JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Men in black

  • slušné

    Autor: červený khmér

    29.06.2009, 01:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    slušný článok. Skúste si ho porovnať s týmto na Novom slove, ktoré je údajne tiež ľavicové a ktoré má Jetotak uvedené aj ako spriatelený web. Jednoducho relativistický servilný odpad.

    • Ako, slusne?

      Autor: Arton

      29.06.2009, 07:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Hrdina je to.
      Dokazal to, co nedokazu hlavy zapadnych statov.

      Aj staru Cinanku premohol.
      Vsetkych Cinanov premohol.
      Trikrat hura.

    • Re: slušné

      Autor: Alebo

      29.06.2009, 08:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      suhlasim, slusny clanok. ale co je na clanku v Novom Slove take strasne, nechapem.Mozno z ineho uhla pohladu, no tiet slusny. Navsteva Busha u pudlika Dzurindu a navsteva Chua u pudlika Gasparovica su naozaj porovantelne. Len s tym rozdielom, ze pri Bushovi nepustili protestjucich do centra diania a preto ich potom nemuseli americky muzi v ciernom mlatit.

    • Re: slušné

      Autor: červený khmér

      29.06.2009, 09:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ááá, zabudol som pridať link na ten článok na Slove:

      http://www.noveslovo.sk/clanok.asp?id=17855&cislo=23/2009

      • Re: Re: slušné

        Autor: v skutocnosti

        29.06.2009, 10:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        je z tvojej reakcie na fore slova jasne hlavne to, ze nerozumies pisanemu textu. mimochodom, co si robil pri navsteve cinanov ty?

      • Re: Re: slušné

        Autor: Piťo

        29.06.2009, 11:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ale v Slove je aj dalsi clanok
        http://www.noveslovo.sk/clanok.asp?id=17850
        a to je uz ine kafe.

      • Hysteria.

        Autor: Arton

        29.06.2009, 13:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        citujem:
        A potom sa začala siahodlhá hystéria, ktorá vypovedá viac o Slovensku (o nás), než o udalostiach na námestí. Mýtus, ktorý sa stihol zrodiť za pár dní, hovorí o zopár hrdinoch, veľkej tlupe zlosynov a neuveriteľnej krivde. Pekne poporiadku:
        HRDINOVIA. Popri zopár jednotlivcoch, ktorým patrí úcta, pretože prišli vo svojom voľnom čase vyjadriť znepokojenie a odpor voči politike Číny, stáli na námestí profesionáli. Ľudia, ktorí sa už niekoľko rokov živia – či už finančne alebo politicky, alebo aj obojako, rovnakými témami. Trápia ich neprávosti tohto sveta, či skôr presnejšie povedané neprávosti len a len v niektorých častiach tohto sveta. Zoznam Čína, Rusko, Bielorusko, Irán, Severná Kórea, Kuba sa dopĺňa podľa aktuálnych potrieb Spojených štátov amerických, pretože práve z tejto krajiny prúdia financie, z ktorých neohrozená skupina bojovníkov za slobodu žije. Áno, v týchto štátoch sa páchajú zločiny, ale vo väčšine prípadov je to u susedov rovnako zlé, ak nie ešte horšie. Ak to niekto nevidí, nie je hrdinom, ale žoldnierom.

  • Divne

    Autor: cerveny mlyncek

    29.06.2009, 08:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    clanok ma relativne zle hodnotenie oproti ostatnym. Zeby preto, ze autor si nekopol do zleho prezleho kapitalizmu?
    Inak laviciari co ste boli za gaspara, ani trochu sa nehanbite?

    • Re: Divne

      Autor: nie

      29.06.2009, 09:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      a keby tam sedela Radicova, v com by bol rozdiel? Chu by neprisiel? Radicova by neprisla? Dostal by neprisiel?

      • Re: Re: Divne

        Autor: cerveny mlyncek

        29.06.2009, 11:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Radicova by si takym ubohym sposobom nerobila srandu z demonstrantov. Odsudila by spravanie slovenskej policie a cinskych "man in black". Taktiez si myslim, zeby otazku ludskych prav aspon okrajovo otvorila. V tomto pripade sa zial gaspar nezachoval ani na smiech ako obycajne, ale na plac. Mate co ste si zvolili ficovolici. Smradlaveho, stareho chameleona. Ja ho za svojho prezidenta nepovazujem. Je to okupant prezidentskeho palaca.

        • Re: Re: Re: Divne

          Autor: ano

          29.06.2009, 11:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          To skor Dostal by si takym ubohym sposobom nerobil srandu z Radicovej a vobec by nedosiel.

          • Re: Re: Re: Re: Divne

            Autor: cerveny mlyncek

            29.06.2009, 14:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            ubohy komentar. Koho zaujima Dostal? Nikoho. Len treba odlakavat pozornost od podstaty prispevkami typu "Dzurinda kradol, SPP rozkradli, neoliberalne monstra..".

            • Re: Re: Re: Re: Re: Divne

              Autor: ano

              29.06.2009, 14:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              nenechaj sa odlakat, sem s podstatou!

            • Re: Re: Re: Re: Re: Divne

              Autor: neoliberalizmus

              29.06.2009, 14:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              je velmi nehumanna forma kapitalizmu. tvoj narek na tom nic nezmeni. akurat sa priradis k obhajcom zabitia 500 tis. irackych deti ako svina Albrightova a dalsim neoliberalnym barbarom.

              Dne 12. května 1996 vystoupila Madeleine Albrightová v rozhovoru v televizi CBS. Leslie Stahl, moderátorka, se jí zeptala: "Dověděli jsme se, že v Iráku zemřelo půl milionu dětí. To je víc lidí, než kolik zemřelo v Hirošimě. Stojí to, paní Albrightová, za tu cenu?" - A k překvapení světa Madeleine Albrightová v tom rozhovoru odpověděla: "Je to velmi obtížná volba, ale - musím říct - za tu cenu to stojí."

              http://www.blisty.cz/art/11674.html

              r u the same shit?

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Divne

                Autor: cerveny mlyncek

                29.06.2009, 15:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                A co ma kapitalizmus spolocne s vojnou v Iraku? Ako si prisiel nato, ze ju schvalujem? Zasa treba odlakavat pozornost?
                Podstatou problemu je spravanie slovenskej policie a statneho gaspara. Klamstva Kalinaka a v neposlednom rade servilnost Cine.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Divne

                  Autor: vojna

                  29.06.2009, 16:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  je zakladnym prostriedkom sirenia kapitalizmu a zaobstaravania surovin na jeho prevadzku. genocida indianov, kolonizacia, 1 a 2 sv vojna, vietnam, irak a afganistan - vsetko o tom istom.

                  smer nie je sktutocna radikalna lavica (od radix, cize nie je to hnutie, ktore by sa snazilo odstranit zakladne priciny svinstva), je to prokapitalisticka strana, taka ako vacsina socdem stran na svete. su to reformisti, nie socialisti. preto nebudu protestovat proti cinskym vrahom - pokazili by si biznis prilezitosti, o ktore im ide v prvom rade. jediny drobny rozdiel oproti SDKU je v tom, ze posunu viditelne viac odrobiniek zo svojej hostiny plebsu.

  • Kubo na namesti

    Autor: Ucok Lovecky

    29.06.2009, 12:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    "Ucok Lovecky, ucok Lovecky, Cinanka mi ukradla bicik aj transparent".
    " Ziak moj radostny, mal si ist do Izraela prostestovat za ludske prava, tam by ti Zidovka bola priniesla buchty aj coca-colu na obcerstvenie."

    Jeden vychcany "aktivista" by mal mat jasno v tom, kde sa da bez problemov protestovat.
    Waisenberger, a to, ze Izrael dodave Cine zbrane, to Ti nevadi? To, ako zabija deti v Gaze, ti moze byt ukradnute?

    • Re: Kubo na namesti

      Autor: Baruch

      29.06.2009, 12:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ale o tom uz nepisu v Sme, .tyzdni a neopakuju to dookola na Markize, takze je to ludskopravnym aktivistom ukradnute...

      • Re: Re: Kubo na namesti

        Autor: Arton

        29.06.2009, 13:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Nepovedal by som, ze im je to ukradnute.
        Su EXPLICITNE na strane vrahov.

        • Re: Re: Re: Kubo na namesti

          Autor: Peter.Weisenbacher

          29.06.2009, 13:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          na protest voči útoku Izraela na Palestínu sme mali tiež protest, ja som bol tam, boli ste tam Vy?

          • Re: Re: Re: Re: Kubo na namesti

            Autor: Pan Weisenbacher

            29.06.2009, 13:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Naco sa hadate s nacistom. Farton cele dni pocita, kolko zidov prezilo holokaust a co z toho pre neho vyplyva. Ma monomaniakalnu uchylku. Kazdy kto nie je Zid, alebo zid je jeho blizkym. Okiadza Iran, Cinu, Kazaschtan, lebo vsetky tieto krajiny sa v jeho zvratenom mysleni podielaju ma demaskovani americko-sionistickym lobby. Je trochu sofistikovany ,ale na konci najdete maleho pocikaneho chlapceka, ktory sniva o tom, ako byt hovadom vo Waffen- SS.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Kubo na namesti

              Autor: pre Weisenbachera

              29.06.2009, 13:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ja mam skor dojem, ze hovado je ten, ktory napisal horeuvedeny prispevok a rovnako asi je to on, kto sniva o SS jednotke - jeho jednoduche mysleine cloveka, ktoremu je vsetko jasne a kazdeho hned zaradi, skoro ako v Osviecime - ten do plynu, ten este moze robit

              • S nacistom

                Autor: Arton

                29.06.2009, 13:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Priznacne je, ze miestne dusicky nedokazu pouzivat ani len jeden nick, ani na to nemaju dost odvahu, aj v tom sa ozyva ich podrazacka zbabela dusicka, priznacne je, ze okamzite oponenta opeciatkuj, len aby sa vyhli debate o faktoch.

                Sionisti su nacisti, spinavi vrahovia zien a deti - a tieto vase pseudoochranarske institucie su plne na ich strane.

                • Re: S nacistom

                  Autor: fsaisticky hnoj

                  29.06.2009, 14:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  sa nemoze ohanat ludskymi pravami. nie preto, ze na ne nemaju pravo, ale preto, ze ich sami mnohym upieraju. AI pravidelne protestuje proti ich porusovaniu kdekolvek, aj v Izraeli, staci si pozriet reakcie AI (nielen slovenskej) na izraelske zverstva v Gaze. vy nie ste bojovnici za ludske prava ani bojovnici za slobodu slova. ste bojovnici za navrat toho najhorsieho co v nas, ludoch drieme, sprosteho barbarstva, ktore uplatnuje kolektivne tresty na cele spolocenske skupiny. FU.

                  • Toto je vas clovek, Weisenbacher?

                    Autor: Arton

                    29.06.2009, 14:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Vy ste dobry policajt a tento je zly.
                    Ako vyborne rozdelene.
                    Pomozte mu, stazuje si, ze niekto chce navrat toho najhorsieho, co v nom je. On sam vraj za nic nemoze, podobne ako vrazdiaci Zidia v Gaze.

                    • Re: Toto je vas clovek, Weisenbacher?

                      Autor: vidim,

                      29.06.2009, 17:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      ze pseudodemokraticku pravicu s fasistami nespaja len velka cast politickeho programu ale aj dislexia. podaj si ruku s cervenym mlyncekom a vyrazte na kurz citania. mozno vas to po velkej namahe humanizuje.

          • Weisenbacher, kde ste mali protest

            Autor: Arton

            29.06.2009, 13:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            ked Furkova a jej podobne kreatury na Hlavnom namesti vyhlasovali, ze plne podporuju Izraelske zlociny? Preco ste TAM neprotestovali? Kde ste boli?

            Ja viem len o protestnom zhromazdeni Palestincanov na SNP.
            Amnesty international sa sprava ako zbabely pes.
            Bit Cinanov - to je tak jedine, co dokazete, vy ponizeni sluhovia.

            • Re: Weisenbacher, kde ste mali protest

              Autor: Fartonova bomba

              29.06.2009, 14:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Bit Cinanov? Daj si pichnut nieco od Dr. Mengeleho an upokojenie, ty vyrovnany, slobody, hrdy clovek.

            • Re: Weisenbacher, kde ste mali protest

              Autor: Kamil Kandalaft

              29.06.2009, 17:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Peter Weisenbacher bol na tom SNP-ecku.

              • Vazne? A to sam?

                Autor: Arton

                29.06.2009, 17:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Aj ja som bol na tom SNPecku.
                Boli tam zvacsa Palestincania, Chmelar aj s prejavom, nejaky SZM laviciari, ale nejaku Amensty International pritomnost som nevidel. Bol tam za nu len sam? To ma byt vsetko, co dokaze AI? To je porimalo, to je NIC.

                Asi sa k tomu nechce ani moc hlasit, pretoze dunivy slogan
                "HANBA IZRAELU", ktory sa viackrat valil dole po SNP, by mu nevynieslo pochvalu od svojich sefov.
                Znova po case znel hlas slobody tymto namestim.

                • Re: Vazne? A to sam?

                  Autor: Farton

                  29.06.2009, 18:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  som neonacisticke prasa anonymne militujuce za eugeniku, ale moralizujem. Som smradlavy Farton.

                  • Havran, tebe to nevadi

                    Autor: Arton

                    29.06.2009, 20:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    ked ti tu tvoji kamaratii robia z tohto chliev?

                    Neviem, kto z nasich znamych sa tak aktivne angazuje, ani ma to nezaujima, ale viem, ze to PRASA, teda ten termin "PRASA", uraza teba, nie mna.

                    To ste tu taki zbabelci, ze na ine ako smradlave vulgarity nemate? To je ta vase pluralita?
                    Skutocne pozoruhodne.

          • Clovece, Waisenbecher, ty si ale hrdina!

            Autor: Ucok Lovecky

            29.06.2009, 14:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            A kde si proti tomu Izraelu protestoval, v Petropavlovsku Kamcatskom?
            Preco nejdes protestovat do Tel-Avivu, alebo pri prilezitosti navstevy izraelskeho prezidenta niekde v Europe?
            Napis tu potom podobnu reportaz, ked ta tam poriadne nakopu do zadku, aj s vyplakavanim na Jetotak.
            Ty si vsak dost vychcany na to, aby si vedel ako naoko poslusne "protestovat" tam, odkial prichadzaju peniaze a kuka buduca kariera. Urcite by si si to s nimi nechcel rozhadzat.
            Dnesni ludia vsak nie su vcerajsi, a tvoje krokodylie slzy na nich neplatia. Ani krokodylie ani havranovske.

            • Re: Clovece, Waisenbecher, ty si ale hrdina!

              Autor: Ucokovi

              29.06.2009, 14:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              A ty si bol kde? Za pocitacom smrdis cele dni a tak protestujes, spravodlivost branis? Tak si hlboko v ilegalite, ze ani Tvoje meno nezatusime, bojovnik za prava Palestincanov?

              • Akoze nevieme! Ved je to jasne.

                Autor: Farton

                29.06.2009, 17:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Farton ako Farton, smrad ako smrad.

                • Smrad tu zostal po Weisenbacherovi.

                  Autor: Arton

                  29.06.2009, 20:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Uz nema odvahu argumentovat, ako sa Amnesty International vraj angazuje proti Izraelskym zlocinom.

                  Skoda.
                  A tak sa snazil, taky pekny clanocek, a takto nepekne skoncil.

                  Ako je to mozne, ze tito ludia v masmediach nemaju oponenta, ale v reale ich preargumentuje hocijaky zdravy stredoskolak.

                  • Re: Smrad tu zostal po Weisenbacherovi.

                    Autor: Peter.Weisenbachewr

                    01.07.2009, 14:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    no ja hlavne narozdiel od teba niečo aj reálne robím (aj s ľudskými právami), nie len tliacham na nete, AI pracuje na Izraeli rovnako ako na ktorejkoľvek inej krajine, môžeš si to pozrieť na našej stránke, ako stredoškolách by si si to mohol vedieť "vygoogliť" a svoju neinformovanosť nepovažovať za niečiu inú nečinnosť

                    • Nejde o teba osobne

                      Autor: Arton

                      02.07.2009, 07:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      ale vasa organizacia AI je jednostranne orientovana. Preto som napisal, ze jej nie su prava lahostajne, ona je explicitne kontrolovana, odkial pokial.
                      Ono samotny pojem "ludske prava" je ciste politikum, ktore rovnako, ako dnes AI, extenzivne pouzivali(zneuzivali) aj komunisti. Nikdy si nepocul, ako "kapitalisticke krajiny" potlacovali ludske prava?
                      Realita je niekde inde.

                      Co sa tyka kvantity mojej prace osobne, mozno o nej debatit, ale ja davam viac na kvalitu. Diskutovanie na webe by som nepodcenoval, podla najnovsieho utoku sionistickej kliky je hovorenie nawebe ZAVAZNY (trestny) cin -ako o tm svedci najnovsie trestne stihanie Zvedavca
                      http://zvedavec.org/zvedavec/2009/06/3207-trestni-stihani-vydavatele-zvedavce-zahajeno.htm?PHPSESSID=kv7p1uqtkfqnj4uselir4e34e3

                      Ospravedlnujem sa ti za pouzitie vyrazu "smrad" na tvoju osobu - mierne som podlahol vasej miestnej urovni. Takisto ta musim vyviest z omylu asi sposobeneho mojim dvojzmyselnym vyjadrenim: nie ja som stredoskolak. Ja mam plne vzdelanie - hovoril som o detoch na ulici. Aby ste ma nahodou nepodcenovali, taku vyhodu nepotrebujem.)

                      • Zabudol som dodat

                        Autor: Arton

                        02.07.2009, 07:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        ze organizacie ako AI pritahuju aktivnych ludi a tym ich neutralizuju a nicia ich dobru volu. Preto su skor negativne.

                        • Re: Zabudol som dodat

                          Autor: Peter.Weisenbacher

                          14.01.2010, 22:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          z praxe, dlhoročnej, konštatujem, že to funguje presne naopak

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist