Politicka demonstracia, aby si mohol drzat svojho partnera za ruku na verejnosti? Ma zasadnut NR SR a schvalit?
Výber z blogov
Všetci v protismere
Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...
[Tiburon]
Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu
V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...
[Kriteko]
Diskusia k článku:
Rainbow Warriors
-
-
v podstate ma pravdu, tych v parlamente inaksie ako \\"buzeranti\\" ani neoslovujem ;-))
-
Re: Re: Politicka demonstracia?
Autor: DObre vyplnene meno
21.05.2010, 11:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
ak aj zasadne a schvali.. co ti to pomoze ked aj tak budes vzbudzovat odpor ?
-
Re: Re: Re: Politicka demonstracia?
Autor: Peter.Weisenbacher
25.05.2010, 00:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Nuž parlamaent by mal hlavne a konečne schváliť, že keď niekto takýto odpor bude prezentovať tak bude stíhateľný ako za ostatné nenávistné činy (rasizmus, fašizmus...).
-
Buzerant zase porovnava neporovnatelne...
Ked sa budes na ulici oblizovat s druhym buzerantom a nahodny okoloiduci sa z toho pogrca... budes ho zalovat ? Predsa svojou grckou prezentoval svoje zhnusenie z teba... Robte si co chcete, budte aky chcet, ale neobtazujte tym ostatnych. Prijmite fakt, ze ste anomalia a nemozete mat to co ostatni. Ako ten, tu sopminany chudak na voziku.. aj on vie kde su jeho limity a nerobil Vozik pride... mal by ti sluzit za vzor.
-
-
-
-
-
Pochody gayov končia tyraniou
Autor: Martin Lukačovský
21.05.2010, 08:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
vrelo odporúčam prečítať:
http://blog.tyzden.sk/vladimir-palko/2010/05/20/pochody-gayov-koncia-tyraniou/-
Re: Pochody gayov končia tyraniou
Autor: Peter.Weisenbacher
25.05.2010, 00:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Vrelo odporúčam uvedenie pomýleného pána Palka na pravú mieru: http://www.jetotak.sk/slovensko/tradicna-slovenska-fasisticka-rodina
-
-
buzi pochod ako dobra prilezitost urcit hranice
Autor: Mr.
21.05.2010, 10:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Buzernati by mali konecne prijat fakt, ze mensina sa musi prisposobit vacsine. Zhoda okolnosti zapricinila ich uchylku, musia sa s nou vysporiadat sami, doma, za zatvorenymi dverami. Nevidim dovod preco by sa mala vacisna ludi divat a schvalovat to, s cim nesuhlasi. Manifestovat si mozete co chcete, mate na to pravo tak ako my mame pravo povedat vam ..ziadne registrovane partnerstva, ziadne prijatie vas za standard. Ste odpor vzbudzujuci tak si to uz konecne uvedomte a snad vas prejde chut zvditelnovat sa.
-
Re: buzi pochod ako dobra prilezitost urcit hranice
Autor: Lukáš
21.05.2010, 11:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Spravne, mensina sa ma prisposobit vacsine, zrusme teda bezbarierove prechody, rampy - ti, ktori ich potrebuju, nech idu do Piestan. Surge et ambula...
Tak?-
Re: Re: buzi pochod ako dobra prilezitost urcit hranice
Autor: Mr.
21.05.2010, 12:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Myslis si ze tvoje postihnutie by malo vzbudzovat rovnaky sucit ako so ZTP ? Brani tebe nieco ist na nejaky urad ? Alebo chces nebodaj socialny prispevok ? :) Kedze chapes pomalsie, dam ti priklad na zamyslenie. Chcu vozickari hrat futbalovu ligu so zdravymi ?
Ci chces alebo nie, tvoja mensina sa musi prisposobit, nebudete mat registrovane partnerstva, nebudete vychovavat deti. Mate svoje bezbarierove vchody: nesmiete byt diskriminovani, mozete si vyjst na ulicu a manifestovat... Si mensina, uskromni sa.-
Re: Re: Re: buzi pochod ako dobra prilezitost urcit hranice
Autor: He he
21.05.2010, 12:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Intelektualne si ssm sebe mensinou. Odpal na tyzden alebo postoy.
-
Re: Re: Re: Re: buzi pochod ako dobra prilezitost urcit hranice
Autor: Mr.
21.05.2010, 12:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
svojim prispevkom si dokazal ze ty si ten, ktory vie posudit inteligenciu ineho. Buzeranti dychtia po tolerancii ale prejavit ju sami nevedia. Ste na smiech, vo vsetkych smeroch.. :)
-
Re: Re: Re: Re: Re: buzi pochod ako dobra prilezitost urcit hranice
Autor: Lujza
21.05.2010, 12:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Súhlasím
-
Re: Re: Re: Re: Re: buzi pochod ako dobra prilezitost urcit hranice
Autor: PeterS
21.05.2010, 14:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
A co takto spachat kolektivnu sebevrazdu, pretoze zivorode vnutromaternicove heterosexualne plodenie je na planete v mensine.
Nech zije vecsina! Partenogeneza a morfizmus.
-
-
-
-
-
-
prispevky v diskusii iba dokazuju obmedzenost nasej spolocnosti a este bude treba vela pochodov, kym sa prirodzenost bude povazovat za normalnu u kazdeho cloveka.
-
Ani milionty pochod neurobi z homosexuality prirodzenost.
-
Re: Re: este bude treba vela pochodov
Autor: antifa
21.05.2010, 14:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
mne je na rozdiel od teba na vracanie z nenavisti. laska je ok. ludia ako ty, palko alebo slota nikdy pre slovensko neurobia tolko ako napriklad docolomansky alebo nepela. ste uboziaci, ktori chcu kontrolovat ostatnych, nic ine. fuck you.
-
Re: Re: este bude treba vela pochodov
Autor: Peter.Weisenbacher
25.05.2010, 00:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
To vskutku nie, z homosexuality *normálnosť* urobil už dávno vedecký výzkum keď sa ukázalo, že je rovnako prirodzená ako ryšavosť. Pochody treba preto aby nevzdelaný a neinformovaná ľudia pochopili, že problém sú oni, nie LGBT menšina.
-
Re: Re: Re: este bude treba vela pochodov
Autor: Mr.
25.05.2010, 22:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Viem si predstavit ten vyskum kde bolo zelanie otcom vysledku...
Nikto nehovori, ze ste problem. Je vsak nemyslitelne aby dvaja buzeranti vychovavali dieta. Ak ma byt reg. par. krokom k tomu, potom vam prajem rovnaky vysledok vsetkych vasich pochodov.
-
-
-
-
Úplne súhlasím s autorovým článkom. Osobne som mladý veriaci človek ktorý Podporuje Dúhový pochod a som za registrované partnestva. Myslím že je to aj tým že patrim k menšine na Slovensku ktorá je tiež utlačaná a diskriminována a tak viem úplne pochopiť ako sa cítia títo ľudia. Som telesne handicapovaný.
V mojom živote sa riadim heslom: ,,Ži a nechaj žiť"-
Povedz presne, ako ta niekto diskriminuje a utlaca.
Chcel si povedat, ze ta frustruje skutocnost, ze nie si ako ostatni ludia, nenavidis ich preto a davas sa do pozicie diskriminovaneho, aby si v nich vyvolal pocit viny. Mas to cele pomylene, a namiesto toho, aby si povedal, ze chces, aby spolocnost pre teba neustale nieco robila, namiesto vdaky sa atazujes a obvinujes inych. Chcel by si, aby sa svet zastavil a neustale sa ti ospravedlnoval za to, ze ty nie si taky, aky by si chcel byt.
Radsej sa zamysli nad tym, kolko ini ludia pre teba urobili a stale robia, a vyjadri im svoju vdaku. Vyjadri spolocnosti svoju vdaku kazdodenne a nikoho neobvinuj.
Rob to, co hlasas: zi svoj zivot, a nechaj inych, aby si zili svoj.
Este raz, v com spociva ta diskriminacia? Si azda na vozicku, a spolocnost ta diskriminuje a utlaca tym, ze nemozes hrat hokej?-
Úplne súhlasím s Pegrom. Homosexualita je prirodzená a úplne normálna a preto treba homosexuálov rešpektovať rovnako ako heterosexuálov. Preto im prajem príjemné stretnutie v dúhovej manifestácii a nerozumiem tým, ktorí neustále kopú do tých, ktorí im nevyhovujú. Na Slovensku sa kope do Rómov, Hendikepovaných a ľudí s odlišnou sexualitou. Nerozumiem na akej úrovni niektorí Slováci sú.... Kopať do druhých to je ich motto! Slota je príkladom.
-
a co tak keby si si vyskusal prejst niektore mesto na vozicku, ist trebars na urad. Nebodaj, keby si sa pokusil zamestnat na poziciu, kde ta tvoj handicap vobec neobmedzuje? Pisal by si aj potom rovnake \\"mudre\\" kecy?
-
-
-
no spanom, teraz nech kazdy ukrivdeny buzik napise svoje pocity a vsetci sa z toho...
proste buzeranti su proti prirode, to nie je konspiracia, vymysel, teoria..je to proste fakt.-
Fakt, že je niečo proti prírode a to ti *príroda* povedala? Ja som bol v tom, že fakty sa dokazujú a biológia, genetika a medicína už dávno dokázali, že homosexualita je prirodzená.
-
Priroda si nasla dalsiu cestu ako nepokracovat v slepej vyvojovej vetve. Zariadila aby sa prislusni jedinci parili tak aby sa nerozmnozili a vymreli.
-
-
-
zakladom statu je rodina. Rodina prirodzena, vznikajuca vztahom muza a zeny, schopna plodit deti. Deti, ktore su pokracovatelmi, nositelmi buducnosti naroda. Rodina ma zabezpecit vyvoj a rozvoj dietata, pripravit ho na zivot. Zabezpecit zdravy telesny a duchovny vyvoj dietata je jedna vec a zabezpecit zdravy dusevny vyvoj druha. Zdravy telesny a duchovny rozvoj moze zabezpecit aj neuplna rodina - chyba jeden z rodicov, su len stari rodicia alebo homosexualni partneri. Zdravy dusevny rozvoj vsak len kompletna rodina. A ta vznika vztahom muza a zeny, schopnymi plodit deti.
Poznam viacero homosexualnych ludi i parov a niektore su mojimi priatelmi. Nikdy sa vsak nevyvysovali nad ostatnych a nestavali na odiv svoju inakost. Svoju vynimocnost, schopnosti a intelektualny potencial dokazovali pracou a spolocenskymi vysledkami. Boli a su normalnymi ludmi. Neobtazuju svoje okolie a nedemonstruju, pretoze nie su frustrovany. Su ini a zaroven nie. Vedu normalny zivot. Respektuju okolie a okolie respektuje ich. Vedia, aky je moj nazor a su mojimi priatelmi.-
Zakladom statu je donucovacia moc, to ostatne je zakladom ludskeho spolocenstva, resp. "biotopu".
Stat ma urcite zaujem svoju donucovaciu moc realizovat na poslusnom a homogennom obyvatelstve v ktoreho strede lezi zranitelna ekonomicka jednotka, cize rodina. A preto vyhlasuje, ako mu lezi na srdci osud rodiny.
Ale osud rodiny lezi v prvom rade na jej clenoch a stat tam casto robi medvediu sluzbu. Napr. tym, ze alkoholikovi v ramci rodiny poskytuje ochranu, ak mu rodina ide vypalit jednu, alebo chce zjednat napravu. V podstate je rodina skrz naskrz hracka v rukach statu.
Co sa tyka tej 50% mensiny, tak mate uplnu pravdu. Pisem 50% mensina, pretoze pri analyze tych par vyskumov to vyzera tak, ze 4% su ti, co mali odvahu sa prihlasit, ale celkom je polovica obyvatelstva minimalne latentne homosexualna. A pravdepodobne su najvecsi krikluni ti, ktori to maju s tou orientaciou trochu nahnute.
Kazdopadne nechapem, co koho do toho a preco nas krikluni zaplavuju svojimi predstavami o homosexualnom sexe a nutia nas si predstavit to iste. To nech si neachaju na svoje kruzky. Pri troche chcenia sa da docitat o kopci vysluchov ctihodnych biskupov zo stredoveku, ktori sa u obvinenych zivo zaujimali o to, ako veci funguju v posteli, potazmo s diablom. A ich predstavy a otazky su na urovni demencie. A mam pocite ze dnesni dementi ochranujuci rodinu z pozicie "znechutenia" nie su od toho daleko.
-
-
Vazeny autor, darmo obalujete vase nazory do komplikovanych suveti a cudzich slov, darmo ukazujete historicke pripady, darmo sa snazite. Homosexualita NIKDY nebude normalna, spravna, akceptovatelna a jej verejna manifestacia bude vzdy uchylna, nespravna, deviantna, scestna. Uprimne mi cele vase homo-divadlo ide na nervy.
A vobec, co je toto za chory system. Predstavte si, ze by som chcel ja registrovane partnerstvo, miesto klasickeho manzelstva, vyhoviete mi? Ak mne, hrdemu heterosexualovi, neumozni spolocnost, uzavriet registrovane partnerstvo, s osobou opacneho pohlavia, je to potom jasna diskriminacia!!!
A keby som si chcel vziat do reg. partnerstva povedzme kozu? Alebo zaregistrovat si ako partnera, napriklad chobotnicu? Tiez je to v intenciach homo-lesbo-trans-bisex-animal tolerancie a inakosti???
idete mi na nervy-
To bude asi tym, ze analyza tych par znamych vyskumov sexuality hovori, ze zhruba polovica obyvatelstva je viac alebo menej homosexualna.
Tie styri percenta su iba ti odvazlivci, ktori sa priznali. Ale dalej nasleduje siroka skala az po latentnych. Chce to asi iba ten spravny impulz... :) Nuz a mne sa zda, ze najlepsia obrana latentnych homosexualov oproti tymto ompulzom je za kazdu cenu sa drzat v znechuteni. Alebo sa mylim?
Vznikaju az take komplikovane zaujmove kruzky, ako napr. znama cirkev, kde sa clenovia huckaju a posliluju vo svojom znechuteni, len aby na nich nedolahlo pokusenie, ci skor ten spravny impulz. Ale jedno treba tomuto kruzku uznat. Je vysoko tolerantny a ked na niekoho ten impulz dopadne, nezanevrie kruzok na neho, polutuje ho a prizmuri trochu oci. Ved nakoniec, dobre vedia, ze diabol ciha za kazdym rohom a cesty pane su nevyspytatelne.
Takze, hlavu hore, ja vam vasu latentnost nebude vycitat. Ale ani opacne, to vase umele znechutenie. Mozno dostanete body za vyhru v zavode "vydrz pokial sa da".
Zakladanie rodiny s latentnou homosexualitou nema nic spolocne, takze v podstate ano, zalozena rodina moze byt urcujuci znak, ktorym mozeme delit homosexualov na hard a light. Potom mam pocit, ze na uliaciach je to skor prekaracka medzi hard a light.-
Ty potom nemáš ani potuchy o tom, čo je to homosexualita!
A než tu začneš znovu kydať svoje chujoviny, tak tu daj nejakú relevantnú citáciu z dôveryhodného zdroja, alebo ešte lepšie, odkaz naň na internete.-
No, kedze niektore samanske praktiky su o tom, absorbovat svoju zensku stranku, prejavujucu sa aj ako homosexualitu, co sa dava najavo tym, ze saman potom chodi v zenskych satach (stal sa akoby hermafroditom), je homosexualita len prirodzenou sucastou vyvoja cloveka. Dokonca je vraj dobre, aby bol saman vyraznejsie homosexualny, aspon je potom jeho znovuzrodenie cennejsie.
Lenze plati i opacna degresivna cesta, pokial saman sancu nedokaze vyuzit, resp. zlyha, moze to skoncit rozpadom osobnosti, kazdopadne to pre samana skonci problemom.
Nemas pocit, ze to krasne odraza aj dnesnu situaciu? Aj s tym prvkom akceptacie (pretoze mnoho homosexualov akoby lepsie sublimovali energiu a su na vyznamnych postoch, ci ambivalentne dosiahli podivne, avsak historiou cenene uspechy, ako napr. Alexander Velky), ale aj s prvkom znechutenia (ked homosexualita nie je absorbovana a utapa sa v pokleslom estetstve. Co by na to povedal Byron, ci Wilde)?
Oba poly verejnej mienky suvisia presne s "ezoterickou" povahou tohoto fenomenu. Len treba veci vediet spravne rozlustit a svet zapadne ako velmi logicka skladacka. Netreba sa vobec ucelovo znechucovat. Nakoniec, poznas napr. jogicke sustredenia na vadzra-joginku ? Cez toto cvicenie mozes doslova citat funkciu a posobenie zenskeho polu. Ide opet o cvicenie dost na bednu a ma za ucel vyvolat do vedomia reprezentaciu zenskej sily v cviciacom. Aby si "uzil" tak ako saman, teda aby sa s tym vysporiadal. A opet, bez tohoto cvicenia nemozno pokracovat dalej. Je to potom iba imitovanie. Toto je vsak univerzalnejsie cvicenie, ako mierne homosexualneho saman, pretoze toto cvicenie nasilu vyvolava zensku energiu u kazdeho, aj u toho co jej ma malo.
Co sa tyka vyskumov, latentnu homosexualitu (pripadne bi) urcite niekde najdes. Ja to mam z knihy, ale nechce sa mi to hladat. Kinseyho sprava a este jeden reprezentativny vyskum. Viac sa toho takto komplexneho na svete neudialo. Skus tu:
http://www.kinseyinstitute.org/
A propos, a co sa ti nezda? Ze kazdy moze byt v skrytu "prihriaty", aj ked s tym prudko nesuhlasi? Nuz, co sa da robit. Vyrazny muzsky princip je len historicky konstrukt, ktory sa chcel nadradit nad dolezitost prenosu mtDNA. Ale o tom snad niekedy inokedy.
-
-
pisete nezmysly
-
samozrejme, ako inac. Co sa babke chcelo, to sa babke snilo. Predsudky nie su najlepsim nastrojom na pochopenie sveta, ale aspon davaju tu sladku chut ospravedlnitelnej agresivity.
-
Nie je pre mňa jednoduché formulovať silné argumenty a písať konštruktívnu kritiku, zreteľne a pekne štylizovanú (chcel by som Chmelárov talent), ale aj tak to skúsim:
“Absorbovat svoju zensku stranku, prejavujucu sa aj ako homosexualitu” co je toto za nezmysel? Koho? Zensku stranku kazdeho muza? Napada mi len jeden priklad, a to ze muzi maju bradavky? (to myslim suvisi s prenatalnym vyvojom cloveka, a s pohlavnymi chromozomami) Alebo co to je? Je to nieco mentalne? Nejake zenske behavioralne modely pritomne u kazdeho muza? Absorbcia zenskej stranky u muza nema ziadny vztah k homosexualite. Pod homosexualitou chapem sexualnu pritazlivost osob rovnakeho pohlavia a potom …ehm.. no “sexualny akt” medzi osobami rovnakeho pohlavia, to je to, co sa mi nepaci, to, co sa nema povazovat za rovnako spravne a kvalitne ako heterosexualny pohlavny styk (nie som sexuolog).
Ezotericka povaha fenomenu? Homosexualita? Ci sexualita? Neviem ako si rozlustil tento fenomen, urcite sa vsak tebou poskladana skladacka da poskladat aj inak. Reprezentacia zenskej sily v cviciacom tiez nema nic spolocne s homosexualitou, pretoze… inak sa neda, pre mna homosexualita je toto: chcem to napisat jasne: homosexualita je ked jeden muz sulozi s inym muzom, ked jeden muz dava penis do analneho otvoru ineho muza. Rozumieme sa? Takisto to plati pre zeny, ale tam je to technicky zrejme vyriesene nejako inak.
Nemam problem so svojou sex orientaciou, ani s latentnou, ani s explicitnou. Som explicitne heterosexual, ale je mi to hlupe pisat takto o sebe, lebo to je len moja vec a takisto debilne a hlupo by sa mali citit vsetci homo-tetra-bi-trans-lesbo-animo aktivisti a duhovi demonstranti, ktori maju neprekonatelne nutkanie vykrikovat a demonstrovat, aki su hrdi na svoju sexualnu orientaciu!
Co sa tyka predsudkov … no, iste sa mozem polepsit, ale naisto, predsudky nie su pre mna fundamentalnym problemom. Sladka chut ospravedlnitelnej agresivity? Eh?-
Tak to nechajme tak. Minimalne zapadniarska konstrukcia anima a animus by ti mohli napovedat, ze existuje nejake "ezo" skryte obrazne vyjadrenie vnutornej polarity. To co pises je len dosledok zapadniarskej nerozpracovanosti vnutornych sil cloveka, cize v podstate je to len dosledkom malomestiackych predsudkov. Ale za to nemozes, samozrejme, pokial nechces ostat iba pri predstavovani si "perverznosti" a naslednom znechucovani sa, ale siahnes aj po sirsej literature a najme o literature o inych kulturach. By si neveril, ze niekde je homosexual velmi pozitivna osoba.
Inak, mal by si sa stitit aj velkońocneho vajicka, je spojene s kultom, ktory dostal svoj historicky vyraz pravdepodobne v Sodome a Gomore. Ale to by bolo uz prilis daleko od hodnotiacej metody zalozenej na predsatvovani si perverzneho sexu.-
ano, nechajme to tak. Mne neprekaza ani neviem aky perverzny sex, pokial sa nebudu jeho prevadzkovatelia snazit verejne demonstrovat, ze je sucastou duhovej pestrosti a ze je prirodzeny, akceptovatelny a uplne v poriadku. Ak sa chce niekto dobrovolne zabavat aj tym naj-viac-ultra-total-neviem akym specialnym sexom, nech sa paci, ak sa to deje dobrovolne, ak sa pri tom nepozabijaju, tak, nech sa paci.
Co sa mi nepaci a co odsudzujem je verejna manifestacia sexualnej orientacie! A snahy zdoraznovat, ze homo-lesbo-bi-trans sexualne zamerani jedinci su utlacani alebo nejako diskriminovani!
Tie perverznosti si nepredstavujem, ale v kontexte odpovede to bolo treba jasne napisat. Aj tak mi to je srdecne jedno, nech sulozi kto chce, s kym chce, ako som uz pisal vyssie. Kazdy nech si vyberie. Ale nech nejde potom na namestie a nevykrikuje, ake je to super - byt homo-lesbo-bi-trans a ako chce byt rovnopravny z heterosexualnou vacsinou a podobne bludy!
Voci velkonocnemu vajicku som totalne indiferentny a ani ma nezaujima, kde vzniklo. Rad si ale nieco precitam...
btw, o vnutornej polarite tiez nieco viem a aj literaturu o samanoch som cital, nezda sa mi vsak, zeby to az tak suviselo s "duhovym pochodom hrdosti".
Nasrat na predsudky... co znamena toto? "To co pises je len dosledok zapadniarskej nerozpracovanosti vnutornych sil cloveka". Ja o vnutornych silach cloveka nieco viem, ale ako povedal jeden saman: "Jedna vec je vediet o ceste a ina vec je kracat po nej."-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy
Autor: nechajme to
28.05.2010, 09:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
... vlastne, mne nevadia ani nejake gej parady, ani duhove pochody. Nech si ludia demonstruju za co chcu.
Vadit mi to bude az vtedy, ak sa to ozaj bezprostredne bude dotykat mojho zivota. Napriklad ak by som nahodou isiel okolo duhoveho pochodu a nejaky nacista mi rozbije hlavu, alebo nejaka rozzurena lesba mi odtrhne ruku.
Our familiarity with the world we perceive compels
us to believe that we are surrounded by objects, existing by themselves and as themselves, just as
we perceive them, whereas, in fact, there is no world of objects, but a universe of the Eagle's
emanations.-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nikdy
Autor: PeterS
29.05.2010, 14:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Pride pochod v tom formate, ako ho pozname, cize show pre turistov, je na SK uplne mimo misu. Dalsie detaily SK myslenia nebudem rozoberat. Zjavne ani opacne orientovani sa prilis neodlisuju od mentalu vecsiny.
Aj ked si teda myslim, ze vykvetinkovany a vyperovany exhibicionizmus tela nenahradi vis vitalis bipolarnej prirody, tak, ked uz chcu chodit, tak nech chodia, mame slobodu. A ako vravim, v starych tradiciach pozname pre okrajove typy energii tzv. institut celibatu, co nebolo nic ine, iba to, ze pre takychto jedincov, neschopnych paroveho zivota, existovali autoeroticke praktiky. Cize ci budeme prezentovat vis vitalis ako bipolarnu pomocou strbinoveho umenia, alebo ako unipolarnu cez perecka a farby, voci historickym tradiciam a poznaniu ludstva sa neprehresime.
Ibaze miestny obyvatel si vis vitalis predstavuje iba ako bipolarnu a ako jej objektivny prejav toleruje iba reprezentaciu v podobe profesionalnej matky s 10timi detmi, plus škálu prejavov po hranicu cernoskeho strbinoveho umenia, co znamena zdoraznovanie strbin ruzom a maskarou a lascivne zakrivanie tej najdolezitejsej strbiny. To uz dnes znesu aj babky talibanky, aj ked im nedochadza, ze ide o primitivne cernoske umenie. Podobne, opacny pol, deformacie pohlavnych znakov. Sem patri tetovanie, pirsing na patricnych miestach... zvyraznujuce silu a schopnost jedinca, udrziavat vis vitalis. Alebo este mozeme spomenut cifrovanie nohami, co je spolahlivy sposob, ako v dave objavit dostatocne vykonneho sexualneho jedinca. (Overene na zaklade svedectva)
Co sa tyka "predsudkov", dusa sa obrazne vynasla az zalozenim psychiatrickeho ustavu v Nemecku, co bolo tesne pred koncom 19. stor. Dovtedy dusa patrila cirkvi. Ak to porovname s tisicrocnymi tradiciami inde... tiez nema zmysel to rozoberat.
-
-
-
-
-
-
-
-
Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872
Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.
Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist

