyššie. Nenapísal som, že sa z nich stávajú combatanti až potom, čo si oblečú uniformu. Napísal som, že v civilizovanom svete sa combatant od civila odlišuje uniformou.
                        Problém týchto arabských fešákov je ten, že všetci sú civili, keď práve nestrieľajú z kalachu alebo sa neodpaľujú k Alláhovi – a keď náhodou schovajú alebo zahodia kalach, zase sú z nich civili. V takom prípade sa niet čo čudovať, že to občas kúpia aj skutoční, mierumilovní civili, ktorí nemajú s militantami nič spoločné.

                        Nejakému Ďurovi z Hornej Dolnej sa to dobre mudruje, ako sa majú viesť vojenské konflikty a aká je skutočná svetová konšpirácia za americkou zahraničnou politikou. V krčme medzi podobnými intelektuálmi, čo nevedia, ako sa správne píše "závit", to bude mať určite úspech.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                          Autor: dafo d

                          19.04.2010, 00:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          Same frazy.Ziadne fakty.Celu argumentacnu silu svojho prispevku si postavil na mojej gramatickej chybe.
                          Tvrdis,ze vies anglicky ale link co som ti dal si si nepozrel.
                          Mam rad takychto smradov ako si ty ,ktori nalepkuju ludi,ze su to fasisti a komunisti a prehltnu kazdu zvrhlost,pokial ju pacha ich milovana politicka linia.Ta okupacia je jedno velke svinstvo.
                          1000 000 mrtvych svedci o mimoriadne nechutnej tragedii.
                          Tie sociopaticke kreaturi zo State Departamentu by mali sediet namiesto kongresu v malych zamrezovanych celach Den Haagu.
                          Skoda s tebou vobec diskutovat.Je to ako hadzat perly..no ved vieme.Zbabelcek ktory sa cez obrazovku laptopu hra na bozieho sudcu a ide obhajovat ortiel smrti nad ludmi ktori sa brania okupacii my nestoji za dialog.Irak bol sekularny stat a ziaden kalifat.Miesas hrusky z jablkami.Zli moslimovia a dobri amici.Taketo plytke kadrovanie je typicke pre nuly ako Hrib a indoktrinovane ovce ako si ty.Si asi nejaka zakomplexovana emigrantska americka nula.O obcianskej vojne nevies nic.Tymto koncim debatu s tebou.Na zaver si davaj pozor,ked bagatelizujes utrpenie druhych a obhajujes vrazdy.Moze sa ti to vratit jak bumerang.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                            Autor: claven

                            19.04.2010, 00:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            Bla bla. Keby si vymyslel aspoň niečo originálne.

                            Spýtaj sa bežného Iráčana, ako sa mu páčil Saddámov režim. Mučenia, vyčíňanie tajnej polície, vraždy nepohodlných. Spýtaj sa Kurdov, ako sa im žilo, keď im Saddám plynoval dediny. Ale to je samozrejme v poriadku.
                            V Iráku bol raj na zemi, kým ich neprišli okupovať zlí Amíci v žolde svetového sionizmu.

                            Čiernobiele videnie sveta je typické pre takých hlupákov, ako si ty.

                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                              Autor: dafo d

                              19.04.2010, 01:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              Hehe.Samozrejme ze som sa s beznym Iracanom nerozpraval.Ako vidim ty vsevedko,tak ty asi ano.Ale aj napriek tomu si dokazem pospajat suvislosti.
                              Dobre to vyjadrila jedna iracka zena pre francuzsku tv.
                              Saddam odysiel a prisli jeho ucitelia.Ano ten Saddam ktoremu yankeeovia dodavali zbrane ked bojoval proti Iranu.Ktoreho podporovali politicky a dodali mu chemicke zbrane z tovarne v Marilande ,ktore pouzil v dedinach Dudail a Halabdza.Kontrakt specatil D.Rumsfeld vtedy ako prezident znamej americkej farmaceutickej firmy.Saddam je mrtvy a amici by mohli uz odtial vypadnut.No to by sa ale pod Irakom nesmela nachadzat"americka ropa".Iracania by urcite ocenili,keby stryko Sam isiel sirit demokraciu pomocou napalmu niekam inam.Hovoria o tom aj masove oslavy v uliciach,ked anglani odtiahli z Basry.Mimochodom boli to Siiti ktorych Saddam najviac tlacil.Saddam na druhom svete moze len ticho zavidiet,ze amici dokazali nasledkom okupacie a roz...nia statu na cucky sposobyt v kratko m casovom rozmedzi smrt 1000000 ludi.No a ked sa pozrieme na veznicu Abu Ghraib,tak nielen Saddam ale aj Adolf by sa mali od "modernych demokratov" co ucit.Za toto by ,mal fakt niekdo zodpovedat.To slaboduche prasa na tom texaskom ranci by malo sediet.No porusil som svoje predsavzatie,ze nezareagujem.Tymto uz naozaj koncim,kedze niesom zvedavy na tvoje dalsie nazorove perly.

                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                                Autor: dafo d

                                19.04.2010, 01:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                Inac link si si zase nepozrel ze?Je to spoved US vojaka,ktory by ti za tvoje nazory asi nepodakoval.Odpalil cloveka pred ocami vlastneho otca jak prasiveho psa.No a ako vidiet teraz sa z neho stala ludska bytost.Bohuzial za cenu,ze bude do konca zivota preglgat svoje vlastne nestravitelne svedomie,zijuc s flashbackmi,ktore mu nedovolia zaspat a hltajuc apaurinove tabletky aby si otupil zmysli a spomienky.Pokusa sa z toho vybruslit ocistenim svedomia spovedou verejnosti,co sa mu asi nepodari,ale kazdopadne podozrievat ho zo zaujatosti asi nie je namieste.

                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                                  Autor: claven

                                  19.04.2010, 01:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                  Nepozrel, priznávam. Pracujem a vytváram hodnoty pre zlých kapitalistov, do tejto diskusie si odskakujem, keď si potrebujem dať pauzu. Je trochu jalová, to je fakt, ale čo sa dá robiť.

                                  Tak to skúsme ešte raz - nepotrebujem si pozerať linky na to, aby som vedel, že vojna (a navyše asymetrická vojna, kde môže byť každý civil pod plachtou obalený trhavinou a každý 14-ročný fagan môže mať za chrbtom kalašnikov) je svinstvo. Viem si čiastočne predstaviť, čo to robí s tými americkými vojakmi. A áno, aj ja by som bol radšej, keby tam Amíci neboli, keby sa všetci Saddámi a Kaddáfiovia a podobné kreatúry prepadli okamžite pod čiernu zem a na celom svete by boli autonómne demokracie, ktoré nikto neokupuje a nepotrebuje okupovať. Nech si majú kultúru, akú chcú, nech sa modlia ku kresťanskému bohu alebo Alláhovi alebo hoci aj Aštarovi Šeranovi, nech sú pokojne hnedí, žltí, bieli, červení, hoci aj modrí.
                                  Bohužiaľ to tak nie je a zdá sa, že ani nikdy nebude.

                                  Americký zákrok mal dôvody, aké mal. Úprimne povedané, ja do nich nevidím. Ty tiež nie, aj keď sa ti možno zdá, že áno - a je to veľmi jednoduché, začať v krčme mudrovať, že ide len o ropu. Dosť pochybujem, že sú veci také jasné.
                                  Každopádne prebehol, samozrejme pri ňom boli aj civilné straty - a pochybujem, že plánované. Mnohým sa zrejme dalo zabrániť, mnohým sa nedalo, už pre charakter konkrétneho konfliktu nie.
                                  Nevidím Američanov ako spasiteľov sveta a svetovú políciu, ale na rozdiel od teba som aj videl živého Američana aj živého Iráčana a dokonca aj živého Žida a viem, že ani jeden ani druhý nemajú polmetrové rohy a z huby im nešľahajú plamene. Ani jeden nie sú stelesnením kozmického zla. Sú to takí istí ľudia, ako ty a ja, ľudia, ktorí sú omylní, ktorí sú občas leniví, ktorí občas flákajú na papieri dobre vyzerajúce pravidlá - ľudia, ktorí rovnako ako ty alebo ja chcú žiť v kľude a mieri a nemusieť sa báť, že im okupujúci vojak zastrelí príbuzného alebo že sa s nimi nejaký fešák vyhodí do vzduchu.

                                  To je celé. Ja nepičujem na moslimov, nie som obeť prosionistickej propagandy - to ty vidíš v Američanoch vrahov a v Židoch architektov svetového zla. Ja som proste realista - a sebezúrivejšie články nejakého Drobného alebo sebearogantnejšie obhajoby nejakého Hríba na tom nezmenia absolútne nič.

                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                                    Autor: dafo d

                                    19.04.2010, 01:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                    No vidis.Dokazes viest dialog bez toho aby si nadaval ludom do k...v.Pozri ja netvrdim,ze poznam Iracky konflikt do detajlnych nuans.Ani dovody okupacie nie su jasne beznemu cloveku do absolutnych detajlov,kedze sa irak stal prepletenec spusty zaujmov,jak arabskeho sveta tak Iranu,Ruska a Ciny.Ale preboha nechci odo mna aby som suhlasil s tvojim a Hribovym tvrdenim,ze si obete za to mozu sami.Ja som Iracana ako ty nevidel,ale videl som dost ludi ktorym niekdo zapalil barak,alebo vymlatil rodinu.Hovori sa tomu obcianska vojna.Symptomaticke je to,ze ten kdo ma navrch pomocou svojej propagandistickej masinerie stigmatizuje obet a robi z nej agresora.To je stale sa opakujuca schema.No a presne to robi Hrib.Robi to aj napriek tomu,ze to nie je jeho vojna.Ale on sam seba asi presvedcil,ze ano.Mal by sa k tymto veciam vyjadrovat s vacsou pietou,lebo za kazdym mrtvym je ludska bytost a nie statisticke cislo.

                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kravina

                                      Autor: claven

                                      19.04.2010, 02:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                      Všetky obete si za to samozrejme nemôžu. Ale konkrétne tí novinári v tom videu si za to podľa mňa mohli - prisahám, že na mieste toho vojaka by som tiež považoval za hrozbu človeka, ktorý sa vykláňa spoza rohu, vykladá niečo veľmi pripomínajúce RPG 7 na rameno a zameriava. To bola proste samovražedná hlúposť.

                                      Nechcem to nijak obhajovať alebo pľuť na mŕtvych, išlo mi skôr o to, že takéto veci sa proste vo vojne stávajú. Iba absolútny naivný idealista by si myslel, že sa dajú úplne vylúčiť. Preto ma desí, keď po zverejnení tohto videa (ktoré malo mimochodom americké velenie podľa mňa zverejniť okamžite po incidente, vysvetliť ho a ospravedlniť sa za celkom pochopiteľný omyl, bolo by si ušetrilo hromadu negatívneho PR) všetci vykrikujú, aké sú Američania krvilačné zvery a fašisti. Úplne nestranne, bez príklonu k akejkoľvek ideológii - toto sa proste v takomto konflikte stáva a je úplne pochopiteľné, že k takémuto incidentu došlo. Bolo by k nemu došlo, aj keby za kniplom sedel miesto Američana Francúz, Nemec, Rus alebo hoci aj ten Iráčan. Morálka v tomto prípade absolútne nevstupuje do rovnice, toto je proste otázka nastavenia Rules of Engagement (teda pravidiel toho, kedy je možné použiť aké prostriedky), ktoré sa mimochodom v prípade americkej armády riadia medzinárodnými smernicami.

  • pche

    Autor: zee

    18.04.2010, 14:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    chod sa odstrelit mily autor... ale predtym skus porozmyslat nad tym, naco je dobre zverejnit takyto stylisticky (!) a obsahovo nehodnotny clanok; a ci je dobre pre spolocnost, ze pisu aj ludia, ktori na to nemaju

    • ospravedlnenie

      Autor: zee

      18.04.2010, 15:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ospravedlnujem sa za to, ze som vsetko napisal malymi pismenami. u nas v izreali pouzivame hebrejsku klavesnicu, a tazko sa tam pisu velke pismena. sorry.
      my by sme boli radi, keby sa kazdy, kto s nami nesuhlasi odstrelil, alebo aspon navstivil hotel v dubayi...

      • Re: ospravedlnenie

        Autor: zee (povodny)

        18.04.2010, 15:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        male pismena su sexy :), ale vyuzivat nedomysleny system diskusie uz ani velmi nie...

    • Re: pche

      Autor: Ze sa Ti to chce písať

      18.04.2010, 15:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      také sionistické sračky. Teba ktorý Rabín učil, že sa máš tešiť keď americká svoloč striela z vrtulníkov novinárov? To je akože to, byť hrdý na Izrael?

      • Re: Re: pche

        Autor: claven

        18.04.2010, 21:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Kotlebova úderka znova zasahuje :)

        • Re: Re: Re: pche

          Autor: ...

          18.04.2010, 21:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          US Army Song in Basic Training:

          "I Went Down to the Market...
          Where All the Women Shop....
          I Put Out My Machete.....
          And I Began to Chop....
          ....
          I Went Down to the Park...
          Where All the Children Play....
          I Put Out My Machine Gun....
          And I Began to Spray...."

          • Re: Re: Re: Re: pche

            Autor: claven

            18.04.2010, 21:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Áno, a vo výcvikových táboroch Hamásu sa spieva Give Peace A Chance od Beatles a Všetci ľudia budú bratia :D

            Ty si to naozaj zaklincoval. Ako sa voláš, mysliteľ? Spinoza? Vlastne nie, Spinoza bol podľa teba špinavý sionista :)

            • Re: Re: Re: Re: Re: pche

              Autor: ...

              18.04.2010, 22:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ak si myslis, ze piesne o masakrovani civilistov, zien a deti pri vycviku su OK, tak je mi ta uprimne luto. Nemam k tomu viac co dodat a ani s tebou nemienim viac diskutovat.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: pche

                Autor: claven

                18.04.2010, 22:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Piesne sú OK - ak to v americkej armáde reálne urobíš, postavia ťa pred súd. Samozrejme, sem-tam zlyhá ľudský faktor, to je jasné, tomu sa zabrániť proste nedá.
                Ale pravidlá sú nastavené správne.

                Na druhú stranu, "pravidlá" guerilly a militantov sú jasné - zabiť neveriacich. Vyhodiť sa do vzduchu v autobuse plnom civilistov alebo na preplnenej diskotéke v Tel Avive je úspešná a oslavovaná misia.

                Neviem, či dokážeš ten rozdiel v prístupe pochopiť alebo si už príliš indoktrinovaný rečami o zlých Američanoch, ktorí chcú zabíjať arabské deti.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pche

                  Autor: Pilger

                  21.04.2010, 08:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  pozri si film John Pilger: Palestine is still the issue, tam sa hovori aj o "suicide bombers", vypoveda otec, ktoremu takto zabili dceru. A je tam aj vela inych zaujimavych informacii.

        • Re: Re: Re: pche

          Autor: fasista claven

          18.04.2010, 22:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Do koho s ty navazas.Clovek ktory sa odbavuje,ked nejaky americky fasoun kuskuje deti,nema pravo obvinovat druhych z fasizmu.

          • Re: Re: Re: Re: pche

            Autor: claven

            18.04.2010, 23:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Neviem o kom hovoríš.
            Odbavuješ sa pri internetových diskusiách? Prajem ti to, veď to je celkom neškodná úchylka.

  • Výzva redakcie

    Autor: Havran ml

    18.04.2010, 22:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    V mene redakcie vyzývam všetkých diskutujúcich aby sa správali slušne a vyjadrovali sa vecne.

    • Re: Výzva redakcie

      Autor: claven

      18.04.2010, 22:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      K takémuto článku, ktorého autor sa ani nespráva slušne, ani sa nevyjadruje vecne, je to ťažké.
      Radi by sme, ale ako sa do lesa volá...

      • Re: Re: Výzva redakcie

        Autor: je to lahke

        03.05.2010, 08:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        prosim uviest jeden priklad, kde sa nesprava slusne, a jeden priklad, kde sa nevyjadruje vecne

    • Re: Výzva redakcie

      Autor: Amen

      19.04.2010, 10:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Teba je tu Havran skoda. Ty si mal byt katapultovany strojom casu do roku 1943, aby si mohol odvazne vyzyvat Nemcov a zidov k vecnej diskusii. Ty bojovnik proti fasizmu.

      • Re: Re: Výzva redakcie

        Autor: Havran ml

        19.04.2010, 12:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        To je paralela k comu? Aj Ty veris, ze kazdy kritik americkej invazie do Iraku je nacista? To si cital od Ferka Sebeja, vsak?

  • mierová misia

    Autor: Petík

    19.04.2010, 09:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ak by napr. nejakí Arabi alebo Eskimáci vtrhli sem na Slovensko hájiť akési svoje vyššie záujmy, lebo im Fico robí zle a popod okná by sa mi prechádzali v uniformách ozbrojenci, ktorí by sem tam niekoho odstrelili, mal by som sa tváriť šťastne lebo predsa ide o priateľskú mierovú misiu, ide o moje dobro.
    Ináč nechápem prečo sa v prípade zásahu Varšavskej zmluvy voči Československu hovorí o okupácii, keď v podstate tak isto išlo o priateľskú misiu vojsk VZ. Tiež len hájili svoje záujmy pomocou sily v cudzej krajine, nič iné zlé nerobili.
    Hríb je blb, nechcem už nič od neho počuť, čítať ani ho vidieť, vlastne tak už robím dlhšiu dobu.

  • Ako to vnímam ja

    Autor: Idži

    19.04.2010, 10:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ja s pánom Hríbom súhlasím vo väčšine jeho postrehov.

    • Re: Ako to vnímam ja

      Autor: Idži

      19.04.2010, 10:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      A predchádzajúcu diskusiu vnímam ako stádovitú davovú psychózu. Ľudia, zamyslite sa trošku hlbšie nad vyslovenými názormi a nebuďte hneď podráždení a nahnevaní.

  • Chyby sa stavaju

    Autor: miro ilias (ilias.blog.sme.sk)

    19.04.2010, 14:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Jaro, sice pekne, ze si si dal pracu a precital povodne anglicke a neviem ake ine zdroje, ale tieto chybky Ferka Sebeja su zanedbatelne pre popularne pisanie. Ak by to bol ale nejaky vedecky zbornik, tam by to bolo horsie, tam uz musi byt preciznost. Inak pre mna osobne Koran, hadis ci iny alahovsky spis je bullshit tej iste kategorie.

    S tym videom a smtrou civilistov je faux-pas vacsie; predpokladam, ze amici nastavia lepsie 'rules of engagement', aby takymto situaciam v maximalnej moznej miere predchadzali.

    • Re: Chyby sa stavaju

      Autor: bulbul

      19.04.2010, 14:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Citát: "Inak pre mna osobne Koran, hadis ci iny alahovsky spis je bullshit tej iste kategorie. "

      Lenže ty, miuko, si obyčajný trápny škrabák, kým pán Šebej sú veľkí analytik pomlčka mysliteľ slávneho Konzervovaného inštitútu. A oni si veru takôto faux-pas dovoliť nemôžu, ak ich ľudia majú brať vážne...

      Pozastavme sa, bratia a sestry, a zamyslime sa nad týmto:
      "ale tieto chybky Ferka Sebeja su zanedbatelne pre popularne pisanie." Krásne to vypovedá o prístupe našich konzervatívcov k pravde - podľa mňa jakožto ľavičiara je jedno, čo, kedy, kde, kam, ako a čím píšem, kým konzervatívci môžu oblbovať (bulšitiť v terminológii Harryho G. Frankfurta). Veď to je iba "populárne písanie", to jest písanie pre masy, a tí uveria hocičomu.
      Ale v tomto kontexte je tento miukov bonmot dvojnásobne ironický - v zásade hovorí, že muslimákom môžeme naložiť hocičo, veď niečo z toho čo nakecáme, bude určite pravda. A to je presne prístup posádky toho vrtuľníka - dáme ich všetkých, šak aspoň jeden terorista tam určite bude.

      • Re: Re: Chyby sa stavaju

        Autor: miro ilias (ilias.blog.sme.sk)

        26.04.2010, 17:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Co si to ty antisemitista jeden alahisticky dovolujes obycajnym trapnym skrabakom ma nazvat! Ja som o svojom milovanom narode izraelskom do zo desat clankov napisal tyzdennika EPST ktory ma niekolko tisic predplatitelov a tento vas jetotak kolko ludi cita.

        Nech vas pozehna Hospodin moji chrabri junaci Ferko Sebej a Stevko Hrib ktori tak neohrozene moj lud izraelsky a americky proti tymto laviciaristickym utocnikom branite!

    • Re: Chyby sa stavaju

      Autor: lebo sebej

      03.05.2010, 08:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ferko je taktiez clenom Obcianskeho kreśtanskeho spolocenstva Milost tak ako ty?

      Inak vzhladom na to, ze Ferko v onom clanku evidentne strelil najmenej 4-5 capov (v obcianskej konzervativnej terminologii spravil zanedbatelne chybky pre popuilarne pisanie) a autor spomina iba jednu "zanedbatelnu chybku", uznavas, ze autor je k Ferkovi mimoriadne zhovievavy, ne?

  • Nazor.

    Autor: vojtech

    19.04.2010, 17:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Maly pohlad od bezvyznamneho prispievatela.

    1. Americania videli zbrane a RPG. A preto strielali. Ak strielaju po kazdom Iracanovi, co ma Kalasnikov na pleci. Tak potom Amici uz vystrielali polku Iraku.
    2. Ti ludia nestrielali, kludne sa pohybovali. Na nikoho neutocili. Ludia, ucastniaci sa prestrelky, by kludne nekorzovali po ulici, ale by sa kryli a urcite inac spravali.
    3. Jediny moment, ktory ako tak ospravedlnuje a vedie Amika k omylu, je novinar, ktory spoza rohu fotografuje. Akoze mieri RPG na neviditelny vrtulnik. Skoda, ze nemal IGLA raketu, vtedy by sa mal coho bat ten Amik v Apachi.
    4. To, ako komentoval celu akciu Amik, len dokazuje ze cakal cely nabity adrenalinom len na to, ako si zastriela. Ako zadonil o to, aby dostal povolenie si zastrielat.
    5. Vrchol trapnosti bolo ako krical, ze raneny na zemi sa nacahuje po zbran. Po zasahu 30 mm projektilom. Asi mal nepriestrelnu vestu.
    6. To ako strielal na dodavku a cloveka, ktory zachranoval a odnasal raneneho. To je do neba volajuce gesto demokracie. Ako krestan sa pytam, aky to bol krestan? Dufam ze maju pred Bohom vsetci svedomie ciste. Ano, Zenevska konvencia sa vztahuje len na staty vo vojne. Takze mozme strielat po kom chceme. Ved to nie je vojna statov ale proti terorizmu. Az nato, ze tu vojnu zapricinili prave ti, ktori teraz proti nej bojuju. Ale nic to, vsak treba vystrielat stare naboje a rakety, aby boli nove. Inac by zbrojovky skrachovali.
    7. A na zaver: O psychicky labilnych amikov sa uz netreba bat. Pretoze najnovsia taktika najdemokratickejsieho statu je zlikvidovat nepriatela bezpilotnym lietadlom. A gombiky moze stovky metrov v podzemi, tisice kilometrov od ciela stlacat aj opica, ktora si mysli ze hra videohru.
    8. Taketo videa by mali zverejnovat kazdy den. A len potom by ste videli hrozy. Lenze cenzura funguje krasne. Ked vlacili tela americkych pilotov po zemi, vtedy to islo v kazdej televizii a vtedy ste neprotestovali. Ale toto video nepustila ziadna TV, preco? Coho, alebo koho sa bali?
    9. Ak chce niekto robit komentare. Tak odporucam mu ist do bojovej zony urobit reportaze a prezit. A mozno by nepomohol ani napis Presse velky ako svet na hrudi. Vsak to moze byt terorista, skryvajuci sa za novinara. Alebo naco by mali chodit sanitky po zranenych. Vsak to tiez teroristy ju pouzili ako stit. Tak ju rozstrielajme. Aj deti pouzili ako stit, tak ich rozstrielajme. Vsak aj tak z nich by vyrastli len potencionalny nepriatelia. Tisko mlcat a zit si vo svojom svetiku kvazidemokracie je najlepsie.
    10. Hanba, hanba, hanba .... vyspovedat, 3x otcenas a vsetko je odpustene. Amen.
    11. A prave preto, pre tie jednostranne komentare si uz .tyzden nekupujem. Hmmm, kde je Zurnal? Ten zlikvidovali. Snad, je cas aby odisiel aj .tyzden.
    12. http://www.tyzden.sk/video-komentare/s-hrib-co-odhaluje-video-smrti-z-iraku.html

    • Re: Nazor.

      Autor: Len pravdu

      19.04.2010, 21:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      To nevlacili tela pilotov, ale vrahov z korporacie poskytujucej americkej demokracii najomnych zabijakov. To Iracania potrestali vrahov z Blackwaters, ktori mali v tom case uz na svedomi tolko zlocinov voci Iracanom vo Faluji, ze museli zobrat spravodlivost do vlastnych ruk.
      Odporucam knihu Opravneni zabijet o kontraktoroch vo vojne proti terorizmu
      http://www.martinus.sk/?uItem=57572

  • babe sa prisnilo, co sa jej zachcelo

    Autor: banan

    19.04.2010, 22:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Tento clanok presne vystihuje porekadlo "babe sa prisnilo, co sa jej zachcelo". Reaguje na veci, ktore na tom Hribovom videu neboli, prekruca Hribove slova, vymysla si.

    1. karikatura - Hrib udajne rozdtriedil civilov na vinnych a nevinnych - v prispevku vsak len hovori, ze je tazke pre americkych vojakov odlisit civilov a teroristov. Co je pochopitelne, pretoze v Iraku i v Afganistane sa terorista zmeni na civila len tym, ze odlozi kalasnikov.

    2. Posudzovat kvalitu Sebejovho clanku podla chyb z nepozornosti je trosku pritiahnute za vlasy, ved nie je dolezite, ci Fatna Aib Sabbah bol muz alebo zena, ale co tato osoba tvrdila. roznvako je irelevantne, ci sa nieco nachadza v Korane alebo Hadisoch, pretoze oba su posvatne zdroje pre moslimov, pricom Hadis, hoci je v poradi posvatnosti az po Korane, je dolezitejsi, pretoze ukazuje priklad proroka, ktorym sa maju moslimovia riadit.
    Koran je bez Hadisu, ktory ho vysvetluje na zaklade zivota Mohameda, len nezrozumitelnym zhlukom po sebe nasledujucih zvolani.

    3. Hrib udajne tvrdi, ze "nesmieme lutovat obete takychto utokov. Ze si sami vybrali." To nie je pravda. Hrib povedal, ze to teroristi si vybrali takyto sposob boja, v ktorom sa schovavaju za nevinnych civilistov. To teroristi nesu zodpovednost za civilne obete, pretoze sa sami maskuju ako civilisti. Hrib navyse prejavil lutost nad nevinnymi obetami, takze obvinovat ho z cynizmu svedci skor o cynizme autora clanku.

    4. Hrib netvrdil, ze "nase zvierata su predsa dobre zvierata". Neobhajoval to, co urobili ti vojaci v helikoptere. Povadal, ze je strasne, co urobili. Je vsak hrozne aj to, ak niekto pouziva toto video ako propagandisticky nastroj antiamerikanizmu. Pretoze by som chcel vidiet autora tohto clanku, ak by sedel v tej helikoptere, ako by sa zachoval.

    • Re: babe sa prisnilo, co sa jej zachcelo

      Autor: dafo d

      20.04.2010, 00:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Hrib povedal, ze to teroristi si vybrali takyto sposob boja, v ktorom sa schovavaju za nevinnych civilistov.
      No toto moze povedat len obycajny hlupak,alebo cynik.Tak Iracania boli napadnuty.Je proti nim pouzivana kozmicka vojenska technologia .Vojenska masineria pouziva tanky,vrtulniky a stihacky na zasahy v mestskych stvrtiach a co maju asi Iracania robyt,ked maju len lahke zbrane?No co maju robyt,ked im bolo toto svinstvo vnutene.Oni sa napadli?Oni si vybrali?Toto moze povedat len plytky, povrchny hlupy clovek,ktory ignoruje fakty.Tak oni su na vine ze sa brania sposobom,ktory im ako jediny umoznuje aby neboli vyderatizovany ako hmyz.
      Vas vsetkych co toto obhajujete aj s vasim Hribom by som poslal do hermeticky uzavreteho mesta,nech vas nejaky okupanti zasipavaju bombami,nech ostreluju mesto a vzapeti nech tam vpalia tankami a beru rad radom dom po dome.Nech Vam netecie voda a nech je vypnuta elektrina a nech pocuvate detske stonanie,lebo uz vystrasene deti nevladzu plakat.Mozete pocuvat starych ludi ako sa modlia za tie deti.Tam sa mozete hrat so slovickami a mozete obhajovat blaznov co tu vojnu zacali a co to svinstvo pachaju.Mate vy v sebe vobec sucit.

  • Ako pise o Islame Sebej,

    Autor: Maimonides

    20.04.2010, 10:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    http://blog.aktualne.centrum.sk/blogy/emanuel-beska.php?itemid=235

  • STOVKA!

    Autor: bulbul

    20.04.2010, 13:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ... len toľko som chcel...

  • Je fascinujúce, ako

    Autor: ifčopifčo

    20.04.2010, 14:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    sa z ľavicových intelektuálou šmahom ruky stanú boľševíci primitívne nadávajúci svojim názorovým oponentom, túžiaci po zatváraní ľudí za iné názory.

    Ešteže nie su 50 roky a nemáte tú moc ako mali vaši predchodcovia.

    • Re: Je fascinujúce, ako

      Autor: zoro

      20.04.2010, 19:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      bud som nepochopil na koho reagujes alebo si debil

      • Re: Re: Je fascinujúce, ako

        Autor: ifčopifčo

        20.04.2010, 21:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Nepochopil si a keď spomínaš nejakého debila, mýliš si ma s tvojim otcom.

        • Re: Re: Re: Je fascinujúce, ako

          Autor: No ty si mi pekna vzorka

          21.04.2010, 12:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Pravicoveho trtka. Tie 50 roky ta mataju, co? Ale zlociny sucasneho rezimu, kriminalizacia velkych casti spolocnosti, vyplachovanie hlav televizou a reklamou, okupacne vojny, likvidacia prirody, demontovanie skolstva, zdravotnictva to ta netrapi. Ty si dalsi pojebany otrok v arene ktoremu nahovorili ze sedi v lozi

          • Re: Re: Re: Re: Je fascinujúce, ako

            Autor: Neskĺznem

            25.04.2010, 12:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            na tvoju primitívnu úroveň, ty ma uraziť nemôžeš, keby boli 50 roky bol by si Urválkom, je to v tebe, tá triedna nenávisť. Dnes sa môžeš realizovať chválabohu už len prostredníctvom internetu, vylievať svoju žlč, vrodený primitivizmus a prskať jedovaté sliny, to je tak všetko na čo zmôžeš a čo vôbec môžeš, tak si poslúž ak sa ti uľaví, alebo si omývaj prirodzenie vlažnou vodou to vraj tiež pomáha.

          • Re: Re: Re: Re: Je fascinujúce, ako

            Autor: ifčopifčo

            25.04.2010, 12:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            A len si potvrdil moje tvrdenie na začiatku vlákna. Stačí poštuchnúť a hneď sú z ľavicových inteleguánov nenávistní boľševíci :)

    • Re: Je fascinujúce, ako

      Autor: lebo hrib

      03.05.2010, 08:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      som zvedavy, komu budes nadavat do bolsevikov, ked strana, na ktorej kandidatke kandiduje aj Sebej, po volbach vstupi do vlady so Smerom

  • nuž čo už...

    Autor: slovák

    12.05.2010, 17:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    neobviňujte ho , on je chudák už dávno a nemôže za to...

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist