JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Kríza

  • no konečne sa RG zobudil

    Autor: octopus

    03.02.2012, 09:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    pri všetkej úcte, autor článku na mňa dlho pôsobil ako pripečený normalizátor. Ale aj tak majú obidva dnešné články na JETOTAK hodnotu výroku: "Ľudia, h...o smrdí", autora nepoznám.

    • Re: no konečne sa RG zobudil

      Autor: Dedo

      03.02.2012, 10:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      zrejme ti nie je jasný obsah pojmu normalizátor.Normalizátorov bolo iba niekoľko,ako ty hovoríš pripečených,ale všetci ostatní boli ako ty.Pre to,že niekto má ľavicové názory,neznamená,že je horší alebo blbší.Veď skús analyzovať ten bordel,ktorý tu je,ktorý doniesla so sebou demokracia a sloboda alebo to je tiež práca normalizátorov?,nedajboh komunistov?Máte oči,ale nevidíte,máte uši,ale nepočujete,máte ústa,ale hovoríte nezmysly,našťastie,myslieť si môžete čo chcete,tak myslite!!!
      Len hlupáci si myslia,že možno riadiť bez vízie a plánov,bez spolupráce,bez koordinovania,bez regulovania,bez analyzovania a korekcie.Toto sú atribúty vedeckého riadenia,ak neveríte opýtajte sa Japoncov.Len hlupáci produkujú neobmedzené množstvo vysokoškolákov,spoliehajúc sa na konkurenciu trhu pracovnej sily.Na finančných oligarrchiách sa môžete presvedčiť,ako fungujú peniaze ako tovar,najprv zruinujú trhy,potom ľudí a nakoniec aj seba.Kapitalizmus a imperializmus sú čistým nezmyslom,objavili to pred viac ako storočím Marx s Engelsom,ale ľudia sa nikdy nepoučia,lebo sú zhŕňaji,skučkovia,hraboši.Napchajú si plné komory,banky a potom aj do lícnych vakov,aby neostalo ostatným.Kým budú ľudia na zemi,bude korupcia,kým bude kapitalizmus,bude mafia,kým bude demokracia v tomto ponímaní,bude bordel.Až si ľudia uvedomia,že nepotrebujú tri ženy a dve frajerky,štyri limuzíny a tri tereňáky,plus lietadlo,tri domy a dve chaty,chatu na Jadrane alebo Floride a dobrovoľne upustia od zhŕňania,bude poriadok,plná zamestnanosť,výroba plniaca požiadavky trhu a peniaze nebudú tovarom,bude pokoj a poriadok.A teraz,kedy to bude? Možno o dvestodeväťdesiat rokov a možno nikdy.Aj náboženstvo prežíva okolo osemtisíc rokov,všetci vedia,že je to blbosť,ale nevedia sa ho zbaviť.

      • Re: Re: no konečne sa RG zobudil

        Autor: Peter X

        03.02.2012, 10:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        z casti s Tebou suhlasim dedo, najma mas plnu pravdu v tom ze nie je spravne aby poriadne nevzdelana mladez (myslim tu co ich o obdobi 1969-89 ucila nejaka zakomplexovana bifloska narodena v 1980+) takto pouzivala termin "normalizator". Ale musime si zvyknut, ze cast Ni-Ni generacie si krati dlhu chvilu aj na tomto fore.

        Plne suhlasim s RG, a v porovnani so svinstvami najma WTO je nasa cela kauza Gorila absolutne presne autorom nazvana ako aj provincna, a tiez viac ilustrativna ako nejaka odlisna od toho ako to funguje v USA, velkej casti EU-15 atd. A len slaby odvar toho ako je tio u nasich vychodnych susedov. Toto samozrejme nezlahcuje problem, ale prave naopak do takehoto alibizmu nesmieme sklzat aby to neskoncilo tak ze si povieme "je minus 15, nech protestuju ini". Postoj k goriliej politike je vhodne prejavit na ulici, a podla mna zodpovedne a skoro az obciansky povinne prejavit vo volbach. Ak nie inac, tak kruzkovanim ludi na 51-150 mieste hoc aj gorilych stran.

        Otazka je, co mozeme my bezni slovaci urobit proti politike WTO a EU ktora produkuje Ni-Ni generaciu. U mna je to v prvom rade uprednostnovanie slovenskych ci vyrobkov vsade kde je to mozne, resp. ak nie tak radsej zo susednej krajiny (kde este Slovaci mozu relativne dochadzat za pracou). Mam pocit, ze tato doba praje nazvime to lacnemu sposobu ziskania si dobrej karmy len tym, ze si namiesto nejakeho high-tech vyrobku z Ciny ktory mi az tak netreba pridam peniaze do kategorie "nabytok" a namiesto Ikei si ho dam urobit slovenskemu stolarovi povedzme. Pekne tu o tom, uz dost davno, pisal autor (snad mu neskomolim meno) Maros Schmidt. Samozrejme toto mozeme robit len v urcitej obmedzenej miere, lebo mnohe veci aj realne potrebujeme, a aj sa robia uz fakt asi lenv Cine. Ale v mnohom mame moznost vyberu, napr. ostatne ma potesil jeden "zly EU retazec co si z nas robi semeniste nekvalitnych vyrobkov EU-15" ze mal v ponuke slovensky cesnak. Preto mam dojem, ze nejaky zasadny bojkot nema zmysel, ale spravne je v tych retazcoch kupit len to co tam maju slovenske ci zblizka, nech im tie pesticidne veci z EU-15 zhniju ci splesneju a viac ich neobjednaju. Resp. este lepsie si ich kupit v posledny den zaruky ked je na ne polovicna zlava a retazec musi evidovat ze na tom nezarobil.

        Toto mi pride to podstatne, ze nema zmysel robit protesty a la odborari z KOZ, kde na uliciach boli robotnici s taskami Tesco plnymi lacnych vyrobkov z dalekeho zahranicia. Ale treba tym robotnikom vysvetlit, ze "druhe Svajciarsko" stoji a pada na ich hlavach, chamtivosti, lokalpatriotizme, a tychto veciach. Je na nas co zarabame, ci dame mladym perspektivu aspon pracovat niekde na poli, alebo skor perspektivu zivota v cinskej bunde Tchor Štajner a cinskych topankach Adihaš pred cinskou televiziou v krcme kde si svoju socialnu podporu prepije na hnusnom holandskom pive.

        • Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

          Autor: Trulo

          03.02.2012, 10:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Davat vo volbach svoj hlas stranam skurumpovanych hajzlov z Gorily len preto, lebo si v nich mozem zakruzkovat par statocnych je rovnake, ako jest hovno, lebo v nom ostalo par orieškov!!

          • Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

            Autor: Peter X

            03.02.2012, 11:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Osobne suhlasim, a to je hlavny a takmer jediny dovod preco zvazujem volit OL-NO. Kazdy ma plne pravo vyjadrit sa ako to citi, a osobne nevidim nic zle na tom aby sa fan klub Zitnanskej cez FB dohodol na 10 menach ktore budu kruzkovat aby sa Dzurinda, Miklos a kol. nedostali do NR SR. Aj ked stale je riziko, ze by ich strateg a taktik Fico niekde dosadil, vymenou za to ze oni zas stopnu tie aktivity typu rozkradli.sk (nemyslim web, ale vseobecne). Kazdopadne o tomto mozeme diskutovat aj na trosku inej urovni ako si sa teraz predviedol :)) Z Tvojho prispevku citim hnev ktory si radsej usetri na vecernu akciu!!

            • Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

              Autor: Trulo

              03.02.2012, 11:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              OL-NO je fajín, jej sefinko nema vobec ziaden problem chytit pod krk čivavu a svacnut ju o stenu... ako nam predviedol v parlamenete :-)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

                Autor: Peter X

                03.02.2012, 13:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                prave ze "sefinko" je az prilis bulvarny a narcisno-sovinisticky "attention whore". Ale cast manazerskych schopnosti ziskanych vo firme vydavajucej tie reklamne platky "--cko" preniesol do schopnosti spojit KDS s OKS v tom casovom strese kedy sme zostali vsetci v soku z dohody Fico-Dzurinda a gorily o predcasnych volbach. Velka skoda ze sa radsej nedohodol s Budajom, Smatanom, Patoprstou a kol., ale co uz, v case kedy je nadej ze kauza Gorila aspon co-to zmierni je to "z nouze cnost" aspon aka-taka volba pre nas co z principu nepojdeme volit gorilie strany a nechceme volit strany ktore maju v preferenciach menej ako 0,2%. Akurat OL-NO je zoskupenie ak tak len do opozicie, a casom by to ale chcelo novu stranu ktora by vedela aj vladnut. Taku, co si uvedomi ze najlepsi priklad ako sa to nema je SaS, a z jej chyb sa pouci a vyvaruje sa im. Mozem snivat dalej :(, nastastie spolu s tisicmi protestujucich :)

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

                  Autor: Jednokto1

                  03.02.2012, 17:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  "...prave ze "sefinko" je az prilis bulvarny a narcisno-sovinisticky "attention whore". Ale cast manazerskych schopnosti ziskanych vo firme vydavajucej tie reklamne platky "--cko" preniesol do schopnosti spojit KDS s OKS v tom casovom strese kedy sme zostali vsetci v soku z dohody Fico-Dzurinda a gorily o predcasnych volbach. Velka skoda ze sa radsej nedohodol s Budajom, Smatanom, Patoprstou a kol.," PeterX
                  --------------------------------
                  Treba si najskôr uvedomiť, že Matovič zjednotil brontosaurovov z ultrakonzervatívcov, ktorí boli neprijateľní pre KDH, SaS a Most HID - (kde skončil Šebej).Jedná sa o obdobných extremistov na úrovní Kotlebu, či Belousovovej. Takejto zberbe by som ani absolútnou nádou svoj hlas nedal!

                  Sú azda extrémne dobrými katolíkmi a libertiánmi aj Budaj, Smatana a Pätoprsta ? Ak nie tak by skončili ako Ďurkovič s teplou frakciou, ktorú chcel implementovať do ultrakonzervativizmu!


                  Pretože okrem extrémneho kríženca katolicizmu s libertiánizmom nemajú, čo ponúknuť!

                  Len ak Vatikánsku biedu pre slovenský proletariát!!!!!

                  PS: Mimochodom, čo robíte na ľavicovom fore, ak ste libertián, či konzervatívec? Vyrývate?

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

                    Autor: Peter X

                    04.02.2012, 12:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Kludne mi tykaj :), ved sme na internete. Pises to trochu hyperbolicky, ale Tvoj nazor podla mna trafil smer. Uz som tu zo 3x pisal, ze OL-NO by som nevolil ak by bola 0,1% sanca ze by mohli byt sucastou vladnej koalicie, tam fakt nemaju co ponuknut. Ale ako opozicia pre goriliu megakoaliciu su podla mna lepsi ako Budaj a kol. Az by mala Zmena zdola sancu byt v NR SR, nevaham a volim ich, lebo radsej volim hodnotovo, ako len ciste z pragmatickych pricin. Resp. som skor typicky volic strany ako "Politika sa da robit aj inac" v Madarsku, s dorazom na lokalne a bio potraviny, a pod. Pokial ide o lavicovo-pravicovu orientaciu som skor stred, emocne laviciar lebo som vyrastol v chudobe, ale absolutne neuznavam to co robili komunisti a co robi SMER, a preto chtiac-nechtiac obcas volim pravicu, zvacsa ale nevolim. Napr. v 98 som volil SDĽ, a kruzkoval Schmognerovu, Ftacnika (ten ma mega sklamal), Weissa (chudak zle skoncil) a Orosza (toho sudcu co sa mu vyhrazaju) - aj napriek tomu ze uz vtedy som vedel ze ako pila tuto stranu intrigami a korupciou znici Ficova partia, ze na to doslova zneuzije Moniku Benovu a jej vplyvy na Flasika (ktorych potom hned odkopne, Moniku do EK a FLasika do riti). Tak asi tak nejak, az si Ty nejaky presvedceny laviciar tak mi na oplatku povedz koho si volil a budes volit Ty, a mozeme sa bavit dalej. Ale na prestrelene kydy a jedovaty jazyk nemam chut.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

                Autor: psk

                03.02.2012, 15:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                OLANO a SNS ma volebny elektorat presne tej iste inteligencnej urovne. A ani programovo nie su nejak odlisny.

                Obe su pravicove xenofobne konzervativne strany.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

                  Autor: Peter X

                  03.02.2012, 15:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Zijes asi na velmi nespecifickej dedine. V mestecku kde zijem ja zvazuju volit SNS uplne ini ludia ako OL-NO. V okruhu mojich znamych prave ze plati ze ludia ktorych mam za mudrych a pokornych sa zhoduju na tom, ze zo stran co sa maju sancu dostat do NR SR "ak tak jedine OL-NO". A za ludi z mojho okolia dam ruku do ohna ze su hodnotovo na opacnom protipole ludi ako Stefanov.

        • Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

          Autor: Pravopis

          03.02.2012, 13:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Dedo, prosím ťa, skús dávať za čiarkou a bodkou medzeru. Fakt sa to blbo číta. Ďakujem.

          • Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

            Autor: Jednokto1

            03.02.2012, 17:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Na pravopis sa vykašlite, ide o obsah! Toto nie je vedecká práca, ale chat!

            Takže každý píše ako chce a o formu sa nestará!!!

            Ak niekto trpí profesionálnou deformáciou ako učiteľ, tak nech sa odbavuje v škole na študentoch ! Ak mu to ovšem dovolia!

            • Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

              Autor: Trulo

              03.02.2012, 18:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              No, ked uz obsah stoji za hovno, aspon ta gramatika by mohla byt na patricnej urovni. Myslim si, ze je vecou cti a hrdosti kazdeho Slovaka ovladat svoju matercinu slovom a pismom. To nie je taka priblbla lacna patrioticka poza, ako nam Slota s Čivavom radi prezentuju.

            • Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

              Autor: Tomas .. Husar

              04.02.2012, 13:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              medzera za ciarkou nie je vecou gramatiky, ale citatelnosti textov.

              dedove veci po obsahovej stranke radsej nekomentujem, ale urcite by boli po formalnej stranke citatelnejsie keby daval za bodku a ciarku medzeru. lebo ak sa za bodkou neda medzera ale pokracuje sa dalsim slovom, jetotak.sk to nevie zalomit a povazuje to za marha dlhe slovo.

              A pouzivat odstavce logicky deliace prispevok je tiez uzitocne.

      • Re: Re: no konečne sa RG zobudil

        Autor: octopus

        03.02.2012, 11:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        sudruhovia, nemyslel som husakovu a jakesovu normalizaciu, ale normalizaciu sucasneho statusu quo, a tych sudruhov myslim skutocne ako sudruhov, ok?!

        • Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

          Autor: Peter X

          03.02.2012, 11:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          OK :), ale potom zas ja nerozumiem co autor myslel pomerne nestastnou hantyrkou ci skor trapnym cliché "Obnovenie spoločenskej zmluvy je možné na európskej úrovni. ". Lebo toto vnimam ako presny opak "normalizacie". Ale ten termin "obnovenie spolocenskej zmluvy" je podla mna tak nestastny, ze si kazdy pod nim moze predstavit co chce. Toto uz konkuruje aj tomu dievcatu co tu pisalo o Bohu a laske :)). Toto je velka skoda filozofov ktori nikdy nemuseli pracovat niekde na stavbe, ze im nikto nikdy chlapsky nenalozil aby hovorili jasne a zrozumitelne - resp. toto je akysi slovensky zlozvyk ze cim viac cudzich slov a obraznych pomenovani, tym akoze vacsia uroven :(. Tak skus octopus poprosit nejakeho filozofa z botatej rodiny nech Ti to beznej reci prelozi ten posledny odsek, a potom daj vediet ci Ti to prelozil rovnako ako to chapem ja, ze autor je proti normalizacii, kedze vyzyva za zmenu legislativy na urovni EU s tym ze to ale chce novych politikov.

          • Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

            Autor: sudruh sedliak, nepoznam

            03.02.2012, 11:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            vacsieho sedliaka v okoli ako som ja, takze v pohode : ), ja naopak chvalim RG, ze uz nie je pripeceny a konecne napriklad nespomina europsku solidarnu povinnost platenia dlhu milovanym laskavym buclatym zlatuckym bankam

            • Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

              Autor: Peter X

              03.02.2012, 13:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              ano, to ze tu nestracame cas temou sanovania zahranicnych ekvivalentov goriliej-Penta-Privat banky je potesitelne. Uz len verit, ze po kauze Gorila cast ludi stiahne vklady z Privatbanky - otazka ale je kde ich dat? Rovnako tazka otazka, ako to koho volit? Preto mi dava zmysel bavit sa o nich na kazdom moznom fore, teda mimo krciem aj na tomto webe.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

                Autor: Dedo

                03.02.2012, 21:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                dúfam,že máš zmysel pre humor a nebudeš brať vážne, keď ti navrhnem,aby si dal peniaze mne,keď ich nemáš kde dať a máš na rozdávanie. prípadne založ nadáciu a pomôž chudobe.
                Vyhovel som kolegovi a dávam medzerník dvakrát.
                Navrhujem , aby sme postupovali spoločne a jednotne a krúžkujme ľudí nad 50-tú pozíciu.Nech pochopia tí smradi , že to myslíme úplne vážne a máme dosť cynických a plechových ksichtov typu: Dzurinda , Miklóš , Fico , Kaliňák , Hrušovský , Fígel , Bugár , Simon , Slota , Rafaj , Belousovová a samozrejme všetkých ostatných zo suít, ktorých poznáme desať a viac rokov.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

                  Autor: x-ray

                  03.02.2012, 21:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  len aby sa ti peachusi md.z. i.m. a dalsi nepremiestnili do druhej 50tky na kandidatke, to by bolo prekvaaapko

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no konečne sa RG zobudil

                    Autor: Trulo

                    04.02.2012, 08:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    už nemóžu, už je zoznam a poradie píčusoff na kandidátnej listine definitívny. Minimálne pre tieto voľby. V tách ďalších si budú zrejme poradie losovať :-)

                    • Dedovi

                      Autor: Peter X

                      04.02.2012, 12:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      Zhodneme sa, ze treba ist volit. A na 100% nie SaS ani SMER a SNS. V 2010 som z pragmatickych pricin volil Most, a sice sa podarilo poslat goriliu SMK kam patri, ale je mi na zvracanie ze som nevedome volil piatu kolonou SMERu, teda ich uz do konca zivota volit nebudem.

                      Teda su 2 zakladne moznosti:
                      1. kruzkovat slusnych ludi na gorilich stranach ako SDKU ci KDH - prvu moznost neberiem z emocnych dovodov, ale chapem ludi co daju hlas chlapcom ako Burkert. Cez KDH sa tiez len tazko viem preniest.

                      2. na kandidatke OL-NO kruzkovat ludi mimo OL, KDS a OKS (u mna teoreticky vynimka Dostal, ale sanca na toto je zo dna na den nizsia).

                      Zatial som na tom ze na OL-NO kruzkujem Micovskeho, Wiezika (ti to maju iste, az sa nerozhodnem pre inu stranu), dalej mozno Hubu (hoc teoretik, ale je na vysokom mieste, tak ma sancu poslat Palka kam patri). Vedel by som akceptovat dohodu ze "kruzkujme toho a onoho", okrem kretenov Korda, este Hlinu povedzme ako-tak, ale uz aj toto je extrem. Tiez neverim ludom zo maju v 28 rokoch tituly Ing. aj Judr - cislo 4. Detto herci (c. 2) - vid Knazkova podpora Meciarovi. Tiez ta spotrebitelska ombudsmanka vyzera byt taky klon Matovica - attention whore. Skor ma laka mozno ta pani z cisla 13, nemam na nu ziadne referencie, ale CV ma na poslankynu dobre. Aj ten z 12ky je hore, a moze mat socialne citenie co je to "laviciarske" co mam rad, a nie fake socialne citenie a la J&T Fico. Toto mi velmi chyba, ze namiesto normalnej debaty o konkretnych ludoch, a dohode o tom koho kruzkovat aby sa do NR SR dostali novi ludia ale nie ksichty ako Matovic, sa aj na tomto fore vedu velmi nekonstruktivne debaty, a ludia tu nemaju ani tolko cti aby si pod anonymnym nickom napisali koho doteraz volili (a preco), a koho zvazuju volit. Bez tohto si nejaku dohodu nas radovch realne obycajnych ludi fakt neviem predstavit.

                      • Re: Dedovi

                        Autor: Trulo

                        04.02.2012, 13:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        20 rokov volim KSS a nehanbim sa za to. Pocas "totalitky" som prezil najkrajsie obdobie zivota, ked slusny clovek slusne zil, lekar slusne liecil, ucitel s autoritou na urovni ucil a clovek bol k cloveku clovekom.
                        Jo, ani sa nemusite unuvat sliechat v reakciach na tento moj prispevok pravicovo-mozgovo vypatlane sliny. Mam ich v prdeli.

                        • Re: Re: Trulovi od deda

                          Autor: Dedo

                          04.02.2012, 15:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          O mne mimo teba každý vie,že som bol som a budem komunista,ale nevolil som KSS,lebo ja som komunista a nie člen strany , netrpím na formality , symboly a gestá.Ja to mám vo vnútri a nie proklamačne. Tí,čo boli len členmi strany , sú dnes roztrúsení po všetkých stranách a mútia vodu naďalej.
                          Ja som v 68-om hádzal do Rusov kamene,potom som si to odtrpel, v 89-om som bol na námestiach,neštrngal som kľúčami,ale dúfal som,že sa glásnosť presadí.Žiaľ agenti CIA,ako Břežinský, Regan a Gorbačov, dosiahli svoje,rozleptali a rozbili socializmus,na čo doplatilo ľudstvo na dlhé obdobie. A teraz budú potrebovať židia na novú formáciu komunizmu aspoň dvesto rokov ak vôbec.
                          Česť práci

                          • Re: Re: Re: Trulovi od deda

                            Autor: Tomas .. Husar

                            04.02.2012, 15:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            Ano, Zbigniew Brzezinsky, na toho sa casto zabuda, ale ma svoju nezastupitelnu rolu pri destrukcii komunizmu. Zbig je hlava.

                            Citali ste od neho nieco dedo? Zbig pise dobre. Velka sachovnica je skvela kniha.

                          • Re: Re: Re: Trulovi od deda

                            Autor: Trulo

                            04.02.2012, 18:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            fajin, ja som komunista nikdy nebol :-), nikdy som nebol clen strany, nemal som cervenu knizku ani som neabsolvoval VUML. Myslienka rovnosti je mi vsak blizka a spomienky mi dobre napovedaju, ze omnoho dolezitejsi su ti, co (aj s problemami) tvoria, planuju, rozvijaju a buduju, ako ti, co kradnu a devastuju.

                        • Re: Re: Dedovi

                          Autor: Tomas .. Husar

                          04.02.2012, 15:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          A keby kandidovala HSLS tiez by ste ju volili? Ved za Slovakstatu sa slusnym ludom zilo dobre, bol poriadok, nekradlo sa. Len ti komunisti a zidia co vyleteli v Birkenau kominom.

                          Ale ked sa rube les lietaju triesky. Tak to hovorite vy kovani komunisti, co?

                          • Re: Re: Re: Dedovi

                            Autor: Dedo

                            04.02.2012, 18:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            Áno a čo vy husári , ešte jazdíte na koňoch ?

                            • Re: Re: Re: Re: Dedovi

                              Autor: Dedo

                              04.02.2012, 19:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              A ešte som zabudol , už si videl,aby komunisti volili fašistov a nacistov ?

                              • Re: Re: Re: Re: Re: Dedovi

                                Autor: Tomas .. Husar

                                04.02.2012, 19:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                U nas su volby tajne, takze nevidel.

                                Ale pocul som o ludakoch a nacistoch co sa po vojne stali komunistami. Dokonca som cital o komunistickom prezidentovi co za protektoratu topil vaznov v koncentraku. A potom ked uz bol prezident, nevahal obetovat Miladu Horakovu aby stopil kompromitujuce naterialy.

                                Komunista/fasista jedna zberba.

                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dedovi

                                  Autor: Dedo

                                  04.02.2012, 21:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                  Vieš Husar,je mi ťa vlastne ľúto.Tvoje vedomosti z histórie zrejme nesiahajú až tak ďaleko,aby si spočítal,koľko komunistov zařvalo v buržoáznych väzniciach,na šibeniciach a s guľkou v tele.
                                  Len jedna vec je istá,že Hitler nebol komunista,ale poznám tisíce takých,ktorí sa za nich vydávali,aby urobili karieru a boli by zlikvidovali aj vlastného otca,nie len pani Horákovú.Je pravda,že každý vlastnú bandu pozná.Spýtaj sa svojich najbližších,či neboli v KSČ,potom sa choď vyspovedať a nezabudni si vypláchnuť papuľu vo svätenej vode,bude ti odpustené.

                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dedovi

                                    Autor: Tomas .. Husar

                                    05.02.2012, 09:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                    Dede, dedo, samozrejme ze aj ja mam v rodine komunistov. Ved zijem tu na nasom Slovensku, kde sa ludaci a komunisti vytesovali takmer 50 rokov.

                                    Ale pokial ide o historiu mam dost solidne vedomosti. A ked nieco neviem, otvorim si knizku a precitam. Ale toto by som rad vedel: Na tom nasom milom Slovensku zavrazdili viac komunistov komunisti, nacisti, alebo burzuji? Co si myslite vy dedo? Kto zavrazdil Clementisa? Podla mna komunisti, ale podla vas to boli asi iba nejaky prezlecenci.

                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dedovi

                                  Autor: Trulo

                                  05.02.2012, 09:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                  ja len tak na okraj... aby sa povedalo aj "B". Kolko Horakovych v slavnej slobodnej Emérike ustval Hoover pocas honu na carodejnice? Zrejme neexistuje na svete stat, ktory by nemal temne miesta vo svjojej historii, resp. fakty, na ktore nie je prilis hrdy.
                                  Tomasko, nestaci citat... aj rozmyslat treba. Inak, nic si z toho nerob, si typickym predstavitelom tejto chorej doby. Budes zasvatene poucat o niecom, co si nezazil, co vies len sprostredkovane z materialov, ktore su upravene a podavane tak, ako sa momentalne "slusi a patri". Ako sprava o mocarinach na hraniciach s Rakuskom...

                            • Re: Re: Re: Re: Dedovi

                              Autor: Trulo

                              04.02.2012, 19:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              v pripade tohto specialneho Husara mam skor dojem, ze kôň jazdi na nom....

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist