JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Mystické libido vnútorného nepriateľa

  • Zmekčilosť tzv. pravice na Slovensku

    Autor: mordád

    18.06.2007, 07:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    sa prejavuje v mnohých smeroch a aspektoch.

    Je až veselé, ako si zámerné budujú image adolescentného študentíka :)

    Týka sa to hlavne takmer anonymných aktivistov, ale "pupuš-správania" či "nemužskosť" je štylizácia aj u javov ako Dzurinda, Mikloš, Hrušovský, Bugár, Rusko ... aby som vybral reprezentačné špičky.

    Kedže "antibuzerantskú" agendu kresťanom definitívne ukradol či aspoň pošpinil Slota, je vlastne otázne, ako z tejto tématiky môžu ďalej vytrieskavať politický kapitál.
    Asi už ťažko.

  • co sa tu nedozvieme

    Autor: Tomas

    18.06.2007, 09:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    "Hitler neskôr jeho likvidáciu vysvetlil slovami o tom, že homosexualita „bola degeneráciou a škvrnou“."

    no autor krasne dokazuje svoju monumentalnu nevedomost..ocividne jeho vzdelanie nestiha jeho grafomanskemu egu hehe.
    Nech si autor nastuduje nieco seriozne o noci dlhych nozov preboha.

    Tak ploche a jednoparametricke myslenie sa len tak nevidi.

    • Re: co sa tu nedozvieme

      Autor: Havran ml

      18.06.2007, 10:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      A co tu ty splietas? Pisem o noci dlhych nozov? Alebo o jeden z jej sekvencii? Si to precitaj este raz.

      • Re: Re: co sa tu nedozvieme

        Autor: Tomas

        18.06.2007, 11:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        splietas ty a totalne. Sam si napisal

        ""Hitler neskôr jeho likvidáciu vysvetlil slovami o tom, že homosexualita „bola degeneráciou a škvrnou“."

        nechcem ti kradnut tvoje iluzie a prznit tvoje voltairovske ego, ale dovody likvidacie Rohma a SA boli uplne odlisne.
        Chod sa trosku vzdelat preboha.

        O noci dlhych nozov hovorim preto lebo jej sucastou bola aj likvidacia casti SA a Rohma a inych, z urcitych dovodov.

        Strasne tu kritizujete pravicove myslenie ale niektore perly co tu hadzete su tie krasne.

        • Re: Re: Re: co sa tu nedozvieme

          Autor: Havran ml

          18.06.2007, 12:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          A napisal som ze neboli cicka? Citaj poriadne. Alebo sa vrat do skolky. Rohma dal Hitler zavrazdit kvoli konkurencie- to vie kazdy. Nie sme z PS aby sme z banalit vyrabali novinky.verejnosti to vysvetloval AJ AKO PURIFIKACIU. Tak sa zobud. Tvoje poznamocky o vedomostiach si mozes nechat pre tych, ktori v 20 rokoch robia ekonomicke reformy podla chilskeho modelu. Ste velmi unavni tak ako vasa prskava scholastika. Tento clanok, ak si nepostrehol, hovori o niecom inom. A dokonca Ti pripajam hlavnu tezu materialu, keby si to nahodou v tvojom selektivnom citani prehliadol.

          Práve táto nejasnosť vo vzťahu homosexuality a nacizmu, oscilovanie medzi úlohou obete a vraha nám umožňuje odpovedať na otázku, či sú etické a morálne rozhodnutia a politické preferencie motivované sexualitou, tak ako sa radi domnievajú premeriavači našej lojality voči civilizácii.

          A teraz si chod dat materinu dusku a predychavaj ako Ta napadol voltariansky egografoman, cicka.

        • Re: Re: Re: co sa tu nedozvieme

          Autor: kltko

          18.06.2007, 12:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          pomaly a zrozumiteľne;
          aj dnes sa snaživí blbci vydávajú likvidovať zbrane hromadného ničenia, pričom v skutočnosti ide o niečo iné
          aj pred vyše polstoročím klamali o skutočných dôvodoch svojich činov
          Článok bol o vzťahu homosexuality a politiky. Preto použil reálne dobové vyjadrenie. Dokumentuje vzťah nacistickej politiky k homosexualite. A j keď pri udalosti vzniknutej na základe iných príčin. Zmier sa však s tým, že politici klamú, až sa im od huby práši. A tým viac, čím väčšími zmrdmi sú.

          Až bude o 50 rokov písaný článok o ZHN a vzťahu neokonov k nim, tiež použije výkriky týkajúce sa Iraku pred okupáciou. A bojím sa, že aj potom sa vyskytne nejaký neotomáš, ktorý začne kričať, že v Iraku o ZHN vôbec nešlo.

          • Re: Re: Re: Re: co sa tu nedozvieme

            Autor: skeptik

            18.06.2007, 20:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            He, he, a taki nam vraj podla teba zvysuju blahobyt a nasledne nas viac zosnurovavaju, vsak? To dava zmysel.

    • Re: co sa tu nedozvieme

      Autor: yes

      18.06.2007, 11:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      tomasko, ved znalosti o noci dlhych nozov mame vsetci! toto je hadam nieco ovela vaznejsie, ovela DOSLEDnEJSIE! Sa spamataj a necitaj, comu nerozumies v prvych piatrich riadkoch. Lebo potom je to uz len horsie, vazne!

  • .

    Autor: kltko

    18.06.2007, 10:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    mimochodom, ako európsky človek si osobujem historický vývoj svojho európsko - stredomorského prostredia vrátane antiky, keltskej civilizácie a Feničanov (respektíve celého Levantu a Malej Ázie) v trvaní zhruba troch tisícročí. Výskyt jedného z mnohých zvestovateľov bol síce významý. ale len jeden z mnohých. Preto mi neodreže tretinu koreňov starších dvoch tisíc rokov.

    A keď sme už pri antike, grécky (antický) postoj k homosexualite by asi mnohým súčasným vyzývateľom európskych koreňov a tradičných hodnôt asi veľmi nevoňal ;o)

  • CQFD

    Autor: Cyrano

    18.06.2007, 13:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    opat zasah do cierneho.
    V podstate z toho vyplyva, ze nasi mili spolubratia v Kristu su intelektualne aj charakterovo usposobeni akurat tak na harmancekove dejchanky.
    "Ozajstnych" protivnikov medzi nimi niet. Kde teda su?

  • Súhlas

    Autor: P. Javůrek

    18.06.2007, 13:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Súhlasím. I keď je treba povedať, že ambivalentný vzťah "záchrancov civilizácie" k vlastnému libidu má rôzne podoby.
    Poniektorí americkí neokoni už dosť dlho používajú slovo "faggot" ako súhrnné kódové označenie pre liberála, odporcu vojny, environmentalistu, intelektuála... skrátka človeka, ktorý v diskusii podlieha samovražednému nutkaniu používať celé vety, a ktorý sa nedomnieva, že pravda je záležitosťou nejakej mysticko-matematickej formuly.
    Keďže je márne očakávať od našich provinčných veleduchov záblesk originality, je jasné, že túto rétoriku budú preberať aj s chlpami. Východisko z vlastných sexuálnych frustrácií potom vidia v snívaní o sebe ako o pseudoviktoriánskom klube Jochovych "gentlemanov", ktorí - zbavení spoločnosti žien - bafkajú cigary, popíjajú drahý chlast a mudrujú o všehomíre... (napríklad aj o tom, že Rímska ríša zanikla kvôli "nemravnosti", ktorej korunným dôkazom je samozrejme - homosexualita).
    Mimochodom, pokusy krajnej pravice vyviazať sa zo spoluzodpovednosti za Hitlera majú tiež rôzne podoby. Vysvetľovať nacizmus ako homosexuálne hnutie je nepochybne zábavný a bizarný príklad. Oveľa častejšie sa však nacizmus prezentuje ako logický výhonok ľavice (a, samozrejme, liberálno-ľavicového "morálneho relativizmu" v zmysle Paula Johnsona). A najhoršie je, že tento povrchný blbizmus má u nás svoje čoraz širšie, vďačné publikum.

  • Homosexuali

    Autor: ToJeTak

    18.06.2007, 13:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    su idealnymi vnutornymi nepriatelmi. Ak svoju homosexualitu nepropaguju, tak je ich patricnost k danej skupine tazko zistit. Podstatne zlozitejsie ako rozoznat Roma, Madara, cernocha ba hoci aj Zida.

  • virtuálny problém

    Autor: sarkozy

    18.06.2007, 14:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Homosexualita je typicky virtuálny politický problém podobne ako globálne oteplovanie. Politici a herci (už v tom prestal byť rozdiel) nás potrebujú niečim pitoreskným zaujať. Virtuálni moralisti bojujú proti virtuálnym hedonistom a naopak. Schopnosť byť zaujimavý bude čoraz viac a už dnes je ekonomickou výhodou. Najväčšie prachy sa točia v "priemysle proti nude". Budúcnosť patrí virtuálnej morálke, ktorá bude riešiť neexistujúce dilemy. Toto je ešte len začiatok.

    • Re: virtuálny problém

      Autor: Cyrano

      18.06.2007, 14:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      jasne, ze homosexualita nie je ziadny problem, politikum sa vsak z toho snazia vytvorit Tvoji kamarati, a nielen oni - posledne tusim ludkovia okolo Vl. Palka, ktory sa takmer stal predsedom KDH a v minulej vlade bol ministrom vnutra.
      Ak si dobre pamatam, tak tema homosexuality v ucitelskom zbore sa tiez medialne prepierala za ministrovania Palkovho suputnika Fronca.
      Teza o spolocnosti hier je stara, a omnoho komplexnejsia ako ten figovy list, ktory si si tu cudne predlozil pred prirodzenie...

      • Re: Re: virtuálny problém

        Autor: sarkozy

        18.06.2007, 15:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Podla mna je to trosku inak. Politici a politika prestávajú ľudí zaujimať a tak nasadzujú pornografiu. Vôbec nejde o nejaké "práva". Ide o to presadiť sa v mediálnom priestore. Palko len naivne reaguje na virtuálne provokovanie "homosexuálov", ktorého hlavným cieľom je zaujať nejakou kuriozitou. Lepším príkladom je Ján Slota. Jeho pravidelné výbuchy proti homo a madarom nie sú vedené nejakou nenávisťou, alebo túžbou ich zničiť. Slota len vynašiel spôsob ako si ukradnúť mediálny reklamný time. A to presne robia aj "homosexuálni bojovníci za práva". Je to presne to isté ako keď sa modelky ukazujú nahé za "práva zvierat" - vôbec nejde o zviratká, ide o to vytvoriť okolo seba "škandál" kôli reklame. Palko a konzervy to nechápu a nechávajú sa nachytať a svojim protestom škandalistom iba ženú vodu na mlyn, podobne ako médiá Slotovi. Je to vopred prehratá bitka, kde ide len o potvrdenie virtuálnej existencie, ktorá je materiálne motivovaná.

        • Pozrime ho,

          Autor: Cyrano

          18.06.2007, 15:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          tak po Kazdovych (nexistujucich) "radikalnych environmentalistoch" tu mame aj nejakych "vystrednych bojovnikov za pravo organizovat gay pride, lebo pornografia je fajn proti nude" od majstra sarkozyho... Akoby Vas jedna mater mala.

          • Re: Pozrime ho,

            Autor: sarkozy

            18.06.2007, 15:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Je to tak. Medzi globálnym oteplovaním a homosexualitou niet podstaného rozdielu. Sú to len kúzla čarodeja z krajiny Oz.

            • A co ked su to

              Autor: Cyrano

              18.06.2007, 15:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              len temy?
              Tem je strasne vela.
              Mohli by sme sa bavit o slobode, rovnosti a bratstve cez temu bezdomovcov mrucich v mrazoch na nasich uliciach.
              Ale aj o tom, ci maju homosexuali zhubny vplyv na vychovu deti.
              Pri kazdej z tem vyjde to politicky podstatne na povrch.
              A ze je tema homosexuality re sarkozyho virtualna?
              Az dovtedy, kym sa ludia ako Gabura a Krivosik alebo Sarkozy nedostanu k moci.
              Okrem toho, zda sa mi, ze este stale velmi nesikovne uhybas od Michalovej pointy. Tak velmi to boli?

            • Re: Re: Pozrime ho,

              Autor: Havran ml

              18.06.2007, 21:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Myslim ze organizacie Ruzovy trojuholnik ktore si pripominaju deportacie homosexualov by velmi vysoko ocenili slova o kuzlach. Priatelsky "uradnik z europskej institucie v Strasburgu" ci ako si to napisal.

              • Re: Re: Re: Pozrime ho,

                Autor: sarkozy

                18.06.2007, 22:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Co mna je potom komu sa čo hodí, mna zaujima ako to je. Ak gayovia veselo "demonštrujú" techno sprievodmi proti diskriminácii, tak asi tá diskriminácia nebude až taká horúca. Ako by boli možné homosexuálne reklamy Hornbachu, ktoré mi btw. pripadajú celkom vtipné, keby tu boli diskriminovaní. Ja nehovorím, že neexistuje problém. Len hovorím, že je politicky irelevantný. Zvieratká sú naozaj týrané, len hovorím že holé modelky na to v skutočnosti zvysoka serú, podobne ako politických homo a fóbi serú na nejakú históriu a koncentráky.

    • Re: virtuálny problém

      Autor: josafat

      21.06.2007, 13:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      trefa do černého.

  • Dojemne

    Autor: skeptik

    18.06.2007, 21:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Naozaj dojimave, ked sa nejaky kolektivisticky nasilnicky kleptoman vzrusuje nad utlacanim homosexualov.

    • Re: Dojemne

      Autor: Bic na skeptika

      18.06.2007, 21:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Sceptik, Ty zijes vo fikcii a ako taky neexistujes

    • Re: Dojemne

      Autor: Terapeut prichadza

      18.06.2007, 21:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Na Tebe je zase dojimave ako sa staras vylucne o seba.

      • Re: Re: Dojemne

        Autor: skeptik

        18.06.2007, 21:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Na rozdiel od vas kleptomanov ja nikomu mierumilovnemu nic zle nechcem robit ani nerobim.

  • Primitívne

    Autor: rrrrrrr

    22.06.2007, 14:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ťažko zareagovať na článok tak, aby som neurazil autora. Pôsobí na mňa ako nedoštudovaný teológ. Článok je plný kadečoho, ale je o ničom. Spájať feministky a luteránov... už na začiatku riadny chaos, s prepáčením, celý článok je jedno smradľavé ..., bez myšlienky a opodstatnenia. Plné poloptrávd, dohadov, legiend a klamstiev, prorodzene. Účelom autora je iba nahádzať čo najviac špiny na katolícku cirkev i za cenu vlastného sebaponíženia a verejného zosmiešnenia. Ale takto neinteligentne a okato... To iste zarazí každý zrelý rozum, ktorý stratil čas jeho prečítaním. Pa

    • Re: Primitívne

      Autor: Rapapa

      17.05.2010, 10:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Aj si sa trafil, aj si mimo. Michal Havran totiž JE študovaný teológ, takže teraz kydáš ty, keď ho obviňuješ z nedostatočnej vzdelanosti. A článok je skvelý, to len nie si zvyknutý čítať postmodernú tvorbu, to sa asi u Vás nenosí. A ten záver ma dostal. Sám si sa označil za nositeľa zdravého rozumu, takže všetci tí, čo s tebou nesúhlasia sú vlastne pomätení. Úžasné. To ti nenapadlo, že tak sa môže tváriť každý? A ty bojovník z predných radov, chrániaci bezbrannú RKC, nenapadlo ti aplikovať jednu zo šiestich hlavných právd aj na inštitúciu, ktorá ich splodila? "Boh je spravodlivý sudca, ktorý dobrých odmeňuje a zlých trestá". Možno preto teraz matka cirkev dostáva na hubu, aby vedela ako to bolí, veď donedávna len ona rozdávala facky...

      • Re: Re: Primitívne

        Autor: MuadDib

        18.05.2010, 18:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        No áno, teraz už zrejme je, ale predtým možno zrejme nebol...

        Ale to, že na neho tak pôsobil, je niečo úplne iné – a tvoj predrečník to možno aj vedel a presne toto mal na mysli.

        Zároveň sa natíska otázka, že ak je Michal Havran ml. teológom, či nie je evanjelikom, lebo aj také veci tu už zazneli.

        V tom prípade je to gól, ale totálny gól, pretože by to len podčiarkovalo úbohosť celej Havranovej agendy, ktorý tak nie na úroveň "obyčajných opľúvačov buzíkov", ale na úroveň nositeľov myšlienky bratovražedných náboženských vojen.

        A myslím, že to je potom ešte oveľa, oveľa horšie!

        Lebo je to trapko, ktorý je prakticky rovnako osratý, a topí sa v rovnakých sračkách ako katolíci, ibaže si urobil živnosť zo zúrivého útočenia tak veľmi a hanebne príbuzných katolíkov...!

        A naozaj, musím mu aj ja vytknúť veľa vecí, hoci by som sa do odpovede ani nepúšťal, keby si ten buzík zase nebol zobral do huby Chudobných spolubojovníkov Krista a Šalamúnovho chrámu.

        A ani celkom nechápem, čo tým chcel povedať, okrem toho, že sa potreboval vygrcať, lebo mu zase z ničoho zle trávilo a niečo mu ležalo v žalúdku...

        On je totiž rovnako vinný z nenávisti voči "nacistom a fašistom", pričom je nutné poukázať na to, že "nacistom a fašistom" je u neho každý ne-multi-kulti národovec, prípadne každý, kto sa mu znepáči.

        Ak argumentuje tým, že vraj "homoši" nijako neubližujú katolíkom, tak by som rovnako dobre mohol povedať, že "náckova" a "fašisti" nijako neubližujú jemu.

        A ak ide o iracionálny pocit ohrozenia, tak ten majú zase rovnaký – katolíci z "homošov", Havran z "náckov" alebo "fašistov".

        Takže si fakt nemajú čo vyčítať a farizej Havran nemá ani najmenšie morálne právo oháňať sa argumentmi o netolerancii.

        Čo sa týka cisterciánov, tak oni boli spriaznenou rehoľou s templármi. Dalo by sa na to dívať tak, akoby templári boli to bojové krídlo a zaslúžilí mnísi potom neskôr odchádzali do cisterciánskeho rádu.

        Príčinou zinscenovaného súdneho procesu začatého Viliamom z Nogaretu (Guillaume de Nogaret), strážcom kráľovskej pečate, na popud Filipa IV. Pekného, bola neochota templárskeho rádu poskytnúť francúzskemu kráľovi ďalšiu pôžičku na jeho "eskapády", lebo aj splatenie tých starých bolo v nedohľadne.

        Čo sa týka tých povier o iniciačných rituálov templárov – nebudem to tu podrobnejšie rozoberať, lebo sa mi nechce toľko písať – ale tá podobizeň bradatého muža mohla byť aj Kristova podobizeň z Turínskeho plátna, ktorú si doniesli z Carihradu pri 4. križiackej výprave. Aj tie ostatné obvinenia boli zrejme falošné, ako sa neskôr preukázalo, lebo to mohli byť len skreslené rituály skúšajúce ich odolnosť po prípadnom zajatí Saracénmi. Okrem toho, obvinenia zo sodomie boli bežnými, ba takpovediac štandardnými obvineniami Filipa IV. proti svojim nepriateľom.

        Tá pečať s Havranovými konšpiráciami zrejme nemá nič spoločné. Mala znázorňovať chudobu, k akej sa rytieri zaväzovali, v akej žili.


        Okrem toho, ak tu donekonečna bedáka nad osudom homosexuálov v Nemeckej ríši, aké to boli vraj obete, tak rovnaké obete boli aj ostatní muži, ibaže tí na rozdiel od nich nešli do táborov, ale rovno na front, zomierať.

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist