JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Namiesto MMF revolúcia

  • Skoda citat

    Autor: s

    12.05.2010, 09:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    A strata casu komentovat. Bolsevicky vygrc sialeneho lunatika.

    • Re: Skoda citat

      Autor: Dr Choholousek

      12.05.2010, 09:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      K všeobecným základným príznakom všetkých porúch osobností patrí dlhodobé rigidné správanie, ktoré vedie k osobnému a/alebo sociálnemu zlyhávaniu. Z hľadiska osobnostnej odlišnosti môžeme pozorovať extrémne výrazné či naopak úplne chýbajúce vlastnosti, ktoré sa bežne vyskytujú.

    • Re: Skoda citat

      Autor: Dr Chocholousek

      12.05.2010, 09:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Medzinárodná klasifikácia chorôb (MKCH-10) uvádza nasledovné všeobecné diagnostické vodítka pre všetky poruchy osobnosti: Pre splnenie podmienok diagnózy poruchy osobnosti musí ísť o dlhodobé stavy, ktoré sa nedajú prisúdiť poškodeniu mozgu, inej psychiatrickej poruche a ktoré vyhovujú nasledovným kritériám:

      (a) výrazne disharmonické postoje a správanie, ktoré zvyčajne zahrňujú niekoľko funkčných oblastí, napr. afektivitu, vzrušivosť, kontrolu impulzivity, spôsoby vnímania, myslenia a štýl vzťahov k ostatným ľuďom,
      (b) abnormálny vzorec správania je trvalý, dlhodobý a nie je obmedzený na epizódy duševnej poruchy,
      (c) vzorec abnormálneho správania ovplyvňuje celú osobnosť a je jasne maladaptívna v širokom rozsahu osobných i sociálnych situácií,
      (d) vyššie uvedené prejavy sa vždy objavujú v priebehu detstva či dospievania a pokračujú do dospelosti,
      (e) porucha vedie k značnej osobnej nepohode, čo ale môže byť zrejmé až v neskoršom priebehu,
      (f) porucha je zvyčajne, nie vždy, spojená s významným zhoršením výkonu, ako v zamestnaní, tak aj v spoločenskej oblasti.
      (podľa MKCH-10, s.178-179).

    • Re: Skoda citat

      Autor: Dr Chocholousek

      12.05.2010, 09:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Disociálna porucha osobnosti sa prejavuje významnými problémami vzťahu medzi jednotlivcom s touto poruchou a spoločnosťou, v ktorej žije. Najčastejšie ide o správanie spojené s asociálnymi až antisociálnymi následkami, nerešpektovaním bežných noriem a pravidiel správania, vrátane porušovania zákona.

      Typickými prejavmi antisociálnej poruchy osobnosti môžu byť kradnutie, klamanie, podvádzanie, ničenie či ľahostajnosť voči spoločnosti aj blízkym ľuďom. Súčasťou vnútorného prežívania u osoby s disociálnou poruchou osobnosti je nezáujem o emócie, myšlienky a potreby druhých ľudí spojené s nízkou emocionálnou reaktivitou v prípade, že je iným ľuďom spôsobovaná ujma. Vlastné záujmy, potreby či emócie sú výrazne povýšené nad záujmy druhých ľudí a spoločnosť. Človek s disociálnou poruchou osobnosti zvykne s ostatnými jednať veľmi chladne, manipulatívne a inštrumentálne.

      Takéto správanie ale nie je dané problémami s pochopením noriem a morálky, ale skôr s emocionálnou plytkosťou vo vzťahu k druhým, ktorá býva spojená so silnou citlivosťou voči vlastným emóciám či potrebám a problémom ovládnuť vlastné emócie a impulzy. Porušovanie pravidiel, neschopnosť sa prispôsobiť, nízka empatia a agresivita môžu, ale nemusia, byť prítomné už v detstve. Porucha sa vyskytuje častejšie u mužov. Podľa klasifikačných diagnostických kritérií sa odhaduje, že disociálna porucha osobnosti sa vyskytuje u asi 3% bežnej dospelej populácie, ale napríklad u vyše 60% väzenskej populácie.

    • Re: Skoda citat

      Autor: Dr Chocholousek

      12.05.2010, 09:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Špecifické kritériá pre diagnózu disociálnej poruchy osobnosti
      Disociálna porucha osobnosti charakteristická nasledovnými prejavmi:

      (a) neľútostný nezáujem o city druhých ľudí,
      (b) neotrasiteľný a trvalý postoj nezodpovednosti a bezohľadnosti voči spoločenským normám, pravidlám a záväzkom,
      (c) neschopnosť udržať trvalé vzťahy, pri schopnosti vzťahy bez problémov utvárať,
      (d) veľmi nízka tolerancia k frustrácii a nízky prah pre uvoľnenie agresie, vrátane násilia,
      (e) neschopnosť pociťovať vinu a poučiť sa zo skúsenosti, zvlášť z trestu,
      (f) výrazné tendencie zvaľovať vinu na iných, alebo poskytovanie rôznych racionalizácií pre správanie, ktoré jednotlivca privádza do konfliktov so spoločnosťou.
      Príznaky disociálnej poruchy osobnosti bývajú najvýraznejšie v ranej dospelosti a jej prejavy zvyknú ustupovať po 30. roku života.

      • Re: Re: Skoda citat

        Autor: Chocholousek autodiagnostik

        12.05.2010, 11:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        To co si Chocholousek tak pracne skopíroval, je príznačné pre oligarchické persóny a ich poskokov,medzi ktorých možno patríš aj ty. Loajálne brániš svojho pána, ktorý ti hádže drobné na splnenie tvojich sluhovských potrieb.

        • Dr Chocholousek

          Autor: Dr Chocholousek

          12.05.2010, 11:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          predovsetkym diagnostikoval pana s. Nastoji snad autor na potrebe vlastnej diagnozy?

          • Re: Dr Chocholousek

            Autor: Dr. Myslivecek

            12.05.2010, 13:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            pane kolego je to naprosto presne. v tomto pripade pana s.je samozrejme na prvni pohled navic vyrazna vulgarita , infantilni reakce,uzavreny omezeny okruh vnimani a chude stereotypni vyjadrovani typicke pro jeho osobnostni profil jsou vyrazy , ktere pro nej maji silny emocionalni naboj .

      • Re: Re: Skoda citat

        Autor: s

        12.05.2010, 23:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Strata casu citat a komentovat. To mohol vyprodukovat iba bolsevicky sialenec a nenapravitelny parazit.

        • Re: Re: Re: Skoda citat

          Autor: pro dr.chocholouska

          13.05.2010, 14:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          ta reakce je pane kolego vlastne reflexe. potvrzuje co o pacientovi s. vime. moznost sebekontroly je u nej vyloucena.

    • Re: Skoda citat

      Autor: mato

      12.05.2010, 15:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      na 100% suhlasim... toto napisat by som ani nafetovany nedokazal :D

  • A to je sranda

    Autor: Pravdovravny laviciar

    12.05.2010, 11:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Nasim Laviciarom uz nevadi konske polo na strbskom plese, nasim laviciarom uz nevadi Financny zralok JaT, uz nam nevadi kapitalista STBak Siroky. Su to nasi, lavicovy kapitalisti :).
    Vyrubu les, v tatrach, koli lyziarskej zjazdovke?! Nevadi, su to nasi financny zraloci, ved je v Tatrych lesa dost , nie?
    Nasa socialna vlada predala (sprivatizovala) Tatry. Toto si nedovolili ani najvacsi zlodeji. Lenze nasim laviciarom to nevadi , Fico si ich kupi za par drobnych z nakradnutych penazi.
    Pametam, ked cele rodiny chodievali do tatier, netrebalo vela penazi, dalo sa najest prespat. Skuste si teraz kupit kavu v luxusnom hoteli pri strbskom plese? Zrujnovalo by to rozpocet vacsiny slovenskych rodin. Ale nasim zaslepenym laviciarom to nevadi, Fico im hodi ohlodanu kost a su ticho ako poslusny lokaji bez chrbtovej kosti. Za par drobnych budu drzat hubu o nasich socialny kapitalistoch.

    • Re: A to je sranda

      Autor: Havran ml

      12.05.2010, 11:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      prosim Vas vy ste kto? Take nezmysly tu uz dávno nikto nepisal. Co to tu pletiete? Boli sme prvi, kto pisal o skandále zonácie Tatier, a podobne. Tento projekt nevznikol vasim prichodom na diskusie. Skuste si aspon pozriet archiv aby ste sa tu tolko nezosmiesnovali.

      • Re: Re: A to je sranda

        Autor: Nechapem tomu

        12.05.2010, 11:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Neviem otom, ze by laviciari niekde v mediach bojovali proti financnym zralokom z JaT, alebo kapitalistovy Syrokom. Bojovali proti pravici, zakranicnych kapitalistov, ale tych nasich, socialnych nejak nespominali. Ty im nevadia.

        • Re: Re: Re: A to je sranda

          Autor: havran ml

          12.05.2010, 11:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          oprava: škandáloch

          Myslíte to J and T ktoré inzeruje v Sme a ktoré platí Hríbovi reláciu?

          • Re: Re: Re: Re: A to je sranda

            Autor: Pravdovravny laviciar

            12.05.2010, 12:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Ano myslim, toho Hryba, ktory, vo svojej relacii povedal do oci, pravdu, co si onich mysli aj Tkacovy z JaT aj Ficovy.
            Pamatam na tie relacie v Chmelara v STV, ked kritizoval vas, media, ale o Ficovy bol ticho jak vos pod chrastov. Ano zmenilo sa to asi pred pol rokom, kedy Chmelar prestal otvorene propagovat Fica, ked ho jeho lavicovy kolegovia vykopli z politickych relacii na STV.

            • Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

              Autor: poletajko

              13.05.2010, 07:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Citujem Chmelára: "Nemôžete sa nazývať ľavicou, ak z konceptu rovnosti vyčleňujete národnostné a kultúrne menšiny, ak si pod rovnosťou v našej vlasti predstavujete „spoločenstvo rovných Slovákov a Sloveniek“ (Robert Fico). Nemôžete sa nazývať ľavicou, ak trpíte vo svojich radoch poslanca, ktorý sa podieľal na zostavovaní antológie oslavných básní na Jozefa Tisa a napísal k nej aj doslov. Nemôžete sa nazývať ľavicou, ak si nectíte antifašistické tradície a zahlasujete za štátnu kanonizáciu autoritárskeho ultrapravicového vodcu Andreja Hlinku. Nemôžete sa nazývať ľavicou, ak umožníte, aby sa na čelo Ústavu pamäti národa dostali ľudia, ktorí označujú Povstanie za „začiatok terorizmu proti suverénnemu štátu“. Nemôžete sa nazývať ľavicou, ak paranoidne označíte obyčajných ľudí z Pezinka, ktorí nechcú vychovávať svoje deti v blízkosti skládky toxického odpadu a spontánne sa vzoprú bezohľadnosti veľkopodnikateľa, za „najatých prívržencov opozície“. "

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                Autor: Pravdovravny laviciar

                13.05.2010, 13:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                A kedyze sa to ten Chmalar zobudil? Lebo cele 4 roky som ho v televizii pocul vraviet uplny opak.

        • Re: Re: Re: A to je sranda

          Autor: Nevedomost

          12.05.2010, 11:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          neospravedlnuje.

        • Re: Re: Re: A to je sranda

          Autor: naozaj?

          12.05.2010, 11:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          A co tak toto,

          http://www.jetotak.sk/editorial/smerom-k-dostojnosti-a-narodnej-hrdosti

          alebo toto...

          http://www.jetotak.sk/editorial/nezradil-som-lavicu-lavica-zradila-mna

          • Re: Re: Re: Re: A to je sranda

            Autor: Pravdovravny laviciar

            12.05.2010, 12:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            :)))), hihi toto je tak kritika JaT? Toto je ta ktitika kapitalistu Syrokeho? :))))
            Slovko JaT, ani slovko Siroky som ani v jednom clanku nenasiel :))))

            • Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

              Autor: jozo

              12.05.2010, 13:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Hm, to je objednavka!
              Ale nevravel si, ze Smer tu nikto nekritizuje?

              http://www.jetotak.sk/editorial/spat-do-nicoty-alebo-preco-nie-som-socialny-demokrat0

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                Autor: Pravdovravny laviciar

                12.05.2010, 14:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Takze zase ziadna kritika JaT, ani Sirokeho :))). To su ti nasi, dobry kapitalisti.
                PS: posledne 4 roky iba tyto kapitalisti dostali statne zakazky, ktore boli najdrahsie zo vsetkych ponuk, ale na tomto portali tieto socialne kapitalotvorne vrstvy predsa nebudeme kritizovat. Su to predsa nasi sudruhovia kapitalisti.

            • Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

              Autor: ...

              12.05.2010, 13:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              asi preto ste tu nenašiel to čo vraj hľadáte, lebo texty na tomto portále sú určené o čosi inteligentnejším čitateľom ako ste podľa Vašich príspevkov Vy.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                Autor: Pravdovravny laviciar

                12.05.2010, 14:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Kritizovat kapitalistov z golden sasch je visoko inteligentne, ale kritizovat kapitalistov z JaT banky uz nie :))) . Toto je selektivna pravda, taka bolsevicka.
                Kritizovat kapitalistov z JaT banky sa nesmie, su to nasi sudruhovia, to je odkaz nasej lavice.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                  Autor: zoro

                  12.05.2010, 14:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  ved ty si tu uplne na smiech kamarat len ti to nedochadza

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                  Autor: bzuk

                  13.05.2010, 08:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Ty si dobrý idiot, he.

            • Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

              Autor: syroky hryb

              12.05.2010, 13:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              obdivujem tvoju odvahu nekompromisne sa postavit proti gramatickym pravidlam. pravidla su predsa zle, ze? regulacia jazyka je zlocin, samoregulujuci sa volnotrzny jazyk bude urcite krajsi, lepsi a sexualne pritazlivejsi. drzim palce. (pardon, drzym)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                Autor: s

                12.05.2010, 23:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                To akoze stat by mal nasilim vymahat aj dodrziavanie gramatickych pravidiel? Strcit niekoho do lochu za gramaticke chyby? Vsak to nerobili ani ti najhorsi diktatori (aj ked taky Madaric sa v tom smere o nieco snazi). Si si isty, ze si sa nepomiatol?

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                  Autor: stalin

                  13.05.2010, 06:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  teba by som do lochu urcite strcil. aj za to ze dychas. tvoju IP adresu uz mam a idem si po teba, sralo.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                    Autor: bzuk

                    13.05.2010, 08:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Ak sa nevie správať on, tak ani ty. Čo sa tu vyhrážaš?

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to je sranda

                    Autor: s

                    15.05.2010, 08:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Vylez mi na hrb.

  • Nebo a Peklo

    Autor: Jalal

    12.05.2010, 13:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Klobuk dole pred vasou odvahou. Zelal by som aby ste použili termin „motrokárov“ (novodobých otrokárov). Vas odkaz je jasny. Pud humanizmus alebo kapitalizmus . Je to zbabelosť si nevybrat. Niet stredna medzera medzi nebom a peklom.

    • anarchia a diktatura

      Autor: rosomak

      12.05.2010, 15:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      mozno su ti anarchisti statocni. dfajme vsak, ze ako pise clanok, anarchisti neprispeju k tomu, ze sa k moci dostane skutocna polovojenska diktatura. kazda moc a vyssia stredna trieda totiz chce poriadok. neznasa neporiadok. tak to bolo aj v Chile r. 1973. k moci vyniesla Pinocheta vyssia stredna vrstva, najma bankovi uradnici.

    • Re: Nebo a Peklo

      Autor: s

      12.05.2010, 20:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Novodobi otrokari a feudali su prave etatisti v Grecku, ktori stat zadlzili a vo verejnom sektore si dali platy 2.5 krat vyssie ako maju ich poddani danovi poplatnici, ktori to vsetko musia pod hrozbou nasilia platit. A tych novodobych otrokarov ludia na tomto fore prave podporuju.

      • Re: Re: Nebo a Peklo

        Autor: jozo

        12.05.2010, 21:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Inac aj o tych etatistoch je v clanku rec. Nezda sa mi, ze ich autor obhajuje. Etatisti su aj ti, ktori posielaju policiu na rozhnevane davy. Medzi nimi a MMF nie je ziadny rozdiel, ako sa to v clanku presne pise. Len mlady muz, netreba hned zacat slahat siru a pri citani sa trochu zamysliet.

        • Re: Re: Re: Nebo a Peklo

          Autor: s

          12.05.2010, 21:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ale nepovedzte? A co ma s etatizmom spolocne volny trh, kapitalizmus, Hayek a Mises, proti ktorym autor chrli ohen, siru a jedovate zurive sliny?

          • Re: Re: Re: Re: Nebo a Peklo

            Autor: foucault

            13.05.2010, 06:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            vacsina racionalnych analyz zavadzania "volneho trhu" sa zhoduje na tom, ze je k tomu potrebny velmi silny centralisticky stat. o tom ale samozrejme vies hovno, kedze si uz roky vystacis s dvoma vetami.
            a vylez mi na hrb. si posraty az za usami, to je jedine, co naozaj si. IP adresu uz mame a ideme po tebe.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Nebo a Peklo

              Autor: presne tak

              13.05.2010, 14:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              ..uz roky vystacis s dvoma vetami....mate pravdu f. to je to co kolega dr. chocholousek a ja uvadime jako jeden z prvnich symptomu u pana s., kterych si nutne kazdy vsimne.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Nebo a Peklo

              Autor: s

              15.05.2010, 06:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              He, he, silny centralisticky stat? Vsak to je presne to, co je s volnym trhom v naprostom rozpore. Za takych okolnosti urcite ziaden nemoze byt.
              To az teraz ste zistili IP adresu? To ste teda uzasni machri. :-)
              A co take si s nou pocnete? Zazalujes ma, ze som ti vynadal tak slusne ako ty mne, trapny blbecek? :-)

Videonázor

Arabská jar -rok po: diskusia vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist