JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Scout Finch: Gaza 2014 – obete bez tvárí, vojnové zločiny bez žalobcu

Niekoľko hodín po útoku na školu spravovanú OSN v Gaze pokrývali školské ihrisko krvavé šľapaje a stratené veci ľudí, ktorí sa ...

[Kriteko]

Roztáčení spirály vzájemných sankcí

V těchto dnech se celá řada firem a jednotlivců probudila ze sna a začala počítat, kolik prodělají na eskalaci vzájemných ...

[Petr Gočev]

Kremeľ platí za manipuláciu online diskusií

Prinášame pokračovanie textu o uniknutých dokumentoch, ktoré dokazujú, že ruská vláda plati za manipulácie online diskusii na západe.

[Alena Krempaská]

Diskusia k článku:

Matovičov veľký odrb

  • Chvala Bohu ze Durkovica nevzali

    Autor: prvosienka

    15.12.2011, 09:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Chvala Bohu, ze takehoto extremistu a exota ako Durkovic, Matovicovci nevzali.

    Tu je s nim poucny rozhovor:
    Laco Ďurkovič: Fašista a dobrý človek sa nevylučujú


    http://www.sme.sk/c/4835777/laco-durkovic-fasista-a-dobry-clovek-sa-nevylucuju.html

    • Re: Chvala Bohu ze Durkovica nevzali

      Autor: tomasko

      15.12.2011, 10:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      problem je v tom, že Matovičova strana je pravicová. to znamená že niejaké lavicové osobnosti ako Chmelar boli prenho len niejaký výťah aby dostal hlasy aj z iného spektra a aby dostal 5 percent. smutné. strana sa musí jednoznačne formovať čo presadzuje či je ľavicová alebo aká, aby som mal ako volič jasno koho budem voliť. kedže nevznikla žiadna lavicová alternatíva a aj na tomto webe sa zatial len drísta tak ostanemm pri tom SMERe. ten predstavuje to menšie zlo.

      • Re: Re: Chvala Bohu ze Durkovica nevzali

        Autor: Duri

        16.12.2011, 01:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Takze ako lavicovu alternatívu a "menšie zlo" budes voliť zlocinecku podnikatelsko-mafiansku stranu exHZDS sponzorov, exStb, neokomunistov a privatizerov.
        Gratulujem ti k tomuto rozhodnutiu :-)
        OL = cca 100 dobrých osobnosti
        Smer = 147 podvodníkov, exkomunistov, ficovych mopslikov bez vedomia a svedomia a sedem masy kupenych poslancov a traja naivní študenti.

        A ty si vyberies Smer?
        FAIL

  • ezop, liska a hrozno

    Autor: Tomas .. Husar

    15.12.2011, 10:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    O tom ze hrozno bolo kysle lebo ho drzal palko som este nepocul. Mame tu noveho bajkara Durkovica.

    Ak sa opat zamyslim nad jetotak.sk a zacnem rozhutovat ze preco tak potrebuju torpedoval saskarov a matovicov projekt ostava mi jednine. Priama linka na strany a stranicky ktore nemaju radost ze sa politika na SK bude robit inak.

    • Re: ezop, liska a hrozno

      Autor: PeterX

      15.12.2011, 11:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Tu s Tebou Tomas nebudem suhlasit. Z casti mas pravdu v tom, ze na JTT.sk bolo vydanych viacero povrchnych a prvoplanovych blogov ktore sa tykali sporov medzi politikmi SaS a "sirsieho okruhu tunelarov okolo SMERu" (vyjadril som sa k nim v diskusii pod tymito clankami). Viaceri autori z JTT publikuju v PR platku J&T SMERu. Plus (uz som si overil) JTT nezverejnilo viacere podla mna kvalitne clanky od ludi kt. ich poslali Havranovi ml. Tieto 3 fakty ale nemozu byt, a dobre ze ani neboli, dovodom aby JTT nepublikovalo tento text, ktory L. Durkovic povodne mal na FB a uz davno vysiel cez vybrali.sme.sk. Cinnost L. Durkovica priniesla dolezite svedectvo o tom, ako realne funguje Matovicov projekt.

      Su 2 odlisne veci. Jedna je ta, ze kolko hlasov by priniesol Durkovic, a kolko naopak odobral z tych co zvazuju volit OL kvoli tomu ze fandia tym ludom z OKS ci KDS. Toto verim zvazovali ti ludia co hlasovali. Druha vec je, ze Matovic mal od zaciatku byt transparentny v tom, ze si urcili nejakych ludi co akoze zhanali inych ludi a preto mali pravo v tajnej volbe robit kandidatku. Ono nejakym mechanizmom tu kandidatku robit museli. Ale Matovici si nastal do huby s tymi nezavislymi osobnostami, kedze L. Durkovic nou urcite je, a na druhej strane nou nie je nik z tych studentov. Spomienka na to, ako Fico podla eseji vybral Angyalovu, Madeja a tusim este 1-2, je zivym dokazom ze 20-22 rocni ludia nemaju co hladat v NR SR. Hoc to zakon umoznuje. V tak mladom veku nemozu mat potrebny prehlad, a su lahko manipulovatelni. Spomen si na navrh skrytej novely zakona o slobode informacii, ktoru Fico predlozil cez Angyalovu - vymenou za to ze mala slubenu vyssiu uradnicku funkciu kde ju odkopne. Je mi z toho na grc. A rovnako aj z toho, ako Matovic skladal kandidatku.

      Uplne ina vec je, ze na Matovicovej kandidatke su aj velmi slusni a solidni ludia. Spomeniem len Jana Micovskeho, o ktorom verim rozhladeny clovek nemusi vobec nic googlit a detailne vie o koho ide. Otazka je, ci je mozne ho prekruzkovat do NR SR, v konkurencii tych vsetkych "attention whores" (Matovic, Robo Papp na kandidatke OL - skoda slov) a bigotnych katolikov so silnym fanklubom. Na druhej strane nevidim ziaden zmysel vobec zvazovoat volit tie rozne nezmysly typu 99%, mikro strany Martinakovej a inych skrachovanych politikov (len tak na osviezenie pamate, za jednu taku uz kandidoval aj Havran ml.), ci ine naivne projekty zvacsa financovane zo spinavych a z politiky pochadzajucich penazi. Zvazoval som volit Matovica, ale jeho kandidatka a sposob ktorym ju urobil mi dala viacero dovodov este to zvazit. V hornej desiatke je, okrem Micovskeho, dost vela ludi co nemaju ani prehlad ani skusenosti s vysokou politikou. A naopak dole je az prilis vela primatorov, starostov atd., ktori tam nemaju co hladat. Matovicova kandidatka je narychlo kvasena, ale je to asi dane okolnostami za ktorych sa zrazu Ficko zahadne dohodol s niekdajsimi uhlavnymi nepriatelmi. Volba SMERu je aj volba KDH, a naopak, tieto strany uz od 11/2011 nemaju ani jedna nic spolocne s lavicovo-pravicovou profilaciou, ale su jednoznacne tie ktore maju za ciel v ramci moznosti co najrychlejsie a co najviac vytunelovat z toho zvysku co este vo verejnom sektore ma rychle spenazitelnu hodnotu. Preto sa v marci chcem zamerat na volbu takych ludi, ktori maju vzdelanie aj skusenosti na to, aby tie tunely aspon zmiernili ci zdokumentvali. Pre toto by som nekruzkoval L. Durkovica aj keby na kandidatke OL bol, hoc viacere jeho aktivity mi boli a su sympaticke. Teraz nie je vhodna doba a cas na minoritne temy ako dekriminalizacia marihuany a prava pre lesby, kedze toto by len zahmlievalo pozornost nad tym podstatnym, a to je ze od aprila nastupujeme na grecku cestu, a jej predzvest - sposob akym a ako boli pausalne zvysene platy lekarom - hovori jasnou recou: do roka-dvoch skrachuje nielen euro, ale aj SR.

      • Re: Re: ezop, liska a hrozno

        Autor: Smokers

        15.12.2011, 12:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Celkom by ma zaujimal tvoj nazor na stranu SOS.

        • Re: Re: Re: ezop, liska a hrozno

          Autor: PeterX

          15.12.2011, 14:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          O SOS vela neviem, vnimam za tym najma 3 veci: 1. vo vrcholovom sporte sa peru spinave peniaze a je ich tam dost aj na cinnost takejto politickej strany, 2. dost vela hlupych ludi voli emotivne zname mena - vid prekruzkovanie sa V. Lukaca do NR SR, 3. mnohi sportovci a zbohatlici z prania spinavych penazi si nevedia najst normalnu pracu a tak ich laka politicka kariera viac ako nuda a pozeranie TV, ci automaty, kasina a pod. Strana SOS ma nezaujima nielen preto ze nic take nikdy volit nebudem, ale aj a najma preto ze podla mna nema sancu na zisk ani len 2-3 %. Z malych stran ma sancu dostat sa do NR SR podla mna len Matovicove OL, preto ich sledujem a snazim sa zistit viac o ludoch kt. za tu stranu kandiduju ci uz na zvolitelnych miestach, alebo cez prekruzkovanie. Zatial maju sancu na moje kruzky len Dostal a Micovsky, privitam dalsie tipy viac ako pokec o <3% stranach.

    • Re: ezop, liska a hrozno

      Autor: s

      15.12.2011, 21:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Podstatne je, ze v zasade ma Durkovic pravdu, aj ked ani jeho nemusim a urcite z neho hovori urazena jesitnost. OL je akurat pekne nainscenovana zastera pre novu konzervativnu stranu, kde budu mat zasadne slovo stare struktury z KDS a OKS. To musi byt schopny rozoznat kazdy racionalne rozmyslajuci clovek. Kto z nich ma najvacsiu a najvernejsiu volicsku zakaldnu? To ze sa tam nachadzaju aj naozaj slusni ludia bez podstatneho volicskeho zazemia akurat bude posobit ako zosilujuci efekt pre konzervativne jadro tej strany. Vacsina hlasov tzv. nezavislym osobnostiam defacto skonci ako podpora pre konzervativne osobnosti uz davno zavisle na statnej vyplatnej paske a na mile vzdialenym od "obycajnych ludi".

      • Re: Re: ezop, liska a hrozno

        Autor: PeterX

        15.12.2011, 23:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Zvycajne neodpisujem jednopismennym nickom, ale teraz mi neda, kedze si zrejme presne trafil kurz. Tiez sa obavam, ze to takto skonci, a z OL-NO vznikne politicka strana. Casto sa stava, ze ked niekto na nieco nadava, zivot ho dokope k tomu aby s tym mal vlastnu skusenost a cez tu nieco pochopil a naucil sa. A Matovic ma zda sa karmu taku, ze sa nevyhne stranickym strukturam. Hoc mu verim, ze to myslel a chcel inac. Ale realita ho dotlacila do dvoch moznosti: 1. bud z KDS a OKS a sanca ziskat >5%, alebo 2. bude principialne trvat na svojich idealoch a bez ludi z OKS a KDS ziska <5%.

        Nie je to nic nove, ze verni volici su zvacsa ti psychicky nezreli jedinci ktori volia prilis emotivne podla mapy svojich rodicovskych komplexov. OKS aj KDS ma stabilnu zakladnu svojich vernych - prvi zozeru Sebejovi aj tie najvacsie lzi o hocicom, od homeopatik az po izraelsky altruizmus. A ti druhi si mentalne stale s Ferom Mikloskom na svieckovej demonstracii. Otazne je, kolko vernych ma Matovic. Bolo by zaujimave, ak by sa pri tesnom vysledku povedzme 5,1% a velmi nizkom pocte pre male strany (t.j. aj SNS a SMK aj Most nad 6 % a tym padom Belousova a vsetky tie 99%ne strany spolu pod 10%) by mali OL v NR SR len 9-10 poslancov, a Matovic by sa prekruzkoval len na 11. miesto. Je to malo pravdepodobne, pretoze ti co budu kruzkovat ludi z OKS daju hlas zrejme aj Mojzisovi. A ludia z 2.-125. miesta nenazbieraju zdaleka tolko kruzkov ako ti zo spodu a Mojzis. Toto je moj najzasadnejsi dovod preco nekruzkovat Micovskeho a dalsich slusnych a schopnych ludi. Otazka je ale, co je lepsie - dat hlas ktory skonci tym ze v NR SR skoncia bigoti ako Palko, alebo rozdelit hlas medzi SMER a KDH-SDKU-Most.

        Je jasne, ze SMER aj ked nezostavi sam vladu, dohodne sa min. z KDH. A bude to vlada totalneho tunelovania. Pri tej bude platit, ze cim bigotnejsia a schopnejsia opozicia, tym lepsie. Taky Hlina s Palkom a Mojzisom v uzadi za Excelom :) mozu byt celkom dobra kontrolna uderka. Volba OL nemoze byt velmi skodliva, kedze sa nemaju sancu dostat k moci, ale mozu zostat len v opozicii. Ako vladna strana samozrejme tento macko-psovy konzervativny hnoj prelozeny cerstvym hmyzom moze priviest tento stat k absurdnej fraske - toto tu vlastne teraz zazivame. Na druhej strane, vzdy lepsie provizorium tohto typu ako vlada absolutne stabilneho 4-rocneho systematickeho tunelovania, ktora tu pride a padne len ak sposobia statny bankrot skor ako si to sami vypocitaju (zalezi ci nam este niekto niekedy pozicia, alebo budeme druhe Grecko v case kedy sa uz na nas EU vykasle). Ono nie nahodou sa SDKU tak pcha do riti Eurosanovacom - vedia ze pomoc z eurovalu budeme skrz ich tunely coskoro potrebovat aj my. Toto si uvedomuju aj ficovci, ktori spoliahali ze budu po 2010 vo vlade a dokoncia si svoje mokys-tunelovanie, a tak sa spoja radsej s tym najhorsim z sdku a kdh akoby to mali nestihnut a do vlady sa dostat az po statnom bankrote. Len tento specificky kontext ma motivuje dat hlas matovicovcom a spoliehat ze ich bigotnost a schopnosti spoja v prospech kontroly a znizovania miery tunelovania prichadzajucej vlady stabilnej istoty ze vlada rozkradne co sa len bude dat, a nam radovym obcanom z tejto hostiny podhodi len obcas ohlodanu morkovu kost, ako psom ktore uz uz idu od zlosti a zavisti pohryzt svojho pana. A takito su bohuzial volici SMERu, 11 a pol mesiaca budu nadavat, ale potom dostanu 300 eur k vianociam a vsetko Fico-tunelarom odpustia. Volba OL-NO je pre nas nebigotnych volbou zo zufalstva prave skrz pocit marnosti nad kratkozrakou hlupostou volicov SMERu a sucasne slepou vierou volicov KDH ktori daju na nazor mamonarskych biskupov a fararov (ktorych agenda je jasna - zabranit odluke citkvi od statu a spojit sa aj s diablom len nech maju istotu ze im kazdy mesiac z nasich dani pride vyplata).

        • Re: Re: Re: ezop, liska a hrozno

          Autor: s

          15.12.2011, 23:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Tak ja tvoju dilemu nemam. Pretoze v parlamente nechcem ani bigotov z OL, ani SMER, ani SDKU, ani MOST a KDH uz vobec nie. Vidim re seba iba dve moznosti. Nevolit alebo volit SaS, ktora ma sice tiez osobnosti, ktore ma ako liberala silne irituju, ale nie az tak silne ako ti ostani.

          • Re: Re: Re: Re: ezop, liska a hrozno

            Autor: PeterX

            16.12.2011, 09:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Chapem, pri tychto volbach niet koho vyberat. Z toho ako Fico mlci o vsetkych kauzach typu platina, pochybne tendre (kazdy tyzden media nejaky novy vytiahnu a Fico mlci a mlci), je jasne ze su s SDKU, KDH a Mostom dohodnuti. Fico je velmi dobry strateg aj taktik a vie, ze cim viac da najavo "volba fialovej strany je aj volbou SMERu", tym viac znizi pocet hlasov tymto stranam a zvysi si sancu ze vladu zostavi sam. Preto som toho nazoru, ze v marci je potrebne aj ist volit, a aj volit stranu ktora ma sancu ziskat >5%. Kto nema zasadny problem so SaS, tak z mojho uhlu dobre urobi ak ich bude volit. Hoc ja som ich nevolil a ak sa nic vazne nestane tak ani nikdy nebudem. Ale ak by sa napr. stalo, ze OL-NO budu mat v preferenciach >10%, a SaS okolo 5%, tak by som z taktickych dovodov dal hlas SaS. Ako som pisal, ide mi len o to posilnit opoziciu, nech si tu fialovi nevladnu sami, tak ako KSC pred 1989. S tym, ze uplatkari, nezamestnani, dochodcovia a oportunisti vo verejnej sprave a denniku Pravda budu volit SMER musime pocitat. Snad im z tych tunelov (MOKYS a dalsie) Fico potom odhodi aspon tu ohlodanu morkovu kost v podobe 10-eurovych vianocnych kuponov do J&T hypermarketu (platnych pri nakupe nad 100 eur, a slovaci sa roztrhaju len aby si nieco kupili), dalej slub ze odluku statu od cirkvi odlozi az kym stat nezbankrotuje, atd. V tomto je ten zasadny rozdiel, ze kym Fico je citatelny, Matovic je neriadena strela ktora moze doletiet do riadneho ultra-konzervativizmu. Ja ako clovek niekde v strede, resp. v niecom konzervovany a v niecom liberal, mam moznost volby - ale u mnohych chapem ze ked nechcu stratit osobnu integritu tak maju dilemy typu "SaS alebo nevolit" resp. "OL alebo strana typu DU ktora nema sancu". Ocakavam marec plny prekvapeni a dalsie mesiace plne planov na emigraciu :(

            • Re: Re: Re: Re: Re: ezop, liska a hrozno

              Autor: občan x

              16.12.2011, 21:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              dobrá analýza možností+++. Súhlasím.

          • Re: Re: Re: Re: ezop, liska a hrozno

            Autor: pre \&amp;quot;s\&amp;quot;

            17.12.2011, 15:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            "ma ako liberala silne irituju"

            preboha ty a liberal ?... ved ty tu sustavne vypisujes same anarchokapitalisticke rozpravky ;)

            • Re: Re: Re: Re: Re: ezop, liska a hrozno

              Autor: s

              17.12.2011, 19:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              A aky je ten priepastny rozdiel medzi anarchokapitalizmom a klasickym liberalizmom, prazdna hlava?

          • Re: Re: Re: Re: ezop, liska a hrozno

            Autor: ives

            21.12.2011, 04:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            naozaj ten odrb je paradny skutocne si to treba riadne zrachnovat o co mu ide...aj ta zmeska co sa dava s nim dokopy pozor na to co za hybrid sa s toho vykluje...

  • Durkovica by som nezobrala ani ja

    Autor: Norika M

    15.12.2011, 11:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Durkovica by som nezobrala pod moju kandidatnu suknu ani ja.

  • Durkovi robi pre Morica

    Autor: fol

    15.12.2011, 13:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Durkovic robi pre Morica, dalo by sa ocakavat ze bude

  • Odvrhnuta nevesta?

    Autor: mio

    15.12.2011, 13:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Sorry, ale ak si to po sebe precitas s odstupom casu sam mozno uznas, ze je ten clanok este plny emocii a sklamania z neuspechu.
    Ak chces realne uspiet vo volbach, musis ziskat 5% a to sa aj pri najuprimnejsich cieloch a ideach neda bez rozumu a vypocitavosti. Matematika nepusti, ak si myslis opak, tak uz viem preco ta matovic odvrhol :)

    Tiez sa zamysli, ako by si pisal, keby ta SMS mala to iste znenie len by hlasovali za. Lebo neviem najst ten moralny zlom, v com je ten odrb - sam pises, ze nejaky rozhodovaci mechanizmus mat musi. Pocit, ze splnas podmienky nestaci, nie v politike. To len take zrkadlo, netrufam si hodnotit nie to este sudit.

    • Re: Odvrhnuta nevesta?

      Autor: PeterX

      15.12.2011, 14:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Chapem Tvoju reakciu - ale podla mna vzdy lepsi emotivny blog ktory prinasa cerstve empiricke fakty a dokazy a podnecuje diskusiu o realite, ako filozoficke clanky hoc pisane po tyzdnovej meditacii. Vzdy lepsie skoncit takto ako teraz L. Durkovic, ako so ziskom 0,1% na kandidatke nejakeho velmi cudneho zoskupenia. Na Matovicovi mi je sympaticke najma to, ze dal realnu sancu stat sa poslancom aj ludom ako ten fyzik Mojzis - kruzkovat ho nebudem, ale verim ze je to slusny clovek ktory nekradol, nepodporoval tunelovania a ine mafianske praktiky v politike (tak ako na konci svojej kariery bohuzial aj Radicova), a ak sa dostane do NR SR tak nepodpori ziadne svinstvo. Akurat sa obavam, ze Mojzis a kol. su dost neprakticki a neasertivni ludia na to aby vedeli odhalit svinstva typu MOKYS ci manipulaciu zurnalistov Kalinakom a kol., a tak v NR SR budu iba zbytocne recnit bez nejakeho efektu na spravu veci verejnych a statnych penazi.

    • Re: Odvrhnuta nevesta?

      Autor: s

      15.12.2011, 21:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ty sa zase snazis spochybnit nepochybne racionalne jadro Durkovicovho clanku zdoraznovanim emotivneho aspektu jeho osobneho neuspechu. Ma uplnu pravdu v tom, ze ta strana je podfuk, ktory ma za ciel dostat do parlamentu hlavne stare konzervativne struktury. A tomu bude zodpovedat aj vysledok vo volbach.

      • Re: Re: Odvrhnuta nevesta?

        Autor: benjamin

        15.12.2011, 22:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        aj keby to nebol "podfuk", pravda je ta, ze "revolucia" sa nekona - proces, akym bola vybrana kandidatka nedava ziadnu nadej, ze v zasadnejsich veciach bude na matovica spolah. skratka na procesoch zalezi.

  • Ďuro, Ďuro

    Autor: arwa

    15.12.2011, 14:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ďurko, Ďurko,
    nepojedol si dosť tej našej slovenskej kapusty. Keby si bol pojedol, tak by si mal v tej vyholenej hlavičke poriadok. No čo, vždy som si myslel, že ti kapusta nechutila a naďalej si myslím, že ti ani chutiť nebude. Ale potom sa nediv, že vôbec uvažuješ o politickom naivistovi somárovi a idiotovi akým je ZÁCHRANCA keď nie sveta tak Slovenska.
    Takže Ďurko, kapusta! Ale slovenská a s hlúbmi!
    Tvoj arwa

  • o com?

    Autor: pytonsvk

    15.12.2011, 17:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Tak ja teraz neviem, chceli ste do toho ist ci nie. Vadi vam tam niekto ci nie. Ak maju na kandidatku viac zaujemcov ako miest, preco sa cudujete ze o tom niekto musel rozhodnut. A kto iny ako ten kto to cele iniciuje, resp. zalozil? Nechapem vasej "staznosti".

  • haha

    Autor: mim

    15.12.2011, 17:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Durkovic, Tutkova a Schlesinger na rovnakej kandidatke ako Palko a Zajac?! WTF? Jasna provokacia.
    Ved to uz by bola vacsia gebudzina ako ked psicek a macicka piekli tortu!
    Obcianski aktivisti takehoto typu nech si zalozia vlastnu stranu nazvu ju trebars "Extremisti a Exoti" a spolu nech tiahnu do volieb. Je to jednoduche - Matovic to vymyslel, Matovic to financuje - tak on ma aj vyhradne pravo rozhodovat kto tam bude a vobec sa mu necudujem.
    Laco, Laco, to si teda dopadol - uz ani Matovic ta nechce.. ;)

    • Re: haha

      Autor: s

      15.12.2011, 21:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ano, Matovic to vymyslel aj to financuje, ale volici to budu volit a kazdy vsak ma pravo sa k tomu vymyslu aj vyjadrit. Mas s tym nejaky problem?
      Durkovic to vystihol velmi dobre (aj ked so subjektivnymi emociami), ze je to strana pre navrat starych konzervativnych struktur do parlamentu a obycajny podfuk, ak sa to tvari ako strana nezavislych osobnosti nebodaj pre obycajnych ludi. Vsak sa pozri poriadne na tie "nezavisle" osobnosti. Vacsina tych, ktori maju najvacsie sance byt zvoleni su celyz zivot "zavisli" na state, cize parazituju na peniazoch, ktore stat nasilim vymaha od obycajnych ludi.

  • ako luterani do neba

    Autor: Tomas .. Husar

    15.12.2011, 17:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Nechapem preco sa tito ludskopravny aktivisti tlacia na kandidatky pravicovych stran. Co by tam asi tak chceli robit ...

    • Re: ako luterani do neba

      Autor: s

      15.12.2011, 21:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Bingo! Som rad, ze priznavas, ze ta strana bude pravicova. Ja si trufam tvrdit, ze dokonca ultra konzervativna.
      Preco sa vsak potom tvari ako strana obcajnych ludi a nezavislych osobnosti, ked ani jedno ani druhe nemoze byt pravda? A hlavne o tom bol podla mna Durkovicov clanok, ze je to populisticky podfuk na naivnych volicov.

      • Re: Re: ako luterani do neba

        Autor: Tomas  . Husar

        16.12.2011, 06:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ja nic nepriznavam, to len nejaky miestny laviciarsky trtko vypisuje pod mojou prezyvkou

  • skoda, ze nie som vodic kamionu

    Autor: Palo Huhu

    15.12.2011, 19:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    100% suhlasim s prispevkom, mam presne taku istu skusenost, aj ked s Igorom, alebo Jozefom som to osobne nekonzultoval...
    ale aspon uz viem, kto bude novy minister dopravy a tunelov ;-)))

  • Blbe

    Autor: Surgi54

    15.12.2011, 19:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Matovič je obyčajný odrbávak a tak isto aj tá partia kolo neho...

  • To si si myslel?

    Autor: cyrana1

    15.12.2011, 23:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Že môžeš navrhnúť meno Schlesinger?
    Máš veľké ideály. Ja som si Matoviča zhodnotil už pri voľbách.
    S ním idú aj, čo som si myslel o nich, aj slušní ľudia.
    Je to morálny úpadok tejto spoločnosti, až na dno.
    Predpokladá sa jeho úspech tak na 4-5%. Bohužiaľ, až tak vysoko. Doprial by som mu 0,01%.

  • žiadny odrb...

    Autor: Miňo

    15.12.2011, 23:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    nie každý, kto sa prihlási a príde z ulice, sa musí hneď dostať na kandidátku.. Pán Ďurkovič to vôbec nepochopil a myslí si, že sa z neho všetci poondia...No nepoondia - nemá na to.. Po žiadnej stránke.. takých exotov tam fakt netreba.. piercingy ešte aj na ko...e.... no prosím pekne.... tak nech sa z toho nepo....ie.... takých tam fakt netreba....

    • Re: žiadny odrb...

      Autor: peet

      16.12.2011, 08:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Jasné, nie každý, kto sa prihlási z ulice je obyčajný človek. Po uliciach chodia len nejakí čudní abnormálni ľudia, to len Matovič a spol sú obyčajní.

      • Re: Re: žiadny odrb...

        Autor: mio

        16.12.2011, 08:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        To co tu chodi za ludi? Ci islo len o cistu provokaciu alebo si nebodaj realne myslis, ze keby zobral na kandidatku vsetkych ludi z tvojho domu, alebo by robil nabor v MHD tak by mal sancu vo volbach?

        Ak chces realne nieco dosiahnut musis kalkulovat a nebrat rizikovych ludi...ak len chces byt za kazdu cenu na kandidatke, zaloz si stranu a urcite tam budes :)

        • Re: Re: Re: žiadny odrb...

          Autor: peet

          16.12.2011, 15:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          No vidíš chodia sem a nie prvý rok. Ja zasa nechápem ako je možné že existujú ľudia, ktorým sa zdá byť v poriadku, keď istá skupina zavádza vo voľbách verejnosť klamlivým názvom(deklarujúc sa za Obyčajných ľudí a nezávislé osobnosti a pritom bráni obyčajným ľuďom a nezávislým osobnostiam, aby kandidovali pod touto hlavičkou).

        • Re: Re: Re: žiadny odrb...

          Autor: s

          16.12.2011, 21:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Pod "nerizikovymi obycajnymi nezavislymi ludmi" mas na mysli bigotnych poskokov vatikanu poltika Palka, Mikloska, Minarika, Bauera, pofidernu svatuskarsku celebritu Bucka, elitarov Zajaca s Dostalom alebo alarmistu zeleneho establishmentu Hubu, pripadne dalsich prizivnikov zo statom (obycajnymi ludmi) platenych institucii? Tak to sa ti naozaj podarilo. Sami obycajni ludia a nezavisle osobnosti. :-)

  • Trtko Durkovic

    Autor: Jozef z Kosic

    16.12.2011, 00:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    No uz len tento parazit by v tom parlamente uplne atmosferu dotvoril. Ktory roky na vsetkom, co sa mu hodilo, vzdy uspesne chvilu poparazitoval. Aktualne parazituje myslim zase v nejakych aktivitach okolo deti. Chudata deti. Keby tak vedeli, ako ho vobec nezaujimaju, hlavne ze si na ich ukor na vyletiky a osobnu spotrebu pomoze. Zvratene "ambicie" jemu podobnych dostat sa do najvyssieho zakonodarneho organu statu su priamym dosledkom toho, ako sa tam uspesne podarilo dostat v poslednych volbach skutocne hromade blaznov a poloblaznov. Zvacsa urcite jeho kamaratov, lebo on sa pozna s kazdym..:)

  • Nezávislosť podľa Ďurkoviča

    Autor: Peter Sochor

    16.12.2011, 11:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pán Ďurkovič, oháňate sa síce nezávislosťou, ale iba v rámci svojej súkromnej definície tohto pojmu. Pokiaľ uvažujete logicky, musíte prísť k záveru, že absolútna nezávislosť neexistuje. Vždy existuje niečo, k čomu človek inklinuje a s čím sa stotožňuje a podľa toho aj koná. Nezávislosť, ktorú Vy stále tak rád spomínate, je iba niečo, čím potrebujete zakryť práve svoju závisloť na niečom a vyniknúť tak v očiach iných ako osoba, ktorá nemôže a nechce byť ovplyvnená žiadnymi názormi zvonka. To však v skutočnosti nie je cnosť ale slabosť. Človek sa nestáva nezávislým tak, že o tom musí hlasno pred ostatnými hovoriť a vyzdvihovať to. Prepáčte, ale to je skôr falošná pýcha...Apropo, jednoznačne vidno, že kameňom úrazu je u vás pán Palko ako osoba, voči ktorému ste pomerne negatívne naladený. Tvrdíte , že má "kauzy", nuž skúste vymenovať aké.

  • kandidatura

    Autor: maro

    16.12.2011, 14:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ..a bal si sa ?

  • co je napisane medzi riadkami

    Autor: stevo6

    17.12.2011, 10:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Prisiel si medzi nich, ako prve si sa spytal kolko prachov ti z toho kvapne a zacal si vyvolavat konflikty. A toto sa da vycitat z tvojho vlastneho opisu, ktory samozrejme nemoze byt nezaujaty ked rozpravas sam o sebe, takze skutocne si sa k nim spraval asi este nemoznejsie. Tak sa necuduj, ze ta medzi seba nevzali. Ano, je to kandidatka pravicovych obycajnych ludi a ty k nim nepatris. Ale dufam, ze im v sutazi s SDKU a KDH zelaz uspech.

    • Re: co je napisane medzi riadkami

      Autor: Tomas .. Husar

      17.12.2011, 11:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      >Prisiel si medzi nich, ako prve si sa spytal kolko prachov ti z toho kvapne a zacal si vyvolavat konflikty.

      Ano strucne a jasne ako veni-vidi marde midi, ak sa nemylim. Ako by povedal Hoble Frank.

      Nastastie na Matovicovej kandidatke je dost ludi ktorych stoji za to kruzkovat. Uvidime ci Matovic, Dostal a Palko vymyslia nejaku strategiu ako ohlodat monolit SMERU s hrozivymi 44%. Lebo ked taku strategiu nemaju, mozu mat po volbach aj 10 % a hovno nam to pomoze.

      • Re: Re: co je napisane medzi riadkami

        Autor: nemas este vlastnu stranu ? zavolaj..

        17.12.2011, 15:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ak sa dostanu OL do parlamentu Fico bude vladnut sam...matematika je jasna

        • Re: Re: Re: co je napisane medzi riadkami

          Autor: Tomas .. Husar

          17.12.2011, 16:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ty si asi v skole chybal ked sa ucila matematika alebo si studoval vykladnictvo a aranzerstvo.

          5% predstavuhe cirka 9 mandatov. Smeracky 40-44% je cirka okolo 75 mandatov. Cize ak sa OL nedostanu, Ficovi pripadne 9/2 mandaty a moze vladnut sam.

  • Spravne

    Autor: Pet

    17.12.2011, 14:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Lacko, nevzali ta preto, lebo si moc spekuloval aj s o svojou malou skupinkou. Asi si nepochopil, ze OL nepotrebuje nejake mikroskupinky na kandidatke co si potom budu len hundrat svoje. A preco ste si neurobil svoju stranu vy kamarati co si ich podproval ak ste taki politicky genialni. Co si ty mesias, ze ta ludia maju brat ako si ty zauvazis. Ja som bol tiez z OL ludmi v kontakte, nevybrali ma a teraz tu nevyplakavam. HAVK

    • Re: Spravne

      Autor: s

      17.12.2011, 19:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      He, he, OL nepotrebuje ziadne mikroskupinky na kandidatke co si potom budu len hundrat svoje. OL potrebuje velke stare strannicke mafie ako vatikansku KDS a elitarsku OKS, ktore z celej tej strany urobia ultra konzervativnu skupinu, ktora si potom bude nie len nesmelo hundrat, ale diktovat to svoje za celu "nezavislu" OL. To si mal na mysli, vsak? Hlavna vec, ze su to vsetko napospol nezavisli obycajni ludia. :-)

  • memas este vlastnu stranu ? zavolaj...

    Autor: ...

    17.12.2011, 15:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Laco, to bude len dalsia ultrakatolicka konzervativna uderka neschopna akychkolvek kompromisov, takze no worries, nemaju dlhu zivotnost

    • Re: memas este vlastnu stranu ? zavolaj...

      Autor: ...

      17.12.2011, 15:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      zabudol som..je to len pokracujuca tragikomedia slov. pseudopravice, prve co treba urobit je zrusit 1 volebny obvod na svk, aby sa to aspon trochu znormarnilo smerom k civilizacii

      • Re: Re: memas este vlastnu stranu ? zavolaj...

        Autor: benjamin

        17.12.2011, 22:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ale dost casu na to, aby prijali napriklad nejaky zakon obmedzujuci interupcie, alebo reproprava - zatial sa im to dari. stabilne, jeden zakonik jedno volebne obdobie...

Video

Holokaust európskych homosexuálov vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2014 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist