JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Poslankyňa Mojsejová

  • Všetci si z nej robia srandu

    Autor: Xman

    26.01.2012, 10:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ale ak sa pozriem na web jej strany http://www.sss-nm.sk/
    uplne zapada do nasej politickej sceny. Programovo aj stylom komunikacie s volicom.
    Naposledy sa na TA3 strapnila "intelektualka" Ghannamova, ktora chcela Mojsejovu nachytat na prevode majetkov na tretie osoby, a nakoniec sa musela ospravedlnit, ze nema dokaz, len indiciu.
    Aky je rozdiel medzi napr. Lipsicom a Mojsejovou, co sa tyka retoriky o Gorile? Skoro ziadny, akurat Lipsic o Gorile vedel uz davno, zakryval ju a druzil sa s opiciackymi politikmi, az kym sa kauza neprevalila vdaka zurivemu boju SaS a SDKU-DS.

  • Ako

    Autor: No neviem

    26.01.2012, 11:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    to nazvať. Nedávno článok o veľmi zaujímavej výstave a miesto toho, aby sme sa pokúsili o sebareflexnú diskusiu o našom dnešku oproti a cez, do priestoru vpadol notoricky slovák štát a riešili sa US voľby. No a tu sa máme opäť akési unikum, v lepšom prípade povznášadlo nad triviálne známou úrovňou občianstva 3. cenovej skupiny, v horšom, čo už tam, „osobitosti“ akejsi divy s káblovkou pre svojich psov. Problém je imho podstatne viac v pomaly už fatálne chýbajúcej (charakterovo-ideologicko-mocensko) nezaťaženej skupiny inteligencie a ďalších a postupnej degradácii významných častí populácie a Rómovia sú v tomto úpne mimo. Dávam 1.

    • relacia na TA3

      Autor: m. stefanovic

      26.01.2012, 14:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      naposledy vystupovala p. Mojsejova na TA3. v debate predviedli vsetci vystupujuci pomerne slabe argumenty, resp. slaby volebny program. treba povedat, ze redaktorka Ghannamova bola dost ostra, ale je zrejme snaha vytesnit zo sceny politickych trpaslikov. politicky, (nie intelektualne) dominoval Matovic, ktory dostal o trosku viac priestoru. az na recesisticke a neslusne prvky vsak nevidiet zasadny rozdiel, ked je uz rec o Mojsejovej medzi jej stranou a stranou 99 percent. ciele ci hesla obidvoch su rovnako nerealne.

      • Re: relacia na TA3

        Autor: Ghannamova

        26.01.2012, 15:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        bola uplne uboha. Priklad to uboheho moderovania pre studentov prveho semestra.
        Dnes, ked polovica volicov volby ignoruje a tym aj vsetky strany a politikov, co potrebujeme najmenej su Ghannamova, Jilek a dalsi pseudointelektuali, ktori chcu rozhodovat kto moze kandidovat, zapajat sa do politiky a verejneho zivota a kto nie. Mojejova si zasluzi pochvalu za snahu. Nie je o nic skodlivejsia a nebezpecnejsia ako Matovic, Meciar, Dzurinda, Fico a spol. O Mojsejovej snahe rozhodnu volici. Dufajme, ze vo volbach s vyssou ucastou ako naposledy.

        • Re: Re: relacia na TA3

          Autor: idiot si

          26.01.2012, 18:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          je hanba ze ghannamova konci v relacii kvoli dvom skaredym a vyschnutym zenskym....je hanba ze ta3 vyhadzuje moderatorku pretoze sa na nu tie dve p--e stazovali....tak to vyzera ked vypaseny gucik vedie telku....

          • Re: Re: Re: relacia na TA3

            Autor: Zrejme si nevidel relaciu

            26.01.2012, 22:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            co predviedla Ghannamova som v zivote nevidel. Musela byt pod vplyvov drog. Inak si to neviem predstavit.

            • Re: Re: Re: Re: relacia na TA3

              Autor: idiot si

              26.01.2012, 23:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              jedina co tam bola na tabletkach bola ta -pizza mojsejova :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

          • Re: Re: Re: relacia na TA3

            Autor: jednokto1

            28.01.2012, 12:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            "je hanba ze ghannamova konci v relacii kvoli dvom skaredym a vyschnutym zenskym....je hanba ze ta3 vyhadzuje moderatorku pretoze sa na nu tie dve p--e stazovali....tak to vyzera ked vypaseny gucik vedie telku...."
            -----------------------------------------------------
            To moderovanie Ghannamovej sa podobalo napitému skorumpovanému vyšetrovateľovi ŠTB a nie nestrannej a nezávislej modrátorke!
            Nič to nemení na fakte, že sme sa z relácie okrem invektív a bulvár info alla +7dní nič nové nedozvedeli.

            Dora z Pereša je fenoménom politiky, ktorý spočíva v tom, že ak niekto pokútným spôsobom ukoristí dostatok peňazí, tak má všetko. Samozrejme okrem zdravého rozumu, ktorý nie je napredaj, len vysokoškolské tituly!

      • Re: relacia na TA3

        Autor: No neviem

        27.01.2012, 08:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Súhalsím a preto neriešim. Je to len o technologickom zvládnutí manipulácie s publikom. Téma a jej podanie, schopnosť osloviť a priradiiť tých, ktorých môžeme a potrebujeme získať k nimi očakávanému statusu - lepší, intelgentnejší, zodpovednejší, efektívnejší - pravica, ukrivdení, poškodení, vylúčení - ľavica. Obsah je už druhoradý, ideálny príklad, v januári 2012 naše otcostrany naprieč zameraním prisšli na, to, že podstatným problémom je PRÁCA. V takomto múdrom a kritickom prostredí sa môže už aj p. M priblížiť k premiantom, jej problém je však v tom, že má veľa bizarného za sebou. Keby prišla ako nepoznaný list, potrebné frázy a floskuly hravo zvládne. Je predsa zodpovedná, ta jak?

  • slovač

    Autor: Dedo

    27.01.2012, 20:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Je pravda,že Mojesejová je vulgárna,ba až ordinárna,ale prečo sa tak pohoršujete? Taká je predsa viac ako polovica národa až na to,že nie v TV,ale doma,medzi známymi,rodinou,či kolegami.Mojsejová akurát našla odvahu vystupovať na verejnosti presne tak,ako jej zobák narástol.nepretvaruje sa,nehrá sa na dámu,je sprostá a vulgárna,ako sme my všetci,ktorí sa hráme na intelektuálov,vzdelancov a slušných ľudí.
    Nora nemôže preraziť,lebo väčšinu majú intelektuálne GORILY s vysokými školami, I potmi,notebookmi,motýlikmi a róbami až po zem,pretŕčajúci sa pred TV kamerami,na smotánke v Redute a palácoch.Človeku sa dvíha žalúdok nad úrovňou slovenskej smotánky,horných desaťtisíc a všetkej tej nehanebnej svolače,ktorá klame v priamom prenose,ako hovoria bratia," jak kdiš tiskne ".

    • Re: slovač

      Autor: Peter X

      29.01.2012, 09:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Z casti s Tebou suhlasim Dedo. Len dodam ze Mojsejova mala 3 dovody preco to robi: 1. je cisty archetyp "attention whore", 2. potrebuje korumpovat politikov aby ju nezabasli kvoli danovym podvodom, a tak sa chce dostat do ich spolocnosti, aspon v TV diskusiach kde musia pozvat kazdeho, a 3. ma skusenosti a kontakty z pracou s mediami a ich magnatmi ci ex-magnatmi ako P. Rusko. Mas pravdu Dedo, ze tou vulgarnostou si ziska srdcia mnohych volicov, ale volit ju nepojdu, lebo nie su taki hlupaci aby si nedomysleli ze Nora im na rozdiel od Fica neda z toho co rozkradla a este rozkradne ani tu ohlodanu morkovu kost ako dava Fico v podobe vianocnych prispevkov k dochodkom a pod. Nora robi zasluznu pracu, pretoze poukazuje na to ze aj akoze literarni kritici u nas nemaju to schopnost ignorovat ju, ale venuju jej pozornost, a o to jej ide. A to som si vzdy naivne myslel, ze literarni kritici su ludia co citaju knihy a nepozeraju TV. Ale aspon sa mozem potesit z toho, ze sam TV nepozeram, na Mojsejovu kaslem, a v tejto diskusii (blog som necital, len preletel) som na konci nasiel tento Tvoj dost rozumny prispevok ktorym si mi nadhodil na to aby som si napisal co si o tejto bulvarnej teme myslim.

      • Re: Re: slovač

        Autor: jilekonline.eu

        29.01.2012, 17:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Nejde o literárnu kritiku, ale o občiansky postoj. Mimochodom, televíziu nepozerám. :-)

        • Re: Re: Re: slovač

          Autor: Peter X

          30.01.2012, 08:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          U mna je slovne spojenie "obciansky postoj k Mojsejovej" nieco medzi oxymoronom a zbytocnostou. Nieco ako keby som poslal danovu kontrolu na predajcu Nota bene len preto, ze som videl ze mu niekto iny dal peniaze a casopis si nezobral. Mozno zly priklad, ale ak na toto mate cas a chut, nech sa paci :)), nahnevalo by ma len ak by ste dosli k zaveru ze "Mojsejova skodi, treba preto volit radsej SMER". Vsetko dobre!

          • Re: Re: Re: Re: slovač

            Autor: jilekonline.eu

            31.01.2012, 13:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            To hovorí človek, čo pôsobí vo funkcii anonymného diskutéra na plný úväzok a nadčasmi. :-D Asi vám ušlo, že ide iba o glosu. ;-)

  • Asociálne Slovensko v rôzných národných farbách: Nie dávky, ale prácu!

    Autor: jednokto1

    29.01.2012, 15:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    "...stále len hľadajúceho imaginárnych vinníkov za svoj stav dokonca v príspevkoch na stravu rómskym deťom v hmotnej núdzi. Neprekáža mu ani fakt, že tento zmätený bľabot prichádza od človeka, ktorého psy sa obliekajú do pyžám a majú káblovú televíziu v búde."
    ---------------------------------------------------------------
    Napriek tomu, že sociologička Dr. Z. Kusá predpovedal, že predvolebná kampaň bude zameraná na tých sociálne najviac ubiedených, tak sa aj stalo. Hoci vyzývala, aby sa politické strany k tomuto primitivizmu neznížili (parafrázujem).

    Sledujem ako sa nám Slovensko pred voľbami pekne spolarizovalo a zafarbilo. Objavujú sa politické strany v národných farbách.

    Červená: (Socialisti) K cigánskemu otázke sa vyjadrila zatiaľ len SDĽ prostredníctvom Dr. Cyrila Betuša, ktorý chcel zrušiť Luník IX a povinnosti spolu so zodpovednosť posunúť "vyššie" na Rašiho magistrát! Prečo by sa mali s cigánmi špiniť?
    Smer to vôbec nezaujíma, lebo ich pre asociálne podniky sú Rómovia neefektívnou pracovnou silou. Ale ľudia si zaslúžia istoty, lebo štát chrýáni aj cigánov!?
    Takisto KSS+ ZRS dlhodobo tvrdia, že pre lumpenproletariát ich nevolí,(ale Fica, či Dzurindu) tak pre nich ani prstom nepohnú!

    Biela ( Konzervatívci) KDH sa zatiaľ jasnejšie nevyjadrilo.
    OĽ + NO (KDS + OKS) sa dali počuť, že treba Cigánom dať nedostižné vzory akým je VŠ rómský profesor Peter Pollák.
    Prečo tam im nedali za vzor rovno Bellu, aby každý cigánsky chlapec chcel byť rovno kozmonautom? Potom by sa skôr lepšie učili?

    Modrá: (Libertiáni) SDKÚ a SaS majú jasnú politiku prostredníctvom ľudí akými sú "sociálne cítiaci" Ľ. Kaník a L.Nicholsonová >len jednú teplú polievku na deň! Ich model je jasný žiadne peniaze príživníkom! Americký model je OK! Sociálne dávky si treba odrobiť. Nikomu však nenapadne kde sa nájde práca a najmä peniaze na jej vytvorenie pre 400 tisíc ľudí? Alebo ich radšej nechajú pomrieť hladom, aby štát nemusel žiadne zbytočné dávky vyplácať?

    Hnedá (tyč na zástave): (Nacionalisti) okolo Nory Mojsejovej > nič im nedať!, Anny Belousovovej >Nahnať čistiť hory a lesy! Pra obyčajní ľudia okolo Mórica, ktorí tvrdia, že úzky dvor a dlhý bič ich problémy vyrieší! Alebo problém vyriešia uniformovaní nackovia okolo Kotlebu? Treba vystavať koncentráky, alebo "ľudskejšie" tábory nútených prác a problé máme z krku?

  • poslankyńa Mojsejová

    Autor: emmka

    29.01.2012, 22:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Poslankyňa Mojsejová

    Peter F. 'Rius Jílek
    úbohé pán autor... za takéto čosi sa treba hanbiť , ale koľko ľudí toľko názorov , ja vám ten váš neberiem ale s ním nesúhlasím, dôvody sú všeobecne známe a nemá význam to tu rozpisovať, napríklad prečo by sa cigán zamestnal za 500 eur hrubého, a musí robiť ked má zo sociálky viac v čistom a hlavne bez roboty? To súfakty, ktoré sú overiteľné, stačí mať tak 4 deti a viac a život je raj... hlavne bez roboty, stačí sa zoparkrát ukázať v tv sem tam niečo zaoáliť alebo zamordovať nejakého....

    • Re: poslankyńa Mojsejová

      Autor: Dedo

      29.01.2012, 23:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ak je to také príjemné a jednoduché,tak prečo to nerobíte aj vy? Budete si sedieť doma pri TV urobíte zopár detí,aspoň katolíci nebudú skuvíňať,že chodíte na potraty a zoberiete pár stovák ečiek bezpracne.Veď to je zmyslom života,pravda?
      K politikom:čo keby nešiel ani jeden volič k urnám? Už by sa patrilo dať tým nenažrancom,ktorí nás podceňujú,najavo,že nie sme takí debilní dementi,za akých nás považujú,kým si plnia vačky.Čo keby mali žiť z priemerného zárobku,bez asistentov,čo keby si svoje vyčínanie hradili z členských príspevkov a nie zo štátneho rozpočtu? Asi by ich prešla chuť hrať golf alebo tenis v pracovnej dobe,však?

Videonázor

Cigán, možnosti inklúzie Rómov na Slovensku vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist