JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Mesík odpovedá Figeľovi: Tunelmi do Grécka, aj cez mŕtvoly

  • titulok

    Autor: meno

    16.12.2011, 09:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Neviem ci bol dobry napad spjat tieto temy. Pentliarik robil pre zhorsenie kvality zivota vacsiny Slovakov asi ako nikto nikdy predtym. Na druhu stranu mozno realna situacia stoji od cias zajaca tak, ze procesy su uz nezvratne a len to trosku urychlil - tazko povedat. Osobne si myslim, ze len zastavenie pentliarikovho besnenia stalo za skody sposobene predcasnymi volbami (rozkradacky na poslednu chvilu - a ze ich nieje malo).

    Dialnice objektivne treba - a chcem verit odbornikom ze ich nestavaju uplne blbo. A budme realisti to co urobil Jurzyca vypisat vyzvu 8.12 s terminom 13.1 na 335mil Eur s cerpanim do roku 2015 je absolutne sialenstvo. Tu sa minimalne 200mil vypusti kominom a aj efektivnost toho zvysku bude velmi otazna. To uz fakt radsej cesty aj za cenu ze budu 15 rokov zakonzervovane.

    • Re: titulok

      Autor: PeterX

      16.12.2011, 09:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Nesuhlasim. Tento blog J.Mesika u mna prave ze najviac boduje, aj ked len 8/10. Suhlasim so zakladnou logikou, ze v case ked sme zadlzeni skoro pred bankrotom (u nas 60% HDP, a pocitaj s tym ze HDP prudko klesne), a nik nam uz nechce pozicat, tak je rozumne nezacinat nove drahe a nie az tak potrebne projekty. Obzvlast ked vieme, ze miera ekonomickcyh aktivit a disponibilneho prijmu obyvatelov, a tym padom aj pocet aut na cestach, budu mat klesajuci trend. Po vlade stabilneho rozkradania (2012 snad len do 2014-15) a po bankrote verim konecne niekto zacne systemove reformy, ktore musia zacat snahou o eliminaciu dovozu zakladnych polno komodit a potravinarskych tovarov z Polska. Tomuto Figel pri vsetkej snahe nikdy neporozumie, tak ako nikdy nebude rozumiet tomu ze to ako ziskal byt v BA bolo tak podle a ubohe ze clovek ako on nema dalej co hladat v politike. Lez vysvetlujte to babkam ktore stale veria fararom ze v katolickej cirkvi nikdy ziadne sexualne skandaly neboli.

      • Re: Re: titulok

        Autor: meno

        16.12.2011, 10:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Schodok, % hdp ... to su vsetko take povery, keby sa fakt chcelo nieje zasadny problem dostat schodok na nulu - jasne za cenu poklesu hdp - co sposobi ze dlh ako percento HDP velmi klesat nebude, mozno upravu % pre DSS (mozno by stacilo upravit pravidla ich investovania). Ked sa pozrieme dookola - dochodcom sa inflacia dorovnava, IT firmy maju statne zakazky, dialnice sa stavaju, lekarom a sestrickam sa pridavaju desiatky percent - je v pohode kde rezat...

  • Príjemný článok,

    Autor: sympatizant

    17.12.2011, 10:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    obávam sa však, že v spoločnosti je stále veľmi slabo vnímaná skorumpovanosť a nekompetentnosť KDH v snáď všetkých oblastiach. Akoby nebol záujem o tom vedieť a hovoriť. O to väčšia vďaka novinárom a publicistom ako Mesík.

    Spôsob trasovania a výstavby diaľnic / rýchlostných ciest na Slovensku je ďalšia kapitola, ktorá sa ťahá už desiatky rokov. Tu by sa dalo s Mesíkom polemizovať, ale v každom prípade s ním súhlasím, že celú koncepciu, včítane opráv a úprav ciest 1. triedy a výstavby potrebných obchvatov obcí, by bolo potrebné prehodnotiť a rozhodnúť o nej nie politicky, ale len pod politickou záštitou odborne a strategicky, s ohľadom na reálne finančné možnosti. Chcieť toto je však v našej domovine asi utópia a celé to smeruje skôr ku krachu (nielen v ekonomickom slova zmysle) štátu. Potom snáď vstaneme ako Fénix z popola :-)

    • Re: Príjemný článok,

      Autor: PeterX

      18.12.2011, 09:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Suhlasim, ale mam jednu zasadnu vyhradu: Volici KDH su zvacsa to cirkevne stado ktore nechce vidiet nielen skorumpovanost a neodbornost v KDH, ale aj zavaznejsie problemy v katolickej cirkvi s ktorou maju silne emocne puto. Ked politiku KDH kritizuje Mesik, ktory spolu s manzelkou O.P. su kritici cirkvi, ich argumentami sa volici KDH nebudu zaoberat. S odovodnenim ze "tomu cloveku ide len o to poskodit nasej svatej cirkvi". Ti ludia maju strach, ze musia niekam patrit, do nejakej socialnej siete ktora ich v pripade "vpadu turkov na Poniky" ochrani. Kritiku KDH by prijali len z vlastnych radov, napr. od podobnych ludi ako Palko, Miklosko a Minarik ak by tito neboli tak viditelne asociovani s cirkvou bratskou ci ako sa vola ta organizacia ideologicky stojaca aj za casopisom .tyzden. Takto ide skor o medvediu sluzbu v prospech KDH. Obzvlast po tom, ako sa J.Mesik postavil na stranu vsetkych ""strajkujucich"" lekarov, a nedokazal v blogoch o zdravotnictve jasne popisat dva paralelne a suvisiace problermy: 1. politicka a financna moc Penty a farmafiriem, a 2. skorumpovanost, mamonarstvo a arogantnost velkej casti ""strajkujucich"" lekarov, obzvlast tych co zneuzili falosne PNky. Volici KDH su casto aj ti dochodcovia ktori v najhorsie dni isli vyhladat odborneho lekara a museli pendlovat z miesta na miesto a zistovat si kde ich vysetria (uz samozrejme druha vec je preco im ich deti nepomohli so zistenim si cez telefonne linky kde pracuju a kde strajkuju). Tie veci su komplikovanejsie, v podstate som chcel povedat najma to ze J.Mesik publikuje svoje blogy na tych webstrankach ktore cita minimum volicov KDH, a preto ich cez svoje blogy ani len neoslovi, a ak by ich aj oslovil odbili by jeho argumenty s tym ze ich neberu od cloveka ktory ma zaujem a motivaciu skodit katolickej cirkvi. Medvedia praca :(

      • Re: Re: Príjemný článok,

        Autor: sympatizant

        18.12.2011, 18:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        áno máte úplnú pravdu, Mesíkov hlas do neba nejde... no čo sa týka lekárskeho štrajku, nesúhlasím dávať na jednu váhu privatizáciu verejného zdravotníctva (to je principálna vec) a celkovo zlé vedenie rezortu zdravotníctva (čo sa ťahá už desiatky rokov) so zneužitím PN. Tie PN bol šikovný podpásový ťah slabšieho (lekári) proti ťarbavému podpásovému ťahu silnejšieho (vláda resp. prezident v zastúpení a ňou vyhlásený núdzový stav). Tento argument je hodný akurát tak tria Figeľ-Uhliarik-Radičová.

        • Re: Re: Re: Príjemný článok,

          Autor: PeterX

          19.12.2011, 19:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Chapem argument o tych PNkach, ale mam aj protiargument - nasi lekari masovo udeluju PNky vacsine mafianov a skorumpovanych politikov, vzdy ked maju predvolanie na sudy. Popri prioritnych temach ako boj s korupciou Penty, skorumpovanostou politikov, zlym systemom cenotvorby a povinneho poistenia v zdratovnictve, aroganciou a povyseneckostou velkej casti lekarov, atd., atd., je aj toto podla mna vec ktora si vyzaduje zasadnu upravu aj v zdravotnickej legislative, aj v trestnom prave. Je tu dost vela prace na to, aby sme si mohli dovolit mat tak zlych ministrov ako Rasi ci Uhliarik. Obavam sa ale, ze pride este horsi :(.

          • Re: Re: Re: Re: Príjemný článok,

            Autor: sympatizant

            20.12.2011, 18:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            isteže, avšak péenky mafiánom s protestom lekárov nesúvisia, je to odklon od témy. Okrem toho, protestujúci lekári štátnych nemocníc predpokladám takéto PN ani nevystavujú, to skôr tí dobrí (z pohľadu Radičovej) čo neprotestovali... Prepáčte, ale toto mi pripomína argumentáciu zavádzaním od témy, čo rada používa naša milovaná premiérka (a viac či menej všetci politici). Ja tvrdím, že náhly nárast práceneschopnosti lekárov okolo 1.12. nebol úplne košér ťah, ale vzhľadomk na metódy protivníka akceptovateľný. A vzhľadom na plány Uhliarika v oblasti verejného zdravotníctva v danej situácii potrebný.
            Ale, keď sme už pri péenkách pre mafiánov spôsobujúcimi prieťahy v súdnom konaní, celkom by ma zaujímalo, ako je toto poriešené v iných krajinách. Celkom iste ani tam nie je problém nájsť lekára, ktorý takúto PN vystaví. Asi snáď len určením lekára napr. súdom, ktorý jediný môže PNku pre obvineného vystaviť. Okrem toho, niektoré potiaže nie je problém simulovať a nie je ich ani možné diagnosticky vyvrátiť.

  • Fígeľ mieri do Vatikánu

    Autor: Dedo

    18.12.2011, 19:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    niet pomoci,pán Mesík píše jeden článok za druhým,stále lepšie trefnejšie,aktuálnejšie a vynikajúcejšie.KDH má jeden veľký nedostatok,samozrejme mimo iných,že vždy volí najhoršie riešenie z desiatich možných.Je to dané samotnou kresťanskou podstatou,vodu kážu a víno pijú.Spomeňte si na hocijaké meno z KDH počnúc Mikloškom,cez Čarnogurského,Palka,Lipšica,Hrušovského až po Fígeľa,každý z nich by sa hodil za pápeža.Hlava naklonená na jednu stranu,mentorský výraz a potia hlúposti,až to bolí,pritom najhoršie je,že to myslia vážne.Fígeľ,ale ďaleko vyčnieva z radu a diletanstvom priam svieti,že by sám zastúpil sviečkový pochod.Žiaľ,obrovské množstvo diletantských politikov tu vyčína,kým odborníci mlátia prázdnu slamu na univerzitách,výskumákoch a akadémiach.Najhoršie,čo sa jednému štátu môže stáť,je zveriť ministerstvá školstva a zdravotníctva KDH-ákom.Náboženstvo nemá konca kraja a všetký predmety sa učia cez prizmu viery.Otras!!!Naše školy vychovávajú budúcich farárov a rehoľné sestry,navyše všetko zadubené a vývoja neschopné bytosti.Tento svet už ozaj nemá mieru,keď ešte aj Jaromír Jágr našiel svoju cestu k pravoslavnému mýtu.Náboženstvo a viera,na čele s cirkvou,je výrus,ktorý napadol postkomunistické krajiny,postupne zmutoval a nevie sa dostatočne vyblázniť.Akí ľudia sa dostávajú z našich škôl,keď na jednej hodine sa učia vedeckú teóriu vzniku vesmíra a na druhej o stvorení sveta za sedem dní,pred asi päťtisíc rokmi.
    V týchto intenciách blúzni aj pán minister Fígeľ z boží vúle predseda KDH o výstavbe diaľníc za európske bubáky.možno,keby Vatikán uvoľnil niekoľko miliárd z nakradnutých a alokovaných vo vatikánskej banke ?!

    • Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

      Autor: Tomas ..Husar

      18.12.2011, 20:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Dedo, aspon dnes si dajte padla, umrel clovek ktory kus svojho osudu obetoval tomu aby sme vy i ja mohli zit i hovorit slobodnejsie ako tomu bolo pred 25 rokmi.

      http://www.youtube.com/watch?v=Np7Un02W5Mo

      Vdaka.

      • Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

        Autor: Dedo

        19.12.2011, 07:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        áno,to je pravda,ale nie každému je každý sympatický.Aj ja smútim,lebo to bol človek a je mi ľúto,keď odíde človek hocikto.Pre mňa však Havel bol hlavne bohém,ktorý usiloval o vrátenie svojich majetkov,podvádzal každú ženu s ktorou žil,nemal vkus a bol najslabší spisovateľ,akého poznám.

        • Re: Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

          Autor: Bobes

          19.12.2011, 08:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Presne tak. Naivna idealisticka infantilna figurka, ktora zohrala svoju ulohu v zblbnuti mas a snazila sa ich presvedcit, ze to, co bude, bude lepsie ako to co bolo...

          • Re: Re: Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

            Autor: Tomas .. Husar

            19.12.2011, 08:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Bez tej najivnej figurky by ste dnes citali uvodniky v pravde a internet by bol len pre preverenych strannikov.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

              Autor: Bobes

              19.12.2011, 08:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Heh, myslim, ze by mi to vobec nevadilo a ani dalsim 90% ludi v tomto state.
              Poslednych 22 rokov mi neprinieslo nic, vobec nic pozitivneho, len moralnu a eticku devastaciu a kompletnu degradaciu medziludskych vztahov.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

                Autor: Tomas .. Husar

                19.12.2011, 08:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Ano mate pravdu, vacsine ludi v tomto state by to nevadilo. Darmo, to ze ti sikovni zo Slovenska niekolko storoci utekali sa nezmazatelne podpisalo na nasom genofonde.


                Poddanstvo zrusene v 1848. Viac hovorit netreba.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

                  Autor: sympatizant

                  19.12.2011, 09:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  no myslím že tých, ktorým by to nevadilo, je oveľa oveľa menej ako 90%. Na druhej strane, internet a sloboda cestovania by tu boll aj bez Havla. Ako intelektuál bol jednotka, ako politik absolútna nula (bohužiaľ).

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

                  Autor: Dedo

                  19.12.2011, 14:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Chcete azda povedať,že teraz neunikajú tí šikovní.Nikdy doteraz neodišlo toľko ľudí zo Slovenska,ba je ich viac,ako emigrantov z bývalého ČSSR,lenže predtým sa unikalo kvôli politickým dôvodom a teraz kvôli ekonomickým.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

                  Autor: Dedo

                  19.12.2011, 14:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Chcete azda povedať,že teraz neunikajú tí šikovní.Nikdy doteraz neodišlo toľko ľudí zo Slovenska,ba je ich viac,ako emigrantov z bývalého ČSSR,lenže predtým sa unikalo kvôli politickým dôvodom a teraz kvôli ekonomickým.
                  Pýtam sa,aký intelektuál bol Václav Havel? Nemá ukončené žiadne formálne vzdelanie aj keď začal xkrát,nikdy nič nedokončil,rovnako ako náš veľký disident Ján Budaj a vraj ím to totalitná moc neumožnila.Ja si myslím,že skôr preto,že boli totálne neschopní voľačo naštudovať.Ak by Havel nebol disident,do jeho dramatických diel by nekopol ani dedinský herec.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fígeľ mieri do Vatikánu

                    Autor: Tomas .. Husar

                    19.12.2011, 14:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Nie dedo, unikaju najdalej. Ja som si len povzdychol nad tym, ze Slovensko ma dlhsiu a bohatsiu historiu exulantstva ako Irsko ( pocnuc Metodovymi ziakmi az dodnes) a ze to badat na nasom genofonde.

                    Vas nazor na Havla ci Budaja vam vyvracat nebudem, nikdy som nepatril k ich obdivovatelom, ale uvedomujem si co obaja riskovali este v dobach ked bola odvaha draha.

  • veľmi ma zarazil

    Autor: druk

    19.12.2011, 11:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Mesíkov argument o terajšej minimálnej vyťaženosti cesty cez Skalité. To je už načisto padnutý na hlavu aj s celým JTT?

    To je akože také ťažké domyslieť si, že na Skalité sa teraz nejazdí preto lebo je tam mizerná cesta a že po postavení diaľnice sa to asi zmení?

  • Otras

    Autor: Bela

    22.12.2011, 17:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Z bruselskej sodomy byrokratov nám skutočne nemohol byť navrátený a zaslaný dokonalejší symbol toho, čo očakávajú od kresťanov indigoví kondotieri globálneho liberalizmu a slobodo-murárskych banalít. Človek bez vône, tvaru a chute, amorfný snáď až k úplnému popretiu spojenia látky s formou, dokonalá banálnosť, prostrednosť a kompromisníctvo, suchopárnosť vedúca až k púštnemu šialenstvu a filisterstvo úradníčka šuchotajúceho stohmi veledôležitých papierikov. To je symbol bruselskej impotencie, bilderbergovských bezpohlavných šarád a čachrov, nudných až k pogrcaniu, to je ten večne rotujúci mlynček na hermafroditné frázy, neslané a nemastné, ktorých želatínová hmota nás začína pomaly a isto zaplavovať, tečie do uší, zatvára sa nám nad hlavou v nádeji, že zaleje kresťanstvo do trasľavého aspiku tolerancie.

    Ján Figeľ, toto dialektické Nič, ktoré ako odhalil Hegel po dvadsiatom pive a v radostnom rozpoložení syfilitika je zároveň Všetkým, stal sa vzorovou raznicou, podľa akej budú razení všetci euro-kresťania. Nikoho nezavrhnú, nikoho nestihnú kliatbou, tolerantní až na hranice popretia vlastnej existencie, ochotní ustúpiť a nechať sa skorumpovať infantilnou a sentimentálnou liberálno-demokratickou interpretáciou evanjelia.

    To budú tí súkromní kresťania za roletami a žalúziami svojich bytových krabičiek, modliaci sa pod posteľou, aby nikoho neurazili, zhovievavo mávajúci pochodu sodomitského statku, vítajúci dalajlámu, stojaci v pozore pred „staršími bratmi“ a pridržiavajúci veľmajstrom kelňu a zásteru. Tisíce klonov prvého prezidenta EU, „starej prachovky“ s čarom subalterného bankového úradníčka, ktorého dokonalou kópiou a poslom Ján Figeľ je, ako o tom svedčí aj jeho apologetický článok na prezidenta v liberálnom týždni.

    Načo bol poslaný Ján Figeľ z Bruselu do rodnej viesky? Nuž na to, aby transformoval posledné zvyšky pseudo-kresťanského politického pachtenia a dryáčnictva na Slovensku, ktoré ešte stále pripadalo súdruhom v Bruseli príliš nemoderné. Čuduje sa ešte niekto, že mu spoza hraníc máva ultraliberálne knieža Schwarzenberg, účastník bilderbergských čajových olovrantov, na čele liberálnej strany s duchaplným názvom TOP 09? Čuduje sa ešte niekto, že na stránkach KDH sa začína rozvíjať aktivita za spoluprácu s rakúskymi ľudovcami, ktorí pomohli presadiť v Rakúsku registrované partnerstvá? Že sa to u nás nemôže stať? Svätá prostota!

    Ale veď jeho nikto nemusel posielať, on sám zaiste vedel čo je jeho povinnosť. Ján Figeľ nebude až taký nezasvätený a nedotknutý akýmkoľvek názorom, na akého sa hrá. Nad jeho hlavou sa vznáša, ako montgolfiéra nad Parížom, kauza Buttiglione. Tí, čo si pamätajú vedia, že išlo o odmietnutie kandidatúry prof. Buttiglioneho na euro-komisára zo strany Európskej komisie, ktorej vadili jeho názory na homosexualitu. Preto sa nestal euro-komisárom. Ján Figeľ sa ním stal.

    Čo asi porozprával súdruhom v komisii? A čo vlastne robil ako euro-komisár pre školstvo v čase, keď sa po celej Európe, na nátlak Únie, presadzovali do školských osnov prvky propagujúce homosexualitu, popisujúce v stupídnych školských učebniciach citlivý život detí s dvomi tatuškami alebo dvomi maminečkami? Kde bol vtedy tento kresťan? Aký hlas pozdvihol zo svojej funkcie proti týmto ohavnostiam? Ako sa zastal napríklad rodičov a detí v Nemecku, keď ich štátna moc väznila za to, že odmietli posielať deti do spervertovanej školy plnej oficiálnych prasačín? A nech nehovorí nikto, že euro-komisár sa nemôže miešať do lokálnych vecí. Videli sme predsa iné euro-varechy, ktoré sa vrteli v slovenskej omáčke.

    Takže, čo nás čaká? Nuž, máme oči, videli sme. Svetlo tolerancie prišlo zo Západu. To, čo je všade v EU, bude aj tu. Degenerácia je nezadržateľná. Slovensko, štát bez mešity, štát, v ktorom nebehajú sodomiti po úradoch a kostoloch pre sobášne listy, štát preslávený svojou netoleranciou a kryptofašizmom, nemá veľkú šancu odolať tlaku Veľkého brata. Ján Figeľ je tu na to, aby to prebehlo „kresťansky“, bezbolestne, nemastno-neslano, mäkučko a pohodlnučko, za šuchotania papierikov a cupkania razítok, pri štrnganí šampanského a pripečených úsmevoch, aby sa kolieska nezaškrtli, mašinka nevykoľajila. Pomaličky sa zbavil Palka and co., talibancov a fundamentalistov, rusofila Čarnogurského pošle do dôchodku, nabral k sebe omladinu, rovnako amorfnú a bez koreňov ako je on sám a pomaličky povedie loďku do prístavu Nového svetového rádu.

    Nech nám je útechou fakt, že všetci ostatní politruci pokroku, či už boľševik Fico, alebo opitý Janko, by nás tam priviedli tiež. Predali by za 5 euro pokojne celé Slovensko a jeho tradície, urobiac z neho „Tatra-euro-land“ a oázu solidarity. A preto aj tí, čo volili KDH nemusia mať výčitky, lebo prakticky nemali na výber, okrem výberu medzi svojou naivitou a dezilúziou. Vybrali si naivitu, ale dezilúzii aj tak neuniknú. O to sa už postará pán komisár.

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist