JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Nukleárny Irán – prirodzené právo, alebo exkluzivita

  • do iranu radsej nie

    Autor: Tomas .. Husar

    01.02.2012, 12:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ak je pravda, ze Iran ma desiatky obohacovacich zariadeni tak vojensky zasah nic neriesi. Mozno ze je este dolezite, ci iran cche bombu aj pouzit, alebo len mat. Ale to asi netusi nik.

    V kazdom pripade jadrom vsetkych konfliktov na blizkom ci strednom vychode je popri rope Izrael a neexistencia arabskeho statu v Palestine.

    • Re: do iranu radsej nie

      Autor: to je jedno

      01.02.2012, 17:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Sionisticka luza z USraela alias Goldman Sachs chce ovladnut cely svet. To je JEDINY dovod chystaneho utoku na Iran podobne, ako tomu bolo v pripade Libye a dalsich krajin...

      7 zemí do 5 let - Generál Wesley Clark mluví v roce 2007 o politickém puči v USA
      http://www.youtube.com/watch?v=an3A3hRA8_M

    • Re: do iranu radsej nie

      Autor: ehm

      02.02.2012, 12:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      si objavil teplu vodu tusim, len nejak netecie

  • Pár nepresností...

    Autor: Východniar

    01.02.2012, 22:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Autor uvádza:
    1) "...iránske hry s jadrovým arzenálom, by nielenže mohli vymazať ktorýsi štát z mapy..."
    - Ahmadinedžád v OSN sa vôbec nezmienil po "vymazaní Izraela z mapy". Povedal, parafrázovane, že Imán povedal, že režim okupujúci Jeruzalem musí zmiznú zo stránok času.
    Googlite: What Ahmadinejad really said abou Israel.

    2) "...a taktiež pokrytecká podpora tyranských režimov naprieč svetom."
    - ??? Okrem Sýrie ma nenapadá ani jeden.
    Čo tak aplikovať túto vetu na USA?

    3) "...Spojené štáty by sa od roku 2001 pustili už do štvrtého konfliktu..."
    - niekde som videl dokonca počet 8.
    Irak, Afganistan, Líbya, drone strikes: Pakistan, Somálsko, Jemen, a 100 vojakov v Ugande.

    • Re: Pár nepresností...

      Autor: Peter Dolina

      02.02.2012, 03:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Uplne suhlasim, mozte sa kludne podpisat, zrejme nepatrite k davu, ktoremu staci nejaku blbost opakovat a potom to hned "vie", este raz: velmi dobra poznamka.

    • Re: Pár nepresností...

      Autor: Tomas .. Husar

      02.02.2012, 07:11 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Parsky neviem, ale povedzme ze mas pravdu.

      Je nejaky rozdiel ci chce nieko vymazat z casu alebo mapy ked na to chce vyuzit A-bombu?

      • Re: Re: Pár nepresností...

        Autor: peet

        02.02.2012, 12:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        A chce použiť A-bombu?

        Mohla by vôbec Iránska atomovka vymazať Izrael?

        Neznamenal by, vzhľadom na spojenectvo Izraela a USA, jadrový útok Iránu na Izrael skôr vymazanie Iránu z mapy?

        Nemal by byť okupačný režim v Jeruzaléme/a v Palestíne/ skutočne zmiznúť z času?

        • Re: Re: Re: Pár nepresností...

          Autor: Tomas .. Husar

          02.02.2012, 13:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          ano, presne o to ide, treba konecne uviest do zivota rezoluciu osn o dvoch statoch v palestine a vela problemov sa vyriesi.

    • Re: Pár nepresností...

      Autor: Východniar

      02.02.2012, 15:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Izrael ma 200-400 atómovách hlavíc, údaje sa rôznia. Irán by získaním a-bomby mal eso v rukáve, že na ňho nezaútočia. Pochopiteľne sa cíti obkľúčený. To, že by sa jeho arzenál rozrástol je iný problém. Saudská Arábia vyhlásila, že by si v prípade nukreárneho Iránu zaobstarala takisto a-bombu. Preco by mal Irán využívať bombu proti Izraelu? Nemyslím si, že sú takí psychopati aby riskovali takúto samovraždu. Napadla snad niekoho S.Kórea? Nie, atomovku využíva k upevneniu svojho skanzenu. Irán je takisto nedemokratický režim a je hodný kritiky, no upracme si najprv u seba.

      Uvažujme, že irán vyvinie jadrovú zbraň: a čo taká India a Pakistan? Neurobili to títo presne takým istým spôsobom?
      Irán je trnom v oku US od ´79, kedy po dobu 444 dní väznil amerických vojakov. Impérium nezabúda a neodpúšťa.

      Predstavte si situáciu, keď iránske a čínske lode demonštratívne preplávajú Panamský prieliv a zakotvia v Mexickom zálive. Predstavte si iránsku/čínskui armádu v Mexiku a v Kanade.

      Má snad Irán nejaké zahraničné mocenské ambície? Vynechajme teraz, že spolu so S.Arábiou súperí o dominanciu v regione.

      Spomeniem ešte otázku demokracie v Iráne, ktorú sa Západ tak snaží nastoliť sankciami. (Nevieme v podstate nič; sankcie alebo hrozba vojnou)

      V Iráne už demokracia bola a bola demokraticky zvolená aj vláda (Mossadek). Vyhovoval takýto model Západu? :)
      ________________
      Súhlasím s reformou OSN. Sú 2 možnosti: Dvojštátne riešenie a spoločný štát.
      So žiadnym však nesúhlasí Izrael. Na rozlohe 22% bývalého britského mandátu Paletíny mal vzniknúť Palestínsky štát. Toto územie sa neustále zmenšuje a podľa mojho názoru je cieľom Izraela blokovať akékoľvek dohody a postupy až dokiaľ úplne neobsadí toto územie nelegálnymi osadníkmi.

      V 1-štátnom riešení sú však v nevýhode Palestínci ako občania druhej katégorie a takisto aj Izraelci vystavení pal. terorizmu. Podľa medzinárodných kadejakých dohôd je boj proti okupácií oprávnený, no žiaľ v tejto súvislosti je kontraproduktívny a treba ho odmietnuť. Od roku 1972 tu máme kontinuálne veto v rezolúciách BR OSN zo strany USA. + segregačný múr, ...

      ...nedávno som čítal zaujímavý komentár T.Spencerovej z oblasti Palestíny. Muž vrtal zbíjačkou do múru, ktorý delí rodiny, znemožňuje dochádzku za prácou a pod.
      Ako memento bolo spomenuté varšavské ghetto a deti preliezajúce múr aby prepašovali nejaké jedlo dnu.

      http://www.historywiz.com/images/holocaust/smugglers.gif

    • Re: Pár nepresností...

      Autor: dobra poznamka

      02.02.2012, 16:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      mate pravdu vychodniare.

      • Re: Re

        Autor: je iran nuklearni?

        02.02.2012, 19:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        What should I say to people who think the Iranian government is undemocratic and a danger to the region and world?
        First of all, what is the nature of YOUR government and what is IT doing in the region and around the world? Iraq, Afghanistan, Guantánamo, indefinite detention and torture, thousands of civilians in Pakistan and elsewhere dead in the undeclared drone wars... the whole "war on terror" has been a horror for the people of the Middle East and beyond. In the context of the history of United States in the twentieth century the past ten years is simply an accelerated and aggressive form of the role the US has played for decades: Iraq alone suffered through two invasions, a decade of sanctions following the crippling of its infrastructure in the ‘90s (which lead to the death of 4,000 children every month due to preventable disease), and then something like a million deaths during the completely unjust war based on Bush's lies most recently. Meanwhile, Iran saw its prime minister removed through a CIA-backed coup in the 1950s and the installation of an extremely repressive autocratic regime headed by the Shah up until its revolution in 1979. ..........Isn't it a good idea for the US to at least institute sanctions against Iran or intervene in some other way?
        In the lead up to war, governments such as ours first prepare public opinion to accept the “necessity” of war and pave the way for the dropping of bombs and shooting of missiles. The US and Israeli governments have been doing precisely this in escalating their war of words and deeds upon the people of Iran. For several years, beginning under Bush and continuing now under Obama, the US and Israel have claimed that Iran is developing nuclear weapons and attempted to get us to think that this is a) what Iran is doing and b) cause for pre-emptive economic and military attacks upon Iran’s people


        http://www.worldcantwait.net/index.php/features-mainmenu-220/iran-mainmenu-247/7602-faqs-on-possibility-of-war-on-iran

  • Vynikajúce

    Autor: môj ty bože

    01.02.2012, 23:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    +++

  • ehm

    Autor: asi tolko

    02.02.2012, 02:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    tutohla mensia antidezinfo kampan, pridajte sa, vdaka
    http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=639705
    nech si media nezvykaju

    • Re: ehm

      Autor: Tomas .. Husar

      02.02.2012, 07:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      A kampani sa podpisujte 2 krat aby Vas bolo viac, medzi zastancami kampane je to dobrym zvykom.

      p.s. kampan podporilo na changenete 40 ludi, changnetove kampane bezne podporuje 300- tisice ludi.

      • Re: Re: ehm

        Autor: ty uboziak

        02.02.2012, 12:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        vypal kam patris, na zachod a neotravuj. ked je chybny web, nemoze za to uzivatel. ked je chybny mozog, je to horsie, vsak? nezavidim, husarko..

      • Re: Re: ehm

        Autor: ad kampan

        02.02.2012, 12:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        ma to este 3 tyzdne cas a uz teraz je lepsi vysledok podpisani /celkovy pocet obyvatelov ako mali podobne kampane v USA. takze naozaj si daj pohov a nezakakavaj zbytocne dalsie diskusie. nikoho totiz tvoje traumy netrapia. sustred sa fakt radsej na tu gramatiku, nech sa zas zbytocne nestrapnis.

        • Re: Re: Re: ehm

          Autor: Tomas .. Husar

          02.02.2012, 17:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Pri kampani aby Microsoft nemal 52 mega za Office na uradoch sa za 2-3 dni na changenete podpisalo 500 ludi, dnes maju 1300 podpisov. Cize tam kde mate vy pomer 39/5 milionov maju oni 1300/5 milionov.

          Kampan proti hospodarskym novinam skratka oslovuje 30 krat menej ludi. To nema nic s mojimi traumamy a gramatikou. Kapisto?

          Kauza HN a iransky jadrovy vedec je domotana a neriesi podstatu konfliktu na blizkom vychode. Podstata konfliktu na blizkom vychode je v tom ci uz konecne vznikne palestinsky stat a ci Iran chce bombu pouzit, alebo len struha formu.

          • Re: Re: Re: Re: ehm

            Autor: este raz

            02.02.2012, 19:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            ty trol butlavy, ked sa ti zda ze je ich malo, mozes sa tiez podpisat, aj 2x. pripadne to mozes preposlat. ale to ty nechces, ty sa chces posmievat ludom, ktori nie su len trapni trolovia ako ty ale o nieco i ide. preto zmizni a bud rad ze bez facky. kapisto?

            no a "Kauza HN a iransky jadrovy vedec" riesi hlavne DEZINFORMACIU ty bota a ie podstatu konfliktu. ked nevies rozmyslat, naco "diskutujes"? fakt asi len aby si akumuloval hrubky. to ti celkom ide (opat sa podarilo), ani nemusis "hrat formu".

            • Re: Re: Re: Re: Re: ehm

              Autor: Tomas .. Husar

              02.02.2012, 20:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Neuveritelne ze take teliatko co chce rozdavat facky ma dnes pristup k netu. Ked sa chces bit chod na futbal, ale nekad na nete.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: ehm

                Autor: ano moj

                02.02.2012, 20:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                sam si tela a sam kadis. zumpa ti smrdio z ust aj z klavesnice a logicky to tahas vsade so sebou. pritom nemas najmensie moralne pravo si tu trolpapulu otvarat.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: ehm

                Autor: Futbal

                02.02.2012, 21:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                A vy sa chodite kam biť pan Husar?

                ----------

                30.1.2012 19:58 | Tomas Husar

                2 Peter Stehlik

                Pan Stehlik pre vas plati co som napisal pred casom:

                keby ste neboli uplne nedolezity clovek, tak by ste si po tych hluspostiach co ste tu o mne napisali zasluzili bud po papuly alebo k sudu.

                Viac na: http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=639705#ixzz1lFonTepx

                ----------

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ehm

                  Autor: Tomas ,, Husar

                  02.02.2012, 22:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Ja nikam.

                  panu stehlikovi som v tej spravicke daval na vedomie ze sa chova mimoriadne chrapunsky a narozpraval o mne take hluposti a nepravdy, ze by si za istych okolnosti zasluzil k sudu alebo preplesk. Kedze tie okolnosti nenastali preplesk a k sudu si nezasluzi.

  • ale

    Autor: palo satko

    02.02.2012, 09:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    amerika je vo vojne s iranskym ľudom odkedy CIA urobila v irane štatny prevrat v 50-tych rokoch minuleho stročia a urobila zo šacha despotu. ich pravo branit sa šestdesiatročnej neustalej americkej agresii je regulerne. a vyrobit si k tomu učelu atomovu bombu a rakety tak isto.idiotsky nápad, že by iranci bombardovali nevinnych je dany vlastnou skazenostou toho, čo ich z takych umyslov obvinuje. dokazom je hirošima.

    • Re: ale

      Autor: zakladni otazka

      02.02.2012, 16:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      opravdu iran usiluje o atomovou bombu?
      opravdu ohrozuje mir?
      opravdu je nedemokraticky?
      to, ze je islam statnim nabozenstvim samo o sobe nedemokraticke neni. je rada analogii.

      • Re: Re: ale

        Autor: uvidime

        06.02.2012, 13:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://www.czechfreepress.cz/asie-a-pacifik/ilja-charlamov-iran-se-pripravuje-na-valku.html

    • Re: Neutuží v příštích letech americko-izraelské vztahy společný nepřítel, Írán?

      Autor: m

      03.02.2012, 18:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Neutuží v příštích letech americko-izraelské vztahy společný nepřítel, Írán?

      Naopak si myslím, že americko-iránské vztahy se budou postupně zlepšovat, jak se Irán stává stále silnější a důležitější mocností v regionu. Nezapomeňme na jeho status ve vztahu k Šanghajské organizaci spolupráce. Jeho pozice se značně posílila tím, že napomohl k řešení nepřátelství mezi Indií a Pákistánem (o což se USA řadu dekád neúspěšně snažily) a uzavřel řadu dohod s oběma zeměmi včetně tranzitních dodávek plynu a nafty do Indie přes Pákistán. Vzpomeňme na nabídku Izraele, že by spolu s Američany (nebo i sám) mohl zaútočit na íránská jaderná zařízení. Tento plán byl jednoznačně odmítnut. Zbigniew Brzeziński, dnes poradce prezidenta Obamy, dokonce uvedl, že povinností USA by bylo v tomto případě útočící letadla sestřelit. Tato zcela samozřejmá a logická fakta nás překvapují, protože žijeme v mediálním vakuu. Bohužel nevím, kdy tento primitivismus, navíc velmi nebezpečný, u nás skončí.

      http://www.polemos.cz/clanekview.php?clanek_id=173

  • Jednostranný pohľad

    Autor: minors

    26.03.2012, 22:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Čítam si o ekonomicko-politickom dianí v poslednom čase denne niekoľko článkov. Keďže mainstreamovým mediám neverím, lebo modifikujú každú jednu správu, hľadám si články na Internete a je mi jedno z akej stranky, od akého autora článok je. To preto, aby som získal čo najnezávislejší pohľad na udalosti. Myslím si, že autor je pekne nakŕmený mainstremovými správami. Spomína hrozby islamizmu, ale nevšíma si reťaz dianí v posledných rokoch. Nikto ma nepresvedčí, ze naozaj VŠADE ( Vietnam, Tunis, Irak, Afganistan, Libya, Egypt, Syria, Iran, .... ) bola a je situácia taká, že by bolo treba rozvrátiť krajinu jednu za druhou. Kobercovými náletmi zničiť infraštruktúru, paralyzovať krajinu. Zaujímavé je, že všade s veľkou ochotou nastupoval policajt zemegule - USA. Nepozerajme sa na veci len politicky a ideologicky. Pozrime sa aj ekonomicky. Ale nie na ropu. Pozrime sa na to, čo sa udialo pred pár rokmi v Iraku a Iráne. Obe krajiny vystúpili proti používaniu amerického dolára ako jedinej meny v obchode s ropou. A práve tu je pes zakopaný. Tieto krajiny ODMIETLI americký dolár ako jedinú menu a tým PRIAMO OHROZILI celú ekonomiku USA. A toto predsa USA nedospustí. Za žiadnu cenu. Kruh sa uzavrel. USA si s malými krajinami poradili pár podlplatenými rebelmi, ale nie všetky krajiny sú malé a bojazlivé. Pôjde do tuhého. Ja osobne vidím aj v Iráne len potenciálnu obeť amerického strachu o svoj, dnes už málo cenný dolár. Keby skolaboval, tak len 4% HDP ro4ne ostanú občanom USA a ich nepodarenej vláde a prezidentovi.

Videonázor

Cigán, možnosti inklúzie Rómov na Slovensku vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist