JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Eurozóna – menšia a menej demokratická

Každým dňom Európska únia nalieha čoraz nástojčivejšie na grécku vládu a parlament, aby prijali ešte drastickejšie úsporné ...

[Joachim Becker]

YANIS VAROUFAKIS: Spravodajstvo o kríze eurozóny – Lekcie z gréckeho frontu

Krach z 1929 a následná Veľká hospodárska kríza nás mali naučiť dôležitú vec: že kaskádovitý pád ako súkromných, tak verejných ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Vrahovia mesta

  • Vyborny clanok

    Autor: L.

    01.07.2010, 09:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Bratislava je len predobrazom toho, co robi pravica s celou krajinu a aky hlboky moralny upadok za sebou zanechava aj v mysleni ludi. Staci citat prispevky ich priaznivcov a cloveku je na nic z tej demonstraci egoiuzmu, sobectva a bezohladnosti . Pojem ako verejny zaujem zacina byt niecim, co je povazovane za nieco nebezpecne a prezite.

  • Vrahovia mesta

    Autor: kater

    01.07.2010, 11:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    brilantná štylistika

  • nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

    Autor: Viera Grajciarova

    01.07.2010, 12:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Súhlasím s L. a iba pridám názor nestanného pozorovateľa z vonku Bratislavy. Bratislava je v tak žalostnom stave, že takéto zverstvá na nej nevykonali ani komunisti z 50 rokov. Jedna nemenovaná redaktorka je toho dôkazom. (akási Nora) z nemenovanej súkromnej tv , ktorá evidentne patrí bratislavským Kdehakom. Načo už len ona chodila do školy? to nepochopím, lebo sa samoúčelovo zhovára sama so sebou otázky kladie tak dlho a bez akejkoľvek logiky a novinárskej etiky. Ona si vystačí aj sama pri rozhovore, pretože si sama aj odpovie respektíve automaticky podsúva odpovede pre opýtaných. Nedávno sa vyjadrila na margo Bratislavy takto. Ja som pyšná na Bratislavu žijeme v nej už po tri generácie. Ibaže akosi táto žena nedokáže rozoznať čo znamená byť pyšná a čo znamená byť hrdá na svoje rodné mesto, lebo by taká študovaná hlava (pomazaná kadehákmi) mala vedieť, že v tom je veľký rozdiel medzi hrdosťou a pýchou. Pýcha predchádza vždy pádu. Tento pád z pýchy si práve vychutnávajú radoví občania a starousadlíci Bratislavy už takmer 10 rokov. A my zvyšok Slovenka len neveriacky krútime hlavou vždy, keď sa sem tam do BA vyberieme obdivovať naše hlavné mesto. S prepáčením nech mi je odpustená moja úprimnosť Je mi na zvracanie už len vystúpiť z auty a zakaždým mi je do plaču ako ste nechali spustošiť celú Bratislavu. Ani neviem či sa máme tešiť alebo či vás máme ľutovať. Ale ako hovorí moja malá neter sami si zato môžete. Celé roky ste si nevšímali toto bezprávie a drancovanie, ale asi to bude konzumnou dobou spoločnosti.

    • Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

      Autor: PeterS

      01.07.2010, 21:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Nuz, ja, ako fakt kovany bratislavcan, ktory nevynechal ziadnu vlastivednu vychadzku, stihol este Bratislavu nahlas, vliezol do kazdeho dvora a popisal o tom nejake basne, zametal ulice a zastavky... popil v Ba krcmach aj na tri zivoty, som si este v roku 1999 povedal: A dost!
      Stary otec este brigadnicky staval Tehelne pole za Slovenskeho statu, stredna generacia podobne cosik pomahala v ramci Obcianskych vyborov, ja som stihol este v ramci "opozicnych" zelenych trosku poopravovat strechy na padajucich pamiatkach a zrazu som tu cudzinec. Stare zakutia stratili svoje caro, cez ulicu neprejdem, v noci sa idem zadusit a mesto mi prestalo hovorit aj to malo, co pred tym.
      A tak som uz vyse desatrocia stastny obyvatel maleho krajskeho mesta s vyhladom na lesik a pole. A do Ba idem "neotechnologicky", vybavit, kupit, hlavne si nespomenut, ze som tu prezil kus zivota.

      Objektivne nemam nic proti Ba, pretoze to radsej ani neskumam. Mozno som len spiatocnik a nepochopil som novu dobu. Subjektivne som vsak rad, ze som odisiel niekam, kde sa mozem este nadychnut.

      • Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

        Autor: Viera Grajciarova

        02.07.2010, 15:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Pán Peter S viem ako sa cítite ja prežívam podobné sklamanie -keď sa pozerám po celom Slovensku. Celé roky po revolúcii som si naivne myslela a aj som to mojim kamošom Bratislavčanom vyčítala, že prečo toto dovolia. Ba priam som ich prosila, aby už konečne zastavili tieto zverstvá páchané na ľuďoch , mestách a dedinách a našich horách, lúkach i poliach. Ale ešte pre pár rokmi, keď sa dalo čosi urobiť to pre mňa bolo akoby som hrach na stenu hádzala. Dnes zasa, keď vidím ako mestskí ľudia si s nádejou kúpia domček na dedine ani len netušia do akej jamy levovej sa dostali. Ale o tomto vám ešte nebudem nič písať, aby som vás neodradila. Nemáte ani tušenie čo je slovenský vidiek. Ale keď príde čas poviem vám viac, ale dnes ešte nie.

        • Re: Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

          Autor: PeterS

          02.07.2010, 23:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Nuz, pokukavam po SK vidieku, ale zatial som sa nenechal ovalit tymi cenami. Nie som Rockefeler. Ked nakuknem inde, tak mam pocit, ze zijem v zlom sne. Napr. zariadeny hrad vo Fracuzsku od 40 do 120 mil. Sk aj s jazerom, lesom, vodopadmi a hektarmi.... Skvely petizbovy domcek s hektarom pri Balatone za nieco cez 3 mil. Sk. Ti ludia netusia, co to je prava kapitalisticka cenotvorba slovenskeho typu, kde zemiaky, co uz ani nemecki turci nechcu zrat, stoja 50 az 60 korun.
          A o vidieku mam nejaku, nie prilis valnu, predstavu. Pravdepodobne musim este posilnit vycvik v zakernosti, ale rad sa necham poucit.

          • Re: Re: Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

            Autor: Viera Grajciarova

            03.07.2010, 11:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Slovenský vidiek sa už celé roky podobá starej šľachte a to asi takto. Kvôli majetku a peniazom sa sobášili bratranec a sestrenica. V dnešnej uponáhľanej dobe už len čakám či sa náhodou nezačnú sobášiť brat so sestrou. A obaja vieme kam do doviedlo starú francúzsku šľachu a nielen francúzsku. Nie je tajomstvom, že aké deti sa im potom narodili. A čo potom robili so svojim „nepodarenými“ deťmi? - Vymenili si ich v sirotinci a mali po starostiach a takto to ide stále ibaže sa to už zmodernizovalo. Ale to už nie je téma na diskusiu.

    • Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

      Autor: jozo

      02.07.2010, 01:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Kto sú to, pani Grajciarová, "ste", kto si nechal spustosit Bratislavu? Odkial su ti ludia? Vy, "zvysok Slovenska", ktoremu je to "tak luto", s tym naozaj nic nemate?

      • Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

        Autor: Viera Grajciarova

        02.07.2010, 14:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ale máme aj my svoj diel viny to mi je jasné. I keď nie ja osobne, ale kto môže zato, že ľudia boli donútení opustiť svoje mesto či dedinu a ísť do BA pracovať za minimum? ľudia boli donútení bývať po ubytovniach a drahých privátoch aj viac rodín pokope ako nejaké stádo zvierat. Kým Bratislavčania si zašli zarábať do neďalekej Viedne a vykašlali sa na svoje rodné mesto. Ale chápem to, tam lepšie zarobili a získali skúsenosti byty si narýchlo poskupovali tí čo vedeli že čo a ako. Poniektorí mali pokúpené aj po tri byty, ktoré prenajímajú cudzím a takto to ide dokola. Tak sa niet čomu čudovať. Toto nebol môj výmysel. Mne sa to nikdy nepáčilo, že sa tu pod tlakom EU zničilo poľnohospodárstvo a potravinárstvo. A doviezli sa sem čínske smejdy do obchodov. Prednedávnom som si prečítala s veľkou pompou o „naj“ podnikateľoch roka. A hádajte kto bol na prvom mieste – tabakový priemysel na druhom a treťom farmácia - výroba a distribúcia liekov. Takže logicky z toho vyplýva, že tu už ruka - ruku myje. Lebo nikto mi nevyhovorí z hlavy, že tabak a farmácia ťahajú spolu za dlhší povraz, lebo kým oni zarábajú niekto musí byť asi logicky chorý respektíve aspoň potenciálny pacient pardon klient a takto sa majú dobre zasa len tí bohatí. A život ide ďalej a prešlo pár rokov a odrazu Bratislava začala rozmýšľať čo sa to deje? Ja som už dávno písala o tomto fenoméne konzumnej doby a už dávno sa mi nepáčilo, že ľudia sú donútení hľadať si prácu práve v Bratislave toto nikam nevedie. Pretože tí ktorí boli napríklad v Anglicku tak už dávno videli ako to ťažko znášajú samotní Angličania už dávno bolo počuť, že východná Európa im zničila čo mohla. Už dávno museli vidieť, že našinci tam nie sú vítaní ( česť výnimkám, ale tých je veľmi málo) a presne toto sa stalo Bratislave. Ale to vy už dávno viete ibaže ste boli ticho a zato ja naozaj nemôžem.

        • Re: Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

          Autor: jozo

          02.07.2010, 15:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Pani Grajciarova, ako pisete, Bratislavcania sa vykaslali na rodne mesto, ale to v skutcnosti Bratislavcania neboli, ak, tak dovezeni. Dobre viete, co sa stalo so skutocnymi Bratislavcanmi, resp. s vacsinou. Bratislava je mesto pristahovalcov bez historickej nadvaznosti, na rozdiel od mnohych inych miest. Ludi, ktori maju medzi predkami nejakeho Presporaka alebo aspon prvorepublikoveho Slovaka, spocitate na prstoch jednej ruky. O Bratislave a Slovensku sa sice rozhoduje z Bratislavy, ale v skutosnosti to nie su Bratislavcania. Niektori sa tu uz sice mozno narodili, ako Durkovsky, ale kolko je to generacii?

          • Re: Re: Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

            Autor: Viera Grajciarova

            02.07.2010, 15:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Veď práve toto je kameň úrazu. Nedá sa nevidieť ako sa prisťahovalci správajú v Bratislave. Niekedy neviem či sa mám smiať a či plakať. Nemám už čo povedať.

            • Re: Re: Re: Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

              Autor: PeterS

              03.07.2010, 00:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Lenze, co je zaujimave, ze tito pristahovalci si nosvojili ani Ba a zabudli aj na rodny kraj.
              Mozno ma ukamenuju, ale ide o "vychodniarov". Bilak, este ako politicky sef BA vyhlasil, ze z Ba spravi cervene mesto na sposob Ostravy. A tak zacala vznikat Petrzalka. Ba dosiahla najnizssi priemer v dosiahnutom vzdelani... uspech komunistov v budovani politickej basty.
              A toto je ako prekliatie. Vselikto si pride a zacne s experimentami, stavia si pomniky alebo kradne do vlastneho. Vcera, dnes a aj zajtra.
              A co je zaujimave, pristahovalec sa neciti byt Blavakom, tu iba hrabe. A jeho rodny kraj zatial place, aky je zaostaly a ako nenavidi Ba, pretoze tam je bohatstvo. Lenze pristahovalec ziadne bohatstvo z Ba do rodneho kraja neodnesie, ani ho nenapadne (aby mu to rodaci rozobrali ?!). A o metodach, niekedy az "rasovom" boji vychodu so zapadom radsej pomlcim.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

                Autor: jozo

                03.07.2010, 12:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                To je presne to vykorenenie, co na Slovensku prebehlo, a najlepsie je to viditelne na Bratislave, ktora sa stala noclaharnou ludi, pre ktorych ni je domovom, ale za domov uz nepovazuju ani svoje rodisko. Preto je Bratislava smutnym obrazom celej nasej krajiny, ktorej ludia k nej necitia okrem tuzby po nahrabani si nic.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nuž čo už komu niet rady tomu niet pomoci

                  Autor: PeterS

                  03.07.2010, 23:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Asi tak nejak. Co puta vykorenenych k novemu miestu je iba to pohodlie. Nic viac. Za pohodlie vymenili rodny kraj a ani parom volov ich domov neodtiahnes. Max. tak skocit k babke na vidiek po zavaraniny a zabijacku.

  • Aká realistická utópia

    Autor: Ná, Pipipi, Ná

    01.07.2010, 12:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Konečne dobrý, čo dobrý, výborný a výstižný článok. A propos, starosta MČ Bratislava - Staré mesto, nejaký pán Andrej Petrek, sa zastrájal, že ak sa stane starostom (stalo sa, žiaľ), dá odstrániť čierne stavby, napríklad terajší DELL vedľa bývalých Kefárskych závodov. Neviete niekto, ešte tam tá obluda stojí? Odvtedy nemám odvahu sa tam pozrieť, ešte by som tam našiel Ground Zero II...

    • Re: Aká realistická utópia

      Autor: L.

      01.07.2010, 13:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Myslis na Fazulovej, ak ten , ten stoji v plnej krase a ni mu od etreka nehorzi. Ten ma totiz ine starosti, predava za babku domy v centre mesta

      • Re: Re: Aká realistická utópia

        Autor: L.

        01.07.2010, 13:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Vypadavaju mi pismena. Takze zopakujem - Dellu nic od Petreka nehrozi

  • Čo je na KDHákovi neoliberálne?

    Autor: menovatel

    01.07.2010, 15:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Tvrdiť, že Ďurkovský je dáky neoliberál je podobná kravina, ako tvrdiť, že je Fico sociálny demokrat. Ani z rýchlika.
    Že sa v Bratislave bačuje neodborne alebo skorumpovane, s tým by som súhlasil. Ale politologicky autorka splieta rôzne veci, len aby si mohla kopnúť do "pravice".
    BTW, celoštátne dedičstvo po tzv. "ľavici" je o dva rády horšie, aj to ekologické, nie len ekonomické.

    • Re: Čo je na KDHákovi neoliberálne?

      Autor: L.

      01.07.2010, 15:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      V mestskom parlamente su tusim dvaja poslanci za Smer FTacnik a Dey)ostatni su za pravicu a aj ked ich Dzurinda vacsinu ( okrem nich aj radovych clenov)neuveritelnycm priam stalinskym sposobom povyhadzoval zo strany ( komu to uz okrem vyhodenych clenov vadilo, to keby urobil Fico, tak o tom pisu nasi "objektivni" novinari este aj dnes, zato Dzurinda ma stale ich priazen a vsetky tie afery su zabudnute a on nam bude robit MZV, co je fakt nieco neuveritelne)), na laviciarov ich to nezmenilo , naopak.

    • Re: Čo je na KDHákovi neoliberálne?

      Autor: muska

      01.07.2010, 16:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Neviem, zda sa mi, ze celkom kope aj do "lavice". Nazyva ich vsetkych technofasistami.

  • ....neoliberálneho besnenia, ...naozaj?

    Autor: ivoceltik

    01.07.2010, 20:38 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    no tu (ale iba tu) je silvia trochu vedla,
    cinnost durkovskeho & kdh v BA je nieco ine - neo-kriziacka lupezna vyprava bez akehokolvek ideologickeho, ci politicko-ekonomickeho nazoroveho krytia, lebo naco

    neo preto, lebo uz netreba ani akoze oslobodit kristov hrob a pritom najme lupit, netreba sirit slovo bozie a kantrit pre zlate tela ine civilizacie. uz staci iba kradnut co je spolocne.

    staci zostat doma a s oporou v moralke katolickeho krestanstva lupi rovno doma. v tichu a teple a bez rizika

    • Re: ....neoliberálneho besnenia, ...naozaj?

      Autor: neo

      01.07.2010, 22:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      no a tomuto bezbrehemu okradaniu a lupeznictvu + likvidacii verejneho priestoru a masivnemu vypredaju verejneho majetku sa hovori neoliberalizmus.

    • slovnik neologizmov

      Autor: nenarocny

      01.07.2010, 22:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Urban legend hovori, ze formulacia akou uradnici z magistratu naznacuju potrebu zapojenia pana primatora do projektu vhodnym sposobom znie: "pan primator ma tiez podnikatelskeho ducha". No, necudujem sa ze pred takym velkym podnikatelskym duchom musi obcas poklaknut aj nejake to PKO.

      • Re: slovnik neologizmov

        Autor: Komicki su praviciari

        02.07.2010, 09:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Este aj pri tak flagrantnom pripade svinstiev, ktore narobila pravica v Bratislave za 20 rokov budu hadam Ruppeldtovej vycitat politickych vaznov na Kube. Toto je uz uz patalogicke vytesnovanie reality. To mate fakt problem priznať že KDH a SDKU su obyčajne zlodejské svine, ktore rozobrali mesto? To by Vam huba odpadla, co, slusní ludia?

        • napriek teplu {Bratislava}

          Autor: M. Stefanovic, BA

          02.07.2010, 18:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          napriek teplu mi neda cosi k teme nenapisat. Je to tak- s niecim v Ruppeldtovej clanku samozrejme suhlasim. ano, stravovacie zariadenia v srdci Bratislavy chybaju, ak mame obaja na mysli tie, s dostupnymi cenami. to je jasne.. ale negovat absolutne vsetko co magistrat robi, to zas neviem.... to je retorika podobna tej Miklosovej,ked pan Miklos neguje asi vsetko, co urobila Ficova vlada- od dialnic az po postrek komarov. v tomto je Radicovej pristup ten realnejsi.
          ale spat k Bratislave- ano, mesto potrebuje zelen, ale potrebuje aj stavat a stavat, podla moznosti pekne. dnes zije v Bratislave menej ludi ako pred 15 ci 20 rokmi !!! z mojich spoluziakov zo zakladnej skoly viac ako polovica zije inde. jednoducho toto mesto potrebuje novych ludi, mozno z balkanu, mozno z Ukrajiny, mozno z Indie. A ti potrebuju byty.
          Mam dojem, ze tandem Durkovsky-Slachta sa snazia robit, co mozu. Kardinalny problem kritikov PKO- mi ozaj pripada z hladiska celeho mesto ako uplne podruzny. Skor by bolo treba postavit novu Vydricu a one nove stvrte.

          • Re: napriek teplu {Bratislava}

            Autor: Oo.

            03.07.2010, 08:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Ak ste prišli na to, že v BA žije menej ľudí ako pred 15-20 rokmi? Zato, že pár Vaších známych žije inde? Ale do každého bytu ktorý uvoľnili sa nasťahovalo 11 východňárov!

            Bratislava potrebuje byty? Viete koľko je v BA voľných bytov? Veľa. Nikto ich nechce. Sú drahé. Nikto ich nekupuje. A aj tie predané sú prázdne lebo je v nich draho.

            Šlachta? To je úbohá bábka. Je kompetencie sú nulové. Vždy len ex post tíško skonštatuje, že "nemalo sa až tak..."

            Ďurkovský? Ten sociopat? To je pohroma a hanba tohoto mesta!

            • Re: Re: napriek teplu {Bratislava}

              Autor: M. Stefanovic, bratislava

              03.07.2010, 19:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              samozrejme nebudem reagovat na vsetky vase vyjadrenia , ani Vam ich vyvracat. mate na svoj pohlad plne pravo.
              Ale, to, ze je v bratislave menej ludi ako pred 15 a urcite ako pred 20 rokmi- na to su statistiky.. pocul som to v radiu a tusim aj raz cital v novinach. A co mate proti vychodniarom ?
              nemozem povedat, ze by som proti nim nieco mal. Casto su sympatickejsi ako tzv. "blavaci" - mladi ci stari, ktori nevedia poriadne po slovensky. dost je tu aj zahorakov, ale o to nejde..
              no, co sa tyka bytov, samozrejme , ze by ich malo byt este viac a aj pripadne lacnejsich.. v tom nie je spor. len sa mi nepaci, ked niekto {napr. miestny poslanec} v Ruzinove povie, ze je proti zahustovaniu, lebo on uz pekne byvanie ma. netreba mysliet len na seba. A kto chce iba zelen, treba ist do parku a do Botanickej. pekny vikend.

              • Re: Re: Re: napriek teplu {Bratislava}

                Autor: jozo

                03.07.2010, 20:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                skadeze su ti "blavaci"? Apropos botanicka, tej tiez hrozi zanik.

                • Re: Re: Re: Re: napriek teplu {Bratislava}

                  Autor: M.Stefanovic

                  03.07.2010, 20:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  zanik Botanickej ? skoda, to som nevedel.

              • Re: Re: Re: napriek teplu {Bratislava}

                Autor: PeterS

                03.07.2010, 23:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Statistika je zavadzajuca, pretoze asi vychadza z ludi prihlasenych na pobyt. A tak je skor pravdepodobne, ze mnoho ludi v BA bez vlastneho byvania su prihlaseni stale doma, tam kde boli predtym.
                Ale aj naopak, ako sa stazuju obce v okoli BA. Vilkari z BA su stale prihlaseni v BA tak obce nemaju ziadne podielove dane, iba naklady na vilkarov. Lenze je otazne, kolko vilkarov z BA je este stale prihlasenych na vychode, ci inde...

                • Re: Re: Re: Re: napriek teplu {Bratislava}

                  Autor: PeterS

                  03.07.2010, 23:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Este jeden udaj. Okolo r. 1918 zilo v BA zhruba 80.000 obyvatelov, z toho 10% sa hlasilo k SL narodnosti. Takze tych zhruba 8.000 slovakov sa za 100 rokov inter-urbarne rozmnozilo na zhruba 500.000 ?!? Bakterie musia byt paralyzovane zavistou.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: napriek teplu {Bratislava}

                    Autor: PeterS

                    03.07.2010, 23:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    sorry, chcel som obohatit blog-speech o novotvar a este sa mi to zmrsilo...takze ma byt: intra-urbarne

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: napriek teplu {Bratislava}

                      Autor: jozo

                      03.07.2010, 23:44 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      Dobre vieme, ako to vsetko prebehlo... Ale nema predsa vyznam z toho vynit jednotlivcov. Podobny model by sa dal aplikovat na kooooolko inych pripadov!

  • ha

    Autor: jur

    04.07.2010, 21:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Je tu len jedna cesta, ako moze prezit nielen zelen, ale cokolvek, co stoji v ceste Velkemu Buldzeru - pomazat mu kseft : „Garantujeme všetkým, že nikto iný nemá záujem na zachovaní čo najviac zelene ako developer,“ povedal výkonný riaditeľ J&T Real Estate Pavel Pelikán „Zeleň predsa dokáže prilákať budúcich kupujúcich. (http://bratislava.sme.sk/c/5447754/od-zmluvy-s-jt-real-estate-sa-vraj-uz-neda-odstupit.html#ixzz0sk2ot2L1)

Videonázor

Robo Mihály - Reťazou na parlament vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist