JeToTak.sk - úvodná stránka

Výber z blogov

Energetická bezpečnosť – pre koho?

Podľa britskej organizácie Corner House súčasná politika energetickej bezpečnosti nezabezpečí ani energiu, ani bezpečnosť. Táto ...

[Kriteko]

Všetci v protismere

Michal Horváth napísal celkom dobrý text k veci. Ale je tu niekoľko „ale“. Súhlasím, že eurozóna nemá ako vykopnúť Grékov. Nie je ...

[Tiburon]

Video: TVJtT: Šebej, Gál, Mihály, nacisti, námestia. 17.november v Bratislave

Videoarchív

pridané: 18.11.2010

Diskusia

  • Cim dalej

    Autor: Cyrano

    18.11.2010, 13:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    tym lepsie. Tesim sa na dalsie.

  • ty kokos

    Autor: šubifrk

    18.11.2010, 19:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    To je aké zostrihané video? Tu je originál: http://www.youtube.com/watch?v=wvKWyk_hNYo&feature=mfu_in_order&list=UL

    Z neho je jasne vidieť, že Kopasovi nešlo o dialóg, ale o hádku. Hulákal tam ako zmyslov zbavený. "Sľúbili sme si lásku". Kopas ju "ukázal". Neviem ako by ste to zostrihali, keby sa ostatní nedali a hulákali na neho tiež. Aj potom by ste dali "sľúbili sme si lásku?"

    • Re: ty kokos

      Autor: 3x

      18.11.2010, 20:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Este napis ze bol opity a je to jasne ...

    • Re: ty kokos

      Autor: 3x

      18.11.2010, 20:26 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      To mas odkial definiciu co je dialog a co nie, z generalnej linie? Ci to urcujes ty, alebo priposraty Gal, ktory nedokaze zobrat za nic zodpovednost ...

      • Re: Re: ty kokos

        Autor: šubifrk

        18.11.2010, 20:34 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Čo tu táraš o generálnej línii? Keby som ťa hypoteticky niekedy stretol a vybehol na teba s penou na ústach, asi to budeš považovať za snahu o rozhovor.
        Zodpovednosť v slobodnej občianskej spoločnosti sa na jedného človeka hodiť nedá. To robia iba ľudia, čo čakajú na druhých, že sa postarajú o všetko. Vy ste to doteraz nepochopili však? Vy stále nechápete o čom 17. november je.

        • Re: Re: Re: ty kokos

          Autor: 3x

          20.11.2010, 21:01 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ale ved "nam" prezrat o com je 17. movember. Nech aj "my" to pochopime. A tiez mozes pridat vysvetlenie kto sme to ti "my".

          Fedor Gal nesie priamu zodpovednost za instalaciu Meciara a jeho dalsie zotrvanie v politike. To je jeho zodpovednost. Mne Gal nezazvonil pri dverach a nepytal sa ma ci chcem Meciara. Gal to jednoducho posral a doteraz sa nedokazal ospravedlnit. A to Meciar, je len epizodka z nenaplnenych novemrovych slubov ...

          A tiez si dost protirecis, jednak tu hovoris o nejakych ludoch co cakaju na druhych ze sa postaraju o vsetko a zrazu ked niekto vykukne z radu, prejavi iniciativu a kriticky zhodnoti ponovembrovy vyvoj, tak mu davas privlastky ako ze ma penu na ustach.

          • Re: Re: Re: Re: ty kokos

            Autor: šubifrk

            20.11.2010, 22:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            1. Iba "vám" vykám.
            2. Gál síce priviedol Mečiara do VPN, ale rýchlo zistil, čo je zač a aj to verejne prezentoval. Čo myslíte vy mudrlant, prečo nemajú Gála do dnes naši pokrytci, ako vy, radi? Pretože ste si ho fanaticky zvolili so všetkou zbožnosťou a teraz sa vyhovárate na Gála. Ty kokos to je tak archetypálna situácia, že tomu neverím.
            3. 17. nov. bol o tom, že sa vytvorí voľné pole pre slobodný dialóg. Nebol o tom, že sa tu budeme mať ako v raji, pretože teraz sme si sami strojcami vlastného šťastia a nebuzeruje tu jedna strana. Toto nevie len tak niekto doteraz preglgnúť, preto obviňuje zo svojho zlyhania kadekoho, len nie seba.
            4: To nebolo kritické zhodnotenie, ale sprosté obviňovanie z vlastného zlyhania.

            • Re: Re: Re: Re: Re: ty kokos

              Autor: 3x

              22.11.2010, 15:30 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ja som v nicom nezlyhal a znovu opakujem, nikto mi nezazvonil pri dverach a nepytal sa ma ani na Gala a ani na Meciara, ci ich chcem do funkcie.
              Zlyhali ludia ako Gal, ktory nepochopoli, ze mozu nieco zmenit. Takmer az s bozskym zanietenim vybrali Meciara, pre nich takmer boha, aby sa mali ku komu klanat. To je taka charakteristicka crta Gala a aj celej OKS, stale potrebuju niekoho ku komu sa klanat, stale si vyrabaju nejakych martyrov, ktorych vynasaju na bozsku uroven a chcu aby aj ostatny sa klanali k tym ich polobohom.
              Gal je priposraty a zbabely. Uz je to pod jeho uroven sa rozpravat s beznymi obcanmi, za 20 rokov sa dostal do pozicie, proti ktorej sam bojoval ... a zlyhal.

  • O fair play

    Autor: Grigoriy

    18.11.2010, 19:52 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    O naozajstnej slobode a demokracii by sme mohli hovorit len vtedy, ak by ten clovek dostal prilezitost posadit sa v klude do kresla pred televiznou kamerou, a povedat vsetko, co ma na mysli.
    Podobne, ako s to dostava roznym Sebejom, Hribom, Meseznikovom, Butorom alebo Dostalom.

    • Re: O fair play

      Autor: s

      18.11.2010, 20:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Ja som za. Nech v klude vysvetli celemu narodu, o co mu ide a hlavne ako to chce dosiahnut. :-))
      Bolo by to naozaj krasne, keby kapitalisti davali kazdemu pracu a aj by ju velkoryso zaplatili podla kazdeho priani a potrieb (pripadne tuzob Jana Kopasa). Ako ich k tomu vsak primat a zaroven, aby sa na podnikanie nevykaslali? Ostatne, brani Kopasovi niekto, aby zalozil komunu a postaral sa v nej o tych proletarov a chudakov, ktorych obhajuje? Vsak ak to bude fungovat, tak sa vsetci pohrnu do komuy a vykaslu sa na zlych kapitalistov, ktori ich vykoristuju. Ale to by asi musel vediet aj nieco viac ako zlostne vykrikovat na namesti.

      • Re: Re: O fair play

        Autor: 3x

        18.11.2010, 20:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Och ake dojemne, aku maju modraci starost o svojich bliznych, az sa mi slza do oka uronila ...

        • Re: Re: Re: O fair play

          Autor: s

          18.11.2010, 23:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          To bola ironia, ak si nahodou nepochopil. :-) Starost ma zjavne ten rozhorceny sudruh, tak nech sa aj postara.

  • Sila

    Autor: s

    18.11.2010, 19:57 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Tak to bola sila, sudruhovia. Zatial najvacsia sranda, aku som na JeToTak videl. Ten Jano Kopas to je hviezda. Mali by ste mu dat podstatne viac priestoru a vsetkym by bolo jasne, co za uzasne myslienky zastavate. Hremetizmus je suvix. :-))

    • Re: Sila

      Autor: 3x

      18.11.2010, 20:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Modry stekajuce pes spoza plota, ked uz nema co povedat aspon nakadi ... ci idu slova z tvojich ust?

  • Hehe

    Autor: Marian Janos (Maros)

    18.11.2010, 20:37 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    tak toho trapneho Kopasa ste tam nemuseli davat, ale co uz sa da cakat od videa co robi presvedceny komunista Bosak.
    -
    V kazdom pripade velky respect pre Mihalyho vystupenie.

    • Re: Hehe

      Autor: ptak

      18.11.2010, 21:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      S dovolením...

      Tak ako povedal pán vo videu: Niekto sa vie len chichúňať, ale ZMENU k lepšiemu treba uskutočňovať a nie oslavovať!

      Zmôžete sa akurát na vzdialený obdiv k tomu jednotlivcovi, čo sa postavil nacistom a potom tu pindáte na toho, čo chce niečo robiť, pretože verí že to ide...

      Hanba Vám, ktokoľvek ste, zalezená atrapa slobodného človeka!

      • Klamár Ptak

        Autor: šubifrk

        18.11.2010, 22:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Čo urobil ten pán okrem toho, že hovorí, že treba niečo robiť a nie oslavovať?
        Nie je to náhodou tak, že Gál urobil viac? Že Gál sa stavia nacistom na odpor? Ešte sa tu dozviem, že Gál je nacista. Ten pán s penou okolo úst sa nepostavil nacistom, iba sa pokrytecky vyvlieka zo svojej zodpovednosti.
        Klamár!

        • Re: Klamár Ptak

          Autor: ptak

          20.11.2010, 14:36 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Chlape, ešte raz si prečítajte súvislosti a nechajte si tie mečiarovské pindy o klamaní.

          Kde hovorím, či ten pán niečo robí alebo nerobí?

          To pán hrdina tu posudzuje druhých, tak nech si uvedomí svoje reči.

          • Re: Re: Klamár Ptak

            Autor: s

            20.11.2010, 20:54 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            No pisete, ze ten pan nieco chce robit. Mne tiez nie je vobec jasne, co ten pan chce robit, pretoze zatial iba prejavuje rozhorcenie a nejaku empatiu s tymi, ktori su na tom zle - nezamestnanymi, robotnikmi ...
            Nic koherentne, co by s tym chcel urobit zo seba nevytlacil, akurat nahlas prejavoval emocie.

          • Re: Re: Klamár Ptak

            Autor: šubifrk

            20.11.2010, 22:13 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Klamete keď hovoríte, že ten pán sa postavil nacistom. Jediný z tej dvojice sa nacistom postavil Gál. Verejne. V tomto ste klamár ako vyšitý.
            Nech si pán Kopas zráta koľko je päť a päť. Keď chce, aby sa niečo robilo a nie oslavovalo, je na zlej adrese, pretože každý z tých ľudí niečo robí. Ja neviem čo robí Kopas preto aby sme sa tu mali lepšie. Teda okrem toho, že "v prvom rade si zodpovedný ty a nikto iný" za to, že nie je oddelená cirkev od štátu, že súdna moc nie je taká aká by mala byť a tak ďalej.
            Obdivujte Kopasa za to, že je pokrytcom.Už vidím, že ani toto nepochopíte.

            • Re: Re: Re: Klamár Ptak

              Autor: ptak

              21.11.2010, 02:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Kde ste vzali, že som povedal, že sa Kopas postavil nacistom?

        • Re: Klamár Ptak

          Autor: 3x

          20.11.2010, 21:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Pocuvaj zbabelec, tak najskor tvrdis ze "Zodpovednosť v slobodnej občianskej spoločnosti sa na jedného človeka hodiť nedá" a teraz chces Galovy prudzovat nejake zasluhy ... ved on je vo vsetkom nevinne, za nic nemoze ... ci?

          • Re: Re: Klamár Ptak

            Autor: šubifrk

            20.11.2010, 22:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Áno zásluhy za to, že pomohol vytvoriť slobodný priestor a v tomto priestore niečo robí. Nemôže byť zodpovedný za hlúposť ostatných, ktorá v slobodnom priestore dostala šancu. On nemôže za ich zlyhania.

            • Re: Re: Re: Klamár Ptak

              Autor: 3x

              22.11.2010, 15:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Cize si to zhnme, Gal je z "mojej" sekty a preto robi vsetko len dobre a ked nieco urobi zle, tak to v skutocnosti zle nie je, lebo ludia nedokazu pochopit jeho rozmer ...

      • Ptaku

        Autor: Marian Janos (Maros)

        18.11.2010, 23:20 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Mihaly parodoval a malo to uroven. Zato ten dopleteny samoaktivista bol tak akurat parodiou na vsetkych tych "spravodlivych" bojovnikov proti kapitalizmu. Este tam ide vytahovat bibliu, z bezmocnosti uz nevie ani coho sa chytit.
        -
        S postkomunistickych krajin je na tom lepsie iba Slovinsko a CR, takze dotiahli sme to daleko. Keby nebolo Meciarovskej privatizacie, mohlo to byt este lepsie.
        -
        Co sa tyka tych vasich robotnikov, mate od nich pekne daleko. Su iba vasou barlickou aby ste sa citili ako ochranci slabsich. Co tak urobit rozhovor s nejakym operatorom linky z jednej z nasich montaznych hal?

        • Re: Ptaku

          Autor: ptak

          20.11.2010, 14:24 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Čo sa vyvliekate?
          Spomínal som toho pána z videa?

          Hovoril som o Vás, že sa viete akurát smiať z druhých a usvedčovať.

          Čo máte k tomu?

          • Re: Re: Ptaku

            Autor: s

            20.11.2010, 20:59 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Spominali ste, ze vraj treba uskutocnovat nejaku ZMENU. Aku konkretne zmenu to treba uskutocnovat? Ten nestastnik z videa to tiez nijako nespecifikoval. Pretoze to je prave problem. Nestaci hlasne prejavovat empatiu a tarat o zmene bez konkretnych racionalne zdovodnenych napadov.

            • Re: Re: Re: Ptaku

              Autor: ptak

              21.11.2010, 02:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ahoj "S"!

              Chcem sa opýtať len toto: Keď niekto neponúka riešenie daných problémov, znamená to, že ich kritika nie je legitímna, alebo túto kritiku beriete?

            • Re: Re: Re: Ptaku

              Autor: ptak

              21.11.2010, 02:19 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Ahoj "S"!

              Chcem sa opýtať len toto: Keď niekto neponúka riešenie daných problémov, znamená to, že ich kritika nie je legitímna, alebo túto kritiku beriete?

              • Re: Re: Re: Re: Ptaku

                Autor: s

                21.11.2010, 09:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Kritika je samozrejme legitimna, ale hovorili ste o zmene, a ta sa bez konkretnych navrhov neda uskutocnit. Okrem toho kritika vedenia spolocnosti, ze existuju chudobni, nezamestnani a socialne postihnuti ludia je nielen nekonstruktivna, ale aj nerealisticka, pretoze ziadna vlada ani spolocenska elita nie je schopna taky problem sa ani len pokusit riesit bez vaznych konfliktov a porusenia rovnosti prav obcanov. Ako sa da spolahlivo odstranit bieda jedneho orabovanim niekoho, kto to nezapricinil? Pretoze aj keby sme dokazali perfektne spravodlivo rozhodovat kolko ma kazdy kapitalista platit svojim zamestnancom a prinutit ho k tomu, aj tak by existovali bankroty, krizy a neuspechy podnikatelov a s tym suvisice prepustanie, nezamestnanost a socialne problemy postihnutych. To je jednoducho sucast reality. Najviac co moze vlada urobit je zriadit nejaku socialnu siet pre tych, ktorym ide o existenciu a prinutit tych, ktori su na tom lepsie aby ju financovali. Aspon ja nevidim nic realnejsie, co by sa dalo robit. Preto na mna ta emocialna kritika posobi tak iracionalne. Ten clovek zjavne nevie, ako by sa tym ludom dalo pomoct, aby sa pri tom nenarobilo este viac zla, akurat robi okolo toho hluk.

      • Re: Re: Hehe

        Autor: s

        19.11.2010, 00:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ziaden konstruktivny navrh na nejaku zmysluplnu ZMENU som v tej hysterickej vypovedi nezaregistroval. Ako chce konkretne pomoct tym "vykoristovanym" proletarom?
        Zatrhnut rozkradacky statnej kasy v tendroch a privatizaciach protekcnymi firmami by sa dalo, keby existovala dostatocne silna politicka strana, ktora by to naozaj myslela vazne. Takisto zvysit uroven vymozitelnosti prava aj pre tych proletarov, ak ich zamestnavatelia podvedu. Ziadne konkretne snahy vsek neexistuju ani nalavo ani napravo. Ale aj keby sa nieco take uskutocnilo, tak to ziaden pohodlny a bezpecny socik ani istotu zamestnania pre proletarov nezabezpeci. K niecomu takemu je mozne dojst iba znavuzavedenim totality, okradania a nasilia proti tym najproduktivnejsim a najpodnikavejsim. Ti nasledne prestanu podnikat a ten socik sa stane cim dalej tym menej pohodlny. To uz sudruhovia vsak tazko zvladnete. Ludia uz nie su taki blbi. To uz skor tu komunu pre seba a my ostatni sa ostaneme "trapit" v kapitalizme. :-)

        • Re: Re: Re: Hehe

          Autor: eltigre

          21.11.2010, 22:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          kazdy kto sa v zivote uspokojil nic velke nedosiahol............... netreba pozerat iba na seba individualisticky preco potom mate vo vrecku pas a obciansky preukaz ked ste v zivote sam svoj a za hranicu tohto zmyslania sa nedostanete vlastnou pohodlnostou ......... takych je vela su na miliony na slovaci

          • Re: Re: Re: Re: Hehe

            Autor: s

            22.11.2010, 00:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Radsej "nic velke" nedosiahnem, ako dosiahnut nieco, co je horsie ako keby som nerobil nic. Aktivny blbec je horsi ako triedny nepriatel. Tych "nesebeckych usilovnych budovatelov", ktori slubovali "vseobecne dobro" a dosiahli mnoho konkretneho zla je neurekom.

    • Re: Hehe

      Autor: julian bosak ml

      18.11.2010, 23:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      narozdiel od inych videi tam odzneli nazory z roznych brehov, a dokonca sam pan kopas hovori, ze to treba robit bez komunistov, tak neviem o com hovorite..

      • Re: Re: Hehe

        Autor: Nova objektivita

        19.11.2010, 07:31 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Pan Bosak, ludom ako s a Marian Janos nemusite odpovedat. Vsetci sa z nich smeju

        • Re: Re: Re: Hehe

          Autor: l

          19.11.2010, 09:22 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Veru,potvrdzuju fakt, ze ak tu niekto ohrozuje demokraciu a slobodu su fanaticki , agresivni a netolerantni privrzenci pravice ako predstavuju oni dvaja . Naoniec co je to za spolocnost, ked politruci ako Mesznikov, Sebej , ci xenofobny Gal, siriacich intoleranciu a nenavist k inym nazorm, k nasemu narodu, v mediach vystupuju ako moralne autority

        • Re: Re: Re: Hehe

          Autor: Dialog ala Gal a Dostal

          19.11.2010, 09:46 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Inak velmi pekna ukazka ako si predstavuje dialog Gal , Dostal a jeho priaznivci. Pekne sa vyzliekli do naha - pokrytci jedni, ani sa pritom nezacervenali. Presne ako ti, ktorych kritizuju, neznesu, ked im niekto oponuje a nastavuje zrkadlo.

          • Re: Re: Re: Re: Hehe

            Autor: ptak

            20.11.2010, 14:29 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Veľmi sa teším vaším pohľadom
            a som rád, že tu ešte sú ľudia, ktorí to vidia podobne a tak, ako to je.

            Nie ukričaného pána (vyprovokovaného hysterickými babkami), ale obracanie chrbátov pred pravdou.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Hehe

              Autor: Balko Július

              20.11.2010, 15:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Veľmi sa teším vaším pohľadom
              a som rád, že tu ešte sú ľudia, ktorí to vidia podobne a tak, ako to je.

              haha, výborne Peťo. Keď niekto vidí podobne ako ty, tak je to správne. Nedokážem sa prestať smiať. :DDD

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hehe

                Autor: ptak

                21.11.2010, 02:21 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                :)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hehe

                Autor: Rovnako zmyslajuci

                22.11.2010, 09:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Balko, a ty koho myslienky obhajujes, nie nahodou takych istych ako si ty sam? Chces nam hadam nahovorit, ze je nelegalne, ak k rovnakemu poznaniu dospeli mnohi jedinci, len preto, ze sa lisi od tvojho a tvojej krvnej skupiny?

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hehe

                  Autor: Balko Július

                  24.11.2010, 20:06 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                  Nie je to nelegálne. Nie je nič na tom, ak niekto vidí veci "podobne ako ja". To zarážajúce znie: "a tak ako to je".
                  Takéto niečo by som ani vo sne nepredpokladal od človeka, ktorý so mnou 5 rokov dral nohavice na filozofii.

  • Ale no.

    Autor: Balko Július

    19.11.2010, 10:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Veď sa už nehádajte.
    Včera mal na Karlovke prednášku profesor Hurwitz o teóriách prírodných vied. Ja si myslím že to platí aj na humanitné vedy. Predstavte si teóriu ako snehovú guľu. Hovoril konkrétne o tom, že ak teória nereflektuje iné teórie, má zvyk sa nabaľovať stále viac a viac. Zvyčajne máme obraz dvoch teórií, dvoch obrovských snehových gúľ. A čím väčšia guľa, tým väčšia náchylnosť na omyly a teda na riziko, že sa rozpadne na množstvo nových malých teoretických hypotéz. Potom znova záleží iba na tom, ktorá teória bude do seba viac uzavretá, aby sa mohľa nabaľovať rýchlejšie a ovládnuť teoretické myslenie. Je fajn a snáď aj neškodné, keď takéto niečo existuje v prírodných vedách. Teória v humanitných vedách sa ale stáva obrovským problémom, tak poprosím o nejakú mieru zdržanlivosti, ak ju chcete aplikovať na ľudí. Zatiaľ sa žiadna neosvedčila univerzálne a pri človeku ani neosvedčí.
    To totiž nehovorí nič o teóriách, ale o svete v ktorom žijeme a ktorý sa nám vysmieva pri našich pokusoch uchopiť ho. Napr. dnes je celá fyzika ohrozená kvôli výskumom v Cern-e. haha Teórie nefungujú 100% ani na prírodu, nie to ešte pri človeku.
    A zase som pohol žlčou mnohým komunistom s ich "hypotézami", možno kapitalistom.

    http://veda.sme.sk/c/5645085/fyzici-stvorili-tajomnu-antihmotu.html

    • Re: Ale no.

      Autor: ptak

      20.11.2010, 14:42 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Takže sa neosvedčí ani teória o nezainteresovanosti a stane sa názor, ktorý sa nedá overiť a nie je absolútne platný.

      Pohol si akurát mojou hlavou parkrát zo strany na stranu.

      Čo máš k príspevku? Hovno s mákem?
      Sa v tom strácaš stále viacej

      • Re: Re: Ale no.

        Autor: Balko Július

        20.11.2010, 15:04 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Hovoríš vlastne to, že si vyriešil najväčšiu záhadu ľudstva - našiel si miesto človeka v kozme.

        No, skús ešte niečo :)

        Ideš...

      • Re: Re: Ale no.

        Autor: Balko Július

        20.11.2010, 15:14 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Och, ano k príspevku...

        Je super. Páči sa mi. Je radosť vidieť, že s plodmi 17. novembra vie každý narábať akosi sám od seba.Netreba ho k tomu ani učiť.

        • Re: Re: Re: Ale no.

          Autor: ptak

          21.11.2010, 02:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Rezervovali sme ti dve miesta na Sibír. Chceš sedieť pri okne alebo v uličke?

          • Re: Re: Re: Re: Ale no.

            Autor: Balko Július

            21.11.2010, 09:09 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

            Ja chcem byť šoférom ;)

            • Re: Re: Re: Re: Re: Ale no.

              Autor: ptak

              21.11.2010, 15:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

              Koľko zen-budhistov treba na výmenu žiarovky?
              Dvoch. Jeden ju vymení a druhý ju nevymení.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale no.

                Autor: Balko Július

                21.11.2010, 18:02 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Vtipné. Ale keď ťa toto baví...

                Koľko marxistov treba na výmenu žiarovky?
                Ani jedného.

                Koniec.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale no.

                Autor: Balko Július

                21.11.2010, 18:23 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

                Peter, zameditujme si na rozlúčku v tejto nikam nevedúcej debate:

                http://www.youtube.com/watch?v=_aIhh9nFYv4&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXf3rOsPZMk2_TWljqYu15b1

  • diskusia a riesenia

    Autor: robert.smutny

    19.11.2010, 12:08 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    J.Kopas povedal dost veci, ktore mali racionalny aj ideologicky zaklad. Len ten sposob bol dost nestastny, prilis vela emocii, chce to v diskusii podla mna viac argumentov a najma navrhy rieseni. Takto to skutocne vyznelo ako hystericky antikapitalizmus. Nastastie opozicia voci kapitalizmu a jeho druhej strane mince - zastupitelskej "demokracii" a autenticke a prakticke socialne alternativy vo svete existuju. Len je vidno, ze na to musime my tu u nas este dorast. Okrem ineho aj diskusiami, ale najma jasnym pomenovanim problemov, analyzou kapitalizmu, pokusmi o riesenie potrieb pracujucej triedy a riesenim kazdodennych problemov. Obsah tohto videa mal svoje nedostatky, ale dal mi viac ako vystupenia a vyjadrenia politikov.

    • Re: diskusia a riesenia

      Autor: s

      20.11.2010, 21:05 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      A co konkretne mal tento podivny nic nehovoriaci prispevok povedat alebo objasnit? Akurat prazdne predvadzanie sa.

      • Re: Re: diskusia a riesenia

        Autor: 3x

        20.11.2010, 21:07 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Ty si z nejakej ideo uderky, ci co?

        • Re: Re: Re: diskusia a riesenia

          Autor: s

          20.11.2010, 21:48 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

          Ja? Ja snad od niekoho nieco chcem? Skor tito neobolsevici sa niecoho stale dozaduju a aj za cenu nasilia.

    • Re: diskusia a riesenia

      Autor: 3x

      20.11.2010, 21:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Vyjadril sa primerane arogancii moci. Boli casy, ked bol clovek povazovany za chuligana, ak mal dlhe vlasy a texasky, nedajboze rifle.
      Cize zase vznikaju nejake normativy slusnosti, ktore neprekvapivo zase raz instaluje vladnuca moc.
      Ergo, Kopasova reakcia bola presne taka aka mala byt, reprezentovala nalady obyvatelstva, tak ako svojho casu 17. november, ktory si tam prisiel uctit.

  • znepokojenie

    Autor: robert.smutny

    19.11.2010, 12:16 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Este by som sa vyjadril k tomu, co ma najviac znepokojilo. A to je arogantne a povysenecke (by som povedal az fasizujuce) spravanie nacionalistu Misuna. Tym ako sa spraval k antifasistovi Mihalymu vyjadril svoj jasny postoj k antifasistom ako takym. Urazka antifasizmu je v tomto pripade slabe slovo. A navrh na liecenie spominaneho politickeho oponenta je totalny vrchol! A takto by (po pripadnom nastupe k moci) v praxi riesil antifasizmus clovek, ktory je policajtom. Vivat demokracia a sloboda prejavu!

  • hnev ludu

    Autor: Michal K.

    21.11.2010, 18:15 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    Preco by nemohol kricat. Ked sa v novembry kricalo na namestiach ...to bolo v poriadku? Mimochodom to ako ludia vnimaju tento sviatok je pekne ilustrovane tym "velkym" poctom oslavujucich na namestiach. Veru oslavuju len prominenti, zbohatlici, restituenti, mafiani atd.
    Este k tomu Misunovi...to nie je fasizujuce spravanie. On je totiz naozaj Fasista!

  • nazor

    Autor: eltigre

    21.11.2010, 21:43 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    iba im povedal zaco su zodpovedni priamo ..... si myslim je to take iste ako nastavuju oni uz 20 rokov zrkadlo komunistom tak im to urobil aj jano kopas..... jeho pekna myslienka bola aj to ze to nemaju oslavovat ale naplnat ten 17.november svojimi skutkami a zivotam ale deje sa pravy opak..... za 13 minut chciet neake riesenia od neho bolo naivne predsa pomenoval veci presne a tak isto krical fedor gal pred 21 rokmi ako krical jano kopas teraz............ taketo debaty by mali byt normalne pri takychto zhromazdeniach a verim ze ich bude viac aj v predvolebnej kampani konfrontovat priamo politikov medzi ludmi ake su sluby a aka je realita je to predsa vizitka zdravej demokratickej spolocnosti aj vykricat nazor ked sa nerobi ako by sa malo predsa........... predsa preto robili prevrat aby sa myslienky mohli sirit verejne medzi ludmi ci teraz im to nevyhovuje??? ludia sa maju uspokojit iba s tym ze neaky prevrat bol??? a dalej? ja som tam videl rebela , ovce a prislusnika moci ktory ukludnoval stado aby si ho nevsimali krasne to bolo vidiet ........... taka je realita netreba pred pravdou utekat prec ..... ale ju trebalo obhajovat aj po 21 rokoch na SNP a nie iba utekat ............. jano kopas tam dal dost peknych myslienok aby sa ludom otvorili oci ....... nehrajme sa tu predsa ze je vsetko dokonale ked tu mame 21 rokov tzv. demokraciu ludia

  • damokracia

    Autor: pk

    21.11.2010, 21:56 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

    .demokracia (89) je podľa mňa predpokladom pre lepšie spravovanie spoločnosti, ale musia byť splnené aj ďalšie a to záujem občanov a ich aktívne konanie... v stave absencie základných sociálnych istôt si málokto dovolí domáhať sa svojich práv, a tí, čo to skúsili skončili tak ako zamestnanci štátnych lesov, ktorých HZDS vyhodilo z práce... alebo ako v prípade digitalizácie TV vyhodil SMER p. Máčaja, alebo v prípade eu fondov SNS vyhodili Rudolfa... potom je zrejmé, že tieto skupiny reálne mocendky ovládajú spoločnosť a s demokraciou to veľa spoločné nemá. Neviem, či sa to dá nejako urýchliť, ale určite by masová občianska angažovanosť pomohla

    • Re: damokracia

      Autor: Mätový

      21.11.2010, 22:41 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Hej suhlas. Avšak treba dávať pozor na Big Brothera! Fanatická 4 skončila príliš skoro. Ktože sa o to postaral? http://www.f4.sk/

    • Re: damokracia

      Autor: l

      22.11.2010, 09:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Sulík dal funkcie svojim sponzorom
      Štedro dotovali Sulíkovu stranu, dnes sedia na lukratívnych kreslách v štátnych podnikoch.

      Predseda Národnej rady SR Richard Sulík (SaS). Snímka: HN/FuntálĽubor Benkovič, ktorý dal celkovo strane SaS 180-tisíc eur, sa stal predsedom
      Dozornej rady Slovenskej elektrizačnej a prenosovej sústavy. Do dozornej rady bratislavského letiska sa zas dostal Jozef Boskovič, ktorý sulíkovcov podporil 60-tisícmi eur.

    • Re: damokracia

      Autor: l

      22.11.2010, 09:17 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

      Sulík dal funkcie svojim sponzorom
      Štedro dotovali Sulíkovu stranu, dnes sedia na lukratívnych kreslách v štátnych podnikoch.

      Predseda Národnej rady SR Richard Sulík (SaS). Snímka: HN/FuntálĽubor Benkovič, ktorý dal celkovo strane SaS 180-tisíc eur, sa stal predsedom
      Dozornej rady Slovenskej elektrizačnej a prenosovej sústavy. Do dozornej rady bratislavského letiska sa zas dostal Jozef Boskovič, ktorý sulíkovcov podporil 60-tisícmi eur.

      • Re: Re: damokracia

        Autor: l.

        22.11.2010, 09:18 Link | Reaguj | skryť/zobraziť

        Expert na problematiku poľnohospodárstva a dlhoročný diplomat Ľubomír Miček dostal k 1. novembru od ministerstva pôdohospodárstva výpoveď. "K 1. novembru zrušili tabuľkové miesto, na ktoré som mal nastúpiť po odvolaní z Ríma," priznal dlhoročný diplomat, ktorého z postu v rade Medzinárodnej organizácie OSN pre výživu a poľnohospodárstvo (FAO) v Ríme ešte v auguste nečakane odvolal minister pôdohospodárstva Zsolt Simon (Most-Híd). Stalo sa tak v polovici jeho misie.



Napíšte Váš názor k tomuto videu



Fotoreport

Výstava v átriu

Čoskoro otvoríme našu fotogalériu.

Occupy Wall Street
Occupy Wall Street 5 Occupy Wall Street 4 Occupy Wall Street 3 Occupy Wall Street 2 Occupy Wall Street 1
Kreacionistické múzeum Petersburg (5) Kreacionistické múzeum Petersburg (4) Kreacionistické múzeum Petersburg (3) Kreacionistické múzeum Petersburg (2) Kreacionistické múzeum Petersburg (1)

Copyright © 2007 - 2012 jeToTak.sk. Všetky práva vyhradené. ISSN 1337-8872

Využívame spravodajstvo z databázy ČTK, ktorej obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie, či ďalšie sprístupňovanie tohoto obsahu či jeho častí verejnosti,
a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu ČTK výslovne zakázané. Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všetky práva vyhradené.
Materiály agentury AP nesmú byť ďalej publikované, vysielané, prepisované alebo redistribuované.

Design by MONOGRAM and Maroš Schmidt, Technology by MONOGRAM – TYPO3 Specialist