JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Kto je ministrom vnútra?

  • aj tak, pointa je v inom

    Autor: Cyrano

    08.01.2010, 09:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    hlavny dovod, preco je slovensky pripad tak medializovany a preco nan zo vsetkych stran zaznievaju take rozdrazdene reakcie je fakt, ze tarbavi, nesikovni slovenski fuseri celemu svetu ukazali, co je v mene boja proti terorizmu BEZNA PRAX!
    A o tomto nikto nepise.
    Slovenska verejnost zhlatla aj s navijakom problematiku tak, ako jej ju media (vratane jtt) a opozicia naservirovali: ze hanba a poskodenie mena slovenska, ze zodpovednost korunneho princa za rezort...

    • Re: aj tak, pointa je v inom

      Autor: Havran ml

      08.01.2010, 10:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      JTT nič s navyjakom neprhltla, to že sú tieto praktiky bežné neznamená, že kaliňák nemá odstúpiť.

      • Re: Re: aj tak, pointa je v inom

        Autor: Havran ml

        08.01.2010, 10:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Samo ze navijakom a nie y

      • Re: Re: aj tak, pointa je v inom

        Autor: Cyrano

        08.01.2010, 11:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        jtt serviruje s navijakom.
        Kalinak mal odstupit uz davno.
        Ale to vedia a o tom rozpravaju vsetci.
        Hlavny problem ale nie je v dovodoch preco by mal a preco ostava.
        Hlavny problem prihody s trhavinou je koncept "boj proti terorizmu".

        • Re: Re: Re: aj tak, pointa je v inom

          Autor: nenarocny

          08.01.2010, 23:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          "Boj proti terorizmu" je jeden problem, totalna absencia sebareflexie u Kaliho je druhy problem.
          .
          To, ze sme zistili, ze nam bez akehokolvek zakonneho podkladu strkaju plasticke vybusniny do batoziny, to sa da aj povazovat za svojim sposobom pozitivum celej kauzy. Vieme si aspon predstavit, co vsetko dalsie si este voci nasmu sukromiu dokazu dovolit.

          • Re: Re: Re: Re: aj tak, pointa je v inom

            Autor: Cyrano

            09.01.2010, 11:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            a tvrdim ja nieco ine? Nie, suhlasim: su dva problemy, ale jeden je podla mna podruzny, a o tom hlavnom akosi nikto nerozprava a nepise. A keby to bol aspon dosledok spinu, ale nie, ludia uz su vsetci dobre vychovani, vzorne sa pytaju a zameriavaju svoju pozornost a emocie na to, co sa od nich pekne ocakava.
            Verim, ze jtt ma na viac.

            • Re: Re: Re: Re: Re: aj tak, pointa je v inom

              Autor: nenarocny

              09.01.2010, 13:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ja hovorim len to, ze su to dva problemy, ktore sa v tejto kauze stretli. A to, ze niekto poukazuje na Kaliho pocit zodpovednosti a packalstvo slovenskych policajtov, este neznamena, ze by popieral problem "vojny s terorizmom".

  • pan Havran

    Autor: batko

    08.01.2010, 21:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Za koho nesiete zodpovednost vy ? Mate aspon rodinu? Ani za svoje clanky nenesiete zodpovednost. Aj tento server skoncil na navijaku boja proti terorizmu.

    • Re: pan Havran

      Autor: MS

      08.01.2010, 22:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Dalsi, co si dal predsavzatie ze bude v NR este vacsim zmdrom, ako v minulom?

  • Boze, to kde s kotia osobky typu Cyrano a MS?

    Autor: PeterS

    09.01.2010, 01:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ved otazka je jednoznacne polozena, co sa musi stat, aby tu niekto za nieco prevzal zodpovednost? Co ste to za obcania?
    Nie je tak davo, co vlada predala vzduch o polovicu lacnejsie a jej jedina obrana bola, ze nemala info o inej cene. Ze tie ceny, to je novinarske vypisovanie z druhej ruky. No tak zdvihnem rit a idem sa pozriet !!! Chcem vidiet tych papalasov, keby im niekto povedal, ze tam a tam kupi ich byt za 100 mil. euro, ako by utekali sa prezvediet. Ved je to nechutne. A nechutne je aj akych hlupich novinarov mame, ze to nevedia vyargumentovat.
    Hned z kraja roka si uzivame dalsi pruser a tym je predrazene myto. Za 850 mil. to rata hlava nehlava. Spoplatnovaci raster vyzera asi ako GPS suradnice jedineho stvorca, v strede ktoreho je SR. A vlada nam tu predvadza divadielko s chodenim za vodicmi, ze kde to pipa. Nech si vlada vezme GPS navigator, plus od Sky toll zameranie a nech sa postavi na jednotlive suradnice a zisti, ci stoji na ceste alebo na poli. Alebo im to naprogramuje hociake decko a za chvilu uvidia vysledok. Nehovoriac o tom, ze aj za polovicu penazi viem vyrobit take rady a zmetky. A zodpovednost ziadna. Vyhovorka, ze system je zlozity. No ale co sme v pomocnej, ze budeme chvalit niekoho kto na to nema, ze zratal 2 + 2 ? Ved vybrali firmu na zlozity system a ta si vypytala tolko, ze zlozity system zvladne. A nakoniec, ten system je asi uplne primitivny a opet sme vyhodili peniaze von oknom.
    A posledne divadielko v tejto absurdnej serii predvadzaju nasi vnutraci. Pan minister sa nezmoze na nic ine, iba obvinovat druhych. Najkarjsia argumentacia je, ze na otazku co keby? odpovie, ze je to moc hypoteticke. Takze ak by sa niekto spytal co keby elektrikar doletel az do Thajska a dnes by visel, tak ministrovi je to moc hypoteticke. Lenze moc hypoteticke bolo aj to, ze vybusnina odide na tri dni do Irska a predsa to bolo az sakra realne.
    A zvadzat vinu na predchadzajuce vlady, ved to je fakt uz urazka obciansej dostojnosti. Co sme tu vyrastkovia, ktorych bavi pravolava kucapaca? Ved sme obcania a chceme kuntinuitu vlady!!! Nech sa drbu o vysku prispevku na dochodok, ale zkaldne parametre musia byt kontinualne!!! Tam je zodpovedny kazdy. A ak sa robili cvicenia pred tym, tak to mal mat novy politik nejako zhodnotene. A najme, ma o tom vediet, ma sa o vladnutie a opatrenia zaujimat!!! Naco maju strany prispevky z rozpoctu? Na to aby sedeli na riti a citali a studovali a zhodnocovali, co robi prave vladnuca strana aby vedeli co sa v state deje. A potom mohli kontinualne nabehnut. A vobec, davat nejakemu obcanovi do ruksaku vybusninu mi pride ako pemetenie mysle vsetkych, ktori to vobec mohlo napadnut. Tu fakt je minister nie ze nezodpovedny, ale nsposobily dusevne k zodpovednosti. To on strka priatelke do kabelky TNT a idu do kina?

    Cize otazka zodpovednosti u nasich vlad je krucialnou otazkou. Take sliapanie po obcanoch v pomere k deklarovanemu systemu som si nevsimol ani u komancov. U komancov aspon clovek vedel o com su, ale tito prekvapuju kazdy den.

    • Re: Boze, to kde s kotia osobky typu Cyrano a MS?

      Autor: PeterS

      09.01.2010, 01:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Sorry MS, mal som na mysli pana Batka.

    • Re: Boze, to kde s kotia osobky typu Cyrano a MS?

      Autor: Cyrano

      09.01.2010, 11:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Mna by skor zaujimalo, kde sa koti toto:
      http://www.inaque.sk/clanky/seriousness/politika/vo_svete_sme_za_idiotov_a_slovensko_mlci
      Chlapec vravi, ze sa to predsa dalo odspinovat, a bolo by vsetko ok.
      Tunak tvoja krucialna otazka politickej zodpovednosti je v mafianskom state SR v kontexte historickeho useku "boja proti terorizmu" tiez malomestska, teda smiesna.
      No co sa uz asi musi stat aby minister odstupil? To akoze vazne? To sa vazne pytas ty ktory nam tu poctivo pises traktaty o vsakovakych konspiraciach od Uralu cez Jeruzalem az po Washington?
      Aby bolo jasne: nie je najmensej pochybnosti, ze Kalinak mal odstupit, ze Vazny mal odstupit, ze vlada mala kvoli emisiam padnut, ale nic z toho sa nestalo. Naozaj len preto, ze chlapci akosi necitia za svoje rezorty tu echt politicku zodpovednost? To je ten ozajstny problem?

      • Re: Re: Boze, to kde s kotia osobky typu Cyrano a MS?

        Autor: nenarocny

        09.01.2010, 13:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ja razim teoriu, ze zodpovednosti je na Slovensku malo, lebo slovencina ma malo slov na to, aby vyjadrila pojem "zodpovednost". Na rozdiel od inych jazykov, kde sa na jednotlive aspekty zodpovednosti pouzivaju rozne slova (napr. responsibility, accountability, liability), u nas mame len jedno slovo. Preto sa nevieme dohodnut, co by sa s tou zodpovednostou vlastne malo robit. Ani eskymaci by sa o snehu poriadne nedohovorili, keby na neho mali len jedno slovo.
        .
        Takze napr. Kali je sice zodpovedny za svoj rezort, zaroven v nom on alebo jeho podriadeni niekedy konaju nezodpovedne. Nie je totiz jasne kto za co vlastne zodpoveda a preto sa ani neda zistit a vopred vymedzit za co by mali niest zodpovednost, a potom voci nim zodpovednost vyvodit.
        .
        V anglictine by tieto vety niesli ovela viac informacneho obsahu, nez mozu niest v slovencine.

      • Re: Re: Boze, to kde s kotia osobky typu Cyrano a MS?

        Autor: PeterS

        11.01.2010, 01:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Juj, aky si ty mudri ! Az som onemel.

        S vladou to mas ako s cibulou. Kazda vrstva zaujmov tam je z nejakeho ineho dovodu. Niektore vrstvy nasej vlady tam su preto, ze ide o Vlada SR, a.s., kde predseda predstavenstva je stb Siroky. Fico je riaditel pre marketing, reklamu a PR.
        Dalsie vrstvy su tam aj preto, ze biznis projekt Alkajda stale dobre sype, najme cez Pentagon a.s. a pod. Ale rozbieha sa aj biznis projekt Global Warming a pod.

        Urcite si nikto nikdy z pricetnych nemyslel, ze vlada je zbor cnostnych, statocnych a nepodplatitelnych muzov.
        A preto verejnost s vladou hra taku hru, ludovo sa jej hovori - mat gule. Kradni, podvadzaj, klam, ale nesmu ta chytit. Akonahle ta prichytia, bud mas gule a povies, OK, ked ste si ma chytili, tak si ma aj upecte, alebo gule nemas a budes sa vykrucet ako cerv v jablcku.
        Obecne presvedcenie v kulturnych kruhoch je, ze politik by ma mat latku guli postavenu vyssie a teda odist hned, ako sa mu na nieco prijde, ci vznikne aj podozrenie.

        Ale ako vidis, nasi hejslovaci si nedctia ani Janosikov odkaz, ktory ako poctivy zbojnik priznal, ze Game is over. Pre nasych politikov game nie je nikdy over, aj keby ich vypli s elektriny.

        A o tom to je. Nie o naivite, ci tlaku boja proti terorizmu. Hra o guliach je unizerzalna. Vsetcia si robia svoje protiteroristicke svinstva, ale aby to neprerastlo do ocividneho diktatu, je tu ta poistka - robte, ale ostatnte neviditelni. Je to spetna vezba a ista ochrana, ina ani nemoze existovat, pretoze mozes vsetko dokial ta sud neodsudi do basy. Co zase este neznamena, ze ked si mimo izolaciu pokracujes. Proste mechanizmy, okrem vrodenej etiky, su chabe.

        Kapisto? Nuz a vo vyspelej spolocnosti tuto hru treba hrat, pretoze inak to vyzera ako v zaostalove SR, ze nikto si nic nevsima a moc nam skace po hlave.

        Mozno by bolo dobre pochopit zakladne mechanizmy v spolocnosti a netorpedovat ich niecim, co s tym uplne nesuvisi.

        PS. A kdeze si ty videl odo mna konspiraciu ako jednoznacny argument? Jedine co prezentujem je pochybnost a teda inu moznost, 911 je pre mna sirsi problem a potom je tu synergia roznych sil, z ktorych niektore nie su medialne zname a rad si ich vsimnem. To snad nie je konspiracia.

  • Aha

    Autor: \'Ndrangheta

    09.01.2010, 15:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    http://www.sme.sk/c/5184149/na-juhu-talianska-prepukli-mohutne-rasove-nepokoje.html

  • Lovci a zberaci

    Autor: \'Ndrangheta

    09.01.2010, 15:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    http://voidmirror.blogspot.com/2010/01/immigrants-riot-in-italy-rosarno.html

  • ale, keci a keci

    Autor: petree

    09.01.2010, 17:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    božemôj, všetko sú to hlúposti:1. čo porobil ten manekýn Mikloš-miniímálne kto sa pamätá sa jeho rezort sekol v odhade príjmov št. rozpočtu-v pohode dvihli nejaké dane-A TO BOLA SYSTEMOVÁ CHYBA, a prešlapy Palka-striekačky, potieranie odborového hnutia v rezorte, straty nahrávok Bielik, Lipšic-výskum za moje a vaše prachy, Liškov golf v pracovnom čase...a USA-ano Obama priznal pochybenie OSOBNÉ ALE JE PREZIDENT-neodstúpil, alebo Wolfovicz-bol šéfom svetovej banky-ANI ZA BOHA ODSTÚPIŤ.A hlúposti okolo vojny v Iraku-čo tam len porobil minister onbrany USA-a nič...
    Vážení-všetko sú to hlúposti-raz politik odstúpi, inokedy nie. A TO JE SVETYOVÁ PRAX. Ostatné sú legendy.

    • Re: ale, keci a keci

      Autor: xxx

      10.01.2010, 08:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      jaj ty legenda :) nadpis tvojho prispevku nemoze byt vystiznejsi...

  • Kali a odstupit? to myslite vazne?

    Autor: Stano2000-zelena-karta-pre-Kaliho

    09.01.2010, 18:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    samozrejme, ze hocijaky iny minister moze byt odvolany do 3och minut, ale tito dvaja mladi ambiciozny, plny socialneho sucitu so slabsimi a socialne odkazanymi volicmi nikdy odvolani nebudu, ani keby riadili ministerstvo z jachty, alebo Pekingu. Kali a Pociatek ako social-kapitalisti predsa dohliadaju v tejto narodno socialnej vlade na plynule toky penazi financnych magov stojacich za Smerom. a ich odvolanie by mohlo znamenat stop dukatom na predvolebne kampane a stop zlepsovania zivotnej urovne Smer-pozitinych politikov... proste siahnutie na Kaliho alebo pociatka by bol zaciatkok konca slavneho superpopularneho Smeru ako takeho. Fico nefico, tato strana by si uz nepipla v najblizsich volbach, lebo financne koniky by sa rychlo prepriahli do ineho tahuna volieb.

  • Je to inak v dvoch pripadoch

    Autor: TakToJe

    11.01.2010, 01:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    1. Obamu nesklamali iba tajne sluzby, ale aj diplomacia a dalsie bezpecnostne organy. Pol tucta obrovskych organizacii, ktrych koordinacia zlyhala. To je viac ako zlyhanie jedneho rezortu a preto si priekak Obama adoptoval. Neodstupil vsak, nikoho nevyhodil a zmohol sa iba na apel, aby si ludia robili pracu poctivo. To plati aj u nas.
    2. Irske noviny utocili na Slovensko pretoze brania zaujmy svojej krajiny a svojich politikov. Musia odviezt pozornost od faktu, ze im vybusnina bez ich vedomia tri dni trcala v krajine a mohla by tam byt aj doteraz, keby si slovensko nepytalo vybusninu naspat.

    • Re: Je to inak v dvoch pripadoch

      Autor: apendix

      11.01.2010, 10:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      írske noviny bránia záujmy svojej krajiny, slovenské média nič také nerobia.
      A JTT má na viac! Teda, možno kedysi malo...

      • Re: Re: Je to inak v dvoch pripadoch

        Autor: zoro

        11.01.2010, 11:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        toto je taka utkvela predstava ze media brania statne zaujmy je to blbost

      • Toto poznáme a... stačilo

        Autor: ...

        11.01.2010, 13:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://esbalogh.typepad.com/hungarianspectrum/2010/01/fidesz-and-the-hungarian-media.html

    • Re: Je to inak v dvoch pripadoch

      Autor: stano2001

      11.01.2010, 14:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      pan asi nevie ako funguje pohyb osob v ramci schengenskeho priestoru, vratane internych letov EU. Irsko by robilo kontrolu, keby islo o let z Ukrajiny, cize prilet zo zony mimo EU, mimo Sengenu. kedze islo o let z celnskej krajiny - zo Slovenska, tak sa prakticky ziadna zasadnejsia priletova kontrola nerobi. a co sa tyka porusenia pravidiel letovej prevadzky - umiestnenie vybusniny do lietadla - za to su zodpovedni - slovenska policia, minister vnutra SR, minister dopravy SR /za to ze veza na letisku pustila do oblakov lietadlo s vybusninou/, plus priemier, ktory do 3och minut tieto neschopne osoby neodvolal.

      • Re: Re: Je to inak v dvoch pripadoch

        Autor: Ziaden Ir nechce vybusninu zo Slovenska

        11.01.2010, 19:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        a v pripade tragedie neakceptuje, ze sa spolieha na externe zdroje. V tomto pripade aj domaci subjekt, ktory bol zo Slovenska informovany.

  • Kto je ministrom vnútra

    Autor: kozák

    08.02.2010, 17:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Neviem,kto je ministrom vnútra,ale ešte šťastie,že nie autor článku.Určite by odstúpil.A to si predstavte,že takto píše mladší.Čo by to bolo,keby takto písal starší.Sodoma - Gomora.Čo keby ste tak začali vyčíslovať,čo vo svojej funkcii urobil dobre a keď nijak inak,tak aspoň štatisticky vyhodnotiť a možno by bolo viac ako fifty-fifty v prospech Kaliňáka.Po všelijakych matematikoch a farároch,máme konečne odborníka a ľudsky konajúceho ministra a vy by ste ho len odvolávali.Miesto ministra nie je na parádu a na to aby ste si kopli !Zaujímavé,že novinári vedia absolútne všetko.Presne vedia,kedy má kto odstúpiť,ako mal konať,čo zle urobil a mal ináč.Absolútna jednička je Peter Schutz.Tomu to hovorí,tomu to píše.On by zvládal krízu ľavou zadnou a prvú by mal v niektorom otvore.Vy novinári ste matadori,number one,superstars,geniálni.Vy viete šmahom ruky čo a ako,len písať neviete.Babráci !!!

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist