JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Kto má právo ísť von- revolučná príručka

  • michal

    Autor: zet

    31.01.2012, 11:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Dobre hovoris, ale aj Schutz v dnesnom Sme. To je svet, co?

    • Re: michal

      Autor: Mišo

      01.02.2012, 08:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Veru, hrozný svet, anarchisti, keď zbadajú jednu bundu Thor, zbabelo utekajú.
      Takto ten buzerantský raj nevybudujeme, monsieur.

      • Re: Re: michal

        Autor: Peter X

        01.02.2012, 10:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ty asi nevies citat - pre mna bola informacia o tom ze na proteste bolo vela neonacistov zaujimava, a po prvy krat som si ju precital tu. Toto je presne ten typ textov, ktore mam rad - najprv rozne empiricke fakty ktore massmedia akoze prehliadli, a potom jasny a zrozumitelny nazor formulovany vecne a bez snahy o "aristokraticky jazyk" :). Plne suhlasim s nazormi v tomto blogu. A plne podporujem poziadavky tejto partie ludi z protestu, hoc viem ze su realne v nasom pravnom systeme nevymozitelne. Ale ak by sme v jeden den vysli na namestia vsetci, ci sa pokusili o nejaky generalny strajk, tak by sme aspon dosiahli to ze by tie gorily prezili zvysok zivota v ovela vacsej hanbe. A mlade gorilie mladata by sa zacali zamyslat, ci im tie vytunelovane peniaze prinasaju stastie, alebo len docasnu naplast na ich komplexy menejcennosti ktora v dosledku takychto akcii ako prostest Gorila zacne tak trochu plesniet a boliet. Som ovela radsej, ak si ludia s mikinami Thor Steinar vybijaju hnev a komplexy na takychto akciach, ako keby sa mali realizovat niekde po krcmach ci na akciach organizovanych Kotlebom. Verme, ze o nejaku dekadu-dve sa budu realizovat aj v pracovnom procese, ked sa ""volny trh"" prestavi tak aby bolo vyhodnejsie na Slovensku konzumovat u nas dopestovane potraviny a vyrobene produkty.

      • Re: Re: michal

        Autor: Tchor štajnár

        01.02.2012, 11:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        my, teplí anarchisti sa nacistov nebojíme, odkedy sa obliekajú do handier, ktoré patria arabským investičným fondom.

  • potlesk

    Autor: Zemjak

    31.01.2012, 11:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pekne napisane...

  • ...

    Autor: Peter Daubner

    31.01.2012, 12:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Vynikajúco! Brilantný text.

  • hmm

    Autor: robo

    31.01.2012, 12:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    dobry text, misko. stal som tam vedla mikiho sliackeho a ako dvaja dedkovia sme si ten dobry pocit nedali vziat blbcami na podiu ani pod nim

    • Re: hmm

      Autor: Havran ml

      31.01.2012, 13:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Robi vsak toto. Myslím že platí, že ak tam bude v piatok pať tisíc ludi, tak idiotov bude v dave stále menej a menej. Aj v 89 postávali na námestiach ludáci a to neznamená, že to bola ludácka revolúcia.

      • Re: Re: hmm

        Autor: Vy sa tych

        31.01.2012, 17:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ludakov bojite ako Dzurinda Gorily.

      • Ja som tam videl bezdomovcov

        Autor: Ľudo

        01.02.2012, 08:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Uvidel som tam zopár špinavých mastných dlhovlasých bezdomovcov, narkomanov a podobné sračky, tak som si pomyslel, že to je Havran a jeho priatelia a znechutene odišiel som

        • Re: Ja som tam videl bezdomovcov

          Autor: Peter X

          01.02.2012, 10:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Dobre si urobil :)

        • Re: Ja som tam videl bezdomovcov

          Autor: ...

          01.02.2012, 15:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Fašisticke prasiatko si urobilo vylet do hlavneho mesta. Čo, tatko neplati alimenty ...

  • tirz som tam bol

    Autor: Tomas .. Husar

    31.01.2012, 17:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Tiez som bol v piatok na namesti, aj pred grassalkovicovim palacom som si zakrical "Gaspar Ivanovic vylez" a pri parlamente. Ozvucene to bolo zufalo, ale pre mna je dolezite ze sa tam zislo niekolko tisic ludi. Ja som tam videl obcanov co maju dost lumpackej partokracie a oligopolov. Boli tam gymnazisti, stredna trieda, robotnici i penzisti. Nik mi ziadne noviny nenukal a tchorov stajnarov som tam nevidel.

    Bol som rad ze sa tam zislo tolko ludi a vdaka tomu davam este Slovensku sancu. Raz budeme slusnou krajinou. Ako by povedal Liam Devlin: "nech zije republika. Ieska, Juhoafricka a Slovenska."

    • Re: tirz som tam bol

      Autor: Náčelník

      31.01.2012, 18:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ježišukriste, XEPECHE!!!

    • Re: tirz som tam bol

      Autor: Tomas .. Husar kriciaci

      31.01.2012, 18:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Vincko, co Gasparovic je spominany v Gorile?

      • Re: Re: tirz som tam bol

        Autor: Peter X

        01.02.2012, 10:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Gorila je len nazov tusim dvoch spisov. Tie opisuju len malu cast problemu, na ktory upozornuje tato protestna akcia. Velkou sucastou tohto problemu je aj Ficov gasparko ktory si neplni svoje ustavne povinnosti nadvazujuce na volbu GP v NR SR. A toto nie je jeho jedina cinnost za ktoru by si zasluzil par vajec do ksichtu. Som rad, ze protestujuci nie su tak hlupi, ze by vnimali problemy korupcie a klientelizmu v slovenskej politike len cez jeden zverejneny spis. Stary chuj je dolezita postava tunelovania tohto statu najma preto ake ma prava a kompetencie, a ako s nimi naklada. Preto ocenujem, ze protestujuci na stareho chuja nezabudli.

        • Re: Re: Re: tirz som tam bol

          Autor: Tomas .. Husar

          01.02.2012, 12:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Tak tak, Gaspar Ivanovic ma toho na svedomi dost aby sa bal vyliezt na balkom pred demonstrantov. Nafta Gbely, pozemok pod domok v Limbachu, Zelstav, sluzenie Meciarovi a Ficovi, spinava madarska karta pred druhym kolom volieb, nekonanie ked ma konat, nehovorenie ked ma, hovorenie ked nema, strkanie laktom a zartovanie.

          • Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

            Autor: Náčelník

            01.02.2012, 12:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            tak, tak... hlavne to hovorenie ked netreba, Xepeche.

          • Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

            Autor: Peter X

            01.02.2012, 12:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Uz len verit, ze vacsina z tych "thor-steinarovskych" ucastnikov protestu Gorila, ktori nahlas deklarovali ze uz viac nepojdu volit, pochadza z radov volicov SMERu a Ficovho gasparka. Mam na mysli ludi, ktori sa pri volbach rozhoduju viac emotivne, ako mudro. Uz druha vec je, ze pre volicov SDKU z 2010 je asi neprijatelne volit napr. OL-NO. Aj preto ma prekvapuje, ze Zmena zdola je na cca. 0,1%. Uvidime, ako sa bude vyvijat v Madarsku ta kvazi-strana "Politika sa da robit aj inac" - takyto subjekt by mne vyhovoval ovela viac ako OL-NO. Ale radsej ako sa trapit nad tym ze v bufete slovenskej politiky na jedalnom listku nemaju lososa, si z ponuky nezdravych jedal radsej beriem vyprazany syr s hranolkami, ako nadavat na to ze si niet co vybrat a potom skolabovat od hladu.

            • Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

              Autor: Tomas .. Husar

              01.02.2012, 13:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              kde si zobral ze tam bolo nejak vyznamne vela thor-steinarov? To je len Havranov konstrukt v duchu znameho Murphyho zakona: "ked mas v ruke kladivo, vselico sa zda ako klinec".

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

                Autor: ...

                01.02.2012, 15:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Aj som ta chcel obvinit, ze to kladivo je v tvojich rukach, ale potom som si uvedomil, ze pštrosy ruky nemaju ...

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

                Autor: Peter X

                02.02.2012, 09:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Tomas, nemam najmensi dovod neverit Michalovi H. To, ze si do neho podrypnem, je kombinacia dovodov ktore som tu viac-krat napisal, plus z mojej strany klasicke zneuzivanie anonymity na internete. Druha vec ale je, ze si napriek tomu mozem zachovat zmysel pre pravdu a spravodlivost. A najma - nemal som na mysli len tych neonackov specificky v mikinach tchora štiankara, ale sirsie spektrum ludi ktori si bud zamerne vyhladavaju akcie kde predpokladaju ze budu mat moznost na realizaciu svojej agresie, pripadne nasilia. Takito ludia boli, su, a aj budu - je to podla mna dosledok potlaceneho hnevu ich matiek, napr. aj z toho ze v tehotenstve otec dietata nezarabal a to malo co mal skor prechlastal - pocet takychto ludi zda sa stale rastie. Preto som rad za kazdy jeden prostest takehoto typu, pretoze tu aspon mozu tito psychicky naruseni jedinci prejavit svoju agresivitu v prospech dobrej veci. Neviem ci si mozem dovolit parafrazovat hlavnu myslienku tohto blogu, kedze s autorom nemame v mnohom rovnaky pohlad na svet, hoc v tom co bolo pisane tu sa plne zhodujeme. Mne to kazdopadne vychadza tak, ze negativne externality nejakej spolocenskej akcie nie su dovodom na to aby sme ju zatracovali, ak hodnota jej pozitivneho efektu a pozitivnych externalit prevysi hodnotu tych negativnych externalit. Ale sucasne je spravne urobit vsetko preto, aby sme javy vyvolavajuce negativne externality co najviac obmedzili, samozrejme bez toho aby sme vyrazne obmedzilii dosiahnutie ziaduceho zameru, ciela. Toto sa lahko hovori teoreticky, tazko realizuje - plati pre protestne akcie, a (tu sa uz asi nezhodneme) rovnako to plati aj pre volny trh. Pretoze (a tu premostim a ukoncim sa:), svinstva opisane v spise Gorila su, ci chcem ci nie, dost prirodzenou externalitou sucasneho modelu volneho (neregulovaneho) trhu a sucasneho konceptu politickych slobod (stretavat sa kedy chces a s kym chces). Filozofiu komplexneho riesenia necham na inych (tusim som zahliadol clanok Chmelara v Denniku Referendum), pre mna je zakladna otazka koho volit, a Ty Tomas si tu jeden z mala s kym sa o tomto da bavit otvorene, tak to tu verim potom zaciatkom marca este preberieme.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

                  Autor: Tomas .. Husar

                  02.02.2012, 09:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Bohuzial, ja mam problem s citanim textu ak je to viac ako 20 riadkov a nie su poodelovane odstavce.

                  Ja som tam bol tiez a ziadnych stajnarov som nevidel. Iba vela ludi co sa im nepaci gorila a partokracia: Boli tam studenti i penzisti, robotnici, kaviarenski intelektuali i menedzeri. A vsetkym islo o to ze takto dalej nie. Ak sa tam motali nejaki nackovia boli v drvivej mensine a zanikli na pozadi stovak slusnych ale rozhnevanych ludi

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

                    Autor: Peter X

                    02.02.2012, 16:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Osobne som vdacny kazdemu kto na tu akciu isiel, hoc aj mal skrutu agendu, ci tam bol z nudy. Podstatne je, ze podporil obciansku akciu, s ktorej zamermi sa stotoznujem. My dvaja sa ale verim zhodneme v tom, ze ovela dolezitejsie ako ist na protestnu akciu je nenechat sa znechutit predvolebnymi kortesackami a zodpovedne zvolit do NR SR ludi ktorych si Penta tak lahko nekupi.

          • Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

            Autor: Tomas .. Husar rehabilitovany

            01.02.2012, 13:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Vincko, takto ti po poviem. Gasparovi bol plne rehabilitovany v druhom kole prezidentskych volieb v roku 2004.

            Jedine ze by si volil Meciara. Co ani nie je prekvapujuce ...

          • Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

            Autor: ...

            01.02.2012, 20:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Vincko a nezabudni v piatok navstivit aj pani Premierku :)))

            http://spravy.pravda.sk/navstevoval-hascak-radicovu-penta-to-potvrdila-f5t-/sk_domace.asp?c=A120201_184838_sk_domace_p58

            • Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

              Autor: Tomas .. Husar

              01.02.2012, 21:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Pipenko, ja sa zasadne bavim iba s ludmi co nestriedaju nicky ako ponozky a dodrzuju slusne chovanie aspon na urovni 3 cenovej skupiny. takze, bud pristupis na tieto moje jednoduche pravidla alebo skratka zabudni na to ze sa stebou budem bavit.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

                Autor: Tomas .. Husar znovu kriciaci

                02.02.2012, 00:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                RADIČ PENTOVIČ IVETOVIČ VYLEZ

                RADIČ PENTOVIČ IVETOVIČ VYLEZ

                RADIČ PENTOVIČ IVETOVIČ VYLEZ

                RADIČ PENTOVIČ IVETOVIČ VYLEZ

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

                  Autor: Tomas .. Husar

                  02.02.2012, 06:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Cgapes pipenko, presne pre toto je mlada slobeskla lavica v zavoze. Lebo nevie vymysliet nic len vykrada cudzie idei a premenuva ich.

                  A preto ich stve dakto ako Matovic, Dostal, Galko, lebo to su ludia co maju predstavu, maju plan a vedia to uskutocnit.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tirz som tam bol

                    Autor: STBak Galko

                    02.02.2012, 18:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Napriklad taky Galko toho dokazal dost. Da sa povedat ze prepisal zakony fyziky. Lebo doteraz nebolo mozne cestovat v case, ale on dokazal preniest celu republiku o 20 rokov do minulosti ...

        • Re: Re: Re: tirz som tam bol

          Autor: ...

          01.02.2012, 13:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Dalsi retard, co nevie Gasparovicovi odpustit ze porazil v prezidentskych volbach jeho milacika Meciara ...

  • demokracia

    Autor: Dedo

    31.01.2012, 22:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Dnes som počúval SR I a bola tam relácia o záchrane mokradín na Slovensko-Rakúskych hraniciach.Moderátorka začala približne slovami:za bývalého režimu tam nikto nesmel!!! Predstavte si podmočenú pôdu,mokradíny-slatiny,ako v anglickom horore,šliapneš vedľa a zbohom,voda a bahno sa nad tebou zatvorí.Lepší úvod si ani neviem predstaviť,na miesto,kam chodili len skúsení traktoristi kosiť trávu raz za rok,za bývalého režimu nikto nesmel,dnes tam nechodí ani ten traktorista,lebo sa bojí,že zmizne aj s traktorom,ale môže a redaktorke to nevadí,dôležité je to,že tam za komunistov nikto nesmel.Tomu hovorím debilizmus,manipulácia,účelová deformácia.Rovnako tento článok.Nevadí vám,že je tu pravá sodoma-gomora,že kapitalizmus prichádza s pravidelnými cyklami kríz,že je tu nezamestnanosť,ľudia,ktorí majú posteľ v parku s fľašou čuča,ktoré ím ten posraný minister z SaS závidí,nevadí vám,mafia,rozvrátená spoločnosť,streľba na uliciach zničené štadióny tiež fanúšikmi,podpálené autá,matko a otcovraždy,narkotiká,únosy,prostitúcia,banditizmus,bombardovanie cudzích území,vy riešite disidentov,Rudé právo a boľševícke tradície,vy riešite národné rekordy v stavaní snehuliakov,v bozkávaní sa naraz niekoľkosto dvojíc a podobné debiliny.Veľmi sa ospravedlňujem za vulgarizmy,ale už sa neviem ovládať.
    Vy nedopustíte,aby niekto hanil kapitalizmus,lebo ten priniesol demokraciu a slobodu,čo na tom,že niektorí ľudia nemajú čo žrať a nemajú kde bývať,vy potrebujete slobodne tláchať na námestiach v krčmách a bistrách pri cappucine a starať sa o to,aby vám poslali dve % z daní,aby zasa bolo z čoho tvoriť slobodu a demokraciu.Nevadí vám,že nejaký ministerík povie v TV,že veď dôchodcom ostane po vyplatení nájmu v sociálnom dome 38 eur na lieky,ošatenie,sladkosť,darček vnúčatám a navrhne zvýšiť nájom,ale tých,čo majú 40 alebo 5O tisíc eur mesačne,nemožno dodatočne zdaniť,lebo máme rovnú daň.To je sloboda a demokracia,že,však môžu ísť na ulicu a vykričať si hrdlo,vy sa staráte o svoje právo,napísať,čo sa vám zažiada,povedať hoci čo od veci,len ísť na posvätnú pôdu námestia SNP.
    Všetci voláte po demokracii,ale keď to vyzerá na nadpolovičnú väčšinu Smeru,už zabúdate na demokraciu,už kriesite minulosť a prirovnávate ku komunizmu a orbanizmu,pri tom v Smere kradnú rovnako,ako v KDH,SDKÚ,Moste,len oni aspoň nezabúdajú na chudobu,paradoxne,žijú a nechajú žiť,lebo ináč by už dávno presadili odluku cirkvi od štátu,ako sa na boľševíkov patrí.
    Pán Havran ml.ak vás nepriateľ chváli,niečo nie je v poriadku!

    • Re: demokracia

      Autor: PeterS

      31.01.2012, 23:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Dedo komunista, s tebou sa da iba suhlasit. Asi si dam nick dedo2.
      Celkom dost som dlhsie chory, ale nedalo mi pripojit poznamku, pretoze mam pocit, ze choroba rezignacie na kapitalizmus zacina dokonale prerastat aj tie ostrovceky, ktore by mali byt najimunnejsie.

      Pre lepsi pohlad paralela - akuratne nemci zotreli suverenitu ludu pri tvorbe statu v Grecku, tvrdiac medzi riadkami, ze veritelia maju z titulu svojho vlastnictvavecsie moralne pravo obmedzit statotvorne moralne pravo greckeho ludu na tvorbu a formovanie statu a teda preberaju jeho menovu aj fiskalnu politiku...

      To je kapitalizmus ako vysity, dlzis - stavas sa bezpravnym otrokom.

      A co sa deje u nas? Po 22 rokoch latentneho trpenia a klasickej realsocialistickej kritiky spoza dveri WC konecne niekto vyslovil nazor, ze stat ma byt moralny, ze su niekde hranice, ktore vycahdzaju z europskej hodnoty ludu ako oaralnej autority pri tvorbe charakteru statu. Ze peniaze, korupcia a politikarcenie nie su tie hodnoty, ktore tento SK lud chce mat v state.

      A aka je reakcia elit? Nuz v podstate uboha. Od spekulacii a zametania, ze vsak tie moralne pokryvenia su stale len pamfletom, cez zavadzanie, ze ludi trapi chlieb a nie moralka statu az po nenapadne kadrovanie, (napr. ze ludaci nemaju moralne pravo vtlacat statu charakter) spolu s trestnopravnym honom na carodejnice, ktore si dovolili rozbit dvere, co bol pre KDH asi najvyznamnejsi message, ktoru boli schopni vyrozumiet.

      "Co chcteji?", pytalo sa kedysi Rude pravo a Pravda v obrovskych celostrankovych clankoch. Nuz asi to doposial nevedia. Ludia a ich vola chce byt opet respektovana ako tradicna baza z ktorej vychadza europsky stat a jeho hodnoty. Politicky boj so socializmom, ano, Klausov a Miklosov mafiansky kapitalizmus vyhral nad opoziciou socialneho statu najme preto, ze novodobi uchopitelia moci nechceli, aby sa k moci dostali osmasesdesiatnici s koncepciou rynskeho kapitalizmu a tak ich vyliali aj s vanickou, dospel az do stadia, ze cesticka novym ne-socialistickym mocipanom sa tak dosledne vyzametala a vydlazdila, ze nova moc a stat splynuli v jedno. Stat sa stal feudalnou korporaciou, ktorej vladne niekolko najbohatsich domacich a zahranicnych rodin. Volby a politicke strany su cistou fraskou. Moralny rozdiel medzi feudalizmom v KLDR a u nas je snad len ten, ze u nas sme akoby presli zrusenim nevolnictva a tak maju ludia viac slobody pri zapase o obzivu, menej feudalnych povinnosti a hlavne, kamkolvek by poddany unikol, v podstate aj tak narazi na toho isteho pana bankara, takze sa netreba bat poddanemu dat tzv. slobodu cestovat. K tomu zhnite banany a mandarinky po cely rok a praviciari sa opet mozu pytat v zhode s bolsevikmi: "Co chteji ?"

      Nuz stale to iste od 1944, 68, 89 - moralny stat vychadzajuci z moralnych hodnot a respektujuci jeho jedineho opravneneho tvorcu - tunajsi lud.

  • Michal ma neser

    Autor: Fero u

    31.01.2012, 22:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ...je dolezite ostat na tej ulici, preto ma Tvoj uvod mierne prekvapil...nie je mozne kontrolovat ludom mozog a zabranit kotlebovi prist na ulicu...jeho hlas na tribune neznel...pis o podstate veci, hned z uvodu, alebo nerob radsej nic...slovac sa rozhybe, zacne hovorit nie, dost bolo a Ty ju uvodom posielas do kelu...mohol si ist kludne az pred parlament, do prvej rady, s bubnom alebo rapkacom a potom napisat svoj clanok...

    • Re: Michal ma neser

      Autor: 3x

      31.01.2012, 23:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ked nedokazeme zastavit jedneho Kotlebu, tak ako chceme porazit cele armady oligarchov?

      • Re: Re: Michal ma neser

        Autor: Fero u

        01.02.2012, 00:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ...vyuzitim mudrosti starych japonskych majstrov...

        • Re: Re: Re: Michal ma neser

          Autor: xxx

          01.02.2012, 01:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Kotleba sa bubienkov ani rapkacikov nezlakne ...

      • Keby si, mojko, trochu porozmýšľal,

        Autor: Gabriel Zázrivec

        01.02.2012, 16:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        možno by ti aj došlo, že Kotleba je len taký gorilí produkt oligarchov, aby zahltili menej výkonnejšie mozgové RAM-ky.

        • Re: Keby si, mojko, trochu porozmýšľal,

          Autor: xyz

          01.02.2012, 18:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          To nie su ziadne produkty, to sme my sami ...

  • Havran, co si ty za cloveka?

    Autor: Analytik

    01.02.2012, 05:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ty si bol na manifestacii PROTI Gorile?
    A, preco si ty proti Gorile?
    Co mas na mysli, ked hovoris GORILA?

    Ty sa pri pisani nedokazes sustredit natolko, aby si napisal nieco, co ma naozaj nejaky zmysel?


    Som si isty, ze nemas tolko charakteru, aby si uznal, ze je to nezmysel, a budes si namyslat, ze "v istom zmysle...."
    To BOLA manifestacia ZA GORILU, za to, aby ti, co su za to plateni sledovali vsetkych podvodnikov, skorumpovanych megazlodejov, a aby z ich zisteni boli vyvodene dosledky, aby boli vzati na zodpovednost.

    Tak velmi si sa sustredil na napisanie niecoho, co sa zapaci "POLITICKYM KOREKTOROM" (nezmysel mieneny), ze si hned v prvej vete napisal obrovsku sprostost.
    A nic na veci nemeni to, ze tvoji kamosi a rodinni prislusnici tu pisu tie sprostosti o "brilantnom clanku".

    • Re: Havran, co si ty za cloveka?

      Autor: peet

      01.02.2012, 07:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Tá obrátená forma Gorila = spis -> Gorila = Klub Penta sa už dostatočne zabehala, že by si sa nemusel tak rozčuľovať.

      • Mas pravdu

        Autor: Analytik

        01.02.2012, 07:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Vystava ruzi je "v istom zmysle" vystavou sraciek, lebo sracky=hnojivo - z hnojiva rastu ruze -> ruze = sracky.
        To je uz predsa "dostatocne zabehnute".

        P.S. Normalne nie som vulgarny, len ked sa dam na Havranovu uroven.

        • Re: Mas pravdu

          Autor: peet

          01.02.2012, 08:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Tie nacistické sračky ťali do živého, čo? Ale to podobenstvo s ružami je úbohé.

  • 10/10

    Autor: Peter X

    01.02.2012, 10:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    K najvyssiemu hodnoteniu aj dve specialne ceny - za odsek o tom ze ludi z klientelistickej uderky SDKU je treba skor ukludnit ze nejde o ziadnu revoluciu. A za obrazok :). Plne suhlasim so vsetkymi nazormi v tomto blogu.

  • Deník Referendum

    Autor: peet

    01.02.2012, 12:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Na Deníku Referendum vyšiel skvelý Chmelárov článok "Ako poraziť Gorilu". Bolo by možné zariadiť, aby sa objavil aj tu? S ohľadom na dojmy z videa, ktoré tu linkujete pod názvom "Protest proti Gorile v parlamente" by to bolo veľmi, veľmi prínosné.
    Díky.

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist