Plny suhlas, najlepsi sposob ako si u mna "vyzehlit" :) sklamanie z clankov ktore by (slovami Pistu Hriba :) implicitne podporovali nazor ze koalicia SMER+KDH je "mensie zlo" ako akakolvek koalicia zo SaS. Skoda ze do volieb je malo casu, inac by som veril ze sa nejako dohodneme a zorganizujeme a zabojujeme aby Budajova Zmena zdola-DU ziskala aspon 3 %. Jej velmi nizke preferencie, a velmi nestastna kampan ma zatial motivuje volit OL-NO, a o tom sa samozrejme mozeme bavit ako o vaznom probleme (mojom). No ale "babo, raď!" :)
Výber z blogov
Všetci v protismere
Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...
[Tiburon]
Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu
V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...
[Kriteko]
Diskusia k článku:
Nezaslúžené istoty
-
-
Budajova strana? Hm, ak si eštebácky agent zalozi stranu, to este v ziadnom priapde neznamena, ze by som mal co i len uvazovat o tom, ze jej dam hlas...
-
toto už nie je skratka, toto je už logický skrat
-
Deti a teenageri maju plne pravo verit ze Budaj bol agent STB, je to najma nasou chybou, tym ze sme dopustili uplny rozklad VS pedagogickeho smeru, v dosledku coho je dnes najbeznejsou terapiou mnohych na komplexy menejcennosti (casto z obezity v dosledku nedostatku pohybu) to ze skoncia pedahogicku VS a potom si tie komplexy vybijaju na detoch v skolach. Preto aj my musime strpiet taketo mudre komentare, a pravom nam to patri.
-
veru, za komunistov by sa take cosi urcite nestalo.
-
praveze za komunistov to bolo v mnohom este horsie. Ale VS titul pedag, smeru nebol "zadarmo", ale na druhej strane tam bolo privela propagandy. Kazdopadne Budaj stal na tej strane ako moja rodina, a preto mu verim.
-
ehm,... to je co za argumenty??? Ze VS vzdelanie pedag. smeru bolo omnoho horsie, ale pritom vlastne bolo lepsie, az na tu propagandu? A ze estebak Budaj (mozem poskytnut aj link na Ustav pamati naroda) je vlastne okej, lebo aj nasi mu tlieskali, ked v ciapke idiota spolu s Knazkom ojebavali na tribune? Nemam tak kratku pamat, ako by si niektori priali.
Knazko sa z toho uz aspon vyspal a upratal sa pokojne chlastat do kuta.-
linku neposkytnem, mala som ju par rokov odlozenu, ale uz je neplatna... tak nic, sorry.
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 10/10
Autor: Peter X
01.02.2012, 09:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
To, ze je niekto uvedeny na zozname agentov STB, este neznamena ze agentom aj bol. STBaci tak dopisali kadekoho, bez ich vedomia. Problem mam len s ludmi, ktori su evidovani ako aktivni agenti, t.j. ak existuju zaznamy o tom koho konkretne sledovali a co o nom zistili, atd.
O tych argumentoch si mysli co len chces. V prostredi ktore poznam cez znamych platilo, ze tituly sa na pedagogickych VS ziskavali ovela tazsie pred 1989 ako v sucasnosti. Staci si pozriet diplomky, a vidis ten priepastny rozdiel v urovni formalnej aj obsahovej stranky. Problem vyucby pred 1989 bola najma propaganda ktora sa vtedy vyucovala, najma z kategorie "obcianska nauka", obzvlast tie casti o tom ze volby su slobodne, tajne atd. fakt stali za to :((. Dnes je problem v tom, ze VS titul ziskaju aj ludia bez schopnosti pouzit elementarnu logiku a zistit si a spracovat historicke fakty. A takito ludia potom oznacia Budaja za STBaka. Je to podla mna viac vinou toho, kto a ako v SR vyucuje ziakov o tejto epoche v nasej historii. Deckam nemozem mat za zle to, ze sa naucia googlit a potom vsetko co najdu povazuju za odraz reality. Pretoze mnohi ucitelia im takyto pohlad na svet vnucuju vlastnym prikladom. Aj medzi VS pedagogmi je kvantum plagiatorov textov pochybnej kvality z internetu. A tu sa bavime o tych ovela horsie zarabajucich ucitelov zakladnych a strednych skol.
-
-
-
-
-
-
-
Trulo, uz fakt neotravuj s tym nezmyslom o estbactve Budaja..len sa prezentujes, ze nemas o tej problematike bledomodreho dunstu
-
sevas, tak sme potom uz dvaja a ostatni sa hanbia priznat!
-
-
-
Vážený, len by bolo slušnosťou, keby si sa ospravedlnil Havranovi za kecy o tom, že je prisluhovačom Smeru. No, jo. Ale tak, ako si si nemal slušnosť a kecal si bez toho, aby si si prečítal Havranove staršie, Smeru kritické články, tak asi nemáš ani teraz slušnosť a za to svoje ohováranie sa neospravedlníš.
-
Ak Ta to urobi stastnejsim, tak sa ospravedlnujem Tebe peet ze som si na internete ako anonym dovolil napisat co ma prve napadlo, a kaslal som na politicku korektnost. Mrzi ma ze Ti to ublizilo, predsa len internet je novy fenomen, a my starsi ho asi velmi nezvladame. Posnazim sa najblizsie mat k vsetkym utokom tohto typu lepsiu argumentaciu. K tomu podorzievaniu z implicitnej propagacie tolerancie k vznikajucej koalicii SMER-KDH to bolo najma info a) zo sukromnych zdrojov o tom aky clanok sa na JTT nedostal a Havranova pridana hodnota na tej "kauze" (nechcem to tu blizsie rozoberat kvoli tomu cloveku ktory bol poskodeny), b) fakt ze paradoxne tu boli publikovane velmi pochybne nabozenske texty, a c) aj Havran tu pisal rozne blbosti ako "odpocuvany dennik Pravda" (pritom odpocuvani boli ludia ktori pracovali v prospech zakaziek v rezorte obrany bez ohladu na ich profesiu a zamestnavatela) a mnohe ine, nejako to nedrzim v pamati, vzdy som sa vyjadril pod danym blogom aj s pokusom o argumentaciu. Ak sa tu mame hrat na slobodu internetu, tak k nej podla mna patri aj pravo kritizovat wanna-be politikov alias zurnalistov, v miere pripustnej podla zakona. Ak mas dojem ze som ohovaral obrat sa na organy cinne v trestnom konani, tie si lahko zistia kto som - co som, a danu vec posudia. Tento blog rozhodne bol v neprospech koalicie SMER-KDH, ale ci sa to da povedat o n predoslych blogoch, tak to verim posudili samotni citatelia. Ak by mi Havran nejako extremne vadil, tak skonci ako Fabry ci ta Adamcova ktore jednoducho necitam. Ale prave naopak, ludia ktori napisu texty 10/10 maju o to vacsie pravo obcas napisat aj blbosti :))
-
No vidíš. takže si sa neospravedlnil.
-
Ospravedlnil som sa Tebe peet, pretoze Ty si nieco utrpel a frflal tu o tom. A mrzi ma to najma preto, ze sa to u Teba potom prejavuje tak ze len pises jednoriadkove nastrely, bez akejkolvek argumentacie, logiky. Skoda pre Teba :(, snad aspon v zamestnani to mas inac, ak teda niesi jeden z tych co si dobre ziju vdala stredrym socialnym davkam a podpore statu aj rodicov - pretoze takito najcastejsie diskutuju na n forach presne tymto sposobom provokovania jednovetnymi prispevkami. Na to, aby som sa niekomu ospravedlnil, si musim byt najprv vedomy skody ktorui som mu urobil. A to, ze venujem hociktoremu wanna-be politikovi svoj cas, vyvazuje to ze si svoj kriticky nazor poviem drzo. Az by som bol taky zakomplexovany ako Ty peet, tak to si tu ziadam ospravedlnenie od n prispievatelov, a aj od autorov ktori ma dezinformovali - a to by bola poriadna blbost, nie?
-
PeterX, ty si to mýliš. Kvalita príspevku nezávisí od jeho dĺžky, ale od jeho vecnosti a vyargumentovanosti. A tak sa môže stať, že dvojriadkový príspevok pravdivo zhodnotí to, že ospravedlnenie okorenené iróniou v skutočnosti nie je ospravedlnením a naopak dlhý príspevok odvolávajúci sa na súkromné info, prípadne známu, ktorá pracuje v ekonomickom oddelení trendu sú úplne bezcenné. A nie len to. Nemal si sa ospravedlňovať mne, ale Havranovi a celej redakcii Jetotak.
To ty ale neurobíš. Jedným zo základných znakov propagandy je jej heslovitosť. A keď sa vyslovujú len jednotlivé heslá, potom nie je potrebné byť konzistentný. A tak raz prídeš s tým, že Mikloš je super ekonóm, raz sa zaštiťuješ Mišľanovom, raz sa vyhlásiš za ľavičiara a potom obhajuješ kapitalizmus. Propaganda pracuje aj s klamstvom. Lživé heslo je vystrelené a v politickom zápase už nie je čas analyzovať jeho pravdivosť. A tak ty, v súlade s najnovšími SAS trendmi vyhlásiš, že bruselský centralizmus zničil naše poľnohospodárstvo. Čo na tom, že čísla hovoria o tom, že poľnohospodárstvo sme si zničili dávno pred vstupom do EU. Ty to odbiješ slovami, že čísla nevypovedajú o realite. To jedine TY.
O Havranovi si vyhlásil, že profitoval z Gorily a že sa nechal platiť finančnými skupinami[PeterX, 16.01.2012], [ PeterX, 21.11.2011] a to bez akéhokoľvek argumentu(honoráre sú smiešne sumy, radšej sa ich vzdávam, aby som nemusel robiť daňové priznanie). Pošpiniť. To je tiež metóda, ktorú využíva propagandista.
O Havranovi si napísal, že propaguje koalíciu SMER-KDH[ Peter X, 23.01.2012, 10:26] a to kritikou SAS a OL. Čo už môže viac vypovedať o propagandistickej povahe, ako toto. Ten kto kritizuje nás, podporuje našich protivníkov. To je presne tá argumentácia, ktorú používali komunisti proti všetkým kritikom.
A nakoniec ešte jedna drobnosť. Fabry vyžítaš článok v ktorom predložila argumenty, prečo ísť k voľbám voliť negatívne(vhodiť biely lístok). To je podľa teba zločin, ale sám na jednom mieste píšeš, že sa volieb nezúčastníš[PeterX, 08.01.2012, 02:2]. Zasa nekonzistentnosť propagandistu?-
peet, docital som to po asi treti riadok. Poviem Ti tak - Havran ml. a kol sa mozu zvysoka vy**** na anonymnych prispievatelov ako ja. A ja sa mozem rovnako zvysoka vy**** na anonymov ako Ty. Mysli si o tom co len chces.
-
O tom, že Havran na anonymného prispievateľa ako ty nese.ie svedčí fakt, že na tvoje ohováračky viac krát reagoval[havran ml, 16.01.2012, 16:59], [Havran ml, 21.11.2011, 09:58]. Čo si ešte povymýšľaš?
-
peet, prihlas sa na Urade pre dohlad nad anonymnymi diskusiami na internete - maju tam pre Teba odmenu za advokatske cinnosti :)
-
Ak si sám chrapúň, tak nemoralizuj. Iróniou svoje klamstvá nezakryješ.
-
kde presne v predoslom prispevku moralizujem?
-
Vo vyššie citovaných
-
Re: Re: Re: Re: Re: Ach ty propagandista
Autor: Peter X
02.02.2012, 16:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
nemam cas a chut si to po sebe citat, kym Ty mas evidentne prebytok casu, tak v pohode skopiruj a potom sa zacnem zamyslat kde som urobil chybu ze vnimas moj text ako moralizovanie. Podla mna je rozdiel medzi moralizovanim, a medzi riesenim otazky koho volit aby nam tu nevladli "gorily". A moje glosy SMERu a kol. nie su moralizovanim, ale konstatovanim nizkej moralky Fica a kol., a to je dost rozdiel.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
len menšia oprava. keď vznikala Gorila, teda začiatkom roka 2006, SNS nebola ani v opozícii, ale mimo parlamentu. zrejme preto nebola pre Pentu dostatočne zaujímavá
-
neregistruje. Sustreduje sa na madarsku krv. Ze slovenska moze tiez potiect to je pre neho druhorade.
-
Dufam ze uz sedis v tankochu s nastartovanym motorom ...
-
Asi nevies, ale z genetickeho hladiska je aj madarska krv slovenska ...
-
sme vsetci potomkovia toho isteho predka. Madari, Cinania, Cesi a aj my. Narod je vsak definovany geopoliticky a kulturou.
Genetika sa vsak prejavuje aj v bojovnosti a zbabelosti. Madari maju aj jedno aj druhe. Ak my mame iba zbabelcov, tak sa nasi potomkovia maju na co tesit.
-
-
-
-
Nechapem ten FETIŠ delenia politickeho spektra na lavicu a pravicu ...
-
na čo sa hráme? my nie sme obetami gorily čo sa tu nečakane objavila. každy dospely človek velmi dobre vedel čo sa deje. každemu bolo jasne, že kuponova privatizácia je velkokradež, že holanske drazby v male privatizacie su transferom majetku do ruk mafie. že urychlene privatizacie za čarnogurskeho a mečiara je rozdavanie za 20% cash. a tak to pokračovalo a nakoniec pokračuje. len dnes už nie je čo privatizovať a tak sa rozkradaju peniaze z dani aj unie. gorila je len jeden diel zo stodielneho serialu. vedeli sme že sa to deje ale skoro všetci sme si mysleli, že aj mne alebo tebe sa ujde kus žvaca. tí čo nie v gorile sa tvaria ako neviniatka. ale opak je pravdou. všetci ti novi na kandidatkach sa vybrali kradnuť, nič ine predsa post poslanca nezaručuje tak dobre ako beztrestne rozkradanie. dokial v referende neschvalime doživotie za korupciu na najvyššich miestach, dovtedy tu možeme vyplakavať.
-
"Posledným príkladom krízy oficiálnej ľavice sú prepojenia Smeru na oligarchiu, ktorej praktiky v ničom nezaostávajú za podozreniami z Gorily"
Pokial ja viem, Smer zabera z Gorily tak 5%. Ale Havran sa musi vyburit, to ze to nezodpoveda pravde, nevadi...-
"v ničom nezaostávajú za podozreniami z Gorily"
Ved nehovori o Gorile. Len ze je to take iste. Tie prepojenia na oligarchiu.-
Tak o com hovori?
Alebo to len tak z brucha treskol, a kedze ide o medialneho otloukanka, netreba ziadneho podkladu?
-
-
Uplne suhlasim.Len bysa mali presunut volbi na neskorsi termin.
-
-
Opakujem to stale. Keby v roku 2006 Dzurinda prekrocil svoj tien a vznikla koalicia SDKU-DS a SMER-SD, bola by dnesna politicka situacia daleko pokojnesia a viac orientovane na predvolebne programy ako na brazdy medzi nimi.
Zakopova vojna nikdy nic nevyriesi ... -
Struzlikari Havran, Chmelar a tutti quanti
Autor: Lord Acton
30.01.2012, 13:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Postkomunisticky Fico by ich nazval lavobockami, no v tejto chvili ide aj o ine, dolezitejsie veci. Havran, Chmelar a tutti quanti si na chrbte Gorily prave struzlikaju svoju politicku lodicku. Pravica krvaca a uz nestoji za rec. Teraz len treba prepuhovat hlboku brazdu na domacom laviciarskom ihrisku. Dobre popolievat a hnojit semienka myslienok ANONYMOUS, OCCUPY, a Hor sa na barikady na povalenie sucasneho systemu a globalneho trhu. A ak nahodou ta implozia skazeneho systemu nie a nie prist, tak aj ta dlazobna kocka sa este bude hodit. Lebo Vivat Revolucia
-
je to velka a napinava kauza, ale skusim sa k tomu s opatrnostou vyjadrit. clanok je velmi dobry. kriticky poukazuje na mozne politicke ci trestne zavery kauzy Gorila.
korupcia bola a bude ale Gorila je vynimocna. ak by bola kauza "malej gorily" na urovni Ziliny, Kosic ci prislobecneho Brna , bolo by to vazne ale pomaly by sme na to zabudli. Gorila je zial korupcia, na urovni celeho statu a mozno dokonca presahujuca tento stat. to je vazne a dramaticke.
bolo dobre, ze sa tiez velakrat poukazovalo na kupovanie poslancov zo strany vtedajsej vl. koalicie. lebo- ked sa daju nakupit poslanci, potom to uz "nie je hra".
kazda, aj hriesna hra ako zolik o peniaze musi mat svoje pravidla, lebo inak straca smrnc aj svoj zmysel.
v tomto kontexte sa da povedat, ze podvody ci vysokoskol. tituly po troch rokoch studia nemohli byt prekvapenim.
Spolocnost ci stat a jeho vedenie by vzdy malo byt prikladom, ktory taha aj beznych jednotlivcov. -
Re: Struzlikari Havran, Chmelar a tutti quanti
Autor: peet
31.01.2012, 07:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Ako to vyzerá, tak liberálny kapitalizmus a globálny trh sa položí aj sám. Čo si chcel napísať tým strašne ironickým príspevkom?
-
-
Dobra analyza.
-
+
-
V čase, keď slovenské strategické podniky ovládli finančné skupiny nie sú pre ľudí žiadne istoty. Ľud stratil dôveru v politikov či už zo skorumpovaného sdku (po ktorom už ani pes neštekne), falošným farizejom s kdh (ktorí vesele privatizovali tiež napr. bratislavská vodárenská spol., prideľovanie bytíkov v BA) nedôveryhodným politikom, čo spôsobili pád vlády (SaS) . Slovom koaliční politici upadli v hodbe za províziami s privatizácii národného majetku na morálne a etické dno, a ľud im nedôveruje a nebude takýchto neschopných politikov voliť. Bolo by zadosťučinením pre rozkradačky národného majetku ich všetkých rad radom postaviť pred súd a zatvoriť do basy. Pozor dejiny sa aj v niektorých oblastiach opakujú. Len aby takýto politici pošpinení korupciou nedopadli ako Husajn, Kadáffi, tšavčesku a iní. Nemali by skúšať trpezlivosť vlastného národa, lebo to môže mať nepriaznivé dôsledky pre politikov. Voľby sa blížia, ale ľud na kadejaké kecy, diskusné relácie typu o 5 minút dvanásť či na telo už nenaletí. Sila je v národe a ten slovenský národ je veľmi nespokojný s vládnutím, s minimálnou námedznou mzdou, s nezamestnanosťou a ponižovaním vlastného národa. Politici z sdku, kdh, SaS sa môžte hanbiť. Takýchto nevolíme. Fuj, hanba.
Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872
Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.
Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist

