JeToTak.sk - úvodná stránka

Anketa

Táto vláda vydrží...

Inaque.sk

Kamarátky až za hrob

Záhrobie zdá sa neobchádza ani chick-lit. Osamelé dievčatá sa zjavne prestali báť duchov a ich prítomnosť v modernom svete je viac než vítaná. Teda aspoň v ľahkom letnom čítaní najnovšieho románu Sophie Kinselly s názvom Twenties Girl.

Zelenáči

"Len niekoľko statí z knihy od Václava Klausa," odpovedal nový český minister životného prostredia na otázku, či čítal niečo o globálnom otepľovaní. Keby sme na tomto mieste nemali úvodníky, ale aforizmy, spomínaným citátom by sme boli hotoví.

Stredoeurópske osudy

U susedov nie je nikto prorokom, mohli by si spoločne povedať György Faludy a Gregor von Rezzori. V slovenčine zatiaľ totiž nevyšla ani jedna z ich kníh. Zato britské vydavateľstvo Penguin ich zaradilo do najnovšej edície stredoeurópskych klasikov.

Diskusia k článku:

Radičovej nová šanca na porážku

  • Presná analýza tragédie Slovenska

    Autor: Andrej

    01.03.2010, 10:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Veľmi presná , objektívna analýza, čo sa len tak na Slovensku nevidí. Vidno, že autor má správny odstup od kocúrkovských pomerov. Otázka však stojí aj nasledovne: ako je možné, že skupinka v pozadí na čele s výpravcom, slabou sociologičkou nepoznajúcou skutočné pomery krajiny- Bratislava nie je Slovensko, arogantným, tzv. finačníkom môže vôbec siahať po politickej moci. Rovnako aj king od Fax Copy s marihuanovým oparom, či samotný proklamátor sociálneho štátu či svätý za dedinou z Bruselu na mieru šitým šedým oblekom môžu oblbovať tento národ. To naozaj nemá Slovensko naviac? Na skutočných politikov? To je tragédia par excelance!

    • Re: Presná analýza tragédie Slovenska

      Autor: PeterS

      01.03.2010, 14:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Mnohe by mohlo osvietit precitanie si knizky "Hitler - genius průměrnosti". Teda pokial sa da zohnat. Mal som v rukach vydanie pravdepodobne z 1968.
      Priemerne obyvatelstvo, priemerni vodcovia - priemerny vodca vie oslovit najsirsiu priemernu masu Napr. 54 up percent.
      Vodcovia sa externe od seba odlisuju iba stupnom agresivity, ktoru predvadzaju volicovi. Od Palka, cez Slotu az po Fica. A interne stupnom zbojstva.

      Priemernej mase samozrejme neposkoci IQ na zelanie a ani evoluciou. Ani sa masa zrazu nezacne vnarat do expertnych problemov. Masa len nejasne na zaklade svojich zaujmov a nedostatocnych informacii vyjadruje svoje potreby, ktore sa potom vycitia a politicky formuluju. Co vsak preferencie masy moze zmenit bez potreby zvysovania IQ je osvojenie si osvieteneckejsej kultury. Napr. nekradnut, spolupracovat, podporovat, nespinit, neriesit veci agresivne, tesit sa zo zivota a dat priestor aj druhym...

    • Re: Presná analýza tragédie Slovenska

      Autor: Haney

      02.03.2010, 15:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ak tu spominas objektivitu, tak objektivne by bolo polozit si otazku, ako je vobec mozne, ze su momentalne pri moci Fico, Meciar a Slota? Tie mena nepotrebubuju privlastky, ktore si pouzil, su to \\"pojmy\\" same o sobe....

  • ehm

    Autor: Aproximov

    01.03.2010, 23:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Nebude pán autor náhodou politológ? Lebo toto je typická ukážka textu politológa: veľa hovoriť, nasúkať ctrl+f a ctrl+v fakty... a vôbec nič nové nepovedať. Príspevok ma znudil k smrti, autor si naozaj nemusel drať prsty, aby verejnosti zveril to, čo vedia úplne všetci, aj všetci v SDKÚ-DS, teda, že SDKÚ-DS dnes nemá čo a koho iného ponúknuť.

    • Re: ehm

      Autor: bzuk

      02.03.2010, 07:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ale autor aspon spravne pouziva klavesove skratky. na rozdiel od teba.

  • škoda, že všetci nie sú ako Dzurinda.

    Autor: PeterC

    02.03.2010, 08:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Autor kritizuje Dzurindu, vraj odstúpil len vďaka tlaku vyvíjaného naňho zo strany Smeru. Je na tom niečo zlé? To mal odstúpiť len tak, pre nič? Noviny si z neho robili posmech, že stačil mierny tlak a predseda SDKÚ odstúpil. To nie je na smiech! Škoda, že rovnako slabý tlak nestačil na odstúpenie Fica kvôli idíciám na prepojenie s firmami stojacimi za tunelovaním štátu cez emisie a diaľničné mýto, Slotu za celé priehrštie jasných prípadov poškodzovania Slovenska, Mečiara za čachre s pozemkami, Počiatka za jachtu, ... Keby napodobnili Dzurindu, v budúcom parlamente by sme by sme tie ***** nevideli. Preto sa neposmievajte Dzurindovi. Dávajte ho za príklad a vyzývajte všetkých zlodejov aby odstúpili z vedenia tohto štátu.

    • Re: škoda, že všetci nie sú ako Dzurinda.

      Autor: Cyrano

      02.03.2010, 08:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      pointa clanku, ktoru citatel podla vsetkeho prehliadol, je prave v tom, ze Dzurinda v skutocnosti neodstupil. Takticky ustupil, ale este stale drzi opraty v ruke.

    • Re: škoda, že všetci nie sú ako Dzurinda.

      Autor: Andrej

      02.03.2010, 09:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Nuz PeterC, ja si myslim, ze je podstatny rozdiel, ak teda hovorime o tunelovani a kradnuti.
      Ak niekto ukradne emisie, co je vlastne vzduch tak co je to proiti tomu ak Dzurinda a spol, predali postavene stavby, teda riadny super hmatatalny majetok, SPP, ci vsetku vyrobu elektriny.
      To je zlocin, nie iba kradez ci tunelovanie a o tajne prevdenych financiach do a zo zahranicia na fungovanie strany, to uz ani nehovorim.
      Ak aj vypravca odstupil, tak to je slabucky naplast na jeho krivacke totalne zlyhanie.

      • Re: Re: škoda, že všetci nie sú ako Dzurinda.

        Autor: PeterS

        02.03.2010, 12:39 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ja som uz inde spominal, ze strana vo volebnom roku potrebuje riadnu kopu penazi. A ked nastupoval Dzurinda proti Meciarovi, tak o to viac.
        Nie je vobec pripustna kradez, ani tunel, avsak v pozadi Dzurindu je jedna polahcujuca okolnost a to, ze prevalcoval Meciara. Nech uz dalsia politika bola akakolvek, toto mu nemozno upriet. Ja som uz mal zbalene, ze ked to Meciar potiahne este den, tak idem inam. To sa fakt nedalo vydrzat, ake najhorsie sily a tupost sa vedeli za jeho vlady zaktivizovat.

        Takze pre mna je Dzurindov tunel a nasledne rabovanie s jednou polahcujucou okolnostou. Ak by som bol postaveny pred jedine dve volby, ci Meciar, alebo ci Dzurinda s rabovackou, tak radsej to druhe. A mozno takto a len takto historia stala (zmena za cenu tunelu) a nic na nej nezmenia nasledne sudy nad rozlozenim kariet.

      • Re: Re: škoda, že všetci nie sú ako Dzurinda.

        Autor: Peto 2.

        02.03.2010, 14:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Emisie nie su len vzduch, tym ze slovensko vypustilo menej emisii ako je kvota, tak ma pravo ten zvysok predat. Tym ze to predali pod cenu je v podstate cista kradez milionov eur, ktore mohlo Slovensko mat. Nechapem ako to mozes obhajovat. Je to cista strata dost velkej sumy penazi.

      • Re: Re: škoda, že všetci nie sú ako Dzurinda.

        Autor: eggzott

        02.03.2010, 16:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        kradez je kradez. pozri na riesenie kauz 1998-2006 a 2006-2009.
        Na objemy v kauzach. nedomyslenost projektov ako CARGO,letisko, Miliardy v tipose, jachte,emisiach,ibertaxe.

        a o SPP si FAKT precitaj viac. Kolko stat mal na dividendach predtym a potom. a o cene co sme za to dostali.
        http://www.sme.sk/c/3794703/ivan-miklos-spp-by-som-privatizoval-aj-dnes.html
        a
        http://blog.aktualne.centrum.sk/blogy/ivan-miklos.php?itemid=256

        staci si spojit fakty, bez emocii.. a sam budes vediet komu fandit

      • Re: Re: škoda, že všetci nie sú ako Dzurinda.

        Autor: s

        02.03.2010, 19:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        To akoze kradez nie je zlocin? Tak tomu mam rozumiet? Pre socialistov, ktori su zvyknuti kradnut a z kradeze zit to zda sa zlocin naozaj nie je.

  • Hmm

    Autor: Peto

    02.03.2010, 14:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ja celkom nerozumiem tomu, co mysli autor tym ze "Radicova prehra". Akoze bude mat menej % hlasov ako Fico? Alebo ze prehra so SaS alebo KDH? Lebo to ze bude mat menej ako Fico je jasne uz z preferencii, nie? Ved Radicova nebola zvolena preto, aby porazila Fica, to je nerealisticke, ide len o to aky SDKU bude mat volebny vysledok.

    Tu sa predsa hra o nieco ine - a neviem preco to autor nespomenul - ze ci pravicove strany budu mat spolu viac % ako strany sucasnej koalicie. Ak by mali, tak to podla mna bude Radicovej vitazstvo.

    • Re: Hmm

      Autor: legolas

      02.03.2010, 14:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ale to je nereálne. Aj keby sa stal zázrak a získali by spolu 76 mandátov, tak je malá, veľmi malá šanca, že by sa dohodli, že by im to vydržalo dlhšie ako rok-dva a že by obrovský Smer (od 30 do 35%) neukecal jedného či dvoch do koalície s ním. Smer-KDH-Most je reálnejšia zostava, v prípade výrazného úspechu Smeru (nad 35%) to vidímskôr na Smer-SNS alebo Smer-HZDS. Takže nádeje spľasnú... žial.

      • Re: Re: Hmm

        Autor: Peto

        02.03.2010, 15:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Mas pravdu, muselo by sa stat viac stastnych nahod, ale ak si spominas, raz sa to uz stalo, ked sa rozdelilo SNS a Fico dostal menej ako sa cakalo. Vyhral sice volby, ale nemal ako zostavit vladu. Teraz by take nieco bolo mozne, keby sa HZDS prepadlo pod 5%, a Fico so SNS by mali menej ako pravicove strany.

        Ale zase nechcem si robit nejake plane nadeje, ono totiz to je taky paradox lavicovych stran - ze na ich politiku najviac doplatia ti chudobnejsi, ti co ich volili. Takze nechajme ich nech si ho zvolia...ked pojde ekonomika este viac ku dnu, tak si mozno uvedomia ze tadial cesta nevedie, a potom sa zase dostane k moci pravica a bude sa viac setrit a podporovat ekonomika. A tak stale dokola...setrit - minat - setrit - minat. ;-)

        • Re: Re: Re: Hmm

          Autor: s

          02.03.2010, 19:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Slovensko je odsudene na dlhe roky kvazisocialistickej kleptokracie. Netreba si robit iluzie. A netreba si robit iluzie ani o tzv. pravicovych stranach. Zvycajne aj ked sa dostanu k moci, tak nijako moc nesetria a neznizuju rozpocet. Staci si spomenut na Miklosa, ktory rozpocet odmietal znizovat a pritom bluznil vraj o reforme. Prikladov zo zahranicia je tiez viac nez dost, ked prave strany, ktore sa hlasili k pravici staty po usi zadlzili.

    • Re: Hmm

      Autor: nenarocny

      02.03.2010, 22:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Suhlasim, ze najprv si treba zadefinovat co znamena Radicovej vyhra a co prehra. Nejde predsa len o percenta, ale aj o "koalicny potencial" ako nam ukazal rok 1998.
      .
      Jej vyhra by nepochybne bola, ak by sa jej podarilo dostat Smer z vlady a SDKU do vlady o jedno volebne obdobie skor, nez sa to ukazuje teraz. Zda sa, ze o 4 roky by to zvladol teoreticky kazdy. Ze sa o to Radicova pokusa uz teraz? Podla mna je to z jej strany, a zo strany SDKU logicky najlepsi sposob ako zuzitkovat jej potencial. Ak to nevyjde, stane sa po volbach predsedom Miklos, a bude mat (max) 4 roky na intenzivne busenie do Fica. Alebo sa vedenie nezmeni, a vyuziju sa skusenosti s kupovanim poslaneckych hlasov, ktore sa medzicasom tak pekne ujalo aj v Cesku.
      .
      Ze Dzurinda stale de facto ostava predsedom strany? To je politicka realita, postavil tuto stranu, a je logicke ze sa nechce nechat len tak odstavit. Ale uz mu to zvoni, otazka je len, kedy sa najde vhodny flek, kam sa necha odpratat.
      .
      Dovolim si s autorom nesuhlasit, pokial ide o odhad volicskych skupin Radicovej - vobec si nemyslim, ze ju bude volit len tvrde mestske pravicove jadro SDKU. Naopak, podla mna ma sance aj u byvalych regionov KSC/SDL/SOP, najma ak spravne zabojuje o volica a najde sposob ako prebit madarsku kartu, ktora bude proti nej opat vytahovana. Preberie cast volicov HIDu aj Sulikovi a budu ju volit aj niektori laviciari, ktori sa hanbia za to, ako SMER prezentuje rozdavanie penazi z rozpoctu spozorom strany ako lavicovu protikrizovu politiku.
      .
      Ako to bude vyzerat po volbach je velmi otazne, velky pocet malych stran moze pri ich tesnej prehre znamenat velke prerozdelovanie hlasov a tym posilnenie najvacsich. Naopak pri tesnej vyhre viacerych z nich by bola aj moznost koalicie bez SMERU alebo jeho krehka koalicia, vzhladom na to, ze vsetky male strany sa voci nemu vymedzuju negativne. Preto si myslim, ze Radicova nepojde tvrdo po krku malym stranam, kym SMER ano.
      .
      Tolko moj skromny, neprofesionalny pohlad. Cakaju nas naozaj, naozaj zaujimave casy.

  • Predpovede budúcnosti bývajú pre predpovedateľov zložité

    Autor: legolas

    02.03.2010, 14:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    pretože častokrát je to 50 na 50. Môže byť aj tak, aj inak :) Radičovú zvolili, nebola tam dosadená. To je zásadný rozdiel. Ak niekto hovorí o sociálnom štáte a ľavici, tak kde je tento sociálny štát a tá ľavica? Ani jedno, ani druhé na SLovensku neexistuje. Existuje tu len ľavicová rétorika, pekné (a úplne klamlivé) reči o sociálnom štáte. Ten štát je rovnaký ako bol v roku 2006, Smer nespravil vôbec nič preto, aby z neho urobil welfare state. Iba navodzuje takú omamnú ilúziu. Oni dobre vedia, že to ani nejde, ekonomika s výkonnosťou 70% priemeru EÚ im to neumožňuje. Zadĺžili by štát ešte viac ako dnes a o rok by zbankrotovali. Tak či tak, prehra SDKÚ a jej vrátenie sa do opozície je dnes už viac ako isté, ani zázrak (vypadnutie HZDS, 5%-ná SNS a 76 mandátov pre SDKÚ, KDH, SMK, Most a SaS) im nepomôže, pretože 33%-ný Smer si toho jedného, či dvoch partnerov už hravo nájde.

    • Necitas noviny

      Autor: +++

      02.03.2010, 15:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ved aj radicova uz ide budovat socialny stat :)))

      http://hnonline.sk/slovensko/c1-40829610-sdku-chce-budovat-socialny-stat-svoj-vlastny

      • Radicova vs. Dzurinda {zolo mikes}

        Autor: Matus

        02.03.2010, 15:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        no, zda sa mi trochu ahistoricke predpokladat, ze Dzurinda este niekedy bude stat v cele SDKU. ten kto raz padol, tu na Slovensku, uz nikdy nevstane.. Radicova sa ho asi na jesen zbavi. bude to postupne a nebude to pekne, ale podla mna sa to stane. je to prirodny zakon. iba, ze by bola uplne neschopna...

    • Re: Predpovede budúcnosti bývajú pre predpovedateľov zložité

      Autor: nenarocny

      02.03.2010, 22:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Suhlasim, system primarok je pre demokraticky proces dolezity, a SKDU je, zda sa, jedina strana ktora ho ma funkcny.
      .
      Nad tymi kombinaciami spekulujem tiez, co sa moze stat, ako sa to moze rozdelit. Tych 150 kresiel sa medzi niekoho MUSI rozdelit, a ked mame len dve velke (SMER a SDKU) a dve mensie strany (KDH a SNS) iste, ktore maju dokopy v prieskumoch okolo 70 percent hlasov, nemozu uplne prepadnut vsetky ostatne male strany. Ak by sa aj vsetky male strany navzajom vysachovali, ostane dost tesna zostava (tipujem cca 55 na 45 percent z hlasov ktore neprepadnu). Ak by sa vysachovali len niektore, treba podla mna brat do uvahy, ze okrem HZDS su vsetky protismeracke. Ak v nerozdanom 30 percentnom rybniku lovi niekolko zhruba rovnako velkych ryb s rovnakou pravdepodobnostou, mala by byt vacsia pravdepodobnost, ze uspeje niektora protismeracka.

  • nic nemoze skoncit, pokial este nezacalo

    Autor: +++

    02.03.2010, 15:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Myslim ze je dost kratkozrake takto rychlo odpisat Radicovu. Samozrejme, tie Dzurindove tanceky su priehladne az do zaludka.
    Netreba vsak podcenovat Radicovu, pretoze aj ked sa to mozno nezda je to skusena politicka, ktora sa kadeco poducila. A ucila sa naozaj od tych najlepsich. Ved aj ta informacia o uctovnicke sa objavila podla Daga Danisa (zatial komentatora pravdy :) z prostredia blizkeho Ivety Radicovej (aj ked danis naznacuje ze o tom nemusela vediet). Mame tu teda Ivetu Radicovu a za nou tim ludi, ktory su schopny a ochotny urobit aj trochu spinavej prace. Neda sa tiez prehliadnut ta podpora radicovej v regionoch. Dzurinda si uz dalsie cistky nemoze dovolit, to by mu v strane naozaj nic nezostalo.
    Mame lidra (IR), mame podporny tim co vie urobit aj nieco navyse a mame aj podporu v regionoch. Pokial SDKU neklesne hlboko pod 10% tak je Radiciva nezostrelitelna. Tomu napomaha jeden velmi dolezity faktor. Mikulas Dzurinda. Clovek, ktoreho dobehla vlastna minulost. To je tromf v rukave Ivety Radicovej. Opozicna dieta na dalsie 4 roky, ktoru Mikulas Dzurinda zacal servirovat uz pred volbami urcite nepotesi \\"sponzorov\\". \\"Biznis je biznis, ved kamarati mozene zostat aj nadalej, len sa miki musis stiahnut\\", mozno si Miki nakoniec vypocuje.
    Nepodcenujte Radicovu, ma v rukave vsetky esa tie co nema ma urcite Robert Fico a ten ich milerad vyuzije na znicenie \\"nenavideneho\\" Dzurindu. Teda ak dake este ma :)

  • vseveduci iba do volieb?

    Autor: basik

    02.03.2010, 15:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    som zvedavy, ci sa autor tohto clanku bude k nemu hlasit aj po volbach. on uz teraz vie ako to vsetko dopadne. ak by mu to nahodou nevyslo, na tento clanok zabudne a napise nejaku dalsiu ostru vseveducu analyzu

  • tendencnee

    Autor: eggzott

    02.03.2010, 15:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    neda mi nereagovat, cely clanok posobi tendencne..

    "To, čo sme videli v SDKÚ je šikovné manévrovanie Mikuláša Dzurindu udržať sa za každú cenu na akomkoľvek poste"
    - tym ze odstupil.. ou ye !

    "Dzurinda absolútne správne vyhodnotil situáciu, “podriadil svoje záujmy záujmu strany” a ustúpil. "
    - zolo poha tak si vyber kua

    "musel nateraz Ivete Radičovej prenechať. "
    - fakt Nemusel

    "Mikuláš Dzurinda ustúpil, lebo bol k tomu prinútený. Poslúchnuť výzvu k ústupu bolo pre neho z dlhodobého hľadiska výhodnejšie"
    - prinuteny no ..nebol.. posobi vyrovnane, nikto ho nevyzval odstupit, nemyslim ze to spravil pod tarchou faktov, boli uz aj horsie.

    "Týmto si zachoval povesť tímového hráča, disciplinovaného straníka, na ktorú sa bude môcť pri svojom neskoršom návrate odvolať."
    - myslim ze sa tak povacsine sprava viac ako ktokolvek iny co z tych nasich slovakov poznam

    "aby sa mohli raz vrátiť na možno ešte lepšej pozície, než z akých “ustúpili”. "
    - je to management v strane, skodi nejako veci ? je na tom cosi zle ? Vzdialene sa chcem opytat ako sa pozeras na formalne vymeny yministrov. to je potom co ?

    "Dzurindu voľby- a neúspech SDKÚ v nich- vynesú naspäť do vedenia strany. SDKÚ je totiž v nasledujúcich voľbách na neúspech odsúdená."
    - z kade mas ze vynesu ? co ked bude sciet lud 'nove tvare' ? fuj komentar :)
    - odsudzujes ju mozno ty. dost subjektivne hodnotenie,ale je to komentar, nazor mozes mat :)

    "Nevyhrá ich, lebo Radičová možno osloví analytikov, sociológov, psychológov- ale jej možnými voličmi mimo túto “skupinku” sú už len pravicoví tradicionalisti "
    - ha ha ha. radicova je mozno socialny odbornik, ale viac ako odbornost, ludi vabi na zjav a zenskost a cudesnu novost. Keby sa ludia pozerali na schopnosti, tak verim ze by viac ludi volilo Miklosa.

    "koho väčšina týchto radikálov uprednostní? Sociologičku, ktorá argumentuje za národné zmierenie alebo “rozhodného lídra” Sulíka"
    - vacsina radikalov :) haha . radikali su vzdy v mensine, tak do 10% povedzme, madari, SNSaci, ti necitaju noviny, nevidia co je vacsie dobro

    "Sulíka víťazstvo Radičovej v primárkach SDKÚ politicky tešiť nemôže, ale Radičovú vznik SaS mrzí omnoho viac…"
    - kumulovane tendencne pro SaS, kaamo ;]

    "V politike sa počíta výsledok, víťazstvá- a nie sociologické kecy okolo vysvetľovania prehier."
    - a co tak pocitat uspechy ? povedzme pocet premierskych obdobi strany ;) nespominajuc ine uspechy

    "Robert Fico a SMER si môžu gratulovať, že im pravica pred primárkami SDKÚ naleteli na hlášku, že sa boja Radičovej. "
    - americania neboli na mesiaci, vsak ? ;]
    - secko sa deje ako odozva na SMER, alebo sa realne moze budovat alternativa ?
    - dalsie tendencne, nie moc, ale v celom komentari az az

    "Nič nebolo v záujme SMERU viac, než zneškodniť potencionálnu novú nádej SDKÚ už v tomto volebnom súboji, keď víťazstvo SMERU je ešte jasné a potupa Radičovej kvôli konkurencii SaS viac než pravdepodobná."
    - o ozajstnom zaujme SMERu nemozes vediet nic
    - nova nadej je Radicova, popularnejsia ako I.M. ci M.Dz.
    - SaS nie je konkurencia SDKU. SaS ma len ekonomicku agendu, mlada neoverena strana co robi amaterske chyby. volba SDKU je volba overeneho a sirieho timu s kvalitnejsim programom. + treba spomenut uspesnu minulost

    "Lebo veď oni už Radičovej šancu dali- i keď to bola iba šanca prehrať…"
    - autor nebere na zretel zeby veci nemuseli byt ako pise on. je svojimi uvahami velmi isty. o dva roky si precitat tento clanok moze vies k vela usmevom


    autor ma znechutil istotou videni do buducna, znechuteny, necitam blog dalej :)
    good luck, zolo
    M

    • Re: tendencnee

      Autor: PeterS

      02.03.2010, 22:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Z celej tvojej analyzy vyplyva jedno. A to ze Dzurinda musel zatiahnut rucnu brzdu, aby Fico nesiel dalej. Pretoze si vsimal iba stranicke ucty. Pripadne to bol taky tazko citatelny signal. Mikulas, Mikulas, odstrelim ta ako vrabca, tak urob na chvilu mrtveho. Potrebujem dominanciu.

      Inak, ine je volit Radicovu, ako nahradu do pokazenych volieb a ine je volit vitaziaceho lidra a teda predsedu vlady. To si, myslim, ze struktury dobre rozmyslia. Takto v podstate o nic nejde a ti, ktori sa chceli vymanit trochu z daneho ordungu, tak sa z neho vymanili. Ak lokalne elity vedia, ze aj tak nebudu pri hlavnom koryte, tak hore potrebuju niekoho, kto im nebude kazit spolupracu s ostatnymi politikmi pri lokalnych korytkach.

  • Zolko,

    Autor: starlawyer

    02.03.2010, 17:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    pekne napísané, ako vždy!
    A inak, čo otecko, nehodíš tému?
    Ešte stále na lekárskych konferenciách v Mníchove a v Norimberku, na rozdiel od jeho západných kolegov, musí cestovať v električke?
    Lenže tých západných kolegov na rozdiel od našich ,,chudákov´´´nepodrží Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, súdruh minister, alebo v prípade potreby ktokoľvek iný, keď sfušujú alebo pošlú pod ,,kytičky´´ pacienta.
    A rozdiel je len v tom, že tí naši chudáci lekári majú na svojich prevažne nemeckých kárach na ŠPZ SK a nie D...
    Ale inak ,,viele Grüße der ganzen Famile´´

  • Trapošina

    Autor: hamalat

    02.03.2010, 17:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Takúto trapošinu som už dávno nečítal. Sulík a jeho SaS, za ktorej chrbtom stojí aj pán Haščák, onem presnulý pán z Penty, ktorého projek strany Nádej stál 10 miliónov z jeho vlastného vrecka. Hej, presne tej istej strany, v ktorej bol pán podpredseda Mihál štatutárom. Tak to je úžasná nepoškvrnená strana. Naoko. A pozrite sa na OLO a jeho vzťahy s PPC. Sulíkovo OLO a Penťácke PPC. To, že do strany neprijmem bývalého člena KSS je čistý bullshit, ak nemám čistý svoj vlastný štít. Nehovoriac už o lobby, ktorá do novej strany posunula Miškova, a ktorá tak úspešne cucá štátne peniaze prostredníctvom Ditec group, skásnutím štátnych železníc, a mnohé ďalšie. Toť nová Nádej.

    • Re: Trapošina

      Autor: Penta a SaS

      02.03.2010, 17:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Však o prepojení Penty a SaS vie v tejto krajine hádam každý.

    • Re: Trapošina

      Autor: PeterS

      02.03.2010, 22:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Miskova som poznal este z Burian a partners, ked mu tieklo mlieko po brade. Nezdalo sa mi, ze ma naturu na politiku. A pozri ho chalanka, zrazu je z neho politik. Mozno to v nom driemalo.

  • Pekny clanok

    Autor: Marian Janos (Maros)

    02.03.2010, 22:28 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ale nesuhlasim so zaverom. Dzurinda sa nevrati. Uz to nezavisi od neho, uz ho jednoducho nechcu ani v SDKU.

  • sama vata

    Autor: biteater

    03.03.2010, 13:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    sama vata, ziadna informacia

    ze ta bavi takto mutit vodu..

Videonázor

Island začal rokovať o vstupe do EÚ... vačší format

Aktuálny komix

Diskusia | 0

Je tu nová politická kultúra

Je tu nová politická kultúra Staršie komixy

Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Otvárame

Copyright © 2007 - 2010 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist