ze je cas na zalozenie ozajstnej socialistickej alternativy k dnesnej SMERici nepoviete?
Výber z blogov
Eurozóna – menšia a menej demokratická
Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...
[Joachim Becker]
YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu
Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...
[Kriteko]
Diskusia k článku:
Metastázy vlastenectva
-
-
s touto jednou vetou súhlasím : "Našou základnou slabinou zostáva, že nevieme rozvíjať myšlienkové dedičstvo našich dejín tvorivým spôsobom." ; zvyšok textu je veľmi prvoplánový a príliš prázdny p. Chmelár, škoda, určite máte na viac.
-
Pan Chmelar aj ked s vacsinou vasich nazorov ostro nesuhlasim, tymto clankom ste urcite vyjadrili nazor mnohych slusnych Slovakov a nezostava nic, nez s nim suhlasit. Mate tam jednu chybicku : \\"Svoje nechceme, cudzie si nedame\\"...ale to len tak naokraj.
-
Pripajam sa, je to asi druhy krat v zivote, co s Chmelarom naprosto suhlasim.
-
Až na to , že práve partizáni boli prví, čo zbabelo ušli z bojov pri Strečne a vojakov nechali na pospas Nemcom
-
-
-
s 90% clankov autora nesuhlasim, ale tento som ochotny podpisat
-
V mnohom má autor pravdu, no takto extrémne by to nemal posudzovať. Jeho pozícia je kozmopolitná, a to si malé národy nemôžu veľmi dovoliť.
-
Nie každý z nás vie dať na papier čo cíti a preto Ti ďakujem za tento článok .
-
takých ľudí ako ste Vy, potrebuje táto krajina ako soľ. Ďakujem Vám za úprimné a múdre slová.
-
Zakon nie je urceny panovi Chmelarovi. Je urceny ludom, ktori vyrastli s nazormi, pripadne zdedili nazor, ze vlastenectvo je dnes zbytocnym prezitkom. Pritom opak je pravdou. Dnes sa zvysil stupen sutazivosti medzi narodnymi statmi nasej planety. Az na vynimky, najuspesnejsie krajiny su sucasne najnacionalistickejsie.
Polavenie v oblasti vlastenectva ma zaporny vplyv na celu spolocnost ako priklad Sovietskeho Zvazu, Ceskoslovenska, Somalska ci Afganistanu nasvedcuje.
Zial my mame plno dospelych obcanov, ktori by na zaklade zivotnych skusenosti radsej zili v spolocnosti ovladanej kmenovymi zaujmami na cele s nacelnikmi. Tento zakon by mal prispiet k zmene nazoru aspon u deti.-
Myslím si, že žiadny zákon neprinúti niekoho milovať svoju
krajinu. A v láske sa súťažiť nedá. Iba ak v slepej. -
Zaujimave, ze zakony proti kradnutiu a vrazdam mame uz storocia az tisicrocia, a napriek tomu ti, pre ktorych su tie zakony urcene, aj nadalej kradnu a vrazdia.
-
Veľmi dobrý článok pán Chmelár,inšpiroval ma dokonca zaspomínať si trošku na tie veci o ktorých som presvedčený,že drvivá väčšina čitateľov si už asi nepamätá.Teda napríklad:
-dobový odkaz prezidenta Československej republiky - doktora Edvarda Beneša - z mája roku 1947
Vážení spoluobčané, v době nedávné jsem podepsal historicky významné dokumenty pro naši Československou republiku, tj. dekrety prezidenta Československé republiky.
Tyto dokumenty nám dávají naději, že se již nikdy nebudou opakovat tragické události let 1938 - 1939. Vědom si neblahých zkušeností našeho národa, zejména z 2. světové války, zanechávám vám odkaz, ve kterém vás varuji před možnými pozdějšími požadavky na znovuosídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli po právu na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti.
Může se stát, že mé dekrety vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války budou s odstupem času revanšisty prohlašovány za neplatné.
Může se stát, tak jako v minulosti, že se najdou \\"čeští vlastenci\\", kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu.
Nenechte se oklamat a jejich návratu nedopusťte.
Hitlerové odcházejí, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává.
Mohou se najít vlastizrádci, kteří budou opět usilovati o odtržení Slovenska od Čech.
Bylo by to pošlapání odkazu našeho prvního prezidenta Československé republiky Tomáše Garrigua Masaryka a jeho spoluzakladatele Milana Rastislava Štefánika.
Vedlo by to k zániku obou našich národů.
Nezapomeňte, že mé dekrety se týkaly i potrestání vlastizrádců, že mají trvalou platnost, a potrestejte všechny případné vlastizrádce, ať je to kdokoliv a v kterékoliv době.
Váš Edvard Beneš.\\"
- 25. novembra 1992 - FZ prijalo ústavný zákon o zániku ČSFR, ktorý nadobudol platnosť o polnoci z 31. decembra 1992 na 1. januára 1993. Dospelo sa k tomu po komplikovaných rokovaniach. Znamenalo to rozdelenie ČSFR bez referenda.
Teda spomeňte si Vážení čitatelia,kto ako hlasoval na tomto zasadnutí FZ ?
Kto spracoval a predložil NR SR na schválenie zákon o vlastenectve?
A potom rozhodnite ,kto je teda vlastenec a kto je zradca ? Nezdá sa Vám vážení čitatelia ,že týmto zákonom ,sme sa len zosmiešnili Slovensko ako celok? Na jednej strane tvrdíme,že Benešove dekréty platia ... „na večné časy” na strane druhej však ...... ale to si už domyslite.
-
-
Vazeny pan gazda,
co sa tyka toho vlastenectva, ktore je potrebne u nasej mladeze rozvijat, realita je taka, ze ministerstvo skolstva na cele s ministrom za SNS reformou prakticky zlikvidovalo Dejepis a Obciansku nauku na strednych odbornych skolach, kde studuje asi pol miliona ziakov. Ponechalo mladezi 30 hodin za styri roky studia. Je jasne, ze teraz to musi kompenzovat takymto idiotizmom...-
Re: Re: Re: Pán Chmelár,
Autor: Tak ako sa interpretuju nase dejiny
03.03.2010, 20:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
tak by uplne stacilo 30 minut. Dejiny v narodoch ziju a ich zhovievava interpretacia prispieva k stastiu a uspesnosti spolocnosti.
Kto protestuje proti tomuto zakonu najviac? Su to ludia, ktori sa obavaju vlastnych nazorov bez oddovodnenia, podpory logiky, faktov, alebo zdedenych navykov. Pritom kazdy ma spolocenske nazory kvoli jedinej veci a to je, ze ma z tych nazorov dobry pocit. Este som nestretol cloveka, ktory by dobrovolne podporoval myslienku, z ktorej by mal neprijemny pocit.
Vlastenectvo je o pocitoch. Tak ako laska k vlastnej matke. Nase mamicky milujeme aj ked nie su najkrajsie, najbystrejsie a obcas pripalia palacinky. Teda, ze Mikolaj je neschopny minister, Slota ozran a Rafaj "civava" nie je vobec pre vlastenca dolezite. Vlastenectvo je dolezitejsie ako sucasne vedenie SNS. Ti co to nechapu zaspali dobu.
-
-
-
-
Veľmi,veľmi ďakujem za tento príspevok. Od včera večera som z toho zákona nešťastná,alebo skôr besná a vy ste to povedali presne tak, ako to aj ja cítim- ale ešte oveľa, oveľa krajšie. Ďakujem ešte raz.
-
je liecitelna. Ta spolocenska sa casom vylieci sama. Zotrvacnost je velmi silnou spolocenskou silou. Aj v USA dvadsat rokov po vyhlaseni nezavislosti vacsina obyvatelstva stale tuzila po anglickej korune.
-
-
Som pripravený, tak ako vy, kedykoľvek sa merať v znalosti krás našej vlasti s kýmkoľvek z tej čvargy, čo tento nezmysel odhlasovala. A tiež nie som ochotný akceptovať, aby mojich synov kontraproduktívnym zákonom "vychovávali" tamtí zlodeji a klamári.
Mnoho názorov máme rozdielnych, ale v tejto raz bez výhrad článok podpisujem. -
Vyborne vystihnute a zaroven smutne.
-
zatial najlepsi co som od Chmelara cital.
-
Edo, dovolim si tykat, kedze som cital uz tolko Tvojich clankov, vyborne. Tvojim textom svedci, ked si rozhorceny. Historicky to neviem verifikovat, ale citim, ze si "to" zachytil. Dik
-
Celkom dobry text od Chmelara, no k tym hymnam opat trochu prestrelil, resp. prejavili sa u neho zname chronicke sklony k hyperbolizovaniu. Povedat o hymnach, ze ich texty k nicomu neinspiruju.. Pricom na zahranicnych univerzitach existuju seminare a prednasky k textologii hymnien, ako aj hermeneuticke skumanie ich historickych a kulturnych kontextov..
Tak ako Chmelar pekne zacal - tak zial provincne skoncil. Opat doplaca na to, ze je este stale v mnohom nedoukom. A niekedy by stacilo, keby o veciach o ktorych moc nevie pomlcal. -
Jeden z mala Chmelarovych clankov, s ktorym sa da suhlasit. Udivuje ma skor, ako bez problemov chape nezmyselnost vlastenectva nanuteneho statom, ale s tzv. "socialnou solidaritou" nanutenou statom nema najmensi problem. Taka pokrytecka selektivna tolerancia. Mozno je to tym, ze je v jeho osobnom zaujme, aby ho stat na skole platil. Ktovie ako by sa vyjadroval na temu nanuteneho vlastenectva, keby pracoval napriklad pre Maticu Slovensku. :-)
-
Ďakujem, p. Chmelár, za tieto kráááásne slová, ktoré aspoň na chvíľu upokojil moju rozhorčenú učiteľskú dušu... a verím, že i mnoho iných - dobrovoľne - vlasteneckých duší... ĎAKUJEM VÁM, Katka
-
je narodna kulturna pamiatka a bezna verejnost tam nema pristup ani pricinu chodit. takze chmelar
a) si vymysla
b) zneuziva svoje konexie a pcha sa na miesta kde nema co robit
either way, nic obdivuhodne.
zvysok clanku su len lubive frazy s nulovou pridanou hodnotou.-
Chmelar neprekvapil,
-
Lycealna kniznica je archiv a Chmelar je historik, takze v podobnych priestoroch sa asi vyskytuje z profesionalnych dovodov casto. Okrem toho ja som tam uz bol tiez a ani historik nie som, takze ten pristup do nej asi nebude tak zahadne tajny. Cize tvoja reakcia ma asi taku hodnotu ako ty sam - nulovu.
-
-
Zrejme ste zaregistrovali, ale predsa pripomeniem. V čom je iné vlastenectvo týchto občanov SR a ako boli k nemu vychovaní?
http://noviny.joj.sk/z-domova-nitriansky-kraj/24-2-2010/clanok/demonstracia-za-slobodne-pouzivanie-jazyka-sa-skoncila-bez-incidentov.html -
... prečo sa okolo toho robí taký cirkus. Podobný zákon majú v USA (študoval som tam), tam sa hrá hymna každé ráno pred prvou vyučovacou hodinou, a nikomu to nevadí. Podobný zákon zvažuje alebo už dokonca prijalo Francúzsko.
Súhlasím s tým, že vlastenectvo, to nie je len počúvanie hymny 1x za týždeň. Podla mňa veľmi málo v tejto oblasti robí škola, ale aj výchova v rodinách. Vlastenectvo nenanútime zákonom. Chce to systém. Premyslený a účinný. Ako napr. v USA, kde sa ľudia nehanbia za vlastnú zástavu, kde sa nehanbia povedať, že sú Američania.
Naši "liberálni" politici a rádoby analytici kritizujú preto, aby kritizovali. Chudobu ich myslenia vidno na skutočnosti, že neuvažujú o tom, ako zlepšiť vlasteneckú výchovu, ale zvažujú, ako tento pokus čo najrýchlejšie pochovať.-
Nie, to nechce ziadny system, chce to presne to, co Chmelar popisuje v clanku: vychovu a poznanie svojej krajiny, co prirodzene vedie k respektu a ucte, a teda aj tomu, comu hovorime laska k vlasti alebo vlastenectvo.
-
Re: Re: Nechápem...
Autor: Tento zakon je namiereny na tych, ktori
04.03.2010, 14:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
nie su schopni respektu a ucte. Trosku upresnim, respektuju a uctievaju iba seba a uzke provincne zaujmy. Nie su ochotni respektovat spolocnost ako celok. Nevidia suvislost medzi svojim uspechom a celospolocenskym uspechom. Su to paraziti. Dufajme, ze ich deti nimi nebudu. Inak budu nase deti vlastencami ineho naroda.
-
Ich deti nikdy ziadnymi vlastencami nebudu, pretoze ignorant takeho niecoho schopny nie je. Ale keby aj, to je ich problem. Zakon jednoducho ziadnu lasku nikdy nevyvola, iba slepu poslusnost a tupe hesla. Lasku vyvolava iba poznanie. Navyse je fakt zvratene, aby taky zakon presadzovali uplni kulturni ignoranti, ktorych agenda sa zaklada na nenavisti a neznalosti Slovenska. Slovensko je rozkradnute, zdevastovane, moralne upadnute atd... a oni sa na tom vyraznou mierou podielali. Tak ake vlastenectvo? O vlastenectve by sa vobec nemalo hovorit, pretoze by to malo nieco prirodzene. Ziadne reci, hesla, hymny, zakony atd. ho nemozu stvorit. Mozu stvorit iba tupost alebo odpor. Ak naozaj chceme urobit nieco pre pocit vlastenectva, tak to ma byt podporovanie vzdelavania, repsektu voci prirode, prostrediu a ludom.
-
Ty si chlapce dojimavo slabomyselny. Najdi si v slovniku, kto je parazit. Myslim ze tomu pojmu perfektne zodpovedaju prave mnohi ti, ktori sa vlastenecky buchaju do prs a podobnymi idiotskymi zakonmi vlastenectvo druhym nanucuju. Ich spolocnosti je naozaj potrebne sa vyhybat ako sa len da.
-
-
Aj v Amerike hrajú hymnu... ,máš pravdu hrajú.Lenže si porovnaj amerických občanov ich vysokú úroveň spoločenského a právneho vedomia s občanmi našej republiky!!!! Je to veľký rozdiel však ?? Nečudujem sa vôbec ,že sa takéto zákony prijímajú,totiž nevedomých sa dá ľahko ovplyvniť aj s pred voľbami.Niekomu to asi tak vyhovuje,že občania SR sú na takej úrovni akej sú.Je to tak ,či sa to niekomu páči ,alebo nie to sú fakty!!!!
-
-
-
Myslím si, že v celom parlamente sa nenájde jeden človek, ktorý by Vám siahal po päty.
-
keby sa to dalo, poculi by ste, ako tlieskam.
-
napísali ste to dlhé, ale krásne. aj za mňa.
ďakujem vám pán chmelár!!
egon t. lánský -
ale ved vy nie ste Slovak. Hasek hovoril: Mam rad lidi, kteri vodnekud jsou?
Odkial ste? Odkial su vasi predkovia?
Podla vyzoru urcite nie ste Slovak. Ste tmavy. Vasi predkovia zili niekde, kde je ovela viac slniecka ako na Slovensku.
Vela ludi dnes,( nie je ich ani tak vela ale su velmi hlucny) sa vyjadruju k tomu, co je a co nie je pre Slovakov dobre.
Kdejaki privandrovalci nas chcu poucovat o demokracii a o tom, co sme a nie sme schopni citit, mysliet a robit.
Co keby ste isiel tam, odkial ste prisli alebo odkial prisli vasi predkovia a tam sa realizoval.-
Co by ste povedali,, keby taky isty clanok napisal niekto so svetlejsou pokozkou a dokazatelnym slovenskym povodom, vy homofob? Takych je viac nez dost. Proti tomu stupidnemu zakonu uz protestuju aj ziaci devatroceniek. SLovakom by najviac prospelo, keby prave taki idioti a kleptomani, ktori vymyslaju tieto dementne zakony odisli zo Slovenska co najdalej.
-
Ján Chryzostom Korec: \\\\\\"Dnes nás chcú poučovať o živote ľudia, ktorí sa vynorili ani nevieme odkiaľ a ako.
O niektorých to aj vieme. Zapĺňajú stránky novín a televíznych programov sedem dní do týždňa, poúčajú nás,
ako by sme boli analfabeti a hovoria nám, čo je demokracia, čo je sloboda, čo je tolerancia.\\\\\\"
Ja iba dodam, akym pravom takyto udenaci ako je Chmelar, Meseznikov nazyvaju taky uslachtily cit ako je vlastenectvo metastazou?
Ked sa im tu nepaci, nech idu do krajiny svojich predkov a tam nech sa realizuju.-
Po prve, predstavitela cirkve, ktora parazituje danovych poplatnikoch Slovenska tazko moze sudny clovek povazovat za moralnu autoritu.
A po druhe, "vlastenectvo" zjavnych kleptomanov a grazlov urcite nie je ziaden uslachtily cit. Taki (ale ani nikto iny) nemaju najmensi narok pozadovat pod hlavickou akehokolvek zakona ziaden prejav vlastenectva od nikoho. Bez ohladu na farbu pokozky. Ste obycajny homofob a rasista a vy ste posledny, kto ma druhym hovorit kam maju ist.-
... cirkve, ktora parazituje na danovych ...
-
Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomas Ondrovic
06.03.2010, 00:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Rozumiete slovu homofob? Homofob som, to je pravda a nehanbim sa za to.
-
Mam podozrenie, ze ste na to dokonca hrdy. Aj fasisti boli.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomas Ondrovic
06.03.2010, 13:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Meseznikov, Chmelar a cela ta banda, ktora sa na nas denne a nonstop vyskiera z TV obrazoviek, ktori prisli bohvieodkial a bohviekto ich financuje su ohrozenim samotnej existencie naroda. Preto im treba neustale zdoraznovat, pytat sa ich, kto ste? odkial ste? odkial prisli vasi predkovia? co chcete na vysostnom pradavnom uzemi Slovakov, na uzemi ktore je zasvatene panne Marii?
Treba zdoraznovat narodny princip, pojmy ako narodny stat, narodna hymna, narodny znak, krestanstvo.
Su to ludia, ktori nemaju zaklad, nemaju korene, ich zivotnou filozofiou je nicota a prazdnota. A samozrejme nenavist.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: PeterS
06.03.2010, 15:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
No, ked pridate k narodnej hrdosti aktualne oficialne nabozenstvo, tak vam vyjde tazky mismas a moralna inkoherencia. Pretoze nabozenstvo z Vatikanu bojovalo skoro 600 rokov so slovanskym zivlom, aby ho dostalo na kolena a pripravilo o tradicie, majetky a v pripade Slovenska aj o hrdost a dejiny.
Skuste si nieco vyhladat o tom, ako postupne z Vatikanu bojovali protia ariancom, vracom, crtom a ako sme nakoniec skoncili tam kde sme skoncili.
Pre mna je kazdy, kto sa sucasne ohana vlastenectvom a prida k tomu Vatikan len hriesne pysna osoba, ktory netusi, odkial fuka vietor. Zvecsa ide viac o nabozenskych fanatikov, ktori pod nabozenstvo strkaju aj narod, ci etnikum. Ale narod, ci etnikum je omnoho starobylejsie ako nabozenstvo z Vatikanu a je absolutne nepatricne oslavovat narod spolu s jeho vrahmi, ci tymi ktori na vrazdy vydavali prikazy, alebo ich tolerovali.
Poslednych ariancov zlikvidovali na ostrove Rujana v 13. stor. a to rukami tych, ktori si dnes hovoria Rad nemeckych rytierov, ktorych clenom je velky vlastenec Carnogursky. Tak je vlastenec, alebo nabozensky fanatik? Pretoze realie nejdu dokopy.
Alebo, asi mate na mysli slovensky bohabojny narod, skoro otrok, ktory sa podarilo katolickej cirkvi opet dostat do narucia po rekatolizacii a dlho si potom nan ani nespomenula.
Ja mam na mysli slovanske etnikum, ktore tu je od nepameti a neustale musi vzdorovat vseliakym silam, ktore by ho mali najradsej opet za otroka. Tak ako kedysi, ked najvecsi trh s otrokmi bol v Rime (ale aj v Prahe) uz za Vatikanu a islo o slovanskych otrokov. Denne sa zobchodovalo aj 20.000 slovanov a asi aj buducich slovakov. Pekne pod oknami biskupa, ktory sa neskor vyhlasil za rovnejsieho medzi rovnymi.
A musi vzdorovat nielen vasim pocernym, ale aj cernokabatnikom a ich slepym nasledovatelom, pretoze to co tu nevhodne rozsievali sa nakoniec preklopilo do duchovnej katastrofy.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomáš Ondrovič
06.03.2010, 19:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Cirkev je jediny skutocny protivnik tychto ateistickych vykorenenych bezboznych odbornikov na toleranciu, korektnost, humanizmus.
Vyrojili sa ako kobylky, su ich plne televizie, plne noviny. Sami nemaju domov, nemaju zaklad, a do prazdnoty v ktorej ziju by radi stiahli ludi, ktori niekam patria, ktori maju svoju vieru, svoj zmysel zivota.
Dokonca si myslim, ze katolicka cirkev hraje rozhodujucu ulohu.
Preto prave katolicku cirkev maju tito specialisti najviac v nenavisti. S ostatnymi krestanskymi cirkvami by si uz lahko poradili.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: s
06.03.2010, 20:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Cirkev je v prvom rade farizejsky parazit na danovych poplatnikoch a jej moralna autorita je iba pretvarka. V skutocnosti jej ide o o moc a prizivovanie sa.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: PeterS
06.03.2010, 21:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
A co nam takeho cirkev ponuka? Vyspovedanie sa po miliardovych tuneloch? Siroku naruc pre podvodnikov a klamarov? Pozehnanie pre tych co nemaju gule?
Cirkev vzdy isla s mocou a nie s ludmi, to si snad viete vsimnut. A je jedno aka to je. Vsetcia komanci sa modlia ako divi, takisto ako Bush a jeho generali.
Schvalne mi povedzte, ako cirkev pomaha tomu, aby sa nekradlo, aby sa nepodvadzalo, aby sme sa ne-nenavideli, aby sme neboli tupi a necumeli na TV, aby sme neboli lenivi, aby sme sa starali o nieco spolocensky prospesne, aby tu boli napady, invencia nove poznatky, dravost a podpora uspechu. A hlavne ako brani cirkev zneuzivaniu spolocenskych prostriedkov na zalubenie sa cirkevnej vrchnosti vseliakymi mocipanmi?
Alebo take zivotne prostredie. Co na to cirkev? Napr. keby do Trnavy nesiel Peugeot a nenadiktoval do podmienok, ze tam musi byt utulok, tak doposial proti tomu budu bojovat vsetcia nohsledi ciernokabatnikov a budu pritakavat oveckam, ktore z podstaty nabozensko-rolnickeho ucenia nemaju radi zvierata, ktore nie su produktivne, alebo su chore. A to preto, ze podpora utulku znamena menej penazi na kostoly. Mentalna uroven mocipanov by este desatrocia neprekonala uroven, ktoru jej diktuje nabozensko-rolnicky status.
Cirkev je spolu s komancami velmi nestastny prvok v nasom zivote a podstata nasho zaostavania. Zaujima priestor v hlavach ludi, v ktorom sa maju rodit idealy a ludi tlacia pod ochranne kridla statu a cirkvi, ktori sa postaraju o vestko, len aby ovcania nezacli mysliet. Mocni, ktori tu vyrastaju ako huby po dazdi su presne podla stríhu filozofie, ktoru si z cirkvi a silneho statu osvojili. A to je druha katastrofa. Naco elitu, ktora by nieco priniesla? Ved staci pouzit storocne nastroje a status qou. A nakoniec, ide o hlas zdola, ako tu predvadzate. Este by bol niekto schopnejsi a invecnejsi, hned niekto vola cirkev a zaklina sa dojimavou neschopnostou naroda.
Vazeny pane, je 21. stor. nie stredovek a ostatne produktivnejsie, vyspelejsie, invecnejsie a kulturnejsie staty a narody nas poslu do prepadliska dejin a ani okom nemihmu. Pretoze na tom vsetkom tvrdo pracuju. Tak sa trosku zosynchronizujte s dobou a rozhliadnite sa mimo chotar.
-
-
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: s
06.03.2010, 20:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Ja tu registrujem v prvom rade vasu nenavist. Mimoriadne mi to pripomina nacizmus. A krestanstvom ani panenkou Mariou sa neohanajte, lebo vasa cirkev este aj teraz parazituje na danovych poplatnikoch.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomas Ondrovic
06.03.2010, 20:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Jasne, to je dnes bezne, kto s nami nesuhlasi, to je fasista, nacista, homofob.
Ja nemam strach o Slovensko. Narod sa spamatuva. Nervozitu svetoobcanov vnimam ako dobru spravu.
O tyzden mame vyrocie vzniku statu. A uctime si nasho prveho prezidenta.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomáš Ondrovič
06.03.2010, 20:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Zabudol som dodat- dufam ze svetoobcania puknu od jedu.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: PeterS
06.03.2010, 21:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Spametat je akoze co? Ked si niekto nevie vladnut, necha si kradnut z pod nosa nacionalisticko-socialistickou vladou, v hlave ma chaos zo zakladnych dejin a ekonomiky, nevie sa postarat sam o seba a tak sa v nom z frustracie aktivuju zakladne instinkty, ktorych energiu nasmeruje na hladanie vonkajsieho nepriatela, tak to je spametanie sa?
To je ludske zufalstvo a retardacia ludskeho. Ale vy ste asi jeden z tych, co chapu len balasnsovanie na hrane instinktov, k tomu si prilepite vzletne pojmy. nejake sirsie povedomie a zaclenenie im asi nic nehovori. Co je vcelku divne, pretoze Novy zakon hovori o prekonani genetickeho, rodoveho a o vseobecnej laske. Ci Novy zakon ste este necital? Novy zakon, pravda, nepopisuje zaklady neolitickej rolnickej revolucie a tak rolnikom nema moc co povedat. Je skor trosku z ineho intelektualneho zazemia.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomáš Ondrovič
06.03.2010, 22:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Viete, za tou ich toleranciou je obycajna nenavist. ONi nenavidia pojmy ako narod, Boh, vlastenectvo.
Doslova sa im noziky vo vreckach otvaraju. My katolici mame ucenie, ze nenavist ma iracionalny dovod, je to tzv. tajomstvo nenavisti.
Dnes som cital zaujimavy clanok. Dr. Jozef Tiso nebol po vojne na zozname vojnovych zlocincov, dokonca Dr. Tiso nikdy nepodpisal rozsudok smrti.
A verte mi alebo nie, zid Benes ho dal popravit hlavne preto, lebo Tiso bol knaz.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: PeterS
07.03.2010, 04:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
To bude asi nejaky recesisticky nazor, tolerancia ako nenavist a nenavist ako tolerancia. Svet plny "Oni, oni" a "katolickeho ucenia"... Ale taka recesia uz hranici s tazkou nezodpovednostou k vlastnemu individualnemu zivotu.
Ale pokial poznate Bibliu a i ten usek, kde sa popisuje v Knihe Mojžišovej kap. 6 verš 1, ako synovia bozi isli k zenam ludskym a rodili sa zrudy/obri a dalej usek o tom, ako bola znicena Sodoma a Gomora, tak vas navediem dalej.
Pridajte si k tomu co hovori o tejto udalosti Kniha Enochova, epos Enuma elis a dalsie a pridajte si k tomu nizsie uvedenu poznamku k zdrojom nacistickej ideologie, ktora vam asi nie je proti srsti:
Názor Jörg Lanz von Liebenfelse, publikovaný v roce 1905 (ve Vídni) v díle nazvaném „Theozoologie, tradice sodomských doupat a elektronových bohů“, se bez nesnází okamžitě přiřadil k nosné alternativě ideologie fašistického hnutí v Německu. Svoji specifickou teorii o původu nadřazené rasy, může být zajímavý hned v několika ohledech uceleného pátrání po možných souvislostech…
Tento typický Rakušán nabyl totiž téměř téhož radikálního přesvědčení, co vítězná Entita při likvidaci Sodomy a Gomory: „V sodomských doupatech se mísilo lidstvo s lidoopy. Na rozdíl od mocné elektronové rasy bohů, množících se energii nikoli nepodobnou "elektřině" (Snad i ve skleněných nádobách s použitím elektronického systému.). Tito mocní elektronoví bohové a zejména jejich klony, tedy prý stoprocentně „čistí arijci“, přicházeli na tuto planetu z dalekých mezihvězdných prostor. A je jejich svatým právem a povinností… a nyní pozorně čtěme: „Očistit lidstvo i tuto planetu od národů nižší úrovně (pocházející z mísení lidstva a lidoopů. Viz Rh+, „opičí faktor“.), nepocházející z líhně mocných elektronových božstev.
A zároveň… Mimo euthanázii postižených a nemocných, navrhuje kastraci mužů nižších ras.
Píše se rok 1905.
Takze je nam jasne, ze tu mame zasah bohov proti v sodomii znecistenemu ludstvu krvou nizsich ludoopov.
Dalej nech necitaju ti, ktori chcu ostat pevnymi nohami na zemi, resp. nech docitaju do konca.
Pre lepsie porozumenie kratkej spominanej poznamky treba dodat trochu extremnej spekulacie na velmi vratkej cudzokrajnej pode. Ale kto sa s takouto temou stretol, vie, ze nejde o neobvyklu spekulaciu.
V takychto uvahach (ako pise rakusan) sa vychadza z toho ze veci sa maju pravdepodobne takto: na zem prisli minimalne dve konkurencne mimozemske bozske entity, nazvyme ich A (Elohim, asi aj Jehovah) a B (Anunnaki, Jahve), so svojim typickym sposobom rozmnozovania, vyplyvajucim z ich stavby a aj zo stupna narusenia genov.
Entita A preferovala prenos vhodnych genov partenogenezou tak, ze preferovali (zensku) mitochondrialnu DNA a prenos istych vloh riadili vhodnym pridanim muzskych genov.
Entita B preferovala tiez prenos vhodnych genov partenogenezou, ale s tym, ze liniu prenosu genov cez mtDNA potlacali a primesou externych muzskych genov manipulovali iba muzsku liniu.
Ak sme spravne pochopily rozmnozovanie entit, tak pri entite A sa za muzskymi genmi skryva krv/DNA mrtveho muzskeho boha. (Inanna - Istar - Isis a poskladanie rozstvrteneho boha Osirisa, ktoreho zlaty ud Isis oplodnil. Nakoniec kludne mohol mat aj ud zo zlata, ved islo v skutocnosti o geneticke klonovanie. Celkom pekne sa z toho ludove podanie vykecalo. Vid. Egypt).
Za muzskymi genmi entity B sa vsak skryva krv/DNA mrtveho muzskeho cloveka.
Hned tu je treba upozornit na zaujimavu symboliku. Jezis ako aj muz-boh a aj muz-clovek. Dokonca mrtvy boh a mrtvy clovek. A nakniec vstava z mrtvych a ... ? odovzdava geny obom bozskym entitam, podobne, ako jeho krv piju knazi? Akesi spojenie dvoch tradicii dvoch bozskych entit.
A telo/chlieb je vyhradene pozemstanom ??? Uvidme dalej:
Bozska entita A (bohyna Innana, Istar, Easter, vychod, velka noc, ale i Orjana, ako ju poznaju v Juznej Amerike, prisla vo velkom vajci) na zemi vyklonovala ludi - synov bozich, to znamena ze za zaklad klonu sa vzalo zabite "ludoope" telo (mozno od homo erectus, ci neandertalis) - v biblii tzv. zem a primiesila sa bozska zenska mtDNA - v biblii tzv, vdychnutie duse/zivota. Tak sme ziskali mtDNA od nasej prvotnej matky, ktora nie je symbolicka Eva, ale asi nejaka pribuzna sumerskej Istar. (Miesenie genov je aj dnes znama geneticka technika, presne ako sa pise v Biblii. Technika klonovania ludi je ina, ako klonovanie bozskych entit.)
Tato entita neskor nenavratne odisla zo zeme. Symbolika "Sviatkov plodnosti" v starych kulturach nie je teda vobec od veci, pretoze ide o tradiciu zrodenia ludskeho cloveka. Neskor sa na tuto tradiciu napojila ina tradicia, ktora vsak v konecnom dosledku nemusi byt tradiciou len a iba zmrtvychstania, ale, ako je uvedene vyssie, aj tradiciou dodania genov a teda zrodenia. Symbolika Istar je aj Sirius, v nasich skutocne povodnych narodnych tradiciach sa na Istar spomina ako na princeznu so zlatou hviezdou na cele. O vajickach ani netreba hovorit. V Juznej Amerike sa spomina zlata kozmicka lod.
Prisla vsak ziarliva entita B. A postupne sa veci prevratili naopak. Najme sa prepisali stare tradicie Istar a ani dnes presne nevieme tito veci ocistit. Po vzbure istej casti Annunaki pod vedenim Enkiho sa vsak zacali klonovat ludia opet, ale islo o nizsie bytosti, otrokov. Zakladom sa pravdepodobne stala mrtva ludska (uz teda vyklonovana) entita a k nej sa pridavali geny "ludoopov", aby sa tak ludska entita retardovala.
V tomto okamziku vsak prichadza k padu anjelov, zhruba 200 bozkym samcom, stale z entity B, sa zapacili uz predtym Istarou vyklonovane modely pozemstaniek. (Pojem zem v Biblii v preklade znamena aj pozemstan. Abelova krv nevola zo zeme, ale k bohu vola krv pozemstana. Kain bol na rozdiel od Abela poloboh, pretoze vznikol spojemnim pozemskej Evy a bozskeho Enkiho. Abel bol cisty klon s mensim mnozstvom bozskych genov. Preto nakoniec bozska entita nemohla zabit Kaina, pretoze k nim mal velmi blizko. Takychto "uprav" prekladu je mnoho, ako napr. pri tom mieseni.) Zo spojenia bozskej entity s ludskymi samickami vznikali rozne plemena polobohov. Od Titanov cez Nefilim az po rozne zrudy. Prave k tymto Titanom a pod, sa hlasi arijska rasa.
V eposoch a mytoch sa nakoniec posobenie oboch entit prekrylo. Neskor prichodzi Annunaki sumerov v mnohom osalili a ako hovoria aj dnesni africki samani, Annunaki salia doteraz.
A teda, ako je to s tou Sodomou a rakuskym fasistom?
To, co sa dialo v Sodome nebola nejaka nepatricna vec. K tomu treba poznamenat, ze v tych casoch ked tu bola entita A a to v podobe bohyne Istar vznikol kult a tradicia v ktorom nebolo treba muzskych spermii, islo o partenogenezu mtDNA s metamorfozou a riadenim cez muzske geny. Kult Istar pozadoval oddelenie muzov od zien a pre muzov praktikovanie homosexuality, transsexuality a sodomie, teda nie sex so zvieratom doslova, ale s nizsim ludskym vyvojovym druhom, z nasho pohladu s ludoopom, cize s istym druhom "zvierat". To sa praktizovalo najme cez sviatky uctievania Istar. (Kult Istar je kult mitochodrialnej DNA. Zivy muz pri tom nehraje rolu. Treba si uvedomit, ze toto su praktiky pricinlivych knazov, ktori sa snazili kopirovat bozske entity a zaviest toto symbolicky na zem.)
A tak sa stalo, co sa stalo. V Sodome sa pravdepodobne este pouzivali stare praktiky kultu Istar a tak sa pri sodomii znecistil polobozsky (viac boh nez clovek, ale uz nie boh, Titani atp.), ale aj pozemsky genofond tymi genmi, ktore boli pocas tvorenia pozemstana eliminovane. Vieme, ako ten pribeh nakoniec skoncil, priaznivci entity B zrovnali Sodomu a dalsie mesta na rovine Siddim, ako Gomora, Cebojim, Adma a Coar so zemou. Ale podozrenie o tom, ze z tohoto necisteho spojenia vznikli nejake dalsie rody a narody ostalo. Vid. arijskych teoretikov hlasiacich sa k polobozskym rasam a vyssie uvedeny ilustracny prispevok.
V celom tomto pribehu mala nakoniec navrch entita B.
Bez ohladu na sposob rozmnozovania ludstva, tak ako ho pozname nam tu vsak nadsene zastupy uctievacov oboch entit a ich knazov zanechali trpke dedicstvo. Obe preferovane sposoby rozmnozovania splynuli do nepeknej praktiky potlacania zenskeho prvku s primesami manierov od oboch entit. A tak tu mame aj eliminaciu muzskeho prvku zdoraznovanim homosexiuality a a transsexuality, ako aj takpovediac bezpohlavne rozmnozovanie bez lasky, za ucelom plodenia a vo vyhradenych terminoch. Obe tieto linie su v podstate iba dvoma stranami jednej mince a to ze jednu liniu presadzuje ta "horsia" strana a druhu liniu ta "lepsia", je uplne nepodstatne. Stale pojde o rezignaciu na ludske a prijimanie poslusnosti k akymsi ziarlivym bohom.
Iste to cele vyzera velmi uletene, ale ak sa dnes niekto hlasi k dedicstvu fasizmu, tak by mal poznat aj trochu podhubie. A verim, ze z tohoto, kedze germani sa cez vodnych Asov hlasia k entite B, je jasne, co mal spominany rakusak na mysli, ked hovoril o tom, ze germani, ako dedici bozskej entity B maju zlikvidovat nizsie narody, ktore vznikli zo spojenia s ludoopmi.
Ti, co stoja oboma nohami na zemi urcite prepacia za tento text a tych, co sa im nozik vo vrecku otvara, to dufam ze kopne poriadne do hlavy. Ci je to naozaj tak, neviem a az tak sa s tym netrapim. Ale ako vidiet, treba byt opatrny, pretoze kompilaty sumerskych, babylonskych, indickych aj biblickych a mimo biblickych eposov a inych, vsak mozu byt nielen zdrojom krkolomnych, ci prekvapujucich, ale aj az zlocinnych vizii a suvislosti.
PS. Vzhladom na dlzku sa k casti o elektrickom mnozeni bohov uz nebudem rozpisovat. Odporucam najst si temu "biofotonovy" tok.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomas Ondrovic
07.03.2010, 10:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Vase rozsafne mudrovanie nema cenu pokial nemate vieru, pokial mate prazdne srdce.
To je spolocne pre vsetkych tych modernych mudrlantov, prazdne srdcia a mozog mudrost nevymysli, len prazdne teorie, moderny clovek je ako pokazeny computer.
ako napísal Emil Páleš:
Napísal EMIL PÁLEŠ
Všade na univerzitách nachádzam rovnaký obraz študenta: je zasypaný tonami ducha ubíjajúcich informácií, ktoré nie je schopný nijako stráviť. Na každý názor vie citovať protinázor. Ale nie je schopný tieto názory zhodnotiť; nevie ich posúdiť a odlíšiť správne od nesprávnych, ušľachtilé od zvrátených, plodné od neplodných, tie čo budú podporovať život od tých, čo ho budú ničiť.
Ti ludia- Chmelar, Meseznikov a dalsi privandrovalci nemaju Boha a do svojej nicoty chcu stiahnut so sebou pokial mozno co najviac ludi. Preto su tak agresivni, tak najedovany.
Narod sa zacina prebudzat a to ich irituje.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: PeterS
07.03.2010, 12:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Ale, ale. To su zaujimave obraty. Ak nam nieco rozumom nehra do kariet, tak zacneme tvrdit, ze dotycny nema srdce.
A comu tak ma to srdce byt oddane? Predlozil som vam tu alternativne tvrdenie plus trochu nepodstatnych suvislosti. Na jednej strane je tu tvrdenie o udalostiach v Sodome tak, ako ho vyklada cirkev, cize potrestanie hriesnych ludi. Na druhej strane si tieto udalosti interpretuju myslitelia germanskej nadradenosti (ako jednu z alternativ) ako doklad toho, ze z tychto udalosti vznikli nizsie narody a tie musia vyssie narody vyhubit.
Sucasne ste deklaroval sympatie k Dr. Tisovi a Slovenskemu statu, ktory bol tak cirkevny, ako aj bol priestorom pre rozvijanie nadradenostnych teorii. Araizacia urcite nebol dosledok filozofie rovnosti. A tak isto vyjadrujete sympatie k cirkvi. Asi vas k tymto veciam taha srdce.
Takze mam to chapat tak, ze cirkevny vyklad a rasovo-nacionalisticky dosledok udalosti v Sodome nie su podla vasho srdca v ziadnom rozpore?
Ak ano, tak to radsej ostanem pri rozume, pretoze rozumom aspon pridem na to, ze pysne srdce nadradenosti je tazky smrtelny hriech. A tak je lepsie mat prazdne srdce ako pysne srdce plne nenavisti.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomas Ondrovic
07.03.2010, 12:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Clovek, ktory je krestan, ma svoje pravdy, ktore su pre neho nemenne, nediskutuje o nich.
Dalo by sa povedat, ze je dokonca akoby slepy. Slepo nasleduje svoju vieru. To je pravda. To mate pravdu. To je podstatny rozdiel medzi krestanmi a ateistami.
Kym ateista je formovatelny, ma rad konsenzus, necha sa rad poucovat, krestan ma svoju pravdu a neustupuje z nej.
Pre ateistu moze byt normalne cokolvek, je to iba otazka programovania. Staci nieco donekonecna opakovat a ateista to skor ci neskor bude povazovat za pravdu.
Preto je dnesny clovek taky zmateny, ma v hlave smetie.
Krestania su ini, su zakotveny. Chrani ich pan Jezis Kristus.
A to je pre vsetkych tych propagatorov buzerantstva, pedofilie, svetoobcianstva, sexualnej vychovy, promiskuity, trcgum, slobody problem.
To je pre nich neprekonatelna prekazka. Preto ta nenavist.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: s
08.03.2010, 03:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Netrepte sprostosti. Roznych ateistov je cela hrba. Su aj taki, ktori maju daleko pevnejsie zasady a postavene na podstatne silnejsich argumentoch ako tie vase rozpravky pre deti a kraviny. Prave vy ste zmateny posetilec naprogramovany iracionalnymi dogmami visiacimi vo vzduchoprazdne. Vasa eticke normy nie su zalozene na testovatelnej realite, ale na svojvolnych axiomoch vasich nabozenskych samanov a hypnotizerov. Cela vasa pokrytecka cirkev pocas jej existencie iba parazituje na druhych napriek proklamovanemu "nepokradnes" a siri lasku kbliznemu mecom. Tak o akych pevnych zasadach to bluznite? Miluj blizneho svojho? Tak ako vy milujete Chmelara, vy nacisticky farizej?
-
-
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: PeteS
07.03.2010, 12:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Palesove reci sa tykaju asi trochu inej situacie.
Ale ked spominate Palesa, tak vam asi nebude neznama Antroposofia a teorie o roznych vyvojovych rasach. Z Antroposofie sa da rovnako lahko dostat ku snom o germanskej nadradenosti, ako aj k snom o tom, ze dominujucou bude siedma rasa - slovanska.
Hehe, na podklade historie zase celkom hokej. A z cirkevneho hladiska je to urcite tazky blud. Kazdopadne, vy ako pravdepodobny priaznivec narodnej nadradenosti (mozno nacista) by ste si mal padnut do narucia s rusom.
Ale budme korektni a predpokladajme, ze Pales rozvija najme Steinera, ktoreho by som za nacistu nepokladal a ktory mal niekolko dobrych pohladov.
Pales vsak asi nepocita s jednym a to ze cas plynie a veci sa menia. Neda sa furt staromilsky zaklinat a spekulovat nad starymi zaznamami, kde sa nakoniec nic nepise o tom, ako dlho tu anjelske bytosti maju trcat. A tak aj je. Davno odtiahli. Hovori sa tomu nova ezoterika.
(Ked tak pozeram na historicke zdroje vseliakych spekulacii, tak mi nakoniec pride divne, ze ziaden "slovensky myslitel" sa nechytil spornej Velesovej knihy, ktora jednoznacne kladie slovanov ako zaklad arijcov (praotec Jar/Jarij a jeho syn Jaruna (Ardžuna). Obaja stari Jariji, ariji, arijci). A germani su iba podtrestani Asovia. Kazdy ma furt nejaky komplex tu nemecku nadradenost prekonat. Aspon vhodnym vyberom zdrojovych (proslovanskych) knih. Neda sa sediet na dvoch stolickach. :) )-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomas Ondrovic
07.03.2010, 13:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Slovaci sa musia modlit, vela modlit.
Panna Maria si dokonca dala tu pracu ze sa zjavila priamo na Slovensku, v Litmanovej.
Modlime sa a nabojme sa tychto privandrovalcov, papalasov korektnosti.
Aj vy by ste mal zacat rozmyslat o zmysle zivota, o smrti. A rozhodnut sa, kam chcete patrit.
Ja vam hovorim, ze tito udenaci ako je Chmelar, Meseznikov, Schutz ponukaju iba prazdnotu.
To je ich prekliatie.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: E
07.03.2010, 16:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Krasne lubivy a hlupy clanok. Ako keby ho napisal pocitac, dame tam vsetko krasne lubive, troska z toho, troska z toho a ma to byt len kydajuce posolstvo proti ludom co nieco robia. Samozrejme to nachyta ludi vzdelanych ale nie mysliacich, su to citankovo zmanipulovny a zakomlexovany ludia. Viem vela som mudri len hovno dokazem, tak si kopnem.( jasny priklad ps, pise a utoci a prazdne este vela precitat neznamena vediet, kamarat moj len zabijas svoj um niecim co mozno nespracujes a to manipulovanie diskutujuceho do fasizmu a nacizmu tak toto bolo plytke, zato nedostanes puntik) Ako bolo vysie napisane> neradte vase rady su len jed, a vela ludi to uz vnima a nenecha sa travit, vase rady len zotrocuju a nicia ducha tento narod nepotrebuje takychto mudrlatov on si poradi nebojte sa!!!
PS> este jeden odkaz: Simon Moleke Njie=AIDS
Profesor Ryszard Vorbrich, najuznávanejší odborník na Kamerun v Poľsku, z Univerzity Adama Mickiewicza v Poznani sa na margo celého prípadu vyjadril: „Vidíme človeka, ktorý je vzdelaný, nosí slušné kravaty, hovorí dobrou angličtinou. Naivne veríme, že je úplne ako my, že je ako Európan – ale čierny Európan.“ Je to však fikcia: „Hoci v skutočnosti by tento človek mohol byť schopný s nami diskutovať o Shakespearovi rovnakými pojmami, aké používame my, jeho názory a presvedčenie o úplne základných veciach sú fundamentálne odlišné.“
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Jan
12.03.2010, 08:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Ondrovic, tolka tupost v jednom cloveku - to je strasne... Ty mas korene, mozno aj slovenske, ale su totalne prehnite!
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Chmelar
Autor: Tomas Ondrovic
20.03.2010, 15:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Jan,
dnes bol ten udenac Chmelar znova v televizii. To je neuveritelne.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mám pochybnosti o pravdivosti Vami vyjadreného rozhorčenia. Ak Vaši priatelia sú oportunisti (a to uvádzate Vy sám v texte, keď hovoríte, že sa priklonili k Ficovi z vypočítavosti a prví ho opustia, keď už nebude pre nich prospešný). Ak ale svojich priateľov vnimate ako oportunistov, zároveň hovoríte, že Vám táto ich vlastnosť neprekáža (nechcem tvrdiť, že vyhovuje). Prečo Vám teda prekáža oportunizmus u iných? Veď aj tí \\"národovci\\" z SNS to robia pre vlastný prospech, nie? V čom sa teda líšia od Vašich kamarátov?
-
ci ten v niektorych bodoch prehnany vlastenecky zakon, alebo tato kriklava reakcia Chmelara. Divim sa, ze Chmelar sa vobec znizuje pisat po slovensky, ved je to tiez symbolom istej iidentity . Ved uzakonenie spisovnej slovenciny ,statneho znaku a zastavy nam sturovci dali symboly, ktore nas definuju ako narod ,a ako narod by nas to malo spajat. nepoznam iny narod, ktoreho inteligencia, ktory ma byt vzorom, s takou chutou znevazuje vsetko, co je pre kazdy narod posvatne. T
-
-
Zaujímavý text, ale záver sa nepodaril. Autor síce "neverí...", ale príklad Kanady a Kanaďanov, kde hymnu na základných a stredných školách spievajú povinne každý deň, hovorí čosi iné: http://oh2010.sme.sk/c/5252322/pattisic-ludi-spontanne-spievalo-kanadsku-hymnu.html
A podobných príkladov, vyvracajúcich autorovo presvedčenie, by sa dalo nájsť oveľa viac, či už je to USA, Francúzsko, Veľká Británia, ale aj nám podobné krajiny, ako napríklad Slovinsko. -
„Nešťastná krajina, v ktorej sú slová „vlastenec“ považované za nadávky...“ Alexander Solženicyn, 1998
Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872
Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.
Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist

