Mnohe z argumentov, ktore dlhu dobu pocitujem, ale nedokazal ich dostatocne jasne ich pomenovat, pan Drobny vyslovil za mna.
Najviac asi ten jeden, narazajuci na ten nechutny osial do- metropolitanskeho-kabatu-prezlecenej malomestiackej stadovitosti, ktora je typicka pre 9 z 10 podporovatelov madam Radicovej. A ta nezmyselna hra na cisarove saty, ktorymi je Radicovej \\"nezavislost\\".
Vzdy som mal pocit, ze prave autori tohto portalu najviac opovrhuju bezduchym modnym hranim sa modernych televizor napodobnujucich panacikov. Preto ma fakt prekvapila iniciativa pana Havrana.
Výber z blogov
Všetci v protismere
Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...
[Tiburon]
Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu
V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...
[Kriteko]
Diskusia k článku:
Prečo nebudem voliť Ivetu Radičovú
-
-
..veru. Tak budem voliť starého ..uja. Človeka, ktorý si nevážil svojho predchodcu. A možno by Vám niečo povedal aj pán Mečiar, keby sa nehanbil.
-
PRáVEžE áno, pretože tu už nejde o starého uja, ale o kamuflovanú pravičiarku, ktorá ak má toľko peňazí na kampaň, tak za ňou stoja vážne prospechové skupiny. Nie je to ideálne, ale Gašparovič nie je členom Ficovej strany, teda je nestranný (i keď možno s istou náklonnosťou). Radičová sa ale tvári, že je kandidátkou všetkých, čo je veľký omyl! Na to by sme mali pamätať a zbaviť sa tej naivńej predstavy, že tu bojujeme boj zla (pozostatky mečiarizmu) s dobrom (osobnosťou, ktorá vie, čo sa patrí).
-
ale za Gasparovicom nestoja ziadne zaujmove skupiny? On je akoze obciansky kandidat? Ci za nim stoja tie dobre?
Ludkovia, volte si koho chcete, ale aspon si prestante klamat.
Su to prve volby, kde ide o politiku aj v ideologickom zmysle. Avizoval to uz aj Miklosko, ale nezozal uspech. Preco? Pretoze tim Radicovej tuto logiku razantne odmietol, vediac, ze kandidatka taha za kratsi koniec.
Povedzte jedno: aky je najhorsi scenar mozneho vyvoja v pripade Gasparovicovej prehry?
Radicova nebude poslusne podpisovat nejake zivotudolezite zakony, a vrati ich do parlamentu, kde bude moct Meciar vyskakovat?
Akoze co take hrozi, aby to vo vasich ociach legitimizovalo taketo nechutne kadrovanie a tak vasnive obhajovanie vysad a vyhod cloveka, ktory aj podla Fica uz davno mal s hanbou zmiznut zo slovenskej politickej sceny?-
"Povedzte jedno: aky je najhorsi scenar mozneho vyvoja v pripade Gasparovicovej prehry?"
.
Najhorsi scenar je ten, ze Radicova odo dna zvolenia bude pravidelne blokovat takmer kazdy zakon, ktory dostane, cim vlada do konca volebneho obdobia prakticky skoncila.
A podla mna to je aj scenar realny, kedze Dzurinda bude tak strasne silou mocou chciet ukazat ze este nezatrepal krpcami, ze to Radicovu bude nutit robit takmer denne. Ako pri Lisabone. Nikoho by nenapadlo ze ho napriek tlaku zo svojej frakcie bude blokovat. Ale predsa ho blokoval, lebo nedokazal potlacit jesitnost a poslednu sancu "ukazat Ficovi". To iste sa bude diat s Radicovou. SDKU vie, ze po volbach bude mat este menej poslancov ako dnes. Preto ma poslednu sancu napnut z poslednych sil co najviac svaly. A na to bude hanebne pouzivat Radicovu.
A nevykladaj mi prosim, ze Radicova bude mat autonomisticke sklony. Akonahle by sa Radicova zacala prikazom svojich partajnikov branit, Miklosove media z nej zo dna na dej spravia bosorku, a ona to vie.-
to snad nemyslite vazne?
Dzurinda bude Radicovu nutit ako?
Kazdy jeden zakon?
A koalicia prezidenta nedokaze prehlasovat?-
Re: Re: Re: nie ze by mi to trhalo zily,
Autor: Traktor
31.03.2009, 18:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Ak ti nie su zname ani principy prezidentskych pravomoci, preco tu tliachas o svojej pravde?
Samozrejme ze koalicia prezidenta neprehlasuje, lebo nebude mat 66% percent, ty ignoramus.
Ked je prezident len taka bezvyznamna figurka, ako sa ti snazia nahovorit media, ktora ma akurat pekne vyzerat, preco myslis ze sa Meciar unuval s unosom prezidentovho syna? Len tak zo zabavy? Prezident je pre opoziciu na najdolezitejsia figurka na sachovnici, najvacsia sanca ako prezvziat naspat moc. Akurat sa musia snazit na to nepozornovat, aby ponechali lavicovych liberalov ako ty v malatnom pocite neohrozenosti.-
Re: Re: Re: Re: nie ze by mi to trhalo zily,
Autor: julo
31.03.2009, 18:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
neviem o tom ze by po bloku bolo treba 66%, ale s tym meciarom na tom nieco bude. plsu sa staci pozriet na moc klausa nad topolankom ci juscenka nad timosenkovou. nikdy nevies kedy moze byt prezident jazyckom na vahach
-
Re: Re: Re: Re: nie ze by mi to trhalo zily,
Autor: Cyrano
31.03.2009, 18:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
dohodneme sa, ze si to najprv s tym prezidentskym "vetickom" nastudujes, a potom sa ospravedlnis (alebo aj nie, vsak zvazis) a potom eventualne nadviazeme na "plodnu" diskusiu, dobre?
-
-
-
Pre ficovolicov a jeho spriaznenych tunelarov je to asi naozaj ta najhorsia mozna predstava. :)
-
-
-
-
-
-
A toto prestal byt nezavisly portal odvtedy, co je jeho sefredaktor volebnym lidrom u Nemcsicsa.
-
A ako to s tym suvisi?
-
sefredaktor akehokolvek periodika kandidoval za lubovolnu politicku stranu, tiez by ste sa pytali?
-
- JTT je nazorovy portal, neprinasame spravodajstvo, moje postoje su zname a logicky doplnaju politicku angazovanost
- Najnovsim prikladom je Jean- Francois Kahn z tyzdennika Marianne, ktory rovnako kandiduje do EP
- Skor ma trapia ti sefredaktori, ktori nekandiduju a predsa vieme, ze su ideologmi stran.-
No ako ste si to pekne vysvetlili.
Aj priklad z Francuzska mate, len ten prvy argument je fakt mimo logickej hodnoty.
-
-
-
-
-
Preco nespravite anketu
Autor: o tom, ze ci citatelia viac suhlasia
29.03.2009, 21:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
s Havranovym alebo s Drobneho nazorom?
-
pripomeň si milá dáma, kto je vlastne Gašparovič, skús sa nad tým zamyslieť. na poľovačky je výborný, dá sa s ním zabaviť...
-
http://nezavisli.blogspot.com/2009/03/volim-proti-tejto-vyprazdnenej-forme.html
-
chcu byt silou mocou nezavisli az to pripomina take stado. chcete byt "cool" nastriekajte si CHE na tricko sem tam nejaky kosak a kladivo a budete "cool" nezavisli, prti konzumu, vsetko krtizujuci ale nepoloziaci ruku k dielu.
naozaj a co ste robili ked ludia stali na namesti, a strngali klucami. to bolo tiez take nechutne davove, vy ste asi vyplnali prihlasky do KSS z trucu aby ste vzdy sli proti prudu.
Nedochadza vam, ze ist neustale proti prudu bez premyslania kam ide prud je presne taka stadovitost proti ktorej akoze bojujete?-
Re: Re: mam podobny nazor
Autor: Havran k vrane sadá?
31.03.2009, 18:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ked ludia stali na namesti, a strngali klucami, stali sme na namesti a strngali klucami. Nieco podobne sme robili v roku 1998. Preco by sme mali spravit rovnaku sprostost tretikrat?
-
-
-
Mne sa páči, ako si je veľa ľudí tak istých, že voliť Radičovú je jednoznačná, nepochybná vec.
Strašná moc mať pod rukou veľké médiá, strašná..-
a volit IG je podla vas co?
Lebo ak vam este nedoslo tak v druhom kole su iba dvaja a nerozhodny vysledok je nemozny tak isto ako opakovanie odznova.-
..napokazme to! Ale načo toľko publicity? Keď viete prečo voliť svojho kandidáta a sily sú vyrovnané, tak sa nie je čoho báť, netreba ho nasilu natískať.
-
-
Ano, to jednostranne vymyvanie mozgov mediami je uz fakt nechutne
-
-
Mne sa páči, ako si je veľa ľudí tak istých, že voliť Radičovú je jednoznačná, nepochybná vec.
-
kristepane konecne, pri sucasnom stave slovenskeho medialneho priestoru clovek zacne mat po urcitom case pocit ze svet sa zblaznil. vdakabohu evidentne este existuju ludia ktori dokazu okrem citania aj mysliet.
vdaka za clanok, mozno ma slovenska spolocnost este predsa len sancu :-)-
Ja neviem v akych svetoch sa vy pohybujete a co vlastne riesite.
po 4. aprli 2009 bude prezident IG alebo IR. Nikto iny nim byt nemoze. Aky triezvy nazor?
My tu teraz neriesime to ci je IR konzervativna, ci ma rada potraty ci po veceroch prezuva male deti.
Tu je 4. aprila vyber medzi IG clovekom co reprezentuje to najhnusnejsie co na slovensku je bez vynimky a IR, ktora nie je dokonalost sama. Ani ja nie som dokonaly ani vy ani autor tohoto blogu a ani FM nie je dokonaly.
Napriek vsetkym nedostatkom co IR ma, plne a s riadnym naskokom predbehuje v slusnosti a moralke sucasneho prezidenta protikandidata IG.
Vase polemiky a uletene reciciky ci IR je viac ci menej dokonala by som pochopil, ak si vyberame z dvoch slusnych ludi. Napr. FM a IR.
Od tohoto sme zas a opet veeeelmi daleko a tak ja budem volit IR. Aj ked nesuhlasim so vsetkymi jej nazormi, aj ked nesuhlasim s SDKU reprezentovanym MD. napriek vsetkemu aj tomu co mi na nej najviac vadi ju povazujem za lepsiu ako IG. Lepsiu ako RS a aj ako MK.
Ak by sa stalo, ze volit nepojdem, tak NEEXISTUJE, NEVER EVER EVER ze dam hlas IG. EVER.-
"predbehuje v slusnosti a moralke sucasneho prezidenta protikandidata IG"
V roku 1989 sme podporovali tych, ktori v slusnosti a moralke predbehovali svojich predchodcov co vynieslo do vysokej politiky aj IG, ktoreho komunisticka, minulost v skutocnosti = vyskrtnutie z KSC po roku 1968 (http://www.tyzden.sk/sk/tema/homo_gasparovic.php) co bola v roku 1989 ta najlepsia kvalifikacia.
Podobne v roku 1998, co priviedlo k moci vladnu garnituru, ktorej clenkou bola napokon ja IR (podla radicovolicov na JTT tento fakt = aracionalny bullshit).
Slusni a moralni ludia zakazdym po nastupe do funkcii aroganciou moci vytvorili podmienky pre volebne vitazsvo "vacsieho zla".
Tento trik s viazstvom slusneho a moralneho kandidata by nepochybne vysiel aj tretikrat, keby tym kandidatom bol niekto, kto sa nebol clenom predchadzajucej vlady slusnych a moralnych ludi.
Takto z tejto kampane zostane strapnenie inak naozaj slusnych, moralnych a rozumne uvazujucich ludi podporujucich kandidatku ich ideologickych oponentov
-
-
-
vazeny pane. nechcel som reagovat, ale uz mi to nedalo. podla mna je to demagogia a silne tendencne. nemam nic proti tomu, ked vyvazujete skore. kludne. ale apriori oznacit neokonzervativcov a socialnych liberalov za uzitocnych blbcov je silna kava. vas pohlad na pana mikloske je mozno spravny. ale existuje este jeden pohlad. clovek ktory nemeni svoje nazory v case je bud \\"vseveduci boh\\" alebo skostnately. reci o vabivom obale a preslej zarucnej dobe su hlupe reci nepodlozene nijakym argumentom. a tvrdenie ze neoliberalny program sdku nema sancu, to mi zase pripomina toho boha. a zaujimalo by ma preco pokladate druhy pilier za minus. ved urcite viete, ze prvy pilier je pyramida ktora zakonite musi krachnut. ved to priznali aj ludia z momentalnej koalicie. ten druhy ma viac chyb ale prezije. vycitate jej, ze je kandidatka sdku atd. gasparovic sa prehlasil za obcianskeho kandidata, ktory ma velmi vyraznu a arogantnu podporu smeru a sns a o tom ani slovo. mate vyhrady ze ju podporuju madari. to iste tvrdi -a to velmi vyrazne a s minimom kultury aj jedna strana a tympadom ste sa zaradil do velmi zlej spolocnosti. sns je strana -aspon co sa tyka spicky- na najnizsej kulturnej urovni. a to som bol mimoriadne slusny. komunisticka minulost. ano, ma ju vela obcanov. ale pan gasparovic ma komunisticku pritomnost. ako inac by ste charakterizoval jeho postoje v cele parlamentu pri porusovani ustavy? je rozdiel pri opustani meciara. ide o cas a dovod. niekto, napr kukan, knazko a dalsi ho opustili hned ako pochopili jeho postoj k vlade a deleniu majetku. iny -i.g.- ho opustil az ked sa nedostal na kandidatku. a jeho hodnota je dana jeho cinmi. a tie su velmi problemove. \\"sedemkrat horsi kmeri.\\" tak to je iba svedectvo o vasej neznalosti politickeho a hospodarskeho vyvoja po meciarovi. ale v jednom mate pravdu. volte podla svojho nazoru. kym ho mozete mat. lebo za komunistov to bol tak trochu problem. a nas triumvirat je z tej doby.
-
sľubný rozbeh, ale na ceste sa to zaseklo
Autor: ...
29.03.2009, 23:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
áno, Radičová toho má na rováši dosť, a je dobré si to pripomenúť.
Áno, z hystérie malomeštiakov môže prísť háklivejšiemu žalúdku nevoľno. Ale tá dusivá atmosféra pocitu nadradenosti v "lepšej spoločnosti" je konštantou.
Problém je ako vždy v tom "menšom zle".
Pre niekoho je ním Radičová, pre niekoho zas Gašparovič.
Bolo by možné Gašparovičovi vytknúť to isté, len v inom garde, čo autor vyčíta Radičovej.
Ale iné ma trápi.
Vplyv článkov na internete na výsledky volieb? Kvázi nula bodov.
O čom to teda je?
O slovenskej inteligencii, ktorá sa identifikuje, predstavuje, zaraďuje, a ktorá sa vzájomne kádruje.
Keby radšej tá inteligencia hlbšie dumala, prosto premýšľala a reflektovala svet, v ktorom žije.
Možno by nebolo ani Radičovej, ani Gašparoviča. Nádej umiera posledná. -
http://koktail.pravda.sk/miss-universe-sa-stala-22-rocna-studentka-denisa-mendrejova-pal-/sk-kkoktail.asp?c=A090329_223127_sk_kzs_p12
-
najvtipnejsia na celej debate mi pride kontextova reklama k clanku, kde svieti www.radicova.sk a pod tym ELS a skupina ELS-ED :) najlepsia zbran na internetovu kritiku
-
Pan Drobny, ste jednotka a velmi pekne Vam dakujem za super analyzu.
-
to ste si pan Drobny napisal sam?
-
-
celý článok ako z pera gašparovho trubača alebo fikovej glendovej. Kopec úderov na Radičovú, minimum na gašpara. Viete, môžeme mať -a aj máme- rozdielne názory na veľa vecí, na ekonomiku alebo zahraničnú politiku, ale mali by sme sa zhodnúť na tom, že politik -a rozhodne prezident- by mal byť slušný, mimo škandálov a podozrení z privatizácie a drancovania štátneho majetku. Ak to politik spĺňa, tak potom zvažujme, či je liberál, konzervatívec alebo socialista. Ja by som neváhal proti Gašparovičovi podporiť Františka Mikloška, hoci jeho pohľad na svet je mi vzdialený. Neváhal by som podporiť trebárs Brigitu Schmognerovú, keby kandidovala, aj keď s ňou hlboko nesúhlasím v názoroch na ekonomiku. Pretože obaja sú to slušní ľudia, ktorí môžu politiku kultivovať. A hádam že sa nedajú kúpiť za kus klobásy. Taká je aj Iveta Radičová. Slušná žena, vzdelaná, bez špinavostí v životopise. Je smiešne argumentovať, že radila Kaníkovi či bola v strane s Dzurindom. To je predsa málo dôležité. Keby bola spájaná s nejakým tendrom, alebo kauzou, bolo by to iné. Takto sú to len zúfalé pokusy nájsť aspoň niečo. Naproti tomu stojí starý pán, ktorý kolaboroval so všetkým, čo tu za posledných tridsať rokov bolo (no, teda s výnimkou Dzurindových vlád, aj to len preto, že ho nikto nechcel). Ako človek zosobňuje to najhoršie, čím sa Slovensko vyznačuje - malosť, provinčnosť, neznášanlivosť voči bohatším a menšinám, privatizáciu mečiarovského typu, porušovanie ústavy, budovanie demokratúry. Ak pán Drobný tvrdí, že je to minulosť, tak potom sa tej minulosti nikdy nezbavíme. Takú hnusnú minulosť, ako má Gašparovič, má na Slovensku už len Mečiar a Slota. A ja sa úprimne čudujem, že ľavicový portál nie je zhrozený z vyjadrení vraj národného a sociálneho prezidenta a jeho kamoša Jana Slotu na adresu Maďarov.
Ináč Radičová má smolu - kondici ju titulujú liberálka, socani neoliberálka. Čo je potom Gašparovič? Je to fakt porovnateľný kandidát?-
"Neváhal by som podporiť trebárs Brigitu Schmognerovú, keby kandidovala, aj keď s ňou hlboko nesúhlasím v názoroch na ekonomiku"
S ktorými jej názormi na ekonomiku nesúhlasíš? Lebo Dzurinda vo svojej munchhausenovsky poňatej autobiografii spomína, ako Schmognerová prišla na stretnutie s ním a Niklošom so svojimi názormi a odchádzala s názormi Dzurindu a Mikloša
-
-
Clanok plny prazdnych tez a nezavazneho tliachania. Ale je to fajn, takto s flastickou tretinkoveho beer si na gauci zanadavat, vsak? Ked vsak pojdete najblizsie pisat, skuste niekedy aj vecne pripomienky, nie len obrovske zjavenia o tom, ze Radicova nie je konzervativka. To predsa vedia vsetci.
-
Vsimol som si raz, ze rozumni ludia, ktori sa v niecom naozaj vyznaju, maju obycajne aj zdrave nazory na veci verejne.
-
http://jarmilamikusova.blog.sme.sk/c/188726/Moja-prezidentka-To-tak-urcite.html
Diskusné príspevky týchto "slušných ľudí" podporujúcich Radičovú sú najlepším potvrdením autorových slov -
skutocne si uplny magor
-
Ze ste zatal do ziveho vidno aj z reakcii tych "elitarov" Radicovej priaznivcov, ktori reaguju s chrapunstvom sebe vklastnym
-
1) Socialny liberal? To je co? Nieco ako kapitalisticky komunista?
2) Ze (socialni) liberali podbiehaju neoliberalom? A? Hadam to maju v nazve.-
1) To je nieco ako napr. John Rawls:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Rawls -
socialni podbiehali neoliberalom už v rokoch 1998-2002: socialni demokrati a yeleni boli clenmi SDK, SDL vstupila do Dzurindovej vlady. Vysledkom bol zanik SDSS a SDL, Stana zelenych je doteraz v kome. Zda sa, ze socialni su nepoucitelni.
-
-
Predovsetkym dakujem. Jaroslav Drobny napisal clanok, ktory si vyzadoval velky kus odvahy - takej, aku neprejavili viaceri ini, inak za odvaznych povazovani. (A pochopitelne si za to zlizne, ako to uz v nasich "slobodnych" a "pluralitnych" podmienkach chodi.) Vyjadril pocity mnohych dalsich, ktore sa v medialnom priestore doteraz skoro neocitli. Vyjadril pocity aj moje - malokedy sa stava, aby sa clovek az na takej celej ciare zhodol s nazorom niekoho ineho. Dakujem aj za to a dufam, ze sa aspon niektori, ktori sa pod tlakom konformizmu bezmyslienkovito pridali k ideologii "slusnych clovekov", ze sa teda aspon niektori z nich chytia za nos. Alebo aspon - ved budme realisti - ze sa na chvilocku zamyslia.
-
pani bratia.
-
Ďakujem autorovi a všetkým jeho pritakávačom, že mi konečne otvorili oči a ja nebuden patriť k malomeštiakom ktorí chcú voliť IR.
Stal som rozhľadeným, na médiách nezávislým občanom a pochopil som, že človek ako IG napriek tomu že bol zapletený do takmer všetkých lumpární VM, že nevykokce zo seba súvislú vetu, že ho špinavými praktikami podporuje žumpa slovenskej politickej scény Slota a spol. , že bol v KSČ je lepším kandidátom ako Radičová. Pretože myslí národne a cíti sociálne, je to chlap, bol v KSČ a HZDS a to je dostatočná kvalifikácia na prezidenta. Chlapi, presvedčili ste ma. -
a vy o com pan Polak?
Pochopili ste uz system priamej volby prezidenta? Z vami napisaneho odhadujem, ze asi nie a to uz mame takto zvolenych dvoch prezidentov.
Viete posepkam vam, ak nebude prezident IR tak nim potom bude IG, ina moznost nie je. Dufam, ze vam to do toho 4.4. dojde, ak nie mozno sa chytite nie za nos ale za hlavu. A potom 5 teho uz bude neskoro s anad niecim zamyslat.
Alebo vam IG vyhovuje viac? Ak ano tak sa tu nehrajte na intelektuala a rovno to priznajte, budte chlap.-
4. 4. na Slovensku nebudem, ale ak by som bol, nemal by som najmensi problem ist volit. Preco?
Pretoze volby prezidenta nie su Miss Sympatia. Nie je to ani vstup do manzelstva. Jednoducho, volbou nedavam nijako najavo, koho milujem, stotoznujem sa s nim, alebo koho chcem za rodneho brata ci sestru. Sorry, ale taketo veci sa riesi na uplne inych scenach.
Vyberam podla toho, aky vyber bude formovat politicky vyvoj blizsie k mojim predstavam. To je cele. Ze stojim prave pred volbou Radicova - Gasparovic nie je stastne, keby som si mohol vybrat, rozhodne by to nebolo z tychto dvoch kandidatov. Jeden polsky disident (Michnik?) kedysi napisal, ze ked si ma vybrat medzi generalom Jaruzelskym a generalom Pinochetom, voli Marlen Dietrichovu. Fajn, viem, co tym chce povedat, a nevolit je tiez moznost. Ale keby som bol donuteny si vybrat, tak si vyberam na zaklade politickych uvah, pretoze ide o politiku. Ziadne moralizovanie, psychologizovanie ani sentimentalizovanie tu nema miesto. (A mimochodm, ti, ktori to do politiky silou-mocou zatahuju, to robia pochopitelne preto, ze to zvysuje sance ich kandidata/ky).
-
-
-
radicova je sancou stopnut bluznenie luuzy na swk. ma sancu nepodpisat kazdy zumpoidny zakon ktory gaspar ivanovic ani nevie racionalne zanalyzovat.. holt.. luuza moze mat blok.. to nieje o presadzovani zaujmov sdku, ale vytvorenie protipolu smeru.
(predchadzajucu diskusiu som necital)-
je to rpispevvok chrapuna, ktory v nom podava obraz sameho seba
-
Chces diktovat, kto ma co citat? Keby aj bol chrapun, nemozno preniknut do hlbin chrapunovej duse precitajuc si jeho myslienky? Mohol by si definovatm co je chrapunske? To, ze nepojde volit Radicovu? Nie si ty nahodou clen previerkovej komisie a expert na "slusnost"? Ak sa niekto vyjadri o niecom tvojom, ze to nepozerajte, necitajte a podobne, lebo si chrapun, bude sa ti to zdat ako dostatocny agument? Alebo zmenis stanovisko? Zacnes sa sam povazovat za chrapuna? Vstupis si do svedomia? Budfes sa kajat? Sa spamataj, kadrovak.
-
vyjadril sa ako chrapun, takze co je - chrapun
-
-
-
-
je to pekne napisane, potlesk
-
Odpovedzte si ľudkovia ?
Čo dobré urobil/a : p.Gašparovič
p. Radičová
Čo zlé urobil/a : p. Gašparovič
p. Radičová
Spočítajte si klady a zápory a potom hodnoťte.-
Ja si kladiem otázku inak.
Čo zlé urobí Gašparovič/Radičová. To má myslím z hľadiska voľby väčší zmysel.
-
-
-
dakujem!
-
Kto stoji o podporu JTT?
Autor: Marian Janos (Maros)
30.03.2009, 23:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ak Radicovej zalezi na tom aby ju podporovali ludia ako Drobny, tak mam coraz mensiu chut ist volit.
-
Mimochodom "nezavisly portal" zaradil sam autor clanku do kategorie "socialnych liberalov".
-
Kvalita argumentacie Drobneho stoji za kanalizacny odpad z McDonaldu. Ako priklad uvediem tuto pasaz:
-
"Keď už tento minister asociálnych vecí nebol udržateľný, madam Radičová svoju vľúdnu tvár prepožičala na „poľudštenie“ jeho deformy. Že šlo iba o kozmetické úpravy, to napovedá aj jej vtedajšia ľudová prezývka „Kaník v sukni"
-
Drobny, nevol Radicovu. A vykric to hlasnejsie. Pomozes jej tym.-
Re: Kto stoji o podporu JTT?
Autor: Havran k vrane sadá?
31.03.2009, 18:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
pešiaci modrych Khmerov akoze odmietaju podporu socialnych liiberalov, ale nielen Radicovej ide o to, aby ju laviciari podporovali.
Aj take velke zviera u neocons ako predseda programovej rady OKS kortesuje v Pravde za Radicovu a hovori o nej, ze "sa naozaj dobre cíti naľavo aj so všetkým zlým, čo je s tým spojené. Je v podstate nekomunistický sociálny demokrat."
http://nazory.pravda.sk/unaveni-politici-0eo-/sk-nana.asp?c=A090331_111036_sk-nana_p29 -
Si ako v tej eseji 'o muchach na trhu'. Kricis svoju frustraciu, a myslis si, ze mas pravdu. Kadrujes autora, a pritom si obycajna nula, ktora sa iba nadrapuje ako ropucha v mociari. :)
-
Re: Re: Kto stoji o podporu JTT?
Autor: Marian Janos (Maros)
01.04.2009, 00:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
To je typicka crta nul urazat bez argumentov skryte za anonymnym nickom.
-
Preco sa lavicairi hanbia za svoje meno? Podvedome sa hanbia podpisat pod tie iracionalne ubohe komentare?
-
paracelsus by o tom vedel rozpravat-
Re: Re: Re: Kto stoji o podporu JTT?
Autor: futurism
01.04.2009, 01:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Dobre cliche, neviem preco by som sa mal podpisovat pod vsetko co urobim. Urazas ty, akurat si tak zadubeny, ze to nevidis. Urazat urazajuceho a naduteho je obcas zabavne, v kazdom pripade tomu neprikladam velku vahu. Inak, na tvojom mieste by som sa radsej nepodpisoval. Beries to prilis vazne, a si prilis hlupy nato, aby si sa neznemoznil.
-
Re: Re: Re: Re: Kto stoji o podporu JTT?
Autor: Marian Janos (Maros)
02.04.2009, 00:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
A nato si ako prisiel ze to beriem prilis vazne? To akoze, ze na teba reagujem?
-
No pravda, vacsinou na teba nikto nereaguje, necudujem sa ze mas ten pocit.. :)
-
-
-
-
-
pripájam sa k Vašim vďačným čitateľom. I keď si nemyslím, že som sa dozvedel dajaké nové skutočnosti, alebo by ma Váš článok priviedol k nutnej korektúre môjho pôvodného rozhodnutia o voľbe prezidenta, mal na mňa, tak povediac, psychoterapeutický účinok. V mojom ponímaní spočíva jeho ťažisko v poukázaní na angažovanosť portálu JTT, ako i Havrana ml. veľmi prekvapivým smerom. Na JTT som očakával kritický postoj k obom kandidátom, asi taký, aký ste zaujali Vy. Neprekvapilo by ma, ak by výsledok bol neutrálny. Ale séria agitačných článkov v prospech reprezentantky tvrdej ekonomickej pravice ma zaskočila, zdvihla mi tlak a „zacloumala mím majestátem“: ako to, že som na tú tajnosnubnosť JTT neprišiel už dávno?
Váš článok obsahuje vysvetlenie Vašich pohnútok pre jeho napísanie, pre mňa i ponaučenie o potrebe korekcie zorného uhla, pod ktorým som JTT doposiaľ vnímal. Vďaka. M. -
Ubohost sama, viac si vazim ludi co pojdu volit IG z presvedcenia ako vas mily ukrivdeny taraj. Co nevie posudzovat fakty a vidiet veci v suvislostiach. Ste chudak strateny v hluku medii, lebo nemate vlastny nazor.
Volit IG z trucu to je naozaj zrkadlo vasej mentalnej zaostalosti, lebo robenie veci natruc patria do detstva ci puberty.
Je mi vas luto.-
Prilis vela analyzujes. Autorovi je zrejme Radicova menej sympaticka ako Gasparovic. Aj mne.
-
-
stopercentny suhlas, a navyse ako bonus, v diskusii sa volici madam Radicovej prezentuju ako ozajstni inteligenti :-} ja budem prvy krat v zivote volit proti, naucili ma to dzurindovia a verim ze vyhra gasparko, lebo naozaj moze menej pokazit ako ta piar figurina, ved uz len tu obama style kampan v pripade jej vyhry zaplatime vsetci
-
Ano, ano, presne tak. Gasparko ficovolicom a podporovatelom urcite nic nepokazi a podpise kazdu moznost na ich obohatenie. :)
-
-
podľa mňa je len jeden racionálny dôvod prečo by som mal svojim hlasom legitimizovať exzločinca v prezidentskej funkcii: radičová je jednoznačne reprezentantka neoliberalizmu, ktorý je principiálne elitársky, škodí ľuďom, prírode... s ňou sa vo verejnom priestore vytvorí ďalšie mienkotvorné centrum, ktoré bude ľudí masírovať ospravedlňovaním zločinov kapitalizmu a spindoctoringom v prospech zhoršovania sociálnej situácie. myslím, že je nevyhnutné túto nehumánnu ideológiu všetkými dostupnými prostriedkami z verejného priestoru vytláčať. a v tomto prípade tomu pomôže hlas bývalej mečiarovej a súčasnej ficovej bábke.
PS: práve preto mi je nejsný postoj tzv. sociálnych liberálov ako havran ml alebo ekológov ako napr. rizo rizman. radičová nemá nič spoločné ani so sociálnom ani s ekologičnom, práve naopak - tvrdo proti nim bojuje. dokáže mi niekto tento paradox vysvetliť?-
uvazovali aj ti, ktori do kancelarskeho kresla posadili Hitlera.
Ak Vam naozaj ide o vytlacanie neoliberalizmu na pokraj politickeho spektra, tak ten boj sa odohrava na urovni pracovnopravnych vztahov a vlastnickeho prava, v najhorsom pripade na pode parlamentu ci miestnych samosprav.
Ale aj ja si zainstrumentalizujem.
Keby Gasparovic prehral, ake ponaucenie by si museli zobrat ne-neoliberalne sily do dalsich kampani?-
ok, bez priamej akcie sú všetko čiastočne prázdne slová, ale to predsa neznamená, že treba ignorovať funkciu štátneho ideologického aparátu - napríklad aj pri produkcii apatie. a prezident je celkom viditeľná časť tohoto stroja.
poučenie z prípadnej prehry? dajme tomu nevybrať nabudúce ako kandidáta "sociálna" niekoho, z koho je ľuďom oprávnene na vracanie...-
Vy mate pocit, ze Gasparovic, ktory bol prezidentom aj za Radicovej ministrovania, vtedy nejako ideologicky "socialne" vplyval na obcanov, respektive na vykon Dzurindovej skupiny?
Ja si nepamatam, ze by Gasparovic spekuloval okolo respektive nepodpisal ani len neslavny zakon o invalidnych dochodkoch... o zavedeni II piliera ani nehovoriac.
Keby presla Radicova, opozicia si moze akurat slubovat nejaku mocensku packu na vladu.
Ale vsak nech vladna koalicia v takom pripade zomkne rady v parlamente, presviedca verejnost, robi politiku.
Okrem toho: je taka kriza, ze je dost mozne (ak to bude vladna koalicia naozaj chciet), ze samotna Radicova by mohla byt okolnostami donutena podpisat zakon o zruseni II Piliera...
Ake ine hrozby vidite? Konkretne, nie vseobecne frazy.-
Re: Re: Re: obdobne \\"sofistikovane\\"
Autor: Michal Polak
31.03.2009, 17:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Cyrano, asi takto: prezidentsky urad ma v ustavnom systeme SR urcitu svoju dolezitost. Preto by do prezidentskeho kresla mal zasadnut clovek, ktory svojou dolezitostou tomuto uradu zodpoveda.
A preto si myslim, ze bezvyznamnu prezidentsku funkciu mal zastavat bezvyznamny Ivan Gasparovic.
Teraz vazne: prezident ma u nas prakticky minimalne pravomoci (prave preto je jeho priama volba uplnym nezmyslom, cisto typu \\"chlieb a hry\\", aby sa pozornost narodila nacas sustredila na uplnu hlupost - za to vdacime Schusterovi, ktory si to vydupal, lebo v parlamente by sa prezidentom nestal). Pozitivne dosiahnut nemoze skoro nic. Zato poskodit by mohol vyrazne.
Gasparovic ako prezident nic vyznamne neurobil. Ale ani nepokazil. Radicova, to je ine kafe.
Jedinykrat, co prezident skutocne vyrazne zasiahol do slovenskej politiky, bolo pri prejave M. Kovaca, ktorym sa odstartovalo druhe odvolavanie Meciara. Pritom, zhodneme sa, Kovac tiez nebol ziadny lumen. Co dokaze z tohto postu narobit vyrazne inteligentnejsia a vyrazne schopnejsia Radicova, nechcem si radsej predstavovat.-
Re: Re: Re: Re: obdobne \\\\"sofistikovane\\\\"
Autor: s
31.03.2009, 17:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Presne, ti inteligentni a schopni su najnebezpecnejsi. Kde som cosi take uz len pocul, cital? :)
-
Re: Re: Re: Re: Re: obdobne \\\\\\\\"sofistikovane\\\\\\\\"
Autor: antifa
31.03.2009, 18:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
hlavne tí schopní všetkého ako mikloš a radičová
-
Re: Re: Re: Re: Re: obdobne \\\\\\\\"sofistikovane\\\\\\\\"
Autor: peet
31.03.2009, 19:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
A niesu?
-
-
Re: Re: Re: Re: obdobne \\\\"sofistikovane\\\\"
Autor: Cyrano
31.03.2009, 18:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Michal, aj tu vyssie ludia vravia, aj ja som vzdy tvrdil, ze nikdy nevies, kedy bude mat prezident svoju chvilku historickej zodpovednosti.
Takze skusme sa bavit politicky, a nie v hadankach: co take si nechces ani predstavit, co by mimoriadne "inteligentna" Radicova dokazala urobit (mimochodom, ani toto nezdielam, Radicova nie je nijak extra inteligentna, dokonca ani "inteligentnejsia" ako Gasparovic, len svoje presvedcenie o vlastnej nadradenosti dava nesikovnejsie najavo)-
co take si nechces ani predstavit, co by
Autor: mimoriadne \"inteligentna\" Radicova dokazala urobit
31.03.2009, 22:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Osobne si myslim, ze by podla mna dokazala nepodpisat buducu verziu europskej reformnej zmluvy. Obzvlast ak by sa tak malo stat, ked sa jej bude blizit dalsia prezidentska volba, lebo tam bude mat o dovod viac sklonit sa pred prikazmi zo strany.
-
Re: Re: Re: Re: Re: obdobne \\\\\\\\"sofistikovane\\\\\\\\"
Autor: Michal Polak
02.04.2009, 15:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Cyrano, sam si napisal inde tu uplne zjavnu vec: prezident rozhoduje o tom, kto bude povereny zostavenim vlady. V situacii, ked uz aj vrabcov na streche prestalo bavit cvirikat o vzajomnom laskovani Dzurinda - Meciar, si myslim, ze to je podstatna vec.
Lenze vtip je v tom, ze to nie je to najhorsie. Neviem Ti povedat, co konkretne by Radicova mohla sposobit. Ale to je podla Teba argument v jej prospech? Ved prave o to ide, ze kedze ma evidentne v plane konat mimo ustavne vymedzenych medzi, nemozno dopredu povedat, kam az chce zajst. Pozri si Klausovo ucinkovanie v Cesku: ktory z jeho krokov, ktorymi velmi aktivne zasahuje do politickeho procesu, by sa dal dopredu predpovedat? Nakoniec, priklad, ktory som pouzil, hovori za vsetko: uloha Michala Kovaca v boji proti Meciarovi sa tiez nedala predpovedat. Podstatne prosto je, ze prezidentska funkcia, ci sa nam to paci alebo nie, je jednym z vrcholov mocenskeho trojuholnika a davat ju do ruk svojej zjavnej protivnicke mne prosto nedava zmysel.
A Tvoja dobre mienena (neironizujem) chut "potrestat" cajovych odvarovych akoze-socialnych demokratov? Chapem ju, lenze to nie je perspektiva obycajneho obyvatela tohto statu - to bude ten, kto bude v skutocnosti potrestany, keby sa v akejkolvek podobe vratila dzurindovska politika. Nesuhlasim s tym, ze uz nejde o neoliberalizmus - ano, je pravda, ze vrchol vlny je uz asi za nami, ale zver bol zatial iba zraneny a kope okolo seba ako sialeny. Pozri sa len, ako sa spravaju republikani v Amerike po tom, co prave prehrali na vsetkych troch mocenskych frontoch. Ze to mozno zmutuje do niecoho este horsieho, autoritarskejsieho, no dobre, ale to hadam nie je ziadny argument si to nevsimat, nie?
Ale inac velmi ocenujem, ze ako jeden z mala ludi do toho nevnasas vasne a aj ked s Tebou nesuhlasim, da sa normalne racionalne debatovat. Fakt, je to ulava.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: obdobne \\\\\\\\\\\\\\\\"sofistikovane\\\\\\\\\\\\\\\\"
Autor: Cyrano
02.04.2009, 16:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
mohli by sme sa presunut pod novsi text.
Michal: pokial som dobre pochopil, volit nepojdes. Teda de facto podporis Radicovu. V tomto si nemame co vycitat.
Keby si bol 4.4. na Slovensku, volis Gasparovica, z dovodov, ktore si dal vyssie?
Mna tieto dovody nepresvedcili.
Mam x dalsich dovodov.
Ale dovol len dva postrehy:
1- velmi pozorne sledujem, co sa deje v Cechach, a garantujem, ze keby si to ani Topolanek ani Paroubek nezelali, tak si Klaus ani nepiskne. Sme spat pri koreni: rozhodujuce budu vysledky volieb 2010. Ked SMER potvrdi to, v co najblizsi poradcovia hlupo a skalopevne doteraz verili (osem rokov mame v kapse nech sa deje co sa deje, a v roku 2010 si vyberame iba jedneho koalicneho partnera, pretoze spravime taky vysledok, ako nam lifruju podnikatelia s prieskumami), aky problem?
2- Ty argumentujes v ramci taktiky, ja v ramci strategie. Strategia je podla mna chybna. To znamena, ze ziadne takticke tahy nemozu odvratit jej zlyhanie. Ale aj z pohladu taktiky: niekedy je sikovne akoze ustupit, akoze uvolnit jednu poziciu - tak aj teraz. Idu take tazke casy, ze spoluzodpovednost za ne by mali niest aj ti, ktori su "novou" generaciou opozicie.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obdobne \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"sofistikovane\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
Autor: Michal Polak
02.04.2009, 16:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
OK, idem pod Chmelara.
-
-
-
-
-
Re: Re: Re: obdobne "sofistikovane"
Autor: Havran k vrane sadá?
31.03.2009, 18:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
"Ake ine hrozby vidite?"
Hovori niekto o hrozbach do buducnosti? Nejedna sa o to, ci ma kandidatka na zaklade minulosti moralne pravo byt zvolena?-
Re: Re: Re: Re: obdobne "sofistikovane"
Autor: Cyrano
31.03.2009, 18:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
zaujimave.
Kto urcuje, ci ma niekto moralne pravo byt zvoleny/zvolena?
-
-
Príliš nerozumiem v čom je problém. Svoj postoj som vyjadril jasne - jednoducho si myslím, že aj ideologický boj je dôležitý. V tomto zmysle bude IG neutrálnou voľbou a IR neoliberálnou voľbou. Je lepšie mať za prezidenta šepkajúceho uja, ktorého politika príliš nebaví alebo výraznú bojovníčku proti "boľševikom" a "lenivým, hlúpym a závistlivým"? Zosilnenie ideologickej indoktrinácie a ďalšia polarizácia spoločnosti je reálna a konkrétna hrozba. Či nie?
-
Re: Re: Re: Re: obdobne "sofistikovane"
Autor: Muro.
31.03.2009, 22:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Dobre píšeš, antifa. To iba niektorí z nás, starších ujov, si namýšľame, že sme povznesení nad politické hrátky. Pritom každým ťuknutím do klávesnice sa stávame bojovníkmi na jednej zo strán barikády.
-
Re: Re: Re: Re: Re: obdobne "sofistikovane"
Autor: blbológ
02.04.2009, 15:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Len na tú barikádu sa akosi nikomu nechce vyliezať - tak sa páli do nej a každá strana presviedča svoje okolie, že páli po nepriateľovi ;-) A po voľbách (tak ako po fajronte) si strelci zájdu na pivko a medzi sebou sa budú potľapkávať ako to tým druhým natreli ;-)
-
-
-
-
-
-
-
ako prave autor potvrdil, ani znalost pramenneho jazyka nezarucuje, ze clovek bude schopny vidiet komplexny obraz a bude schopny ho zanalyzovat...
-
ako prave autor potvrdil, ani znalost pramenneho jazyka nezarucuje, ze clovek bude schopny vidiet komplexny obraz a bude schopny ho zanalyzovat...
Ktory pramenny jazyk potrebuje autor poznat, aby ziskal komplexny obraz, ze Radicova nie je podpredsednicka SDKU, nebola poradkynou ministra prace a socialnych vecii a potom ministerkou, ked sa zavadzali antisocialne reformy atd...?
-
-
zaujimavy termin, ze liberalna lavica...a ak taki su tu, preco chcu pokorit za kazdu cenu Fica? aj za cenu toho, ze volili Radicovu? no, ak je toto pravda, tak potom ti ludia nemaju nic spolocne s lavicou, absolutne ziadnou lavicou, ani liberalnou...lebo neoliberalizmus je nieco s cim sa neda zmierit za ziadnu cenu...pokial sa takito budu vyhlasovat za laviciarov, tak potom skutocni laviciari sa budu musiet presunut do KSS, alebo k anarchistom...
Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872
Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.
Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist

