Výber z blogov
Energetická bezpečnosť – pre koho?
Podľa britskej organizácie Corner House súčasná politika energetickej bezpečnosti nezabezpečí ani energiu, ani bezpečnosť. Táto ...
[Kriteko]
Všetci v protismere
Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...
[Tiburon]
Diskusia
-
Mihaly pocitil tvrdu ruku radičoizmu ...
-
poriadne nakopat, a dat mu zaplatit vsetky naklady spojene s jeho vyhodenim na ulicu.
-
Predpokladam, ze tebe ked da niekto po hube, tak ty sa za to este podakujes ...
-
ti nemaju pravo uz nic robit a nie niekoho vyhadzivat z parlamentu..
-
-
...ze co stoji oprava takeho skla? - nuz ked vytlacenie A3ky stoji 10€, tak nie menej ako 100€...
-
ako nic v zlom, ale co ma nejaky radovy zamestnanec spolocne s kauzou gorila, ked nanho chce podavat trestne oznamenie?? ti ludia si proste len robia svoju pracu, ci sa im to paci alebo nie...hadali sa s ludmi, ktori s tym nic nemaju..toto video je humus
-
No, pokial su na pracovnych zmluvach ich mena, tak je to naozaj ich praca. Ci ich obvinujes ze tam pracuju ilegalne?
-
Súhlasim s Martinou. Ospravedlnenim je jeho mladost. Ked sme boli aj my mladí, tiež sme navyvádzali hluposti, ktoré nás neskôr mrzeli. Mladému aktivistovi odkazujem, že nemal by sa tak hnevať na našich politikov, ale skôr na ľud SR, ktorí tých politikov zvolil, a teda aj sám na seba, ak je občanom SR a mal už volebné právo v minulých volbách. Možno rokmi pochopí, ze problém nie je ani v \\"gorilách\\" ani voličoch. Problém je v systéme. Dobre urobili tie krajiny, ktoré si ponechali monarchiu. Demokracia hnije a časom vyhnije úplne. Je už dnes isté, ze to nepotrvá dlho.
-
A budú aj verejné popravy, bičovanie a upalovanie bosoriek? Ľud sa už nevie dočkať. A Martina určite ocení, keď sa do právneho systému vráti znasilňovanie ako legálna metóda vyšetrovania bosoriek ...
-
si ty ale mudry, ked si presvedceny, ze vies, co si myslim....mojim komentarom som neodsudzovala to, ze tam isli s transparentmi a rozhodili ich tam po poslancoch...ale ze ti dvaja tam robili divadlo pri radovych zamestnancoch, ktori ich tam spacifikovali, lebo je to ich praca...proste co cakali, ze ich tam nechaju vystrajat? ked niekto povie A, musi povedat aj B, lenze oni si to B vobec nepremysleli...kebyze tam idu davat trestne oznamenia na hociktoreho politika, ok, ale nie na dakeho straznika preboha.....a vasimi reakciami sa iba potvrdzuje to svatoplukovo prekliate slovakov :), ze nikdy nebudu slovaci drzat spolu, aj ked im ide o spolocnu vec. to ze si zle pochopil moj komentar, a este aj ti nad tebou, je tvoj problem, ale nevkladaj mi do ust veci, ktore som nepovedala a ani si nemyslim
-
Si si ista ze reagujes na spravny koment. Lebo ja som robil srandu z toho monarchistu.
A este k tej jednote. Ja Mihalyho nemam vobec v laske, ale nemam problem ho pri tejto jeho akcii podporit. Spolocny ciel je dolezitejsi ako osobne rozpory. Takze neviem o com tocis?-
Kludne si rob srandu z "monarchistu", ale láskovo až potom, ked budeš vedieť niečo o výhodách a nevýhodách rôznych štátnych zriadení. Máš internet, zadaj do vyhladávača: demokracia versus monarchia, a študuj. A potom sa smej!
-
Si aristokrat?
-
-
Ja netočím, to skôr tebe sa kruti. reagujem na to, kde si spomenul moje meno. skoda pismen fakt pod takymto videom.koniec.
-
-
-
-
-
-
Dvaja mladí aktivisti si zaslúžia uznanie, že mali odvahu osobne vyjadriť svoj protest proti tej zlodejskej čvarge čo nám tu vládne. Neuveritelná je reakcia niektorých tu v diskusii. Títo nieže nemajú gule, aby takéto niečo spravili, ale sú úplne bez chrbtovej kosti. Zlodejská čvarga v parlamente je zabetónovaná a chránená nielen fyzicky, sprostituovanými vyhadzovačmi, ale aj zákonmi, ktoré si sami schvalujú. Musím buhužiaľ konštatovať, že my slováci sme naozaj sprostý národ. Pre nás platí stále to isté "na dereš" a "na panské". Keď si myslíte, že voľbami sa niečo vyrieši, ste na veľkom omyle. To chce tvrdý občiansky protest, minimálne taký, ako v 1989.
-
Tak tak, klobuk dole pred tym parom a hanba vsetkym co len nadavaju po krcmach a diskusnych forach.
-
Vincko, tak co. V piatok ideme aj na urad vlady si zakricat, pridas k nam?
http://www.sme.sk/c/6242179/radicova-nepoprela-ze-doma-hostila-hascaka.html
RADIČ IVETOVIČ PENTOVIČ VYLEZ !!!
RADIČ IVETOVIČ PENTOVIČ VYLEZ !!!
RADIČ IVETOVIČ PENTOVIČ VYLEZ !!!
-
-
Nepleť si svoju rodinu so slovenským národom.
-
Re: "my slováci sme naozaj sprostý národ"
Autor: tron
02.02.2012, 11:27 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
A ty si z ktorej piče vyprdnuty? To ze tvoja matka bola sylifiticka kurva nejasneho povodu, ktoru zbuchol nejaky slovak, to ti este nedava opravnenie, aby si tu bol hovorca celeho "naroda".
Z ludi ako ty mi je na grcanie. Zakomplexovany do špiku kosti, bez akejkolvek seba ucty. Ale vzdy ti druhy su na vine. Sprosta malomeštiacka verbeš. To je material na "revoluciu"?
Keby sme boli v zakopoch prvej svetovej vojny, tak by ta najblizsi dostojnik schytil pod krk, zavliekol do vedlajsieho zakopu a odstrelil ta tam ako psa.
Chlape, tam vonku zuri revolucia, aj ked ju mozno este nie je vidiet. Tak sa prosim ta vzmuž a apon na chvilu sa pokus ovladnut tie tvoje komplexy...
A na zaver, maly inteligencny test:
"Začít musíme každý u sebe. Kdyby čekal jeden na druhého, nedočkal by se nikdo."-
Re: Re: "my slováci sme naozaj sprostý národ"
Autor: no no no
02.02.2012, 15:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
A čo keby si sa ukľudnil ty debko? Aká revolúcia? Už ťa mátajú animálne sklony do niekoho si kopnúť? Ak má niekto začať od seba, čo keby si si ešte raz prečítal svoj primitívny príspevok? Na tvojom mieste by som čušal. Si slabá povaha, ktorá podľahne prvému náznaku masovej hystérie.
Ostaň radšej doma strachopud.-
Re: Re: Re: "my slováci sme naozaj sprostý národ"
Autor: tron
03.02.2012, 04:33 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Takmer pred 70-timi rokmi zavrazdili nacisti mojho stareho otca. Bol to odvazny clovek a aj napriek velmi tazkej dobe zostal verny svojim moralnym postojom. Ked na zaciatku vojny zacal hon na zidov, moj stary otec ani na chvilu nezavahal a napriek nebezpeciu co to sprevadzalo, skryl u seba doma zidovsku rodinu.
Dedo bol trochu prchka povaha a rad si aj vypil. Raz sa v krcme pochytil so svojim susedom. Bol to statny chlapik co vedel vsetko zohnat a aj take veci co boli pocas vojny nedostatkove. Povahou to bol kverulant bez akejkolvek sebaucty. Asi aj preto sa z neho stal kolaborant. Zacalo mu to trochu liezt do hlavy a zacal sa citit, ze je sam Nemec.
Raz v krcme si tento chlapik zacal dovolovat do dedovho kamarata a tak sa dedo kamarata zastal. To sa ale tomu kolaborantovi nepacilo a posilneny alkoholom a novo nadobunutym pocitom kolaborantskej neohrozenosti pustil sa do mojho deda. Strhla sa velka hadka. Atmosfera bola husta, ale dedo si povedal ze mu to za to nestoji a rozhodola sa odist. Ked to ten kolaborant uvidel zakrical na deda: "Ty sprosty Slovak, pozri co mam" a zacal vytahovat nieco z kapsy. Ludia co boli v tej krcme neskor hovorili ze to bol zlaty svietnik, alebo nieco podobne a ze udajne patril zidovskej rodine, ktoru Nemci deportovali len par dni predtym. Ten svietnik zacal zurivo ukazovat na celu krcmu a pri tom vykrikoval: "Vsetci ste taki sprosti, Slovaci", pricom sa smial huronskym smiechom a ukazoval na svoj lup.
Dedo ihned pochopil ako sa tento hnusny kolaborant dostal k svietniku. Pochopil co za odpornu ludsku stvoru to pred nim stoji. Vzkypela v nom zlc, pristupil k nemu a dal mu facku. Napriek tomu ze dedo bol len velmi utlej postavy a nebol ani ziaden bitkar, ten spravodlivy hnev viedol jeho ruku takou silou, ze dokazal toho mocneho muza skolit na zem jedinou ranou.
Ponizeny kolaborant si pozbieral svoje veci a usiel z krcmy. Deda ovladol pocit spokojnosti, myslel si ze tento boj vyhral. No strasne sa zmylil. Za dva dni na to prisla za starym otcom Nemecka posadka. Prehliadka trvala niekolko hodin, ale nakoniec nasli to pre co si prisli. Zobrali zidovsku rodinu aj stareho otca.
To bolo posledny krat co deda videli ziveho. Jeho hrob sa nikdy nenasiel ...
- - -
To bol pribeh mojej rodiny. A teraz k tebe.
Ty mas problem s ocami, s tou "revoluciou" zacal ten chlapik v predkomente, kde on vyzyva na tvrde protesty.
A nebudem cusat ked sa niekto sprava ako zakomplexovany kverulant a potapa celu spolocnost ku dnu. Necusal by moj dedo a nebudem cusat ani ja. V otvorenej obcianskej spolocnosti nie je miesto pre kolektivnu vinu, pre kverulantov co za jeden zlaty svietnik zradia celu spolocnost.
A z masovej hysterie obvinuj tych, co rozbijali okna na Narodnej Rade. Ci tieto animalne pudy sa ti pacia?
Ale neboj, na proteste ma neuvidis. Nie preto ze by som nechcel ist, ale moj vek a moje chatrne zdravie mi uz nedovolia stat v -10°C mrazoch. Takze moja posledna osobna spomienka na velke demostracie zostane z druhej polovice devedesiatych rokov, ked bolo namestie SNP zaplnene tak, ze sme museli stat takmer az na ceste pred Tescom (Vtedy to bol este K-Mart pokial si dobre pamatam).
A aj ked som stary a chromy, ale stale nemam problem sa postavit bezpraviu. Lebo odvaha, statocnost a sila osobnosti, ta sa nedokazuje cez internet, tak ako sa snazis naznacit.
A na zaver dalsi inteligencny test:
A nation can survive its fools, and even the ambitious. But it cannot survive treason from within. An enemy at the gates is less formidable, for he is known and carries his banner openly. But the traitor moves amongst those within the gate freely, his sly whispers rustling through all the alleys, heard in the very halls of government itself. For the traitor appears not a traitor; he speaks in accents familiar to his victims, and he wears their face and their arguments, he appeals to the baseness that lies deep in the hearts of all men. He rots the soul of a nation, he works secretly and unknown in the night to undermine the pillars of the city, he infects the body politic so that it can no longer resist. A murderer is less to fear.-
Re: Re: Re: Re: "my slováci sme naozaj sprostý národ"
Autor: no no no
03.02.2012, 08:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Očúvaj ma sem. Ja som tiež prchká povaha a nebudem čušať, len kvôli príbehu tvojej rodiny. Moja rodina má tiež za sebou nejaký príbeh a skúsenosť s minulým režimom. A teraz čo?
Čo ten človek vyššie také povedal, že musíš urážať jeho rodinu? Ha??!! To je celé. Ja v jeho príspevku nevidím žiadne provokácie. Ak ich tam vidíš ty, tak ich aspoň napíš, aby sme boli v obraze.
Chlape, vonku nezúri žiadna revolúcia. Je to obyčajný protest. Rovnaký, aké sa dejú denne po celom svete. Tak sa ukľudni.
-
-
-
Re: Re: "my slováci sme naozaj sprostý národ"
Autor: flynn
02.02.2012, 18:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Čo na neho vôbec reaguješ. To bude nejaký maďarský provokatér, alebo zakomplexovaný čechoslovák. Niečo ako Gál. Keď sa nedostal k moci, tak začal nenávidieť všetko slovenské ...
-
Re: Re: Re: "my slováci sme naozaj sprostý národ"
Autor: flynn
03.02.2012, 01:58 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
Ale samozrejme cest vsetkym cechoslovakom. Akurat ze doba dospela do takeho stadia ze integracia na europskej urovni je nevyhnutna a vykopavanie mrtvoly ceskoslovenska je brzdou k dalsej integracii.
-
Re: Re: Re: Re: "my slováci sme naozaj sprostý národ"
Autor: Europska integracia
03.02.2012, 14:51 Link | Reaguj | skryť/zobraziť
bude mozno bez nenapravitelnych kacirov z Ceska.
-
-
-
-
kokso, ze tvrdy protest, ako v 89...ak sa za tvrdy protest povazuje strnganie klucmi na namestiach...tak potom ako sa nazyvaju protesty v syrii, lybii, egypte atd? wow. jedine co chapem je, ze vsetci ludia tam isli s dobrou vierou zmenit to, skoda len ze nas odrbali.
-
Odporúčame
Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872
Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.
Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist

