JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Zvrátená logika európskeho protikrízového plánu

V nadväznosti na včerajší článok Joachima Beckera dopĺňame nasledovné. V médiách sa často prezentuje údiv nad schizofréniou ...

[Kriteko]

Diskusia k článku:

Za národ a za biznis

  • len to nesmú byť Maďari

    Autor: DC

    06.05.2009, 10:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    To by som si nebol taky isty. Slota by "argumentoval" tym, ze aspon tam nebude tolko madarov.

  • Uzitocny clanok

    Autor: cerveny mlyncek

    06.05.2009, 10:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Proti zlodejom a hulvatom z SNS a HZDS by sme sa mali spojit vsetci.

    • Re: Uzitocny clanok

      Autor: alter ego

      06.05.2009, 10:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      áno. len či má zmysel spájať sa proti zlodejom z SNS a HZDS so zlodejmi z SDKU?

      • Re: Re: Uzitocny clanok

        Autor: s

        06.05.2009, 20:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Alebo so zlodejmi socialistami a vobec etatistami. Vsak tie tunely su umoznene hlavne samotnou existenciou toho mnozstva statnych institucii a statnym legalizovanim tych tunelov. Oni predsa nekradnu. Vsetko je vacsinou legalne akurat ti nesikovni urobia sem tam nejaku chybicku.

  • Vyborne zhrnutie,

    Autor: Cyrano

    06.05.2009, 11:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    ale klucova otazka zostava nezodpovedana (a ani ma to neprekvapuje): ako je mozne, ze tych 10% ma mat SNS istych?
    To iste sa vravelo o KDH, to iste sa vravi o SMK, a aha, zrazu uz nie je iste nic...
    Keby bol realny politicky zaujem na vyradenie Slotu z hry, uz by sa to sinulo. To iste plati o Meciarovi. Ten zaujem tu ale nie je. Ani u Ficovcov, ani u Dzurindovcov, ani u Csakyovcov.
    A preco?

  • Svedsky socializmus

    Autor: Wyatt Cenac

    06.05.2009, 15:03 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    http://www.youtube.com/watch?v=dfuloSeEz_0

  • showdown

    Autor: Pakistan

    06.05.2009, 15:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    The breakdown of the Swat Valley peace deal could cause 500,000 people to flee the area, North-west Frontier Province Information Minister Iftikhar Hussain said yesterday. The warning came as President Asif Ali Zardari prepared for meetings today with US President Barack Obama and Afghan President Hamid Karzai in Washington. Growing alarm in the United States has been evident in the past week, with senior administration officials openly voicing fears that the expansion of Taliban influence could lead to worst-case scenarios involving a loss of control over the country's nuclear arsenal. Fears of a deepening crisis have been confirmed by military's decision to bombard militants' positions with rocket and artillery fire, marking a final disintegration of the peace accord. Local officials have reported tens of thousands of civilians fleeing the area since Tuesday afternoon. The Swat Valley militants have previously fought the Pakistani army to a standstill and have had three months in which to rest and reinforce their positions. The professional but demoralised army now confronts the prospect of a renewed, high-intensity conflict that will stretch its resources and morale.

  • unpredictable

    Autor: NATO

    06.05.2009, 15:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Russia's envoy to NATO today criticised the alliance as "more and more unpredictable", presumably a reference to NATO's decision to proceed with military exercises in Georgia. While Russia-NATO relations are deteriorating amid the exercises and a row over alleged intelligence collection activities by two Russian diplomats, the spat stands in sharp contrast to President Dmitry Medvedev's efforts to engage in more conciliatory public diplomacy towards the West -- and especially the United States. Any new rapprochement has so far been fuelled largely by the willingness of Medvedev and President Barack Obama to disassociate themselves from the legacy of their predecessors. However, continued engagement requires a commitment on the part of all leaders to long-term global projects, such as improving international legal regimes in the Arctic, undertaking joint humanitarian relief efforts or combating climate change.

  • fleet

    Autor: China\'s

    06.05.2009, 15:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    A new Department of Boundary and Ocean Affairs has been set up, the Ministry of Foreign Affairs said yesterday. The new agency brings together key functions for handling issues relating to the country's maritime and land borders, where despite progress demarcating these with neighbours, disputed claims remain. Major potential flashpoints include India and in the South China Sea. The Chinese navy is expanding its capabilities and reach the better to support China's maritime claims, although in recent signs of greater assertiveness out at sea, non-military vessels have played a leading role. On land, reports today say that the People's Liberation Army is to hold a major military exercise later this year, said to be a first time it will bring together four divisions across four of China's seven military command areas. The new Department of Boundary and Ocean Affairs can be expected to take the diplomatic lead in support of Beijing's wider attempts to assert its claims, but also to provide a diplomatic offset to tensions that will arise from the emergence of a more muscular China in defence of its sovereign interests.

  • +

    Autor: Nudzo

    07.05.2009, 03:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Mam pocit, ze celkom stupla informacna a inteligencna kvalita tohto webu. Ked pred tym clovek mal pocit, ze particka 18r. Che-Guevarov dava rozumy ako bolo dobre pred 20r. za komunizmu, teraz uz je citit daleko vacsi triezvy rozhlad a nie adolescentnu pozu.
    Som rad, ze 'leftists fundamentalism' vystriedal racionalny pohlad na veci.

    • Re: +

      Autor: Cyrano

      07.05.2009, 09:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      to je zaujimave, lebo tento clanok dokonale zapada do redakcnej linie tohto portalu odkedy ho sledujem (teda od zaciatku).
      Tu sa skor nejaky Nudzo ide pokakat z "lavicovych fundamentalistov", a kedze to napatie nedokaze dlhodobo vydrzat (kazdy sme len clovek), tak si pri prvej prilezitosti s ulavenim odfukne.

      • Re: Re: +

        Autor: s

        07.05.2009, 18:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        To vies, mozno je to tym, ze on si na rozdiel od teba vsimol, ze tu uz nepublikuju fundamentalisti ako napr. Cyrano, ktory tu vypisovali tie svoje nezmysly predtym. :-)

        • skeptik,

          Autor: Cyrano

          08.05.2009, 08:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          jedniny, kto tu obsedantne publikuje nezmysly si ty. Ale vsak to sme si uz davno vysvetlili.

          • Re: skeptik,

            Autor: s

            08.05.2009, 09:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            He, he, nieco sme si vysvetlili? Tak som rad, ze si si to vzal k srdcu a prestal si publikovat tie socialisticke detinske hluposti. :-)

            • Re: Re: skeptik,

              Autor: Cyrano

              08.05.2009, 10:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              zabudol si si dat lieky. Zase mas halucinacie.

              • Re: Re: Re: skeptik,

                Autor: s

                08.05.2009, 23:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Vsak ty si tvrdil, ze sme si nieco vraj "vysvetlili". Alebo si prave ty halucinoval? :)

            • Re: Re: skeptik,

              Autor: skutocny skeptik

              08.05.2009, 20:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              cau s, vidim, ze tvoja obsesia a hysteria pretrvavaju. chcel som sa len opytat dokedy este budes mat kolektivisticku potrebu druzit sa na internetovych forach a kedy konecne prestanes pouzivat odporne kolektivisticke vymysly ako je jazyk a pismo? mal by si byt doslednejsi.

              • Re: Re: Re: skeptik,

                Autor: s

                08.05.2009, 21:32 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Vidm, ze tvoja demencia stale pretrvava. Inac by si si vsimol, ze sa jedna o kolektivizmus nanuteny nasilim, ktory kritizujem. Ak by ste si naivni kolektivisticki blbeckovia vytvorili dobrovolnu komunu, tak by som proti tomu urcite nenamietal. Skutocni dovod, preco to neurobite je vsak jasny. Pomreli by ste od hladu. Vy potrebujete z tych produktivnych urobit nasilim poddanych a ich majetok si rozdelit, aby ste vobec prezili.

                • Re: Re: Re: Re: skeptik,

                  Autor: skutocny skeptik

                  08.05.2009, 22:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  ty mi chces trdit, ze si si jazyk, ktorym rozpravas a pismo, ktorym ho zapisujes vyberal dobrovolne?

                  • Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                    Autor: s

                    08.05.2009, 23:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                    Mal som to stastie, ze ano. Preco, ty si snad stupencom nasilneho napriklad pomadarcovania, ktore tu bolo pred 100 a viac rokmi? Pri tvojich idiotskych nazoroch by som sa vsak moc necudoval.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                      Autor: skutocny skeptik

                      08.05.2009, 23:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                      tu krasne vidiet ako sa v kritickej chvili trtkovia dokazu vykaslat na racionalitu (kolektivisticky vytvor) a zacnu si vymyslat vlastne pravidla, ktore su samozrejme prilis malo reciprocne (spravodlive) na to, aby sa s nimi dalo univerzalne suhlasit.

                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                        Autor: s

                        08.05.2009, 23:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                        To mas pravdu. Je tu krasne vidiet, ako si sa vykaslal na racionalitu, trtko. Nie si totizto schopny ziadneho racionalneho argumentu, ktorym by si obhajil svoj idioticky nasilny kolektivizmus. Ty najskor musel mat velmi tazke detstvo, ked ta nutili rozpravat jazykom, ktory si nechcel, az si uveril, ze to tak musi byt.
                        Nemas najmensie ponatie, co je to racionalita a uz vobec nie reciprocna spravodlivost, ak si myslis, ze kolektiv ma pravo pouzit nasilie proti niekomu, kto ziadne nasilie nepouziva, trtko.

                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                          Autor: skutocny skeptik

                          08.05.2009, 23:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                          samozrejme, ze to robis trtko, ked sa mi snazis vnutit svoje autisticke hodnoty.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                            Autor: skutocny skeptik

                            08.05.2009, 23:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            zabudol som ta trochu viac ponizit, prepac: reciprocna spravodlivost je pleonazmus

                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                              Autor: s

                              08.05.2009, 23:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              Vies kde si muzes strcit svoj pleonazmus, priblbly snob. V kazdom pripede nevies, co je to spravodlivost, lebo v tvojich idiotskych nazoroch prave ta reciprocita chyba, cize aj spravodlivost. Jeden musi pracovat na druheho parazita. To nazyvas reciprocitou?

                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                Autor: skutocny skeptik

                                08.05.2009, 23:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                samozrejme, ze nie

                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                  Autor: s

                                  08.05.2009, 23:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                  Nie? Ale to prave chces, ked pozadujes aby bol niekto nuteny zit v komune a delit sa o to, co vyprodukuje.

                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                    Autor: skutocny skeptik

                                    08.05.2009, 23:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                    to som nikdy netvrdil. daj citat.

                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                      Autor: s

                                      08.05.2009, 23:53 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                      Tak s cim mas potom problem, trtko? Preco ti vadi, ked niekto nechce byt nasilu s tebou v komune? O com boli tie tvoje somariny?

                                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                        Autor: skutocny skeptik

                                        08.05.2009, 23:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                        problem je v skutocnosti v tom, ze ty sa ani len nesnazis dohodnut. extremny individualizmus reprezetuju mafiani. ked nahradis kolektivistickych vypalnikov sukromnymi, budes sa citit lepsie?

                                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                          Autor: s

                                          09.05.2009, 00:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                          A preco by som sa mal snazit dohodnut s niekym, s ktorym nechcem mat vobec nic spolocne. Chces mi snad taku dohodu nanutit nasilim> To by bolo snad reciprocne, spravodlive?
                                          To by prave bolo mafianske vypalnictvo od teba.
                                          Nemam zaujem sa stykat ani s mafianmi ani s kolektivistickymi vypalnikmi. To je totiz presne to iste. Ty sa tvaris, ze ma vraj ochranite od mafianov, ale v skutocnosti ste presne to iste.

                                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                            Autor: skutocny skeptik

                                            09.05.2009, 00:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                            problem je ale v tom, ze my toho mame naozaj dost spolocneho, preto ta nemozem nechat ztastavat autisticke postoje.

                                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                              Autor: s

                                              09.05.2009, 00:12 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                              Pocuvaj trtko, tak potom mi netvrd, ze ma nechces nasilim nutit zit vo vasej komune alebo ti vadia dokonca iba moje postoje? Series si konstantne do ust a plati to , co som napisal. Si obycajny vypalnik.

                                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                Autor: skutocny skeptik

                                                09.05.2009, 00:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                ale nie, len ti nedovolim vlastnit 100 percent vesmiru, co je tvoj skutocny ciel. v tom je ten problem.

                                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                  Autor: s

                                                  09.05.2009, 00:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                  Aha, takze ty vies, co je moj skutocny ciel, na rozdiel od toho, co tvrdim? To je totalitnym psychopatom vlastne, ze si vymyslaju obvinenia, na zaklade ktorych potom proti ludom pouzivaju nasilie.
                                                  Tak "argumentovat" dokazem aj ja. ked na tom nastojis. Tvoj ciel je klektivisticka toatalita a gulagy, kde by si chcel byt diktator. Ako chces, mozeme sa bavit podla tvojho gusta.

                                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                    Autor: skutocny skeptik

                                                    09.05.2009, 00:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                    teraz som sa dozvedel, ze podla vlastnej definicie si totalitny psychopat.

                                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                      Autor: s

                                                      09.05.2009, 00:35 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                      A to uz z coho? Ze na rozdiel od teba totalitneho psychopata nepodporujem nasilny kolektivizmus?

                                                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                        Autor: skutocny skeptik

                                                        09.05.2009, 00:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                        prave naopak, tvoje postoje podporuju reprodukciu fasizmu. o socializme evidentne nic nevies.

                                                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                          Autor: s

                                                          09.05.2009, 00:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                          Kto viac podporuje fasizmus? Ten kto kolektivne nasilie proti nevinnemu schvaluje alebo ten kto to neschvaluje?
                                                          Ja ho neschvalujem. Ty ho schvalujes.

                                                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                            Autor: skutocny skeptik

                                                            09.05.2009, 00:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                            dalsi straw man. kasli na to.

                                                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                              Autor: s

                                                              09.05.2009, 01:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                              Mas vobec ponatie, co ten termin znamena? Celu tuto diskusiu si vytvoril ako straw mana prave ty.

                                                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                                Autor: skutocny skeptik

                                                                09.05.2009, 01:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                                daj jediny citat, kde podporujem kolektivisticku totalitu. bojuj trtko.

                                                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                                  Autor: s

                                                                  09.05.2009, 01:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                                  Daj jediny citat, ked moje nazory podporuju fasizmus. To si tvrdil ty este predtym. Jasny straw man. A predtym dalsi a dalsi.
                                                                  A zrazu sa z teba stal vraj anarchista. Ak netvrdis, ze ludi treba nasilim nutit zit v socializme, tak naco si sa tu strapnil vymyslanim straw manov? Ja som sa s tebou nezacal bavit, trtko.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                            Autor: s

                            08.05.2009, 23:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            Ako sa ti ich snazim vnutit, trtko? Ja ti snad branim, aby si si vytvoril komunu spolu s inymi trtkami podla vasich uhlych predstav? Alebo si to ty, trtko, kto chce mna nasilu nutit vo vasej komune zit? Tak ako to je?

                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                              Autor: skutocny skeptik

                              08.05.2009, 23:40 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              samozrejme ako vzdy, mylis sa.

                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                Autor: s

                                08.05.2009, 23:45 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                Povedal kto, neomylny panbozko? Vies snad dokazat, ze sa mylim?

                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                  Autor: skutocny skeptik

                                  08.05.2009, 23:47 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                  ano, pretoze v tomto pripade nehovorim o "objektivnej realite" ale o vlastnych nazoroch.

                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                    Autor: s

                                    08.05.2009, 23:49 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                    he, he, z trtka sa vyklul subjektivista. Na zaklade takych sraciek chces niekoho nasilim nutit zit s tebou v nejakej komune?

                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                      Autor: skutocny skeptik

                                      08.05.2009, 23:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                      nic take nechcem, to su len tvoje prijekcie:-)))

                                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                        Autor: s

                                        08.05.2009, 23:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                        Ale nehovor? Tak co potom otravujes s kolektivizmom. ked som ti jasne na zaciatku napisal o aky kolektivizmus sa jedna? Vies co je to nasilny kolektivizmus? Ako sa to lisi od toho, co som teraz napisal a ty tvrdis, ze nic take nechces?

                                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                          Autor: skutocny skeptik

                                          09.05.2009, 00:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                          no, len skutocny debil moze tvrdit, ze si vybral materinsky jazyk sam.

                                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                            Autor: s

                                            09.05.2009, 00:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                            Iba skutocny debil moze tvrdit, ze jazyk treba ludom naucovat nasilim.
                                            Ja som netvrdil, ze som si vybral sam materinsky jazyk, ale ze mi nebol nanuteny. Iba skutocny debil nerozozna rozdiel.

                                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                              Autor: skutocny skeptik

                                              09.05.2009, 00:10 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                              nastastie som nic take netvrdil.

                                              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                Autor: s

                                                09.05.2009, 00:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                Len sa zamotavaj do tych svojich sraciek, trtko. Nech sa paci. Tak co si to teda s tym jazykom vobec chcel, ked si to pouzil ako vraj "argument" proti mojmu neschvalovaniu nasilneho kolektivizmu?

                                                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                  Autor: skutocny skeptik

                                                  09.05.2009, 00:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                  len to, ze skoro nic v tvojej hlave by neexistovalo bez existencie kultury. tvoja hystericka reakcia na cokolvek spolocne je proste chora. dokonca aj terminy, ktore pouzivas a hlavne urcenia socialneho konfliktu, ktory povazujes za najdolezitejsi, nie su nic viac nez len rozne verzie sporu medzi marxizmom a fasizmom.

                                                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                    Autor: s

                                                    09.05.2009, 00:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                    Chora je tvoja kolektivisticka predstava, ze ked niekto pouziva jazyk, ktory vymyslel niekto iny, tak dlhuje tebe a tvojej marxisticko-fasistickej komune nieco. Ty si prave drbko, akych sme v historii videli vytvarat fasizmus a komunizmus, odrody kolektivizmu. Nedaj sa vysmiat, nacionalizmus je kolektivizmus a socializmus takisto. Urcite to nie je libertarianizmus.
                                                    Tak ako? Este tvrdis, ze nie si za to aby som bol nasilim nuteny zit v komune? Vsetky sracky, ktore si doteraz vyprodukoval tomu odporuju.

                                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                      Autor: skutocny skeptik

                                                      09.05.2009, 00:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                      skutocny problem je stale v tom, ze som nic take netvrdil. stale ti chyba vola komunikovat.

                                                      • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                        Autor: s

                                                        09.05.2009, 00:50 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                        Skutocny problem, je, ze stale klames a trapne sa vyhovaras, ked si prichyteny ako maly chlapec, ze si slapes po jazyku.
                                                        Toto si tiez napisal.
                                                        "problem je ale v tom, ze my toho mame naozaj dost spolocneho, preto ta nemozem nechat ztastavat autisticke postoje."
                                                        Ako ma nemozes nechat zastavat akekolvek postoje? Co je teba do mojich postojov? Nejako nimi niekomu dokazatelne ublizujem?
                                                        Ak netvrdis, ze mam byt nuteny zit vo vasej komune, tak je vsetko, co si tu napisal bullshit na pohladanie.

                                                        • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                          Autor: skutocny skeptik

                                                          09.05.2009, 00:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                          ale no, nemozem ti predsa dovolit, aby si ma zotrocil alebo aby si si privlastnoval vysledky mojej prace, a o tom som hovoril. tvoje hystericke vypady stale koncia straw manom.:-) trosku sa ukludni. ja som tiez anarchista:-)

                                                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                            Autor: s

                                                            09.05.2009, 00:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                            Si jasny chory psychopat a nie anarchista. Ja poviem, ze neschvalujem kolektivisticke nasilie. Neschvalujem ziadnu inicializaciu nasilia a ty ma zacnes obvinovat, ze ta chcem zotrocit a privlastnit si tvoje vysledky prace. Vsak ja s takym idiotom ako si ty vobec nic nechcem mat. Vies ty vobec, co je to straw man? Presne to, co si ty teraz vytvoril. Vymyslel si si nieco, co ja netvrdim.

                                                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                                                      Autor: dr. chocholousek, bohnice.

                                                      12.05.2009, 16:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                                                      s je jednoduse dusevne deformovany vulgarni primitiv, neschopny adekvatni komunikace.

                          • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                            Autor: jjjjjjjjjjjjjjjjjjj

                            10.05.2009, 15:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                            autisticke hodnoty--velmi presne,

                            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skeptik,

                              Autor: s

                              10.05.2009, 18:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                              Typicky straw man a nie autisticke hodnoty.

      • Re: Re: +

        Autor: Nudzo

        07.05.2009, 22:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        1. Ja som daval koment k clanku, nie komentarom. V komnetaroch sa odbavuju len tebe podobni.
        2. Pred par mes. tu boli dost tucne leftist bullshity publikovane, teraz to zacina mat uz aj nejaku inteligencnu uroven.
        3. Lavicovi fundamentalisti mi pridu komicky, zazivacie problemy z hlupakov, co melu piate cez deviate a su natolko tupi, ze nedokazu pobadat, ze su mimo...

        • Re: Re: Re: +

          Autor: :-)

          08.05.2009, 20:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          stavim sa s tebou, ze podla kriterii, ktore ti postacuju na pridelenie nalepky lavicovy fundamentalita, by sa tebe dala nalepit nalepka pravicovy fundamentalista:-)

          • Re: Re: Re: Re: +

            Autor: s

            09.05.2009, 01:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Dalsi straw man, trtko?

            • Re: Re: Re: Re: Re: +

              Autor: mudr. Cholosousek

              10.05.2009, 15:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              skutecny skeptiku, mate pravdu, ale nemocnemu cloveku tu pravdu rikat nesmite, ublizujete mu tim.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: +

                Autor: mgr

                10.05.2009, 16:00 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Kritičnost vůči eurohujerství a falši pravdolásky nevolených elit trilaterální komise a zednářů, podporovaných sdělovacími prostředky středního proudu oceňuji jako chvályhodnou.

                Samozřejmě neočekávám podporu při mém tažení proti diktátu nadnárodního vojensko-průmyslového komplexu, který dnes již zahrnuje narkomafii, farmaceutickou lobby, bankovnictví, telekomunikace a massmedia od někoho, kdo hodlá podporovat právě tento instrument nadvlády elit nad obyvatelstvem planety.

                http://www.czechfp.cz/site/?p=7171#comment-12893

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: +

                  Autor: btw

                  10.05.2009, 17:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  ... to je fér svoboda útlaku silnějším. Právo betonové džungle. Ve blogu na cfp „kteří zelení podpoří lisabonskou smlouvu“ kladu otázky ke kompatibilitě LS s programem SZ. je podivuhodné porovnat současnou podporu Evropských zelených kterou věnují LS s jejich někdejší pozicí vůči Evropské ústavě, což je ale téměř totožný dokument. Zmíněné stanovisko naleznete zde:
                  ZELENÁ BUDOUCNOST EVROPY (paradoxně na stránkách K.J.)
                  http://www.katerinajacques.cz/472/358/file/

                  Pro více info doporučuji:
                  The Bilderberg Group and the project of European unification
                  by Mike Peters

                  The Economic Road to a Political Supra State
                  by T. Hitiris

                  The Hidden Hand: Britain, America and Cold War Secret Intelligence
                  by Richard J. Aldrich

                  These Boots Are Gonna Walk All Over You
                  by Prof. Anthony Coughlan

                  THE ROCKEFELLER PLAN
                  by Dennis L. Cuddy, Ph.D.

                  Evropský úplný kruh – Korporativní elity a nový fašismus
                  by Rodney Atkinson

                  „The Great Deception – THE SECRET HISTORY OF THE EUROPEAN UNION“
                  by Christopher Booker and Richard North

                  EUROPEAN UNION and the BILDERBERG GROUP
                  FINAL WARNING: A HISTORY OF THE NEW WORLD ORDER
                  by David Allen Rivera

                  Calling the Tune?
                  by Hugh Wilford

                  http://www.czechfp.cz/site/?p=7171#comment-12895

  • Kniha "Demokracia je principiálny omyl"

    Autor: dobry

    21.07.2011, 21:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Demokracia je principiálny omyl
    Viem, že neveríte vlastným očiam, ako som aj ja neveril, keď som dostal túto knihu do rúk. Autor knihy Pavol Peter Kysucký tvrdí, že demokracia je degeneratívny systém a produkuje z dlhodobého hľadiska len zlo rovnako ako aj socializmus, ktorý všetci dobre poznáme. Autor obhajuje tržnú ekonomiku, ale tvrdí, že demokraciu (systém štátneho zriadenia) vymysleli a udržujú pri fungovaní vrstvy zlodejov a mafiánov, ktorí si vymysleli dobrý politický systém, za ktorým sa môžu skryť a za nič neručia. Však všetci vieme, že už Kaliňák, posledný minister vnútra tvrdil v televízii, že ich SMER je dobre fungujúca s.r.o. Je to jasné, SMER neručí za nič, je s ručením obmedzeným a je to dobre zarábajúca firma, zarábajúca peniaze z korupcie. Po každých voľbách nastúpia noví politici, podľa autora knihy noví zlodeji a nič sa nielenže nemení, ale zákonite sa musí zhoršovať. Hlavne v knihe sa tvrdí, že s demokratickým systémom sa nedá nič urobiť, pretože medzi absolútne bezcharakterných demagógov a zlodejov a mafiánov sa ľudia s charakterom nedostanú. Teda, čím je demokracia rozvinutejšia, tým menšia šanca na to, že tam budú aj charakterní politici. Nemôžu vydržať medzi zlodejmi. Súčasne som bol prekvapený, že rovnaké názory, že demokracia je zlodejský systém sú známe už viac ako 70 rokov od amerických teoretických ekonómov ao sú Ludwig von Mises, Murray N. Rothbard, ale aj nemecký ekonóm Hans Hermann Hoppe. V knihe na konci sa cituje nemecký ekonóm Hans Hermann Hope, ktorý tvrdí, že tým, že demokratickí politici nie sú za nič zodpovední, tak v skutočnosti ani nikdy neriešia žiadne problémy, o ktorých by aj vedeli, pretože z princípu fungovania demokratických vlád, kedy sú pri moci obmedzený čas, len možno jedno volebné obdobie, tak chcú nakradnúť čo najviac. A po nás potopa. Okamžite som si kúpil aj knihu od tohto nemeckého ekonóma a je to tam jasne popísané ešte ostrejšie. Tržná ekonomika s tým nemá nič spoločného. Naopak demokracia deformuje tržné prostredie a spôsobuje mu veľké škody. Ako hovorím, prečítajte si najskôr túto knihu a potom doporučujem kúpiť aj knihu od Hoppeho „Demokracie, anarchie a omyly ekonomie“, vyšla v nakladateľstve Liberární institut, Praha. Hoppeho kniha je v niektorých častiach dosť teoretická a kto nerozumie ekonomike, asi tým teoretickým dôkazom nebude rozumieť. P. P. Kysucký navrhuje aj riešenie, ktoré ekonomickí teoretici podľa mňa nenašli. Autor v knihe „Demokracia je principiálny omyl“ navrhuje nový štátny systém, ktorý sa má v budúcnosti presadiť proti súčasnému demokratickému. Súčasný systém štátneho zriadenia s tržnou ekonomikou v Číne mi to trochu pripomína. Mne sa to celkom pozdáva: Knihu je možné kúpiť v niektorých kníhkupectvách alebo priamo cez www.negativa.sk . Ale kniha nie je len o demokracii. Je to podstatne zaujímavejšie. Je tam toho veľa. Napíšte mi Váš názor na tieto knihy, ak si ich prečítate.

Videonázor

Cigán, možnosti inklúzie Rómov na Slovensku vačší format, videoarchív


Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist