nejako si ju velmi idealizuješ. radičova nezvladla to najhlavnejšie čo zvladnuť mala. uplne malicherne su nejake elektronicke aukcie, faktury na webe a podobne cinkrlatka. Radičova nezvladla vyvedenie republiky z krízy. ba čo viac na zaklade ekonomickej tuposti svojho kabinetu, ju ešte prehlbila. ako povedal pred mesiacom moj znamy čo šije obleky: "len idiot by si kupil novy oblek do krizy, čo mu vlada slubuje." v krajine je po jej vladnuti väčšia depresia, viac strachu o buducnosť a aj viac chudoby než ked do funkcie nastupila. ked ju prestaneme posudzovat podla krasnych rečičiek ale použijeme na to vlastne penaženky, dojdeme k zaveru, že sa dobre stalo.
Výber z blogov
Všetci v protismere
Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...
[Tiburon]
Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu
V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...
[Kriteko]
Diskusia k článku:
KONIEC POLITICKEJ KOMÉTY
-
-
Z casti suhlasim s autorom Palom aj Tvojim prispevkom Palo. U mna je to takto:
1. Radicova urobila pre mna vela pozitivnej prace, najma zasadnymi stanoviskami ku kauzam SDKU ako Trnka, stahovanie DÚ v KE, a pod., a tiez ze vsetkymi silami podporovala liniu Beblavych a kol. pri zverejnovani zmluv (nezabudajme ale, kto a preco na tendroch na vsetky tie IT a weby zaraba, co vsak nie je dovod nepovazovat toto za najvacsi prinos tejto vlady). Vladu vsak nepolozilo SaS, ale Radicova tym, ze spojila 2 nesuvisiace hlasovaia tak ako to po nej gorily a bruselski vydieraci chceli. (Off topic - prave taketo rozhodnutia Radicovej prihravaju hlasy pre Fic-Orbanoidov v politike). Radicova je uz dlho psychicky vycerpana a mimo realitu, vid ten jej vyrok o tom ze legalne odpocuvanie novinarov je nelegalne - toto je ako z ust Kalinaka. Zhodneme sa teda ako diskutujuci, ze idealizacia Radicovej skryta v clanku je kontraproduktivna.
2. kto je vitaz je teraz este predcasne hodnotit. Obavam sa, ze zaradenie Fica je spravne - ak sa nam kt. vnimame aj suvislosti, aj medzi riadkami, nepodari odhovorit od volby SMERu nase rodiny na vidieku a pod. Tam kde sa SDKU a SaS bili, jednoznacne zvitazil SMER. Ale Dzurinda moze odist ako porazeny, a aj by som to privital. Rozohral nebezpecne hry, podla mna prave on a jeho partia polozili vladu. Dzurinda v opizicii (od konca marca) vlady SMERu samotneho, ci s SNS, pripadne KDH, nie je podla mna ziadna vyhra. Ak vyhral, tak len tym ze Trnka a kol. mu nevysetria jeho palackovske kauzy.
3. Hoc zvazujem kruzkovat u OL-NO, nesuhlasim z nazorom politologa Pala. Tento skutocny zlepenec nie je pokracovatelom ziadnej politiky, toboz Radicovej. Je to experimentalny projekt, tak ako v Madarsku ta strana "Politika sa da robit aj inac". Pricom experiment sa nevydaril uz v uvode - namiesto priestoru pre novych ludi tento projekt vrati do politiky dinosaurov ako Palko, Miklosko a kol. Prvy menovany moze aspon pomoct Hlinovi (ak sa ten vobec prekruzkuje, a ak sa OL-NO vobec dostanu nad 5%) monitorovat a snad tu-tam aj ovplyvnovat zlyhania policie v mensich kauzach, obzvlast ak sa policia obrazne povedane vrati zo Spisu do Litvy. OL-NO bude velkym sklamanim, kedze nik z ludi z 3. sektora sa do NR SR nedostane, a hlasy ich volicov ziskaju ludia ako Matovic a jeho bratranci, KDS a OKS. Tento projekt exhibicionistov mozno pojdem volit len a len preto, ze je nadej ze budu exhibovat aj na blogoch, ktore daju novinarom z Noveho casu podnety na zaujimavejsiu kritiku Fica, Slotu a kol., ale aj KDH. A vytvoria tak priestor pre to, aby o 4-10 rokov bol dopyt po skutocne hodnotovej strane v ktorej by mali ludia z 3. sektora aj realne postavenie, a nie poziciu ako napr. L. Durkovic - jeho kauza jasne ukazala ze OL-NO je fuzia KDS a OKS, hoc to Matovic takto verim nechcel, ale pochopil ze je to pre neho jedina cesta ako rozdavat banany goriliam aj v aprili.
Summa summarum - povazujem za nebezpecne akekolvek idealizacie v politike. Ci chceme, ci nie, my volici mame len moznost a obcas aj potrebu identifikovat to tzv. mensie zlo, prekonat odpor, a kruzkovat a hlasovat. Nastastie je to teraz pre zmenu aktualnejsie v Madarsku, kde to maju ako u nas v 1998. Akokolvek mi vadi SMER, a jeho gorilia politika, ak by vladol v koalicii s KDH nebola by z toho az taka tragedia ako keby vladol sam ci s SNS. Toto je pre mna dovod ist volit OL alebo SaS, ale nie nejaka naivna predstava ze niekto z nich bude robit hodnotovu politiku. Tak ako Miskovovi a kol. ide lnajma o provizie za Bohunice V3, tak aj v OL-NO maju ti co sa mozno do NR SR dostanu kadejaku skrytu agendu, a ti co by chceli robit politiku inac (Micovsky a kol.) sa do NR SR nedostanu ci sa im a nam to paci, alebo nie.-
problem Radicove vo vsetkych kauzach je ten, ze svoj radikalny postoj nedokazala pretavit do skutkov, na ktore mala mandat aj moc, a nakoniec prijala alibisticke vyjadrenia svojich spolustranikov. Uz prestante ludi posudzovat podla toho, co hovoria, a sledujte to, co robia. Radicova neurobila nic.
-
pekne zhrnute
-
Xepeche
-
-
suhlasim. Mozno tie jej rozhodnutia nakoniec nepresadila ale stale mala lepsie vysledky ako Fico, ktory je jasny vitaz v tom kolko toho narozprava/naslubuje/nahrozi vs. nenaplnene skutky
-
Naco tolko slov, uplne staci "lebo fico".
-
Svojim sposobom mate velky kus pravdy obaja - med aj Sona. Radicova nemala realnu moc vo vnutri SDKU, proste dostala ponuku pretoze bola najoblubenejsia politicka v historii tej strany, a snazila sa ju vyuzit. Mnohe veci nemala sancu ovplyvnit, a toto ju uplne vycerpalo. A potom ako bola vycerpana, nou uz Dzurinda a kol. manipulovali tak ako chceli, resp. tak ako si to od zaciatku predstavovali. U mna ma IR najvyssie zasluhy na tom, ze ako jedina z progresivnejsieho kridla SDKU (Zitnanska, Beblavy a par dalsich) sa aspon verejne vyjadrila k mnohym kauzam, v ktorych ti dalsi mlcia. Alibizmus Radicovej je verim dosledok najma jej vycerpanosti, a tiez toho ze si v politike evidentne riesi svoje traumy zo smrti manzela, co je ale prirodzene. Napriek vsetkemu mam IR radsej ako vacsinu doterajsich politikov, cize v porovnani so vsetkymi doterajsimi poslancami a ministrami je aj napriek mnozstvu zlyhani podla mna stale v TOP 10 z tych cca. 500 ludi. Co je ale smutne, osud a doslova az strapnenie sa IR v zavere jej kariery len odradi inych slusnejsich ludi angazovat sa na vyssich miestach. A tak v politike zostanu aj nadalej sami hajzlici, cest tym par vynimkam.
-
-
-
-
-
IR nikam neodchadza
http://hnonline.sk/c1-54368860-radicova-nevylucuje-ze-sa-do-vrcholovej-politiky-este-vrati
"Neviem, čo ma čaká a čo ma neminie, ale dala som slovo pánovi Havlovi, že sa naveky neuzavriem pred výzvou verejnej politiky. Ubezpečil ma, že vnútorné sklamanie, ktoré teraz prežívam, s odstupom času možno budem vnímať inak. Možno áno," povedala Radičová v dnešnej diskusnej relácii Slovenského rozhlasu Sobotné dialógy. -
neviem preco sa I. Radicovej davaju vobec za nieco zasluhy. Podla mna akurat dokazala, ze je len dalsou politickou, ktora nedokaze najst prienik medzi svojimi slovami a svojimi skutkami. Je to neschopna alibistka, ktora zo seba rada robi mucednika.
-
Jedine pravdivé je o jej záhadnej pozícii. Bola to insita, ktorej sa však nezbavíme. Medzinárodný cveng ? Nežartujte !
Jej bozónmi sú estrogény, čo do extrému nafukujú jej ego.
Na političku nemá, jej vedecké úspechy sú veľmi sporé i skromné. Sebareflexia v hlbokom mínuse.-
preco prave bozony?
-
-
-
Piš barde, střádej, a až budeš mít dvacet milionů, přijde den, zúčtujem spolu ...
Autor: Bard
11.01.2012, 14:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Zaujimalo by ma co si autor predstavuje pod pojmom "bard"?
http://slovnik.juls.savba.sk/?w=bard
Jedine ze by si predstavoval jazykovedny vyklad eštebáka Galka (vid jeho blogy).
Ale na Galkovu obranu treba povedat, ze bol dost brutalne zmlateny mikrofonom redaktora TA3 Bielika, ked "hrdinsky" utekal pred novinarmi a ich otazkami.
Zial TA3 dala cely zaznam z tohto incidentu vyretusovat do holyvudskych studii, takze jedine miesto kde sa tento utok stal, zostala iba Galkova hlava.
Ale takych utokov je v Galkovej hlave urcite viac ...-
Galkovi bardi a "stari v politie"
Autor: m. stefanovic
11.01.2012, 16:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
neviem, zda sa, ze bardi su umelci potulni alebo stahovavi, cosi take..
teraz trochu odvediem pozornost= Galko a Saska poslednych 5 mesiacov razia liniu, ze by mali odist stari politici- z Sdku, Kdh, aj Smeru, proste odvsadial..
kedysi som si myslel, ze mladi su v politike prinosom, dnes musim svoj nazor korigovat- aj vdaka Galkovi alebo trebars Matovicovi, hoci ten je uz tiez v strednom veku.
v prezidentskych volbach v USA stal proti Obamovi stary pan Mc Cain /tusim mal vtedy 75/ a ako dobre obstal.. prehral so ctou. na veku niekedy nezalezi, dolezita je energia, cipernost a skusenosti. terajsi favorit republikanov Romney ma uz tiez takmer 60. jednoducho proti popularnemu Obamovi nemoze ist neskuseny novacik. u nas bude dobre tiez vtedy, ked budu v politike skuseni a aktivni 60nici.-
Re: Galkovi bardi a "stari v politie"
Autor: m. stefanovic
11.01.2012, 16:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
mala korekcia= ked Mc Cain kandidoval mal 72 a Romney ma v sucasnosti cez 60.
-
-
-
kometa sa totiz obycajne vracia (s roznou periodicitou). Pani Ivetka mi skor pripomina petardu, vystrelili ju smerom hore a tam vybuchla ...
-
Keby to nebolo také hrozné, bolo by to smiešne. Celá slávna kauza gorila mi pripadá ako okopírovaná zo seriálu "Jiste pane ministře". Teda konkrétne diel "Kazatel v lihu".
Novinár získa tajný materiál, ktorý kompromituje politické elity, ale namiesto toho, aby ho uverejnil ide za niekoľkými politikmi a na políciu a urobí oznámenie. Ďalej sa však o vec nezaujíma a ani 2 roky získaní materiálu ho netrápi nečinnosť príslušných. P. Radičová a p. Sulík, veľkí to zástanci transparentnosti a bojovníci proti korupcii síce majú o dokumente informácie, ale namiesto toho, aby urobili humbuk okolo najväčšej korupčnej kauzy od roku 89, dotazujú sa min. financií, či by nemohol vymenovať niekoho iného ako p. Bubeníkovú. Nasmial by som sa, keby k tomu došlo naozaj niekde v tlačeníci v parlamentnom bufete a p. minister by sa ohradil, že nepochopil, čo žiadajú. Proste... to, čo briti realizovali ako paródiu na politický život je na Slovensku životom samotným.-
Nechcem ti brat iluzie, ale britcom Jiste pane ministře bol zalozeny vyslovene na aktualnych politickych udalostiach, dokonca scenaristi mali svoj tajny zdroj vo vlade ...
-
Nerobím si ilúzie o britskej realite. Ale v porovnaní s tým so slovenskou realitou je tento britský seriál slabým odvarom.
-
-
2 peet
Rozumiem ti dobre, ze podla teba je gorila iba kompromitujuci material snaziaci sa posobit doveryhodne, ale nic z neho nie je pravda?-
No snad by ho Sulik 1.5 roka neskovaval v supliku, ak by bol pravdivy.
A tiez by ho predsa Sulik nezatajil pred usatym Galkom ...-
Ako plateny brigadnik SaS a OL-NO sucasne (bokovka) mam za ulohu poslat Vam toto:
http://richardsulik.blog.sme.sk/c/285558/Co-viem-o-Gorile.html
a objasnit ze na overenie si prepisu potrebujete aj kopiu nahravok odpocutych rozhovorov, aj cas. V ostatne 2 dni sa, najma v suvislosti s odvolanim Bubeniovej, napisalo viac ako dost - staci si precitat ci vypocut spravodajstvo v hociktorom massmediu a mozete sa zorientovat.-
nikde som nepísal, že si platený. zasa vkladáš druhému do úst niečo čo nepovedal/nenapísal/. Ale čo, pri tvojom krivom charaktere ma to neprekvapuje.
-
Trafena hus zagagala.
-
-
-
-
Nerozumieš.
-
tak prosim vysvetli dvoma troma vetami tvoj postoj ku korupcii zmienovanej v gorile. pred casom si sa este tvaril, ze hascak tam riesil zostavovanie koalicie.
-
Ale no. V odstavci, z ktorého si chcel odvodzovať neúplatnosť pánov Palka a Lipšica sa skutočne bavili o zostavovaní koalície. Celý dokument má rozsah niekoľkých strán. Tam sa snáď niečo o korupcii objavilo, nie?
-
To je vec nazoru ci sa bavili o politickej koalicii alebo koalicii pre delenie lupu z privatizacie. Gorila okradala mna i teba. A delili sa fifty-fifty bez ohladu na to, ci boli pri moci alebo v opozicii.
Dost zavazny dovod aby moj hlas nedostali.-
A z čoho vychádzaš, že sa bavili o vytváraní koalície pre delenie lupu? Nejaká indícia v texte, alebo mám zasa čítať(ako žiada peterx) niekde medzi riadkami?
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fraška
Autor: Tomas .. Husar
13.01.2012, 14:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Kamo, je uplne jedno ci sa bavili o koalicii alebo rozkradani lupu. Politici co su plateny z mojich penazi nemaju co chodit do konspiracnych bytov financnych zralokov.
Kapisto?-
Ale iste že nemajú. To súhlasím. Ale z toho nevyplýva, že Palko a Lipšíc sú čistí. Či?
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fraška
Autor: Tomas .. Husar
13.01.2012, 15:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Z toho spisu ani nevyplyva ze osoby v spise zmienene neporcuju osamele matky na kusky a nevenuju sa ritualnemu ludozrutstvu.
A dokonca o osobach v spise nezmienenych zo spisu nevyplyva nic. Cize ty i ja sme vinni.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fraška
Autor: peet
13.01.2012, 16:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Takže súhlasíš, že z toho spisu nevyplýva, že Lipšic a Palko sú čistí?
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fraška
Autor: Tomas .. Husar
13.01.2012, 21:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Nie, to bola cista ironia a extrapolacia tvojho nazoru ad absurdum. Dufal som ze pochopis ze rozmyslas ako Vysinsky.
-
vyplýva, alebo nevyplýva?
-
Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
14.01.2012, 16:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Zo spisu vyplyva ze niektori politici osobne chodili do pentackeho bytu. Dalej z neho vyplyva ze dalsi politici si nechali od penty platit. A potom bola tretia kategoria co sa oznacovala ako divni, nekomunikujuci... a znamenalo to ze na nepriame a priame navrhy nereagovali tak ako korupcnici cakali.
To je vsetko co zo spisu vyplyva. Co zo spisu nevyplyva to neviem.
Len stalinov prokurator Vysinsky a tutohla mlady komunizmom postihnuty peet by zo spisu vycitali ze z neho nevyplyva ze Lipsic, Minarika a Palko su cisti. Vysinsky by sa s nimi neparal a zavrel ich az by scernali a priznali sa ze do bytu chodili. A peet aspon ohovara a venuje sa krasorecneniu a logickym vyvrtkam lebo je len kaviarensky komunista a nema k dispozicii aparat aby vsetkych co myslia inak mohol pozatvarat z dovodu ze z toho ze zaplatili dane nevyplyva ze su cisti a nekradnu v samoobsluhe.-
Jasne, takže som Vyšinskij. To ty si so súdmi nerobíš problémy. Bol som obvinený(že som povahou vrah), odsúdený aj popravený.
Ovšem to ty si ako prvý začal zdôrazňovať, že Palko z Lipšicom sú gorilou nepošpinení. Tak to bráťme. Nevyplýva snáď zo spisu gorila, že aj taký Chmelár alebo Ftáčnik sú gorilou nepošpinení?-
Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
14.01.2012, 19:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Nebol som prvy, len na konkretnu otazku ze preco je Palko alebo kto gorilou nepospineny som uviedol prislusny odstavec z gorily.
Ak tam boli Chmelar a Vtacnik spominany v intenciach ako ostatni divni a nekomunikujuci tak ano. Ak tam spominani neboli, nevyplyva nic.-
Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: PeterX
14.01.2012, 19:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Tomas, a Chmelar bol vtedy poslancom, ci v nejakej inej funkcii? Asi mi nieco uslo. Inac Ftacnik, ak si dobre pamatam, bol v 2005-06 tiez mimo politiky, kedze ta jeho nova strana sa do NR SR nedostala. Ci si zle pamatam?
-
Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
14.01.2012, 20:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Peter,
peet sa ma pytal na chmelara a ftacnika tak som odpovedal o chmelarovi a ftacnikovi. netusim ci v gorile boli spominani, je mi to jedno, lebo chmelar a ftacnik su mi volni. Su to dvaja pesiaci na bojovom poli kaviarenskeho laviciarstva. Asi nikdy nepoculi ako skoncil Vlado Clementis.
Z gorily som precital len tolko aby som si bol isty ze to je korupcii pri riadeni tohto statu a potom prislusne odstavce o konkretnych osoboch ktore poznam alebo ma zaujimaju-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: PeterX
16.01.2012, 09:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Tomas,
to bola skor recnicka otazka. Ftacnik skoncil vo "velkej politike" v 2002, a Chmelar v nej nikdy nebol. Ftacnik sa zdiskreditoval najma kauzou Mahasvarenanda, kedy umoznil vodcovi jednej zo siekt osobne skolit ucitelov jogy na zakladnych skolach, namiesto toho aby to umoznil existujucej sekularnej SK asociacii jogy. Pride mi to zaujimave aj v suvislosti s tymi roznymi detinskymi nabozenskymi textami ktore su publikovane tu na JTT. Kazdoipadne suhlasim s Tebou, ze zo spisu Gorila jasne vyplyva, ze Lipsic, Palko a Minarik neboli ochotni brat provizie=uplatky od Penty za biznis ktory chcela. Trochu ma mrzi, ze si nik nedal namahu aby zo zoznamu poslancov ktori v tom case odisli z ich stranickych klubov vyciarkal tych kt. v Gorile spominaju ako skorumpovatelnych, a zistili by sme dalsie mena ludi kt. sa zrejme oplati volit viac ako "gorily". Chcem ist volit "mensie zlo" (nemam rad tento vyraz, ale strucne vystihuje vec, hoc nepresne a nevhodne) aj preto, ze kauza Gorila uberie hlasy len SDKU+Most+KDH, ale hoc by sa ukazalo ze Fico ukradol aj v kostole zlatu sosku Krista, masy nezamestnanych a nevzdelanych budu aj tak volit SMER ak im Fico naslubuje 10 eur vianocny bonus k podpore - toto povazujem za este vaznejsi problem, ako to co je opisane v spise Gorila.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
16.01.2012, 12:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
>zo spisu Gorila jasne vyplyva, ze Lipsic, Palko a Minarik neboli ochotni brat provizie=uplatky od Penty za biznis ktory chcela
Ano, ale peetovi z gorily pre Minarika a palka s Lipsicom nevyplyva nic. Priznam sa ze neviem, ci je to z jeho strany umysel, ale iba nevedomost.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: peet
16.01.2012, 14:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
No veď zacituj.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: PeterX - citat
16.01.2012, 15:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Fico sa vie dohodnúť s Petrom Mišíkom s chlapcami z SDKÚ, ale nevie sa dohodnúť s Lipšicom, Minárikom alebo Palkom. Haščák hovorí, že sa s Minárikom občas stretáva a ťažko sa s nimi diskutuje."
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
16.01.2012, 19:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Petrovi:
to pre peeta nie je dostatocne relevantny citat, lebo podla peeta sa tam rozpravaju o zorganizovani hubarskej partie, cize z toho vyplyva ze P, L a M neradi chodia na huby a nevedia diskutovat o kapitalnych hubarskych ulovkoch.
:-)-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: peet
17.01.2012, 06:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Celý citát znie:
"Fico hovorí o problematickej komunikácii s KDH. Hovorí o problémoch v komunikácii s Lipšicom v bn TELEVÍZNEJ RELÁCII. Fico sa vie dohodnúť s Petrom Mišíkom s chlapcami z sdkú, ale nevie sa dohodnúť s Lipšicom, Minárikom alebo Palkom. Haščák hovorí, že sa s Minárikom občas stretáva a ťažko sa s nimi diskutuje.
Smk Ficovi nevadí. Z smk sa dá komunikovať. KOALÍCIOU z smk by ale smer prišiel o dosť veľké množstvo, ktoré by prešlo do sns.
- aha korupcia sa dohaduje v televíznej relácii
- koalíciou s smk by fico prišiel o hlasy, to určite nebude vládna koalícia-
...To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
17.01.2012, 09:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
2 peet
aky citat by si presbne potreboval? Ze H chcel L strcit do vacku obalku s 3 mega a L sa branil?-
A chcel?
-
Re: Re: ...To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
17.01.2012, 14:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
V trosku sofistikovanejsej podobe ano.
O tom je gorila, ako presunut istu formu statkov ludom co su schopni a ochotni zariadit iste veci.-
Re: Re: Re: ...To je tak zložité odpovedať?
Autor: peet
18.01.2012, 06:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Hm. Takže ty si sa tam dočítal aj o tom, že chceli uplácať Lipšica. Ok. Na to už nemám čo napísať.
-
Re: Re: Re: Re: ...To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
18.01.2012, 07:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
nie ja som sa tam docital o "ako presunut istu formu statkov ludom co su schopni a ochotni zariadit iste veci." a o tom, ze niektri politici a podnikatelia reagovali na navrhy cudne. Cudne chovanie z hladiska korupcnika je take ze niekto odmietne proviziu ci uplatok
Ved uvidis, teraz pojde gorila este rychlejsie fico i dzurinda prisli o percenta a ten lolo z penty dal gorilo stiahnut z netu.
vidim ze sa potvrdzuje moja myslienka z dob sociku ze komunisticke myslenie zatemnuje mozog. je to chory sposob uvazovania ktory cloveku brani v tom aby rozmyslal.
-
-
-
-
-
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: peet
17.01.2012, 08:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Podotýkam, že neobhajujem Fica. Je v tom namočený, ale tento odstavec je o inom ako píšeš.
-
-
-
-
-
-
-
-
Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: peet
15.01.2012, 09:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Fajn, ospravedlňujem sa. Nechám sa poučiť a od teraz budem hovoriť, že čo sa týka skorumpovanosti pánov Lipšica a Palka, z gorily nevyplýva nič.
-
Re: Re: Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
15.01.2012, 10:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
2 peet
Nechapem za co sa ospravedlnujes.
-
-
-
Re: Re: Re: To je tak zložité odpovedať?
Autor: Tomas .. Husar
15.01.2012, 03:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
>Bol som obvinený(že som povahou vrah), odsúdený aj popravený.
Nie peet, ja som ta z nicoho neobvinil, Ja som na tvojom nazornom priklade predviedol, ze komunizmus je skratka zly sposob uvazovania, lebo ty mlady chalan z 21 si pomocou komunizmu dospel k rovnakemu vysledku ako Vysinsky za Stalina.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Autor Radičovú pasuje pomaly na matku Terezu slovenskej politiky, morálny protipól Dzurindu a spol. Radil by som studenú sprchu. Všetko, čo je v článku, sa udialo jedine v hlave politológa. Realita je taká, že IR od čias jej asistencie pri Kaníkovi je za všetkými sociálnymi experimentami na občanoch Slovenska a nesie plnú zodpovednosť za ich relizáciu. Ešteže nestihli zlatý klinec - odvodový bonus. Ale čo nie je, môže byť... ak "verejná výzva" zafunguje. Je taký istý morálny gýč ako bol Havel.
-
Co ja viem, tak Radicova aj Havel boli ovela ovela moralnejsi ako Fico, Meciar, Dzurinda a kol. Tiez su ovela moralnejsi ti kt. v Gorile spominaju ako neuplatitelnych. Skor je to tak, ze realnu moc maju Hascak a kol. a nie Radicova. Radicova si naivne myslela, ze ako premierka bude mat moc nad urcitymi vecami. A potom ju vycerpalo to, ked videla ako ju zosmiesnuju Dzurinda s Miklosom ked si za jej chrbtom presadia proti jej voli svoje. Preto jej z toho hrablo, a skoncila taka "mimozna". Detto Havel bol alkoholik aj preto, ze nevedel uniest tarchu veci o ktorych vedel. Obaja rezignovali, z vycerpanosti. Havel to aspon vedel pretocit na humor, a kazdy kto ho s nami zazil na Pohode, ked sedel veda nas s rovnakym plastovym poharom a zlym pivom ako my bezni smrtelnici - nie jednym :) - tak vie ze to nie je clovek z kategorie ako Hascak a jeho partia. Obaja su smutnym prikladom toho, ako skoncia ti charakternejsi v politike, ked ich roznymi trikmi a fintami systematicky ponizuju, zosmiesnuju a ubijaju ti ktori maju realnu noc. A je jedno, ci su to komunisti pred 1989, Lexa a kol. okolo 1994, alebo ti co tahaju za Merkelovu, Sarkozyho - majitelia nadnarodnych korporacii ktori potrebuju aby sme sa im vyskladali cez tie eurovalovy. Alebo inzerenti u Satchi and Satchi ci ako sa volala ta firma cez ktoru si mocipani dosadili na MH SR Miskova. suhlasim s tym, ze Radicovu si nerreba idealizovat, a prave naopak, treba presne pomenovat pribeh jej vycerpania a nasledneho figurkovania Dzurindovi, Miklosovi a kol. a Bruselu. Ale sucasne ju v ziadnom pripade nemozeme hadzat do jedneho vreca s Dzurindom, Miklosom, Palackom atd. Rovnako ako je rozdiel medzi Orbanom a Belom Bugarom napriklad - kto toto nevidi, nech sa o politike vyjadruje radsej len v krcme.
-
Havel podporoval vojnové zločiny: "humanitárne" bombardovanie Juhoslávie, napadnutie Afganistanu, vyzval (spolu s "koalíciou ochotných") na napadnutie Iraku, podporil napadnutie Líbye, vyzval USA na umiestnenie vojenského radaru v ČR (rozumej: príprava na napadnutie Ruska). Neviem, ako Vám to "obrátil na žart" s plastovým pohárom piva na Pohode. Pre mňa je každý, kto podporuje vojnové zločiny, sám vojnovým zločincom.
Pozdravujem Vás z krčmy.-
Re: Re: Re: Typický výplod politológa
Autor: Tomas .. Husar
13.01.2012, 14:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Milosevicova Juhaslavia bola bombardova, lebo sa tam pociatkom 90 rokov diali zlociny ako sa posledne diali ked Horthy okupoval Vojvodinu a Hitler napadol CCCP. A Europa sa len zmatene prizerala a lifrovala tam dalsie zbrane.
Je mi luto, ze Srbi prisli o Kosovo a podpora Albancov je druhy najhorsi skutok aky urobili Amici po prilisnej podpore Izraela. Ale Srbi si to posrali sami. Americania zasiahli az ked to bolo kuuurva zle. Stopli sice Milosevica ale vdaka Kosovu pichli noz do ladvin Europe ktora je jedinym prirodzenym spojencom USA.-
Re: Re: Re: Re: Typický výplod politológa
Autor: Tomas .. Husar
13.01.2012, 14:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Este som zabudol na Katyn ked CCCP napadlol spolu s Hitlerom Polsko.
Jeszcze Polska nezgynula-
Re: Re: Re: Re: Re: Typický výplod politológa
Autor: PeterX
16.01.2012, 10:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Dik za reakciu Tomas, usetril si mi cas. Havlovi mnohi zavideli, a tak vyfabulovali rozne myty, napr. ze rozhodol o zatvoreni slovenskych zbrojoviek, pritom tie skrachovali uz pred 11/1989. Osobne som vdacny tom podla prispievatela imi vojnovym zlocincom, ktori napr. z USA vstupili do vojny medzi "hitlerovym a stalinovym" vojskom. Kazda minca ma 2 strany - USA isli do vojny castokrat najma kvoli ich zaujme na kupe lacnej ropy, a tak im nevyhovuju diktatorske rezimy. Ak by Havel podporil niektoru z tychto vojen, nemal by u mna taky kredit. Ale, co viem, Havel podporil invazie az vtedy, ked dany diktator mal na svedomi masove vyvrazdovanie, casto na narodnostnom ci rasovom principe. Je mi zle z toho, kolko zavisti je medzi ludmi. A ked nam niekto zavidi este aj Pohodu a pivo s Havlom z plastoveho poharu - no comment. Kiez by bolo viac politikov ako Havel, ale to sa neda opisat, to musi clovek citit ked s nimi je. Mohli by sme dlho pisat o tom, ze Havel mal dlho a opakovane problem s nadmernym pitim alkoholu. Podla mna ale mal na to ovela vaznejsie dovody, ako masa volicov SMERu a SNS.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický výplod politológa
Autor: SonaHU
16.01.2012, 23:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
mali by ste viac kriticky hodnotit informacie, ktore dostavate. Zbrojarsky priemysel nekrachoval. V 89 bol obrat sl. zbrojoviek 800 Milionov USD. Pokial to sa vam zda ako krach, prosim, mne nie. 7 najvacsi producenti zbrojarskyh vyrobkov na svete - do 89. To je ako keby ste povedali, ze vsetky automobilky na SVK krachovali, lebo im klesala vyroba Je pravda, ze pred 89 sa zacala konverzia casti zbrojarskeho priemyslu, kedze objem zakaziek sa zmensoval. Je vsak velky rozdiel medzi konverziou - ergo prechodom na inu vyrobu a zrusenim celeho odvetvia s tym, ze 15 000 ludi sa zo dna na den ocitne na dlazbe.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický výplod politológa
Autor: PeterX
18.01.2012, 08:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Nie je to tak, ako pises Sona. Pekne to spracoval mlady spisovatel Hvorecky tuto:
http://hvorecky.sk/2011/12/18/jedno-slovenske-klamstvo-o-havlovi/
Pre tych co sa nechce citat, smutna pravda o Slovakoch a ich obvinovani Havla ze pomohol ku kolapsu nasich zbrojoviek: „To je nezmysel. Našu vojenskú výrobu sme zničili a rozkradli sami tu na Slovensku. Navyše to už bol len mýtus, dávno sme nedokázali konkurovať svetu a technologicky sme zaostali. To mi bolo jasné už v osemdesiatych rokoch. Spolupráca s armádou nefungovala. Navyše sa svet politicky a diplomaticky zmenil. Aj Sovieti už vedeli, že šialené zbrojenie ich položilo na kolená.“
Uz len dodam, ze citat je od pana Jozefa Uhrika, ktory bol pred 1989 riaditel zbrojovky v Martine, ktory bol potom cinny v VW BA a aj dnes je vysoko aktivny v ekonomike. Teda nie je to nejaky politruk ci senilny dedko. Je mi smutno z nasich SK ludi ktori uveria tym vsetkym "urban stories" len preto ze je prijemnejsie zvalovat vinu na inych.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický výplod politológa
Autor: Tomas .. Husar
18.01.2012, 09:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Tak na Hvoreckom je nedoveryhodny uz len sposob ako si viaze uzol na kravate
zopar faktov
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/167017_189499074411322_109387892422441_611808_2750518_n.jpg
cely pribeh preco mal soetkin pokyn od veduceho personalneho v nebi zastavit Hvoreckeho si mozete precitat tu
https://www.facebook.com/media/albums/?id=109387892422441
Neviem preco mam silny pocit ze niektori z sekularnych humanistov ako keby boli karikovany podla skutocnych osob z jetotak.sk -
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický výplod politológa
Autor: SonaHU
18.01.2012, 17:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
co to trepete, pan Hvorecky je taky isty falosny humanista ako Havel.
Moj otec bol a je zbrojar, a stale robi na specialoch. A nie je robotnik. Pytajte sa ludi, co v tom segmente robili, nie slepych obdivovatelov Havla.
Fakt: pred 89 bol objem zakazok 800 Mil USD, ale klesal.
Fakt: pred 89 sa na UV KSC rozhodlo, ze sa zacne s konverziou zbrojarskeho priemyslu, kvoli klesajucemu objemu zakzok.
Fakt: po 89 Havel s Dinstbirom v USA slubili PRESTAT UPLNE zbrojit (doteraz vsak nechapem, preco Havel nechcel, aby prestali zbrojit USA)
Fakt: S konverziou sa skoncilo a cely segment sa proste zrusil
Co pletiete Sovietsky zvaz zo Slovenskom. Po 89 prave prisla - s nasimi ambiciami integracie do NATO - nova sanca rozsirit a modernizovat nase zbrojarenstvo. -
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický výplod politológa
Autor: SonaHU
18.01.2012, 17:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
a este raz dodam, lebo zjavne ste ma nepochopil, a ani pana Uhrika. Sama priznavam, ze zmena priemyslu nastale este pred 89.
ALE, JE VELKY ROZDIEL MEDZI POSTUPNOU KONVERZIOU ODVETVIA, KTORA SA ROBI PRETO, ABY NEVZNIKLI NARAZOVO VELKE SKODY NA NEZAMESTNANOSTI VO VSETKYCH ODVETVIACH, KTORE BOLI NA MENIACI SA SEGMENT NAVIAZANE A NARAZOVYM ZRUSENIM CELEHO ODVETVIA.
Vy neviete po slovensky?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bohužiaľ+++
Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872
Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.
Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist

