JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Šibnutou víziou je Gorila

  • 8/10

    Autor: Peter X

    07.02.2012, 09:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Plne suhlasim, a podpisujem sa pod tento nazor. Akurat mi v nom chybali 2 podstatne veci: 1. nevycita Gal mladym ludom to iste, co robil aj on sam v 1989 ked tvrdil ze po neznej na nasom uzemi nechce politicke strany, ale len obcianske hnutia?, a 2. odkial ma Gal informaciu, ze sa kauza Gorila vysetruje - nejde len o fiktivne vysetrovanie pre PR Lipsica, a o ""spravodlivy proces"" a la ten co zakazal vydanie Tomovej knihy? Moj zaver: Gal sa nevysporiadal so svojou naivitou z 1989-90 a projikuje ju na sucasnu mladez, a Gal zlahcuje ten najzavaznejsi z problemov v SR - neschopnost a skorumpovanost policie a sudov. A za to druhe aj odo mna pozdrav: Fuck you Gal!

    PS. Tesim sa na blog Fuck you, Matovic!, nebyt hlupych reakcii na blog "Fuck you,Gal"! tak sme si nim mohli sprijemnit uz dnesne rano. To divadielko akoze "obycajnych ludi" v starych roztahanych svetroch kopirujucich anti-metro-sexualitu Pistu Hriba, ale najma divadlo nasho dvorneho "Attention-whore sasa" si zasluzi vulgarizmy nielen v titulku. A neviem si predstavit kto by o tomto mohol napisat trefnejsi blog ako M. Havran ml. ci niekto z JTT. Velmi sa mi paci Vami vytvoreny vyraz "zencynik" na Dzurindu, a rad by som aj vyrazy "attention whore" ci "court jester" nahradil niecom takto ovela trefnejsim :), toz nech Vas muza kope! :)))

    • Re: 8/10

      Autor: peet

      07.02.2012, 11:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Halooo. Nekdo nám vymněnil Petra X.

      • Re: Re: 8/10

        Autor: Peter X

        07.02.2012, 17:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Vymenit nevymenil, ale viem ocenit ze moja kritika toho ze jednu dobu to tu vyzeralo na promo pre SMER+KDH (o com sme sa bavili pred cca. mesiacom) padla na urodnu podu. A uplne ina vec je, ze ak by som si bol isty spravnostou volby OL-NO tak sa furt dookola nepytam tuto a na dalsich forach (pod inym nickom) ci to fakt ma zmysel. Aj ked sa musim priznat - bez KDS, OKS, toho teoretickeho fyzika Hribovho kamosa, Kordu atd. sa mi OL-NO bude ovela lahsie volit, lebo to budem moct o dost viac verit ze moj kruzok pre Micovskeho, Wiezika, asi aj Hubu a Medala pomoze aby sa aspon prvy a treti menovany dostali do NR SR, a pri velkom stasti tam presadili nejaky zakon v prospech zivotneho prostredia. Z Matovica zatial nemam potrebu zvracat, tak ako z Fica, Dzurindu atd., ale zas zo skusenosti viem ze strpiet taketo "attention whore" chce vela psychohygieny. Aj ked na druhej strane je pre "attention whores" mozno lepsie ak by sme im nevenovali ziadnu pozornost. Ale tento mega-trapas si priam pyta maximalne ironicko-cynicky blog v diskusii pod ktorym si budeme moct trochu vyventilovat zhnusenie z tohto hnojiska slovenskej politiky (o tom hnojisku pekne pisal Pistanek na inzine.sk, co bol zatial u mna najlepsi blog - dokonca stale je na nete - http://www.inzine.sk/article.asp?art=5147.

      • Re: Re: 8/10

        Autor: spam

        07.02.2012, 23:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Peter X a Peter S su jedna a ta ista osoba?

        • Re: Re: Re: 8/10

          Autor: Peter X

          08.02.2012, 08:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ja som urcite nikdy nevyplnoval nick Peter S, a ani som si (okrem registracie mojho povodneho PeterX) nevsimol nejake zneuzivanie mojho nicku. Takze odpoved je nie - za S a X sedia dvaja odlisni ludia. Akurat ten za X ma schopnost zmenit nazor :), co na tomto webe moze mylit :(

  • Z diskusie pod inym clankom to zmizlo, tak zopakujem:

    Autor: Cyrano

    07.02.2012, 09:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    fascinuje ma, ze kazdy spravny SaSo si robi srandu s Gallovej predstavy o bartrovej ekonomike - hrusky za jablka (to je asi ta najznamejsia "sibnuta" vizia, ktora bola prezentovana), ale ziadny spravny SaSo si neuvedomuje, ze Sulikove vizie o krachu (napriklad Grecka) ako ocistnom procese ekonomie, su uplne z rovnakeho sudka.
    Nezaregistroval som, ze by sa napriklad Fedor Gal verejne ozval proti sibnutosti SaSov (ktori predsa boli vo vlade).

    • Re: Z diskusie pod inym clankom to zmizlo, tak zopakujem:

      Autor: peet

      07.02.2012, 11:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      A je dosť možné, že v prípade splnenia snov SASkapely o očistení ekonomiky od všetkých problémových hosp. subjektov sa k tomu bartrovému obchodu dostaneme.

    • Re: Z diskusie pod inym clankom to zmizlo, tak zopakujem:

      Autor: kandidat c. 85

      07.02.2012, 16:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Zrejme nesledujes posledne tyzdne spravy a potrebujes update.. Krach Grecka uz nie je len nejaka "utopia", ktoru vcera hlasal Sulik a nejaki 'SaSovia', ale stava sa mainstreamom. http://ekonomika.sme.sk/c/6249287/eurokomisarka-odchod-grecka-z-eurozony-ju-neposkodi.html
      Sulik ma minimalne pravdu v tom, ze ku krachu Grecka pride tak ci tak. Tento nazor uz prebera aj mainstream.. Dobre rano stara mama. Mozno by si mal vyjst z predmestia viac do centra ;-)

      • Re: Re: Z diskusie pod inym clankom to zmizlo, tak zopakujem:

        Autor: Cyrano

        07.02.2012, 17:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        nerob tu z ludi volov, velmi dobre vieme co a hlavne kedy Sulik odporucal. Ak uz dnes vystupenie Grecka z eurozony eurozonu neohrozuje, tak to neznamena, ze ju neohrozoval vtedy, ked to Sulik skusal presadit. To, co Sulik presadzoval ako bankrot nie je riadeny bankrot.

        • Re: Re: Re: Z diskusie pod inym clankom to zmizlo, tak zopakujem:

          Autor: kandidat c. 85

          07.02.2012, 17:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Mna z toho vynechaj, ja som nevinny.. Vola z teba spravili Sarkozy s Merkelovou, ktori do celeho zatiahli danovych poplatnikov - teda hlavne teba! - celej europy, aby sa zlozili na zachranu bank - to je to, comu sa hovori "riadeny bankrot" -ze vsetky nevymozitelne pohladavky zatiahnu danovi poplatnici - ti najchudobnejsi - ale nie banky.. Sulik vam to hovoril, ale vy ste ho nepocuvali. Teraz mozes ist tak akurat protestovat v Piatok proti kapitalizmu. Nezabudni si zobrat nepremokavu vestu, mozno budu zase vodne dela. Take care!

  • "Väčšina ľudí je so systémom spokojná"

    Autor: ptak

    07.02.2012, 09:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Chápem, že sa to nedá pochopiť okamžite, takže ešte raz a znova:
    Obrovská korupcia je niečo, čo je bytostne späté s týmto systémom, s kapitalizmom.

    Zopár ďalších príkladov:

    - Literárne noviny zverejnili 10 rokov staré video o korupcii, kde sa hovorí, že sú v nej namočené obe veľké strany z protikladných spektier. Za desať rokov sa nič nezmenilo ani tam, ani tu, skôr sa to prehĺbilo.

    - Haščák, ale nielen on, a ľudia jeho rangu sa obraňujú, že stretnutia s politikmi sú "normálnou súčasťou biznisu". Kde končí lobbing a začína korupcia?

    - Korupcia má veľa podôb, hoci aj len to, že veríte, že váš kamarát sa bude o podnik starať lepšie ako štát; či že hocikto sa o majetok bude starať lepšie, tak si odôvodníte, že vlastne robíte dobrú vec, že predávate, hoc i pod cenu, hoc i rýchlo.

    - Peniaze, ktoré mali byť na integráciu menšín, nezamestnaných, vytváranie pracovných miest, skvalitnenie služieb, prostredia a podobne, končia v prázdne a v súkromných rukách. Ľudia, ktorí si toto neuvedomujú budú dookola nadávať na menšiny, menšiny, menšiny.

    - Iní si zas nikdy neuvedomia, že korupcia je charakteristickou črtou systému, či na Slovensku, v Čechách, Nemecku, Francúzsku, Británii, Taliansku, Rusku...

    - Pýtal som sa (vysokoškolákov, učiteľov) kamarátov, čo by chceli, aby protest Gorila dosiahol. Povedali, že vedia, že sa bude kradnúť naďalej a nemožno tomu zabrániť, len keby tak kradli aspoň o 5% menej. Vitajte v realite dneška!

    - Každá silná ideológia má mechanizmy na to, aby sa s anomáliami a chybami dokázala vysporiadať. Teraz vidíme mechanizmy liberálnej demokracie v praxi: Nie všetci kradnú! Čo chcete socializmus? Čo chcete Fica? No a čo, veď včetci kradnú! Vylúčime finančné skupiny z hry! Nové strany nie sú skorumpované! Gorilu si netreba všímať!

    Príjemné snenie! Keď to u vás už tiež bude na nevydržanie, budete sa chcieť a musieť prebudiť. :)

    • Re: "Väčšina ľudí je so systémom spokojná"

      Autor: Tomas .. Husar

      07.02.2012, 14:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      ptakovi

      >Literárne noviny zverejnili 10 rokov staré video o korupcii,

      Mozes prosim dat link?

      • Re: Re: "Väčšina ľudí je so systémom spokojná"

        Autor: ptak

        07.02.2012, 14:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Podávam ruku nepriateľovi
        http://www.literarky.cz/domov/politika/7990-ive-literarni-noviny-chapadla-korupce-po-10-letech-jak-se-vypoadava-eska-spolenost-s-korupci

        • Re: Re: Re: "Väčšina ľudí je so systémom spokojná"

          Autor: Tomas .. Husar

          07.02.2012, 14:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Mozeme mat rozlicne nazory, mozem mat vyhraneny postoj k komunizmu, ale to este neznamena ze ta povazujem za nepriatela.

          • Re: Re: Re: Re: "Väčšina ľudí je so systémom spokojná"

            Autor: Tomas Hnusar

            07.02.2012, 16:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Takeho slizkeho tvora ako ty len tak clovek nestretne ...

            • Re: Re: Re: Re: Re: "Väčšina ľudí je so systémom spokojná"

              Autor: Tomas .. Husar

              07.02.2012, 17:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              S cim mas problem panacik? Slizke je napriklad zahravat sa z menom ineho cloveka.

              Chcel by som ta poziadat aby si si vymyslel inu prezyvku.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Väčšina ľudí je so systémom spokojná"

                Autor: Tomas Hnusar

                07.02.2012, 20:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Keby ste neboli uplne nedolezity clovek, tak by ste si po tych hluspostiach co ste tu o mne napisali zasluzili bud po papuly alebo k sudu.

  • Tí ktorí si pamätajú

    Autor: Milan

    07.02.2012, 09:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    nekonečný údiv Miloša Jakeša, ktorý na protestné zhromaždenia v r. 1989 ragoval slovami : "co ti lidé vlastne chtějí ?! " pripomenul tento Gál, že sa dostal do akejsi podobnej pozície.

    • :)

      Autor: Peter X

      07.02.2012, 10:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      veru tak - a toto je na tejto kauze, pre mna, to najsmutnejsie. Plus fakt, ze ked si Fedor Gal predstavoval slobodu ako TV Nova plnu ""kvalitnych"" filmov a programov ""bez reklamy"", uj, fakt prve co ma napadlo je "fuck you" :))

    • Re: Tí ktorí si pamätajú

      Autor: peet

      07.02.2012, 12:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      amen, amen, amen

      Ono by bolo asi potrebné urobiť takú drobnú pitvu psychiky zaslúžilých pravičiarov. Strašne som sa nasmial na včerajšej tlačovej besede nezávislých osobností proti Matovičovi. Presne som si spomenul na starých komošov, ktori boli konfrontovaní s faktom, že už nikto nežerie ich zásluhy v medzinárodnom robotníckom hnutí, alebo v druhej svetovej vojne. A tak aj títo šašovia, rad za radom vymenúvali svoje zásluhy počas novembra, sviečkovú manifestáciu, alebo boj proti Mečiarovi. Koho to dnes trápi. Kde boli pán Zajac, keď sa slovenské zdravotníctvo vypredávalo Pente(a kde jeho brat)? Kde boli pán Palko, keď sa vyšetrovala Gorila(že by na ministerstve vnútra)? Kde bol pán Korda a ďalší, keď vláda protizákonne zmarila štrajk železničiarov v roku 2003? Agenda týchto pánov už dnes zaujíma málokoho a oni si to chudáci ani neuvedomujú.

      Ešte komickejšie mi prišlo, keď niektorý z tých blbov zahlásil, že bojoval proti Dzurindizmu. Ten pojem používali do roku 2011 len ľavičiari a enviromentalisti. Najdite mi citáciu týkajúcu sa niektorého z tých pánov.

      O tom, ako si tieto fosílie mimo realitu svedčilo vyjadrenie mr. Kordu. Chudák... Dva krát bol prepustený, je to politický martýr. Tak nech sa ide tento kretén opýtať všetkých tých, ktorí si po prepustení nevedia v svojom regióne nájsť prácu. Všetkých tých, ktorí pracujú za minimálne mzdy, pomocou sprostredkovacích agentúr, alebo sa proste len trasú, že ich zamestnávateľ vyhodí z práce z dôvodu racionalizácie, tak ako sa to deje dnes a denne.

      A presne rovnakou figúrkou je aj Fedor Gál. O neho je postarané(ten ojeb s NOVOU), on už nepotrebuje nejaké nové vízie a preto sú šibnuté.

  • Nech zije Kamil Kandalaft!

    Autor: Pom pom Girl

    07.02.2012, 10:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Podla Martina Mojzisa prave Kandalftov prihovor na zhromazdeni v Bratislave sposobil vybuch Matovicovej kandidatky.
    Tito laviciari sa nezdaju, ale su vysoko efektivni :-))))

    • Re: Nech zije Kamil Kandalaft!

      Autor: Tomas .. Husar

      07.02.2012, 14:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      2 Pom pom Girl

      Co hovoril ten pan? Mozes hodit link?

      • Re: Re: Nech zije Kamil Kandalaft!

        Autor: Sasanky

        07.02.2012, 16:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        http://www.youtube.com/TVJetotak#p/u/8/RyJL1NwOFgs

    • Re: Nech zije Kamil Kandalaft!

      Autor: Peter X

      07.02.2012, 17:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Kandalf bol len spustac, ale bez extremnej jesitnosti a absolutnej, ale opakujem absolutnej absencie zmyslu pre humor a nadsazku Palka a Zajaca a kol., a bez extremne prehnaneho zmyslu Matovica pre provokacie, by toto divadielko nebolo mozne. Vyssie v reakcii peetovi pisem preco presne ma to potesilo.

  • Nezabudnime na sasanky

    Autor: Sasanky

    07.02.2012, 10:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    http://www.youtube.com/TVJetotak#p/u/8/RyJL1NwOFgs

  • vízia

    Autor: milan.du

    07.02.2012, 12:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Samozrejme mozno iba privitat citlivost ludi na rozne spolocne temy a tou bezny chod veci v politike urcite je. Zaroven si vsak nemozno robit iluzie o ludoch, ktorych spaja iba jedna verejna tema - najma ak niektory z nich by radi temu pouzili ako prostriedok \\\\\\"transformacie\\\\\\", ci uz zafarbenej na hnedo, cerveno alebo zeleno v style new age: „Myslím si, že ľudstvo sa transformuje, nastáva ďalší krok evolúcie,“ konštatuje jedna z organizátoriek Lucia Gallová a na otázku o tom, v čom vidí najväčší problém súčasného systému, odpovedá: „Vo všetkom. Je chorý úplne od základov. Je vytvorený na zlých základoch.“

  • fenomen gal

    Autor: palo satko

    07.02.2012, 12:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    je zaujimave kolko ludi sa v poslednych dnoch zaujima o f.g. presnejšie kolko ludi sa zaobera najnovšou neokrochanostou f.g.. dokonca sa najdu truhlici, čo sa ho snažia "vysvetlovať". svet sa ruti do záhuby, chodniky su neodhrnuté, v dochrumkava vypečenom chlebe našli karcinom a tu sa slovač v zadku poškrapkava.

  • Dobre zhrnutie

    Autor: Tomas .. Husar

    07.02.2012, 14:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Dlho som necital takyto dobry clanok na jetotak.sk

  • Fedor si to nemohol všimnúť..

    Autor: Firstgame

    07.02.2012, 14:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    lebo je sebastredný, lebo rieši len to, čo rieši vo svojich filmových vypovediach, čo je aj legitímne. Problém Fedora Gálaje nerešpektovanie práva na iný názor, nemôžem si pomôcť ale ja si ho pamätám len ako zlostného mužika, ktorý vie veľmi okato opovrhovať inými. Už som to dnes napísal, vytvoril problém menom Mečiar, keďže bol predsedom VPN a teda mal zodpovednosť za nomináciu na min. vnútra, ktorého nominovala VPN. Na druhej strane odkáže ľúďom na ulici, že ten problém si riešte samy, a to bez kúska hanby. Toto považujem za"šibnuté". Podobne som sa stretol z jeho blogom na tému Rómskej otázky resp. problémov, ktoré sa objavili min. rok v ČR, kde naháňa Cirkev aby to riešila ale nemáme žiadať aby on, F.Gál v tomto šiel príkladom. Myslím si, že Fedor Gál, tu nežije dosť dlho na to , aby sa mal vôbec právo vyjadrovať k tomu čo sa tu deje! A už vôbec nie tak ako to urobil v danom rozhovore. Začínam mať pocit, že práve tribúni revolúcie skĺzávajú do protidemokratických tendencií. Pričom pomalykeď nie denne, tak v týždňových intervaloch vidíme na vlastné oči v TV ako ľudia naprieč svetom idú do ulíc aby bojovali za svoje práva, aby ich volení zástupcovia sa" zladili" s tými , ktorými im dali mandát. Tí politici, ktorí to nepochopia sa strácajú v prepadlisku dejín ! Tam smeruje aj F.Gál...

  • Gal to vystihol. Koniec protestov!

    Autor: kandidat c. 85

    07.02.2012, 17:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Na poslednom proteste proti gorile som bol. Umyselne a nezmyselne spajanie kauzy gorila s vyfabulovanou pseudokauzou 'sasanka', vystupenia ludi ako Weisenbacher ma presvedcili, ze tieto protesty uz nemaju ziadny potencial zmeny. Zopar ludom sa mozno podarilo dostat do sirsieho povedomia, ale tu to aj konci. Pochybny uspech. Tento Piatok bude posledny protest, uz tam pride len maly zlomok ludi, co bol minule a vsetko vyjde nazmar. Neschopnost organizatorov ponuknut konkretne vizie, neschopnost naformulovat jasne poziadavky ku gorile ludi odradili. Neda sa aj protestovat proti politickemu establishmentu, aj si prihrievat svoju ideologicku antiSaS, antiOLaNo polievocku. Zdiskreditovali ste sa a Hascak s Ficom sa na vasej hluposti moze uz iba smiat. Jeden by povedal, ze ste spravili presne to, co by si Hascak a Fico priali - nasmerovali ste hnev ludi do prazdna a cieleny tlak ste rozptylili na vsetky strany, aby nebol taky silny. Ak to bol Vas umysel, tak gratulujem!

    • Re: Gal to vystihol. Koniec protestov!

      Autor: peet

      08.02.2012, 06:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Okrem Fica a Haščáka sa budú smiať aj Matovič a Sulík. Proste minulé, súčasné a budúce gorily. Zlomiť toto hnutie sa im darí za asistencie dennej tlače , elektronických médií a spravodajských služieb. Na politických amatérov bez organizačného zázemia je to trocha presila. To, že sa tebe nepáči kritika SAS(ktorí o všetkom vedeli a mlčali) a OLNO(ktorí sa s gorilami spojili - napr. Zajac) neznamená, že je to príčinou neúspechu hnutia. To je len tvoja interpretácia v intenciách: Quod volumus, libenter credimus.

      • Re: Re: Gal to vystihol. Koniec protestov!

        Autor: Peter X

        08.02.2012, 09:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Z casti suhlasim, ale z casti chcem poopravit. Zajac z OKS nie je "klasicka gorila", ale takou je jeho brat Rudolf. Matovic sa uz dotesil - uprimne poviem - nech obnovime nazorovy konflikt :)) - opakujem ze u mna je ""precistenie kandidatky"" OL-NO dovod navyse ich volit, lebo sa nepogrciam z toho ze uvidim v TV Zajaca ci Palka a uvedomim si ze v tej TV su aj vdaka mojim kruzkom Micovskeho, Wiezika a kol. Ale samozrejme tym netvrdim ze Matovic nema "gorilie spravanie", akurat sa zda ze je "whore" na inu formu energie - nie na peniaze, tych ma dost, ale na "attention". Z karmickeho hladiska je to mozno este horsie, toto nech posudi "Boh". Skor to beriem tak, ze Matovic je klon metrosexualneho Miskova, ktory si, v sulade so zakonom, nahrabal cast ziskov korporacii a predajcov lacnych cinskych hluposti ktori v case prebytku tovaru museli ohlupovat ludi cez tie reklamy. Rozdiel medzi Matovicom a SaS vnimam v tom, ze prvy menovany dal sancu skusit si to v politike = ziskat skusenosti aj ludom ktori tam podla mna patria - ochrancom prirody ktori s politikou maju bohate skusenosti z prace v 3. sektore ci Statnych lesoch. V tomto vnimam jeho pozitivum, lebo si ludi ako Micovsky neviem predstavit v ziadnej goriliej strane, obzvlast v tej ktoru som v 2010 z pragmatickych pricin volil - 5. kolonii SMERu. Idealne by bolo, ak by z kandidatky OL-NO odstupili este vsetci ""OL"", a zostali by tam uz len NO. To by som zvadol Matovica aj ako asistenta trenera sucasne futbalovej aj hokejovej reprezentacie :), s pravom vystupovat v kazdej TV relacii od Smotanky cez Superstar az po tie sportove - toto verim je aj pre Matovica ferova ponuka :)). Setrime ale sily na blog o tom mega-trapase ktory je uz verim nahodeny na titulke JTT.

  • Je až zarážajúce

    Autor: Alex

    07.02.2012, 17:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ako strašne ste naivní. Vy absolútne nevidíte ako v poslednej dobe vzrastá pravicový extrémizmus? Ak správne predpokladám, ľudia ako Michal Havran alebo Eduard Chmelár a priaznivci jetotak sa viacmenej stotožňujú s ideológiou ľavicového liberalizmu. Možno to nepriznajú do bodky, ale ich myslenie to tak naznačuje - v ekonomickej oblasti preferujú sociálne istoty, v spoločenských hodnotách sú to náboženská tolerancia, ekológia, práva menšín, homosexuálov, občianska spoločnosť. To sú klasické hodnoty ľavice v západnej Európe a možno USA. Lenže vy by ste si mali uvedomiť, že takéto myslenie NEMÁ na Slovensku takmer žiadne zakotvenie. Je to Vaša túžba aby takéto niečo bolo na Slovensku populárne ale žiaľ nie je. Ľavičiari na Slovensku sú však komunisti, hodnotovo konzervatívni, nacionalistickí, a volia iba Hlas podobný Ficovi. To že Chmelár má niekde na proteste so sebou skupinku neomarxistov a anarchistov neznamená že takto uvažuje velká časť Slovenska. Z týchto protestov budú jednoznačne najviac ťažiť (ako vy ich nazývate) Ľudáci. To je žial ideológia ktorá teraz naberá na sile. Stačí si čítať rôzne internetové diskusie (okrem Sme) kde sa to až tak hmýri slovami: zapredanci, Soros, zidobolsevici, cigansky teror, hnusna EU, uchylni homosexuali a podobne. Mládež bola vždy naladená proti systému - kým tu bol komunizmus, mládež chcela slobodu a aj nám ju v 1989 odštartovala a dosiahla, teraz ked máme slobodu, tak sa to deťom nepáči a túžia po diktátorovi, lebo je to teraz cool. Čiže žiadna občianska spoločnosť, žiadne liberálne hodnoty, nič také táto vaša pseudorevolúcia proti Gorile neprinesie, iba môže posilniť moc obávaných ľudákov. Dúfam, že to už konečne pochopíte a prestanete naivne snívať o vašej utopistickej vízii sociálnej a zároven liberálnej tolerantnej spoločnosti. Lebo tú Vám sem neprinesie ani Fico, ani žiadni extrémistickí revolucionári.

    • Re: Je až zarážajúce

      Autor: sydneysider

      07.02.2012, 18:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      a aku viziu navrhujes ty ? fasizmus ?

      • Re: Re: Je až zarážajúce

        Autor: Alex

        07.02.2012, 19:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Naopak, ja som chcel upozorniť na to, že tieto protesty práveže propagujú fašizmus, pomáhajú ľudákom šíriť ich ideológiu, ktorá zdá sa je v súčasných dňoch veľmi populárna. Ja navrhujem nemeniť súčasný systém - ten je v poriadku. Chyba je v ľuďoch, pretože volia zlých zástupcov. Vieš koľko ficovoličov chodí na protesty? Veľa. Im vôbec nevadí že je Fico v tom namočený. Oni kričia Gorily do basy ale vo voľbách ho zvolia. Ďalej by ma zaujímalo koľko účastníkov protestov čítalo celý spis Gorila. Táto pseudorevolúcia mi naháňa strach a nemám z nej dobrý pocit. Keď vidím tie sfanatizované xichty, ktorí chcú zrazu lynčovať, ničiť, kopať, tak len krútim hlavou. Tí ľudia ani nevedia proti čomu protestujú. Mnohí si tam prišli iba zakričať, pomlátiť sa, robiť bordel, alebo tam prišli len tak, lebo je to teraz v móde protestovať - ako keby ten kto neprotestuje by nepatril do spoločnosti. Na rôznych internetových diskusiách bolo už dávno pred gorilou možné čítať názory (prevažne mladých) ľudí (väčšinou opantaní ideológiou pravicového extrémizmu), ktorí túžili vyjsť do ulíc a spraviť revolúciu. Gorila nie je dôvod, ale je to spúšťací moment. Spúšťací moment toho, že ľuďom sa prestala páčiť demokracia a chcú tu diktatúru (oni tomu ale hovoria že skutočná sloboda). Ja si neželám aby nejakí fanatici zničili náš ústavný systém. Toto už nie je sranda, to nie je ako keď Chmelár išiel s vrecom od zemiakov pred J&T aby vrátili peniaze čo ukradli. Tu chcú ľudia zničiť piliere demokracie a nastoliť ľudácku republiku. A ľavicoví idealisti to nevidia, nevidia že spolu s nimi sú v dave (a to v presile) pravicoví extrémisti a ľudia, ktorí s nimi sympatizujú.

        • Re: Re: Re: Je až zarážajúce

          Autor: ptak

          07.02.2012, 19:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ak má mať demokracia nejaký význam, tak toto musí byť vyriešené.

          Tých oligarchov, či žiadnych politikov absolútne nič nemotivovalo k tomu, aby sa situácia zlepšila, aby neboli skorumpovaní, aby konali v prospech ľudí a zaoberali sa ich problémami reálne.

          Teraz, keď sa nejako prebudila šípková Ruženka strednej triedy je treba zatlačiť.

          Vaša reakcia je to najreakcionárskejšie čo mohlo vzniknúť. Nastavili ste chrbát zotročeného človeka.
          Mali by ste nad tým pouvažovať.

  • autorovi

    Autor: sydneysider

    07.02.2012, 18:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    "Volanie po zvrchovanosti viedlo k rozpadu našej vlasti"

    nerozumiem naco furt ta patetickost za Ceskoslovenskom, osobne si myslim ze to bolo dobre a potrebne rozhodnutie, zavrsilo sa 100rocne usilie a je len na Slovakoch ako si budu spravovat svoju krajinu a reagovat na globalne vyzvy, strasti aj prilezitosti

  • snáď pochopí

    Autor: noro

    07.02.2012, 19:25 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    škoda na F.Gála reagovať, zaťiaľ nič nepochopil, nevadí, dôjde mu to možno neskôr

  • pokračujetr...

    Autor: ms

    07.02.2012, 21:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Ľutujem autora článku, že je sklamaný. Aj tých ostatných, ktorí slová tohto pána považujú za komentovanieahodné. To žeFedor nie je múdry a jeho správanie nie je nezávislé bolo jasné už v novembri 1989. Tak, ak bolo jasné, že kampaň voči VLADOVI vedie simplexný, zahraničnými peniazmi skorumpovaný a v ďalšom priebehu úplne kúpený fúzatý železničiar. Česť vášmu demokratickému iditiozmu .... tzv. pravičiari...

  • Havran si tu vypestoval Che Guevarovsku hordu

    Autor: Lord Acton

    07.02.2012, 23:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Havran si tu postupne vypestoval Che Guevarovske hordy nebezpecnych bludarov, frustrovanych individui a uletenych nedoukov s docentskymi titulmi. Zatial sa sice neregrutuju z chudobnych stvrti miest, ale to onedlho pride. Slubovana mravencia praca sa premeni na mravenisko dlazobnych kociek, zapalenych pneumatik, barikad a otvoreneho nasilia. Jetotak

    • Re: Havran si tu vypestoval Che Guevarovsku hordu

      Autor: Richard

      08.02.2012, 00:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Dejiny ľudských spoločností sú dejinami násilia, vojen, povstaní, revolúcií, prevratov.....
      To, že tu v Európe žijeme posledných 67 rokov v historicky bezprecedentnom relatívnom pokoji a mieri (ak nerátame Balkán samozrejme), nijako nedeterminuje rovnako pokojnú a mierumilovnú budúcnosť....možno sa to len zbieralo k veľkému výbuchu, ktovie...

    • Re: Havran si tu vypestoval Che Guevarovsku hordu

      Autor: peet

      08.02.2012, 06:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ano, ano. Vidím to... Mám to pred sebou... Kandelábre sú obvešané poctivými pravičiarmi. Na Hviezdoslavovom námestí stojí gilotína a z rozhlasu hrá Internacionála. Všetci sme oblečení v modrých montérkách a rádcové zakázali spívat si při práci. Nad tým všetkým stojí supercomandante Havran a z jeho zakrvavených úst znie hrozitánky smiech. Ano, ano... Už to vidím.

      • Re: Re: Havran si tu vypestoval Che Guevarovsku hordu

        Autor: Peter X

        08.02.2012, 09:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Mna toto trochu urazilo, aj Fidela ktory mi z plagatu v zivotnej velkosti hladi do pocitaca a cez zvuky maleho pohybliveho betlehema so Stalinom, Jakesom a kol. mi dava vediet s cim napisanym suhlasi (to sa trochu rozkolise postava Marxa) a s cim naopak nie. Ale nech si teenageri pod vplyvom nejakych bludnych lacnych holywoodskych filmov kludne myslia ze nasa zivotna filozofia a ideologia zacala u Che Guevaru :)))

  • Na upresnenie...

    Autor: November 89

    09.02.2012, 12:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    " Volanie po zvrchovanosti" nikdy nebolo požiadavkou hnutia VPN ani študentského hnutia, rovnako ako aj predstava "o dobiehaní Rakúsaka za dva roky".

Videonázor

Cigán, možnosti inklúzie Rómov na Slovensku vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist