JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Eurozóna – menšia a menej demokratická

Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...

[Joachim Becker]

YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu

Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Slovenský obranný hovnival

  • Super pohľad

    Autor: Andrej

    16.08.2010, 07:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Táto analýza je zatiaľ jediným zásadným pohľadom na úbohosť slovenských politikov ako celku.
    Je tragédiou, že takíto ľudia vedú túto krajinu.
    Slovo SOLIDARITA je pre nich len synonýmom výsmechu.
    Ale ako možno od takého ich človiečika akým je napr. Ivan Manekýn žiadať aby jeho modzog vyprodukoval aj niečo iné ako čísla.
    Nič iné v živote totiž nečítal, len čísla a čísla a tak aj len ako číslo vyzerá.

    • Re: Super pohľad

      Autor: Marian Janos (Maros)

      16.08.2010, 09:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Analyza???
      -
      Tento kratucky text sa spletenim roznych tem snazi tvarit uderne. Tvrdenia vsak stoja no vode, resp. lokalnej dogme novej lavice, ktoru netreba dokazovat, pretoze je sucastou viery.
      -
      Tak napriklad:
      -
      Na predavani ostrovov nie je nic necitlive. Islo by samozrejme o pozemky na neobyvanych ostrovoch, Grecko by ziadne uzemie nestratilo. Jednorazovy vacsi cash-inflow plus pravidelna dan z nehnutelnosti. Co maju z nich teraz?
      -
      Aj keby sme sa dohodli, ze nasa ucast v Afganistane je zla (to je ale vasa dogma, ktoru netreba dokazovat, ze ano) tak nijako to nedokazuje ze pozicka Grecku je dobra. Text sa ani nesnazil vyargumetovat, ze je dobra. Len pomocou starych klise sa obul do vlady, co ma samozrejme ocakavany uspech u ich veriacich.

      • Re: Re: Super pohľad

        Autor: alter ego

        16.08.2010, 10:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        naša "účasť" v Afganistane je dobrá?

        • Re: Re: Re: Super pohľad

          Autor: Ondrej

          16.08.2010, 10:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Suhlasim, tento pamflet v podstate nepouziva argumenty. Najkrajsie je ako nadava na odmietnutie pozicky Grecku, ale za odmietnutie vojenskej pomoci USA by bol, pricom spomina presne rovnaky dovod ( teda ekonomicku situaciu ) pre ktory kritizuje postoj vlady k pozicke. Tak co teda?

          • Re: Re: Re: Re: Super pohľad

            Autor: alter ego

            16.08.2010, 11:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            a nie je to náhodou presne naopak?

          • Re: Re: Re: Re: Super pohľad

            Autor: alter ego

            16.08.2010, 11:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            a nie je to náhodou presne naopak?

          • Re: Re: Re: Re: Super pohľad

            Autor: Maria

            18.08.2010, 21:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Ondrej , ty si to pochopil uplne opačne. Autor prave kritizuje našu vojensku učasť v Afganistane a v Oriente vôbec. Lepšie si to prečitaj.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Super pohľad

              Autor: s

              21.08.2010, 00:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              A ten blabol o integracii EU a Grecku nebol nahodou prave obhajobou pomoci Grecku? Tak ako to je? Obhajuje Havran pomoc Grecku alebo nie? Ak nie, tak je samozrejme namieste kritizovat pomoc US v Afganistane. On to vsak sudruh Havran aj podla mna pekne domotal. Kritizuje nasu pomoc US v Afganistane, ale zaroven by chcel pomahat Grecku (co on osobne samozrejme moze, ale za svoje peniaze). Dost tazke ocakavat konzistentnost od laviciara.

      • Re: Re: Super pohľad

        Autor: zoro

        16.08.2010, 10:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        janos si idiot pozemky na greckych ostrovoch z ktorych clovek plati dan z nehnutelnosti si moze kupit v ramci eu kto ma prachy ty nie predaj ostrovov ktory im chrstla do tvare nemecka bulvarna tlac je okyptenim uzemia statu

        • Re: Re: Re: Super pohľad

          Autor: Marian Janos (Maros)

          16.08.2010, 17:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          trepes, Havran pise "od necitlivosti slovenských politikov, ktorí navrhovali Grécku - amputovanému o vlastnú históriu Osmanmi - predávať ostrovy". Navrhoval to Sulik, jasne upresnil ze ide o pozemky. Ktory iny slovensky politik o tom hovoril, pricom mal na mysli uzemie?

      • Re: Re: Super pohľad

        Autor: Janos

        16.08.2010, 11:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        1) nauc sa rozoznavat zanre v zurnalistike 2) tento text je uderny, napriklad ty si ho schytal presne do cela

        • Re: Re: Re: Super pohľad

          Autor: Marian Janos (Maros)

          16.08.2010, 17:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          "1) nauc sa rozoznavat zanre v zurnalistike"
          -
          co tym chcelo byt povedane drahy anonymny (clen redakcie?) prispievatel? niekde to nespravne klasifikujem?
          -
          "2) tento text je uderny, napriklad ty si ho schytal presne do cela"
          -
          Ten text je uderny lebo ti to hovori tvoja viera, alebo mas nato aj nejaky argument o ktory by si sa rad podelil?

      • Re: Re: Super pohľad

        Autor: Maros, Janos, ci kery z vas,

        16.08.2010, 13:55 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        preco si bohorovne myslite, ze zo vsetkeho treba nieco mat? vsetko prenajat, ci predat, lebo ked je to len tak ponechane na existenciu samotnu bez ekonomickeho zhodnotenia clovekom, tak je to vlastne neziaduci stav? Vas prispevok je typickym arogantnym prejavom antropocentrizmu

        • Re: Re: Re: Super pohľad

          Autor: Marian Janos (Maros)

          16.08.2010, 18:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          drahy povstalec. Nemusi byt vsetko vyuzite clovekom. Ale nemyslite, ze predtym nez zacneme zobrat u druhych by bolo minimalne slusne vyuzit najprv moznosti domace? A to este nehovorim o vydavkoch na zbrojenie.

      • no jo

        Autor: oir

        30.08.2010, 10:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Keby som mal firmu kupuvali by ste odomna tovar čiže by ste my pomohli byť uspešným. No ked odomna budete chcieť pomoc že ste všetko prehrali alebo prežrali svojov hlúposťov tak určite by som bol proti solidarite k vám.

    • Re: Super pohľad

      Autor: ireney

      18.08.2010, 14:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Slovensko ako partner v menovej únii zlyhalo.Hrozné je,že diletentské a populistické rozhodnutie našich politikov nepripojiť sa k záchrane Grécka predstavuje tlač a plitici ako víťazstvo.Je to však víťazstvo krátkozrakosti a egoizmu nad strategickým myslením a pocitom spolupatričnosti s s ostatnými(teda všetkými okrem nás),ktorí grécku ekonomiku pomáhajú v záujme celej menovej únie zachrániť.

      • Re: Re: Super pohľad

        Autor: Maria

        18.08.2010, 21:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Suhlasím , je totak .

      • Re: Re: Super pohľad

        Autor: s

        21.08.2010, 00:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Vsak zachranuj, ale zo svojeho. Nikto ti nebude branit. Orabovat danovych poplatnikov a dat to nezodpovednym darebakom, ktori uz rozhadzali to, co narabovali od svojich danovych poplatnikov a minuli este podstatne viac na dlh je totalne iracionalne a neeticke sialenstvo. To je ako pomahat alkoholikovi tym, ze mu das peniaze na dalsi chlast.

  • nie je tam chyba

    Autor: BM

    16.08.2010, 09:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ...egoizmus pragmatizmom a hlúposť (je) analýzou ?

    nie náhodou diagnózou ?

  • ??

    Autor: med

    16.08.2010, 13:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Juuj, dalsi nestastnik co riesi zmysel celeho sveta. Od kresleneho vtipu prejst cez vojnu v Afganistane az po zmysel zivota :) tak to je teda zurnalistika ako sa patri.

    • Re: ??

      Autor: Slovensky malomestiacik

      16.08.2010, 13:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Sa ozval. Teba svet netrapi, rano si pozties sme, vsetko je ako ma byt a vecer ides na hradzu alebo do kinecka

      • Re: Re: ??

        Autor: med

        16.08.2010, 15:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        hehe. Mozno by ta vychadzka na hradzu alebo do kinecka pomohla zopar zufalcom na tomto fore tu.

      • Re: Re: ??

        Autor: Ondrej

        16.08.2010, 16:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Cize tebe nejde o to aby si ty mal viac, lebo by si preto musel aj daco urobit, ale aby mali vsetci malo, hej?Lebo neviem ci ty mas taku predstavu, ze kazdy bohaty clovek sa bohaty uz narodil, len niektori proste riskuju aby potom nemuseli nadavat druhym, ze oni nemaju.

        • pomoc Grecku

          Autor: mattie

          16.08.2010, 17:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          tie kebaby na Obchodnej- neviem ci ciastocne nie su albanske.. ale na Obchodnej je aj grecky podnik, oproti Svetu knihy. Miestnemu casnikovi trva asi 15 minut, kym sa s kavou dosuchce.. ak takto funguje grecko, tak to maju tazke. Cinania so svojou rychlou obsluhou nam vsetkym daju zabrat..
          co sa tyka nasej pomoci, premierka ju mala odklepnut a presvedcit parlament. Je trapne , ked je v celej eurozone nesolidarne prave Slovensko.. ako stat by sme to prezili, aj ked pomahat greckym babrakom sa nikomu velmi nechce..

          • Re: pomoc Grecku

            Autor: s

            21.08.2010, 00:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Orabovat danovych poplatnikov a dat to adiktovanym kleptomanom na dlhy je snad prejav solidarity? Tak solidarny dokaze byt hociaky vagabund.

        • Re: Re: Re: ??

          Autor: Kaifáš

          16.08.2010, 22:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Názorne sa dá pochopiť,čo znamená rozdiel jedného písmenka,jednej samohlásky,Andrej a Ondrej v nazeraní na svet.Dve mená,malý rozdiel,diametrálne rozdielne názory.Milý Ondrej.Skús vysvetliť,ako vzniká bohatstvo a preťo nie sme všetci bohatí?Veď hádam niet človeka na svete,ktorý by chcel byť chudobný,niet človeka,ktorý by nechcel byť bohatý.Ako je to možné,že tak tomu nie je,že je mizerné percento superbohatých,malé perc. bohatých,cca 40% stredna trieda a 40% chudobných. Možno ti pomôže paretovo pravidlo,ktoré podľa mojích skúseností funguje na 99,9% v celom priereze ľudskej činnosti,ľudskej existencie.Keďže sa bohatí nerodia,podľa teba,musia nejako vznikať,počas svojho života.To by znamenalo,že musia byť mimoriadne šikovní z jednoduchého dôvodu.Vedia si privlastniť,čo im nepatrí,lebo o tom rozhodujú.A kto by dal druhému viac ako sebe?U každého platí,bližšia košela,ako kabát,pravda? Napriek tomu,že hodnoty vznikajú výlučne v procese materiálnej výroby u kapitalistov sa hodnoty kotia v procese rozdeľovania.Tu platí,že zisky sa tvoria najprv vo finančnom sektore,potom vo finančnom sektore,potom v obchode,potom v showbiznise,potom v narkoobchode a nakoniec čosi aj vo výrobe.Niet divu,že kríza sleduje krízu,na ktoréj opäť zarábajú tí istí kapitalisti,ktorí majú plné ústa nezasahovania štátu do biznisu,ale v čase krízy,ktorú pripravovali a spôsobili,otrčené ruky a vrecká na štátnu sanáciu.Bizarné na všetkom je,že najhorlivejších strážcov svojich ziskov majú v hlupákoch,ktorí majú zatemnené mozgy a s holou riťou plné huby demokracie a slobody pre podnikanie a slovo,lebo marketing hovorí,že peniaze ležia všade na zemi,len ich treba dvihnúť.A tak nádej,že aj ty zbohatneš je dogma,modlitba a náboženstvo,ktoré ti velí,"ži a nechaj žiť".nechaj,nech bohatí sú superbohatí,strední sú bohatí a chudobní majú nádej.Ale to vy duchom chudobní nemôžete pochopiť,lebo ste nechodili do VUML-u.

          • mr. Kaifas

            Autor: mattie

            17.08.2010, 14:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            dlho ta sledujem, priatelu a mam pocit, ze vela pises, ale myslienok je v tom poskromne. aj ked s predposlednou vetou suhlasim.. vtip je v tom, ze bez svetovej revolucie sa svet nezmeni, takze Ondrej ma dve moznosti- moze byt ticho, alebo nadavat ako to na svete je. obidvoje mu bude na figu.. ja som cez to tiez presiel.
            inak- skus ist do tej kaviarne na Obchodnej oproti Svetu knihy- kava je u toho Greka velmi dobra, len sa na nu dlho caka.. o to cakanie mi slo. A Ty mas cas...

            trochu si sa zhodil s tou Klausovou zenou, overil som to a ani nahodou to neni Salgovicova dcera. takze tak.

            • Re: mr. Kaifas

              Autor: Kaifáš

              17.08.2010, 19:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ďakujem za upozornenia.Píšem koľko píšem,možno sa neviem stručne vyjadrovať.Do kaviarne pôjdem pozrieť na Gréka až najbližšie navštívim naše veľkomesto.Čo sa týka Klausa,ja som si to neoveroval,dostal som to mailom z Moravy,ak je to tak,ospravedlňujem sa.

  • akoze...nechapem...Grecko - Afganistan???

    Autor: Ktohovie...

    27.08.2010, 15:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Pozrite sa, Grecko si pomoc nezasluzilo, aspon nie od Slovenska...Greci sa z hladiska rozpoctovej discipliny spravali ako, no, ako...vlastne ako...nie som nacionalista, Slotu neznasam...no ale Greci sa financne spravali ako, no...ako Madari a kto ze by na to doplacal, ha??? Pomozeme Grekom a o chvilu hybaj, Slovacik, financuj Madarsko...no to sa takto neda.....

    Afganistan, to je ine...tam sa jedna o ovela vaznejsiu zalezitost...tam sa zapad snazi o to aby obcianska spolocnost ako tako dostala malu krehku sanc sa vobec zacnut vyviat....

    a vobec, to ze Holosi z Afganistanu zdrhnu nezanamena ze to je mudry alebo aj len slusny tah... prave Holandsko je skvely priklad ako taky volaky krcovity multikulturalizmus vie znicit demokraciju...ked si dovazas ludi ktori pochadzaju v podstate zo 15teho storocia tak sa necuduj...

  • ako nepovedat nic

    Autor: gemini

    08.09.2010, 23:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    co je toto za clanok? autor mal asi vela myslienok a vyslo mu z toho nic.... ani sa mi verit nechce, ze takyto clanok ma miesto v denniku Pravda, ved to nema uroven ani na regionalne noviny...

Videonázor

Robo Mihály - Reťazou na parlament vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist